Informații publice oferite din oficiu

BUGETUL LOCAL

Bugetul local

În acest spațiu sunt publicate toate documentele care prezintă în mod transparent cheltuirea banilor publici din bugetul local al comunei Pui.

Bugetul local din toate sursele de venituri:

Bugetul pe surse financiare / Situația plăților (execuția bugetară) / Situația drepturilor salariale potrivit legii precum și alte drepturi prevăzute de acte normative

PROIECT DE HOTARARE nr. 68 /22.11.2021 PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE ,PRIN DEMISIE, A MANDATULUI DE VICEPRIMAR AL DOMNULUI OPRISA SIMONEL-FLORIN, PRECUM SI VACANTAREA FUNCTIEI DE VICEPRIMAR AL COMUNEI TOMESTI

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE nr. 68 /22.11.2021
PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT
INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE, PRIN DEMISIE, A MANDATULUI DE VICEPRIMAR AL DOMNULUI OPRISA SIMONEL-FLORIN, PRECUM SI VACANTAREA FUNCTIEI DE VICEPRIMAR AL COMUNEI TOMESTI

Consiliul local al comunei Tomesti ,judetul Hunedoara;
Tinand cont de demisia domnului Oprisa Simonel-Florin ,din functia de viceprimar , inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 1052 din 22.11.2021;
Având în vedere Referatul de aprobare nr. 3/75 din 22.11.2021 a Primarului comunei Tomesti prin care propune initierea unui proiect de hotarare privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale, prin demisie, a mandatului de viceprimar al domnului Oprisa Simonel-Florin, precum si vacantarea locului de viceprimar
Tinand cont de raportul secretarului general nr. 4/74 din 22.11.2021;
În temeiul prevederilor art. 129, alin.1,alin. 2 lit .a , art.160 alin. 1, lit.a, alin.2 si art.196 alin.1, lit.a din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare ,

HOTARASTE :

Art. 1. Se constata incetarea de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de viceprimar al domnului Oprisa Simonel-Florin, incepand cu data de 22.11.2021 .
Art. 2. Se declara vacanta functia de viceprimar al comunei Tomesti, judetul Hunedoara.
Art.3 – Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.4. –Prezenta hotarare se comunica:
Institutiei Prefectului –Judetul Hunedoara;
Primarului Comunei Tomesti;
domnului Oprisa Simonel-Florin.

INITIATOR
AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R
Nr. 3/75 din 22.11.2021

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT
INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE ,PRIN DEMISIE,
A MANDATULUI DE VICEPRIMAR AL DOMNULUI OPRISA SIMONEL-FLORIN, PRECUM SI VACANTAREA FUNCTIEI DE VICEPRIMAR
AL COMUNEI TOMESTI

In urma scrutinului pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale din data de 27 septembrie 2021 , domnul Oprisa Simonel-Florin a fost ales consilier local pe lista Partidului National Liberal la alegerile locale din 27 septembrie 2020, mandatul sau fiind validat prin Incheierea Civila nr. 1096/CC/2020 din 19 octombrie 2020 pronuntata de Judecatoria Brad.
In data de 19.11.2020 , conform Hotararii Consiliului local Tomesti nr. 50 /2020 privind alegerea viceprimarului, dl Oprisa Simonel-Florin a fost ales in functia de viceprimar al comunei Tomesti.
Prin adresa inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 1053 din 22.11.2021 , domnul Oprisa Simonel-Florin si-a inaintat demisia din functia de viceprimar incepand cu 22.11.2021.
Tinand seama de prevederile art. 129, alin.1,alin. 2 lit .a , art.160 alin. 1, lit.a, alin.2 ,este necesara initierea unui proiect de hotarare privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de viceprimar al domnului Oprisa Simonel-Florin, precum si vacantarea functiei de viceprimar al comunei Tomesti

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R I A
Nr. 4/75 din 22.11.2021

RAPORT AL COMPARTIMENTULUI DE RESORT
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT
INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE ,PRIN DEMISIE,
A MANDATULUI DE VICEPRIMAR AL DOMNULUI OPRISA SIMONEL-FLORIN, PRECUM SI VACANTAREA FUNCTIEI DE VICEPRIMAR
AL COMUNEI TOMESTI

     Prin proiectul de hotarare privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale, prin demisie , a mandatului de viceprimar al domnului Oprisa Simonel-Florin , precum si vacantarea functiei de viceprimar al comunei Tomesti, se propune constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de viceprimar , precum si vacantarea functiei de vicprimar al comunei Tomesti.
In urma scrutinului pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale din data de 27 septembrie 2021 , domnul Oprisa Simonel-Florin a fost ales consilier local pe lista Partidului National Liberal la alegerile locale din 27 septembrie 2020, mandatul sau fiind validat prin Incheierea Civila nr. 1096/CC/2020 din 19 octombrie 2020 pronuntata de Judecatoria Brad.
In data de 19.11.2020 , conform Hotararii Consiliului local Tomesti nr. 50 /2020 privind alegerea viceprimarului, dl Oprisa Simonel-Florin a fost ales in functia de viceprimar al comunei Tomesti.
Prin adresa inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 1053 din 22.11.2021 , domnul Oprisa Simonel-Florin si-a inaintat demisia din functia de viceprimar incepand cu 22.11.2021.
Precizam faptul ca in situatia acestui proiect de hotarare sunt incidente prevederile art. 129, alin.1,alin. 2 lit .a , art.160 alin. 1, lit.a, alin.2 din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , in a caror implementare si aplicare a fost elaborate acest proiect.
Avand in vedere cererea de demisie a domnului Oprisa Simonel-Florin ,este necesara initierea unui proiect de hotarare privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de viceprimar al domnului Oprisa Simonel-Florin , precum si vacantarea functiei de viceprimar al comunei Tomesti.

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda


 

DISPOZITIA NR. 51/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.11.2021, ORA 13,00

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR

DISPOZITIA NR. 51/2021
PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.11.2021,
ORA 13,00

Primarul comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Avand in vedere referatul intocmit de catre secretarul comunei Tomesti inregistrat sub nr. 1049 din 18.11.2021 privind necesitatea convocarii consiliului local in sedinta ordinara din luna noiembrie 2021;
In temeiul dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,

DISPUNE:

Art. 1. Se convoacă Consiliul Local al comunei Tomesti , în şedinţă ordinară pentru data de 25 noiembrie 2021, orele 13,00 , în sala de şedinţă a Primăriei comunei Tomesti , cu proiectul ordinii de zi prevazut in Anexa la prezenta Dispozitie, care face parte integranta din aceasta.
Art. 2. (1) Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi pot fi consultate la sediul Primariei comunei Tomesti — la biroul secretarului general al comunei .
(2). Proiectul de hotarare inscris pe ordinea de zi, insotit de documentele prevazute de lege, se transmite spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, conform Anexei mentionate la art. 1.
(3). Membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari.
Art. 3. Prezenta dispozitie poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara.
Art. 4. Prezenta dispoziţie se comunică :
Instituţiei prefectului jud. Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Secretarului comunei Tomesti;
Consilierilor locali ;

P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 18.11.2021


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR

Anexa la Dispozitia nr. 51/2021
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A SEDINTEI ORDINARE A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA DIN DATA DE 25.11.2021, ORA 13,00

1.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 62/11.10.2021 privind aprobarea indexarii nivelurilor impozitului pe mijloacele de transport cu masa totala maxima autorizata mai mare sau egala cu 12 tone pentru anul 2022 .
Initiat de primarul comunei Tomesti
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 64 /15.11.2021 privind aprobarea numarului de burse scolare si cuantumul acestora pentru semestrul I al anului scolar 2021-2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 65/15.11.2021 privind aprobarea alocarii unei sume de bani pentru organizarea serbarii “Pomul de iarna “
Initiat de primarul comunei Tomesti
4.Proiectul de hotarare a consiliului local nr.66/15.11.2021 privind aprobarea executiei bugetare
pe trimestrul III anul 2021.
Initiat de primarul comunei Tomesti
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.67/15.112021 privind aprobarea studiului de fezabilitate, indicatorilor tehnico-economici şi a Planului de tarife privind „Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată din județul Hunedoara, în perioada 2014-2020”
Initiat de primarul comunei Tomesti

Spre avizare Comisiilor de specialitate:
1. Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert : punctul 1,2,3,4,5 ;

P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 18.11.2021


PRIMĂRIA COMUNEI TOMESTI APROBAT,
STR. PRINCIPALA , NR. 50 PRIMAR,
TEL. 0254684328 , FAX 0254684338 Vasiu Adrian-Viorel
Email – primariatomesti.hd@gmail.com
Nr. 1049 din 18.11.2021

REFERAT
CU PRIVIRE LA : CONVOCAREA ÎN ŞEDINŢĂ ORDINARĂ A CONSILIULUI LOCAL TOMESTI PENTRU ZIUA DE 25.11.2021, ORA 13,00

În conformitate cu prevederile dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ , propun emiterea unei dispoziţii referitoare la convocarea unei şedinţe ordinare a Consiliului Local al Comunei Tomesti în data de 25.11.2021,
ora 13,00”, cu următorul proiect al ordinii de zi:

1.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 62/11.10.2021 privind aprobarea indexarii nivelurilor impozitului pe mijloacele de transport cu masa totala maxima autorizata mai mare sau egala cu 12 tone pentru anul 2022 .
Initiat de primarul comunei Tomesti
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 64 /15.11.2021 privind aprobarea numarului de burse scolare si cuantumul acestora pentru semestrul I al anului scolar 2021-2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 65/15.11.2021 privind aprobarea alocarii unei sume de bani pentru organizarea serbarii “Pomul de iarna “
Initiat de primarul comunei Tomesti
4.Proiectul de hotarare a consiliului local nr.66/15.11.2021 privind aprobarea executiei bugetare
pe trimestrul III anul 2021.
Initiat de primarul comunei Tomesti
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.67/15.112021 privind aprobarea studiului de fezabilitate, indicatorilor tehnico-economici şi a Planului de tarife privind „Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată din județul Hunedoara, în perioada 2014-2020”
Initiat de primarul comunei Tomesti

In acest caz, Proiectele de hotarari inscrise pe ordinea de zi, insotite de documentele prevazute de lege, se transmit spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, iar membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari .

ÎNTOCMIT,
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda


 

Anunț de convocare a Consiliului Local în ședința ordinară

COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL

CONVOCATOR

   În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 25.11.2021 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:

PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 14 -A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL

1.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 62/11.10.2021 privind aprobarea indexarii nivelurilor impozitului pe mijloacele de transport cu masa totala maxima autorizata mai mare sau egala cu 12 tone pentru anul 2022 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 64 /15.11.2021 privind aprobarea numarului de burse scolare si cuantumul acestora pentru semestrul I al anului scolar 2021-2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 65/15.11.2021 privind aprobarea alocarii unei sume de bani pentru organizarea serbarii “Pomul de iarna “
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
4.Proiectul de hotarare a consiliului local nr.66/15.11.2021 privind aprobarea executiei bugetare
pe trimestrul III anul 2021.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ

Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare ;

SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda

Tomesti la 18.11.2021

PROIECT DE HOTARARE nr. 66/15.11.2021 PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE PE TRIMESTRUL III ANUL 2021

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE nr. 66/15.11.2021
PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE
PE TRIMESTRUL III ANUL 2021

Consiliul local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara;
Analizand referatul de aprobare al Primarului comunei Tomesti nr. 3/73 din 15.11.2021 cu privire la proiectul de hotarare privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul III 2021 .
In temeiul art.49 alin 12; din Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale modificata si completata, precum şi art.129 alin.2 lit.a) si alin.4 lit.”a” si art.139 alin.3 lit.a) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare si ale art.11 alin.4 din Legea nr.554/2004 precum si ale Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publica:

H O T A R A S T E :

Art.1. Se aproba executia bugetara la 30 Septembrie 2021 astfel :
– la venituri in suma de 2.049.152,56 lei, prezentata in Anexa nr.1 care face parte integranta din prezenta hotarare;
– la cheltuieli in suma de 1.614.068,84 lei prezentata in Anexa nr.2 care face parte integranta din prezenta hotarare;;
– si un excedent bugetar de 435.083,72 lei.
Art.2. Cu ducerea la indeplinire a prezentei hotarari se imputerniceste Compartimentul buget, finante din cadrul Primariei comunei Tomesti .
Art.3. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare .
Art.4. –Prezenta hotarare se comunica:
Institutiei Prefectului –Judetul Hunedoara;
Primarului Comunei Tomesti
Compartimentul contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti.

INITIATOR
AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R
Nr. 3/73 din 15.11.2021

REFERATUL DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE
PE TRIMESTRUL III AL ANULUI 2021

Cheltuielile efectuate pe perioada trimestrului III al anului 2021 au la baza documente legale, poarta viza de control financiar preventiv si aprobarea ordonatorului de credite.
S-a avut in vedere respectarea legalitatii, oportunitatii, necesitatii actiunilor intreprinse si a cheltuielilor efectuate.
Execuția pe trimestru III al anului 2021 s-a incheiat la venituri in suma de 2.049.152,56 lei la cheltuieli in suma 1.614.068,84 lei și un excedent bugetar de 435.083,72 lei .

Detalierea contului de executie este facuta in anexa la hotarare.

PRIMAR
Vasiu Adrian -Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI

Nr.4/73 din 15.11.2021

RAPORTUL COMPARTIMENTULUI DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE PE TRIMESTRUL III AL ANULUI 2021

Cheltuielile efectuate au la baza documente legale, poarta viza de control financiar preventiv si aprobarea ordonatorului de credite.
S-a avut in vedere respectarea legalitatii, oportunitatii, necesitatii actiunilor intreprinse si a cheltuielilor efectuate.
Execuția pe trimestrul III al anului 2021 s-a incheiat la venituri in suma de 2.049.152,56 lei la cheltuieli in suma de 1.614.068,84 lei și un excedent bugetar de 435.083,72 lei

Detalierea contului de executie este facuta in anexa la hotarare.
In acest sens, solicit initierea unui proiect de hotarare privind privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul III 2021, in temeiul art.49 alin 12; din Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale modificata si completata

RESPONSABIL FINANCIAR
BIRTOC TUDOR SILVIU


 

PROIECT DE HOTARARE nr. 65 / 15.11.2021 PRIVIND APROBAREA ALOCARII UNEI SUME DE BANI PENTRU ORGANIZAREA SERBARII “POMUL DE IARNA “

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE nr. 65 / 15.11.2021
PRIVIND APROBAREA ALOCARII UNEI SUME DE BANI
PENTRU ORGANIZAREA SERBARII
“POMUL DE IARNA “

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Analizând referatul de aprobare prezentat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel nr. 3/72 din 15.11.2021, initiatorul proiectului de hotarare privind aprobarea alocarii unei sume de bani pentru organizarea serbarii „Pomul de iarna ’’ organizat de elevii de la scoala primara din comuna Tomesti ,
In conformitate cu prevederile Legii nr.273/2006 privind finantele publice locale , cu modificarile si completarile ulterioare , precum si prevederile Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal ,cu modificarile si completarile ulterioare , ale art. III, alin.2 lit. a din O.U.G. nr. 26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice şi întărirea disciplinei financiare şi de modificare şi completare a unor acte normative ,cu modificarile si completarile ulterioare;
În temeiul dispoziţiilor art. 129 alin. (2) lit. d) , art.129 alin.(4) lit a) şi alin. (6) lit. b) , precum şi ale art. 139 alin.1 , art.196 alin.1 lit.a din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,precum şi ale Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică,

H O T A R A S T E:

Art.1. Se aproba alocarea sumei de 2.000 lei pentru organizarea serbarii „Pomul de iarna’’de catre prescolarii si scolarii de la Scoala primara Tomesti din comuna Tomesti .
Art.2. Suma aprobata prin prezenta hotarare va fi alocata de la bugetul local al comunei Tomesti, cap. 67.02.03 .
Art.3. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 544/2004 a conteciosului administrativ,actualizata.
Art.4. Prezenta hotărâre se comunică:
– Primarului comunei Tomesti ,
– Compartimentului contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei Tomesti .
– Instituţiei Prefectului Judeţului Hunedoara .

INITIATOR
AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr. 3/72 din 15.11.2021

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA
ALOCARII UNEI SUME DE BANI PENTRU ORGANIZAREA
SERBARII “POMUL DE IARNA”

Legea nr. 273/2006 cu modificările şi completările ulterioare , arata ca autoritatile publice au competente si raspunderi in ceea ce priveste finantele publice locale cum sunt stabilirea, incasarea si urmarirea impozitelor si taxelor in conditiile legii.
Fondurile banesti constituite din impozitele si taxele locale se utilizeaza pentru acoperirea cheltuielilor care se finanteaza de la bugetele proprii ale unitatii administrativ-teritoriale .
Consiliul local are initiativa si hotaraste in conditiile legii in toate problemele de interes local si are ca atributie principala stabilita in titlul IX din Codul Fiscal modificat,
Avand in vedere ca se apropie sarbatorile de iarna , iar in comuna Tomesti a devenit un obicei ca prescolarii si scolarii de la scoala primara din comuna sa organizeze serbarea de sfarsit de an ‚,Pomul de iarna ” propun ca in anul 2021 din bugetul local , cap. 67.02.03 sa fie alocata suma de 2.000 lei pentru organizarea acestei serbari .
In acest sens domnilor consilieri

PROPUN :

Adoptarea proiectului de hotarare privind aprobarea alocarii unei sume de bani pentru organizarea serbarii “Pomul de iarna “ in forma prezentata .

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
Nr.4/72 din 15.11.2021

RAPORT AL COMPARTIMENTULUI DE RESORT
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA
ALOCARII UNEI SUME DE BANI PENTRU ORGANIZAREA
SERBARII “POMUL DE IARNA”

Legea nr. 273/2006 cu modificările şi completările ulterioare , arata ca autoritatile publice au competente si raspunderi in ceea ce priveste finantele publice locale cum sunt stabilirea, incasarea si urmarirea impozitelor si taxelor in conditiile legii .
Fondurile necesare pentru pentru organizarea serbarii “Pomul de iarna “ in suma de 2.000 lei , vor fi alocate de la bugetul local al comunei Tomesti , cap. 67.02.03.

INTOCMIT,
Responsabil financiar
Birtoc Tudor