MONITORUL OFICIAL LOCAL
ALTE DOCUMENTE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.

ALTE DOCUMENTE PUBLICE
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
♦ Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
* Documente emise de primărie care fac parte din categoria informațiilor publice.
PROIECT DE HOTĂRÂREA NR. 34/26.04.2022 PRIVIND APROBAREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE ŞI A CAIETULUI DE SARCINI AL SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC ÎN COMUNA TOMESTI
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL: „AMENAJARE PARC IN SATUL TOMESTI
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL: „REPARATII SEDIU PRIMARIE SI MAGAZIE SAT TOMESTI, COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA ÎNCHIRIERII PRIN ATRIBUIRE DIRECTĂ A PĂȘUNILOR DISPONIBILE AFLATE ÎN PROPRIETATEA PRIVATĂ A COMUNEI TOMESTI
[…]
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
D I S P O Z I Ţ I E Nr. 2/2021 privind încetarea contractului de munca al d-nei CIRCEL FLAVIA-GABRIELA asistent personal pentru persoană cu handicap grav
[…]
DISPOZITIA NR. 1/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 28.01.2021, ORA 11,00
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND INSUSIREA REZULTATULUI INVENTARIERII PATRIMONIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI TOMESTI PENTRU ANUL 2021
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND AVIZAREA CONTRACTULUI-CADRU VIZÂND ACOPERIREA COSTURILOR NETE PENTRU COLECTAREA ȘI TRANSPORTUL, STOCAREA TEMPORARĂ, SORTAREA ȘI ÎNCREDINȚAREA ÎN VEDEREA VALORIFICĂRII DEȘEURILOR CARE FAC OBIECTUL RĂSPUNDERII EXTINSE A PRODUCĂTORULUI DIN JUDEȚUL HUNEDOARA ȘI A ÎNCHEIERII ACESTUIA ÎNTRE ADI S.I.G.D. HUNEDOARA ȘI DIFERITE ORGANIZAȚII DE PRELUARE A RESPONSABILITĂȚII (OIREP)
[…]
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 8 DIN 11.01.2021 PENTRU PUNEREA ÎN APLICARE A O.U.G. NR. 74/2018 PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA LEGII NR. 211/2011 PRIVIND REGIMUL DEȘEURILOR, A LEGII NR. 249/2015 PRIVIND MODALITATEA DE GESTIONARE A AMBALAJELOR ȘI A DEȘEURILOR DE AMBALAJE ȘI A O.U.G. NR. 196/2005 PRIVIND FONDUL PENTRU MEDIU, PRIN ADIȚIONAREA CONTRACTULUI DE DELEGARE A GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD NR. 394/720/25.04.2018
[…]
PROCES-VERBAL Incheiat astazi 23.12.2020 în şedinţa extraordinara convocata de indata a Consiliului local al comunei Tomesti.
[…]
DISPOZITIA NR. 64/2020 PRIVIND CONVOCAREA DE INDATA IN SEDINTA EXTRAORDINARA A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, PENTRU DATA DE 23.12.2020, ORA 9”
[…]
ANUNȚ – PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND ÎNSUŞIREA RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA ASISTENŢILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV PE SEMESTRUL II AL ANULUI 2020
[…]
D I S P O Z I Ţ I E Nr. 2/2021 privind încetarea contractului de munca al d-nei CIRCEL FLAVIA-GABRIELA asistent personal pentru persoană cu handicap grav
[…]
DISPOZITIA NR. 1/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 28.01.2021, ORA 11,00
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND INSUSIREA REZULTATULUI INVENTARIERII PATRIMONIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI TOMESTI PENTRU ANUL 2021
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND AVIZAREA CONTRACTULUI-CADRU VIZÂND ACOPERIREA COSTURILOR NETE PENTRU COLECTAREA ȘI TRANSPORTUL, STOCAREA TEMPORARĂ, SORTAREA ȘI ÎNCREDINȚAREA ÎN VEDEREA VALORIFICĂRII DEȘEURILOR CARE FAC OBIECTUL RĂSPUNDERII EXTINSE A PRODUCĂTORULUI DIN JUDEȚUL HUNEDOARA ȘI A ÎNCHEIERII ACESTUIA ÎNTRE ADI S.I.G.D. HUNEDOARA ȘI DIFERITE ORGANIZAȚII DE PRELUARE A RESPONSABILITĂȚII (OIREP)
[…]
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 8 DIN 11.01.2021 PENTRU PUNEREA ÎN APLICARE A O.U.G. NR. 74/2018 PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA LEGII NR. 211/2011 PRIVIND REGIMUL DEȘEURILOR, A LEGII NR. 249/2015 PRIVIND MODALITATEA DE GESTIONARE A AMBALAJELOR ȘI A DEȘEURILOR DE AMBALAJE ȘI A O.U.G. NR. 196/2005 PRIVIND FONDUL PENTRU MEDIU, PRIN ADIȚIONAREA CONTRACTULUI DE DELEGARE A GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD NR. 394/720/25.04.2018
[…]
PROCES-VERBAL Incheiat astazi 23.12.2020 în şedinţa extraordinara convocata de indata a Consiliului local al comunei Tomesti.
[…]
DISPOZITIA NR. 64/2020 PRIVIND CONVOCAREA DE INDATA IN SEDINTA EXTRAORDINARA A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, PENTRU DATA DE 23.12.2020, ORA 9”
[…]
ANUNȚ – PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND ÎNSUŞIREA RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA ASISTENŢILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV PE SEMESTRUL II AL ANULUI 2020
[…]
PROIECT DE HOTĂRÂREA NR. 34/26.04.2022 PRIVIND APROBAREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE ŞI A CAIETULUI DE SARCINI AL SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC ÎN COMUNA TOMESTI
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL: „AMENAJARE PARC IN SATUL TOMESTI
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL: „REPARATII SEDIU PRIMARIE SI MAGAZIE SAT TOMESTI, COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA ÎNCHIRIERII PRIN ATRIBUIRE DIRECTĂ A PĂȘUNILOR DISPONIBILE AFLATE ÎN PROPRIETATEA PRIVATĂ A COMUNEI TOMESTI
[…]
D I S P O Z I Ţ I E Nr. 2/2021 privind încetarea contractului de munca al d-nei CIRCEL FLAVIA-GABRIELA asistent personal pentru persoană cu handicap grav
[…]
DISPOZITIA NR. 1/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 28.01.2021, ORA 11,00
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND INSUSIREA REZULTATULUI INVENTARIERII PATRIMONIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI TOMESTI PENTRU ANUL 2021
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND AVIZAREA CONTRACTULUI-CADRU VIZÂND ACOPERIREA COSTURILOR NETE PENTRU COLECTAREA ȘI TRANSPORTUL, STOCAREA TEMPORARĂ, SORTAREA ȘI ÎNCREDINȚAREA ÎN VEDEREA VALORIFICĂRII DEȘEURILOR CARE FAC OBIECTUL RĂSPUNDERII EXTINSE A PRODUCĂTORULUI DIN JUDEȚUL HUNEDOARA ȘI A ÎNCHEIERII ACESTUIA ÎNTRE ADI S.I.G.D. HUNEDOARA ȘI DIFERITE ORGANIZAȚII DE PRELUARE A RESPONSABILITĂȚII (OIREP)
[…]
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 8 DIN 11.01.2021 PENTRU PUNEREA ÎN APLICARE A O.U.G. NR. 74/2018 PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA LEGII NR. 211/2011 PRIVIND REGIMUL DEȘEURILOR, A LEGII NR. 249/2015 PRIVIND MODALITATEA DE GESTIONARE A AMBALAJELOR ȘI A DEȘEURILOR DE AMBALAJE ȘI A O.U.G. NR. 196/2005 PRIVIND FONDUL PENTRU MEDIU, PRIN ADIȚIONAREA CONTRACTULUI DE DELEGARE A GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD NR. 394/720/25.04.2018
[…]
PROCES-VERBAL Incheiat astazi 23.12.2020 în şedinţa extraordinara convocata de indata a Consiliului local al comunei Tomesti.
[…]
DISPOZITIA NR. 64/2020 PRIVIND CONVOCAREA DE INDATA IN SEDINTA EXTRAORDINARA A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, PENTRU DATA DE 23.12.2020, ORA 9”
[…]
ANUNȚ – PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND ÎNSUŞIREA RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA ASISTENŢILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV PE SEMESTRUL II AL ANULUI 2020
[…]
D I S P O Z I Ţ I E Nr. 2/2021 privind încetarea contractului de munca al d-nei CIRCEL FLAVIA-GABRIELA asistent personal pentru persoană cu handicap grav
[…]
DISPOZITIA NR. 1/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 28.01.2021, ORA 11,00
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND INSUSIREA REZULTATULUI INVENTARIERII PATRIMONIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI TOMESTI PENTRU ANUL 2021
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND AVIZAREA CONTRACTULUI-CADRU VIZÂND ACOPERIREA COSTURILOR NETE PENTRU COLECTAREA ȘI TRANSPORTUL, STOCAREA TEMPORARĂ, SORTAREA ȘI ÎNCREDINȚAREA ÎN VEDEREA VALORIFICĂRII DEȘEURILOR CARE FAC OBIECTUL RĂSPUNDERII EXTINSE A PRODUCĂTORULUI DIN JUDEȚUL HUNEDOARA ȘI A ÎNCHEIERII ACESTUIA ÎNTRE ADI S.I.G.D. HUNEDOARA ȘI DIFERITE ORGANIZAȚII DE PRELUARE A RESPONSABILITĂȚII (OIREP)
[…]
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 8 DIN 11.01.2021 PENTRU PUNEREA ÎN APLICARE A O.U.G. NR. 74/2018 PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA LEGII NR. 211/2011 PRIVIND REGIMUL DEȘEURILOR, A LEGII NR. 249/2015 PRIVIND MODALITATEA DE GESTIONARE A AMBALAJELOR ȘI A DEȘEURILOR DE AMBALAJE ȘI A O.U.G. NR. 196/2005 PRIVIND FONDUL PENTRU MEDIU, PRIN ADIȚIONAREA CONTRACTULUI DE DELEGARE A GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD NR. 394/720/25.04.2018
[…]
PROCES-VERBAL Incheiat astazi 23.12.2020 în şedinţa extraordinara convocata de indata a Consiliului local al comunei Tomesti.
[…]
DISPOZITIA NR. 64/2020 PRIVIND CONVOCAREA DE INDATA IN SEDINTA EXTRAORDINARA A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, PENTRU DATA DE 23.12.2020, ORA 9”
[…]
ANUNȚ – PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND ÎNSUŞIREA RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA ASISTENŢILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV PE SEMESTRUL II AL ANULUI 2020
[…]
ANUNȚURI PUBLICE
(anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)
D I S P O Z I Ţ I E Nr. 2/2021 privind încetarea contractului de munca al d-nei CIRCEL FLAVIA-GABRIELA asistent personal pentru persoană cu handicap grav
[…]
DISPOZITIA NR. 1/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 28.01.2021, ORA 11,00
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND INSUSIREA REZULTATULUI INVENTARIERII PATRIMONIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI TOMESTI PENTRU ANUL 2021
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND AVIZAREA CONTRACTULUI-CADRU VIZÂND ACOPERIREA COSTURILOR NETE PENTRU COLECTAREA ȘI TRANSPORTUL, STOCAREA TEMPORARĂ, SORTAREA ȘI ÎNCREDINȚAREA ÎN VEDEREA VALORIFICĂRII DEȘEURILOR CARE FAC OBIECTUL RĂSPUNDERII EXTINSE A PRODUCĂTORULUI DIN JUDEȚUL HUNEDOARA ȘI A ÎNCHEIERII ACESTUIA ÎNTRE ADI S.I.G.D. HUNEDOARA ȘI DIFERITE ORGANIZAȚII DE PRELUARE A RESPONSABILITĂȚII (OIREP)
[…]
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 8 DIN 11.01.2021 PENTRU PUNEREA ÎN APLICARE A O.U.G. NR. 74/2018 PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA LEGII NR. 211/2011 PRIVIND REGIMUL DEȘEURILOR, A LEGII NR. 249/2015 PRIVIND MODALITATEA DE GESTIONARE A AMBALAJELOR ȘI A DEȘEURILOR DE AMBALAJE ȘI A O.U.G. NR. 196/2005 PRIVIND FONDUL PENTRU MEDIU, PRIN ADIȚIONAREA CONTRACTULUI DE DELEGARE A GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD NR. 394/720/25.04.2018
[…]
PROCES-VERBAL Incheiat astazi 23.12.2020 în şedinţa extraordinara convocata de indata a Consiliului local al comunei Tomesti.
[…]
DISPOZITIA NR. 64/2020 PRIVIND CONVOCAREA DE INDATA IN SEDINTA EXTRAORDINARA A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, PENTRU DATA DE 23.12.2020, ORA 9”
[…]
ANUNȚ – PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND ÎNSUŞIREA RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA ASISTENŢILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV PE SEMESTRUL II AL ANULUI 2020
[…]
Declarații de avere și de interese
Transparența veniturilor salariale
COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 23.11.2023 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 38-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
- Proiect de hotărâre nr. 54/15.10.2023 privind darea în folosință gratuită a unui spațiu situat în imobilul Primăriei comunei Tomesti, către Inspectoratul de Poliție Județean Hunedoara, spațiu în care își va desfășura activitatea Postul de Poliție Tomesti, prin încheierea unui contract de comodat în acest sens.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
2. Proiect de hotarare nr. 55/15.10.2023 privind aprobarea indexarii nivelurilor impozitului pe mijloacele de transport cu masa totala maxima autorizata mai mare sau egala cu 12 tone pentru anul 2024.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
3. Proiect de hotarare nr.56/31.10.2023 privind aprobarea modificarii organigramei si statului de funcţii pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
4. Proiect de hotarare nr. 57/8.11.2023 privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 16.11.2023
Rapoarte și studii
D I S P O Z I Ţ I E Nr. 2/2021 privind încetarea contractului de munca al d-nei CIRCEL FLAVIA-GABRIELA asistent personal pentru persoană cu handicap grav
[…]
DISPOZITIA NR. 1/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 28.01.2021, ORA 11,00
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND INSUSIREA REZULTATULUI INVENTARIERII PATRIMONIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI TOMESTI PENTRU ANUL 2021
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND AVIZAREA CONTRACTULUI-CADRU VIZÂND ACOPERIREA COSTURILOR NETE PENTRU COLECTAREA ȘI TRANSPORTUL, STOCAREA TEMPORARĂ, SORTAREA ȘI ÎNCREDINȚAREA ÎN VEDEREA VALORIFICĂRII DEȘEURILOR CARE FAC OBIECTUL RĂSPUNDERII EXTINSE A PRODUCĂTORULUI DIN JUDEȚUL HUNEDOARA ȘI A ÎNCHEIERII ACESTUIA ÎNTRE ADI S.I.G.D. HUNEDOARA ȘI DIFERITE ORGANIZAȚII DE PRELUARE A RESPONSABILITĂȚII (OIREP)
[…]
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 8 DIN 11.01.2021 PENTRU PUNEREA ÎN APLICARE A O.U.G. NR. 74/2018 PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA LEGII NR. 211/2011 PRIVIND REGIMUL DEȘEURILOR, A LEGII NR. 249/2015 PRIVIND MODALITATEA DE GESTIONARE A AMBALAJELOR ȘI A DEȘEURILOR DE AMBALAJE ȘI A O.U.G. NR. 196/2005 PRIVIND FONDUL PENTRU MEDIU, PRIN ADIȚIONAREA CONTRACTULUI DE DELEGARE A GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD NR. 394/720/25.04.2018
[…]
PROCES-VERBAL Incheiat astazi 23.12.2020 în şedinţa extraordinara convocata de indata a Consiliului local al comunei Tomesti.
[…]
DISPOZITIA NR. 64/2020 PRIVIND CONVOCAREA DE INDATA IN SEDINTA EXTRAORDINARA A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, PENTRU DATA DE 23.12.2020, ORA 9”
[…]
ANUNȚ – PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND ÎNSUŞIREA RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA ASISTENŢILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV PE SEMESTRUL II AL ANULUI 2020
[…]
Toate documentele de interes public
D I S P O Z I Ţ I E Nr. 2/2021 privind încetarea contractului de munca al d-nei CIRCEL FLAVIA-GABRIELA asistent personal pentru persoană cu handicap grav
[…]
DISPOZITIA NR. 1/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 28.01.2021, ORA 11,00
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND INSUSIREA REZULTATULUI INVENTARIERII PATRIMONIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI TOMESTI PENTRU ANUL 2021
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND AVIZAREA CONTRACTULUI-CADRU VIZÂND ACOPERIREA COSTURILOR NETE PENTRU COLECTAREA ȘI TRANSPORTUL, STOCAREA TEMPORARĂ, SORTAREA ȘI ÎNCREDINȚAREA ÎN VEDEREA VALORIFICĂRII DEȘEURILOR CARE FAC OBIECTUL RĂSPUNDERII EXTINSE A PRODUCĂTORULUI DIN JUDEȚUL HUNEDOARA ȘI A ÎNCHEIERII ACESTUIA ÎNTRE ADI S.I.G.D. HUNEDOARA ȘI DIFERITE ORGANIZAȚII DE PRELUARE A RESPONSABILITĂȚII (OIREP)
[…]
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 8 DIN 11.01.2021 PENTRU PUNEREA ÎN APLICARE A O.U.G. NR. 74/2018 PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA LEGII NR. 211/2011 PRIVIND REGIMUL DEȘEURILOR, A LEGII NR. 249/2015 PRIVIND MODALITATEA DE GESTIONARE A AMBALAJELOR ȘI A DEȘEURILOR DE AMBALAJE ȘI A O.U.G. NR. 196/2005 PRIVIND FONDUL PENTRU MEDIU, PRIN ADIȚIONAREA CONTRACTULUI DE DELEGARE A GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD NR. 394/720/25.04.2018
[…]
PROCES-VERBAL Incheiat astazi 23.12.2020 în şedinţa extraordinara convocata de indata a Consiliului local al comunei Tomesti.
[…]
DISPOZITIA NR. 64/2020 PRIVIND CONVOCAREA DE INDATA IN SEDINTA EXTRAORDINARA A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, PENTRU DATA DE 23.12.2020, ORA 9”
[…]
ANUNȚ – PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND ÎNSUŞIREA RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA ASISTENŢILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV PE SEMESTRUL II AL ANULUI 2020
[…]