PRIMĂRIA COMUNEI TOMEȘTI

Adresa noastră

Comuna Tomești, sat Tomești, str. Principală nr. 50, jud.Hunedoara, cod poștal 337470
tel/fax 0254681889, e-mail: primariatomesti.hd@gmail.com

:: actualizez

Legile care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei 

Regulamente 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Comută conținut
1) Primarul indeplineste urmatoarele atributii principale:
  1. asigura respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor, a prevederilor Constitutiei, precum si punerea in aplicare a legilor, a decretelor Presedintelui Romaniei, a hotararilor si ordonantelor Guvernului, dispune masurile necesare si acorda sprijin pentru aplicarea ordinelor si instructiunilor cu caracter noprmativ ale ministrilor si ale celorlalti conducatori ai autoritatilor administratiei publice centrale, precum si a hotararilor consiliului judetean,
  2. asigura aducerea la ideplinire a hotararilor consiliul local. In situatia in care apreciaza ca o hotarare este ilegala, in termen de 3 zile de la adoptare il sesizeaza pe prefect,
  3. poate propune consiliului local consultarea populatiei prin referendum, cu privire la problemele locale de interes deosebit. Pe baza hotararii consiliului local ia masuri pentru organizarea acestei consultari, in conditiile legii,
  4. prezinta consiliului local, anual sau ori de cate ori este necesar, informari, privind starea economica si sociala a comunei sau a orasului, in concordanta cu atributiile ce revin autoritatilor administratiei publice locale, precum si informari asupra modului de aducere la indeplinire a hotararilur consiliului local,
  5. intocmeste proiectul bugetului local si contul de incheiere a exercitiul bugetar si le supune spre aprobare consiliului local,
  6. exercita functia de ordonator principal de credite,
  7. verifica, din oficiu sau la cerere, incasarea si cheltuirea sumelor din bugetul local si comunica de indata consiliului local cele constatate,
  8. ia masuri pentru prevenirea si limitarea urmarilor calamitatilor, catastrofelor, incendiilor, epidemiilor sau epizootiilor, impreuna cu organele specializate ale statului. In acest scop poate mobiliza populatia, agentii economici si institutiile publice din comuna sau din oras, acestea fund obligate sa execute masurile stabilite in planurile de protectie si interventie elaborate pe tipuri de dezastre,
  9. asigura ordinea publica si linistea locuitorilor, prin intermediul politiei, jandarmeriei, gardienilor publici, pompierilor si unitatilor de protectie civila, care au obligatia sa raspunda solicitarilor sale, in conditiile legii,
  10. indruma si supravegheaza activitatea gardienilor publici, conform angajamentelor contractuale,
  11. ia masurile prevazute de lege cu privire la desfasurarea adunarilor publice ia masuri de interzicere sau de suspendare a spectacolelor, reprezentantiilor sau a altor manifestari publice care contravin ordinii de drept ori atenteaza la bunele moravuri, la ordinea si linistea publica,
  12. controleaza igiena si salubritatea localurilor publice si produselor alimentare puse in vanzare pentru populatie, cu sprijinul serviciilor de specialitate,
  13. ia masuri pentru prevenirea si combaterea pericolelor provocate de animale, in conditiile legii,
  14. ia masuri pentru elaborarea planului urbanistic general al localitatii si il supune spre aprobare  consiliului  local,   asigura respectarea prevederilor planului  urbanistic general, precum si ale planurilor urbanistice zonale si de detaliu,
  15. asigura repartizarea locuintelor sociale pe baza hotararii consiliului local,
  16. asigura intretinerea si reabilitarea drumurilor publice, proprietate a comunei sau a orasului, instalarea semnelor de circulatie, desfasurarea normla a traficului rutier si pietonal, in conditiile legii,
  17. exercita controlul asupra activitatilor din targuri, piete, oboare, locuri si parcuri de distractii si ia masuri pentru buna functionare a acestora,
  18. conduce serviciile publice locale, asigura functionarea serviciilor de starea civila si de autoritate tutelara, supravegheaza realizarea masurilor de asistenta si ajutor social,
  19. indeplineste functia de ofiter de stare civila,
  20. emite avizele, acordurile si autorizatiile date in competenta sa prin lege,
  21. propune consiliului local spre aprobare, in conditiile legii, organigrama, statul de functii, numarul de personal si regulamentul de organizare si functionare a aparatului propriu de specialitate,
  22. numeste si elibereaza din functie, in condiliile legii, personalul din aparatul propriu de specialitate al autoritatilor     administratiei publice locale, cu exceptia secretarului,propune consiliului local numirea si eliberarea din functie, in conditiile legii, a conducatorilor regiilor autonome, ai institutiilor si serviciilor publice de interes local,
  23. raspunde de inventarierea si administrarea bunurilor care apartin domeniului privat al comunei sau al orasului,
  24. organizeaza evidenta lucrarilor de constructii din localitate si pune la dispozitie autoritatilor administratiei publice centrale rezultatele acestor evidente , z) ia masuri pentru controlul depozitarii deseurilor menajere, industriale sau de orice fel, pentru asigurarea igienizarii malurilor cursurilor de apa din raza comunei sau a orasului, precum si pentru decolmatarea vailor locale si a podetelor pentru asigurarea scurgerii apelor mari.

2) Primarul indeplineste si alte atributii prevazute de lege sau de alte acte normative, precum si insarcinarile date de consiliul local.

Art.69 (l) In exercitarea atributiilor de autoritate tutelara si de ofiter de stare civila, a sarcinilor ce-i revin din actele normative privitoare la recensamant, la organizarea si desfasurarea alegerilor, la luarea masurilor de protectie civila, precum si a altor atributii stabilite prin lege primarul actioneaza si ca reprezentant al statului in comuna sau orasul in care a fost ales.

II) In aceasta calitate, primarul poate solicita, inclusiv prin intermediul prefectului, in conditiile legii, concursul sefilor serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale din unitatile administrativ-teritoriale, daca sarcinile ce ii revin nu pot fi rezolvate prin aparatul propriu de specialitate.

Art.70 (l) Primarul deleaga viceprimarului sail, dupa caz, viceprimarilor, prin dispozitie emisa in eel mult 30 de zile de la validare, exercitarea atributiilor ce-i revin potrivit art.68 alin.(l )lit.j),m),p),r),v),x),si y).

(II) Atributiile de ofiter de stare civila pot fi delegate viceprimarului, secretarului sau altor functionari cu competente in acest domeniu, potrivit legii.

(3) Atributiile ce revin primarului, ca reprezentant al statului, potrivit art.69, cu exceptia celor de ofiter de stare civila, precum si cele prevazute la art.68 alin.(l) lita)-f),h),i),k),l)si t),nu pot fi delegate.

Conducerea primăriei

VASIU Adrian Viorel
PRIMARUL COMUNEI

CV Primar

PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND INDEXAREA NIVELURILOR IMPOZITULUI PE MIJLOACELE DE TRANSPORT CU MASA TOTALA MAXIMA AUTORIZATA MAI MARE SAU EGALA CU 12 TONE PENTRU ANUL 2024

FORMULAR DE COLECTARE PROPUNERI

Aici vă puteți exprima opiniile în legătură cu documentul supus dezbaterii publice. Menționăm că toate sugestiile pentru textul proiectului în dezbatere, vor fi făcute publice, fiind parte a unui proces dedicat transparenței decizionale

Opțional
Opțional
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Opțiuni asupra publicării datelor personale: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

SUBA Ciprian Marian
VICEPRIMARUL COMUNEI

CV Viceprimar

PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND INDEXAREA NIVELURILOR IMPOZITULUI PE MIJLOACELE DE TRANSPORT CU MASA TOTALA MAXIMA AUTORIZATA MAI MARE SAU EGALA CU 12 TONE PENTRU ANUL 2024

FORMULAR DE COLECTARE PROPUNERI

Aici vă puteți exprima opiniile în legătură cu documentul supus dezbaterii publice. Menționăm că toate sugestiile pentru textul proiectului în dezbatere, vor fi făcute publice, fiind parte a unui proces dedicat transparenței decizionale

Opțional
Opțional
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Opțiuni asupra publicării datelor personale: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND INDEXAREA NIVELURILOR IMPOZITULUI PE MIJLOACELE DE TRANSPORT CU MASA TOTALA MAXIMA AUTORIZATA MAI MARE SAU EGALA CU 12 TONE PENTRU ANUL 2024

FORMULAR DE COLECTARE PROPUNERI

Aici vă puteți exprima opiniile în legătură cu documentul supus dezbaterii publice. Menționăm că toate sugestiile pentru textul proiectului în dezbatere, vor fi făcute publice, fiind parte a unui proces dedicat transparenței decizionale

Opțional
Opțional
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Opțiuni asupra publicării datelor personale: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

Raport de activitate

PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND INDEXAREA NIVELURILOR IMPOZITULUI PE MIJLOACELE DE TRANSPORT CU MASA TOTALA MAXIMA AUTORIZATA MAI MARE SAU EGALA CU 12 TONE PENTRU ANUL 2024

FORMULAR DE COLECTARE PROPUNERI

Aici vă puteți exprima opiniile în legătură cu documentul supus dezbaterii publice. Menționăm că toate sugestiile pentru textul proiectului în dezbatere, vor fi făcute publice, fiind parte a unui proces dedicat transparenței decizionale

Opțional
Opțional
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Opțiuni asupra publicării datelor personale: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

First
Last
Solicit audiență la: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

Subiectul trebuie să prezinte foarte clar scopul corespondenței dumneavoastră
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

GIURGIU Sanda Pompilia
Secretarul General al
Unității Administrativ Teritoriale

Documente emise de Primăria comunei TOMEȘTI

Raportul anual de aplicare a legii 544/2001

PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND INDEXAREA NIVELURILOR IMPOZITULUI PE MIJLOACELE DE TRANSPORT CU MASA TOTALA MAXIMA AUTORIZATA MAI MARE SAU EGALA CU 12 TONE PENTRU ANUL 2024

FORMULAR DE COLECTARE PROPUNERI

Aici vă puteți exprima opiniile în legătură cu documentul supus dezbaterii publice. Menționăm că toate sugestiile pentru textul proiectului în dezbatere, vor fi făcute publice, fiind parte a unui proces dedicat transparenței decizionale

Opțional
Opțional
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Opțiuni asupra publicării datelor personale: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

Raportul anual de aplicare a legii 52/2003

PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND INDEXAREA NIVELURILOR IMPOZITULUI PE MIJLOACELE DE TRANSPORT CU MASA TOTALA MAXIMA AUTORIZATA MAI MARE SAU EGALA CU 12 TONE PENTRU ANUL 2024

FORMULAR DE COLECTARE PROPUNERI

Aici vă puteți exprima opiniile în legătură cu documentul supus dezbaterii publice. Menționăm că toate sugestiile pentru textul proiectului în dezbatere, vor fi făcute publice, fiind parte a unui proces dedicat transparenței decizionale

Opțional
Opțional
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Opțiuni asupra publicării datelor personale: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

Aparatul propriu și de specialitate al Primarului comunei TOMEȘTI

ORGANIGRAMA

FORMULAR DE COLECTARE PROPUNERI

Aici vă puteți exprima opiniile în legătură cu documentul supus dezbaterii publice. Menționăm că toate sugestiile pentru textul proiectului în dezbatere, vor fi făcute publice, fiind parte a unui proces dedicat transparenței decizionale

Opțional
Opțional
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Opțiuni asupra publicării datelor personale: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

Achiziții publice, Implementare proiecte, Investiții

INDRIEȘ Damian Iulian – inspector achiziții publice
INDRIEȘ Damian Iulian – inspector achiziții publice

Contabilitate și Resurse Umane

VĂLEAN Gabriela Elena - referent contabil

Taxe și Impozite locale

BORZA Dorel – referent superior
BORZA Dorel – referent superior

Compartimentul Agricol

JURJ Lucica Marinela
JURJ Lucica Marinela – consilier superior

Compartimentul Asistență socială

CIOARA Ioan Laurențiu – referent superior
CIOARA Ioan Laurențiu – referent superior

Cabinetul primarului

PAUL Cristian Dumitru – Consilierul personal al Primarului

Compartimentul Deservire

LEUCIAN Nicolae – muncitor calificat
LEUCIAN Nicolae – muncitor calificat

Compartimentul Deservire

ONCU Rodica – guard
ONCU Rodica – guard

Cariere și posturi vacante

PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.51/17.08.2022 PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI ACORD DE COLABORARE ÎNTRE A.J.V.P.S. HUNEDOARA,GESTIONARUL FONDULUI CINEGETIC NR.1 TOMEȘTI ȘI CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, JUDEȚUL HUNEDOARA

ROMÂNIA
JUDEȚUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.51/17.08.2022
PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI ACORD DE COLABORARE
ÎNTRE A.J.V.P.S. HUNEDOARA,GESTIONARUL FONDULUI CINEGETIC
NR.1 TOMEȘTI ȘI CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDEȚUL HUNEDOARA

Consiliul local al comunei Tomesti,județul Hunedoara;
Avand in vedere:
– Referatul de aprobare nr.3/55 din 17.08.2022 a primarului comunei Tomesti prin care se propune aprobarea încheierii unui acord de parteneriat ăntre A.J.V.P.S. Hunedoara,gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti din județul Hunedoara
– adresa A.J.V.P.S. Hunedoara nr.481/12.08.2022 înregistrată la Primăria comunei Tomesti sub nr.818/17.08.2022
In conformitate cu prevederile
– art.2 din Ordinului Ministerului Mediului,Apelor și Pădurilor nr.1570/2022 privind stabilirea modelului-cadru al acordului de colaborare dintre gestionarul fondului cinegetic si unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic
-art.6 alin.1 lit w din Legea vanatorii si a protectiei fondului cinegetic nr.407/2006,cu modificările și completările ulterioare, al art.7 din Legea 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica,republicata,cu modificări și completări ulterioare
In temeiul dispozițiilor art.129 alin.2 lit.d,alin.7 lit.i,art. 139 alin. 1 , art. 196 alin. 1 lit. a și art.243 alin.1 lit.a din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare

H O T Ă R Ă Ș T E:

Art.1. Se aprobă incheierea unui acord de colaborare între A.J.V.P.S. Hunedoara,gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti din județul Hunedoara,așa cum este prevăzut in anexa nr.1 care face parte integrantă la prezenta hotărâre.
Art.2. Se imputerniceste d-nul Vasiu Adrian-Viorel-primar al comunei Tomesti să semneze acordul de colaborare între A.J.V.P.S. Hunedoara,gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti din județul Hunedoara
Art.3. Prezenta hotărâre se poate contesta conform Legii 554/2004 la Tribunalul Hunedoara , în termenul prevăzut de lege
Art.4. Prezenta hotarare se comunică:
– Institutiei Prefectului Judetului Hunedoara,
– Primarului comunei Tomesti;
– A.J.V.P.S. Hunedoara

INITIATOR A V I Z AT
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda


ROMANIA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr.3/55 din 17.08.2022

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI ACORD DE COLABORARE ÎNTRE A.J.V.P.S. HUNEDOARA, GESTIONARUL FONDULUI CINEGETIC
NR.1 TOMEȘTI ȘI CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDEȚUL HUNEDOARA

    Prin adresa A.J.V.P.S. Hunedoara nr.481/12.08.2022 înregistrată la Primăria comunei Tomesti sub nr.818/17.08.2022 se solicita incheierea unui acord de colaborare intre A.J.V.P.S. Hunedoara, gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti din județul Hunedoara.
In conformitate cu prevederile art.2 din Ordinului Ministerului Mediului,Apelor și Pădurilor nr.1570/2022 privind stabilirea modelului-cadru al acordului de colaborare dintre gestionarul fondului cinegetic si unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic
“ Gestionarul fiecarui fond cinegetic incheie un acord de colaborare cu fiecare unitate administrativ-teritoriala de pe raza fondului cinegetic, cu activitati, masuri si raspunderi concrete, in functie de particularitatile specifice, dupa modelul-cadru prevazut la art. 1.
   (2) Acordul de colaborare prevazut la art. 1 se incheie de catre gestionar in maximum 30 de zile calendaristice de la intrarea in vigoare a prevederilor prezentului ordin, respectiv de la primirea gestiunii fondului cinegetic, prin incheierea procesului-verbal de predare-primire a acesteia, dupa caz.
La art.6 alin.1 lit w din Legea vanatorii si a protectiei fondului cinegetic nr.407/2006,cu modificările și completările ulterioare, “stabileste modelul-cadru al acordului de colaborare intre gestionarul fondului cinegetic si unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic. Acest acord-cadru contine in mod obligatoriu prevederi clare de colaborare si informare periodica a unitatilor administrativ-teritoriale de catre gestionari cu privire la obligatiile ce ii revin privind evaluarea populatiilor din speciile de mamifere prevazute in anexa nr. 2, realizarea cotei de recolta, asigurarea hranei complementare, actiunile de indepartare a faunei cinegetice la solicitarea utilizatorului terenurilor agricole, precum si asupra situatiilor in care se pot produce pagube proprietarilor de terenuri agricole sau animale domestice.”
In cuprinsul acordului de colaborare intre A.J.V.P.S. Hunedoara, gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti la art.III sunt prevazute obligatiile si responsabilitatile partilor”
3.1. Gestionarul fondului cinegetic informeaza unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic cu privire la:
a) indeplinirea obligatiilor ce ii revin privind evaluarea populatiilor din speciile de mamifere prevazute in anexele nr. 1 si 2 la Legea nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
b) realizarea cotei de recolta, pentru speciile de fauna de interes cinegetic la care vanarea este permisa, aprobata prin ordin al conducatorului administratorului fondului cinegetic national, pentru fiecare sezon de vanatoare;
c) asigurarea hranei complementare a populatiilor speciilor de vanat din cuprinsul fondului cinegetic, in conformitate cu instructiunile tehnice in vigoare;
d) organizarea si desfasurarea actiunilor de indepartare a faunei cinegetice la solicitarea utilizatorului terenurilor agricole, precum si asupra situatiilor in care se pot produce pagube proprietarilor de terenuri agricole sau de animale domestice;
e) obligatiile legale pe care proprietarii de terenuri, de culturi agricole/silvice si de animale domestice le au in ceea ce priveste practicarea vanatorii, prevenirea pagubelor si acordarea de despagubiri pentru pagubele produse de animalele salbatice.
3.2. Unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic furnizeaza, la cerere, gestionarului acestuia informatiile si documentele detinute cu privire la situatia proprietatii terenurilor incluse in fondul cinegetic.
3.3. Gestionarul fondului cinegetic colaboreaza cu unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic in vederea incheierii contractului de prestari servicii, astfel cum este prevazut la art. 34 din Legea nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa modelul stabilit de comun acord de catre partile semnatare ale contractului.
3.4. Obligatiile prevazute la pct. 3.1-3.3 nu sunt limitative, iar in functie de problemele intampinate pe plan local si caracteristicile zonei, semnatarii acordului de colaborare, de comun acord, pot stabili si alte obligatii.

Luand in considerare toate cele propuse prin proiectul de hotarare , va rog domnilor consilieri sa aprobati proiectul de hotarare in forma propusa

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
Nr. 4/ 55 din 17.08.2022

RAPORT
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI ACORD DE COLABORARE ÎNTRE A.J.V.P.S. HUNEDOARA,GESTIONARUL FONDULUI CINEGETIC
NR.1 TOMEȘTI ȘI CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDEȚUL HUNEDOARA

    Prin adresa A.J.V.P.S. Hunedoara nr.481/12.08.2022 înregistrată la Primăria comunei Tomesti sub nr.818/17.08.2022 se solicita incheierea unui acord de colaborare intre A.J.V.P.S. Hunedoara, gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti din județul Hunedoara.
In conformitate cu prevederile art.2 din Ordinului Ministerului Mediului,Apelor și Pădurilor nr.1570/2022 privind stabilirea modelului-cadru al acordului de colaborare dintre gestionarul fondului cinegetic si unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic
“ Gestionarul fiecarui fond cinegetic incheie un acord de colaborare cu fiecare unitate administrativ-teritoriala de pe raza fondului cinegetic, cu activitati, masuri si raspunderi concrete, in functie de particularitatile specifice, dupa modelul-cadru prevazut la art. 1.
   (2) Acordul de colaborare prevazut la art. 1 se incheie de catre gestionar in maximum 30 de zile calendaristice de la intrarea in vigoare a prevederilor prezentului ordin, respectiv de la primirea gestiunii fondului cinegetic, prin incheierea procesului-verbal de predare-primire a acesteia, dupa caz.
La art.6 alin.1 lit w din Legea vanatorii si a protectiei fondului cinegetic nr.407/2006, cu modificările și completările ulterioare, “stabileste modelul-cadru al acordului de colaborare intre gestionarul fondului cinegetic si unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic. Acest acord-cadru contine in mod obligatoriu prevederi clare de colaborare si informare periodica a unitatilor administrativ-teritoriale de catre gestionari cu privire la obligatiile ce ii revin privind evaluarea populatiilor din speciile de mamifere prevazute in anexa nr. 2, realizarea cotei de recolta, asigurarea hranei complementare, actiunile de indepartare a faunei cinegetice la solicitarea utilizatorului terenurilor agricole, precum si asupra situatiilor in care se pot produce pagube proprietarilor de terenuri agricole sau animale domestice.”
In cuprinsul acordului de colaborare intre A.J.V.P.S. Hunedoara, gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti la art.III sunt prevazute obligatiile si responsabilitatile partilor”
3.1. Gestionarul fondului cinegetic informeaza unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic cu privire la:
a) indeplinirea obligatiilor ce ii revin privind evaluarea populatiilor din speciile de mamifere prevazute in anexele nr. 1 si 2 la Legea nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
b) realizarea cotei de recolta, pentru speciile de fauna de interes cinegetic la care vanarea este permisa, aprobata prin ordin al conducatorului administratorului fondului cinegetic national, pentru fiecare sezon de vanatoare;
c) asigurarea hranei complementare a populatiilor speciilor de vanat din cuprinsul fondului cinegetic, in conformitate cu instructiunile tehnice in vigoare;
d) organizarea si desfasurarea actiunilor de indepartare a faunei cinegetice la solicitarea utilizatorului terenurilor agricole, precum si asupra situatiilor in care se pot produce pagube proprietarilor de terenuri agricole sau de animale domestice;
e) obligatiile legale pe care proprietarii de terenuri, de culturi agricole/silvice si de animale domestice le au in ceea ce priveste practicarea vanatorii, prevenirea pagubelor si acordarea de despagubiri pentru pagubele produse de animalele salbatice.
3.2. Unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic furnizeaza, la cerere, gestionarului acestuia informatiile si documentele detinute cu privire la situatia proprietatii terenurilor incluse in fondul cinegetic.
3.3. Gestionarul fondului cinegetic colaboreaza cu unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic in vederea incheierii contractului de prestari servicii, astfel cum este prevazut la art. 34 din Legea nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa modelul stabilit de comun acord de catre partile semnatare ale contractului.
3.4. Obligatiile prevazute la pct. 3.1-3.3 nu sunt limitative, iar in functie de problemele intampinate pe plan local si caracteristicile zonei, semnatarii acordului de colaborare, de comun acord, pot stabili si alte obligatii.

Analizand cele expuse, initierea unui proiect de hotarare privind incheierea unui acord de colaborare intre A.J.V.P.S. Hunedoara, gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti din județul Hunedoara, este in conformitate cu prevederile legale.

VICEPRIMAR,
Leucian Sorin Adrian

PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR – PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL AL ENERGIEI ELECTRICE

ANUNT

     În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 13 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 17.08.2022 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel

PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR –
PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL AL ENERGIEI ELECTRICE

      Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 30.08.2022, ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti, la compartimentul Secretar general al comunei Tomesti , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.

PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel


ROMÂNIA
JUDETUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL
COMUNA TOMESTI

PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. __50____/17.08.2022
PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR –
PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL
AL ENERGIEI ELECTRICE

     Consiliul Local al Comunei Tomesti, județul Hunedoara,
    Analizând cererile depuse de cetăținii comunei Tomesti, având ca obiect solicitarea privind aplicarea reducerii cu 50% a pretului final al energiei electrice, precum și documentele justificative (copia cărții de identitate, copia facturilor la energie electrică, și declarațile pe proprie răspundere) prin care se atestă îndeplinirea condițiilor legale pentru a beneficia de această reducere ;
Analizând proiectul de hotărâre nr. 50 /17.08.2022 și referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti nr. 3/54 din 17.08.2022, prin care se propune aprobarea listei consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice potrivit prevederilor art. 8 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului României nr. 27/1996, republicată, astfel cum a fost completată și modificată prin Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.118/2021;
În conformitate cu dispozițiile pct. 15 alin.(1) lit. b și alin.2 din Normele metodologice nr. 4626/23685/6291/1840/1997 privind acordarea, utilizarea și controlul cheltuielilor rezultate din aplicarea de Ordonanței Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilităţi persoanelor care domiciliază sau lucrează în unele localităţi din Munţii Apuseni, norme modificate și completate prin Ordinul Comun nr. 572/321/1335/1009/935/2022 al Ministerului Lucrărilor Publice şi Amenajării Teritoriului, ale Ministerului Finanţelor, ale Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale şi ale Ministerului Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului;
În baza prevederilor art.8 alin. (4) din Ordonanța Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilităţi persoanelor care domiciliază sau lucrează în unele localităţi din Munţii Apuseni, astfel cum a fost modificată și completată prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr.118/2021;
În temeiul prevederilor art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art. 1. Se aprobă Lista consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice aferent contractului de furnizare incheiat cu ENEL ENERGIE S.A , potrivit Anexei 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. Se aprobă Lista consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice aferent contractului de furnizare incheiat cu SPEEH HIDROELECTRICA S.A , potrivit Anexei 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 3. Se aprobă Lista consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice aferent contractului de furnizare incheiat cu GRENERG S.R.L, potrivit Anexei 3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 4. Se aprobă Lista consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice aferent contractului de furnizare incheiat cu DIGI RCS&RDS, potrivit Anexei 4 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 5. Prezenta hotărâre poate fi atacată conform procedurii și termenelor stabilite de Legea nr. 554/2004 a Contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Art. 6. – Prin grija secretarului general al comunei, prezenta hotărâre se aduce la cunoștință publică prin afișare la sediul Primăriei comunei Tomestiși pe site-ul https://primariatomestihd.ro, și se comunică:
– Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;
– furnizorilor: ENEL ENERGIE S.A ; SPEEH HIDROELECTRICA S.A ; GRENERG S.R.L., DIGI RCS&RDS
– AJPIS HUNEDOARA

INITIATOR
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel

A V I Z AT
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda


Anexa 1
la PHCL nr. 50/2022

Lista consumatorilor-persoane fizice
Care au domiciliul stabil si locuiesc efectiv in comuna TOMESTI
Si care beneficiaza de reducerea cu 50%al pretului final al energiei electrice
In temeiul art.8 alin (4) din Ordonanta Guvernului nr. 27/1996

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Descarcă documentul [128.81 KB]

INITIATOR
AVIZAT
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 17.08.2022


Anexa 2 la PHCL 50/2022

Lista consumatorilor-persoane fizice
Care au domiciliul stabil si locuiesc efectiv in comuna TOMESTI
Si care beneficiaza de reducerea cu 50%al pretului final al energiei electrice
In temeiul art.8 alin (4) din Ordonanta Guvernului nr. 27/1996

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Descarcă documentul [71.93 KB]


Anexa 3 la PHCL 50/2022

Lista consumatorilor-persoane fizice
Care au domiciliul stabil si locuiesc efectiv in comuna TOMESTI
Si care beneficiaza de reducerea cu 50%al pretului final al energiei electrice
In temeiul art.8 alin (4) din Ordonanta Guvernului nr. 27/1996

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Descarcă documentul [92.92 KB]


Anexa 4 la PHCL 50/2022

Lista consumatorilor-persoane fizice
Care au domiciliul stabil si locuiesc efectiv in comuna TOMESTI
Si care beneficiaza de reducerea cu 50%al pretului final al energiei electrice
In temeiul art.8 alin (4) din Ordonanta Guvernului nr. 27/1996

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Descarcă documentul [60.76 KB]


ROMANIA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr.3/54 din 17.08.2022

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR – PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL
AL ENERGIEI ELECTRICE

     Comuna Tomesti face parte din localitatile incluse in anexa la Hotararea Guvernului nr. 323/1996 privind aprobarea Programului special pentru sprijinirea dezvoltarii economico-sociale a unor localitati din Muntii Apuseni .
În baza prevederilor art.8 alin. (4) din Ordonanța Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilităţi persoanelor care domiciliază sau lucrează în unele localităţi din Munţii Apuseni, astfel cum a fost modificată și completată prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr.118/2021, cetatenii comunei Tomesti cu domiciliul stabil in localitatile, beneficiaza de o reducere cu 50% a pretului final al energiei electrice/gazelor naturale/energiei termice aferent contractului de furnizare incheiat.
In acest sens , cetatenii care beneficiaza de facilitatile prevazute la art. 1 si 5-9 din ordonanta, in nume propriu sau, dupa caz, al familiei pe care o reprezinta, au depus o cerere la primarie, pana in 16 august 2022 , prin care au solicitat acordarea facilitatilor ce li se cuvin. Cererea a fost insotita de actele doveditoare necesare, buletin in care este specificat domiciliul stabil precum si de o declaratie pe propria raspundere, sanctionabila potrivit legii (pentru declaratii false), ca nu a incalcat reglementarile stipulate la art. 11 din ordonanta. Cererile se aproba de catre fiecare consiliu local.
Pe baza cererilor aprobate, consiliile locale vor definitiva listele cuprinzand persoanele care urmeaza sa beneficieze de facilitatile prevazute de ordonanta, cu precizarea categoriilor de facilitati. Listele astfel intocmite vor fi afisate la sediul primariei. Cetatenii care au fost omisi sau ale caror cereri nu au fost aprobate pot depune contestatii, la sediul primariei, in termen de 10 zile de la afisare. Primarul are obligatia sa le solutioneze in termen de 10 zile si sa comunice petitionarilor modul de rezolvare.
Cetatenii nemultumiti de hotararea primarului se pot adresa, in termen de 5 zile de la instiintare, prefectului judetului, care are obligatia sa le examineze si sa formuleze un raspuns in termen de 10 zile.
Dupa parcurgerea acestor etape, listele devin definitive si, prin grija primarilor, vor fi transmise institutiilor abilitate prin ordonanta sa asigure respectivele facilitati.
In acest sens . compartimentul de asistenta sociala din cadrul Primariei comunei Tomesti a intocmit listA consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice care va fi supus spre aprobare Consiliului local al comunei Tomesti.

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
Nr. 4/ 54 din 17.08.2022

RAPORT
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR – PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL AL ENERGIEI ELECTRICE

     Comuna Tomesti face parte din localitatile incluse in anexa la Hotararea Guvernului nr. 323/1996 privind aprobarea Programului special pentru sprijinirea dezvoltarii economico-sociale a unor localitati din Muntii Apuseni .
În baza prevederilor art.8 alin. (4) din Ordonanța Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilităţi persoanelor care domiciliază sau lucrează în unele localităţi din Munţii Apuseni, astfel cum a fost modificată și completată prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr.118/2021, cetatenii comunei Tomesti cu domiciliul stabil in localitatile, beneficiaza de o reducere cu 50% a pretului final al energiei electrice/gazelor naturale/energiei termice aferent contractului de furnizare incheiat.
In acest sens , cetatenii care beneficiaza de facilitatile prevazute la art. 1 si 5-9 din ordonanta, in nume propriu sau, dupa caz, al familiei pe care o reprezinta, au depus o cerere la primarie, pana in 16 august 2022 , prin care au solicitat acordarea facilitatilor ce li se cuvin. Cererea a fost insotita de actele doveditoare necesare, buletin in care este specificat domiciliul stabil precum si de o declaratie pe propria raspundere, sanctionabila potrivit legii (pentru declaratii false), ca nu a incalcat reglementarile stipulate la art. 11 din ordonanta. Cererile se aproba de catre fiecare consiliu local.
Pe baza cererilor aprobate, consiliile locale vor definitiva listele cuprinzand persoanele care urmeaza sa beneficieze de facilitatile prevazute de ordonanta, cu precizarea categoriilor de facilitati. Listele astfel intocmite vor fi afisate la sediul primariei. Cetatenii care au fost omisi sau ale caror cereri nu au fost aprobate pot depune contestatii, la sediul primariei, in termen de 10 zile de la afisare. Primarul are obligatia sa le solutioneze in termen de 10 zile si sa comunice petitionarilor modul de rezolvare.
Cetatenii nemultumiti de hotararea primarului se pot adresa, in termen de 5 zile de la instiintare, prefectului judetului, care are obligatia sa le examineze si sa formuleze un raspuns in termen de 10 zile.
Dupa parcurgerea acestor etape, listele devin definitive si, prin grija primarilor, vor fi transmise institutiilor abilitate prin ordonanta sa asigure respectivele facilitati.
In acest sens . compartimentul de asistenta sociala din cadrul Primariei comunei Tomesti a intocmit lista consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice , drept pentru care se impune initierea unei proiect de hotarare privind aprobarea listei consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice, care va fi supus spre aprobare Consiliului local al comunei Tomesti.

REFERENT,
Cioara Ioan Laurentiu


FORMULAR DE COLECTARE PROPUNERI

Opțional
Opțional
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Opțiuni asupra publicării datelor personale: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

PROIECT DE HOTARARE nr. 49 /17.08.2022 PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE , PRIN DEMISIE , A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI PETRUSE FLORIN-ILIE , PRECUM SI VACANTAREA LOCULUI DE CONSILIER LOCAL

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE nr. 49 /17.08.2022
PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE , PRIN DEMISIE , A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI PETRUSE FLORIN-ILIE , PRECUM SI VACANTAREA LOCULUI DE CONSILIER LOCAL

Consiliul local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara;
Tinand cont de demisia domnului Petruse Florin-Ilie, din functia de consilier local , inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 799 din 16.08.2022;
In baza referatului constatator nr. 800 din 19.08.2022 semnat de primar si secretarul general al comunei Tomesti;
Având în vedere Referatul de aprobare nr. 3/53 din 17.08.2022 a Primarului comunei Tomesti prin care propune initierea unui proiect de hotarare privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale, prin demisie, a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie, precum si vacantarea locului de consilier local
Tinand cont de raportul secretarului general nr. 4/53 din 17.08.2022;
În temeiul prevederilor art. 129, alin.1 , art.139 alin.1 si art.196 alin. 1, lit.a , art.204 , alin.2, lit.a, alin.6, alin. 7 si alin. 10 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,

HOTARASTE:

Art. 1. Se constata incetarea de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie .
Art. 2. Se declara vacant locul de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie in cadrul Consiliului local al comunei Tomesti .
Art.3 – Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.4. –Prezenta hotarare se comunica:

  • Institutiei Prefectului – Judetul Hunedoara;
  • Primarului Comunei Tomesti
  • Judecatoriei Brad
  • domnului Petruse Florin-Ilie

INITIATOR AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R
Nr. 3/53 din 17.08.2022

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE, PRIN DEMISIE, A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI PETRUSE FLORIN-ILIE, PRECUM SI VACANTAREA LOCULUI DE CONSILIER LOCAL

     In urma scrutinului pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale din data de 27 septembrie 2020 , domnul Petruse Florin-Ilie a fost ales consilier local pe lista Partidului Ecologist Roman la alegerile locale din 27 septembrie 2020, mandatul sau fiind validat prin Incheierea Civila nr. 1096/CC/2020 din 19 octombrie 2020 pronuntata de Judecatoria Brad.
Potrivit Ordinului Prefectului Judetului Hunedoara nr. 641 din 23.10.2020 la data de 23.10.20202 Consiliul local al comunei Tomesti a fost declarant ca fiind legal constituit .
Prin adresa inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr.799 din 16.08.2022 , domnul Petruse Florin-Ilie si-a inaintat demisia din functia de consilier local incepand cu 16.08.2022.
Potrivit prevederilor art.204 alin.2 lit.a , alin.3, alin.6, alin.7, alin.10, alin.17 din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare :

  • Calitatea de consilier local, inceteaza de drept inainte de expirarea duratei normale a mandatului, in cazul demisiei;
  • data incetarii de drept a mandatului, in caz de demisie este data aparitiei evenimentului care determina situatia de incetare;
  • In situatia demisiei, constatarea incetarii de drept a mandatului de consilier local precum si vacantarea locului de consilier local se realizeaza printr-o hotarare de constatare a autoritatii deliberative respective, la propunerea primarului ori, a oricarui alt ales local, adoptata in prima sedinta desfasurata dupa aparitia evenimentului. Hotararea autoritatii deliberative este comunicata de indata judecatoriei Brad in vederea validarii mandatul supleantului, in conditiile art. 122, precum si consilierului local.
  • Consiliul local al comunei Tomesti are obligatia de a adopta hotararea in termen de 30 de zile de la introducerea pe proiectul ordinii de zi a referatului constatator cu privire la incetarea de drept inainte de expirarea duratei normale a mandatului consilierului local, in cazul demisiei .
  • Incetarea mandatului de consilier local are la baza un referat constatator , intocmit in maximum 3 zile de la aparitia evenimentului, semnat de catre primar si secretarul general al comunei. Referatul este insotit de decumente justificative .
    Avand in vedere cererea de demisie a domnului Petruse Florin-Ilie si tinand seama de referatul constatator privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale, prin demisie, a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie, precum si vacantarea locului de consilier local, semnat de catre primar si secretarul general al comunei Tomesti ,este necesara initierea unui proiect de hotarare privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie, precum si vacantarea locului de consilier local .

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R I A
Nr. 4/53 din 17.08.2022

RAPORT
AL COMPARTIMENTULUI DE RESORT LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE , PRIN DEMISIE, A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI PETRUSE FLORIN-ILIE, PRECUM SI VACANTAREA LOCULUI DE CONSILIER LOCAL

    In urma scrutinului pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale din data de 27 septembrie 2020, domnul Petruse Florin-Ilie a fost ales consilier local pe lista Partidului Ecologist Roman la alegerile locale din 27 septembrie 2020, mandatul sau fiind validat prin Incheierea Civila nr. 1096/CC/2020 din 19 octombrie 2020 pronuntata de Judecatoria Brad.
Potrivit Ordinului Prefectului Judetului Hunedoara nr. 641 din 23.10.2020 la data de 23.10.20202 Consiliul local al comunei Tomesti a fost declarant ca fiind legal constituit .
Prin adresa inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr.799 din 16.08.2022 , domnul Petruse Florin-Ilie si-a inaintat demisia din functia de consilier local incepand cu 16.08.2022.
Potrivit prevederilor art.204 alin.2 lit.a , alin.3, alin.6, alin.7, alin.10, alin.17 din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

  • Calitatea de consilier local, inceteaza de drept inainte de expirarea duratei normale a mandatului, in cazul demisiei;
  • data incetarii de drept a mandatului, in caz de demisie este data aparitiei evenimentului care determina situatia de incetare;
  • In situatia demisiei, constatarea incetarii de drept a mandatului de consilier local precum si vacantarea locului de consilier local se realizeaza printr-o hotarare de constatare a autoritatii deliberative respective, la propunerea primarului ori, a oricarui alt ales local, adoptata in prima sedinta desfasurata dupa aparitia evenimentului. Hotararea autoritatii deliberative este comunicata de indata judecatoriei Brad in vederea validarii mandatul supleantului, in conditiile art. 122, precum si consilierului local.

Consiliul local al comunei Tomesti are obligatia de a adopta hotararea mentionata in termen de 30 de zile de la introducerea pe proiectul ordinii de zi a referatului constatator cu privire la incetarea de drept inainte de expirarea duratei normale a mandatului consilierului local, in cazul demisiei .
Precizam faptul ca in situatia acestui proiect de hotarare sunt incidente prevederile art.204 , alin.2, lit.a, alin.6, alin.7 si alin. 10 din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , in a caror implementare si aplicare a fost elaborate acest proiect.
Avand in vedere cererea de demisie a domnului Petruse Florin-Ilie si tinand seama de referatul constatator privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale, prin demisie, a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie , precum si vacantarea locului de consilier local, semnat de catre primar si secretarul general al comunei Tomesti ,este necesara initierea unui proiect de hotarare privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie, precum si vacantarea locului de consilier local .

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Declarații de avere și de interese ale funcționarilor publici din cadrul Primăriei comunei Tomești

PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND INDEXAREA NIVELURILOR IMPOZITULUI PE MIJLOACELE DE TRANSPORT CU MASA TOTALA MAXIMA AUTORIZATA MAI MARE SAU EGALA CU 12 TONE PENTRU ANUL 2024

FORMULAR DE COLECTARE PROPUNERI

Aici vă puteți exprima opiniile în legătură cu documentul supus dezbaterii publice. Menționăm că toate sugestiile pentru textul proiectului în dezbatere, vor fi făcute publice, fiind parte a unui proces dedicat transparenței decizionale

Opțional
Opțional
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Opțiuni asupra publicării datelor personale: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

Veniturile salariale ale funcționarilor din cadrul aparatului de specialitatea al primarului și din subordinea Consiliului Local

FORMULAR DE COLECTARE PROPUNERI

Aici vă puteți exprima opiniile în legătură cu documentul supus dezbaterii publice. Menționăm că toate sugestiile pentru textul proiectului în dezbatere, vor fi făcute publice, fiind parte a unui proces dedicat transparenței decizionale

Opțional
Opțional
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Opțiuni asupra publicării datelor personale: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot