BIROUL ONLINE
AUTORIZĂRI și alte documente de urbanism
Acest spațiu este destinat documentelor de urbanism și diferitelor autorizări emise de Primăria comunei Tomești.
Tot aici puteți vedea reglementările în domeniul urbanism, valabile pe teritoriul comunei Tomești.
Documentele necesare obținerii Certificatului de urbanism și Autorizația de construire
Pentru a putea construi o cladire, modifica sau demola una existenta din punct de vedere legal este necesar o autorizatie de construire .
Pentru obținerea acestei autorizații este necesar :
1. Certificat urbanism
2. Avize si acorduri
3. Autorizatia de construire
Actele necesare pentru obtinerea certificatului de urbanism :
– cerere tip (descarcă de aici formularul de cerere)
– actele de proprietate (contract de vanzare cumparare extras carte funciara in original)
– documentatia tehnica necesară:
partea scrisa memoriu explicativ, un exemplar care va conține:
a) Plan de incadrare in zona
b) Plan de situatie vizat de OCPI Hunedoara, intocmit de catre un topograf autorizat (pe planul de situatie trebuie trecute toate distanțele de la toti vecini.
c) Plan cadastral de pe ortofotplan de la OCPI .
Prin certificatul de urbansim se vor solicita anumite avize, anexate la cererea pt. emiterea autorizatiei de construire.
Certificatul de urbanism este o operatiune administrativă care are rolul de a informa autoritățile locale despre regimul juridic, regimul tehnic si economic al imobilului despre a carei situatie este vorba.
Dovada achitarii taxei pentru emiterea certificatului de urbanism – se stabilește în functie de suprafața terenului.
Avize, autorizări și alte documente de urbanism emise de primărie
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 20 /01.03.2023 PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 20 /01.03.2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ
Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrată sub nr. 3/25 din 01.03.2023 ;
Văzând prevederile Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
HOTĂRĂŞTE:
Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul/doamna consilier___________________________________________, pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2023.
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a contenciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.
INIŢIATOR PRIMAR, AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
NR. 3/25 din 01.03.2023
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND
ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ
Stimaţi consilieri,
Conform prevederilor art.9 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti , aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti , consiliul local alege dintre membrii săi, un preşedinte de şedinţă, pentru o perioadă de cel mult 3 luni, perioadă în care acesta va conduce şedinţele consiliului local şi în care va semna hotărârile adoptate de consiliul local.
Având în vedere cele menţionate şi ţinând cont de prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ vă rog, domnilor consilieri, să aprobaţi proiectul de hotărâre în forma prezentată.
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMĂRIA
NR. 4/25 din 01.03.2023
RAPORT AL COMPARTIMENTULUI DE RESORT
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND
ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ
Potrivit prevederilor art. 123 alin. (1) şi (4) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi ale art.9 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti , consiliul local alege dintre membrii săi, un preşedinte de şedinţă, pentru o perioadă de cel mult 3 luni, perioadă în care acesta va conduce şedinţele consiliului local şi în care va semna hotărârile adoptate de consiliul local.
Având în vedere cele precizate mai sus, proiectul de hotărâre prin care se propune alegerea preşedintelui de şedinţă, se încadrează în prevederile legale.
ÎNTOCMIT:
SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA
DISPOZITIA NR. 27/2023 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 6.04.2023, ORA 13,00
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
DISPOZITIA NR. 27/2023
PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 6.04.2023,
ORA 13,00
Primarul comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Avand in vedere referatul intocmit de catre secretarul general al comunei Tomesti inregistrat sub nr. 369 din 28.03.2023 privind necesitatea convocarii consiliului local in sedinta ordinara din luna aprilie 2023;
In temeiul dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,
DISPUNE:
Art. 1. Se convoacă Consiliul Local al comunei Tomesti , în şedinţă ordinară pentru data de 6 aprilie 2023, orele 13,00 , în sala de şedinţă a Primăriei comunei Tomesti, cu proiectul ordinii de zi prevazut in Anexa la prezenta Dispozitie, care face parte integranta din aceasta.
Art. 2. (1) Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi pot fi consultate la sediul Primariei comunei Tomesti — la biroul secretarului general al comunei .
(2). Proiectul de hotarare inscris pe ordinea de zi, insotit de documentele prevazute de lege, se transmite spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, conform Anexei mentionate la art. 1.
(3). Membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari.
Art. 3. Prezenta dispozitie poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara.
Art. 4. Prezenta dispoziţie se comunică :
Instituţiei prefectului jud. Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Secretarului comunei Tomesti;
Consilierilor locali ;
P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 29.03.2023
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Anexa la Dispozitia nr. 27/2023
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A SEDINTEI ORDINARE A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDETUL HUNEDOARA DIN DATA DE 6.04.2023, ORA 13,00
1.Proiectul de hotarare a consiliului local nr.20/01.03.2023 privind alegerea preşedintelui de şedinţă Initiat de primarul comunei Tomesti
2.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 19/28.02.2023 privind aprobarea valorificării materialului lemnos cuprins în APV 15472/2300121000760 BALEANU întocmit de Ocolul Silvic Brad , din pădurea comunei Tomesti.
Initiat de primarul comunei Tomesti
3.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 21/01.03.2023 privind indexarea impozitelor și taxelor locale ale comunei Tomesti pe anul 2024.
Initiat de primarul comunei Tomesti
4.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 22/01.03.2023 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a capelei mortuare din localitatea Tomesti, proprietate publică a UAT Tomesti . Initiat de primarul comunei Tomesti
5.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 23/01.03.2023 privind aprobarea cuantumului unei burse scolare pentru semestrul II al anului scolar 2022-2023
Initiat de primarul comunei Tomesti
6.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 24/ 01.03.2023 privind actualizarea Planului de analiza si acoperire a riscurilor (PAAR) in comuna Tomesti pe anul 2023. , Initiat de primarul comunei Tomesti
7. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 25/01.03.2023 privind insusirea Actului adițional nr.1 la Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad,județul Hunedoara nr.11/11.01.2023 precum și mandatarea președintelui să semneze actul adițional.
Initiat de primarul comunei Tomesti .
8. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.26 /08.03.2023 privind însușirea Actului adițional nr. 2 la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem Integrat de Management al Deșeurilor în județul Hunedoara”
Initiat de primarul comunei Tomesti .
9. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 27 /29.03.2023 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2023 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi.
Initiat de primarul comunei Tomesti .
10. RAPORT PRIVIND STAREA ECONOMICA SI SOCIALA SI DE MEDIU A COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2022
Prezentat de primarul comunei Tomesti.
Spre avizare Comisiilor de specialitate:
1. Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert : punctul 2,3,4,5,6,7,8,9
2.Comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice,
a drepturilor cetatenilor : punctul 1
P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 29.03.2023
PRIMĂRIA COMUNEI TOMESTI APROBAT,
STR. PRINCIPALA , NR. 50 PRIMAR,
TEL. 0254684328 , FAX 0254684338 Vasiu Adrian-Viorel
Email – primariatomesti.hd@gmail.com
Nr. 369 din 28.03.2023
REFERAT CU PRIVIRE LA:
CONVOCAREA ÎN ŞEDINŢĂ ORDINARĂ A CONSILIULUI LOCAL TOMESTI PENTRU ZIUA DE 6.04.2023, ORA 13,00
În conformitate cu prevederile dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ , propun emiterea unei dispoziţii referitoare la convocarea unei şedinţe ordinare a Consiliului Local al Comunei Tomesti în data de 6.04.2023 , ora 13,00”, cu următorul proiect al ordinii de zi:
1. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.20/01.03.2023 privind alegerea preşedintelui de şedinţă . Initiat de primarul comunei Tomesti
2.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 19/28.02.2023 privind aprobarea valorificării materialului lemnos cuprins în APV 15472/2300121000760 BALEANU întocmit de Ocolul Silvic Brad , din pădurea comunei Tomesti.
Initiat de primarul comunei Tomesti
3.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 21/01.03.2023 privind indexarea impozitelor și taxelor locale ale comunei Tomesti pe anul 2024.
Initiat de primarul comunei Tomesti
4.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 22/01.03.2023 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a capelei mortuare din localitatea Tomesti, proprietate publică a UAT Tomesti . Initiat de primarul comunei Tomesti
5.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 23/01.03.2023 privind aprobarea cuantumului unei burse scolare pentru semestrul II al anului scolar 2022-2023
Initiat de primarul comunei Tomesti
6.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 24/ 01.03.2023 privind actualizarea Planului de analiza si acoperire a riscurilor (PAAR) in comuna Tomesti pe anul 2023. , Initiat de primarul comunei Tomesti
7. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 25/01.03.2023 privind insusirea Actului adițional nr.1 la Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad,județul Hunedoara nr.11/11.01.2023 precum și mandatarea președintelui să semneze actul adițional.
Initiat de primarul comunei Tomesti .
8. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.26 /08.03.2023 privind însușirea Actului adițional nr. 2 la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem Integrat de Management al Deșeurilor în județul Hunedoara”
Initiat de primarul comunei Tomesti .
9. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 27/29.03.2023 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2023 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi.
Initiat de primarul comunei Tomesti .
10. RAPORT PRIVIND STAREA ECONOMICA, SOCIALA SI DE MEDIU A COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2022.
Prezentat de primarul comunei Tomesti.
In acest caz, Proiectele de hotarari inscrise pe ordinea de zi, insotite de documentele prevazute de lege, se transmit spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, iar membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari .
ÎNTOCMIT,
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
CONVOCATOR
COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local ……………………………………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 6.04.2023 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 30 -A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
- Proiectul de hotarare a consiliului local nr.20/01.03.2023 privind alegerea preşedintelui de şedinţă Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor . - Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 19/28.02.2023 privind aprobarea valorificării materialului lemnos cuprins în APV 15472/2300121000760 BALEANU întocmit de Ocolul Silvic Brad , din pădurea comunei Tomesti.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ. - Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 21/01.03.2023 privind indexarea impozitelor și taxelor locale ale comunei Tomesti pe anul 2024.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ. - Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 22/01.03.2023 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a capelei mortuare din localitatea Tomesti, proprietate publică a UAT Tomesti . Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ. - Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 23/01.03.2023 privind aprobarea cuantumului unei burse scolare pentru semestrul II al anului scolar 2022-2023
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ. - Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 24/ 01.03.2023 privind actualizarea Planului de analiza si acoperire a riscurilor (PAAR) in comuna Tomesti pe anul 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare:
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ. - Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 25/01.03.2023 privind insusirea Actului adițional nr.1 la Contractul de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad,județul Hunedoara nr.11/11.01.2023 precum și mandatarea președintelui să semneze actul adițional.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare:
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ. - Proiectul de hotarare a consiliului local nr.26 /08.03.2023 privind însușirea Actului adițional nr. 2 la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem Integrat de Management al Deșeurilor în județul Hunedoara”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ. - Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 27 /29.03.2023 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2023 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ. - RAPORT PRIVIND STAREA ECONOMICA SI SOCIALA SI DE MEDIU A COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2022
Prezentat de primarul comunei Tomesti.
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 29.03.2023
ANUNT dezbatere publică asupra PROIECTULUI DE HOTARARE PRIVIND ÎNSUȘIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR. 2 LA DOCUMENTUL DE POZIȚIE PRIVIND MODUL DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI „SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA”
ANUNT
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 8.03.2023 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel
PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND ÎNSUȘIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR. 2 LA DOCUMENTUL DE POZIȚIE PRIVIND MODUL DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI „SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA”
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 5.04.2023 , ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti, la compartimentul Secretar general al comunei Tomesti , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
R O M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.26 DIN 8.03.2023
PRIVIND ÎNSUȘIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR. 2 LA DOCUMENTUL DE POZIȚIE
PRIVIND MODUL DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI „SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA”
Consiliul local al comunei Tomesti:
Analizând temeiurile juridice, respectiv:
– Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare;
– Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 74/2018, astfel cum a fost modficată prin Legea nr. 31 din 10.01.2019, cu modificările și completările ulterioare;
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara” semnat de membrii A.D.I.S.I.G.D.-Hunedoara;
– Statutul A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara;
– Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– Legea nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– Ordinul A.N.R.S.C. nr. 640/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile de salubrizare, precum și de calculare tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deșeurilor și a taxelor de salubrizare;
– Ordinul A.N.R.S.C. nr. 82 din 9 iulie 2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
– Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările si completările ulterioare;
– art. 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), alin. (14) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
In baza prevederilor Notei de fundamentare a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara” nr. 803/07.03.2023, , prin care se solicită însușirea Actului adițional nr. 2 la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara”;
Analizand referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/32 din 8.03.2023 prin care se propune însușirea Actului adițional nr. 2 la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara” .
În baza art.89, art. 129, alin. 1, alin. 2, lit. b, alin. 4, lit. d, si art. 139, alin. 1 si 3, lit. e coroborat
cu art. 5, lit.cc, art.196, alin. 1, lit. a art. 197, art. 199, alin. (1) și alin.(2) și si art. 243, alin.1, lit.a din
OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRÂSTE:
Art.1. Se însușește Actul adițional nr. 2 la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara”, conform Anexei nr. 1 care face parte din prezenta hotărâre.
Art.2. Se mandatează domnul Vasiu Adrian-Viorel, primarul U.A.T. Comuna Tomesti, să semneze în numele și pentru U.A.T.Tomesti , acest act adiţional la Documentul de poziţie.
Art.3. Ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri revine primarului comunei Tomesti .
Art.4. Prezenta hotărâre poate fi atacată conform procedurii și termenelor stabilite de Legea nr.554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Art.5. Prin grija secretarului general al comunei Tomesti, prezenta hotărâre se aduce la cunoștință publică prin afișare și se comunică:
– Instituției Prefectului județul Hunedoara;
– Primarului comunei Tomesti;
– Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara
INITIATOR , AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
R O M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr. 3/31 din 08.03.2023
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND ÎNSUȘIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR. 2 LA DOCUMENTUL DE POZIȚIE PRIVIND MODUL DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI „SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA”
Văzând Nota de fundamentare a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara” nr. 803/07.03.2023, , prin care se solicită aprobarea încheierii unui act adițional la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara”, din următoarele motive:
Scopul întocmirii Documentului de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara” vizează:
– gestionarea integrată a deșeurilor municipale generate de UAT-urile din județul Hunedoara pe bază de eficiență economică;
– tratarea și valorificarea în comun a deșeurilor conform țintelor asumate;
– Oferirea beneficiarilor sistemului a unor servicii de calitate ridicată privind colectarea, tratarea și eliminarea deșeurilor.
Modificările legislative aduse de O.U.G. nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor și a Legii serviciului de salubrizare a localităților nr. 101/2006, și de Ordinul A.N.R.S.C. nr. 640/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile de salubrizare, precum și de calculare tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deșeurilor și a taxelor de salubrizare, impun modificarea și/sau completarea unor articole ale acestui document de poziție în vederea asigurării unor condiții care să îmbunătățească sustenabilitatea financiară a sistemului de management integrat al deșeurilor în județul Hunedoara.
Ținând cont de cele prezentate mai sus și în conformitate art. 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), alin. (14), art. 139 alin. (1) și ale art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, propun spre analiză și aprobare proiectul de hotărâre privind însușirea Actului adițional nr. 2 la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara”
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel
R O M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
Nr. 4/31 din 08.03.2023
RAPORTUL COMPARTIMENTULUI DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND ÎNSUȘIREA ACTULUI ADIȚIONAL NR. 2 LA DOCUMENTUL DE POZIȚIE PRIVIND MODUL DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI „SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA”
Văzând Nota de fundamentare a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara” nr. 803/07.03.2023, , prin care se solicită aprobarea încheierii unui act adițional la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara”, din următoarele motive:
Scopul întocmirii Documentului de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara” vizează:
– gestionarea integrată a deșeurilor municipale generate de UAT-urile din județul Hunedoara pe bază de eficiență economică;
– tratarea și valorificarea în comun a deșeurilor conform țintelor asumate;
– Oferirea beneficiarilor sistemului a unor servicii de calitate ridicată privind colectarea, tratarea și eliminarea deșeurilor.
Modificările legislative aduse de O.U.G. nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor și a Legii serviciului de salubrizare a localităților nr. 101/2006, și de Ordinul A.N.R.S.C. nr. 640/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile de salubrizare, precum și de calculare tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deșeurilor și a taxelor de salubrizare, impun modificarea și/sau completarea unor articole ale acestui document de poziție în vederea asigurării unor condiții care să îmbunătățească sustenabilitatea financiară a sistemului de management integrat al deșeurilor în județul Hunedoara.
Ținând cont de cele prezentate mai sus și în conformitate art. 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), alin. (14), art. 139 alin. (1) și ale art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, propun spre aprobare proiectul de hotărâre privind însușirea Actului adițional nr. 2 la Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara
CONSILIER ACHIZITII PUBLICE
Indries Damian-Iulian