MONITORUL OFICIAL LOCAL
ALTE DOCUMENTE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
ALTE DOCUMENTE PUBLICE
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
♦ Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
* Documente emise de primărie care fac parte din categoria informațiilor publice.
HOTARARE nr. 28 /2023 PRIVIND ACTUALIZAREA PLANULUI DE ANALIZA SI ACOPERIRE A RISCURILOR (PAAR) IN COMUNA TOMESTI PE ANUL 2023
[…]
H O T A R A R E A NR. 27/2023 PRIVIND APROBAREA NUMARULUI DE BURSE SCOLARE SI CUANTUMUL ACESTORA PENTRU SEMESTRUL II AL ANULUI SCOLAR 2022-2023
[…]
HOTARAREA nr. 26 /2023 PRIVIND APROBAREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE A CAPELEI MORTUARE DIN LOCALITATEA TOMESTI, PROPRIETATE PUBLICĂ A UAT TOMESTI
[…]
HOTĂRÂREA NR. 25/2022 PRIVIND INDEXAREA IMPOZITELOR ȘI TAXELOR LOCALE ALE COMUNEI TOMESTI, PE ANUL 2024
[…]
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
CONVOCATOR
[…]
DISPOZITIA NR. 50/2022 privind convocarea Consiliului Local al Comunei Tomești, în ședință ordinară pentru data de 21.09.2022, ora 13,00
[…]
Convocator la ședința Consiliului Local din 31.08.2022, ora 13:00
[…]
DISPOZITIA NR. 48/2022 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI
[…]
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.51/17.08.2022 PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI ACORD DE COLABORARE ÎNTRE A.J.V.P.S. HUNEDOARA,GESTIONARUL FONDULUI CINEGETIC NR.1 TOMEȘTI ȘI CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, JUDEȚUL HUNEDOARA
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR – PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL AL ENERGIEI ELECTRICE
[…]
PROIECT DE HOTARARE nr. 49 /17.08.2022 PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE , PRIN DEMISIE , A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI PETRUSE FLORIN-ILIE , PRECUM SI VACANTAREA LOCULUI DE CONSILIER LOCAL
[…]
DISPOZITIA NR. 39/2022 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.05.2022, ORA 13,00
[…]
CONVOCATOR
[…]
DISPOZITIA NR. 50/2022 privind convocarea Consiliului Local al Comunei Tomești, în ședință ordinară pentru data de 21.09.2022, ora 13,00
[…]
Convocator la ședința Consiliului Local din 31.08.2022, ora 13:00
[…]
DISPOZITIA NR. 48/2022 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI
[…]
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.51/17.08.2022 PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI ACORD DE COLABORARE ÎNTRE A.J.V.P.S. HUNEDOARA,GESTIONARUL FONDULUI CINEGETIC NR.1 TOMEȘTI ȘI CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, JUDEȚUL HUNEDOARA
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR – PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL AL ENERGIEI ELECTRICE
[…]
PROIECT DE HOTARARE nr. 49 /17.08.2022 PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE , PRIN DEMISIE , A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI PETRUSE FLORIN-ILIE , PRECUM SI VACANTAREA LOCULUI DE CONSILIER LOCAL
[…]
DISPOZITIA NR. 39/2022 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.05.2022, ORA 13,00
[…]
HOTARARE nr. 28 /2023 PRIVIND ACTUALIZAREA PLANULUI DE ANALIZA SI ACOPERIRE A RISCURILOR (PAAR) IN COMUNA TOMESTI PE ANUL 2023
[…]
H O T A R A R E A NR. 27/2023 PRIVIND APROBAREA NUMARULUI DE BURSE SCOLARE SI CUANTUMUL ACESTORA PENTRU SEMESTRUL II AL ANULUI SCOLAR 2022-2023
[…]
HOTARAREA nr. 26 /2023 PRIVIND APROBAREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE A CAPELEI MORTUARE DIN LOCALITATEA TOMESTI, PROPRIETATE PUBLICĂ A UAT TOMESTI
[…]
HOTĂRÂREA NR. 25/2022 PRIVIND INDEXAREA IMPOZITELOR ȘI TAXELOR LOCALE ALE COMUNEI TOMESTI, PE ANUL 2024
[…]
CONVOCATOR
[…]
DISPOZITIA NR. 50/2022 privind convocarea Consiliului Local al Comunei Tomești, în ședință ordinară pentru data de 21.09.2022, ora 13,00
[…]
Convocator la ședința Consiliului Local din 31.08.2022, ora 13:00
[…]
DISPOZITIA NR. 48/2022 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI
[…]
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.51/17.08.2022 PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI ACORD DE COLABORARE ÎNTRE A.J.V.P.S. HUNEDOARA,GESTIONARUL FONDULUI CINEGETIC NR.1 TOMEȘTI ȘI CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, JUDEȚUL HUNEDOARA
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR – PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL AL ENERGIEI ELECTRICE
[…]
PROIECT DE HOTARARE nr. 49 /17.08.2022 PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE , PRIN DEMISIE , A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI PETRUSE FLORIN-ILIE , PRECUM SI VACANTAREA LOCULUI DE CONSILIER LOCAL
[…]
DISPOZITIA NR. 39/2022 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.05.2022, ORA 13,00
[…]
CONVOCATOR
[…]
DISPOZITIA NR. 50/2022 privind convocarea Consiliului Local al Comunei Tomești, în ședință ordinară pentru data de 21.09.2022, ora 13,00
[…]
Convocator la ședința Consiliului Local din 31.08.2022, ora 13:00
[…]
DISPOZITIA NR. 48/2022 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI
[…]
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.51/17.08.2022 PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI ACORD DE COLABORARE ÎNTRE A.J.V.P.S. HUNEDOARA,GESTIONARUL FONDULUI CINEGETIC NR.1 TOMEȘTI ȘI CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, JUDEȚUL HUNEDOARA
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR – PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL AL ENERGIEI ELECTRICE
[…]
PROIECT DE HOTARARE nr. 49 /17.08.2022 PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE , PRIN DEMISIE , A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI PETRUSE FLORIN-ILIE , PRECUM SI VACANTAREA LOCULUI DE CONSILIER LOCAL
[…]
DISPOZITIA NR. 39/2022 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.05.2022, ORA 13,00
[…]
COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local ……………………………………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 13.07.2023 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 33 -A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 37 /06.06.2023 privind alegerea presedintelui de sedinta.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 38 /06.06.2023 privind aprobarea Actului adițional de revizuire a acordului de partenriat si a cofinantarii proiectului ”INCREASED KNOWLEDGE ON RENEWABLE ENERGY AND ENERGY EFFICIENCY THROUGH TRAINING AND BEST PRACTICE EXCHANGES BETWEEN PROFESIONALS FROM ARAD COUNTY AND NORWEGIAN PARTNERS” (cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul Arad și partenerii norvegieni)
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 39/06.06.2023 privind alocarea unei sume pentru organizarea actiunii: „ SARBATOAREA MESTERILOR POPULARI OBARSA- EDITIA A XXIV ’’
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 40/06.06.2023 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „ APARARE MAL DRUM SI REPARATII PODET ULITA LACURI VALEA OBARSA, SAT OBARSA , COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA ”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 41/30.06.2023 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2023 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
6. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 42/30.06.2023 privind însuşirea raportului privind activitatea asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav pe semestrul I al anului 2023
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
7. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 43/30.06.2023 privind aprobarea listei consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 06.07.2023
ANUNT
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 13 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi, 30.06.2023 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti, dl. Vasiu Adrian Viorel
PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND ÎNSUŞIREA RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA
ASISTENŢILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV
PE SEMESTRUL I AL ANULUI 2023
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 12.07.2023, ora 10 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti, la compartimentul Secretar comuna, sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.
PRIMAR,
VASIU ADRIAN VIOREL
R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECT DE HOTARARE NR. 42/30.06.2023
PRIVIND ÎNSUŞIREA RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA
ASISTENŢILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV
PE SEMESTRUL I AL ANULUI 2023
Consiliul local al comunei Tomesti , judetul Hunedoara
Tinand cont de prevederile art.40 alin.(2) din Legea nr.448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi ale art.29 alin.(1) din Hotararea de Guvern nr.268/2007 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificarile si completarile ulterioare ,
În temeiul prevederilor art.129 alin. (2) lit.d) şi alin.(7) lit.b) , art.139 alin.(1) si art.196 alin.1) lit.a) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificarile si completarile ulterioare :
HOTARASTE:
Art.1. Se însuşeşte Raportul privind activitatea asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav pe semestrul I al anului 2023, conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.3- Prezenta hotărâre se comunică:
Instituţiei Prefectului, judeţul Hunedoara;
Primarului comunei Tomesti
Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Hunedoara
prin afişare.
INITIATOR
A V I Z AT
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Anexa la Proiectul de hotarare nr 43 din 30.06.2023
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI REFERENT
ASISTENTA SOCIALA
RAPORT
PRIVIND ACTIVITATEA ASISTENTILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV DIN CADRUL PRIMARIEI COMUNEI TOMESTI
PE SEMESTRUL I AL ANULUI 2023
In conformitate cu prevederile art. 35 din Legea nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap: Persoana cu handicap grav are dreptul in baza evaluari sociopsihomedicale, la_un asistent personal. De asemenea, conform art. 3 alin.1: Contractul individual de munca al asistentului personal se incheie cu primaria localitatii de domiciliu sau resedinta a persoanei cu handicap grav , dupa caz, in termen de maximum 30 de zile de la data inregistrarii cererii, , iar la art. 40, alin, (1) se precizeaza ca: “Autoritatile administratiei publice locale au obligatia sa prevada si sa garanteze in bugetul local sumele necesare din care se suporta salarizarea, precum si celelalte drepturi cuvenite asistentului personal, potrivit legii.”
In comuna Tomesti, contractele individuale de munca ale asistentilor personali se incheie de catre Primarul comunei Tomesti.
In baza prevederilor art.40 alin.(2) din Legea nr.448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cat si a prevederilor art.29 alin.(1) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.448/2006, aprobate prin H.G. nr.268/2007, serviciul public de asistenta sociala prezinta anual consiliului local un raport privind activitatea desfasurata.
Conform prevederilor legale in vigoare, respectiv ale Legii nr.448/2006, persoanele cu handicap sunt acele persoane carora, datorita unor afectiuni fizice, mentale sau senzoriale, le lipsesc abilitatile de a desfasura in mod normal activitati cotidiene, necesitand masuri de protectie, in sprijinul recuperarii, integrarii si incluziunii sociale.
In cadrul Primariei comunei Tomesti sunt in evidenta la aceasta data, un numar de 14 asistenti personali. Facem precizarea ca indemnizatia este egala cu salariul net al asistentului social debutant.
Asistentii personali ai persoanelor cu handicap, au fata de persoana cu dezabilitati, pentru a caror ingrijire au fost angajati, o serie de obligatii stabilite in mod expres de lege si anume:
sa participe o data la 2 ani, la instruirea organizata de catre angajator,
-sa semneze un angajament ca act aditional la contractul individual de munca, prin care isi asuma raspunderea de a realiza integral planul de recuperare pentru copilul cu handicap grav, respectiv planul individual de servicii pentru adultul cu handicap grav,
sa presteze pentru persoana cu handicap grav toate activitatile si serviciile prevazute in contractul individual de munca, fisa postului si in planul de recuperare pentru copilul cu handicap grav, respectiv in planul individual de servicii al persoanei adulte cu handicap grav,
sa trateze cu respect, buna credinta si intelegere persoana cu handicap grav si sa nu abuzeze fizic, psihic sau moral, de starea acesteia, si
sa comunice in termen de 48 ore, orice modificare survenita in starea fizica, psihica sau sociala a persoanei cu handicap grav gi alte situatii de natura sa moditice acordarea drepturilor prevazute de lege.
Pentru orice situatie verificata din proprie initiativa de catre compartimentul de resort din cadrul Primariei comunei TOMESTI sau la sesizarea unor terti, se procedeaza la efectuarea anchetei sociale, cu propuneri de continuare a activitatii asistentului personal, sau de incetare a activitatii acestuia, functie de cele constatate.
In semestrul unu al anului 2023, situatia privind incadrarea asistentilor personali, pe luni se prezinta astfel :
- luna ianuarie – 12 asistenti personali;
- luna februarie – 12 asistenti personali;
- luna martie – 12 asistenti personali;
- luna aprilie – 13 asistenti personali;
- luna mai – 14 asistenti personali;
- luna iunie – 14 asistenti personali;
Pe perioada concediului de odihna, inlocuirea asistentilor personali nu a fost posibila din lipsa de personal, iar internarea persoanelor bolnave in centre de tip respiro nu s-a realizat.
Pentru aceasta perioada, persoanele cu handicap grav au beneficia de indemnizatia in cuantum egal cu salariul net al asistentului social debutant cu studii medii din unitatile de asistenta sociala din sectorul bugetar, altele decat cele cu paturi.
Cu prilejul vizitelor la domiciliul persoanelor cu nevoi speciale, s-au verificat un numar de 13 dosare ale asistentilor personali, incadrati de catre primarul comunei TOMESTI.
In urma controalelor, nu s-au constatat abateri de la normele de disciplina a muncii ale asistentilor personali si nici incalcari ale obligatiilor prevazute in contractele individuale de munca ale acestora.
De asemenea, pe parcursul semestrului, nu s-au inregistrat reclamatii din partea bolnavilor sau din partea altor persoane, cu referire la supravegherea, asistenta si ingrijirea acordata de catre asistentii personali.
In activitatea compartimentului de asistenta sociala, s-a efectuat si consilierea familiei, atat din punct de vedere juridic cat si psihologic, cu privire la drepturile si obligatiile ce decurg in urma incheierii unui contract individual de munca pe perioada determinata sau nedeterminata, importanta perfectarii acestor contracte dar si constientizarea acestor familii, in sensul angajarii unor asistenti personali, capabili sa acorde supraveghere, asistenta si ingrijire corespunzatoare persoanei cu nevoi speciale.
Instruirea asistentilor personali ai persoanelor cu handicap grav nu s-a efectuat in anul 2023 conform prevederilor art.37 lit.a) din Legea nr.448/2006.
In semestrul I al anului 2023, plata salariilor asistentilor personali ai persoanei cu handicap s-a efectuat la termen si anume la data de 9 a fiecarei luni, achitandu-se pentru aceasta perioada suma totala de 261.081 lei.
Platile s-au efectuat, pentru ambele forme de plata, in proportie de 100%.
Compartimentul Asistenta Sociala, prin activitatea depusa, lucreaza numai in sensul respectarii prevederilor legale cu privire la drepturile persoanelor cu handicap si in conformitate cu legislatia generala a muncii si a celorlalte reglementari legale in vigoare.
INTOCMIT
REFERENT
Cioara Ioan Laurentiu
INITIATOR
AV I Z AT
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
ROMANIA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr.3/47 din 30.06.2023
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND
ÎNSUŞIREA RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA
ASISTENŢILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV
PE SEMESTRUL I AL ANULUI 2023
Tinand cont de prevederile art.29 alin.(1) din Hotararea de Guvern nr.268/2007 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificarile si completarile ulterioare in care se precizeaza :
„ Serviciul public de asistenta sociala de la nivelul primariei sau, in cazul municipiului Bucuresti, directiile generale de asistenta sociala si protectia copilului prezinta semestrial consiliului local un raport care contine cel putin urmatoarele:
a) dinamica angajarii asistentilor personali;
b) informatii privind modul in care se asigura inlocuirea asistentului personal pe perioada concediului de odihna, in stransa legatura cu lipsa sau posibilitatea de dezvoltare a centrelor de tip respiro;
c) informatii privind numarul de asistenti personali instruiti;
d) numarul de controale efectuate si problemele sesizate.”
La articolul 2) din aceeasi hotarare de guvern se precizeaza :
“ In termen de 30 de zile, raportul prezentat consiliului local va fi transmis spre informare directiilor generale de asistenta sociala si protectia copilului judetene si secretariatului comisiei judetene pentru incluziune sociala, respectiv a municipiului Bucuresti, din cadrul directiei de munca, solidaritate sociala si familie judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.”
In acest sens . compartimentul de asistenta sociala din cadrul Primariei comunei Tomesti a intocmit raportul de activitate al asistentilor personali pe semestrul I al anului 2023 , care va fi supus spre insusire Consiliului local al comunei Tomesti., care va fi transmis in termen de 30 zile Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Hunedoara .
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
Nr. 4/47 din 30.06.2023
RAPORT
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND
ÎNSUŞIREA RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA
ASISTENŢILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV
PE SEMESTRUL I AL ANULUI 2023
Tinand cont de prevederile art.29 alin.(1) din Hotararea de Guvern nr.268/2007 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificarile si completarile ulterioare ,in care se precizeaza :
„ Serviciul public de asistenta sociala de la nivelul primariei sau, in cazul municipiului Bucuresti, directiile generale de asistenta sociala si protectia copilului prezinta semestrial consiliului local un raport care contine cel putin urmatoarele:
a) dinamica angajarii asistentilor personali;
b) informatii privind modul in care se asigura inlocuirea asistentului personal pe perioada concediului de odihna, in stransa legatura cu lipsa sau posibilitatea de dezvoltare a centrelor de tip respiro;
c) informatii privind numarul de asistenti personali instruiti;
d) numarul de controale efectuate si problemele sesizate.”
La articolul 2) din aceeasi hotarare de guvern se precizeaza
“ In termen de 30 de zile, raportul prezentat consiliului local va fi transmis spre informare directiilor generale de asistenta sociala si protectia copilului judetene si secretariatului comisiei judetene pentru incluziune sociala, respectiv a municipiului Bucuresti, din cadrul directiei de munca, solidaritate sociala si familie judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.”
In acest sens . a fost intocmit raportul de activitate al asistentilor sociali pe semestrul I al anului 2023, care va fi supus spre insusire Consiliului local al comunei Tomesti si transmis in termen de 30 zile Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Hunedoara .
REFERENT
Cioara Ioan Laurentiu
ANUNȚURI PUBLICE
(anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)
CONVOCATOR
[…]
DISPOZITIA NR. 50/2022 privind convocarea Consiliului Local al Comunei Tomești, în ședință ordinară pentru data de 21.09.2022, ora 13,00
[…]
Convocator la ședința Consiliului Local din 31.08.2022, ora 13:00
[…]
DISPOZITIA NR. 48/2022 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI
[…]
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.51/17.08.2022 PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI ACORD DE COLABORARE ÎNTRE A.J.V.P.S. HUNEDOARA,GESTIONARUL FONDULUI CINEGETIC NR.1 TOMEȘTI ȘI CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, JUDEȚUL HUNEDOARA
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR – PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL AL ENERGIEI ELECTRICE
[…]
PROIECT DE HOTARARE nr. 49 /17.08.2022 PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE , PRIN DEMISIE , A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI PETRUSE FLORIN-ILIE , PRECUM SI VACANTAREA LOCULUI DE CONSILIER LOCAL
[…]
DISPOZITIA NR. 39/2022 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.05.2022, ORA 13,00
[…]
Declarații de avere și de interese
COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local ……………………………………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 13.07.2023 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 33 -A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 37 /06.06.2023 privind alegerea presedintelui de sedinta.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 38 /06.06.2023 privind aprobarea Actului adițional de revizuire a acordului de partenriat si a cofinantarii proiectului ”INCREASED KNOWLEDGE ON RENEWABLE ENERGY AND ENERGY EFFICIENCY THROUGH TRAINING AND BEST PRACTICE EXCHANGES BETWEEN PROFESIONALS FROM ARAD COUNTY AND NORWEGIAN PARTNERS” (cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul Arad și partenerii norvegieni)
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 39/06.06.2023 privind alocarea unei sume pentru organizarea actiunii: „ SARBATOAREA MESTERILOR POPULARI OBARSA- EDITIA A XXIV ’’
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 40/06.06.2023 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „ APARARE MAL DRUM SI REPARATII PODET ULITA LACURI VALEA OBARSA, SAT OBARSA , COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA ”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 41/30.06.2023 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2023 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
6. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 42/30.06.2023 privind însuşirea raportului privind activitatea asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav pe semestrul I al anului 2023
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
7. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 43/30.06.2023 privind aprobarea listei consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 06.07.2023
ANUNT
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 13 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi, 30.06.2023 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti, dl. Vasiu Adrian Viorel
PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND ÎNSUŞIREA RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA
ASISTENŢILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV
PE SEMESTRUL I AL ANULUI 2023
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 12.07.2023, ora 10 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti, la compartimentul Secretar comuna, sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.
PRIMAR,
VASIU ADRIAN VIOREL
R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECT DE HOTARARE NR. 42/30.06.2023
PRIVIND ÎNSUŞIREA RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA
ASISTENŢILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV
PE SEMESTRUL I AL ANULUI 2023
Consiliul local al comunei Tomesti , judetul Hunedoara
Tinand cont de prevederile art.40 alin.(2) din Legea nr.448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi ale art.29 alin.(1) din Hotararea de Guvern nr.268/2007 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificarile si completarile ulterioare ,
În temeiul prevederilor art.129 alin. (2) lit.d) şi alin.(7) lit.b) , art.139 alin.(1) si art.196 alin.1) lit.a) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificarile si completarile ulterioare :
HOTARASTE:
Art.1. Se însuşeşte Raportul privind activitatea asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav pe semestrul I al anului 2023, conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.3- Prezenta hotărâre se comunică:
Instituţiei Prefectului, judeţul Hunedoara;
Primarului comunei Tomesti
Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Hunedoara
prin afişare.
INITIATOR
A V I Z AT
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Anexa la Proiectul de hotarare nr 43 din 30.06.2023
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI REFERENT
ASISTENTA SOCIALA
RAPORT
PRIVIND ACTIVITATEA ASISTENTILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV DIN CADRUL PRIMARIEI COMUNEI TOMESTI
PE SEMESTRUL I AL ANULUI 2023
In conformitate cu prevederile art. 35 din Legea nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap: Persoana cu handicap grav are dreptul in baza evaluari sociopsihomedicale, la_un asistent personal. De asemenea, conform art. 3 alin.1: Contractul individual de munca al asistentului personal se incheie cu primaria localitatii de domiciliu sau resedinta a persoanei cu handicap grav , dupa caz, in termen de maximum 30 de zile de la data inregistrarii cererii, , iar la art. 40, alin, (1) se precizeaza ca: “Autoritatile administratiei publice locale au obligatia sa prevada si sa garanteze in bugetul local sumele necesare din care se suporta salarizarea, precum si celelalte drepturi cuvenite asistentului personal, potrivit legii.”
In comuna Tomesti, contractele individuale de munca ale asistentilor personali se incheie de catre Primarul comunei Tomesti.
In baza prevederilor art.40 alin.(2) din Legea nr.448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cat si a prevederilor art.29 alin.(1) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.448/2006, aprobate prin H.G. nr.268/2007, serviciul public de asistenta sociala prezinta anual consiliului local un raport privind activitatea desfasurata.
Conform prevederilor legale in vigoare, respectiv ale Legii nr.448/2006, persoanele cu handicap sunt acele persoane carora, datorita unor afectiuni fizice, mentale sau senzoriale, le lipsesc abilitatile de a desfasura in mod normal activitati cotidiene, necesitand masuri de protectie, in sprijinul recuperarii, integrarii si incluziunii sociale.
In cadrul Primariei comunei Tomesti sunt in evidenta la aceasta data, un numar de 14 asistenti personali. Facem precizarea ca indemnizatia este egala cu salariul net al asistentului social debutant.
Asistentii personali ai persoanelor cu handicap, au fata de persoana cu dezabilitati, pentru a caror ingrijire au fost angajati, o serie de obligatii stabilite in mod expres de lege si anume:
sa participe o data la 2 ani, la instruirea organizata de catre angajator,
-sa semneze un angajament ca act aditional la contractul individual de munca, prin care isi asuma raspunderea de a realiza integral planul de recuperare pentru copilul cu handicap grav, respectiv planul individual de servicii pentru adultul cu handicap grav,
sa presteze pentru persoana cu handicap grav toate activitatile si serviciile prevazute in contractul individual de munca, fisa postului si in planul de recuperare pentru copilul cu handicap grav, respectiv in planul individual de servicii al persoanei adulte cu handicap grav,
sa trateze cu respect, buna credinta si intelegere persoana cu handicap grav si sa nu abuzeze fizic, psihic sau moral, de starea acesteia, si
sa comunice in termen de 48 ore, orice modificare survenita in starea fizica, psihica sau sociala a persoanei cu handicap grav gi alte situatii de natura sa moditice acordarea drepturilor prevazute de lege.
Pentru orice situatie verificata din proprie initiativa de catre compartimentul de resort din cadrul Primariei comunei TOMESTI sau la sesizarea unor terti, se procedeaza la efectuarea anchetei sociale, cu propuneri de continuare a activitatii asistentului personal, sau de incetare a activitatii acestuia, functie de cele constatate.
In semestrul unu al anului 2023, situatia privind incadrarea asistentilor personali, pe luni se prezinta astfel :
- luna ianuarie – 12 asistenti personali;
- luna februarie – 12 asistenti personali;
- luna martie – 12 asistenti personali;
- luna aprilie – 13 asistenti personali;
- luna mai – 14 asistenti personali;
- luna iunie – 14 asistenti personali;
Pe perioada concediului de odihna, inlocuirea asistentilor personali nu a fost posibila din lipsa de personal, iar internarea persoanelor bolnave in centre de tip respiro nu s-a realizat.
Pentru aceasta perioada, persoanele cu handicap grav au beneficia de indemnizatia in cuantum egal cu salariul net al asistentului social debutant cu studii medii din unitatile de asistenta sociala din sectorul bugetar, altele decat cele cu paturi.
Cu prilejul vizitelor la domiciliul persoanelor cu nevoi speciale, s-au verificat un numar de 13 dosare ale asistentilor personali, incadrati de catre primarul comunei TOMESTI.
In urma controalelor, nu s-au constatat abateri de la normele de disciplina a muncii ale asistentilor personali si nici incalcari ale obligatiilor prevazute in contractele individuale de munca ale acestora.
De asemenea, pe parcursul semestrului, nu s-au inregistrat reclamatii din partea bolnavilor sau din partea altor persoane, cu referire la supravegherea, asistenta si ingrijirea acordata de catre asistentii personali.
In activitatea compartimentului de asistenta sociala, s-a efectuat si consilierea familiei, atat din punct de vedere juridic cat si psihologic, cu privire la drepturile si obligatiile ce decurg in urma incheierii unui contract individual de munca pe perioada determinata sau nedeterminata, importanta perfectarii acestor contracte dar si constientizarea acestor familii, in sensul angajarii unor asistenti personali, capabili sa acorde supraveghere, asistenta si ingrijire corespunzatoare persoanei cu nevoi speciale.
Instruirea asistentilor personali ai persoanelor cu handicap grav nu s-a efectuat in anul 2023 conform prevederilor art.37 lit.a) din Legea nr.448/2006.
In semestrul I al anului 2023, plata salariilor asistentilor personali ai persoanei cu handicap s-a efectuat la termen si anume la data de 9 a fiecarei luni, achitandu-se pentru aceasta perioada suma totala de 261.081 lei.
Platile s-au efectuat, pentru ambele forme de plata, in proportie de 100%.
Compartimentul Asistenta Sociala, prin activitatea depusa, lucreaza numai in sensul respectarii prevederilor legale cu privire la drepturile persoanelor cu handicap si in conformitate cu legislatia generala a muncii si a celorlalte reglementari legale in vigoare.
INTOCMIT
REFERENT
Cioara Ioan Laurentiu
INITIATOR
AV I Z AT
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
ROMANIA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr.3/47 din 30.06.2023
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND
ÎNSUŞIREA RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA
ASISTENŢILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV
PE SEMESTRUL I AL ANULUI 2023
Tinand cont de prevederile art.29 alin.(1) din Hotararea de Guvern nr.268/2007 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificarile si completarile ulterioare in care se precizeaza :
„ Serviciul public de asistenta sociala de la nivelul primariei sau, in cazul municipiului Bucuresti, directiile generale de asistenta sociala si protectia copilului prezinta semestrial consiliului local un raport care contine cel putin urmatoarele:
a) dinamica angajarii asistentilor personali;
b) informatii privind modul in care se asigura inlocuirea asistentului personal pe perioada concediului de odihna, in stransa legatura cu lipsa sau posibilitatea de dezvoltare a centrelor de tip respiro;
c) informatii privind numarul de asistenti personali instruiti;
d) numarul de controale efectuate si problemele sesizate.”
La articolul 2) din aceeasi hotarare de guvern se precizeaza :
“ In termen de 30 de zile, raportul prezentat consiliului local va fi transmis spre informare directiilor generale de asistenta sociala si protectia copilului judetene si secretariatului comisiei judetene pentru incluziune sociala, respectiv a municipiului Bucuresti, din cadrul directiei de munca, solidaritate sociala si familie judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.”
In acest sens . compartimentul de asistenta sociala din cadrul Primariei comunei Tomesti a intocmit raportul de activitate al asistentilor personali pe semestrul I al anului 2023 , care va fi supus spre insusire Consiliului local al comunei Tomesti., care va fi transmis in termen de 30 zile Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Hunedoara .
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
Nr. 4/47 din 30.06.2023
RAPORT
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND
ÎNSUŞIREA RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA
ASISTENŢILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV
PE SEMESTRUL I AL ANULUI 2023
Tinand cont de prevederile art.29 alin.(1) din Hotararea de Guvern nr.268/2007 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificarile si completarile ulterioare ,in care se precizeaza :
„ Serviciul public de asistenta sociala de la nivelul primariei sau, in cazul municipiului Bucuresti, directiile generale de asistenta sociala si protectia copilului prezinta semestrial consiliului local un raport care contine cel putin urmatoarele:
a) dinamica angajarii asistentilor personali;
b) informatii privind modul in care se asigura inlocuirea asistentului personal pe perioada concediului de odihna, in stransa legatura cu lipsa sau posibilitatea de dezvoltare a centrelor de tip respiro;
c) informatii privind numarul de asistenti personali instruiti;
d) numarul de controale efectuate si problemele sesizate.”
La articolul 2) din aceeasi hotarare de guvern se precizeaza
“ In termen de 30 de zile, raportul prezentat consiliului local va fi transmis spre informare directiilor generale de asistenta sociala si protectia copilului judetene si secretariatului comisiei judetene pentru incluziune sociala, respectiv a municipiului Bucuresti, din cadrul directiei de munca, solidaritate sociala si familie judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.”
In acest sens . a fost intocmit raportul de activitate al asistentilor sociali pe semestrul I al anului 2023, care va fi supus spre insusire Consiliului local al comunei Tomesti si transmis in termen de 30 zile Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Hunedoara .
REFERENT
Cioara Ioan Laurentiu
Transparența veniturilor salariale
RO M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI
PROCES-VERBAL
Incheiat astazi 28.03.2024 în şedinţa ordinara a Consiliului local al comunei Tomesti.
Şedinţa ordinară, a fost convocată prin Dispoziţia primarului comunei nr. 12 din 21.03.2024 în conformitate cu prevederile art. 133 alin. 1 și art. 134 alin.1 lit. a , alin. 3 lit. a, art.135, art. 154 alin. 1, art. 155 alin. 1 lit. b și e, alin. 3 lit. b și art. 196 alin. 1 lit. b din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ .
Dispoziţia a fost adusă la cunoştinţa locuitorilor comunei Tomesti prin afişare la sediul Primăriei comunei Tomesti , precum şi la panourile de afişaj din comuna Tomesti .
Consilierilor li s-au înmânat invitaţiile în data de 21.03.2024 conform tabelului existent la dosar, care a fost semnat de fiecare în parte la primirea invitaţiei.
Şedinţa este publică şi se desfăşoară la Primăria comunei TOMESTI .
D-na secretar general,Giurgiu Sanda, declară deschise lucrările şedinţei informând consilierii că, din cei 9 consilieri în funcţie , sunt prezenţi 9, sedinta fiind legal constituita.
La inceputul sedintei sunt prezenti domnii de la STS care le inmaneaza domnilor consilieri si personalului primariei token-urile si cloud-urile cu care vor putea depune declaratiile de avere si interese pana la 15 iunie 2024.
În continuare , d-na secretar general,Giurgiu Sanda informează consilierii că , la şedinţă nu participă dl. VASIU ADRIAN VIOREL -primarul comunei, deoarece este plecat la Consiliul Judetean Hunedoara, cu completarile solicitate pentru eliberarea autorizatiei de construire la investitia „Alimentare cu apa in satele comunei Tomesti, judetul Hunedoara” si a mandatat pe dl.viceprimar Suba Ciprian-Marian sa conduca lucrarile sedintei conform art.152 alin.1 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si functionarii publici ai Primariei comunei Tomesti.
Totodată, doamna Giurgiu Sanda, secretar general al comunei Tomesti reaminteşte consilierilor locali prezenţi, prevederile art. 228 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ şi anume :
„(1) Alesul local aflat in conflict de interese in conditiile prevazute de cartea I titlul IV din Legea nr. 161/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, are obligatia sa se abtina de la emiterea sau participarea la emiterea ori adoptarea actului administrativ, de la incheierea sau participarea la incheierea actului juridic respectiv, care ar putea produce un folos material pentru sine sau pentru:
a) sot, sotie sau rude ori afini pana la gradul al II-lea inclusiv;
b) orice persoana fizica sau juridica fata de care alesul local are calitatea de debitor al unei obligatii;
c) o societate la care detine calitatea de asociat unic ori functia de administrator sau de la care obtine venituri;
d) o alta autoritate din care face parte;
e) orice persoana fizica sau juridica, alta decat autoritatea din care face parte, care a facut o plata catre acesta sau a efectuat orice fel de cheltuieli ale acestuia;
f) asociatie sau fundatie din care face parte;
(2) In exercitarea functiei, consilierul local sau consilierul judetean aflat in una dintre situatiile prevazute la alin. (1) are obligatia sa anunte la inceputul sedintei consiliului local, respectiv a consiliului judetean interesul personal pe care il are la adoptarea hotararii respective, anunt care se consemneaza in mod obligatoriu in procesul-verbal al sedintei.
(3) Ulterior anuntarii interesului personal, consilierul local sau judetean nu mai este luat in calcul pentru cvorumul necesar adoptarii hotararii consiliului cu privire la care acesta si-a anuntat interesul si nu are drept de vot la adoptarea acestei hotarari.
(4) Actele administrative emise ori adoptate sau actele juridice incheiate cu incalcarea prevederilor alin. (1) sunt lovite de nulitate absoluta in conditiile Legii nr. 176/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.
(5) Fapta alesilor locali de a incalca prevederile alin. (1) si legislatia in materie privind conflictul de interese constituie abatere disciplinara si se sanctioneaza cu diminuarea indemnizatiei cu 10% pe o perioada de maximum 6 luni.”
Înainte de a intra în ordinea de zi, d-na secretar general Giurgiu Sanda, in conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, consultă consilierii dacă au luat cunoştiinţă de conţinutul procesului-verbal de la şedinţa anterioară .
D-nul.consilier local Leucian Sorin-Adrian , desi afirma ca nu a luat la cunostinta de conţinutul procesului-verbal de la şedinţa anterioară, solicita sa fie mentionate toate discutiile cu privire la biserica Leaut, de ce s-au alocat bani la celelalte biserici, Obarsa si Dobrot , deoarece in lista monumentelor din judet, apar si biserica Obarsa si cea din Dobrot, pentru care s-au alocat bani.
D-na secretar general Giurgiu Sanda, precizeaza ca in buget s-au alocat fonduri la capitolul culte si nu este mentionata vreo biserica. Domnul Leucian Sorin-Adrian solicita in continuare sa i se prezinte daca biserica din Leaut este monument istoric, motiv pentru care nu i s-au alocat bani, si daca celelalte biserici sunt monumente, pentru ele de ce s-au alocat bani. La un moment dat, va veni DNA si vor trebui sa se motiveze acest fapt.
D-na secretar general intreaba daca d-nul consilier a mai fost la biserica din Leaut , deoarece la aceasta d-nul primar si cativa oameni din comuna au reusit sa acopere si sa inlocuiasca tiglele sparte, astfel nu mai ploua in biserica. Indeamna ca d-nul consilier local sa se deplaseze la protopopiatul Brad, atata timp cat nu este un preot la biserica si sa prezinte un deviz apoi sa solicite consiliului local bani, pentru reparatiile curente. Domnul consilier local precizeaza ca pe el nu il ia nimeni in seama, acest lucru ar trebui facut de catre domnul primar. Este solicitata prezenta d-lui Borza Dorel, care pana in 2020 a fost referent in cadrul urbanism, care mentioneaza ca in lista de monumente sunt trecute bisericile de lemn din sec. XIX, care de fapt nu mai exista, dar nu au fost sterse din lista. Bisericile actuale sunt construite dupa 1938.
În continuare , d-na Giurgiu Sanda, consultă consilierii dacă au luat cunoştiinţă de conţinutul procesului-verbal de la şedinţa anterioară .
Luând la cunoştiinţă şi nefiind alte obiecţiuni sau observaţii, supune votului deschis al consilierilor procesul-verbal, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” .
În continuare , d-na Giurgiu Sanda, secretarul general al comunei, da cuvantul d-lui viceprimar SUBA CIPRIAN-MARIAN sa prezinte ordinea de zi
Dl. viceprimar, prezintă următoarea
ORDINE DE ZI :
1. Proiect de hotarare nr. 17/14.02.2024 privind abrogarea art. 2 din Hotararea Consiliului Local nr. 64/2023 privind decontarea cheltuielilor de transport pentru funcţionarii publici si personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti .
Initiat de primarul comunei Tomesti
2. Proiect de hotarare nr. 18 /14.02.2024 privind alegerea preşedintelui de şedinţă .
Initiat de primarul comunei Tomesti
3. Proiect de hotarare nr. 19 /14.02.2024 privind actualizarea Planului de Analiza si Acoperire a Riscurilor (PAAR) in comuna Tomesti pe anul 2024.
Initiat de primarul comunei Tomesti
4. Proiect de hotărâre nr. 20 /16.02.2024 privind modificarea art. 3 la Hotararea Consiliului local nr. 16/2024aprobarea valorificării materialului lemnos cuprins în APV 16312/230121010290 OBARSA si APV 15472/2300121000760 BALEANU, întocmite de Ocolul Silvic Brad, din pădurea comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti
5. Proiect de hotărâre nr. 21 /16.02.2024 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „REPARATII CANALIZARE BALTUTA , SAT DOBROT,COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti
6. Proiect de hotărâre nr. 22 /16.02.2024 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „REPARATII ULITA LA BISERICA L=260M SAT LIVADA , COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti
7. Proiect de hotărâre nr. 23 /16.02.2024 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: EXCAVARE PAMANT SI REPARATIE ZID SPRIJIN ULITA SUBESTI , SAT LIVADA, COMUNA TOMESTI L=200 M”
Initiat de primarul comunei Tomesti
8. Proiect de hotărâre nr.24/16.02.2024 privind aprobarea plății cotizaţiei și a tarifului de capturare câini pentru anul 2024 datorate de către Comuna Tomesti , în calitate de membru, Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ” Serviciul judeţean pentru ocrotirea animalelor fară stăpân”Hunedoara
Initiat de primarul comunei Tomesti
9. RAPORT PRIVIND STAREA ECONOMICA SI SOCIALA SI DE MEDIU A COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2023.
Prezentat de primarul comunei Tomesti.
Avand in vedere ca in luna mai expira contractul cu SUPERCOM pentru colectarea deseurilor menajere, este necesara suplimentarea cu un punct :
10. Proiect de hotărâre nr.25/28.02.2024 privind aprobarea Strategiei de Contractare și a documentației de atribuire pentru atribuirea contractului de achiziţie publică având ca obiect: „PRESTAREA SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD JUDEȚUL HUNEDOARA” prin procedura de “NEGOCIERE FĂRĂ PUBLICARE PREALABILĂ” și mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia precum și mandatarea președintelui să semneze contractul de delegare
Initiat de primarul comunei Tomesti
si modificarea numerotarii ordinei de zi, astfel incat
RAPORTUL PRIVIND STAREA ECONOMICA SI SOCIALA SI DE MEDIU A COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2023 sa fie ultimul pe ordinea de zi
Nefiind alte propuneri, care să îndeplinească condiţiile cerute de lege, pentru a putea fi înscrise pe ordinea de zi, supune votului deschis al consilierilor ordinea de zi, fiind aprobată cu 9 voturi „ pentru” .
X X
X
Continuând lucrările şedinţei ,
La pct. 1 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui viceprimar SUBA CIPRIAN-MARIAN pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc, fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, presedintele comisiei, dă citire raportului Comisiei pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local LUCACIU AURUT, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul. consilier local LEUCIAN SORIN-ADRIAN precizeaza ca nu stie despre ce este vorba si se abtine de la vot.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local LUCACIU AURUT, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 8 voturi „pentru”, 1 „ abtinere”( dl. consilier Leucian Sorin-Adrian) fiind adoptată hotărârea nr.18
La pct. 2, din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui viceprimar SUBA CIPRIAN-MARIAN pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc, fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, presedintele comisiei, dă citire raportului Comisiei pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local LUCACIU AURUT, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul consilier local DOLGA FLORIN-NICOLAE propune ca pentru urmatoarele trei luni, presedinte de sedinta sa fie dl. SUBA CIPRIAN-MARIAN.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local LUCACIU AURUT, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 8 voturi „pentru”, 1 „ abtinere” (dl. consilier Suba Ciprian-Marian) fiind adoptată hotărârea nr.19.
La pct. 3, din ordinea de zi se dă cuvântul d-lui viceprimar SUBA CIPRIAN-MARIAN pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc, fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local LUCACIU AURUT,preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local LUCACIU AURUT preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru”, fiind adoptată hotărârea nr.20.
La pct.4 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui viceprimar SUBA CIPRIAN-MARIAN pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local LUCACIU AURUT,preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local LUCACIU AURUT, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru”, fiind adoptată hotărârea nr.21.
La pct. 5,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui viceprimar SUBA CIPRIAN-MARIAN pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local LUCACIU AURUT,preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul consilier local LEUCIAN SORIN-ADRIAN intreaba de ce nu se face lucrarea in regie proprie, cu utilajele primariei.
D-nul consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU arata ca lucrarea este una grea, nu poate fi efectuata in regie proprie si sustine ca nu crede ca este solutia cea mai buna cu tuburile, deoarecce din cauza debitului mare , cand sunt ploi abundente , acestea nu vor face fata.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local LUCACIU AURUT, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 8 voturi „pentru”, , 1 „ abtinere( d-nul consilier Tamas Octavian-Tiberiu) , fiind adoptată hotărârea nr.22.
La pct.6 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui viceprimar SUBA CIPRIAN-MARIAN pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local LUCACIU AURUT,preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local LUCACIU AURUT, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru”, fiind adoptată hotărârea nr.23.
La pct.7 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui viceprimar SUBA CIPRIAN-MARIAN pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local LUCACIU AURUT,preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local LUCACIU AURUT, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru”, fiind adoptată hotărârea nr.24.
La pct.8 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui viceprimar SUBA CIPRIAN-MARIAN pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local LUCACIU AURUT,preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local LUCACIU AURUT, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru”, fiind adoptată hotărârea nr.25.
La pct.9 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui viceprimar SUBA CIPRIAN-MARIAN pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local LUCACIU AURUT,preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local LUCACIU AURUT, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru”, fiind adoptată hotărârea nr.26.
La punctul 10, se intreaba de catre d-na secretar general daca da citire la RAPORTUL PRIMARULUI PRIVIND STAREA ECONOMICA SI SOCIALA SI DE MEDIU A COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2023, dar domnii consilieri refuza.
Epuizându-se problemele de pe ordinea de zi d-nul LUCACIU AURUT, preşedintele de şedinţă, declară închise lucrările şedinţei, mulţumind consilierilor pentru participare, după care urmeaza probleme diverse.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
LUCACIU AURUT
SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA
Rapoarte și studii
CONVOCATOR
[…]
DISPOZITIA NR. 50/2022 privind convocarea Consiliului Local al Comunei Tomești, în ședință ordinară pentru data de 21.09.2022, ora 13,00
[…]
Convocator la ședința Consiliului Local din 31.08.2022, ora 13:00
[…]
DISPOZITIA NR. 48/2022 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI
[…]
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.51/17.08.2022 PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI ACORD DE COLABORARE ÎNTRE A.J.V.P.S. HUNEDOARA,GESTIONARUL FONDULUI CINEGETIC NR.1 TOMEȘTI ȘI CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, JUDEȚUL HUNEDOARA
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR – PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL AL ENERGIEI ELECTRICE
[…]
PROIECT DE HOTARARE nr. 49 /17.08.2022 PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE , PRIN DEMISIE , A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI PETRUSE FLORIN-ILIE , PRECUM SI VACANTAREA LOCULUI DE CONSILIER LOCAL
[…]
DISPOZITIA NR. 39/2022 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.05.2022, ORA 13,00
[…]
Toate documentele de interes public
CONVOCATOR
[…]
DISPOZITIA NR. 50/2022 privind convocarea Consiliului Local al Comunei Tomești, în ședință ordinară pentru data de 21.09.2022, ora 13,00
[…]
Convocator la ședința Consiliului Local din 31.08.2022, ora 13:00
[…]
DISPOZITIA NR. 48/2022 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI
[…]
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.51/17.08.2022 PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI ACORD DE COLABORARE ÎNTRE A.J.V.P.S. HUNEDOARA,GESTIONARUL FONDULUI CINEGETIC NR.1 TOMEȘTI ȘI CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, JUDEȚUL HUNEDOARA
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR – PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL AL ENERGIEI ELECTRICE
[…]
PROIECT DE HOTARARE nr. 49 /17.08.2022 PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE , PRIN DEMISIE , A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI PETRUSE FLORIN-ILIE , PRECUM SI VACANTAREA LOCULUI DE CONSILIER LOCAL
[…]
DISPOZITIA NR. 39/2022 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.05.2022, ORA 13,00
[…]