MONITORUL OFICIAL LOCAL
DOCUMENTE ȘI INFORMAȚII FINANCIARE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
DOCUMENTE ȘI INFORMAȚII FINANCIARE
♦ Bugetul pe surse financiare
♦ Situația plăților (execuția bugetară)
♦ Situația drepturilor salariale potrivit legii precum și alte drepturi prevăzute de acte normative.
DISPOZITIA NR. 9/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 31.03.2021, ORA 13,30
[…]
Invitație la ședința Consiliului Local
[…]
Consultare publică asupra Proiectului de hotărâre privind semnalizarea pe drumurile comunale
[…]
Consultare publică privind modificarea organigramei și a ștatului de funcțiuni din cadrul primăriei
[…]
Consultare publică asupra Proiectului de hotărâre privind indexarea impozitelor și taxelor locale.
[…]
PROCES-VERBAL al ședinței ordinare a Consiliului Local din 31.03.2021
[…]
HOTĂRÂREA NR.22/31.03.2021 PRIVIND APROBAREA INREGISTRARII AUDIO-VIDEO SI DIFUZAREA IN SPATIUL PUBLIC A SEDINTELOR ORDINARE SI EXTRAORDINARE ALE CONSILIULUI LOCAL TOMESTI
[…]
HOTĂRÂREA NR. 21/2021 PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ
[…]