BIROUL ONLINE
AUTORIZĂRI și alte documente de urbanism
Acest spațiu este destinat documentelor de urbanism și diferitelor autorizări emise de Primăria comunei Tomești.
Tot aici puteți vedea reglementările în domeniul urbanism, valabile pe teritoriul comunei Tomești.
Documentele necesare obținerii Certificatului de urbanism și Autorizația de construire
Pentru a putea construi o cladire, modifica sau demola una existenta din punct de vedere legal este necesar o autorizatie de construire .
Pentru obținerea acestei autorizații este necesar :
1. Certificat urbanism
2. Avize si acorduri
3. Autorizatia de construire
Actele necesare pentru obtinerea certificatului de urbanism :
– cerere tip (descarcă de aici formularul de cerere)
– actele de proprietate (contract de vanzare cumparare extras carte funciara in original)
– documentatia tehnica necesară:
partea scrisa memoriu explicativ, un exemplar care va conține:
a) Plan de incadrare in zona
b) Plan de situatie vizat de OCPI Hunedoara, intocmit de catre un topograf autorizat (pe planul de situatie trebuie trecute toate distanțele de la toti vecini.
c) Plan cadastral de pe ortofotplan de la OCPI .
Prin certificatul de urbansim se vor solicita anumite avize, anexate la cererea pt. emiterea autorizatiei de construire.
Certificatul de urbanism este o operatiune administrativă care are rolul de a informa autoritățile locale despre regimul juridic, regimul tehnic si economic al imobilului despre a carei situatie este vorba.
Dovada achitarii taxei pentru emiterea certificatului de urbanism – se stabilește în functie de suprafața terenului.
Avize, autorizări și alte documente de urbanism emise de primărie
HOTARAREA Nr. 4 /2021 PRIVIND APROBAREA PLANULUI DE ACTIUNI SI LUCRARI DE INTERES LOCAL PENTRU PERSOANELE APTE DE MUNCA DIN FAMILIILE BENEFICIARE DE VENITUL MINIM GARANTAT PENTRU ANUL 2021
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL
COMUNEI TOMESTI
HOTARAREA Nr. 4 /2021
PRIVIND APROBAREA PLANULUI DE ACTIUNI SI LUCRARI DE INTERES LOCAL PENTRU PERSOANELE APTE DE MUNCA DIN FAMILIILE BENEFICIARE DE VENITUL MINIM GARANTAT PENTRU ANUL 2021
Consiliul local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara:
Tinand cont de proiectul de hotarare nr. 60/21.12.2020 initiat de primarul comunei Tomesti cu privire la aprobarea Planului de actiuni si lucrari de interes local pentru persoanele apte de munca din familiile beneficiare de venitul minim garantat pentru anul 2021 ;
Analizand propunerile cuprinse in referatul de aprobare a primarului comunei Tomesti nr.3/4 din 06.01.2021cu privire la aprobarea Planului de actiuni si lucrari de interes local pentru persoanele apte de munca din familiile beneficiare de venitul minim garantat pentru anul 2021 ;
In urma analizarii Raportului compartimentului de asistenta sociala nr. 4/4 din 06.01.2021 din cadrul Primariei comunei Tomesti, precum si avizul favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert nr. 5/10 din 27.01.2021, al avizului favorabil al comisia de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/11 din 27.01.2021 , precum si avizul favorabil al comisiei de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement nr. 5/12 din 27.01.2021 ;
In temeiul prevederilor art.6 alin.7 din Legea nr.276/2010 privind modificarea Legii nr.416/2010 privind venitul minim garantat,
In baza art.129 alin. 1,2,lit. a ,d,alin. 4 lit. e, alin. 7 lit.b, din OUG nr.57/2019 ;
In temeiul art.139 alin. 1 și 196 alin.1,lit.a din OUG nr.57/2019 privind Codul Adminstrativ , cu modificarile si completarile ulterioare , precum şi ale Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publica :
H O T A R A S T E :
Art.1. Se aproba Planul de actiuni si lucrari de interes local pentru persoanele apte de munca din familiile beneficiare de venitul minim garantat pentru anul 2021, conform anexei care face parte integranta din prezenta hotarare.
Art.2. Prezenta hotarare poate fi atacata, conform procedurii si termenelor prevazute de Legea nr.544/2004 a contenciosului admnistrativ, actualizata.
Art.3. Prezenta hotarare se aduce la cunostiinta publica prin afisare si se comunica :
Primarului comunei Tomesti ;
Institutiei Prefectului judetului Hunedoara.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Banciu Liorean Gheorghe
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Tomesti , 28.01.2021
Nota : Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis si liber , cvorumul fiind de: ___9__ voturi „pentru” ; ___-_ voturi „împotrivă”, ___-___ “abţineri”.
Comuna TOMESTI Anexa
La Hotararea Consiliului Local 4/2021
PLAN DE ACTIUNI SI LUCRARI DE INTERES LOCAL
Pentru persoanele apte de munca din familiile beneficiare de ajutor social aferente anului 2021
Persoanele apte de munca , beneficiare de ajutor social acordat in baza prevederilor Legii nr.276/2010 , privind venitul minim garantat, in anul 2021 vor efectua actiuni si lucrari de interes local pe raza comunei Tomesti , dupa cum urmeaza :
1 . Lucrari de curatenie stradala : maturat, transportat gunoi, golire containere ;
2. Lucrari de toaletare a copacilor aferenti drumurilor comunale si vicinale , adunat uscaturi , curatat rigole si santuri, desfundat canale ;
3. Lucrari de igienizare a malurilor paraurilor si raurilor din satele comunei ;
4. Taiat si aranjat lemne pentru incalzire la sediul Primariei si Scolii primare din comuna .
5. Lucrari de curatenie in fiecare cladire a scolilor primare in care nu mai este activitate .
6. Pe perioada sezonului rece lucrari de deszapezire ;
Pentru efectuarea numarului de ore persoanele apte de munca , beneficiare de ajutor social ,sunt repartizate la lucrarile de interes local ce se vor desfasura cu respectarea normelor de securitate si igiena muncii , fara a depasi regimul normal de lucru – responsabil viceprimar Oprisa Simonel-Florin .
Mentionam ca pentru a beneficia de dreptul de ajutor social aferent anului 2021, persoanele beneficiare de venitul minim garantat au obligatia de a efectua in cursul anului 2021 , numarul de zile de munca stabilit in prezentul plan de actiuni si de lucrari de interes local conform formulei stabilite de lege .
In cazul in care persoanele nu vor efectua aceste zile de munca se va proceda la suspendarea dreptului la ajutor social , sau dupa caz la incetare .
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Banciu Liorean Gheorghe
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Tomesti , 28.01.2021
D I S P O Z I Ţ I E Nr. 2/2021 privind încetarea contractului de munca al d-nei CIRCEL FLAVIA-GABRIELA asistent personal pentru persoană cu handicap grav
R O M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R –
D I S P O Z I Ţ I E Nr. 2/2021
privind încetarea contractului de munca al d-nei CIRCEL FLAVIA-GABRIELA asistent personal pentru persoană cu handicap grav
Primarul comunei Tomesti , judeţul Hunedoara ;
Având în vedere certificatul de deces seria D10 nr. 370806 din care reiese ca d-na Marc Garofita-Simona persoana cu handicap grav , a decedat in data de 25.01.2021 si referatul nr. 103 din 26.01.2021 intocmit de catre dl. Cioara Ioan Laurentiu , referent in cadrul Compartimentului de asistenta sociala din cadrul Primariei Tomesti prin care se propune incetarea contractului individual de munca al d-nei Circel Flavia-Gabriela , asistent personal pentru persoana cu handicap grav, cu domiciliul în comuna Tomesti, sat Tomesti , nr. 6 , incepand cu data de 26.01.2021 ;
In conformitate cu dispozitiile art. 65 , alin.1 din Legea nr.53/2003 , privind Codul Muncii , republicata , a Legii nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap ,republicata , cu modificarile ulterioare precum si art.155 alin.1 lit. “d” si alin.5 lit “e” din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ :
D I S P U N :
Art.1. Incetarea contractului individual de munca al d-nei Circel Flavia-Gabriela , asistent personal pentru persoana cu handicap grav, cu domiciliul în comuna Tomesti, satul Tomesti nr. 6 ,jud. Hunedoara , incepand cu data de 26.01.2021 ,CNP 2960212203679, ca urmare a decesului persoanei cu handicap grav .
Art.2. Prezenta dispoziţie se poate contesta potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. nr. 554/2004 cu modificarile si completarile ulterioare .
Art.3. Prezenta dispoziţie se comunică :
– d- nei Circel Flavia-Gabriela;
– Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara ;
– Compartimentului buget , finante din cadrul Primariei Tomesti .
P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA,
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti la 26.01.2021
DISPOZITIA NR. 1/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 28.01.2021, ORA 11,00
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
DISPOZITIA NR. 1/2021
PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 28.01.2021, ORA 11,00
Primarul comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Avand in vedere referatul intocmit de catre secretarul comunei Tomesti inregistrat sub nr. 88 din 19.01.2021 privind necesitatea convocarii consiliului local in sedinta ordinara din luna ianuarie 2021;
In temeiul dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,
DISPUNE:
Art. 1. Se convoacă Consiliul Local al comunei Tomesti , în şedinţă ordinară pentru data de 28 ianuarie 2021, orele 11,00 , în sala de şedinţă a Primăriei comunei Tomesti , cu proiectul ordinii de zi prevazut in Anexa la prezenta Dispozitie, care face parte integranta din aceasta.
Art. 2. (1) Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi pot fi consultate la sediul Primariei comunei Tomesti — la biroul secretarului general al comunei .
(2). Proiectul de hotarare inscris pe ordinea de zi, insotit de documentele prevazute de lege, se transmite spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, conform Anexei mentionate la art. 1.
(3). Membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari.
Art. 3. Prezenta dispozitie poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara.
Art. 4. Prezenta dispoziţie se comunică :
-
Instituţiei prefectului jud. Hunedoara ;
-
Primarului comunei Tomesti ;
-
Secretarului comunei Tomesti;
-
Consilierilor locali ;
P R I M A R , CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 21.01.2021
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND INSUSIREA REZULTATULUI INVENTARIERII PATRIMONIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI TOMESTI PENTRU ANUL 2021
ANUNT
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 13 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 11.01.2021 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. VASIU ADRIAN-VIOREL
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND INSUSIREA REZULTATULUI INVENTARIERII PATRIMONIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI TOMESTI PENTRU ANUL 2021
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei TOMESTI până la data de 23.02.2021 , ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti , la compartimentul Secretar comuna , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECT DE HOTARARE nr. 10/11.01.2021
PRIVIND INSUSIREA REZULTATULUI INVENTARIERII
PATRIMONIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI TOMESTI
PENTRU ANUL 2020
Consiliul local al comunei Tometi , judetul Hunedoara;
Analizand Procesul -Verbal nr. 37 din 05.01.2021 al comisiei de inventariere incheiat in urma inventarierii patrimoniului public si privat al comunei Tomesti , judetul Hunedoara
Avand in vedere Referatul de aprobare prezentat de primarul comunei Tomesti nr. 3/17 din 11.01.2021 prin care se propune insusirea rezultatului inventarierii patrimoniului public si privat al comunei Tomesti pentru anul 2020,
In baza prevederilor art.7 alin.(1), art.8 şi art.9 din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată,cu modificarile si completarile ulterioare, ale prevederilor Ordinului Ministerului Finanţelor Publice nr.2861/2009 privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, precum si ale Legii 273/2006 privind finantele publice locale , cu modificarile si completarile ulterioare ;
In temeiul dispozitiilor art.129 alin.1, alin.2 lit.c si art.196 alin.1 lit.a din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ , cu modificarile si completarile ulterioare precum si Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publica :
HOTARESTE :
Art.1. Consiliul local ia act si isi insuseste procesul-verbal privind rezultatul inventarierii patrimoniului public si privat al comunei Tomesti pentru anul 2021 , conform anexei 1 care face parte din prezenta hotarare .
Art.2 Prezenta hotarare poate fi atacata , conform procedurilor si termenelor prevazute de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizata.
Art.3. Prezenta hotărare se comunică la:
– Instituţia Prefectului – judeţul Hunedoara ;
– Primarului comunei Tomesti ;
– Compartimentului buget, finante din cadrul Primariei comunei Tomesti .
INITIATOR
AVIZAT,
VASIU ADRIAN – VIOREL
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda