MONITORUL OFICIAL LOCAL
ALTE DOCUMENTE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
ALTE DOCUMENTE PUBLICE
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
♦ Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
* Documente emise de primărie care fac parte din categoria informațiilor publice.
HOTĂRÂREA NR. 1 /2023 PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL IV AL ANULUI 2022 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
ContinuareDISPOZITIA NR. 16/2023 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 31.01.2023, ORA 13,00
[…]
Convocator pentru a 28-a ŞEDINŢĂ DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
[…]
Proiectul de buget al comunei Tomești, pentru anul 2023
Continuare♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
HOTARAREA nr. 70/2021 PRIVIND APROBAREA ALOCARII UNEI SUME DE BANI PENTRU ORGANIZAREA SERBARII “POMUL DE IARNA “
[…]
H O T A R A R E A NR.69 / 2021 PRIVIND APROBAREA NUMARULUI DE BURSE SCOLARE SI CUANTUMUL ACESTORA PENTRU SEMESTRUL I AL ANULUI SCOLAR 2021-2022
[…]
PROCES-VERBAL
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA MAJORARII TAXEI DE INCHIRIERE PENTRU UTILAJELE DIN DOTAREA PRIMARIEI COMUNEI TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI IN FAZA DALI PRECUM SI A INDICATORILOR TEHNICO-ECONOMICI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII: “MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SI CONSTRUIRE ZID DE SPRIJIN PE VALEA OBARSA COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA “
[…]
PROIECT DE HOTARARE nr. 68 /22.11.2021 PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE ,PRIN DEMISIE, A MANDATULUI DE VICEPRIMAR AL DOMNULUI OPRISA SIMONEL-FLORIN, PRECUM SI VACANTAREA FUNCTIEI DE VICEPRIMAR AL COMUNEI TOMESTI
[…]
DISPOZITIA NR. 51/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.11.2021, ORA 13,00
[…]
Anunț de convocare a Consiliului Local în ședința ordinară
[…]
HOTARAREA nr. 70/2021 PRIVIND APROBAREA ALOCARII UNEI SUME DE BANI PENTRU ORGANIZAREA SERBARII “POMUL DE IARNA “
[…]
H O T A R A R E A NR.69 / 2021 PRIVIND APROBAREA NUMARULUI DE BURSE SCOLARE SI CUANTUMUL ACESTORA PENTRU SEMESTRUL I AL ANULUI SCOLAR 2021-2022
[…]
PROCES-VERBAL
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA MAJORARII TAXEI DE INCHIRIERE PENTRU UTILAJELE DIN DOTAREA PRIMARIEI COMUNEI TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI IN FAZA DALI PRECUM SI A INDICATORILOR TEHNICO-ECONOMICI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII: “MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SI CONSTRUIRE ZID DE SPRIJIN PE VALEA OBARSA COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA “
[…]
PROIECT DE HOTARARE nr. 68 /22.11.2021 PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE ,PRIN DEMISIE, A MANDATULUI DE VICEPRIMAR AL DOMNULUI OPRISA SIMONEL-FLORIN, PRECUM SI VACANTAREA FUNCTIEI DE VICEPRIMAR AL COMUNEI TOMESTI
[…]
DISPOZITIA NR. 51/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.11.2021, ORA 13,00
[…]
Anunț de convocare a Consiliului Local în ședința ordinară
[…]
HOTĂRÂREA NR. 1 /2023 PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL IV AL ANULUI 2022 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
ContinuareDISPOZITIA NR. 16/2023 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 31.01.2023, ORA 13,00
[…]
Convocator pentru a 28-a ŞEDINŢĂ DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
[…]
Proiectul de buget al comunei Tomești, pentru anul 2023
ContinuareHOTARAREA nr. 70/2021 PRIVIND APROBAREA ALOCARII UNEI SUME DE BANI PENTRU ORGANIZAREA SERBARII “POMUL DE IARNA “
[…]
H O T A R A R E A NR.69 / 2021 PRIVIND APROBAREA NUMARULUI DE BURSE SCOLARE SI CUANTUMUL ACESTORA PENTRU SEMESTRUL I AL ANULUI SCOLAR 2021-2022
[…]
PROCES-VERBAL
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA MAJORARII TAXEI DE INCHIRIERE PENTRU UTILAJELE DIN DOTAREA PRIMARIEI COMUNEI TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI IN FAZA DALI PRECUM SI A INDICATORILOR TEHNICO-ECONOMICI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII: “MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SI CONSTRUIRE ZID DE SPRIJIN PE VALEA OBARSA COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA “
[…]
PROIECT DE HOTARARE nr. 68 /22.11.2021 PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE ,PRIN DEMISIE, A MANDATULUI DE VICEPRIMAR AL DOMNULUI OPRISA SIMONEL-FLORIN, PRECUM SI VACANTAREA FUNCTIEI DE VICEPRIMAR AL COMUNEI TOMESTI
[…]
DISPOZITIA NR. 51/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.11.2021, ORA 13,00
[…]
Anunț de convocare a Consiliului Local în ședința ordinară
[…]
HOTARAREA nr. 70/2021 PRIVIND APROBAREA ALOCARII UNEI SUME DE BANI PENTRU ORGANIZAREA SERBARII “POMUL DE IARNA “
[…]
H O T A R A R E A NR.69 / 2021 PRIVIND APROBAREA NUMARULUI DE BURSE SCOLARE SI CUANTUMUL ACESTORA PENTRU SEMESTRUL I AL ANULUI SCOLAR 2021-2022
[…]
PROCES-VERBAL
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA MAJORARII TAXEI DE INCHIRIERE PENTRU UTILAJELE DIN DOTAREA PRIMARIEI COMUNEI TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI IN FAZA DALI PRECUM SI A INDICATORILOR TEHNICO-ECONOMICI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII: “MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SI CONSTRUIRE ZID DE SPRIJIN PE VALEA OBARSA COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA “
[…]
PROIECT DE HOTARARE nr. 68 /22.11.2021 PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE ,PRIN DEMISIE, A MANDATULUI DE VICEPRIMAR AL DOMNULUI OPRISA SIMONEL-FLORIN, PRECUM SI VACANTAREA FUNCTIEI DE VICEPRIMAR AL COMUNEI TOMESTI
[…]
DISPOZITIA NR. 51/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.11.2021, ORA 13,00
[…]
Anunț de convocare a Consiliului Local în ședința ordinară
[…]
ANUNT
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 8.03.2023 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel
PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND ÎNSUȘIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR. 2 LA DOCUMENTUL DE POZIȚIE PRIVIND MODUL DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI „SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA”
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 5.04.2023 , ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti, la compartimentul Secretar general al comunei Tomesti , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
R O M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.26 DIN 8.03.2023
PRIVIND ÎNSUȘIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR. 2 LA DOCUMENTUL DE POZIȚIE
PRIVIND MODUL DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI „SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA”
Consiliul local al comunei Tomesti:
Analizând temeiurile juridice, respectiv:
– Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare;
– Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 74/2018, astfel cum a fost modficată prin Legea nr. 31 din 10.01.2019, cu modificările și completările ulterioare;
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara” semnat de membrii A.D.I.S.I.G.D.-Hunedoara;
– Statutul A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara;
– Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– Legea nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– Ordinul A.N.R.S.C. nr. 640/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile de salubrizare, precum și de calculare tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deșeurilor și a taxelor de salubrizare;
– Ordinul A.N.R.S.C. nr. 82 din 9 iulie 2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
– Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările si completările ulterioare;
– art. 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), alin. (14) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
In baza prevederilor Notei de fundamentare a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara” nr. 803/07.03.2023, , prin care se solicită însușirea Actului adițional nr. 2 la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara”;
Analizand referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/32 din 8.03.2023 prin care se propune însușirea Actului adițional nr. 2 la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara” .
În baza art.89, art. 129, alin. 1, alin. 2, lit. b, alin. 4, lit. d, si art. 139, alin. 1 si 3, lit. e coroborat
cu art. 5, lit.cc, art.196, alin. 1, lit. a art. 197, art. 199, alin. (1) și alin.(2) și si art. 243, alin.1, lit.a din
OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRÂSTE:
Art.1. Se însușește Actul adițional nr. 2 la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara”, conform Anexei nr. 1 care face parte din prezenta hotărâre.
Art.2. Se mandatează domnul Vasiu Adrian-Viorel, primarul U.A.T. Comuna Tomesti, să semneze în numele și pentru U.A.T.Tomesti , acest act adiţional la Documentul de poziţie.
Art.3. Ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri revine primarului comunei Tomesti .
Art.4. Prezenta hotărâre poate fi atacată conform procedurii și termenelor stabilite de Legea nr.554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Art.5. Prin grija secretarului general al comunei Tomesti, prezenta hotărâre se aduce la cunoștință publică prin afișare și se comunică:
– Instituției Prefectului județul Hunedoara;
– Primarului comunei Tomesti;
– Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara
INITIATOR , AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
R O M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr. 3/31 din 08.03.2023
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND ÎNSUȘIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR. 2 LA DOCUMENTUL DE POZIȚIE PRIVIND MODUL DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI „SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA”
Văzând Nota de fundamentare a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara” nr. 803/07.03.2023, , prin care se solicită aprobarea încheierii unui act adițional la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara”, din următoarele motive:
Scopul întocmirii Documentului de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara” vizează:
– gestionarea integrată a deșeurilor municipale generate de UAT-urile din județul Hunedoara pe bază de eficiență economică;
– tratarea și valorificarea în comun a deșeurilor conform țintelor asumate;
– Oferirea beneficiarilor sistemului a unor servicii de calitate ridicată privind colectarea, tratarea și eliminarea deșeurilor.
Modificările legislative aduse de O.U.G. nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor și a Legii serviciului de salubrizare a localităților nr. 101/2006, și de Ordinul A.N.R.S.C. nr. 640/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile de salubrizare, precum și de calculare tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deșeurilor și a taxelor de salubrizare, impun modificarea și/sau completarea unor articole ale acestui document de poziție în vederea asigurării unor condiții care să îmbunătățească sustenabilitatea financiară a sistemului de management integrat al deșeurilor în județul Hunedoara.
Ținând cont de cele prezentate mai sus și în conformitate art. 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), alin. (14), art. 139 alin. (1) și ale art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, propun spre analiză și aprobare proiectul de hotărâre privind însușirea Actului adițional nr. 2 la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara”
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel
R O M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
Nr. 4/31 din 08.03.2023
RAPORTUL COMPARTIMENTULUI DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND ÎNSUȘIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR. 2 LA DOCUMENTUL DE POZIȚIE PRIVIND MODUL DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI „SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA”
Văzând Nota de fundamentare a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara” nr. 803/07.03.2023, , prin care se solicită aprobarea încheierii unui act adițional la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara”, din următoarele motive:
Scopul întocmirii Documentului de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara” vizează:
– gestionarea integrată a deșeurilor municipale generate de UAT-urile din județul Hunedoara pe bază de eficiență economică;
– tratarea și valorificarea în comun a deșeurilor conform țintelor asumate;
– Oferirea beneficiarilor sistemului a unor servicii de calitate ridicată privind colectarea, tratarea și eliminarea deșeurilor.
Modificările legislative aduse de O.U.G. nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor și a Legii serviciului de salubrizare a localităților nr. 101/2006, și de Ordinul A.N.R.S.C. nr. 640/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile de salubrizare, precum și de calculare tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deșeurilor și a taxelor de salubrizare, impun modificarea și/sau completarea unor articole ale acestui document de poziție în vederea asigurării unor condiții care să îmbunătățească sustenabilitatea financiară a sistemului de management integrat al deșeurilor în județul Hunedoara.
Ținând cont de cele prezentate mai sus și în conformitate art. 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), alin. (14), art. 139 alin. (1) și ale art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, propun spre aprobare proiectul de hotărâre privind însușirea Actului adițional nr. 2 la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara
CONSILIER ACHIZITII PUBLICE
Indries Damian-Iulian
ANUNT
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 1.03.2023 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel
PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND ÎNSUȘIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR. 1
LA CONTRACTUL DE PRESTARE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD, JUDEȚUL HUNEDOARA NR. 11/11.01.2023, PRECUM ȘI MANDATAREA PREȘEDINTELUI SĂ SEMNEZE ACTUL ADIȚIONAL
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 5.04.2023 , ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti, la compartimentul Secretar general al comunei Tomesti , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
R O M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.25 DIN 1.03.2023
PRIVIND INSUSIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR.1 LA CONTRACTUL DE PRESTARE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD,
JUDEȚUL HUNEDOARA NR.11/11.01.2023 PRECUM ȘI MANDATAREA
PREȘEDINTELUI SĂ SEMNEZE ACTUL ADIȚIONAL
Consiliul Local al comunei Tomesti;
Analizând temeiurile juridice, respectiv:
a)Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare;
b) Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 74/2018, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 31 din 10.01.2019, cu modificările și completările ulterioare;
c) Statutul A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara;
d)Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
e) Legea nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităților, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
f) Ordinul A.N.R.S.C. nr. 640/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activitățile de salubrizare, precum și de calculare tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deșeurilor și a taxelor de salubrizare;
g) Ordinul A.N.R.S.C. nr. 82 din 9 iulie 2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
h) Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările si completările ulterioare;
i) Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad, județul Hunedoara nr. 11/11.01.2023;
j) art. 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), alin. (14) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
Luand act de :
-Nota de fundamentare a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara” nr. 699/27.02.2023, prin care se solicită supunerea spre aprobare a Actului adițional nr. 1 la Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad, județul Hunedoara, nr. 11/11.01.2023, precum și mandatarea președintelui să semneze actul adițional;
– Referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti nr. 3/30 din 1.03.2023 prin care se propune însușirea Actului adițional nr. 1 la Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad, județul Hunedoara nr. 11/11.01.2023, precum și mandatarea președintelui să semneze actul adițional.
În temeiul prevederilor art.129 alin. 2 lit. d, alin. 7 lit. n, art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a), art.243 alin.(1) lit.a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
HOTARASTE:
Art.1. Se aprobă Actul Adițional nr.1 la contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad.județul Hunedoara nr.11/11.01.2023 conform anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Se acordă mandat Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara”, să semneze în numele și pentru U.A.T. Comuna Tomesti, Actul adițional nr. 1 la Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad, județul Hunedoara nr. 11/11.01.2023.
Art.3. Primarul comunei Tomesti va urmări ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri.
Art.4. Prezenta hotărâre poate fi atacată conform procedurii și termenelor stabilite de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Art.5. Prin grija secretarului general al comunei Tomesti, prezenta hotărâre se aduce la cunoștință publică prin afișare și se comunică:
– Instituției Prefectului județul Hunedoara;
– Primarului comunei Tomesti;
– Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara
INITIATOR , AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
R O M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr. 3/30 din 01.03.2023
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND ÎNSUȘIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR. 1
LA CONTRACTUL DE PRESTARE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD, JUDEȚUL HUNEDOARA NR. 11/11.01.2023, PRECUM ȘI MANDATAREA PREȘEDINTELUI SĂ SEMNEZE ACTUL ADIȚIONAL
Văzând Nota de fundamentare a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara” nr. 699/27.02.2023, prin care se solicită supunerea spre aprobare a Actului adițional nr. 1 la Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad, județul Hunedoara nr. 11/11.01.2023, precum și mandatarea președintelui să semneze actul adițional, ca urmare a:
– modificările legislative cuprinse în O.U.G. nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, modificată și aprobată prin Legea nr. 17/12.01.2023;
– adresele Agenției pentru Protecția Mediului Hunedoara nr. 708/27.01.2023 și nr. 851/31.01.2023.
Astfel, având în vedere cele prezentate mai sus, este necesar ca ADI SIGD să detalieze în contractele de delegare a serviciilor de salubrizare, modul de aplicare a prevederilor art. 17 alin. (5) din OUG nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, aprobată și modificată prin Legea nr. 17/2023.
Ținând cont de cele prezentate mai sus și în conformitate art. 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), alin. (14), art. 139 alin. (1) și ale art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, propun spre analiză și aprobare proiectul de hotărâre însușirea Actului adițional nr. 1 la Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad, județul Hunedoara nr. 11/11.01.2023, precum și mandatarea președintelui să semneze actul adițional, prevăzut în anexă la proiectul de hotărâre.
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel
R O M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
Nr. 4/30 din 01.03.2023
RAPORTUL COMPARTIMENTULUI DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND ÎNSUȘIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR. 1
LA CONTRACTUL DE PRESTARE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD, JUDEȚUL HUNEDOARA NR. 11/11.01.2023, PRECUM ȘI MANDATAREA PREȘEDINTELUI SĂ SEMNEZE ACTUL ADIȚIONAL
Văzând Nota de fundamentare a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara” nr. 699/27.02.2023, prin care se solicită supunerea spre aprobare a Actului adițional nr. 1 la Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad, județul Hunedoara nr. 11/11.01.2023, precum și mandatarea președintelui să semneze actul adițional, ca urmare a:
– modificările legislative cuprinse în O.U.G. nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, modificată și aprobată prin Legea nr. 17/12.01.2023;
– adresele Agenției pentru Protecția Mediului Hunedoara nr. 708/27.01.2023 și nr. 851/31.01.2023.
Astfel, având în vedere cele prezentate mai sus, este necesar ca ADI SIGD să detalieze în contractele de delegare a serviciilor de salubrizare, modul de aplicare a prevederilor art. 17 alin. (5) din OUG nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, aprobată și modificată prin Legea nr. 17/2023.
Ținând cont de cele prezentate mai sus și în conformitate art. 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), alin. (14), art. 139 alin. (1) și ale art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, propun spre analiză și aprobare proiectul de hotărâre însușirea Actului adițional nr. 1 la Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad, județul Hunedoara nr. 11/11.01.2023, precum și mandatarea președintelui să semneze actul adițional, prevăzut în anexă la proiectul de hotărâre, ca fiind legal initiat de primarul comnei Tomesti.
CONSILIER ACHIZITII PUBLICE ,
Indries Damian-Iulian
ANUNT
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 01.03.2023 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel
PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND ACTUALIZAREA PLANULUI DE ANALIZA SI ACOPERIRE A RISCURILOR (PAAR) IN COMUNA TOMESTI PE ANUL 2023
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 5.04.2023, ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti , la compartimentul Secretar comuna , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.
PRIMAR
VASIU Adrian-Viorel
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECT DE HOTARARE nr. 24 /01.03.2023
PRIVIND ACTUALIZAREA PLANULUI DE ANALIZA SI ACOPERIRE A RISCURILOR (PAAR) IN COMUNA TOMESTI PE ANUL 2023
Consiliul local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Avand in vedere Referatul de aprobare al a Primarului comunei Tomesti nr. 3/29 din 01.03.2023, prin care se propune actualizarea Planului de analiza si acoperire a riscurilor (PAAR) in comuna Tomesti pe anul 2023 , pentru a crea un cadru unitar si coerent de actiune pentru prevenirea si gestionarea riscurilor generatoare de situatii de urgenta;
In conformitate cu prevederile art.4 alin.2 din Legea nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor ,republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si ale art.6 alin.1 al Ordinului nr.132/2007 al Ministerului Administratiei si Internelor pentru aprobarea Metodologiei de elaborare a Planului de analiza si acoperire a riscurilor si a Structurii –cadru a Planului de analiza si acoperire a riscurilor ,
In temeiul prevederilor art.129 alin.7 lit.h , 139 alin.1 si art.196 alin.1 lit a din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare ,precum si ale art.11 alin.4 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ , actualizata ,
H O T A R A S T E:
Art.1. Se aproba actualizarea Planului de analiza si acoperire a riscurilor (PAAR) in comuna Tomesti pe anul 2023 ,conform Anexei care face parte integranta din prezenta hotarare .
Art.2 Prezenta hotarare poate fi atacata , conform procedurii si termenelor prevazute de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizata.
Art.3. Prezenta hotărare se comunica: – Instituţiei Prefectului judeţulului Hunedoara ;
– Primarului comunei Tomesti ;
– Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta „ Iancu de Hunedoara” – Persoanei responsabile cu protectia civila din cadrul Primariei Tomesti
INITIATOR , AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr. 3/29 din 01.03.2023
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND ACTUALIZAREA PLANULUI DE ANALIZA SI ACOPERIRE
A RISCURILOR (PAAR) IN COMUNA TOMESTI PE ANUL 2023
Pentru a crea un cadru unitar si coerent de actiune pentru prevenirea si gestionarea riscurilor generatoare de situatii de urgenta s-a initiat un proiect de hotarare prin care se propune actualizarea Planului de analiza si acoperire a riscurilor (PAAR) in comuna Tomesti pe anul 2023.
In conformitate cu prevederile art. 4 alin.2 ale Legii nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor , cu modificarile si completarile ulterioare , Consiliul local „ aproba planul de analiza si acoperire a riscurilor, pentru unitatea administrativ-teritoriala pe care o reprezinta, stabileste resursele necesare pentru aplicarea acestuia si il transmite inspectoratului in raza caruia functioneaza “
Întocmirea şi actualitarea Planul de analiză şi acoperire a riscurilor este responsabilitatea ce revine tuturor factorilor care, potrivit legii, au atribuţii ori asigură funcţii de sprijin privind prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă.
Planul de analiză şi acoperire a riscurilor, cuprinde riscurile potenţiale identificate la nivelul comunei Tomesti , măsurile, acţiunile si resursele necesare pentru managementul riscurilor respective.
Scopurile sunt de a asigura cunoaşterea de către toţi factorii implicaţi a sarcinilor şi atribuţiilor ce le revin, pe timpul şi după apariţia unei situaţii de urgenţă, de a crea un cadru unitar şi coerent de acţiune pentru prevenirea şi gestionarea riscurilor generatoare de situaţii de urgenţă, adecvat fiecărui tip de risc.
Prin proiectul de hotărâre supus spre dezbatere şi aprobare, se propune actualizarea Planului de analiză şi acoperire a riscurilor pentru comuna Tomesti, datorită schimbărilor intervenite.
În baza prevederilor art.6 din Metodologia de elaborare a Planului de analiză şi acoperire a riscurilor, aprobată prin Ministerului Administratiei si Internelor nr.132/2007, a prevederilor Legii nr.307/2006-privind apărarea împotriva incendiilor, propun adoptarea Proiectului de Hotărâre privind actualizarea Planului de analiză şi acoperire a riscurilor al comunei Tomesti , în forma prezentată, ca fiind legal şi oportun.
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
Nr. 4 /29 din 01.03.2023
RAPORT
AL COMPARTIMENTULUI DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTARIRE PRIVIND ACTUALIZAREA PLANULUI DE
ANALIZĂ ŞI ACOPERIRE A RISCURILOR AL COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2023
Protecţie civilă reprezintă o activitate de interes public, cu caracter permanent, la care sunt obligate să participe autorităţile administraţiei publice locale, respectiv consiliul local şi primarul , propun d-lui primar , iniţierea Proiectului de Hotărâre pentru actualizarea Planului de analiză şi acoperire a riscurilor al comunei Tomesti .
Este necesara iniţierea acestui Proiect de hotărâre întrucât că nu au fost identificate toate riscurile potenţiale la nivelul unităţii administrativ-teritoriale , precum şi faptul că au apărut modificări ale structurilor care asigură funcţii de sprijin.
Conform prevederilor art.6 din Metodologia de elaborare a Planului de analiză şi acoperire a riscurilor, aprobată prin Ordinul Ministerului Ministerului Administratiei si Internelor nr.132/2007, PAAR se actualizeaza la fiecare început de an sau ori de cate ori apar alte riscuri decat cele analizate sau modificari in organizarea structurilor care, potrivit legii, au atribuţii ori asigură funcţii de sprijin privind prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă în profil teritorial.
INTOCMIT
REFERENT
CIOARA IOAN LAURENTIU
ANUNȚURI PUBLICE
(anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)
HOTARAREA nr. 70/2021 PRIVIND APROBAREA ALOCARII UNEI SUME DE BANI PENTRU ORGANIZAREA SERBARII “POMUL DE IARNA “
[…]
H O T A R A R E A NR.69 / 2021 PRIVIND APROBAREA NUMARULUI DE BURSE SCOLARE SI CUANTUMUL ACESTORA PENTRU SEMESTRUL I AL ANULUI SCOLAR 2021-2022
[…]
PROCES-VERBAL
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA MAJORARII TAXEI DE INCHIRIERE PENTRU UTILAJELE DIN DOTAREA PRIMARIEI COMUNEI TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI IN FAZA DALI PRECUM SI A INDICATORILOR TEHNICO-ECONOMICI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII: “MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SI CONSTRUIRE ZID DE SPRIJIN PE VALEA OBARSA COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA “
[…]
PROIECT DE HOTARARE nr. 68 /22.11.2021 PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE ,PRIN DEMISIE, A MANDATULUI DE VICEPRIMAR AL DOMNULUI OPRISA SIMONEL-FLORIN, PRECUM SI VACANTAREA FUNCTIEI DE VICEPRIMAR AL COMUNEI TOMESTI
[…]
DISPOZITIA NR. 51/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.11.2021, ORA 13,00
[…]
Anunț de convocare a Consiliului Local în ședința ordinară
[…]
Declarații de avere și de interese
ANUNT
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 8.03.2023 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel
PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND ÎNSUȘIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR. 2 LA DOCUMENTUL DE POZIȚIE PRIVIND MODUL DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI „SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA”
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 5.04.2023 , ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti, la compartimentul Secretar general al comunei Tomesti , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
R O M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.26 DIN 8.03.2023
PRIVIND ÎNSUȘIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR. 2 LA DOCUMENTUL DE POZIȚIE
PRIVIND MODUL DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI „SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA”
Consiliul local al comunei Tomesti:
Analizând temeiurile juridice, respectiv:
– Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare;
– Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 74/2018, astfel cum a fost modficată prin Legea nr. 31 din 10.01.2019, cu modificările și completările ulterioare;
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara” semnat de membrii A.D.I.S.I.G.D.-Hunedoara;
– Statutul A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara;
– Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– Legea nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– Ordinul A.N.R.S.C. nr. 640/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile de salubrizare, precum și de calculare tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deșeurilor și a taxelor de salubrizare;
– Ordinul A.N.R.S.C. nr. 82 din 9 iulie 2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
– Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările si completările ulterioare;
– art. 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), alin. (14) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
In baza prevederilor Notei de fundamentare a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara” nr. 803/07.03.2023, , prin care se solicită însușirea Actului adițional nr. 2 la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara”;
Analizand referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/32 din 8.03.2023 prin care se propune însușirea Actului adițional nr. 2 la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara” .
În baza art.89, art. 129, alin. 1, alin. 2, lit. b, alin. 4, lit. d, si art. 139, alin. 1 si 3, lit. e coroborat
cu art. 5, lit.cc, art.196, alin. 1, lit. a art. 197, art. 199, alin. (1) și alin.(2) și si art. 243, alin.1, lit.a din
OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRÂSTE:
Art.1. Se însușește Actul adițional nr. 2 la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara”, conform Anexei nr. 1 care face parte din prezenta hotărâre.
Art.2. Se mandatează domnul Vasiu Adrian-Viorel, primarul U.A.T. Comuna Tomesti, să semneze în numele și pentru U.A.T.Tomesti , acest act adiţional la Documentul de poziţie.
Art.3. Ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri revine primarului comunei Tomesti .
Art.4. Prezenta hotărâre poate fi atacată conform procedurii și termenelor stabilite de Legea nr.554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Art.5. Prin grija secretarului general al comunei Tomesti, prezenta hotărâre se aduce la cunoștință publică prin afișare și se comunică:
– Instituției Prefectului județul Hunedoara;
– Primarului comunei Tomesti;
– Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara
INITIATOR , AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
R O M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr. 3/31 din 08.03.2023
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND ÎNSUȘIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR. 2 LA DOCUMENTUL DE POZIȚIE PRIVIND MODUL DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI „SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA”
Văzând Nota de fundamentare a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara” nr. 803/07.03.2023, , prin care se solicită aprobarea încheierii unui act adițional la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara”, din următoarele motive:
Scopul întocmirii Documentului de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara” vizează:
– gestionarea integrată a deșeurilor municipale generate de UAT-urile din județul Hunedoara pe bază de eficiență economică;
– tratarea și valorificarea în comun a deșeurilor conform țintelor asumate;
– Oferirea beneficiarilor sistemului a unor servicii de calitate ridicată privind colectarea, tratarea și eliminarea deșeurilor.
Modificările legislative aduse de O.U.G. nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor și a Legii serviciului de salubrizare a localităților nr. 101/2006, și de Ordinul A.N.R.S.C. nr. 640/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile de salubrizare, precum și de calculare tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deșeurilor și a taxelor de salubrizare, impun modificarea și/sau completarea unor articole ale acestui document de poziție în vederea asigurării unor condiții care să îmbunătățească sustenabilitatea financiară a sistemului de management integrat al deșeurilor în județul Hunedoara.
Ținând cont de cele prezentate mai sus și în conformitate art. 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), alin. (14), art. 139 alin. (1) și ale art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, propun spre analiză și aprobare proiectul de hotărâre privind însușirea Actului adițional nr. 2 la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara”
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel
R O M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
Nr. 4/31 din 08.03.2023
RAPORTUL COMPARTIMENTULUI DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND ÎNSUȘIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR. 2 LA DOCUMENTUL DE POZIȚIE PRIVIND MODUL DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI „SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA”
Văzând Nota de fundamentare a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara” nr. 803/07.03.2023, , prin care se solicită aprobarea încheierii unui act adițional la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara”, din următoarele motive:
Scopul întocmirii Documentului de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara” vizează:
– gestionarea integrată a deșeurilor municipale generate de UAT-urile din județul Hunedoara pe bază de eficiență economică;
– tratarea și valorificarea în comun a deșeurilor conform țintelor asumate;
– Oferirea beneficiarilor sistemului a unor servicii de calitate ridicată privind colectarea, tratarea și eliminarea deșeurilor.
Modificările legislative aduse de O.U.G. nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor și a Legii serviciului de salubrizare a localităților nr. 101/2006, și de Ordinul A.N.R.S.C. nr. 640/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile de salubrizare, precum și de calculare tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deșeurilor și a taxelor de salubrizare, impun modificarea și/sau completarea unor articole ale acestui document de poziție în vederea asigurării unor condiții care să îmbunătățească sustenabilitatea financiară a sistemului de management integrat al deșeurilor în județul Hunedoara.
Ținând cont de cele prezentate mai sus și în conformitate art. 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), alin. (14), art. 139 alin. (1) și ale art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, propun spre aprobare proiectul de hotărâre privind însușirea Actului adițional nr. 2 la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara
CONSILIER ACHIZITII PUBLICE
Indries Damian-Iulian
ANUNT
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 1.03.2023 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel
PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND ÎNSUȘIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR. 1
LA CONTRACTUL DE PRESTARE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD, JUDEȚUL HUNEDOARA NR. 11/11.01.2023, PRECUM ȘI MANDATAREA PREȘEDINTELUI SĂ SEMNEZE ACTUL ADIȚIONAL
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 5.04.2023 , ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti, la compartimentul Secretar general al comunei Tomesti , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
R O M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.25 DIN 1.03.2023
PRIVIND INSUSIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR.1 LA CONTRACTUL DE PRESTARE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD,
JUDEȚUL HUNEDOARA NR.11/11.01.2023 PRECUM ȘI MANDATAREA
PREȘEDINTELUI SĂ SEMNEZE ACTUL ADIȚIONAL
Consiliul Local al comunei Tomesti;
Analizând temeiurile juridice, respectiv:
a)Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare;
b) Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 74/2018, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 31 din 10.01.2019, cu modificările și completările ulterioare;
c) Statutul A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara;
d)Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
e) Legea nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităților, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
f) Ordinul A.N.R.S.C. nr. 640/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activitățile de salubrizare, precum și de calculare tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deșeurilor și a taxelor de salubrizare;
g) Ordinul A.N.R.S.C. nr. 82 din 9 iulie 2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
h) Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările si completările ulterioare;
i) Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad, județul Hunedoara nr. 11/11.01.2023;
j) art. 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), alin. (14) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
Luand act de :
-Nota de fundamentare a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara” nr. 699/27.02.2023, prin care se solicită supunerea spre aprobare a Actului adițional nr. 1 la Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad, județul Hunedoara, nr. 11/11.01.2023, precum și mandatarea președintelui să semneze actul adițional;
– Referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti nr. 3/30 din 1.03.2023 prin care se propune însușirea Actului adițional nr. 1 la Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad, județul Hunedoara nr. 11/11.01.2023, precum și mandatarea președintelui să semneze actul adițional.
În temeiul prevederilor art.129 alin. 2 lit. d, alin. 7 lit. n, art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a), art.243 alin.(1) lit.a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
HOTARASTE:
Art.1. Se aprobă Actul Adițional nr.1 la contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad.județul Hunedoara nr.11/11.01.2023 conform anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Se acordă mandat Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara”, să semneze în numele și pentru U.A.T. Comuna Tomesti, Actul adițional nr. 1 la Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad, județul Hunedoara nr. 11/11.01.2023.
Art.3. Primarul comunei Tomesti va urmări ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri.
Art.4. Prezenta hotărâre poate fi atacată conform procedurii și termenelor stabilite de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Art.5. Prin grija secretarului general al comunei Tomesti, prezenta hotărâre se aduce la cunoștință publică prin afișare și se comunică:
– Instituției Prefectului județul Hunedoara;
– Primarului comunei Tomesti;
– Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara
INITIATOR , AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
R O M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr. 3/30 din 01.03.2023
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND ÎNSUȘIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR. 1
LA CONTRACTUL DE PRESTARE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD, JUDEȚUL HUNEDOARA NR. 11/11.01.2023, PRECUM ȘI MANDATAREA PREȘEDINTELUI SĂ SEMNEZE ACTUL ADIȚIONAL
Văzând Nota de fundamentare a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara” nr. 699/27.02.2023, prin care se solicită supunerea spre aprobare a Actului adițional nr. 1 la Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad, județul Hunedoara nr. 11/11.01.2023, precum și mandatarea președintelui să semneze actul adițional, ca urmare a:
– modificările legislative cuprinse în O.U.G. nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, modificată și aprobată prin Legea nr. 17/12.01.2023;
– adresele Agenției pentru Protecția Mediului Hunedoara nr. 708/27.01.2023 și nr. 851/31.01.2023.
Astfel, având în vedere cele prezentate mai sus, este necesar ca ADI SIGD să detalieze în contractele de delegare a serviciilor de salubrizare, modul de aplicare a prevederilor art. 17 alin. (5) din OUG nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, aprobată și modificată prin Legea nr. 17/2023.
Ținând cont de cele prezentate mai sus și în conformitate art. 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), alin. (14), art. 139 alin. (1) și ale art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, propun spre analiză și aprobare proiectul de hotărâre însușirea Actului adițional nr. 1 la Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad, județul Hunedoara nr. 11/11.01.2023, precum și mandatarea președintelui să semneze actul adițional, prevăzut în anexă la proiectul de hotărâre.
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel
R O M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
Nr. 4/30 din 01.03.2023
RAPORTUL COMPARTIMENTULUI DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND ÎNSUȘIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR. 1
LA CONTRACTUL DE PRESTARE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD, JUDEȚUL HUNEDOARA NR. 11/11.01.2023, PRECUM ȘI MANDATAREA PREȘEDINTELUI SĂ SEMNEZE ACTUL ADIȚIONAL
Văzând Nota de fundamentare a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara” nr. 699/27.02.2023, prin care se solicită supunerea spre aprobare a Actului adițional nr. 1 la Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad, județul Hunedoara nr. 11/11.01.2023, precum și mandatarea președintelui să semneze actul adițional, ca urmare a:
– modificările legislative cuprinse în O.U.G. nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, modificată și aprobată prin Legea nr. 17/12.01.2023;
– adresele Agenției pentru Protecția Mediului Hunedoara nr. 708/27.01.2023 și nr. 851/31.01.2023.
Astfel, având în vedere cele prezentate mai sus, este necesar ca ADI SIGD să detalieze în contractele de delegare a serviciilor de salubrizare, modul de aplicare a prevederilor art. 17 alin. (5) din OUG nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, aprobată și modificată prin Legea nr. 17/2023.
Ținând cont de cele prezentate mai sus și în conformitate art. 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), alin. (14), art. 139 alin. (1) și ale art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, propun spre analiză și aprobare proiectul de hotărâre însușirea Actului adițional nr. 1 la Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad, județul Hunedoara nr. 11/11.01.2023, precum și mandatarea președintelui să semneze actul adițional, prevăzut în anexă la proiectul de hotărâre, ca fiind legal initiat de primarul comnei Tomesti.
CONSILIER ACHIZITII PUBLICE ,
Indries Damian-Iulian
ANUNT
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 01.03.2023 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel
PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND ACTUALIZAREA PLANULUI DE ANALIZA SI ACOPERIRE A RISCURILOR (PAAR) IN COMUNA TOMESTI PE ANUL 2023
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 5.04.2023, ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti , la compartimentul Secretar comuna , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.
PRIMAR
VASIU Adrian-Viorel
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECT DE HOTARARE nr. 24 /01.03.2023
PRIVIND ACTUALIZAREA PLANULUI DE ANALIZA SI ACOPERIRE A RISCURILOR (PAAR) IN COMUNA TOMESTI PE ANUL 2023
Consiliul local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Avand in vedere Referatul de aprobare al a Primarului comunei Tomesti nr. 3/29 din 01.03.2023, prin care se propune actualizarea Planului de analiza si acoperire a riscurilor (PAAR) in comuna Tomesti pe anul 2023 , pentru a crea un cadru unitar si coerent de actiune pentru prevenirea si gestionarea riscurilor generatoare de situatii de urgenta;
In conformitate cu prevederile art.4 alin.2 din Legea nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor ,republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si ale art.6 alin.1 al Ordinului nr.132/2007 al Ministerului Administratiei si Internelor pentru aprobarea Metodologiei de elaborare a Planului de analiza si acoperire a riscurilor si a Structurii –cadru a Planului de analiza si acoperire a riscurilor ,
In temeiul prevederilor art.129 alin.7 lit.h , 139 alin.1 si art.196 alin.1 lit a din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare ,precum si ale art.11 alin.4 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ , actualizata ,
H O T A R A S T E:
Art.1. Se aproba actualizarea Planului de analiza si acoperire a riscurilor (PAAR) in comuna Tomesti pe anul 2023 ,conform Anexei care face parte integranta din prezenta hotarare .
Art.2 Prezenta hotarare poate fi atacata , conform procedurii si termenelor prevazute de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizata.
Art.3. Prezenta hotărare se comunica: – Instituţiei Prefectului judeţulului Hunedoara ;
– Primarului comunei Tomesti ;
– Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta „ Iancu de Hunedoara” – Persoanei responsabile cu protectia civila din cadrul Primariei Tomesti
INITIATOR , AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr. 3/29 din 01.03.2023
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND ACTUALIZAREA PLANULUI DE ANALIZA SI ACOPERIRE
A RISCURILOR (PAAR) IN COMUNA TOMESTI PE ANUL 2023
Pentru a crea un cadru unitar si coerent de actiune pentru prevenirea si gestionarea riscurilor generatoare de situatii de urgenta s-a initiat un proiect de hotarare prin care se propune actualizarea Planului de analiza si acoperire a riscurilor (PAAR) in comuna Tomesti pe anul 2023.
In conformitate cu prevederile art. 4 alin.2 ale Legii nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor , cu modificarile si completarile ulterioare , Consiliul local „ aproba planul de analiza si acoperire a riscurilor, pentru unitatea administrativ-teritoriala pe care o reprezinta, stabileste resursele necesare pentru aplicarea acestuia si il transmite inspectoratului in raza caruia functioneaza “
Întocmirea şi actualitarea Planul de analiză şi acoperire a riscurilor este responsabilitatea ce revine tuturor factorilor care, potrivit legii, au atribuţii ori asigură funcţii de sprijin privind prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă.
Planul de analiză şi acoperire a riscurilor, cuprinde riscurile potenţiale identificate la nivelul comunei Tomesti , măsurile, acţiunile si resursele necesare pentru managementul riscurilor respective.
Scopurile sunt de a asigura cunoaşterea de către toţi factorii implicaţi a sarcinilor şi atribuţiilor ce le revin, pe timpul şi după apariţia unei situaţii de urgenţă, de a crea un cadru unitar şi coerent de acţiune pentru prevenirea şi gestionarea riscurilor generatoare de situaţii de urgenţă, adecvat fiecărui tip de risc.
Prin proiectul de hotărâre supus spre dezbatere şi aprobare, se propune actualizarea Planului de analiză şi acoperire a riscurilor pentru comuna Tomesti, datorită schimbărilor intervenite.
În baza prevederilor art.6 din Metodologia de elaborare a Planului de analiză şi acoperire a riscurilor, aprobată prin Ministerului Administratiei si Internelor nr.132/2007, a prevederilor Legii nr.307/2006-privind apărarea împotriva incendiilor, propun adoptarea Proiectului de Hotărâre privind actualizarea Planului de analiză şi acoperire a riscurilor al comunei Tomesti , în forma prezentată, ca fiind legal şi oportun.
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
Nr. 4 /29 din 01.03.2023
RAPORT
AL COMPARTIMENTULUI DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTARIRE PRIVIND ACTUALIZAREA PLANULUI DE
ANALIZĂ ŞI ACOPERIRE A RISCURILOR AL COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2023
Protecţie civilă reprezintă o activitate de interes public, cu caracter permanent, la care sunt obligate să participe autorităţile administraţiei publice locale, respectiv consiliul local şi primarul , propun d-lui primar , iniţierea Proiectului de Hotărâre pentru actualizarea Planului de analiză şi acoperire a riscurilor al comunei Tomesti .
Este necesara iniţierea acestui Proiect de hotărâre întrucât că nu au fost identificate toate riscurile potenţiale la nivelul unităţii administrativ-teritoriale , precum şi faptul că au apărut modificări ale structurilor care asigură funcţii de sprijin.
Conform prevederilor art.6 din Metodologia de elaborare a Planului de analiză şi acoperire a riscurilor, aprobată prin Ordinul Ministerului Ministerului Administratiei si Internelor nr.132/2007, PAAR se actualizeaza la fiecare început de an sau ori de cate ori apar alte riscuri decat cele analizate sau modificari in organizarea structurilor care, potrivit legii, au atribuţii ori asigură funcţii de sprijin privind prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă în profil teritorial.
INTOCMIT
REFERENT
CIOARA IOAN LAURENTIU
Transparența veniturilor salariale
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
DISPOZITIA NR.4 /2024
PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 31.01.2024, ORA 13,00
Primarul comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Avand in vedere referatul intocmit de catre secretarul general al comunei Tomesti inregistrat sub nr.104 din 23.01.2024 privind necesitatea convocarii consiliului local in sedinta ordinara din luna ianuarie 2024;
In temeiul dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,
DISPUNE:
Art. 1. Se convoacă Consiliul Local al comunei Tomesti , în şedinţă ordinară pentru data de 31 ianuarie 2024, orele 13,00 , în sala de şedinţă a Primăriei comunei Tomesti , cu proiectul ordinii de zi prevazut in Anexa la prezenta Dispozitie, care face parte integranta din aceasta.
Art. 2. (1) Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi pot fi consultate la sediul Primariei comunei Tomesti — la biroul secretarului general al comunei .
(2). Proiectul de hotarare inscris pe ordinea de zi, insotit de documentele prevazute de lege, se transmite spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, conform Anexei mentionate la art. 1.
(3). Membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari.
Art. 3. Prezenta dispozitie poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara.
Art. 4. Prezenta dispoziţie se comunică :
Instituţiei prefectului jud. Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Secretarului comunei Tomesti;
Consilierilor locali ;
P R I M A R , CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 23.01.2024
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Anexa la Dispozitia nr. 4/2024
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A SEDINTEI ORDINARE A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDETUL HUNEDOARA DIN DATA DE 31.01.2024, ORA 13,00
- Proiect de hotarare nr. 1/03.01.2024 privind acoperirea definitiva a deficitului bugetar a anului 2023 a sectiunii de dezvoltare din excedentul bugetului local al comunei Tomesti la sfarsitul anului bugetar 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti - Proiect de hotarare nr. 2 /03.01.2024 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul IV al anului 2023 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti - Proiect de hotarare nr. 3/03.01.2024 privind însuşirea raportului privind activitatea asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav pe semestrul II al anului 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti - Proiect de hotărâre nr. 4 /3.01.2024 privind validarea Dispozitiei nr. 107 din 20.12.2023 cu privire la rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti - Proiect de hotarare nr.5/3.01.2024 privind aprobarea prețurilor de referință pentru anul de productie- 2024 a masei lemnoase pe picior, a tipului licitațiilor de masa lemnoasă pe picior pentru anul 2024, precum și aprobarea modului de valorificare si exploatarea a acestora .
Initiat de primarul comunei Tomesti - Proiect de hotarare nr. 6/3.01.2024 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2024 pentru administrarea suprafetei de 708,75 ha padure proprietatea publica a comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti - Proiect de hotărâre nr . 7/3.01.2024 privind indreptarea erorii materiale din anexa la Hotararea consiliului local nr.67/2023 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti, incepand cu luna ianuarie 2024.
Initiat de primarul comunei Tomesti - Proiect de hotarare nr.8 /03.01.2024 privind aprobarea preluarii ca venit la bugetul local a sumei de 1.000,00 mii lei din excedentul rezultat din executia bugetului de venituri si cheltuieli a activitatilor finantate integral din venituri proprii existent in soldul contului 82 E disponibil din venituri proprii ale institutiilor publice subordonate
Initiat de primarul comunei Tomesti - Proiect de hotarare nr. 9/03.01.2024 privind aprobarea utilizarii excedentului bugetar din anul 2023 in anul 2024.
Initiat de primarul comunei Tomesti - Proiect de hotarare nr. 10/03.01.2024 privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul IV anul 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti - Proiect de hotarare nr. 64/13.12.2023 privind mentinerea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Comuna Tomesti, pentru anul şcolar 2024-2025. Initiat de primarul comunei Tomesti
Spre avizare Comisiilor de specialitate:
1. Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ: punctul 1,2,4,5,6,7,8,9,10
2.Comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice,
a drepturilor cetatenilor : –
3. Comisia de specialitate pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement : punctul 3,11
P R I M A R , CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 23.01.2024
PRIMĂRIA COMUNEI TOMESTI APROBAT,
STR. PRINCIPALA , NR. 50 PRIMAR,
TEL. 0254684328 , FAX 0254684338 Vasiu Adrian-Viorel
Email – primariatomesti.hd@gmail.com
Nr. 104 din 23.01.2024
REFERAT
CU PRIVIRE LA : CONVOCAREA ÎN ŞEDINŢĂ ORDINARĂ A CONSILIULUI LOCAL TOMESTI PENTRU ZIUA DE 31.01.2024, ORA 13,00
În conformitate cu prevederile dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ , propun emiterea unei dispoziţii referitoare la convocarea unei şedinţe ordinare a Consiliului Local al Comunei Tomesti în data de 31.01.2024,
ora 13,00”, cu următorul proiect al ordinii de zi:
1.Proiect de hotarare nr. 1/03.01.2024 privind acoperirea definitiva a deficitului bugetar a anului 2023 a sectiunii de dezvoltare din excedentul bugetului local al comunei Tomesti la sfarsitul anului bugetar 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti
2.Proiect de hotarare nr. 2 /03.01.2024 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul IV al anului 2023 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti
3. Proiect de hotarare nr. 3/03.01.2024 privind însuşirea raportului privind activitatea asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav pe semestrul II al anului 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti
4.Proiect de hotărâre nr. 4 /3.01.2024 privind validarea Dispozitiei nr. 107 din 20.12.2023 cu privire la rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti
5.Proiect de hotarare nr.5/3.01.2024 privind aprobarea prețurilor de referință pentru anul de productie- 2024 a masei lemnoase pe picior, a tipului licitațiilor de masa lemnoasă pe picior pentru anul 2024, precum și aprobarea modului de valorificare si exploatarea a acestora .
Initiat de primarul comunei Tomesti
6. Proiect de hotarare nr. 6/3.01.2024 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2024 pentru administrarea suprafetei de 708,75 ha padure proprietatea publica a comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti
7. Proiect de hotărâre nr . 7/3.01.2024 privind indreptarea erorii materiale din anexa la Hotararea consiliului local nr.67/2023 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti,
incepand cu luna ianuarie 2024.
Initiat de primarul comunei Tomesti
8. Proiect de hotarare nr.8 /03.01.2024 privind aprobarea preluarii ca venit la bugetul local a sumei de 1.000,00 mii lei din excedentul rezultat din executia bugetului de venituri si cheltuieli a activitatilor finantate integral din venituri proprii existent in soldul contului 82 E disponibil din venituri proprii ale institutiilor publice subordonate
Initiat de primarul comunei Tomesti
9. Proiect de hotarare nr. 9/03.01.2024 privind aprobarea utilizarii excedentului bugetar din anul 2023 in anul 2024.
Initiat de primarul comunei Tomesti
10. Proiect de hotarare nr. 10/03.01.2024 privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul IV anul 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti
11. Proiect de hotarare nr. 64/13.12.2023 privind mentinerea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Comuna Tomesti, pentru anul şcolar 2024-2025. Initiat de primarul comunei Tomesti
In acest caz, Proiectele de hotarari inscrise pe ordinea de zi, insotite de documentele prevazute de lege, se transmit spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, iar membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari .
ÎNTOCMIT,
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Rapoarte și studii
HOTARAREA nr. 70/2021 PRIVIND APROBAREA ALOCARII UNEI SUME DE BANI PENTRU ORGANIZAREA SERBARII “POMUL DE IARNA “
[…]
H O T A R A R E A NR.69 / 2021 PRIVIND APROBAREA NUMARULUI DE BURSE SCOLARE SI CUANTUMUL ACESTORA PENTRU SEMESTRUL I AL ANULUI SCOLAR 2021-2022
[…]
PROCES-VERBAL
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA MAJORARII TAXEI DE INCHIRIERE PENTRU UTILAJELE DIN DOTAREA PRIMARIEI COMUNEI TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI IN FAZA DALI PRECUM SI A INDICATORILOR TEHNICO-ECONOMICI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII: “MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SI CONSTRUIRE ZID DE SPRIJIN PE VALEA OBARSA COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA “
[…]
PROIECT DE HOTARARE nr. 68 /22.11.2021 PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE ,PRIN DEMISIE, A MANDATULUI DE VICEPRIMAR AL DOMNULUI OPRISA SIMONEL-FLORIN, PRECUM SI VACANTAREA FUNCTIEI DE VICEPRIMAR AL COMUNEI TOMESTI
[…]
DISPOZITIA NR. 51/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.11.2021, ORA 13,00
[…]
Anunț de convocare a Consiliului Local în ședința ordinară
[…]
Toate documentele de interes public
HOTARAREA nr. 70/2021 PRIVIND APROBAREA ALOCARII UNEI SUME DE BANI PENTRU ORGANIZAREA SERBARII “POMUL DE IARNA “
[…]
H O T A R A R E A NR.69 / 2021 PRIVIND APROBAREA NUMARULUI DE BURSE SCOLARE SI CUANTUMUL ACESTORA PENTRU SEMESTRUL I AL ANULUI SCOLAR 2021-2022
[…]
PROCES-VERBAL
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA MAJORARII TAXEI DE INCHIRIERE PENTRU UTILAJELE DIN DOTAREA PRIMARIEI COMUNEI TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI IN FAZA DALI PRECUM SI A INDICATORILOR TEHNICO-ECONOMICI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII: “MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SI CONSTRUIRE ZID DE SPRIJIN PE VALEA OBARSA COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA “
[…]
PROIECT DE HOTARARE nr. 68 /22.11.2021 PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE ,PRIN DEMISIE, A MANDATULUI DE VICEPRIMAR AL DOMNULUI OPRISA SIMONEL-FLORIN, PRECUM SI VACANTAREA FUNCTIEI DE VICEPRIMAR AL COMUNEI TOMESTI
[…]
DISPOZITIA NR. 51/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.11.2021, ORA 13,00
[…]
Anunț de convocare a Consiliului Local în ședința ordinară
[…]