MONITORUL OFICIAL LOCAL
ALTE DOCUMENTE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
ALTE DOCUMENTE PUBLICE
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
♦ Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
* Documente emise de primărie care fac parte din categoria informațiilor publice.
HOTARAREA Nr. 3/2021 PRIVIND APROBAREA PLANULUI DE ACTIUNI SI LUCRARI DE INTERES LOCAL PENTRU PERSOANELE APTE DE MUNCA DIN FAMILIILE BENEFICIARE DE VENITUL MINIM GARANTAT PENTRU ANUL 2022
ContinuareHOTARAREA nr. 2 /2022 PRIVIND ÎNSUŞIREA RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA ASISTENŢILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV PE SEMESTRUL II AL ANULUI 2021
ContinuareHOTĂRÂREA NR. 1 /2022 PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL IV AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
ContinuareDISPOZITIA NR. 9/2022 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 27.01.2022, ORA 13,00
[…]
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
Test anunțuri de convocare CL
[…]
Test buletin informativ
[…]
Proiect de hotărâre a CL
[…]
test Registrul refuzului de semnătură
[…]
Test proiect de dispoziție de primar
[…]
PROCES-VERBAL ședința CL din 20.12.2018
[…]
HOTARAREA nr. 44 /2018
[…]
HOTĂRÂREA NR. 43 /2018
[…]
Test anunțuri de convocare CL
[…]
Test buletin informativ
[…]
Proiect de hotărâre a CL
[…]
test Registrul refuzului de semnătură
[…]
Test proiect de dispoziție de primar
[…]
PROCES-VERBAL ședința CL din 20.12.2018
[…]
HOTARAREA nr. 44 /2018
[…]
HOTĂRÂREA NR. 43 /2018
[…]
HOTARAREA Nr. 3/2021 PRIVIND APROBAREA PLANULUI DE ACTIUNI SI LUCRARI DE INTERES LOCAL PENTRU PERSOANELE APTE DE MUNCA DIN FAMILIILE BENEFICIARE DE VENITUL MINIM GARANTAT PENTRU ANUL 2022
ContinuareHOTARAREA nr. 2 /2022 PRIVIND ÎNSUŞIREA RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA ASISTENŢILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV PE SEMESTRUL II AL ANULUI 2021
ContinuareHOTĂRÂREA NR. 1 /2022 PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL IV AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
ContinuareDISPOZITIA NR. 9/2022 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 27.01.2022, ORA 13,00
[…]
Test anunțuri de convocare CL
[…]
Test buletin informativ
[…]
Proiect de hotărâre a CL
[…]
test Registrul refuzului de semnătură
[…]
Test proiect de dispoziție de primar
[…]
PROCES-VERBAL ședința CL din 20.12.2018
[…]
HOTARAREA nr. 44 /2018
[…]
HOTĂRÂREA NR. 43 /2018
[…]
Test anunțuri de convocare CL
[…]
Test buletin informativ
[…]
Proiect de hotărâre a CL
[…]
test Registrul refuzului de semnătură
[…]
Test proiect de dispoziție de primar
[…]
PROCES-VERBAL ședința CL din 20.12.2018
[…]
HOTARAREA nr. 44 /2018
[…]
HOTĂRÂREA NR. 43 /2018
[…]
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECT DE HOTARARE nr. 49 /17.08.2022
PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE , PRIN DEMISIE , A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI PETRUSE FLORIN-ILIE , PRECUM SI VACANTAREA LOCULUI DE CONSILIER LOCAL
Consiliul local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara;
Tinand cont de demisia domnului Petruse Florin-Ilie, din functia de consilier local , inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 799 din 16.08.2022;
In baza referatului constatator nr. 800 din 19.08.2022 semnat de primar si secretarul general al comunei Tomesti;
Având în vedere Referatul de aprobare nr. 3/53 din 17.08.2022 a Primarului comunei Tomesti prin care propune initierea unui proiect de hotarare privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale, prin demisie, a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie, precum si vacantarea locului de consilier local
Tinand cont de raportul secretarului general nr. 4/53 din 17.08.2022;
În temeiul prevederilor art. 129, alin.1 , art.139 alin.1 si art.196 alin. 1, lit.a , art.204 , alin.2, lit.a, alin.6, alin. 7 si alin. 10 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,
HOTARASTE:
Art. 1. Se constata incetarea de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie .
Art. 2. Se declara vacant locul de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie in cadrul Consiliului local al comunei Tomesti .
Art.3 – Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.4. –Prezenta hotarare se comunica:
- Institutiei Prefectului – Judetul Hunedoara;
- Primarului Comunei Tomesti
- Judecatoriei Brad
- domnului Petruse Florin-Ilie
INITIATOR AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R
Nr. 3/53 din 17.08.2022
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE, PRIN DEMISIE, A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI PETRUSE FLORIN-ILIE, PRECUM SI VACANTAREA LOCULUI DE CONSILIER LOCAL
In urma scrutinului pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale din data de 27 septembrie 2020 , domnul Petruse Florin-Ilie a fost ales consilier local pe lista Partidului Ecologist Roman la alegerile locale din 27 septembrie 2020, mandatul sau fiind validat prin Incheierea Civila nr. 1096/CC/2020 din 19 octombrie 2020 pronuntata de Judecatoria Brad.
Potrivit Ordinului Prefectului Judetului Hunedoara nr. 641 din 23.10.2020 la data de 23.10.20202 Consiliul local al comunei Tomesti a fost declarant ca fiind legal constituit .
Prin adresa inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr.799 din 16.08.2022 , domnul Petruse Florin-Ilie si-a inaintat demisia din functia de consilier local incepand cu 16.08.2022.
Potrivit prevederilor art.204 alin.2 lit.a , alin.3, alin.6, alin.7, alin.10, alin.17 din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare :
- Calitatea de consilier local, inceteaza de drept inainte de expirarea duratei normale a mandatului, in cazul demisiei;
- data incetarii de drept a mandatului, in caz de demisie este data aparitiei evenimentului care determina situatia de incetare;
- In situatia demisiei, constatarea incetarii de drept a mandatului de consilier local precum si vacantarea locului de consilier local se realizeaza printr-o hotarare de constatare a autoritatii deliberative respective, la propunerea primarului ori, a oricarui alt ales local, adoptata in prima sedinta desfasurata dupa aparitia evenimentului. Hotararea autoritatii deliberative este comunicata de indata judecatoriei Brad in vederea validarii mandatul supleantului, in conditiile art. 122, precum si consilierului local.
- Consiliul local al comunei Tomesti are obligatia de a adopta hotararea in termen de 30 de zile de la introducerea pe proiectul ordinii de zi a referatului constatator cu privire la incetarea de drept inainte de expirarea duratei normale a mandatului consilierului local, in cazul demisiei .
- Incetarea mandatului de consilier local are la baza un referat constatator , intocmit in maximum 3 zile de la aparitia evenimentului, semnat de catre primar si secretarul general al comunei. Referatul este insotit de decumente justificative .
Avand in vedere cererea de demisie a domnului Petruse Florin-Ilie si tinand seama de referatul constatator privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale, prin demisie, a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie, precum si vacantarea locului de consilier local, semnat de catre primar si secretarul general al comunei Tomesti ,este necesara initierea unui proiect de hotarare privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie, precum si vacantarea locului de consilier local .
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R I A
Nr. 4/53 din 17.08.2022
RAPORT
AL COMPARTIMENTULUI DE RESORT LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE , PRIN DEMISIE, A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI PETRUSE FLORIN-ILIE, PRECUM SI VACANTAREA LOCULUI DE CONSILIER LOCAL
In urma scrutinului pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale din data de 27 septembrie 2020, domnul Petruse Florin-Ilie a fost ales consilier local pe lista Partidului Ecologist Roman la alegerile locale din 27 septembrie 2020, mandatul sau fiind validat prin Incheierea Civila nr. 1096/CC/2020 din 19 octombrie 2020 pronuntata de Judecatoria Brad.
Potrivit Ordinului Prefectului Judetului Hunedoara nr. 641 din 23.10.2020 la data de 23.10.20202 Consiliul local al comunei Tomesti a fost declarant ca fiind legal constituit .
Prin adresa inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr.799 din 16.08.2022 , domnul Petruse Florin-Ilie si-a inaintat demisia din functia de consilier local incepand cu 16.08.2022.
Potrivit prevederilor art.204 alin.2 lit.a , alin.3, alin.6, alin.7, alin.10, alin.17 din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
- Calitatea de consilier local, inceteaza de drept inainte de expirarea duratei normale a mandatului, in cazul demisiei;
- data incetarii de drept a mandatului, in caz de demisie este data aparitiei evenimentului care determina situatia de incetare;
- In situatia demisiei, constatarea incetarii de drept a mandatului de consilier local precum si vacantarea locului de consilier local se realizeaza printr-o hotarare de constatare a autoritatii deliberative respective, la propunerea primarului ori, a oricarui alt ales local, adoptata in prima sedinta desfasurata dupa aparitia evenimentului. Hotararea autoritatii deliberative este comunicata de indata judecatoriei Brad in vederea validarii mandatul supleantului, in conditiile art. 122, precum si consilierului local.
Consiliul local al comunei Tomesti are obligatia de a adopta hotararea mentionata in termen de 30 de zile de la introducerea pe proiectul ordinii de zi a referatului constatator cu privire la incetarea de drept inainte de expirarea duratei normale a mandatului consilierului local, in cazul demisiei .
Precizam faptul ca in situatia acestui proiect de hotarare sunt incidente prevederile art.204 , alin.2, lit.a, alin.6, alin.7 si alin. 10 din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , in a caror implementare si aplicare a fost elaborate acest proiect.
Avand in vedere cererea de demisie a domnului Petruse Florin-Ilie si tinand seama de referatul constatator privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale, prin demisie, a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie , precum si vacantarea locului de consilier local, semnat de catre primar si secretarul general al comunei Tomesti ,este necesara initierea unui proiect de hotarare privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie, precum si vacantarea locului de consilier local .
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
DISPOZITIA NR. 39/2022
PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.05.2022, ORA 13,00
Primarul comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Avand in vedere referatul intocmit de catre secretarul general al comunei Tomesti inregistrat sub nr. 555 din 18.04.2022 privind necesitatea convocarii consiliului local in sedinta ordinara din luna mai 2022;
In temeiul dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,
DISPUNE:
Art. 1. Se convoacă Consiliul Local al comunei Tomesti , în şedinţă ordinară pentru data de 25 mai 2022, orele 13,00 , în sala de şedinţă a Primăriei comunei Tomesti , cu proiectul ordinii de zi prevazut in Anexa la prezenta Dispozitie, care face parte integranta din aceasta.
Art. 2. (1) Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi pot fi consultate la sediul Primariei comunei Tomesti — la biroul secretarului general al comunei .
(2). Proiectul de hotarare inscris pe ordinea de zi, insotit de documentele prevazute de lege, se transmite spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, conform Anexei mentionate la art. 1.
(3). Membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari.
Art. 3. Prezenta dispozitie poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara.
Art. 4. Prezenta dispoziţie se comunică :
Instituţiei prefectului jud. Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Secretarului comunei Tomesti;
Consilierilor locali ;
P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 18.05.2022
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Anexa la Dispozitia nr. 39/2022
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A SEDINTEI ORDINARE A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDETUL HUNEDOARA DIN DATA DE 25.05.2022, ORA 13,00
1. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 28/26.04.2022 privind transformarea postului vacant
referent grad profesional principal in consilier grad profesional superior din cadrul compartimentului Contabilitate si resurse umane al Primariei comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 29 /26.04.2022 privind aprobarea alocarii unei sume de bani pentru completarea fondurilor proprii ale Parohiei Ortodoxe Romane Obarsa, Filia Dobrot.
Initiat de primarul comunei Tomesti
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 30/26.04.2022 privind actualizarea Planului de Analiza si Acoperire a Riscurilor (paar) in comuna Tomesti pe anul 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti .
4. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 31 /26.04.2022 privind aprobarea închirierii prin atribuire directă a pășunilor disponibile aflate în proprietatea privată a comunei Tomesti Initiat de primarul comunei Tomesti.
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr 32/26.04.2022 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „REPARATII SEDIU PRIMARIE SI MAGAZIE SAT TOMESTI, COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti
6. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 33/26.04.2022 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „AMENAJARE PARC IN SATUL TOMESTI”
Initiat de primarul comunei Tomesti
7. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 34/26.04.2022 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare şi a Caietului de sarcini al serviciului de iluminat public în comuna Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti .
8.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 35/26.04.2022 privind aprobarea contului de inchidere a exercitiului bugetar pe anul 2021.
9. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.36/13.05.2022 privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti
Spre avizare Comisiilor de specialitate:
1. Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert : punctul 2,3,4,5,6,7,8,9;
2.Comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice,
a drepturilor cetatenilor : punctul 1.
P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 18.05.2022
PRIMĂRIA COMUNEI TOMESTI APROBAT,
STR. PRINCIPALA , NR. 50 PRIMAR,
TEL. 0254684328 , FAX 0254684338 Vasiu Adrian-Viorel
Email – primariatomesti.hd@gmail.com
Nr. 555 din 18.05.2022
REFERAT
CU PRIVIRE LA : CONVOCAREA ÎN ŞEDINŢĂ ORDINARĂ A CONSILIULUI LOCAL TOMESTI PENTRU ZIUA DE 25.05.2022, ORA 13,00
În conformitate cu prevederile dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ , propun emiterea unei dispoziţii referitoare la convocarea unei şedinţe ordinare a Consiliului Local al Comunei Tomesti în data de 25.05.2022,
ora 13,00”, cu următorul proiect al ordinii de zi:
1. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 28/26.04.2022 privind transformarea postului vacant
referent grad profesional principal in consilier grad profesional superior din cadrul compartimentului Contabilitate si resurse umane al Primariei comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 29 /26.04.2022 privind aprobarea alocarii unei sume de bani pentru completarea fondurilor proprii ale Parohiei Ortodoxe Romane Obarsa, Filia Dobrot.
Initiat de primarul comunei Tomesti
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 30/26.04.2022 privind actualizarea Planului de Analiza si Acoperire a Riscurilor (paar) in comuna Tomesti pe anul 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti .
4. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 31 /26.04.2022 privind aprobarea închirierii prin atribuire directă a pășunilor disponibile aflate în proprietatea privată a comunei Tomesti Initiat de primarul comunei Tomesti.
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr 32/26.04.2022 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „REPARATII SEDIU PRIMARIE SI MAGAZIE SAT TOMESTI, COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti
6. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 33/26.04.2022 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „AMENAJARE PARC IN SATUL TOMESTI”
Initiat de primarul comunei Tomesti
7. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 34/26.04.2022 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare şi a Caietului de sarcini al serviciului de iluminat public în comuna Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti .
8.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 35/26.04.2022 privind aprobarea contului de inchidere
a exercitiului bugetar pe anul 2021.
9. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.36/13.05.2022 privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti
In acest caz, Proiectele de hotarari inscrise pe ordinea de zi, insotite de documentele prevazute de lege, se transmit spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, iar membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari .
ÎNTOCMIT,
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 25.05.2022 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI A CELEI DE-A 20 -A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 28/26.04.2022 privind transformarea postului vacant
referent grad profesional principal in consilier grad profesional superior din cadrul Compartimentului Contabilitate si resurse umane al Primariei comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 29 /26.04.2022 privind aprobarea alocarii unei sume de bani pentru completarea fondurilor proprii ale Parohiei Ortodoxe Romane Obarsa, Filia Dobrot.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 30/26.04.2022 privind actualizarea Planului de Analiza si Acoperire a Riscurilor (paar) in comuna Tomesti pe anul 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 31/26.04.2022 privind aprobarea închirierii prin atribuire directă a pășunilor disponibile aflate în proprietatea privată a comunei Tomesti Initiat de primarul comunei Tomesti.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr 32/26.04.2022 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „REPARATII SEDIU PRIMARIE SI MAGAZIE SAT TOMESTI, COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
6. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 33/26.04.2022 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „AMENAJARE PARC IN SATUL TOMESTI”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
7. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 34/26.04.2022 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare şi a Caietului de sarcini al serviciului de iluminat public în comuna Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
8.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 35/26.04.2022 privind aprobarea contului de inchidere a exercitiului bugetar pe anul 2021.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
9. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.36/13.05.2022 privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 18.05..2022
ANUNȚURI PUBLICE
(anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)
Test anunțuri de convocare CL
[…]
Test buletin informativ
[…]
Proiect de hotărâre a CL
[…]
test Registrul refuzului de semnătură
[…]
Test proiect de dispoziție de primar
[…]
PROCES-VERBAL ședința CL din 20.12.2018
[…]
HOTARAREA nr. 44 /2018
[…]
HOTĂRÂREA NR. 43 /2018
[…]
Declarații de avere și de interese
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECT DE HOTARARE nr. 49 /17.08.2022
PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE , PRIN DEMISIE , A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI PETRUSE FLORIN-ILIE , PRECUM SI VACANTAREA LOCULUI DE CONSILIER LOCAL
Consiliul local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara;
Tinand cont de demisia domnului Petruse Florin-Ilie, din functia de consilier local , inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 799 din 16.08.2022;
In baza referatului constatator nr. 800 din 19.08.2022 semnat de primar si secretarul general al comunei Tomesti;
Având în vedere Referatul de aprobare nr. 3/53 din 17.08.2022 a Primarului comunei Tomesti prin care propune initierea unui proiect de hotarare privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale, prin demisie, a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie, precum si vacantarea locului de consilier local
Tinand cont de raportul secretarului general nr. 4/53 din 17.08.2022;
În temeiul prevederilor art. 129, alin.1 , art.139 alin.1 si art.196 alin. 1, lit.a , art.204 , alin.2, lit.a, alin.6, alin. 7 si alin. 10 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,
HOTARASTE:
Art. 1. Se constata incetarea de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie .
Art. 2. Se declara vacant locul de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie in cadrul Consiliului local al comunei Tomesti .
Art.3 – Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.4. –Prezenta hotarare se comunica:
- Institutiei Prefectului – Judetul Hunedoara;
- Primarului Comunei Tomesti
- Judecatoriei Brad
- domnului Petruse Florin-Ilie
INITIATOR AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R
Nr. 3/53 din 17.08.2022
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE, PRIN DEMISIE, A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI PETRUSE FLORIN-ILIE, PRECUM SI VACANTAREA LOCULUI DE CONSILIER LOCAL
In urma scrutinului pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale din data de 27 septembrie 2020 , domnul Petruse Florin-Ilie a fost ales consilier local pe lista Partidului Ecologist Roman la alegerile locale din 27 septembrie 2020, mandatul sau fiind validat prin Incheierea Civila nr. 1096/CC/2020 din 19 octombrie 2020 pronuntata de Judecatoria Brad.
Potrivit Ordinului Prefectului Judetului Hunedoara nr. 641 din 23.10.2020 la data de 23.10.20202 Consiliul local al comunei Tomesti a fost declarant ca fiind legal constituit .
Prin adresa inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr.799 din 16.08.2022 , domnul Petruse Florin-Ilie si-a inaintat demisia din functia de consilier local incepand cu 16.08.2022.
Potrivit prevederilor art.204 alin.2 lit.a , alin.3, alin.6, alin.7, alin.10, alin.17 din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare :
- Calitatea de consilier local, inceteaza de drept inainte de expirarea duratei normale a mandatului, in cazul demisiei;
- data incetarii de drept a mandatului, in caz de demisie este data aparitiei evenimentului care determina situatia de incetare;
- In situatia demisiei, constatarea incetarii de drept a mandatului de consilier local precum si vacantarea locului de consilier local se realizeaza printr-o hotarare de constatare a autoritatii deliberative respective, la propunerea primarului ori, a oricarui alt ales local, adoptata in prima sedinta desfasurata dupa aparitia evenimentului. Hotararea autoritatii deliberative este comunicata de indata judecatoriei Brad in vederea validarii mandatul supleantului, in conditiile art. 122, precum si consilierului local.
- Consiliul local al comunei Tomesti are obligatia de a adopta hotararea in termen de 30 de zile de la introducerea pe proiectul ordinii de zi a referatului constatator cu privire la incetarea de drept inainte de expirarea duratei normale a mandatului consilierului local, in cazul demisiei .
- Incetarea mandatului de consilier local are la baza un referat constatator , intocmit in maximum 3 zile de la aparitia evenimentului, semnat de catre primar si secretarul general al comunei. Referatul este insotit de decumente justificative .
Avand in vedere cererea de demisie a domnului Petruse Florin-Ilie si tinand seama de referatul constatator privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale, prin demisie, a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie, precum si vacantarea locului de consilier local, semnat de catre primar si secretarul general al comunei Tomesti ,este necesara initierea unui proiect de hotarare privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie, precum si vacantarea locului de consilier local .
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R I A
Nr. 4/53 din 17.08.2022
RAPORT
AL COMPARTIMENTULUI DE RESORT LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE , PRIN DEMISIE, A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI PETRUSE FLORIN-ILIE, PRECUM SI VACANTAREA LOCULUI DE CONSILIER LOCAL
In urma scrutinului pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale din data de 27 septembrie 2020, domnul Petruse Florin-Ilie a fost ales consilier local pe lista Partidului Ecologist Roman la alegerile locale din 27 septembrie 2020, mandatul sau fiind validat prin Incheierea Civila nr. 1096/CC/2020 din 19 octombrie 2020 pronuntata de Judecatoria Brad.
Potrivit Ordinului Prefectului Judetului Hunedoara nr. 641 din 23.10.2020 la data de 23.10.20202 Consiliul local al comunei Tomesti a fost declarant ca fiind legal constituit .
Prin adresa inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr.799 din 16.08.2022 , domnul Petruse Florin-Ilie si-a inaintat demisia din functia de consilier local incepand cu 16.08.2022.
Potrivit prevederilor art.204 alin.2 lit.a , alin.3, alin.6, alin.7, alin.10, alin.17 din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
- Calitatea de consilier local, inceteaza de drept inainte de expirarea duratei normale a mandatului, in cazul demisiei;
- data incetarii de drept a mandatului, in caz de demisie este data aparitiei evenimentului care determina situatia de incetare;
- In situatia demisiei, constatarea incetarii de drept a mandatului de consilier local precum si vacantarea locului de consilier local se realizeaza printr-o hotarare de constatare a autoritatii deliberative respective, la propunerea primarului ori, a oricarui alt ales local, adoptata in prima sedinta desfasurata dupa aparitia evenimentului. Hotararea autoritatii deliberative este comunicata de indata judecatoriei Brad in vederea validarii mandatul supleantului, in conditiile art. 122, precum si consilierului local.
Consiliul local al comunei Tomesti are obligatia de a adopta hotararea mentionata in termen de 30 de zile de la introducerea pe proiectul ordinii de zi a referatului constatator cu privire la incetarea de drept inainte de expirarea duratei normale a mandatului consilierului local, in cazul demisiei .
Precizam faptul ca in situatia acestui proiect de hotarare sunt incidente prevederile art.204 , alin.2, lit.a, alin.6, alin.7 si alin. 10 din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , in a caror implementare si aplicare a fost elaborate acest proiect.
Avand in vedere cererea de demisie a domnului Petruse Florin-Ilie si tinand seama de referatul constatator privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale, prin demisie, a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie , precum si vacantarea locului de consilier local, semnat de catre primar si secretarul general al comunei Tomesti ,este necesara initierea unui proiect de hotarare privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie, precum si vacantarea locului de consilier local .
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
DISPOZITIA NR. 39/2022
PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.05.2022, ORA 13,00
Primarul comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Avand in vedere referatul intocmit de catre secretarul general al comunei Tomesti inregistrat sub nr. 555 din 18.04.2022 privind necesitatea convocarii consiliului local in sedinta ordinara din luna mai 2022;
In temeiul dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,
DISPUNE:
Art. 1. Se convoacă Consiliul Local al comunei Tomesti , în şedinţă ordinară pentru data de 25 mai 2022, orele 13,00 , în sala de şedinţă a Primăriei comunei Tomesti , cu proiectul ordinii de zi prevazut in Anexa la prezenta Dispozitie, care face parte integranta din aceasta.
Art. 2. (1) Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi pot fi consultate la sediul Primariei comunei Tomesti — la biroul secretarului general al comunei .
(2). Proiectul de hotarare inscris pe ordinea de zi, insotit de documentele prevazute de lege, se transmite spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, conform Anexei mentionate la art. 1.
(3). Membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari.
Art. 3. Prezenta dispozitie poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara.
Art. 4. Prezenta dispoziţie se comunică :
Instituţiei prefectului jud. Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Secretarului comunei Tomesti;
Consilierilor locali ;
P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 18.05.2022
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Anexa la Dispozitia nr. 39/2022
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A SEDINTEI ORDINARE A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDETUL HUNEDOARA DIN DATA DE 25.05.2022, ORA 13,00
1. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 28/26.04.2022 privind transformarea postului vacant
referent grad profesional principal in consilier grad profesional superior din cadrul compartimentului Contabilitate si resurse umane al Primariei comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 29 /26.04.2022 privind aprobarea alocarii unei sume de bani pentru completarea fondurilor proprii ale Parohiei Ortodoxe Romane Obarsa, Filia Dobrot.
Initiat de primarul comunei Tomesti
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 30/26.04.2022 privind actualizarea Planului de Analiza si Acoperire a Riscurilor (paar) in comuna Tomesti pe anul 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti .
4. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 31 /26.04.2022 privind aprobarea închirierii prin atribuire directă a pășunilor disponibile aflate în proprietatea privată a comunei Tomesti Initiat de primarul comunei Tomesti.
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr 32/26.04.2022 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „REPARATII SEDIU PRIMARIE SI MAGAZIE SAT TOMESTI, COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti
6. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 33/26.04.2022 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „AMENAJARE PARC IN SATUL TOMESTI”
Initiat de primarul comunei Tomesti
7. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 34/26.04.2022 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare şi a Caietului de sarcini al serviciului de iluminat public în comuna Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti .
8.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 35/26.04.2022 privind aprobarea contului de inchidere a exercitiului bugetar pe anul 2021.
9. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.36/13.05.2022 privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti
Spre avizare Comisiilor de specialitate:
1. Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert : punctul 2,3,4,5,6,7,8,9;
2.Comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice,
a drepturilor cetatenilor : punctul 1.
P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 18.05.2022
PRIMĂRIA COMUNEI TOMESTI APROBAT,
STR. PRINCIPALA , NR. 50 PRIMAR,
TEL. 0254684328 , FAX 0254684338 Vasiu Adrian-Viorel
Email – primariatomesti.hd@gmail.com
Nr. 555 din 18.05.2022
REFERAT
CU PRIVIRE LA : CONVOCAREA ÎN ŞEDINŢĂ ORDINARĂ A CONSILIULUI LOCAL TOMESTI PENTRU ZIUA DE 25.05.2022, ORA 13,00
În conformitate cu prevederile dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ , propun emiterea unei dispoziţii referitoare la convocarea unei şedinţe ordinare a Consiliului Local al Comunei Tomesti în data de 25.05.2022,
ora 13,00”, cu următorul proiect al ordinii de zi:
1. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 28/26.04.2022 privind transformarea postului vacant
referent grad profesional principal in consilier grad profesional superior din cadrul compartimentului Contabilitate si resurse umane al Primariei comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 29 /26.04.2022 privind aprobarea alocarii unei sume de bani pentru completarea fondurilor proprii ale Parohiei Ortodoxe Romane Obarsa, Filia Dobrot.
Initiat de primarul comunei Tomesti
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 30/26.04.2022 privind actualizarea Planului de Analiza si Acoperire a Riscurilor (paar) in comuna Tomesti pe anul 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti .
4. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 31 /26.04.2022 privind aprobarea închirierii prin atribuire directă a pășunilor disponibile aflate în proprietatea privată a comunei Tomesti Initiat de primarul comunei Tomesti.
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr 32/26.04.2022 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „REPARATII SEDIU PRIMARIE SI MAGAZIE SAT TOMESTI, COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti
6. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 33/26.04.2022 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „AMENAJARE PARC IN SATUL TOMESTI”
Initiat de primarul comunei Tomesti
7. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 34/26.04.2022 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare şi a Caietului de sarcini al serviciului de iluminat public în comuna Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti .
8.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 35/26.04.2022 privind aprobarea contului de inchidere
a exercitiului bugetar pe anul 2021.
9. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.36/13.05.2022 privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti
In acest caz, Proiectele de hotarari inscrise pe ordinea de zi, insotite de documentele prevazute de lege, se transmit spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, iar membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari .
ÎNTOCMIT,
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 25.05.2022 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI A CELEI DE-A 20 -A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 28/26.04.2022 privind transformarea postului vacant
referent grad profesional principal in consilier grad profesional superior din cadrul Compartimentului Contabilitate si resurse umane al Primariei comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 29 /26.04.2022 privind aprobarea alocarii unei sume de bani pentru completarea fondurilor proprii ale Parohiei Ortodoxe Romane Obarsa, Filia Dobrot.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 30/26.04.2022 privind actualizarea Planului de Analiza si Acoperire a Riscurilor (paar) in comuna Tomesti pe anul 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 31/26.04.2022 privind aprobarea închirierii prin atribuire directă a pășunilor disponibile aflate în proprietatea privată a comunei Tomesti Initiat de primarul comunei Tomesti.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr 32/26.04.2022 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „REPARATII SEDIU PRIMARIE SI MAGAZIE SAT TOMESTI, COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
6. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 33/26.04.2022 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „AMENAJARE PARC IN SATUL TOMESTI”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
7. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 34/26.04.2022 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare şi a Caietului de sarcini al serviciului de iluminat public în comuna Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
8.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 35/26.04.2022 privind aprobarea contului de inchidere a exercitiului bugetar pe anul 2021.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
9. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.36/13.05.2022 privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 18.05..2022
Transparența veniturilor salariale
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
________________________________________________________________________________
PROIECT DE HOTARARE NR. 50/18.09.2023
PRIVIND TRECEREA UNEI SUPRAFETE DE TEREN DIN PROPRIETATEA STATULUI
IN PROPRIETATE PARTICULARA
Consiliul local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara;
Avand in vedere:
– cererea inaintata de dl. Piseu Voicu Davis inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 955 din 18.09.2023, in care solicita trecerea terenului aferent locuintei de pe statul raman in proprietatea sa, precum si extrasul de carte funciara atasat nr 61279 , nr. topo 61279 in care se precizeaza ca locuinta susnumitului figureaza pe terenului statului Roman
– referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel inregistrat sub nr. 3/55 din 18.09.2023 la proiectul de hotarare privind trecerea unei suprafete de teren din proprietatea statului in proprietate particulara
Avand in vedere dispozitiile art.3 din Legea privind normele de tehnica legislativa nr.24/2000,rerepublicata cu modificarile si completarile ulterioare
Avand in vedere art.4 si art.7 din Legea nr.52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, republicata
In temeiul prevederilor art.36 alin.2 si alin.3 din Legea fondului funciar nr.18/1991 republicata cu modificarile si completarile ulterioare ,ale art.129 alin.14 si art.196, alin.1 lit.a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
H O T A R A S T E :
Art.1 Propune atribuirea unei suprafete de teren din proprietatea statului in proprietate particulara conform anexei nr.1 care face parte integranta la prezenta hotarare.
Art.2 Prezenta hotarare poate fi contestata in termenul si conditiile Legii nr.554/2004 a contenciosului administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare
Art.3 Prezenta hotarare se comunica:
– Institutiei Prefectului judetul Hunedoara ș
– Primarului comunei Tomesti.
INITIATOR
A V I Z AT
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
– oOo –
ROMANIA ANEXA LA PHCL NR 50/2023
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
TABEL NOMINAL
Cuprinzind persoanele carora li se atribuie suprafete de teren din proprietatea statului in proprietate particulara
Nr.crt. | Numele si prenumele | Adresa solicitantului | Adresa imobilului | Acte doveditoare | Suprafata propusa (mp) | Suprafata aprobata (mp) |
1 | PISEU VOICU-DAVIS |
Florida-USA | Com.Tomesti sat Tiulesti, nr. 21, jud. Hunedoara |
– contract de vanzare-cumparare imobil cu incheiere de autentificare nr.1516/01.01.1996
– extras CF nr.61279 Tomesti nr. top. 61279 |
250 | 250 |
INITIATOR
A V I Z AT
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
– oOo –
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
NR.3/55 DIN 18.09.2023
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND TRECEREA UNEI SUPRAFETE DE TEREN
DIN PROPRIETATEA STATULUI IN PROPRIETATE PARTICULARA
Analizind cererea nr. 955 din 18.09.2023 , a domnului Piseu Vocu-Davis, cu domiciliul in loc. Florida, USA , proprietar al imobilului din comuna Tomesti, sat Tiulesti, nr. 21, jud Hunnedoara, prin care solicita trecerea suprafetei cuprinsa in CF 61297 Tomesti , nr. top. 61297 din proprietatea Statului Roman, prin Ordin al Prefectului, conform art. 36 aliniat 2 si 3 al Legii fondului funciar nr. 18/1991 republicata cu modificarile si completarile ulterioare, in proprietate particulara, a actelor anexate, cât si a masuratorilor executate de catre persoana autorizata Indreiu Daniel-Ioan s-a constatat ca se poate propune atribuirea unei suparfete de 250 m.p teren intravilan (suprafata masurata) in proprietatea particulara a numitului Piseu Vocu-Davis care detine imobilul-casa pe acest teren. De aceea
PROPUN:
Adoptarea proiectului de hotarare privind trecerea unei suprafete de teren din proprietatea statului in proprietate particulara in forma prezentata.
INITIATOR PROIECT
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
– oOo –
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
Nr. 4/ 55 din 18.09.2023
RAPORT
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND TRECEREA UNEI SUPRAFETE DE TEREN
DIN PROPRIETATEA STATULUI IN PROPRIETATE PARTICULARA
Analizind cererea nr. 955 din 18.09.2023 , a domnului Piseu Vocu-Davis, cu domiciliul in loc. Florida, USA , proprietar al imobilului din comuna Tomesti, sat Tiulesti, nr. 21, jud Hunnedoara, prin care solicita trecerea suprafetei cuprinsa in CF 61297 Tomesti , nr. top. 61297 din proprietatea Statului Roman, prin Ordin al Prefectului, conform art. 36 aliniat 2 si 3 al Legii fondului funciar nr. 18/1991 republicata cu modificarile si completarile ulterioare, in proprietate particulara, a actelor anexate, cât si a masuratorilor executate de catre persoana autorizata Indreiu Daniel-Ioan s-a constatat ca se poate propune atribuirea unei suparfete de 250 m.p teren intravilan (suprafata masurata) in proprietatea particulara a numitului Piseu Vocu-Davis care detine imobilul-casa pe acest teren. De aceea
PROPUN:
Adoptarea proiectului de hotarare privind trecerea unei suprafete de teren din proprietatea statului in proprietate particulara in forma prezentata.
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
– oOo –
Rapoarte și studii
Test anunțuri de convocare CL
[…]
Test buletin informativ
[…]
Proiect de hotărâre a CL
[…]
test Registrul refuzului de semnătură
[…]
Test proiect de dispoziție de primar
[…]
PROCES-VERBAL ședința CL din 20.12.2018
[…]
HOTARAREA nr. 44 /2018
[…]
HOTĂRÂREA NR. 43 /2018
[…]
Toate documentele de interes public
Test anunțuri de convocare CL
[…]
Test buletin informativ
[…]
Proiect de hotărâre a CL
[…]
test Registrul refuzului de semnătură
[…]
Test proiect de dispoziție de primar
[…]
PROCES-VERBAL ședința CL din 20.12.2018
[…]
HOTARAREA nr. 44 /2018
[…]
HOTĂRÂREA NR. 43 /2018
[…]