PRIMĂRIA COMUNEI TOMEȘTI

Adresa noastră

Comuna Tomești, sat Tomești, str. Principală nr. 50, jud.Hunedoara, cod poștal 337470
tel/fax 0254681889, e-mail: primariatomesti.hd@gmail.com

:: actualizez

Legile care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei 

Regulamente 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Comută conținut
1) Primarul indeplineste urmatoarele atributii principale:
  1. asigura respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor, a prevederilor Constitutiei, precum si punerea in aplicare a legilor, a decretelor Presedintelui Romaniei, a hotararilor si ordonantelor Guvernului, dispune masurile necesare si acorda sprijin pentru aplicarea ordinelor si instructiunilor cu caracter noprmativ ale ministrilor si ale celorlalti conducatori ai autoritatilor administratiei publice centrale, precum si a hotararilor consiliului judetean,
  2. asigura aducerea la ideplinire a hotararilor consiliul local. In situatia in care apreciaza ca o hotarare este ilegala, in termen de 3 zile de la adoptare il sesizeaza pe prefect,
  3. poate propune consiliului local consultarea populatiei prin referendum, cu privire la problemele locale de interes deosebit. Pe baza hotararii consiliului local ia masuri pentru organizarea acestei consultari, in conditiile legii,
  4. prezinta consiliului local, anual sau ori de cate ori este necesar, informari, privind starea economica si sociala a comunei sau a orasului, in concordanta cu atributiile ce revin autoritatilor administratiei publice locale, precum si informari asupra modului de aducere la indeplinire a hotararilur consiliului local,
  5. intocmeste proiectul bugetului local si contul de incheiere a exercitiul bugetar si le supune spre aprobare consiliului local,
  6. exercita functia de ordonator principal de credite,
  7. verifica, din oficiu sau la cerere, incasarea si cheltuirea sumelor din bugetul local si comunica de indata consiliului local cele constatate,
  8. ia masuri pentru prevenirea si limitarea urmarilor calamitatilor, catastrofelor, incendiilor, epidemiilor sau epizootiilor, impreuna cu organele specializate ale statului. In acest scop poate mobiliza populatia, agentii economici si institutiile publice din comuna sau din oras, acestea fund obligate sa execute masurile stabilite in planurile de protectie si interventie elaborate pe tipuri de dezastre,
  9. asigura ordinea publica si linistea locuitorilor, prin intermediul politiei, jandarmeriei, gardienilor publici, pompierilor si unitatilor de protectie civila, care au obligatia sa raspunda solicitarilor sale, in conditiile legii,
  10. indruma si supravegheaza activitatea gardienilor publici, conform angajamentelor contractuale,
  11. ia masurile prevazute de lege cu privire la desfasurarea adunarilor publice ia masuri de interzicere sau de suspendare a spectacolelor, reprezentantiilor sau a altor manifestari publice care contravin ordinii de drept ori atenteaza la bunele moravuri, la ordinea si linistea publica,
  12. controleaza igiena si salubritatea localurilor publice si produselor alimentare puse in vanzare pentru populatie, cu sprijinul serviciilor de specialitate,
  13. ia masuri pentru prevenirea si combaterea pericolelor provocate de animale, in conditiile legii,
  14. ia masuri pentru elaborarea planului urbanistic general al localitatii si il supune spre aprobare  consiliului  local,   asigura respectarea prevederilor planului  urbanistic general, precum si ale planurilor urbanistice zonale si de detaliu,
  15. asigura repartizarea locuintelor sociale pe baza hotararii consiliului local,
  16. asigura intretinerea si reabilitarea drumurilor publice, proprietate a comunei sau a orasului, instalarea semnelor de circulatie, desfasurarea normla a traficului rutier si pietonal, in conditiile legii,
  17. exercita controlul asupra activitatilor din targuri, piete, oboare, locuri si parcuri de distractii si ia masuri pentru buna functionare a acestora,
  18. conduce serviciile publice locale, asigura functionarea serviciilor de starea civila si de autoritate tutelara, supravegheaza realizarea masurilor de asistenta si ajutor social,
  19. indeplineste functia de ofiter de stare civila,
  20. emite avizele, acordurile si autorizatiile date in competenta sa prin lege,
  21. propune consiliului local spre aprobare, in conditiile legii, organigrama, statul de functii, numarul de personal si regulamentul de organizare si functionare a aparatului propriu de specialitate,
  22. numeste si elibereaza din functie, in condiliile legii, personalul din aparatul propriu de specialitate al autoritatilor     administratiei publice locale, cu exceptia secretarului,propune consiliului local numirea si eliberarea din functie, in conditiile legii, a conducatorilor regiilor autonome, ai institutiilor si serviciilor publice de interes local,
  23. raspunde de inventarierea si administrarea bunurilor care apartin domeniului privat al comunei sau al orasului,
  24. organizeaza evidenta lucrarilor de constructii din localitate si pune la dispozitie autoritatilor administratiei publice centrale rezultatele acestor evidente , z) ia masuri pentru controlul depozitarii deseurilor menajere, industriale sau de orice fel, pentru asigurarea igienizarii malurilor cursurilor de apa din raza comunei sau a orasului, precum si pentru decolmatarea vailor locale si a podetelor pentru asigurarea scurgerii apelor mari.

2) Primarul indeplineste si alte atributii prevazute de lege sau de alte acte normative, precum si insarcinarile date de consiliul local.

Art.69 (l) In exercitarea atributiilor de autoritate tutelara si de ofiter de stare civila, a sarcinilor ce-i revin din actele normative privitoare la recensamant, la organizarea si desfasurarea alegerilor, la luarea masurilor de protectie civila, precum si a altor atributii stabilite prin lege primarul actioneaza si ca reprezentant al statului in comuna sau orasul in care a fost ales.

II) In aceasta calitate, primarul poate solicita, inclusiv prin intermediul prefectului, in conditiile legii, concursul sefilor serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale din unitatile administrativ-teritoriale, daca sarcinile ce ii revin nu pot fi rezolvate prin aparatul propriu de specialitate.

Art.70 (l) Primarul deleaga viceprimarului sail, dupa caz, viceprimarilor, prin dispozitie emisa in eel mult 30 de zile de la validare, exercitarea atributiilor ce-i revin potrivit art.68 alin.(l )lit.j),m),p),r),v),x),si y).

(II) Atributiile de ofiter de stare civila pot fi delegate viceprimarului, secretarului sau altor functionari cu competente in acest domeniu, potrivit legii.

(3) Atributiile ce revin primarului, ca reprezentant al statului, potrivit art.69, cu exceptia celor de ofiter de stare civila, precum si cele prevazute la art.68 alin.(l) lita)-f),h),i),k),l)si t),nu pot fi delegate.

Conducerea primăriei

VASIU Adrian Viorel
PRIMARUL COMUNEI

CV Primar

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023 PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/25 din 01.03.2023 precum si raportul compartimentului de resort înregistrat sub nr. 4/25 din 01.03.2023 ;
In baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/27 din 5.04.2023
Văzând prevederile art.9 din Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul consilier , Bulz Tiberiu pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2023 .
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti 6.04.2023


Notă: Numar consilieri prezenti ___9__ din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 23 /2023
Nr. crt.
Operaţiuni efectuate
Data ZZ/LL/AN
Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0
1
2
3
1
Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate:
6.04.2023

x simplă
□ absolută
□ calificată

Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_9_
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___
Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____
Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____

2
Comunicarea către primar
11.04.2023

3
Comunicarea către prefectul judeţului
11.04.2023

4
Aducerea la cunoştinţa publică
11.04.2023

5
Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual

6
Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz
12.04.2023

SUBA Ciprian Marian
VICEPRIMARUL COMUNEI

CV Viceprimar

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023 PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/25 din 01.03.2023 precum si raportul compartimentului de resort înregistrat sub nr. 4/25 din 01.03.2023 ;
In baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/27 din 5.04.2023
Văzând prevederile art.9 din Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul consilier , Bulz Tiberiu pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2023 .
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti 6.04.2023


Notă: Numar consilieri prezenti ___9__ din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 23 /2023
Nr. crt.
Operaţiuni efectuate
Data ZZ/LL/AN
Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0
1
2
3
1
Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate:
6.04.2023

x simplă
□ absolută
□ calificată

Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_9_
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___
Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____
Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____

2
Comunicarea către primar
11.04.2023

3
Comunicarea către prefectul judeţului
11.04.2023

4
Aducerea la cunoştinţa publică
11.04.2023

5
Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual

6
Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz
12.04.2023

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023 PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/25 din 01.03.2023 precum si raportul compartimentului de resort înregistrat sub nr. 4/25 din 01.03.2023 ;
In baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/27 din 5.04.2023
Văzând prevederile art.9 din Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul consilier , Bulz Tiberiu pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2023 .
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti 6.04.2023


Notă: Numar consilieri prezenti ___9__ din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 23 /2023
Nr. crt.
Operaţiuni efectuate
Data ZZ/LL/AN
Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0
1
2
3
1
Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate:
6.04.2023

x simplă
□ absolută
□ calificată

Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_9_
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___
Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____
Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____

2
Comunicarea către primar
11.04.2023

3
Comunicarea către prefectul judeţului
11.04.2023

4
Aducerea la cunoştinţa publică
11.04.2023

5
Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual

6
Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz
12.04.2023

Raport de activitate

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023 PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/25 din 01.03.2023 precum si raportul compartimentului de resort înregistrat sub nr. 4/25 din 01.03.2023 ;
In baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/27 din 5.04.2023
Văzând prevederile art.9 din Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul consilier , Bulz Tiberiu pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2023 .
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti 6.04.2023


Notă: Numar consilieri prezenti ___9__ din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 23 /2023
Nr. crt.
Operaţiuni efectuate
Data ZZ/LL/AN
Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0
1
2
3
1
Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate:
6.04.2023

x simplă
□ absolută
□ calificată

Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_9_
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___
Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____
Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____

2
Comunicarea către primar
11.04.2023

3
Comunicarea către prefectul judeţului
11.04.2023

4
Aducerea la cunoştinţa publică
11.04.2023

5
Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual

6
Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz
12.04.2023

First
Last
Solicit audiență la: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

Subiectul trebuie să prezinte foarte clar scopul corespondenței dumneavoastră
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

GIURGIU Sanda Pompilia
Secretarul General al
Unității Administrativ Teritoriale

Documente emise de Primăria comunei TOMEȘTI

Raportul anual de aplicare a legii 544/2001

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023 PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/25 din 01.03.2023 precum si raportul compartimentului de resort înregistrat sub nr. 4/25 din 01.03.2023 ;
In baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/27 din 5.04.2023
Văzând prevederile art.9 din Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul consilier , Bulz Tiberiu pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2023 .
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti 6.04.2023


Notă: Numar consilieri prezenti ___9__ din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 23 /2023
Nr. crt.
Operaţiuni efectuate
Data ZZ/LL/AN
Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0
1
2
3
1
Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate:
6.04.2023

x simplă
□ absolută
□ calificată

Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_9_
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___
Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____
Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____

2
Comunicarea către primar
11.04.2023

3
Comunicarea către prefectul judeţului
11.04.2023

4
Aducerea la cunoştinţa publică
11.04.2023

5
Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual

6
Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz
12.04.2023

Raportul anual de aplicare a legii 52/2003

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023 PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/25 din 01.03.2023 precum si raportul compartimentului de resort înregistrat sub nr. 4/25 din 01.03.2023 ;
In baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/27 din 5.04.2023
Văzând prevederile art.9 din Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul consilier , Bulz Tiberiu pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2023 .
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti 6.04.2023


Notă: Numar consilieri prezenti ___9__ din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 23 /2023
Nr. crt.
Operaţiuni efectuate
Data ZZ/LL/AN
Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0
1
2
3
1
Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate:
6.04.2023

x simplă
□ absolută
□ calificată

Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_9_
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___
Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____
Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____

2
Comunicarea către primar
11.04.2023

3
Comunicarea către prefectul judeţului
11.04.2023

4
Aducerea la cunoştinţa publică
11.04.2023

5
Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual

6
Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz
12.04.2023

Buletin informativ & studii & probleme ale comunității

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Aparatul propriu și de specialitate al Primarului comunei TOMEȘTI

ORGANIGRAMA

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/25 din 01.03.2023 precum si raportul compartimentului de resort înregistrat sub nr. 4/25 din 01.03.2023 ;
In baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/27 din 5.04.2023
Văzând prevederile art.9 din Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul consilier , Bulz Tiberiu pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2023 .
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti 6.04.2023


Notă: Numar consilieri prezenti ___9__ din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 23 /2023
Nr. crt.
Operaţiuni efectuate
Data ZZ/LL/AN
Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0
1
2
3
1
Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate:
6.04.2023

x simplă
□ absolută
□ calificată

Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_9_
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___
Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____
Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____

2
Comunicarea către primar
11.04.2023

3
Comunicarea către prefectul judeţului
11.04.2023

4
Aducerea la cunoştinţa publică
11.04.2023

5
Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual

6
Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz
12.04.2023

Achiziții publice, Implementare proiecte, Investiții

INDRIEȘ Damian Iulian – inspector achiziții publice
INDRIEȘ Damian Iulian – inspector achiziții publice

Contabilitate și Resurse Umane

VĂLEAN Gabriela Elena - referent contabil

Taxe și Impozite locale

BORZA Dorel – referent superior
BORZA Dorel – referent superior

Compartimentul Agricol

JURJ Lucica Marinela
JURJ Lucica Marinela – consilier superior

Compartimentul Asistență socială

CIOARA Ioan Laurențiu – referent superior
CIOARA Ioan Laurențiu – referent superior

Cabinetul primarului

PAUL Cristian Dumitru – Consilierul personal al Primarului

Compartimentul Deservire

LEUCIAN Nicolae – muncitor calificat
LEUCIAN Nicolae – muncitor calificat

Compartimentul Deservire

ONCU Rodica – guard
ONCU Rodica – guard

Cariere și posturi vacante

PROCES-VERBAL din 30.09.2021

RO M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI

PROCES-VERBAL

Incheiat astazi 30.09.2021 în şedinţa ordinara a Consiliului local al comunei Tomesti.
Şedinţa ordinară, a fost convocată prin Dispoziţia primarului comunei nr. 44 din 23.09.2021 în conformitate cu prevederile art. 133 alin. 1 și art. 134 alin.1 lit. a , alin. 3 lit. a, art.135, art. 154 alin. 1, art. 155 alin. 1 lit. b și e, alin. 3 lit. b și art. 196 alin. 1 lit. b din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ .
Dispoziţia a fost adusă la cunoştinţa locuitorilor comunei Tomesti prin afişare la sediul Primăriei comunei Tomesti , precum şi la panourile de afişaj din comuna Tomesti .
Consilierilor li s-au înmânat invitaţiile în data de 23.09.2021 conform tabelului existent la dosar, care a fost semnat de fiecare în parte la primirea invitaţiei.
Şedinţa este publică şi se desfăşoară la Primăria comunei TOMESTI .
D-na secretar general,Giurgiu Sanda, declară deschise lucrările şedinţei informând consilierii că, din cei 9 consilieri în funcţie , sunt prezenţi 9, sedinta fiind legal constituita.
În continuare , informează consilierii că , la şedinţă participă dl. VASIU ADRIAN VIOREL -primarul comunei si functionarii publici angajati ai Primariei comunei .
Totodată, doamna Giurgiu Sanda, secretar al comunei Tomesti reaminteşte consilierilor locali prezenţi, prevederile art. 228 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ şi anume :

„(1) Alesul local aflat in conflict de interese in conditiile prevazute de cartea I titlul IV din Legea nr. 161/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, are obligatia sa se abtina de la emiterea sau participarea la emiterea ori adoptarea actului administrativ, de la incheierea sau participarea la incheierea actului juridic respectiv, care ar putea produce un folos material pentru sine sau pentru:
a) sot, sotie sau rude ori afini pana la gradul al II-lea inclusiv;
b) orice persoana fizica sau juridica fata de care alesul local are calitatea de debitor al unei obligatii;
c) o societate la care detine calitatea de asociat unic ori functia de administrator sau de la care obtine venituri;
d) o alta autoritate din care face parte;
e) orice persoana fizica sau juridica, alta decat autoritatea din care face parte, care a facut o plata catre acesta sau a efectuat orice fel de cheltuieli ale acestuia;
f) asociatie sau fundatie din care face parte;
(2) In exercitarea functiei, consilierul local sau consilierul judetean aflat in una dintre situatiile prevazute la alin. (1) are obligatia sa anunte la inceputul sedintei consiliului local, respectiv a consiliului judetean interesul personal pe care il are la adoptarea hotararii respective, anunt care se consemneaza in mod obligatoriu in procesul-verbal al sedintei.
(3) Ulterior anuntarii interesului personal, consilierul local sau judetean nu mai este luat in calcul pentru cvorumul necesar adoptarii hotararii consiliului cu privire la care acesta si-a anuntat interesul si nu are drept de vot la adoptarea acestei hotarari.
(4) Actele administrative emise ori adoptate sau actele juridice incheiate cu incalcarea prevederilor alin. (1) sunt lovite de nulitate absoluta in conditiile Legii nr. 176/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.
(5) Fapta alesilor locali de a incalca prevederile alin. (1) si legislatia in materie privind conflictul de interese constituie abatere disciplinara si se sanctioneaza cu diminuarea indemnizatiei cu 10% pe o perioada de maximum 6 luni.”

Înainte de a intra în ordinea de zi, d-na secretar Giurgiu Sanda, in conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, consultă consilierii dacă au luat cunoştiinţă de conţinutul procesului-verbal de la şedinţa anterioară .
Luând la cunoştiinţă şi nefiind obiecţiuni sau observaţii, supune votului deschis al consilierilor procesul-verbal, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru”.
În continuare , d-na Giurgiu Sanda, secretarul comunei, da cuvantul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL sa prezinte ordinea de zi
Dl. primar, prezintă următoarea

ORDINE DE ZI :

1. Proiectul de hotărâre nr. 52/24.08.2021 privind alegerea presedintelui de sedinta .
Initiat de primarul comunei Tomesti.
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.53 /24.08.2021 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „REPARATII PARCARE ASFALT SCOALA SAT STEIA, COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti.
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 54/24.08.2021 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „REPARATII ULITE SAT LIVADA, COMUNA TOMESTI,JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti.
4. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.55/10.09.2021 privind desemnarea unui reprezentant al Consiliului local Tomesti in Consiliul de administratie al Scolii Primare Tomesti pentru anul scolar 2021-2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti.
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.56/20.09.2021 privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2021
Initiat de primarul comunei Tomesti.

Nefiind alte propuneri, care să îndeplinească condiţiile cerute de lege, pentru a putea fi înscrise pe ordinea de zi, supune votului deschis al consilierilor ordinea de zi, fiind aprobată cu 9 voturi „ pentru” .

X X

X

Continuând lucrările şedinţei ,
La pct. 1 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
Domnul consilier local TAMAS OCTAVIAN TIBERIU presedintele Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica,apararea ordinii si linistii publice,a drepturilor cetatenilor dă citire avizului favorabil proiectului de hotărâre iniţiat.
D-nul. consilier LEUCIAN MOGA SORIN-ADRIAN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul. consilier LEUCIAN MOGA SORIN-ADRIAN, intreaba daca doreste cineva sa propuna, daca nu, propune presedinte de sedinta pentru urmatoarele trei luni pe d-na Olar Tania .
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. LEUCIAN MOGA SORIN-ADRIAN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 8 voturi „pentru”,se abtine d-na Olar Tania, fiind adoptată hotărârea nr. 59.

La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc, fiind urmat de dezbateri .
Domnul consilier local, Dobrei Daniel, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier LEUCIAN MOGA SORIN-ADRIAN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul. consilier TAMAS OCTAVIAN TIBERIU, intreaba care este valoarea lucrarilor la care raspunde domnul primar.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. LEUCIAN MOGA SORIN-ADRIAN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru”, fiind adoptată hotărârea nr. 60.

La pct.3 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
Domnul consilier local, Dobrei Daniel, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier LEUCIAN MOGA SORIN-ADRIAN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” fiind adoptată hotărârea nr. 61.

La pct. 4 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
Domnul consilier local, BANCIU LIOREAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement,  care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat ,
care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier LEUCIAN MOGA SORIN-ADRIAN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 8 voturi „pentru”, se „abtine” d-nul consilier Borza Traian, fiind adoptată hotărârea nr.62.

La pct. 5 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
Domnul consilier local, Dobrei Daniel, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier LEUCIAN MOGA SORIN-ADRIAN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru”, fiind adoptată hotărârea nr.63.

Epuizându-se problemele de pe ordinea de zi d-nul. LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN preşedintele de şedinţă, declară închise lucrările şedinţei, mulţumind consilierilor pentru participare, după care urmeaza probleme diverse.
D-nul primar VASIU ADRIAN-VIOREL discuta despre Programul PNational de Investitii si arata ca s-au facul ridicarile topografice pentru a depune cererea de finantare pentru investitia: “Alimentare cu apa, in comuna Tomesti.”
Domnul consilier LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN intreaba si propune totodata sa se realizeze si proiectul pentru canalizare in comuna Tomesti pe PNRR.
D-nul primar VASIU ADRIAN-VIOREL explica domnilor consilieri ca inca nu au aparut ghidurile de finantare pentru PNRR si pana nu apar nu poate sa elaboreze studiul de fezabilitate.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN

SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA


 

HOTARAREA nr. 63/30.09 2021 privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2021

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI

HOTARAREA nr. 63/30.09 2021
privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2021

Consiliul local al comunei Tomesti , judetul Hunedoara ;
Analizand :
Proiectul de hotarare nr. 2/56 din 20.09.2021 initiat de primarul comunei Tomesti, dl. Vasiu Adrian-Viorel prin care propune rectificarea bugetului local pe anul 2021;
Referatul de aprobare prezentat de dl. Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti nr. 3/63 din 20.09.2021 prin care se propune rectificarea bugetului local pe anul 2021;
In baza raportului compartimentului de resort nr. 4/63 din 20.09.2021 precum si in baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/101 din 29.09.2021,
Analizand adresa Administratiei Judetene a Finantelor Publice Hunedoara, Serviciul sinteza si asistenta elaborarii si executiei bugetelor locale nr. HDG-STZ/17459 din 20.09.2021 prin care se comunica alocarea sumei de 5000 lei din Sume defalcate din TVA pentru finantarea cheltuielilor descentralizate la nivelul comunelor, oraselor si municipiilor ( cod 11.02.02) din care:
Finantare burse suma de 1.000 lei
Finantarea de baza a unitatilor invatamant preuniversita de statpentru cheltuieli prevazute la art.104 alin.b-c din Legea educatiei nationale nr. 1/2011 suma de 4.000 lei
În conformitate cu prevederile Legea nr.15/2021 a bugetului de stat pe anul 2021 și a prevederilor art. 19 alin.2, art.20 alin.1.lit c, art 49 alin 7, art.50 din Legea nr. 273/ 2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare ;
In temeiul prevederilor art.129 alin.1 ,alin.4 lit.”a” si art.139 alin.3 lit.a precum si art.196 alin.1 lit.a din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificarile si completarile ulterioare si ale art.11 alin.4 din Legea nr.554/2004 a contenciosului administrativ, actualizata

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art.1. Se aproba rectificarea bugetului local al comunei Tomești pe anul 2021, la venituri în suma de 2.782,74 mii lei la care se adaugă excedentul bugetului local de la sfârșitul anului 2020 în sumă de 1.505,00 mii lei, iar la cheltuieli în suma de 4.287,74 mii lei, conform anexei 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Se aprobă rectificarea bugetului local al comunei Tomești pe estimările anilor 2022-2024 conform anexei 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de art.39 alin.3 din Legea 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile și completarile ulterioare
Art.4.Cu ducerea la indeplinire a prezentei hotărâri se împuterniceste Compartimentul contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei Comunei Tomesti .
Art.5. Prezenta hotărâre se comunică :
– Instituţiei Prefectului judeţului Hunedora;
– Primarului comunei Tomesti;
– Compartimentului contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti;
– Administratia Judeteana a Finanţelor Publice Hunedoara –Deva;
– Trezoreria Operativa a municipiului Brad

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Leucian Moga Sorin-Adrian

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :___ voturi ,,pentru ___-_,,împotrivă, ; _-_,,abţineri ,, votul fiind liber ;


PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTARII HOTARARII CONSILIULUI LOCAL NR. 63 din 30.09.2021
Nr. crt. Operatiuni efectuate Data ZZ/LL/AN Semnatura persoanei responsabile sa efectueze procedura
0 1 2 3
1 Adoptarea hotararii1) s-a facut cu majoritate □ simpla □ absoluta  □ calificata2 …/…/………..
2 Comunicarea catre primar2) …/…/…………
3 Comunicarea catre prefectul judetului3) …/…/…………
4 Aducerea la cunostinta publica4)+5) …/…/…………
5 Comunicarea, numai in cazul celei cu caracter individual4)+5) …/…/…………
6 Hotararea devine obligatorie6) sau produce efecte juridice7), dupa caz …/…/…………

HOTARAREA nr. 62 /2020 PRIVIND DESEMNAREA UNUI REPREZENTANT AL CONSILIULUI LOCAL TOMESTI IN CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SCOLII PRIMARE TOMESTI PENTRU ANUL SCOLAR 2021-2022

R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTARAREA nr. 62 /2020
PRIVIND DESEMNAREA UNUI REPREZENTANT
AL CONSILIULUI LOCAL TOMESTI IN CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SCOLII PRIMARE TOMESTI PENTRU ANUL SCOLAR 2021-2022

Consiliul local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara :
Analizand adresa nr. 89 din 08.09.2021 a Scolii Primare Tomesti inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 822 din 08.09.2021 prin care solicita desemnarea unui reprezentant al Consiliului local care sa faca parte din Consiliul de Administratie al Scolii Primare Tomesti in anul 2021-2022 ;
In baza proiectului de hotarare initiat de primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel sub nr. 55 din 10.09.2021 cu privire la desemnarea unui reprezentant al Consiliului local Tomesti in Consiliul de Administratie al Scolii Primare Tomesti in anul scolar 2021-2022;
Avand in vedere referatul de aprobare prezentat de primarul comunei Tomesti , nr. 3/62 din 10.09.2021 , prezentată de dl. Vasiu Adrian-Viorel, primarul comunei , prin care se propune desemnarea unui reprezentant al Consiliului local Tomesti in Consiliul de administratie al Scolii Primare Tomesti , pentru anul 2021-2022 ;
Tinand cont de raportul compartimentului de resort nr. 4/62 din 10.09.2021
In urma emiterii avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement nr. 5/100 din 29.09.2021 ;
In baza prevederilor art.96 alin.1,alin.2 lit.a din Legea educatiei nationale nr.1/2011, actualizată, cu modificarile si completarile ulterioare , ale art. 4 alin. 1 lit. „a” din Metodologia – cadru de organizare şi funcţionare a consiliului de administraţie din unităţile de învăţământ preuniversitar aprobată prin Ordinul M.E.N. nr. 4619/2014,cu modificările şi completările ulterioare , precum si art.129, alin.2, lit.d , alin.7 lit.a , art.136 si art.139 alin.1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ , cu modificarile si completarile ulterioare ;

H O T A R Ă Ș T E :

Art.1. Se desemneaza d-l. Borza Traian, in calitate de reprezentant al Consiliului local al comunei Tomesti in Consiliul de Administratie al Scolii Primare Tomesti in anul 2021-2022.
Art.2. Prezenta hotarare poate fi atacata , conform procedurii si termenelor prevazute de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizata .
Art.3. Prezenta hotarare se va comunica la :
Institutia Prefectului judetul Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Scolii Primare Tomesti
D-lui Borza Traian .

PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA
Leucian-Moga Sorin Adrian

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti 30.09.2021


Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :____ voturi ,,pentru ,, _____,,împotrivă,, ; _______,,abţineri (,dl.Borza Traian ) ” votul fiind secret .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTARII HOTARARII CONSILIULUI LOCAL NR.62 din 30.09.2021
Nr. crt. Operatiuni efectuate Data ZZ/LL/AN Semnatura persoanei responsabile sa efectueze procedura
0 1 2 3
1 Adoptarea hotararii1) s-a facut cu majoritate □ simpla □ absoluta  □ calificata2 …/…/………..
2 Comunicarea catre primar2) …/…/…………
3 Comunicarea catre prefectul judetului3) …/…/…………
4 Aducerea la cunostinta publica4)+5) …/…/…………
5 Comunicarea, numai in cazul celei cu caracter individual4)+5) …/…/…………
6 Hotararea devine obligatorie6) sau produce efecte juridice7), dupa caz …/…/…………

Declarații de avere și de interese ale funcționarilor publici din cadrul Primăriei comunei Tomești

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023 PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/25 din 01.03.2023 precum si raportul compartimentului de resort înregistrat sub nr. 4/25 din 01.03.2023 ;
In baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/27 din 5.04.2023
Văzând prevederile art.9 din Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul consilier , Bulz Tiberiu pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2023 .
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti 6.04.2023


Notă: Numar consilieri prezenti ___9__ din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 23 /2023
Nr. crt.
Operaţiuni efectuate
Data ZZ/LL/AN
Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0
1
2
3
1
Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate:
6.04.2023

x simplă
□ absolută
□ calificată

Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_9_
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___
Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____
Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____

2
Comunicarea către primar
11.04.2023

3
Comunicarea către prefectul judeţului
11.04.2023

4
Aducerea la cunoştinţa publică
11.04.2023

5
Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual

6
Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz
12.04.2023

Veniturile salariale ale funcționarilor din cadrul aparatului de specialitatea al primarului și din subordinea Consiliului Local

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/25 din 01.03.2023 precum si raportul compartimentului de resort înregistrat sub nr. 4/25 din 01.03.2023 ;
In baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/27 din 5.04.2023
Văzând prevederile art.9 din Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul consilier , Bulz Tiberiu pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2023 .
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti 6.04.2023


Notă: Numar consilieri prezenti ___9__ din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 23 /2023
Nr. crt.
Operaţiuni efectuate
Data ZZ/LL/AN
Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0
1
2
3
1
Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate:
6.04.2023

x simplă
□ absolută
□ calificată

Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_9_
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___
Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____
Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____

2
Comunicarea către primar
11.04.2023

3
Comunicarea către prefectul judeţului
11.04.2023

4
Aducerea la cunoştinţa publică
11.04.2023

5
Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual

6
Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz
12.04.2023