PRIMĂRIA COMUNEI TOMEȘTI
Adresa noastră
Comuna Tomești, sat Tomești, str. Principală nr. 50, jud.Hunedoara, cod poștal 337470
tel/fax 0254681889, e-mail: primariatomesti.hd@gmail.com
:: actualizez
Legile care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei
- Legea 188/1999 privind statutul funcționarilor publici, republicată
- Legea 7/2004 privind Codul de conduită al funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare
- Legea 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică
- Legea 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public, cu modificările și completările ulterioare
- HG 123/2002 pentru Aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public
- Legea 215/2001 a administrației publice locale, republicată
- Legea 544/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările ulterioare
- Legea 53/2003, codul Muncii.
Regulamente
- asigura respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor, a prevederilor Constitutiei, precum si punerea in aplicare a legilor, a decretelor Presedintelui Romaniei, a hotararilor si ordonantelor Guvernului, dispune masurile necesare si acorda sprijin pentru aplicarea ordinelor si instructiunilor cu caracter noprmativ ale ministrilor si ale celorlalti conducatori ai autoritatilor administratiei publice centrale, precum si a hotararilor consiliului judetean,
- asigura aducerea la ideplinire a hotararilor consiliul local. In situatia in care apreciaza ca o hotarare este ilegala, in termen de 3 zile de la adoptare il sesizeaza pe prefect,
- poate propune consiliului local consultarea populatiei prin referendum, cu privire la problemele locale de interes deosebit. Pe baza hotararii consiliului local ia masuri pentru organizarea acestei consultari, in conditiile legii,
- prezinta consiliului local, anual sau ori de cate ori este necesar, informari, privind starea economica si sociala a comunei sau a orasului, in concordanta cu atributiile ce revin autoritatilor administratiei publice locale, precum si informari asupra modului de aducere la indeplinire a hotararilur consiliului local,
- intocmeste proiectul bugetului local si contul de incheiere a exercitiul bugetar si le supune spre aprobare consiliului local,
- exercita functia de ordonator principal de credite,
- verifica, din oficiu sau la cerere, incasarea si cheltuirea sumelor din bugetul local si comunica de indata consiliului local cele constatate,
- ia masuri pentru prevenirea si limitarea urmarilor calamitatilor, catastrofelor, incendiilor, epidemiilor sau epizootiilor, impreuna cu organele specializate ale statului. In acest scop poate mobiliza populatia, agentii economici si institutiile publice din comuna sau din oras, acestea fund obligate sa execute masurile stabilite in planurile de protectie si interventie elaborate pe tipuri de dezastre,
- asigura ordinea publica si linistea locuitorilor, prin intermediul politiei, jandarmeriei, gardienilor publici, pompierilor si unitatilor de protectie civila, care au obligatia sa raspunda solicitarilor sale, in conditiile legii,
- indruma si supravegheaza activitatea gardienilor publici, conform angajamentelor contractuale,
- ia masurile prevazute de lege cu privire la desfasurarea adunarilor publice ia masuri de interzicere sau de suspendare a spectacolelor, reprezentantiilor sau a altor manifestari publice care contravin ordinii de drept ori atenteaza la bunele moravuri, la ordinea si linistea publica,
- controleaza igiena si salubritatea localurilor publice si produselor alimentare puse in vanzare pentru populatie, cu sprijinul serviciilor de specialitate,
- ia masuri pentru prevenirea si combaterea pericolelor provocate de animale, in conditiile legii,
- ia masuri pentru elaborarea planului urbanistic general al localitatii si il supune spre aprobare consiliului local, asigura respectarea prevederilor planului urbanistic general, precum si ale planurilor urbanistice zonale si de detaliu,
- asigura repartizarea locuintelor sociale pe baza hotararii consiliului local,
- asigura intretinerea si reabilitarea drumurilor publice, proprietate a comunei sau a orasului, instalarea semnelor de circulatie, desfasurarea normla a traficului rutier si pietonal, in conditiile legii,
- exercita controlul asupra activitatilor din targuri, piete, oboare, locuri si parcuri de distractii si ia masuri pentru buna functionare a acestora,
- conduce serviciile publice locale, asigura functionarea serviciilor de starea civila si de autoritate tutelara, supravegheaza realizarea masurilor de asistenta si ajutor social,
- indeplineste functia de ofiter de stare civila,
- emite avizele, acordurile si autorizatiile date in competenta sa prin lege,
- propune consiliului local spre aprobare, in conditiile legii, organigrama, statul de functii, numarul de personal si regulamentul de organizare si functionare a aparatului propriu de specialitate,
- numeste si elibereaza din functie, in condiliile legii, personalul din aparatul propriu de specialitate al autoritatilor administratiei publice locale, cu exceptia secretarului,propune consiliului local numirea si eliberarea din functie, in conditiile legii, a conducatorilor regiilor autonome, ai institutiilor si serviciilor publice de interes local,
- raspunde de inventarierea si administrarea bunurilor care apartin domeniului privat al comunei sau al orasului,
- organizeaza evidenta lucrarilor de constructii din localitate si pune la dispozitie autoritatilor administratiei publice centrale rezultatele acestor evidente , z) ia masuri pentru controlul depozitarii deseurilor menajere, industriale sau de orice fel, pentru asigurarea igienizarii malurilor cursurilor de apa din raza comunei sau a orasului, precum si pentru decolmatarea vailor locale si a podetelor pentru asigurarea scurgerii apelor mari.
2) Primarul indeplineste si alte atributii prevazute de lege sau de alte acte normative, precum si insarcinarile date de consiliul local.
Art.69 (l) In exercitarea atributiilor de autoritate tutelara si de ofiter de stare civila, a sarcinilor ce-i revin din actele normative privitoare la recensamant, la organizarea si desfasurarea alegerilor, la luarea masurilor de protectie civila, precum si a altor atributii stabilite prin lege primarul actioneaza si ca reprezentant al statului in comuna sau orasul in care a fost ales.
II) In aceasta calitate, primarul poate solicita, inclusiv prin intermediul prefectului, in conditiile legii, concursul sefilor serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale din unitatile administrativ-teritoriale, daca sarcinile ce ii revin nu pot fi rezolvate prin aparatul propriu de specialitate.
Art.70 (l) Primarul deleaga viceprimarului sail, dupa caz, viceprimarilor, prin dispozitie emisa in eel mult 30 de zile de la validare, exercitarea atributiilor ce-i revin potrivit art.68 alin.(l )lit.j),m),p),r),v),x),si y).
(II) Atributiile de ofiter de stare civila pot fi delegate viceprimarului, secretarului sau altor functionari cu competente in acest domeniu, potrivit legii.
(3) Atributiile ce revin primarului, ca reprezentant al statului, potrivit art.69, cu exceptia celor de ofiter de stare civila, precum si cele prevazute la art.68 alin.(l) lita)-f),h),i),k),l)si t),nu pot fi delegate.
Conducerea primăriei
SUBA Ciprian Marian
VICEPRIMARUL COMUNEI
Documente emise de Primăria comunei TOMEȘTI
Buletin informativ & studii & probleme ale comunității
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Aparatul propriu și de specialitate al Primarului comunei TOMEȘTI
ORGANIGRAMA
Cariere și posturi vacante
PROCES-VERBAL Încheiat astăzi 22.10.2020, în şedinţa privind ceremonia de constituire a Consiliului local al comunei Tomesti
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
Nr. 1168 din 22.10.2020
PROCES-VERBAL
Încheiat astăzi 22.10.2020,
în şedinţa privind ceremonia de constituire a Consiliului local al comunei Tomesti
Ședinţa privind ceremonia de constituire, a fost convocată prin Ordinul Prefectului judeţului Hunedoara nr. 569 din 20.10.2020, în conformitate cu art. 116, alin. (1)-(3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
Şedinţa este publică şi se desfăşoară în sala Caminului cultural din satul Dobrot, spatiu amenajat pentru a se respecta masurile de prevenire a raspindirii COVID-19 impuse prin legislatia in vigoare .
Şedinţa privind ceremonia de constituire a Consiliului local este deschisă de d-nul. Călin – Petru Marian, Prefectul Județului Hunedoara, care arată că, din documentele prezentate se constată că sunt îndeplinite condițiile prevăzute la 116 alin.(1) din O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv prin Încheierea civilă nr. 1096/CC/ 19.10.2020 a Judecătoriei Brad au fost validate 8 mandate de consilier local, mai mare decât primul număr natural strict mai mare decât jumătate din numărul membrilor consiliului local stabilit potrivit art. 112 din O.U.G. nr.57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv 9.
La sedinta privind ceremonia de constituire a Consiliului local au fost prezenti un numar de 8 consilieri locali.
Domnul Prefect Călin – Petru Marian, informează că la şedinţă mai participă ca invitați: d-na Rogoveanu Monica – Președinte al Judecătoriei Brad, domnul Vasiu Adrian-Viorel, primarul ales la data de 27 septembrie 2020, precum și un număr foarte restrâns de invitați, ținând cont de contextul epidemiologic actual.
Scopul şedinţei este constituirea Consiliului Local a comunei Tomesti, urmare a alegerilor autorităţilor publice locale din 27.09.2020.
Domnul Prefect al Județului Hunedoara, Călin – Petru MARIAN, informează consilierii că, lucrările şedinţei de constituire, în conformitate cu prevederile art. 116 alin.(4) din O. U. G. nr.57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, sunt conduse de cel mai învârstă consilier local al cărui mandat a fost validat, ajutat de doi dintre cei mai tineri consilieri locali ale căror mandate au fost validate;
Din datele puse la dispoziţie rezultă că cel mai învârstă consilier ales este domnul Tamas Octavian-Tiberiu, născut la data de 12.02.1955, iar cei mai tineri consilieri aleşi sunt domnul Petruse Florin-Ilie, născută la data de 29.07.1994 și doamna Olar Tania , născuta la data de 09.1.1981, care sunt invitaţi să preia conducerea şedinţei.
Preluând conducerea lucrărilor, domnul Tamas Octavian-Tiberiu, preşedintele de vârstă al şedinţei, dă cuvântul doamnei Giurgiu Sanda – secretarul general al comunei Tomesti să prezinte încheierea pronunţată de Judecătoria Brad prin care sunt validate mandatele consilierilor locaili declaraţi aleşii. Secretarul general al UAT , dă citire închierii civile nr.1096/CC/19.10.2020 a Judecătoriei Brad:
Prin încheierea Civilă nr. 1096/CC/2020 pronunțată de Judecătoria Brad în data de 19 Octombrie 2020, în Camera de Consiliu, în dosar nr. 1687/195/2020 , pe rol fiind validarea mandatelor de consilier local din circumscripția electorală nr. 61 Tomesti, Județul Hunedoara.
La apelul nominal efectuat în camera de consiliu se constată lipsa părților.
Având în vedere dispozițiile art. 114 alin. 1 din OUG nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ, coroborate cu dispozițiile art. 532 alin. 1 din Codul de procedură civilă, nu s-a apreciat necesară citarea părților.
Instanța constată că este competentă material, teritorial și general să soluționeze prezenta cauză.
Se constată că, secretarul general al UAT Comuna Tomesti a depus la dosar, prin registratură, documentele prevăzute la art. 114 alin (2), însoțite de adresa de înaintare prin care propune validarea consilierilor.
Instanța încuviințează proba cu înscrisurile depuse la dosar și reține cauza în pronunțare.
În temeiul art. 114 din OUG 57/2019 privind Codul Administrativ:
Se validează mandatele următorilor consilieri locali declarați aleși la alegerile din data de 27 septembrie 2020 pentru Consiliul Local al Comunei Tomesti :
1. Paul Cristian-Dumitru – Partidul National Liberal;
2. Oprisa Simonel Florin – Partidul National Liberal;
3. Banciu Liorean Gheorghe- Partidul National Liberal;
4. Bulz Tiberiu – Partidul National Liberal;
5. Olar Tania – Partidul National Liberal;
6. Tamas Octavian-Tiberiu – Partidul Social-Democrat;
7. Leucian Moga Sorin Adrian – Partidul Pro Romania ;
8. Petruse Florin-Ilie – Partidul Ecologist Roman
Se invalideaza mandatul consilierului local declarat ales la alegerile din data de 27 septembrie 2020 pentru Consiliul Local al Comunei Tomesti, ca urmare a renunțării la mandat:
1. Vasiu Adrian-Viorel –Partidul National Liberal ;
Conform prevederilor art. 114 alin. 5) din OUG 57/2019, încheierea a fost comunicata de îndată Instituției Prefectului Județului Hunedoara și Secretarului General al UAT Comuna Tomesti .
Cu drept de apel în 3 zile de la comunicare.
Încheiere DEFINITIVĂ la data de 22.10.2020 prin neapelare.
În continuare, Președintele de vârstă supune votului proiectul ordinii de zi:
1.Depunerea jurământului de către consilierii declaraţi aleşi, ale căror mandate au fost validate de judecătorie.
2.Depunerea jurământului de către primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel .
Proiect aprobat cu 8 voturi pentru, din 8 consilieri prezenți.
Preşedintele de vârstă, invita în ordine alfabetică consilierii locali declaraţi aleşi, ale căror mandate au fost validate, să depună, potrivit art. 117 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019, următorul jurământ în limba română:
„Jur să respect Constituţia şi legile ţării şi să fac, cu bună-credinţă, tot ceea ce stă în puterile şi priceperea mea pentru binele locuitorilor comunei Tomesti … Aşa să îmi ajute Dumnezeu!”.
Formula religioasa de incheiere va respecta libertatea convingerilor religioase,juramantul putand fi depus si fara formula religioasa .
Toți cei 8 consilieri locali validați conform închierii civile nr.1096/CC/19.10.2010, de către Judecătoria Brad, se prezintă în ordinea alfabetică în fața prezidiului și depun jurământul , după care îl semnează în două exemplare originale, un exemplar este înmânat consilierului local conform prevederilor legale.
După depunerea Jurământului, de către Consilieri locali, președintele de vârstă, dă cuvântul doamnei președinte a Judecătoriei Brad ROGOVEANU MONICA, care și-a exprimat dorința prezentării Încheierii Civile nr. 1070/CC/2020, pronunțată de Judecătoria Brad în data de 14 Octombrie 2020, în dosar numărul 1714/195/2020, având ca obiect validarea alegerii primarului comunei Tomesti, Județul Hunedoara.
Doamna Președinte a Judecătoriei prezintă faptul că, Judecătoria Brad a fost sesizată în conformitate cu dispozițiile art. 103 alin.5) din Legea 115/2015, pentru alegerea autorităților administrației publice locale de către Biroul Electoral de circumscripție nr. 61 Tomesti , în vederea validări mandatului pentru funcția de primar al Comunei Tomesti , în urma alegerilor din data de 27.09.2020.
Instanța a constatat că sunt îndeplinite condițiile legale și în temeiul art. 149 alin. 1) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, validează alegerea domnului Vasiu Adrian-Viorel în funcția de primar al Comunei Tomesti, Județul Hunedoara, la alegerile din data de 27 septembrie 2020.
În conformitate cu prevederile art. 149 alin. 3) din OUG nr. 57/2019 încheierea a fost comunicată de îndată Instituției Prefectului Județului Hunedoara și Secretarului General al UAT Comuna Tomesti , care a fost adusă la cunoștință publică prin afișare.
Cu drept de apel în termen de 2 zile de la aducerea la cunoștință publică.
Definitivă la data de 20 Octombrie 2020, prin neapelare.
În continuare președintele de vârstă, invită pe domnul Primar Vasiu Adrian-Viorel pentru depunerea jurământului prevăzut de lege, în urma depunerii jurământului se declară că primarul a intrat in exercițiul de drept al mandatului.
Secretarul General al UAT Comuna Tomesti, doamna Giurgiu Sanda Pompilia aduce la cunoștință domnului primar și consilierilor locali , prevederile art. 88 din Legea 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei în exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea corupției.
Totodata, d-na Giurgiu Sanda – secretar general arata ca este necesara validarea supleantului conform art.119 din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv un supleant de pe lista Partidului National Liberal.
Președintele de vârstă, declară ședința închisă.
Se da cuvântul d-lui. Călin – Petru MARIAN Prefectul Județului Hunedoara, care felicita pe domnul primar și consiliul local pentru votul de încredere primit în 27 Septembrie 2020 si le doreste succes si multa putere de munca în noul mandat.
În finalul ședinței dl.Vasiu Adrian-Viorel -primarul comunei multumeste d-lui prefect al judetului pentru prezenta la ceremonia de constituire a Consiliului local al comunei Tomesti si prezinta multumiri electoratului și fostului Consiliu local cu care a avut o colaborare foarte buna, o înțelegere deosebită si totodată îți exprima dorința de a colabora foarte bine în acest mandat cu consiliul local .
PREȘEDINTE DE VÂRSTĂ
Tamas Octavian-Tiberiu
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 22.10.2020
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL: „MODERNIZARE DRUM SAT DOBROT –ULITA LA DAMB , COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA ”
ANUNT
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 01.10.2020 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel
PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL:
„MODERNIZARE DRUM SAT DOBROT –ULITA LA DAMB , COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA ”
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 18.11.2020 , ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti , la compartimentul Secretar comuna , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECT DE HOTARARE nr. 48/01.10.2020
PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE
SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL:
„MODERNIZARE DRUM SAT DOBROT –ULITA LA DAMB ,
COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA ”
Consiliul local al comunei Tomesti ,judetul Hunedoara;
Având în vedere Referatul de aprobare nr. 3/46 din 01.10.2020 a Primarului comunei Tomesti prin care se propune privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „MODERNIZARE DRUM SAT DOBROT –ULITA LA DAMB , COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA ”
În conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1 şi ale art. 45 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare precum și ale cap. III din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
In baza art.V din Ordonanta de Urgenta nr.26/2012 privind unele masuri de reducere a cheltuielilor publice si intarirea disciplinei financiare si de modificare si completare a unor acte normative , cu modificarile si completarile ulterioare ;
În temeiul prevederilor art. 129, alin.2 lit.b, alin. 4 lit. ,,d” , art.139 alin.3 lit.a si art.196 alin. 1, lit.a din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , ale art. 11 alin. 4 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizată, precum şi ale Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică,
HOTARASTE :
Art. 1. Se aprobă Documentaţia Tehnico – Economică pentru obiectivul de investiții „MODERNIZARE DRUM SAT DOBROT –ULITA LA DAMB , COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA ”conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. Se aprobă Devizul General, în valoare de 41.429,49 lei fara TVA, respectiv 49.301,10 cu TVA inclus .
Art.3. Cu ducerea la indeplinire a prezentei hotarari se imputerniceste Compartimentul buget, finante din cadrul Primariei comunei Tomesti .
Art.4. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare .
Art.5. –Prezenta hotarare se comunica:
Institutiei Prefectului –Judetul Hunedoara;
Primarului Comunei Tomesti
Compartimentul buget, finante din cadrul Primariei comunei Tomesti .
INITIATOR AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA
PROIECT DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA NUMARULUI DE BURSE SCOLARE SI CUANTUMUL ACESTORA PENTRU SEMESTRUL I AL ANULUI SCOLAR 2019-2020
ANUNT
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi 01.10.2020 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel
PROIECT DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA NUMARULUI DE BURSE SCOLARE SI CUANTUMUL ACESTORA PENTRU SEMESTRUL I AL ANULUI SCOLAR 2019-2020
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 18.11.2020 ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti , la compartimentul Secretar comuna , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.
PRIMAR
VASIU Adrian-Viorel
R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECT DE HOTARARE nr. 47/01.10.2020
PRIVIND APROBAREA NUMARULUI DE BURSE SCOLARE SI CUANTUMUL ACESTORA PENTRU SEMESTRUL I AL ANULUI SCOLAR 2020-2021
Consiliul local al comunei Tomesti , judetul Hunedoara ;
Avand in vedere adresa Scolii Primare Tomesti nr. 89 din 01.10.2020 , prin care solicita aprobarea cuantumului unei burse sociale pentru semestrul I al anului scolar 2020-2021 ;
Analizand referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti nr.3/46 din 01.10.2020 prin care propune aprobarea numarului de burse scolare si cuantumul acestora pentru semestrul I al anului scolar 2020-2021,
In conformitate cu prevederile art.82 alin.1 si 2 si ale art.105 alin.2 lit.”d” din Legea Educatiei nationale nr.1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare si a prevederilor art.3, art.4 din Ordinul MECTS nr.5576/2011 privind Criteriile generale de acordare a burselor elevilor din invatamantul preuniversitar de stat precum si ale Legii nr.273/2006 privind finantele publice locale , cu modificrile si completarile ulterioare ;
În temeiul prevederilor art. 129 alin. 2 lit. a și lit. d, alin. 4 lit. a și alin. 7 lit. a , art. 139 alin. 3 lit. a și art. 196 alin.1 lit. a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 11 alin. 4 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizată,
H O T A R A S T E :
Art.1. Se aproba pentru elevii din invatamantul preuniversitar de stat care frecventeaza cursurile scolilor primare de pe raza comunei Tomesti un numar de 2 burse sociale lit.C pentru semestrul I al anului scolar 2020-2021, dupa cum urmeaza :
2 burse sociale litera C –venituri sub 50% din venitul minim net ;
Art.2. Se aproba cuantumul burselor sociale pentru semestru I al anului scolar 2020-2021 , ce se vor acorda elevilor din invatamantul preuniversitar de stat care frecventeaza cursurile scolilor primare de pe raza comunei Tomesti ,dupa cum urmeaza:
bursa sociala 100 lei/luna
Art.3. Suma totala pentru aceste burse este cuprinsa in bugetul local pentru anul 2020 in capitolul 650203 aliniatul 5901- Burse .
Art.4. Primarul comunei Tomesti va duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari .
Art.5. Prezenta hotarare poate fi atacata , conform procedurilor si termenelor prevazute de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizata.
Art.6. Prezenta hotărare se comunica:
Instituţiei Prefectului judeţulului Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Scolii Primare Tomesti ;
– Compartimentului buget , finante din cadrul Primariei Comunei Tomesti .
– Persoanelor interesate, prin afişare .
INITIATOR AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda