Informații publice oferite din oficiu

Anunțuri publice
Anunțuri publice

Liberul acces la informațiile de interes public este garantat prin lege. Accesul cetățenilor la informațiile de interes public este garantat de Legea 544/2001 și Legea 52/2003 .

Citește aici anunțurile publice

DISPOZITIA NR. 9/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 31.03.2021, ORA 13,30

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR

DISPOZITIA NR. 9/2021
PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 31.03.2021, ORA 13,30

Primarul comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Avand in vedere referatul intocmit de catre secretarul comunei Tomesti inregistrat sub nr.371 din 15.04.2021 privind necesitatea convocarii consiliului local in sedinta ordinara din luna aprilie 2021;
In temeiul dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,

DISPUNE:

Art. 1. Se convoacă Consiliul Local al comunei Tomesti , în şedinţă ordinară pentru data de 22 aprilie 2021, orele 12,30 , în sala de şedinţă a Primăriei comunei Tomesti , cu proiectul ordinii de zi prevazut in Anexa la prezenta Dispozitie, care face parte integranta din aceasta.
Art. 2. (1) Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi pot fi consultate la sediul Primariei comunei Tomesti — la biroul secretarului general al comunei .
(2). Proiectul de hotarare inscris pe ordinea de zi, insotit de documentele prevazute de lege, se transmite spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, conform Anexei mentionate la art. 1.
(3). Membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari.
Art. 3. Prezenta dispozitie poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara.
Art. 4. Prezenta dispoziţie se comunică :
Instituţiei prefectului jud. Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Secretarului comunei Tomesti;
Consilierilor locali ;

P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 15.04.2021


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR

Anexa la Dispozitia nr. 12/2021
PROIECTUL ORDINII DE ZI A SEDINTEI ORDINARE
A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA
DIN DATA DE 22.04.2021, ORA 12,30

1.Proiect de hotarare a consiliului local nr.16/23.03.2021 privind aprobarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2021.
Initiat de primarul comunei Tomesti
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.17/23.03.2021 privind aprobarea obiectivului de investitii ”Semnalizare rutiera drum vicinal sat Obarsa si drumurile comunale DC2,DC3,DC4 si DC5 in comuna Tomesti,judetul Hunedoara”
Initiat de primarul comunei Tomesti
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.18/23.03.2021 privind aprobarea modificarii organigramei si statului de funcţii pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti . Initiat de primarul comunei Tomesti
4. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.19/23.03.2021 privind aprobarea Programului anual de achizitii publice pe anul 2021
Initiat de primarul comunei Tomesti
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.20/23.03.2021 privind indexarea impozitelor și taxelor locale ale comunei Tomesti pe anul 2021 .
Initiat de primarul comunei Tomesti
6. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.21/23.03.2021 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti

Spre avizare Comisiilor de specialitate:
1. Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert : punctul 1,2,4,5,6 ;
2. Comisia de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii publice, respectarea drepturilor si libertatilor cetatenilor: punctele 1,3 ;
3. Comisia de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement : punctul 1.

P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 15.04.2021


 

Invitație la ședința Consiliului Local

COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL

CONVOCATOR

   Stimați consilieri locali,

În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 22.04.2021 , la ora 12,30 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:

PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 8 -A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL

1.Proiectul de hotarare a consiliului local nr.16/23.03.2021 privind aprobarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2021.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei,
agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
-Comisiei de specialitate nr. 2 , pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor
– Comisiei de specialitate nr.3, pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.17/23.03.2021 privind aprobarea obiectivului de investitii ”Semnalizare rutiera drum vicinal sat Obarsa si drumurile comunale DC2,DC3,DC4 si DC5 in comuna Tomesti,judetul Hunedoara”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.18/23.03.2021 privind aprobarea modificarii organigramei si statului de funcţii pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr. 2 , pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor
4. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.19/23.03.2021 privind aprobarea Programului anual de achizitii publice pe anul 2021
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.20/23.03.2021 privind indexarea impozitelor și taxelor locale ale comunei Tomesti pe anul 2021 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
6. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.21/23.03.2021 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ

Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare ;

SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda

Tomesti la 15.04.2021

Consultare publică asupra Proiectului de hotărâre privind semnalizarea pe drumurile comunale

ANUNT

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 23.03.2021 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel

PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA OBIECTIVULUI DE INVESTITIIl
”SEMNALIZARE RUTIERA DRUM VICINAL SAT OBARSA SI DRUMURILE COMUNALE DC2,DC3,DC4 SI DC5 IN COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”

  Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 21.04.2021 , ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti , la compartimentul Secretar comuna , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.

PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE nr. 17 /23.03.2021
PRIVIND APROBAREA OBIECTIVULUI DE INVESTITII
”SEMNALIZARE RUTIERA DRUM VICINAL SAT OBARSA
SI DRUMURILE COMUNALE DC2,DC3,DC4 SI DC5 IN COMUNA TOMESTI,
JUDETUL HUNEDOARA”

Consiliul local al comunei Tomesti ,judetul Hunedoara;
Având în vedere Referatul de aprobare nr. 3/23 din 23.03.2021 a Primarului comunei Tomesti prin care propune aprobarea obiectivului de investitii ”Semnalizare rutiera drum vicinal sat Obarsa si drumurile comunale DC2,DC3,DC4 SI DC5 in comuna Tomesti, judetul Hunedoara”
Tinand cont de avizul favorabil nr. 207058/SR/2021 emis de catre Inspectoratul de Politie Judetean Hunedoara , Serviciul Rutier la obiectivul de investitie ”Semnalizare rutiera drum vicinal sat Obarsa si drumurile comunale DC2,DC3,DC4 SI DC5 in comuna Tomesti, judetul Hunedoara”
In baza art.30 alin. 4 , art. 128 alin 1 lit.b si d din OUG 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
În temeiul prevederilor art. 129, alin.2 lit.b,lit.c alin. 4 lit. ,,d” , art.139 alin.3 lit.a si art.196 alin. 1, lit.a din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , ale art. 11 alin. 4 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizată, precum şi ale Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică,

HOTARASTE :

Art. 1. Se aprobă obiectivul de investitii ” Semnalizare rutiera drum vicinal sat Obarsa si drumurile comunale DC2,DC3,DC4 SI DC5 in comuna Tomesti, judetul Hunedoara” conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Cu ducerea la indeplinire a prezentei hotarari se imputerniceste viceprimarul comunei Tomesti si compartimentul buget, finante din cadrul Primariei comunei Tomesti .
Art.4. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare .
Art.5. –Prezenta hotarare se comunica:
Institutiei Prefectului –Judetul Hunedoara;
Primarului Comunei Tomesti
Compartimentul buget, finante din cadrul Primariei comunei Tomesti .

INITIATOR AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA


FORMULAR DE COLECTARE PROPUNERI

Aici vă puteți exprima opiniile în legătură cu documentul supus dezbaterii publice. Menționăm că toate sugestiile pentru textul proiectului în dezbatere, vor fi făcute publice, fiind parte a unui proces dedicat transparenței decizionale

Opțional
Opțional
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Opțiuni asupra publicării datelor personale: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

Consultare publică privind modificarea organigramei și a ștatului de funcțiuni din cadrul primăriei

ANUNT

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 23.03.2021 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel

PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA MODIFICARII ORGANIGRAMEI SI STATULUI DE FUNCŢII PENTRU FUNCŢIONARII PUBLICI ŞI PERSONALUL CONTRACTUAL DIN CADRUL APARATULUI DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI COMUNEI TOMESTI

  Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data 21.4.2021, ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti, la compartimentul Secretar comuna , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.

PRIMAR
VASIU Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE nr.18/23.03.2021
privind aprobarea modificarii organigramei si statului de funcţii
pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din
cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Tinand cont de Adresa Institutiei Prefectului Judetului Hunedoara nr. 3694/15.04.2020 prin care se comunica numarul maxim de posturi din aparatul de specialitate al primarului comunei Tomesti precum si din institutiile publice locale fiind in numar de 13, precum si Hotararea Consiliului local Tomesti nr.12/2021 privind aprobarea modificarii organigramei si statului de funcţii pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti ;
Analizând referatul de aprobare prezentat de primarul comunei Tomesti nr. 3/25 din 23.03.2021 cu privire aprobarea modificarii organigramei si statului de funcţii pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti, prin care propune ca compartimentul urbanism si amenajarea teritoriului sa fie desfiintat si sa se infiinteze un nou compartiment taxe si impozite locale , compartimentul buget,finante sa se imparta in doua compartimente fiecare dupa atributiile din fisa postului ,compartimentul contabilitate si resurse umane si compartimentul achizitii, implementare proiecte si investitii, iar compartimentul administrarea domeniului public si privat sa fie desfiintat , personalul contractual sa treaca in cadrul compartimentului de deservire .
În conformitate cu art.11 alin.5 din Legea -cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice , Legea nr.53/2003 – Codul Muncii cu modificarile si completarile ulterioare;
Avand in vedere prevederile art.III alin.1 din O.U.G.nr.63/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr.273/2006 privind finantele publice locale precum si pentru stabilirea unor masuri financiare, cu modificarile si completarile ulterioare ;
In conformitate cu prevederile art.370, art.371 , art.372, art.409 alin.1 si art.534 din OUG 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,
În temeiul dispoziţiilor art. 129 alin.2,lit.a, alin. 3, lit.c si alin.7 coroborat cu art. 139 alin.1, art.518 alin.1 lit.d, alin.6 din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art. 1. Se modifică organigrama si statul de funcţii pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti, conform anexei 1 si anexei 2 la prezenta hotarare .
Art.2. La intrarea în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă HCL.nr.12/2021 .
Art.3.Prezenta hotarare poate fi contestata in termenul si conditiile Legii nr.554/2004 a contenciosului administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare
Art.4. Prezenta hotărâre se comunică :
– Instituţiei Prefectului – judeţul Hunedoara,
– Primarului comunei Tomesti ,
– persoanelor in cauza
– A.N.F.P. Bucuresti
– se afişează la afişierul Primăriei prin grija secretarului general al comunei Tomesti .

INITIATOR
Avizat pentru legalitate
Vasiu Adrian-Viorel
PRIMAR

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda


FORMULAR DE COLECTARE PROPUNERI

Aici vă puteți exprima opiniile în legătură cu documentul supus dezbaterii publice. Menționăm că toate sugestiile pentru textul proiectului în dezbatere, vor fi făcute publice, fiind parte a unui proces dedicat transparenței decizionale

Opțional
Opțional
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Opțiuni asupra publicării datelor personale: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot