Informații publice oferite din oficiu
BUGETUL LOCAL
În acest spațiu sunt publicate toate documentele care prezintă în mod transparent cheltuirea banilor publici din bugetul local al comunei Pui.
Bugetul local din toate sursele de venituri:
Bugetul pe surse financiare / Situația plăților (execuția bugetară) / Situația drepturilor salariale potrivit legii precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
HOTARAREA NR. 33/2022 PRIVIND APROBAREA CERERII DE FINANTARE SI A DEVIZULUI GENERAL ESTIMATIV IN VEDEREA INCLUDERII LA FINANTARE A OBIECTIVULUI DE INVESTITIE ”ALIMENTARE CU APA IN SATUL LIVADA, COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA” PRIN PROGRAMULUI NATIONAL DE INVESTITII ”ANGHEL SALIGNY
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTARAREA NR. 33/2022
PRIVIND APROBAREA CERERII DE FINANTARE SI A DEVIZULUI GENERAL
ESTIMATIV IN VEDEREA INCLUDERII LA FINANTARE A OBIECTIVULUI DE INVESTITIE ”ALIMENTARE CU APA IN SATUL LIVADA, COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
PRIN PROGRAMULUI NATIONAL DE INVESTITII ”ANGHEL SALIGNY
Consiliul local al comunei Tomesti,județul Hunedoara;
Având in vedere :
-Proiectul de hotărâre nr. 29 din 24.04.2023 al Primarului comunei Tomesti prin care propune aprobarea cererii de finanțare și a Devizului General estimativ pentru obiectivul de investiții ” ALIMENTARE CU APA IN SATUL LIVADA, COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
-Referatul de aprobare nr.3/34 din 24.04.2023 la proiectul de hotarare privind aprobarea cererii de finantare si a devizului general estimative in vederea includerii la finantare a obiectivului de investitie ” ALIMENTARE CU APA IN SATUL LIVADA, COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
prin Programul National de Investitii ”Anghel Saligny”;
-Raportul compartimentului de specialitate nr. 4/34 din 24.04.2023, respectiv al Compartimentului achizitii publice, implementare proiecte si investitii;
-Avizul comisiei de specialitate a Consiliului Local al comunei Tomesti pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert nr. 5/36 din 26.04.2023
Tinând cont de prevederile:
-art. 44 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
-art. 6 alin. 1 lit. b din Normele metodologice pentru punerea în aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului naţional de investiţii „Anghel Saligny”, pentru categoriile de investiţii prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. a)-d) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 95/2021, aprobate prin Ordinul nr. 1.333/2021;
-Ordinul nr.1333/2021 al Ministrului dezvoltării lucrărilor publice și administrației privind aprobarea Normelor metodologice pentru punerea in aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului national de investitii „Anghel Saligny“, pentru categoriile de investitii prevazute la art. 4 alin. (1) lit. a)-d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 95/2021, cu modificarile si completarile ulterioare;
– Ordinul nr.1321 / 2021 al Ministrului dezvoltării lucrărilor publice și administrației pentru aprobarea standardelor de cost aferente obiectivelor de investitii prevazute la art. 4 alin. (1) lit. a)-c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului national de investitii „Anghel Saligny“
-art.44 alin.(1) din Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale, cu modificările și completările ulterioare
-art.3 din Legea nr.24/2000 privind normele de tehnică legislative pentru elaborarea actelor normative,republicată cu modificările si completările ulterioare
În temeiul prevederilor art 129 alin.(2) lit.b) și lit.d), alin. (4) lit.d), art. 139 alin.(1) și alin. (3) lit. c) și ale art. 196 alin.(1) lit. a),art.243 alin.(1) lit.a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
H O T Ă R Ă Ș T E :
Art.1 Se aprobă cererea de finanțare în vederea includerii la finanțare a obiectivului de investiții ”ALIMENTARE CU APA IN SATUL LIVADA, COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA” in cadrul Programului Național de Investiții ”Anghel Saligny’’conform anexei nr.1 la prezenta hotărâre.
Art.2.(1). Se aprobă devizului general estimativ pentru obiectivul de investitie ” ALIMENTARE CU APA IN SATUL LIVADA, COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”in cadrul Programul National de Investitii”Anghel Saligny” conform anexei nr.2 la prezenta hotărâre.
(2).Valoarea totală a investiției este de 5.626.277,80 lei cu TVA, respectiv 4.735.222,42 lei fără TVA, din care C+M 4.821.644,38 cu TVA, respectiv 4.051.802,00 lei fără TVA.
Art.3. Anexele nr.1 și 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.4. Cu ducerera la indeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se imputernicește primarul comunei Tomesti,prin compartimentele de specialitate.
Art.5. Prezenta hotărâre poate fi atacată la instanța de contencios adminitrativ în condițiile Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.
Art.6. Prezenta hotărâre se comunică:
Instituției Prefectului județul Hunedoara
Primarului comunei Tomesti
Ministerului Dezvoltării Lucrărilor Publice și Administrației
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Tomesti, 27.04.2023
Notă: Numar consilieri prezenti _7_din totalul de 9 consilieri aflati in functie ( lipsesc motivat d-nii consilieri Oprisa Simonel-Florin si Leucian Sorin-Adrian).
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate absoluta art 5 lit _cc_) ( voturi necesare _5__)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: __7___ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .
DISPOZITIA NR. 30/2023 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA EXTRAORDINARA PENTRU DATA DE 27.04.2023, ORA 13,00
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
DISPOZITIA NR. 30/2023
PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
IN SEDINTA EXTRAORDINARA PENTRU DATA DE 27.04.2023, ORA 13,00
Primarul comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Avand in vedere referatul intocmit de catre secretarul general al comunei Tomesti inregistrat sub nr. 472 din 24.04.2023 privind necesitatea convocarii consiliului local in sedinta extraordinara din luna aprilie 2023;
In temeiul dispozitiilor art. 133 alin. (2), lit (a) , art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. b), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,
DISPUNE:
Art. 1. Se convoacă Consiliul Local al comunei Tomesti , în şedinţă extraordinară pentru data de 27 aprilie 2023, orele 13,00 , în sala de şedinţă a Primăriei comunei Tomesti, cu proiectul ordinii de zi prevazut in Anexa la prezenta Dispozitie, care face parte integranta din aceasta.
Art. 2. (1) Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi pot fi consultate la sediul Primariei comunei Tomesti — la biroul secretarului general al comunei .
(2). Proiectul de hotarare inscris pe ordinea de zi, insotit de documentele prevazute de lege, se transmite spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, conform Anexei mentionate la art. 1.
(3). Membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari.
Art. 3. Prezenta dispozitie poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara.
Art. 4. Prezenta dispoziţie se comunică :
Instituţiei prefectului jud. Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Secretarului comunei Tomesti;
Consilierilor locali ;
P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 24.04.2023
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Anexa la Dispozitia nr. 30/2023
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A SEDINTEI ORDINARE A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDETUL HUNEDOARA DIN DATA DE 27.04.2023, ORA 13,00
- Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 28/21.04.2023 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti .
Initiat de primarul comunei Tomesti
Spre avizare Comisiilor de specialitate:
1. Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert : punctul 1 ;
P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 24.04.2023
PRIMĂRIA COMUNEI TOMESTI APROBAT,
STR. PRINCIPALA , NR. 50 PRIMAR,
TEL. 0254684328 , FAX 0254684338 Vasiu Adrian-Viorel
Email – primariatomesti.hd@gmail.com
Nr. 472 din 24.04.2023
REFERAT CU PRIVIRE LA :
CONVOCAREA ÎN ŞEDINŢĂ EXTRAORDINARĂ A CONSILIULUI LOCAL TOMESTI PENTRU ZIUA DE 27.04.2023, ORA 13,00
În conformitate cu prevederile dispozitiilor art. 133 alin. (2), lit (a) , art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. b), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ , propun emiterea unei dispoziţii referitoare la convocarea unei şedinţe ordinare a Consiliului Local al Comunei Tomesti în data de 27.04.2023 , ora 13,00”, cu următorul proiect al ordinii de zi:
- Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 28/21.04.2023 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti
In acest caz, Proiectele de hotarari inscrise pe ordinea de zi, insotite de documentele prevazute de lege, se transmit spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, iar membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari .
ÎNTOCMIT,
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
CONVOCATOR
COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local ……………………………………………………………………
În temeiul art. 133 alin.2 lit.a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa extraordinara a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 27.04.2023 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 31 -A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
- Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 28/21.04.2023 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 24.04.2023
PROCES-VERBAL al ședinței Consiliului Local din 06.04.2023
RO M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI
PROCES-VERBAL
Incheiat astazi 6.04.2023 în şedinţa ordinara a Consiliului local al comunei Tomesti.
Şedinţa ordinară, a fost convocată prin Dispoziţia primarului comunei nr. 26 din 29.03.2023 în conformitate cu prevederile art. 133 alin. 1 și art. 134 alin.1 lit. a , alin. 3 lit. a, art.135, art. 154 alin. 1, art. 155 alin. 1 lit. b și e, alin. 3 lit. b și art. 196 alin. 1 lit. b din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ .
Dispoziţia a fost adusă la cunoştinţa locuitorilor comunei Tomesti prin afişare la sediul Primăriei comunei Tomesti , precum şi la panourile de afişaj din comuna Tomesti .
Consilierilor li s-au înmânat invitaţiile în data de 29.03.2023 conform tabelului existent la dosar, care a fost semnat de fiecare în parte la primirea invitaţiei.
Şedinţa este publică şi se desfăşoară la Primăria comunei TOMESTI .
D-na secretar general,Giurgiu Sanda, declară deschise lucrările şedinţei informând consilierii că, din cei 9 consilieri în funcţie , sunt prezenţi 9 , sedinta fiind legal constituita. Totodata mai anunta ca participa la sedinta d-na Nistor Dania Lea din satul Tomesti.
În continuare , informează consilierii că , la şedinţă participă dl. VASIU ADRIAN VIOREL -primarul comunei, functionarii publici angajati ai Primariei comunei .
Totodată, doamna Giurgiu Sanda, secretar general al comunei Tomesti reaminteşte consilierilor locali prezenţi, prevederile art. 228 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ şi anume :
„(1) Alesul local aflat in conflict de interese in conditiile prevazute de cartea I titlul IV din Legea nr. 161/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, are obligatia sa se abtina de la emiterea sau participarea la emiterea ori adoptarea actului administrativ, de la incheierea sau participarea la incheierea actului juridic respectiv, care ar putea produce un folos material pentru sine sau pentru:
a) sot, sotie sau rude ori afini pana la gradul al II-lea inclusiv;
b) orice persoana fizica sau juridica fata de care alesul local are calitatea de debitor al unei obligatii;
c) o societate la care detine calitatea de asociat unic ori functia de administrator sau de la care obtine venituri;
d) o alta autoritate din care face parte;
e) orice persoana fizica sau juridica, alta decat autoritatea din care face parte, care a facut o plata catre acesta sau a efectuat orice fel de cheltuieli ale acestuia;
f) asociatie sau fundatie din care face parte;
(2) In exercitarea functiei, consilierul local sau consilierul judetean aflat in una dintre situatiile prevazute la alin. (1) are obligatia sa anunte la inceputul sedintei consiliului local, respectiv a consiliului judetean interesul personal pe care il are la adoptarea hotararii respective, anunt care se consemneaza in mod obligatoriu in procesul-verbal al sedintei.
(3) Ulterior anuntarii interesului personal, consilierul local sau judetean nu mai este luat in calcul pentru cvorumul necesar adoptarii hotararii consiliului cu privire la care acesta si-a anuntat interesul si nu are drept de vot la adoptarea acestei hotarari.
(4) Actele administrative emise ori adoptate sau actele juridice incheiate cu incalcarea prevederilor alin. (1) sunt lovite de nulitate absoluta in conditiile Legii nr. 176/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.
(5) Fapta alesilor locali de a incalca prevederile alin. (1) si legislatia in materie privind conflictul de interese constituie abatere disciplinara si se sanctioneaza cu diminuarea indemnizatiei cu 10% pe o perioada de maximum 6 luni.”
Înainte de a intra în ordinea de zi, d-na secretar general Giurgiu Sanda, in conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, consultă consilierii dacă au luat cunoştiinţă de conţinutul procesului-verbal de la şedinţa anterioară .
Luând la cunoştiinţă şi nefiind obiecţiuni sau observaţii, supune votului deschis al consilierilor procesul-verbal, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” .
În continuare , d-na Giurgiu Sanda, secretarul general al comunei, da cuvantul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL sa prezinte ordinea de zi
Dl. primar, prezintă următoarea
ORDINE DE ZI :
1.Proiectul de hotarare a consiliului local nr.20/01.03.2023 privind alegerea preşedintelui de şedinţă Initiat de primarul comunei Tomesti
2.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 19/28.02.2023 privind aprobarea valorificării materialului lemnos cuprins în APV 15472/2300121000760 BALEANU întocmit de Ocolul Silvic Brad , din pădurea comunei Tomesti.
Initiat de primarul comunei Tomesti
3.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 21/01.03.2023 privind indexarea impozitelor și taxelor locale ale comunei Tomesti pe anul 2024.
Initiat de primarul comunei Tomesti
4.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 22/01.03.2023 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a capelei mortuare din localitatea Tomesti, proprietate publică a UAT Tomesti . Initiat de primarul comunei Tomesti
5.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 23/01.03.2023 privind aprobarea cuantumului unei burse scolare pentru semestrul II al anului scolar 2022-2023
Initiat de primarul comunei Tomesti
6.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 24/ 01.03.2023 privind actualizarea Planului de analiza si acoperire a riscurilor (PAAR) in comuna Tomesti pe anul 2023. , Initiat de primarul comunei Tomesti
7. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 25/01.03.2023 privind insusirea Actului adițional nr.1 la Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad,județul Hunedoara nr.11/11.01.2023 precum și mandatarea președintelui să semneze actul adițional.
Initiat de primarul comunei Tomesti .
8. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.26 /08.03.2023 privind însușirea Actului adițional nr. 2 la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem Integrat de Management al Deșeurilor în județul Hunedoara”
Initiat de primarul comunei Tomesti .
9. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 27 /29.03.2023 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2023 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi.
Initiat de primarul comunei Tomesti .
10. RAPORT PRIVIND STAREA ECONOMICA SI SOCIALA SI DE MEDIU A COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2022
Prezentat de primarul comunei Tomesti.
Nefiind alte propuneri, care să îndeplinească condiţiile cerute de lege, pentru a putea fi înscrise pe ordinea de zi, supune votului deschis al consilierilor ordinea de zi, fiind aprobată cu 9 voturi „ pentru” .
X X
X
Continuând lucrările şedinţei ,
La pct. 1 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc, fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, presedintele comisiei, dă citire raportului Comisiei pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-na. GIURGIU SANDA,secretar general al UAT Tomesti menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul consilier BANCIU LIOREAN-GHEORGHE propune ca presedinte de sedinta pe dl. BULZ TIBERIU.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. primar VASIU ADRIAN-VIOREL, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 8 voturi „pentru” , 1 „abtineri” ( d-nul consilier Bulz Tiberiu), fiind adoptată hotărârea nr.23.
La pct. 2, din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc, fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local BULZ TIBERIU,preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul consilier LEUCIAN SORIN-ADRIAN solicita sa I se spuna ce specie de lemn este in APV si intreaba ce se propune sa se faca cu banii incasati pe materialul lemnos.
D-nul primar VASIU ADRIAN-VIOREL da citire APV-ului si arata ca la licitatie se poate incasa mai mult sau mai putin.
D-nul consilier LEUCIAN SORIN-ADRIAN precizeaza din nou, ca se impune sa se stie pentru ce se vor aloca banii respectivi si apoi sa aprobam pretul materialului lemnos.
D-nul primar VASIU ADRIAN-VIOREL mentioneaza ca cu banii incasati va fi o rectificare de buget si se va propune atunci cand se va stii o valoare exacta.
D-na secretar general GIURGIU SANDA precizeaza ca proiectul de hotarare este initat cu propunerea de-a aproba pretul si nu ce se va face cu banii, deoarece nu se stie exact valoare , decat in urma licitatiei.Atunci se va initia un alt proiect de hotarare cu rectificarea bugetului.
D-nul consilier LEUCIAN SORIN-ADRIAN o intreaba pe d-na secretar daca se ratoieste la dansul sau ridica vocea.
D-nul consilier TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU propune ca pretul pe mc la lemnul cuprins in APV sa fie de 350 lei.
D-nul consilier LEUCIAN SORIN-ADRIAN cautand pe internet la alt Ocol Silvic pretul materialului lemnos propune ca pretul materialului lemnos din APV sa fie de 400 lei.mc.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local BULZ TIBERIU , preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, la pretul de 400 lei/mc fiind votat cu 8 voturi „pentru” , 1 abtinere (dl. consilier Tamas Octavian-Tiberiu) fiind adoptată hotărârea nr.24.
La pct. 3, din ordinea de zi se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc, fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local BULZ TIBERIU,preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local BULZ TIBERIU, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind votat cu 9 voturi „pentru” , fiind adoptată hotărârea nr.25.
La pct.4 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local BULZ TIBERIU,preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul consilier BULZ TIBERIU solicita ca taxa sa fie diferita pentru cei din comuna si pentru cei dinafara, respectiv 300 lei pentru cei dinafara comunei si 200 lei pentru locuitorii comunei Tomesti.
D-nul primar VASIU ADRIAN-VIOREL invita domnii consilieri miercurea dupa Paste sa fie prezenti la sfintirea capelei, ocazie cand o vor vedeasau daca vor, dupa sedinta ii insoteste sa le arate capela.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local BULZ TIBERIU , preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, cu modificarea taxei , începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” , fiind adoptată hotărârea nr.26.
La pct. 5,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local BULZ TIBERIU ,preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local BULZ TIBERIU, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr.27.
La pct. 6 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local BULZ TIBERIU ,preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local BULZ TIBERIU, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr.28.
In timpul sedintei , d-nul Incau Mircea solicita sa participe la sedinta in continuare, deoarece la diverse ar avea ceva de discutat cu consilierii locali .
La pct.7 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local BULZ TIBERIU ,preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local BULZ TIBERIU, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr.29.
La pct.8 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local BULZ TIBERIU ,preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local BULZ TIBERIU, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr.30.
La pct.9 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local BULZ TIBERIU ,preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local BULZ TIBERIU, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr.31.
Epuizându-se problemele de pe ordinea de zi d-nul BULZ TIBERIU , preşedintele de şedinţă, declară închise lucrările şedinţei, mulţumind consilierilor pentru participare, după care urmeaza probleme diverse.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
BULZ TIBERIU
SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA