MONITORUL OFICIAL LOCAL

ALTE DOCUMENTE

♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:

JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 38 /06.06.2023
privind aprobarea Actului adițional de revizuire a acordului de partenriat si a cofinantarii proiectului ”INCREASED KNOWLEDGE ON RENEWABLE ENERGY AND ENERGY EFFICIENCY THROUGH TRAINING AND BEST PRACTICE EXCHANGES BETWEEN PROFESIONALS FROM ARAD COUNTY AND NORWEGIAN PARTNERS” (cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul arad și partenerii norvegieni)

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere :
– Referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrată sub nr. 3/43 din 06.06.2023 ;
– Hotararea Consiliului local Tomesti nr. 45/2022 privind aprobarea Acordului de parteneriat si cofinantarea proiectului ”INCREASED KNOWLEDGE ON RENEWABLE ENERGY AND ENERGY EFFICIENCY THROUGH TRAINING AND BEST PRACTICE EXCHANGES BETWEEN PROFESIONALS FROM ARAD COUNTY AND NORWEGIAN PARTNERS” (CUNOȘTINȚE SPORITE PRIVIND ENERGIA REGENERABILĂ ȘI EFICIENȚA ENERGETICĂ PRIN FORMARE ȘI SCHIMBURI DE BUNE PRACTICI ÎNTRE PROFESIONIȘTI DIN JUDEȚUL ARAD ȘI PARTENERII NORVEGIENI)
– Ghidul Programulului Energie in Romania – Mecanism Financiar Norvegian 2014-2021prin Granturile SEE și Norvegiene;
In baza art.35 alin.1 ,alin.3 si alin.4 din Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare,
Analizand prevederile art. 129 alin.2, lit.e , alin. 9 lit. a, lit. c , art.139 alin.3 lit.f si art.196 alin.1 lit.a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare ;

HOTARASTE:

Art.1. Se aproba modificarea prin Act adițional a Acordului de Parteneriat aferent proiectului „Cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul Arad și partenerii norvegieni”/„INCREASED KNOWLEDGE ON RENEWABLE ENERGY AND ENERGY EFFICIENCY THROUGH TRAINING AND BEST PRACTICE EXCHANGES BETWEEN PROFESSIONALS FROM ARAD COUNTY AND NORWEGIAN PARTNERS”, finanțat prin Mecanismul Financiar Norvegian 2014‐2021 – Programul pentru Energie în România, în forma prevăzută în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Celelalte prevederi ale Hotararea Consiliului local Tomesti nr. 45/2022 privind aprobarea participării Unității Administrativ-Teritoriale Comuna Tomesti în cadrul proiectului „Cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul Arad și partenerii norvegieni”/„Increased knowledge on renewable energy and energy efficiency through training and best practice exchanges between professionals from Arad County and Norwegian partners” rămân neschimbate.
Art.3. Cu ducerea la îndeplinire a hotărârii, se va încredinţa primarul comunei Tomesti prin compartimetele de specialitate.
Art.4. Prezenta hotărâre se comunică :
– Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara ;
– Primarului comunei Tomesti ;
– Compartimentului contabilitate si resurse umane
– Partenerilor din proiect

INITIATOR
AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr. 3/43 DIN 06.06.2023

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE

privind aprobarea Actului adițional de revizuire a acordului de partenriat si a cofinantarii proiectului ”INCREASED KNOWLEDGE ON RENEWABLE ENERGY AND ENERGY EFFICIENCY THROUGH TRAINING AND BEST PRACTICE EXCHANGES BETWEEN PROFESIONALS FROM ARAD COUNTY AND NORWEGIAN PARTNERS” (cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul Arad și partenerii norvegieni

Tinând cont de :
Contractul de finanțare nr. 2022/346705 promotor Consiliul Județean Arad cu parteneri Comuna Buteni, Comuna Tomești județul Hunedoara , Universitatea Aurel Vlaicu Arad și Universitatea Høgskolen i Østfold din Norvegia,
Acordul de parteneriat

Avand in vedere, scopul proiectului de a spori semnificativ competențele factorilor de decizie de vârf, ale personalului tehnic și administrativ din autoritățile publice locale și ale publicului larg legate atât de eficiența energetică, cât și de sursele regenerabile de energie, pentru a fi integrate și replicate la nivelul clădirilor și comunității locale. niveluri.

Rezultatele proiectului:
a. Număr de campanii de sensibilizare = 6
b. Numărul de persoane care urmează cursuri complete (mai mult de 2 zile) privind energia regenerabilă, eficiența energetică și securitatea energetică implementate = 20
c. Numărul de persoane care finalizează educația care acordă credite la nivel terțiar = 10
d. Numărul de persoane care urmează cursuri scurte (mai puțin de 2 zile) privind energia regenerabilă, eficiența energetică și securitatea energetică implementate = 150
e. Numărul de persoane atinse de campaniile de conștientizare privind energia regenerabilă, eficiența energetică și securitatea energetică = 300.

Participarea in cadrul proiectului a Comunei Tomesti este in calitate de partener, promotorul proiectului fiind Consiliul Judetean Arad. Ca si parteneri sunt Universitatea Aurel Vlaicu Arad, Comuna Buteni , judetul Hunedoara si un partener din partea Norvegiei Universitatea din Ostfold.

Tinând cont de perioda de implementare a proiectului respectiv – 30 decembrie 2023, s-a decis prin acodul de parteneriat actualizat ca unele din activitățile promotorului să revina partenerului Comuna Buteni, respectiv organizarea cursurilor de formare si realizarea PDTAC.

Sustinerea contributiei proprii se va realiza de catre Consiliul Județean Arad

Urmare celor relatate mai sus propunem aprobarea
actualizării Acordul de Parteneriat in vederea depunerii proiectului ”Increased knowledge on renewable energy and energy efficiency through training and best practice exchanges between profesionals from Arad county and Norwegian partners” (Cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul Arad și partenerii norvegieni) in cadrul programului pentru Energie in Romania – Mecanism Financiar Norvegian 2014-2021,

aprobarea cofinantarii proiectului ”Increased knowledge on renewable energy and energy efficiency through training and best practice exchanges between profesionals from Arad county and Norwegian partners” (Cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul Arad și partenerii norvegieni) cu valoarea de 9350 euro.

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
Nr. 4/43 din 06.06.2023

RAPORT
LA PROIECTUL DE HOTARARE
privind aprobarea Actului adițional de revizuire a acordului de partenriat si a cofinantarii proiectului ”increased knowledge on renewable energy and energy efficiency through training and best practice exchanges between profesionals from arad county and norwegian partners” (cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul Arad și partenerii norvegieni

Tinând cont de :
Contractul de finanțare nr. 2022/346705 promotor Consiliul Județean Arad cu partneri Comuna Buteni, Comuna Tomești județul Hunedoara , Universitatea Aurel Vlaicu Arad și Universitatea Høgskolen i Østfold din Norvegia,
Acordul de parteneriat

Avand in vedere, scopul proiectului de a spori semnificativ competențele factorilor de decizie de vârf, ale personalului tehnic și administrativ din autoritățile publice locale și ale publicului larg legate atât de eficiența energetică, cât și de sursele regenerabile de energie, pentru a fi integrate și replicate la nivelul clădirilor și comunității locale. niveluri.

Rezultatele proiectului:
a. Număr de campanii de sensibilizare = 6
b. Numărul de persoane care urmează cursuri complete (mai mult de 2 zile) privind energia regenerabilă, eficiența energetică și securitatea energetică implementate = 20
c. Numărul de persoane care finalizează educația care acordă credite la nivel terțiar = 10
d. Numărul de persoane care urmează cursuri scurte (mai puțin de 2 zile) privind energia regenerabilă, eficiența energetică și securitatea energetică implementate = 150
e. Numărul de persoane atinse de campaniile de conștientizare privind energia regenerabilă, eficiența energetică și securitatea energetică = 300.

Participarea in cadrul proiectului a Comunei Tomesti este in calitate de partener, promotorul proiectului fiind Consiliul Judetean Arad. Ca si parteneri sunt Universitatea Aurel Vlaicu Arad, Comuna Buteni , judetul Hunedoara si un partener din partea Norvegiei Universitatea din Ostfold.

Tinând cont de perioda de implementare a proiectului respectiv – 30 decembrie 2023, s-a deciz prin acodul de parteneriat actualizat ca unele din activitățile promotorului să revina partenerului Comuna Buteni, respectiv organizarea cursurilor de formare si realizarea PDTAC.

Sustinerea contributiei proprii se va realiza de catre Consiliul Județean Arad.

Urmare celor relatate mai sus propunem aprobarea
actualizării Acordul de Parteneriat in vederea depunerii proiectului ”Increased knowledge on renewable energy and energy efficiency through training and best practice exchanges between profesionals from Arad county and Norwegian partners” (Cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul Arad și partenerii norvegieni) in cadrul programului pentru Energie in Romania – Mecanism Financiar Norvegian 2014-2021,

aprobarea cofinantarii proiectului ”Increased knowledge on renewable energy and energy efficiency through training and best practice exchanges between profesionals from Arad county and Norwegian partners” (Cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul Arad și partenerii norvegieni) cu valoarea de 9350 euro.

CONSILIER ACHIZITII PUBLICE,
Indries Damian- Iulian


 

JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 37 /06.06.2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrată sub nr. 3/42 din 06.06.2023 ;
Văzând prevederile Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul/doamna consilier___________________________________________, pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.09.2023.
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a contenciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

INIŢIATOR
PRIMAR
AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda


ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
NR. 3/42 din 06.06.2023

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND
ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Stimaţi consilieri,
Conform prevederilor art.9 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti , aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti , consiliul local alege dintre membrii săi, un preşedinte de şedinţă, pentru o perioadă de cel mult 3 luni, perioadă în care acesta va conduce şedinţele consiliului local şi în care va semna hotărârile adoptate de consiliul local.
Având în vedere cele menţionate şi ţinând cont de prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ vă rog, domnilor consilieri, să aprobaţi proiectul de hotărâre în forma prezentată.

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMĂRIA
NR. 4/42 din 06.06.2023

RAPORT AL COMPARTIMENTULUI DE RESORT
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND
ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Potrivit prevederilor art. 123 alin. (1) şi (4) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi ale art.9 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti , consiliul local alege dintre membrii săi, un preşedinte de şedinţă, pentru o perioadă de cel mult 3 luni, perioadă în care acesta va conduce şedinţele consiliului local şi în care va semna hotărârile adoptate de consiliul local.
Având în vedere cele precizate mai sus, proiectul de hotărâre prin care se propune alegerea preşedintelui de şedinţă, se încadrează în prevederile legale.

ÎNTOCMIT:
SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA


 

Anunţ privind aplicarea Legii nr.123/2023 pentru modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr.18/1991

Aducem la cunoştinţă faptul că în baza Legii. 123/2023 pentru modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991, persoanele interesate pot depune dosare pentru reconstituirea/constituirea dreptului de proprietate, în termen de 6 luni de la intrarea în vigoare a prezentei legi, începând cu data de 19 mai 2023 până la data de

„(21) Deţinătorii sau moştenitorii acestora care nu s-au înscris în cooperativa agricolă de producţie, nu au predat sau nu li s-au preluat la stat terenurile prin acte translative de proprietate pot solicita, la cerere, comisiei judeţene emiterea titlului de proprietate în condiţiile prezentei legi, astfel:
a) dacă deţinătorii sau moştenitorii acestora figurează cu terenul în registrele agricole sau registrele cadastrale şi în evidenţele fiscale;
b) pentru terenul în cauză nu a fost deschisă carte funciară în baza Legii cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
c) terenul nu face obiectul cererilor de reconstituire sau constituire a dreptului de proprietate de către alte persoane şi nici nu s-a eliberat anterior titlu de proprietate cu privire la acesta.

Dosarul va cuprinde următoarele documente:
1. Cererea solicitantului/solicitanţilor, însoţită de copii de pe act/acte de identitate şi acte de stare civilă – naştere, căsătorie, după caz; în cazul în care solicitantul formulează cererea în calitate de moştenitor, se vor depune acte de deces şi certificat de moştenitor/de calitate succesorală;
2. Memoriu tehnic, întocmit şi validat prin semnătură şi ştampilă de către o persoană autorizată de către ANCPI/OCPI Hunedoara, prin care să se certifice că pentru terenul în cauză nu a fost deschisă carte funciară în baza Legii cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr.7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Plan de amplasament şi delimitare a imobilului, întocmit şi validat prin semnătură şi ştampilă de către o persoană autorizată de către ANCPI/OCPI Hunedoara, potrivit Anexei nr.16 la Regulamentul de recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară, aprobat prin Ordinul Directorului General al ANCPI nr.600/2023, (Regulament), însuşit prin semnătură şi ştampilă de preşedintele Comisiei locale pentru stabilirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor, luat în evidenţă, fără suprapunere cu imobile limitrofe;
4. Adeverinţă eliberată de Primăria comunei Tomesti din care să rezulte suprafaţa înscrisă în Registrul agricol;
5. Certificat de atestare fiscală;
6. În cazul în care terenul solicitat a făcut obiectul unei cauze aflate pe rolul instanţelor judecătoreşti, o declaraţie pe propria răspundere din partea solicitantului din care să rezulte care este soluţia rămasă definitivă.

Cererea, împreună cu actele prevăzute mai sus se depune la Primăria Comunei Tomesti fie personal, fie prin poştă, înăuntrul termenului prevăzut de lege ( 19 mai 2023 – 20 noiembrie 2023).

În cazul în care cererea se depune personal, solicitantul va prezenta actele doveditoare în original şi câte o copie xerox, semnată pentru conformitate, rămânând la comisie numai copiile acestora.
Când cererea se transmite prin poştă, la aceasta se vor anexa copii xerox semnate pentru conformitate pe propria răspundere de către solicitant.

Cererea se găsește la sediul Primăriei Comunei Tomesti sau se poate descărca de pe site-ul: www.primariatomestihd.ro.

h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică

ANUNȚURI PUBLICE
(anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)

Declarații de avere și de interese

JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 38 /06.06.2023
privind aprobarea Actului adițional de revizuire a acordului de partenriat si a cofinantarii proiectului ”INCREASED KNOWLEDGE ON RENEWABLE ENERGY AND ENERGY EFFICIENCY THROUGH TRAINING AND BEST PRACTICE EXCHANGES BETWEEN PROFESIONALS FROM ARAD COUNTY AND NORWEGIAN PARTNERS” (cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul arad și partenerii norvegieni)

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere :
– Referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrată sub nr. 3/43 din 06.06.2023 ;
– Hotararea Consiliului local Tomesti nr. 45/2022 privind aprobarea Acordului de parteneriat si cofinantarea proiectului ”INCREASED KNOWLEDGE ON RENEWABLE ENERGY AND ENERGY EFFICIENCY THROUGH TRAINING AND BEST PRACTICE EXCHANGES BETWEEN PROFESIONALS FROM ARAD COUNTY AND NORWEGIAN PARTNERS” (CUNOȘTINȚE SPORITE PRIVIND ENERGIA REGENERABILĂ ȘI EFICIENȚA ENERGETICĂ PRIN FORMARE ȘI SCHIMBURI DE BUNE PRACTICI ÎNTRE PROFESIONIȘTI DIN JUDEȚUL ARAD ȘI PARTENERII NORVEGIENI)
– Ghidul Programulului Energie in Romania – Mecanism Financiar Norvegian 2014-2021prin Granturile SEE și Norvegiene;
In baza art.35 alin.1 ,alin.3 si alin.4 din Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare,
Analizand prevederile art. 129 alin.2, lit.e , alin. 9 lit. a, lit. c , art.139 alin.3 lit.f si art.196 alin.1 lit.a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare ;

HOTARASTE:

Art.1. Se aproba modificarea prin Act adițional a Acordului de Parteneriat aferent proiectului „Cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul Arad și partenerii norvegieni”/„INCREASED KNOWLEDGE ON RENEWABLE ENERGY AND ENERGY EFFICIENCY THROUGH TRAINING AND BEST PRACTICE EXCHANGES BETWEEN PROFESSIONALS FROM ARAD COUNTY AND NORWEGIAN PARTNERS”, finanțat prin Mecanismul Financiar Norvegian 2014‐2021 – Programul pentru Energie în România, în forma prevăzută în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Celelalte prevederi ale Hotararea Consiliului local Tomesti nr. 45/2022 privind aprobarea participării Unității Administrativ-Teritoriale Comuna Tomesti în cadrul proiectului „Cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul Arad și partenerii norvegieni”/„Increased knowledge on renewable energy and energy efficiency through training and best practice exchanges between professionals from Arad County and Norwegian partners” rămân neschimbate.
Art.3. Cu ducerea la îndeplinire a hotărârii, se va încredinţa primarul comunei Tomesti prin compartimetele de specialitate.
Art.4. Prezenta hotărâre se comunică :
– Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara ;
– Primarului comunei Tomesti ;
– Compartimentului contabilitate si resurse umane
– Partenerilor din proiect

INITIATOR
AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr. 3/43 DIN 06.06.2023

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE

privind aprobarea Actului adițional de revizuire a acordului de partenriat si a cofinantarii proiectului ”INCREASED KNOWLEDGE ON RENEWABLE ENERGY AND ENERGY EFFICIENCY THROUGH TRAINING AND BEST PRACTICE EXCHANGES BETWEEN PROFESIONALS FROM ARAD COUNTY AND NORWEGIAN PARTNERS” (cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul Arad și partenerii norvegieni

Tinând cont de :
Contractul de finanțare nr. 2022/346705 promotor Consiliul Județean Arad cu parteneri Comuna Buteni, Comuna Tomești județul Hunedoara , Universitatea Aurel Vlaicu Arad și Universitatea Høgskolen i Østfold din Norvegia,
Acordul de parteneriat

Avand in vedere, scopul proiectului de a spori semnificativ competențele factorilor de decizie de vârf, ale personalului tehnic și administrativ din autoritățile publice locale și ale publicului larg legate atât de eficiența energetică, cât și de sursele regenerabile de energie, pentru a fi integrate și replicate la nivelul clădirilor și comunității locale. niveluri.

Rezultatele proiectului:
a. Număr de campanii de sensibilizare = 6
b. Numărul de persoane care urmează cursuri complete (mai mult de 2 zile) privind energia regenerabilă, eficiența energetică și securitatea energetică implementate = 20
c. Numărul de persoane care finalizează educația care acordă credite la nivel terțiar = 10
d. Numărul de persoane care urmează cursuri scurte (mai puțin de 2 zile) privind energia regenerabilă, eficiența energetică și securitatea energetică implementate = 150
e. Numărul de persoane atinse de campaniile de conștientizare privind energia regenerabilă, eficiența energetică și securitatea energetică = 300.

Participarea in cadrul proiectului a Comunei Tomesti este in calitate de partener, promotorul proiectului fiind Consiliul Judetean Arad. Ca si parteneri sunt Universitatea Aurel Vlaicu Arad, Comuna Buteni , judetul Hunedoara si un partener din partea Norvegiei Universitatea din Ostfold.

Tinând cont de perioda de implementare a proiectului respectiv – 30 decembrie 2023, s-a decis prin acodul de parteneriat actualizat ca unele din activitățile promotorului să revina partenerului Comuna Buteni, respectiv organizarea cursurilor de formare si realizarea PDTAC.

Sustinerea contributiei proprii se va realiza de catre Consiliul Județean Arad

Urmare celor relatate mai sus propunem aprobarea
actualizării Acordul de Parteneriat in vederea depunerii proiectului ”Increased knowledge on renewable energy and energy efficiency through training and best practice exchanges between profesionals from Arad county and Norwegian partners” (Cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul Arad și partenerii norvegieni) in cadrul programului pentru Energie in Romania – Mecanism Financiar Norvegian 2014-2021,

aprobarea cofinantarii proiectului ”Increased knowledge on renewable energy and energy efficiency through training and best practice exchanges between profesionals from Arad county and Norwegian partners” (Cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul Arad și partenerii norvegieni) cu valoarea de 9350 euro.

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
Nr. 4/43 din 06.06.2023

RAPORT
LA PROIECTUL DE HOTARARE
privind aprobarea Actului adițional de revizuire a acordului de partenriat si a cofinantarii proiectului ”increased knowledge on renewable energy and energy efficiency through training and best practice exchanges between profesionals from arad county and norwegian partners” (cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul Arad și partenerii norvegieni

Tinând cont de :
Contractul de finanțare nr. 2022/346705 promotor Consiliul Județean Arad cu partneri Comuna Buteni, Comuna Tomești județul Hunedoara , Universitatea Aurel Vlaicu Arad și Universitatea Høgskolen i Østfold din Norvegia,
Acordul de parteneriat

Avand in vedere, scopul proiectului de a spori semnificativ competențele factorilor de decizie de vârf, ale personalului tehnic și administrativ din autoritățile publice locale și ale publicului larg legate atât de eficiența energetică, cât și de sursele regenerabile de energie, pentru a fi integrate și replicate la nivelul clădirilor și comunității locale. niveluri.

Rezultatele proiectului:
a. Număr de campanii de sensibilizare = 6
b. Numărul de persoane care urmează cursuri complete (mai mult de 2 zile) privind energia regenerabilă, eficiența energetică și securitatea energetică implementate = 20
c. Numărul de persoane care finalizează educația care acordă credite la nivel terțiar = 10
d. Numărul de persoane care urmează cursuri scurte (mai puțin de 2 zile) privind energia regenerabilă, eficiența energetică și securitatea energetică implementate = 150
e. Numărul de persoane atinse de campaniile de conștientizare privind energia regenerabilă, eficiența energetică și securitatea energetică = 300.

Participarea in cadrul proiectului a Comunei Tomesti este in calitate de partener, promotorul proiectului fiind Consiliul Judetean Arad. Ca si parteneri sunt Universitatea Aurel Vlaicu Arad, Comuna Buteni , judetul Hunedoara si un partener din partea Norvegiei Universitatea din Ostfold.

Tinând cont de perioda de implementare a proiectului respectiv – 30 decembrie 2023, s-a deciz prin acodul de parteneriat actualizat ca unele din activitățile promotorului să revina partenerului Comuna Buteni, respectiv organizarea cursurilor de formare si realizarea PDTAC.

Sustinerea contributiei proprii se va realiza de catre Consiliul Județean Arad.

Urmare celor relatate mai sus propunem aprobarea
actualizării Acordul de Parteneriat in vederea depunerii proiectului ”Increased knowledge on renewable energy and energy efficiency through training and best practice exchanges between profesionals from Arad county and Norwegian partners” (Cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul Arad și partenerii norvegieni) in cadrul programului pentru Energie in Romania – Mecanism Financiar Norvegian 2014-2021,

aprobarea cofinantarii proiectului ”Increased knowledge on renewable energy and energy efficiency through training and best practice exchanges between profesionals from Arad county and Norwegian partners” (Cunoștințe sporite privind energia regenerabilă și eficiența energetică prin formare și schimburi de bune practici între profesioniști din județul Arad și partenerii norvegieni) cu valoarea de 9350 euro.

CONSILIER ACHIZITII PUBLICE,
Indries Damian- Iulian


 

JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 37 /06.06.2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrată sub nr. 3/42 din 06.06.2023 ;
Văzând prevederile Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul/doamna consilier___________________________________________, pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.09.2023.
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a contenciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

INIŢIATOR
PRIMAR
AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda


ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
NR. 3/42 din 06.06.2023

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND
ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Stimaţi consilieri,
Conform prevederilor art.9 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti , aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti , consiliul local alege dintre membrii săi, un preşedinte de şedinţă, pentru o perioadă de cel mult 3 luni, perioadă în care acesta va conduce şedinţele consiliului local şi în care va semna hotărârile adoptate de consiliul local.
Având în vedere cele menţionate şi ţinând cont de prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ vă rog, domnilor consilieri, să aprobaţi proiectul de hotărâre în forma prezentată.

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMĂRIA
NR. 4/42 din 06.06.2023

RAPORT AL COMPARTIMENTULUI DE RESORT
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND
ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Potrivit prevederilor art. 123 alin. (1) şi (4) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi ale art.9 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti , consiliul local alege dintre membrii săi, un preşedinte de şedinţă, pentru o perioadă de cel mult 3 luni, perioadă în care acesta va conduce şedinţele consiliului local şi în care va semna hotărârile adoptate de consiliul local.
Având în vedere cele precizate mai sus, proiectul de hotărâre prin care se propune alegerea preşedintelui de şedinţă, se încadrează în prevederile legale.

ÎNTOCMIT:
SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA


 

Anunţ privind aplicarea Legii nr.123/2023 pentru modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr.18/1991

Aducem la cunoştinţă faptul că în baza Legii. 123/2023 pentru modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991, persoanele interesate pot depune dosare pentru reconstituirea/constituirea dreptului de proprietate, în termen de 6 luni de la intrarea în vigoare a prezentei legi, începând cu data de 19 mai 2023 până la data de

„(21) Deţinătorii sau moştenitorii acestora care nu s-au înscris în cooperativa agricolă de producţie, nu au predat sau nu li s-au preluat la stat terenurile prin acte translative de proprietate pot solicita, la cerere, comisiei judeţene emiterea titlului de proprietate în condiţiile prezentei legi, astfel:
a) dacă deţinătorii sau moştenitorii acestora figurează cu terenul în registrele agricole sau registrele cadastrale şi în evidenţele fiscale;
b) pentru terenul în cauză nu a fost deschisă carte funciară în baza Legii cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
c) terenul nu face obiectul cererilor de reconstituire sau constituire a dreptului de proprietate de către alte persoane şi nici nu s-a eliberat anterior titlu de proprietate cu privire la acesta.

Dosarul va cuprinde următoarele documente:
1. Cererea solicitantului/solicitanţilor, însoţită de copii de pe act/acte de identitate şi acte de stare civilă – naştere, căsătorie, după caz; în cazul în care solicitantul formulează cererea în calitate de moştenitor, se vor depune acte de deces şi certificat de moştenitor/de calitate succesorală;
2. Memoriu tehnic, întocmit şi validat prin semnătură şi ştampilă de către o persoană autorizată de către ANCPI/OCPI Hunedoara, prin care să se certifice că pentru terenul în cauză nu a fost deschisă carte funciară în baza Legii cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr.7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Plan de amplasament şi delimitare a imobilului, întocmit şi validat prin semnătură şi ştampilă de către o persoană autorizată de către ANCPI/OCPI Hunedoara, potrivit Anexei nr.16 la Regulamentul de recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară, aprobat prin Ordinul Directorului General al ANCPI nr.600/2023, (Regulament), însuşit prin semnătură şi ştampilă de preşedintele Comisiei locale pentru stabilirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor, luat în evidenţă, fără suprapunere cu imobile limitrofe;
4. Adeverinţă eliberată de Primăria comunei Tomesti din care să rezulte suprafaţa înscrisă în Registrul agricol;
5. Certificat de atestare fiscală;
6. În cazul în care terenul solicitat a făcut obiectul unei cauze aflate pe rolul instanţelor judecătoreşti, o declaraţie pe propria răspundere din partea solicitantului din care să rezulte care este soluţia rămasă definitivă.

Cererea, împreună cu actele prevăzute mai sus se depune la Primăria Comunei Tomesti fie personal, fie prin poştă, înăuntrul termenului prevăzut de lege ( 19 mai 2023 – 20 noiembrie 2023).

În cazul în care cererea se depune personal, solicitantul va prezenta actele doveditoare în original şi câte o copie xerox, semnată pentru conformitate, rămânând la comisie numai copiile acestora.
Când cererea se transmite prin poştă, la aceasta se vor anexa copii xerox semnate pentru conformitate pe propria răspundere de către solicitant.

Cererea se găsește la sediul Primăriei Comunei Tomesti sau se poate descărca de pe site-ul: www.primariatomestihd.ro.

Transparența veniturilor salariale

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 28/01.03.2024
PRIVIND APROBAREA ADERĂRII COMUNEI BĂTRÂNA
PRIN CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BĂTRÂNA LA
ASOCIAȚIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ”AQUA PREST HUNEDOARA”

CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI;
Având în vedere referatul de aprobare nr. 3/29 din 01.03.2024 la proiectul de hotărâre inițiat de primarul comunei Tomesti – dl.Vasiu Adrian-Viorel;
Analizând:
– Adresa Asociației de Dezvoltare Intercomunitare ”AQUA PREST HUNEDOARA” Deva nr.07/10.01.2024 înregistrată la Primăria comunei Tomesti;
În conformitate cu:
– prevederile art.13 din Statutul Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ”AQUA PREST HUNEDOARA”;
– Hotărârea Consiliului local al Comunei Bătrâna nr.38/2023 privind aderarea Comunei Bătrâna prin Consiliul Local Bătrâna la Asociația de Dezvoltare Intercomunitară ”AQUA PREST HUNEDOARA”;
– Hotărârea Consiliului local al Comunei Bătrâna nr.43/2023 pentru completarea HCL nr.38/2023 privind aderarea Comunei Bătrâna prin Consiliul Local Bătrâna la Asociația de Dezvoltare Intercomunitară ”AQUA PREST HUNEDOARA”;
– Ținând cont de prevederile Legii nr. 241/2006 privind serviciul de alimentare cu apă şi de canalizare, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
În baza prevederilor art.13 din Anexa nr.2 la Hotărârea Guvernului nr.855/2008 pentru aprobarea statutului-cadru al asociaţiilor de dezvoltare intercomunitară cu obiect de activitate serviciile comunitare de utilităţi publice, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art.33 alin.1 și alin.2 din Ordonanța Guvernului nr.26/2000 cu privire la asociații și fundații, cu modificările și completările ulterioare;
Examinând prevederile art. 7 alin .2 din Legea 52/2003 privind transparenta decizionala, ale Legii nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizată ,
În baza art.89, art. 129, alin. 1, alin. 2, lit. d, alin. 7, lit. n, si art. 139, alin. 1 si 3, lit.fe coroborat cu
art. 5, lit.cc, art.196, alin. 1, lit. a art. 197, art. 199, alin. (1) și alin.(2) și si art. 243, alin.1, lit.a din
OUG nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificarile si completarile ulterioare;

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art.1. Se aprobă aderarea Comunei Bătrâna prin Consiliul Local al Comunei Bătrâna la Asociația de Dezvoltare Intercomunitară ”AQUA PREST HUNEDOARA”.
Art.2. Se aprobă modificarea Statutului Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”AQUA PREST HUNEDOARA”, potrivit prevederilor art.1 din prezenta.
Art.3. Se mandatează reprezentantul UAT Tomesti în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”AQUA PREST HUNEDOARA”, să voteze potrivit prevederilor art.1 din prezenta.
Art.4. Prezenta poate fi contestată în temeiul şi condiţiile Legii nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 5. Prezenta se comunică: Instituţiei Prefectului – Judeţul Hunedoara, SC APA PROD SA Deva, ADI ”AQUA PREST”,primarului comunei Tomesti prin grija secretarului general al comunei Tomesti, judeţul Hunedoara.

INIŢIATOR :
PRIMAR,
VASIU ADRIAN-VIOREL

AVIZAT
SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA


ROMANIA
JUDETUL HUNEDORA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
NR. 3/29 din 01.03.2024

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA ADERĂRII COMUNEI BĂTRÂNA PRIN CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BĂTRÂNA LA
ASOCIAȚIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ”AQUA PREST HUNEDOARA”

SC APA PROD S.A. Deva este operatorul regional pentru serviciul de alimentare cu apă potabilă și de canalizare în județul Hunedoara (fără localităţile din Valea Jiului şi zona Orăştiei), organizat ca societate comercială pe acțiuni, având ca acționar majoritar – Județul Hunedoara prin Consiliul Judeţean Hunedoara – persoană juridică care deține 76 % din totalul acțiunilor.
SC APA PROD SA Deva îşi desfăşoară activitatea potrivit Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare, încheiat cu Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară „AQUA PREST HUNEDOARA”- în numele unităţilor administrativ-teritoriale membre. Potrivit acestui contract de delegare, operatorul regional de apă SC APAPROD SA Deva are obligaţia exploatării, întreţinerii şi administrării infrastructurii de apă şi canal existente în zona oraşelor din zona de operare.
Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară “AQUA PREST HUNEDOARA” s-a constituit în scopul reglementării, înfiinţării, organizării, finanţării, exploatării, monitorizării şi gestionării în comun a serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare pe raza de competenţă a unităţilor administrativ-teritoriale membre. De asemenea, constituirea asociației de dezvoltare intercomunitară vizează realizarea în comun a proiectelor de investiţii publice de interes zonal sau regional, în aria de operare a SC APAPROD SA Deva destinate înfiinţării, modernizării şi/sau dezvoltării, după caz, a sistemelor de utilităţi publice aferente serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare.
Prevederilor art.13 alin.1 și alin.2 din Anexa nr.2 la Hotărârea Guvernului nr.855/2008 pentru aprobarea statutului-cadru al asociaţiilor de dezvoltare intercomunitară cu obiect de activitate serviciile comunitare de utilităţi publice, cu modificările și completările ulterioare stipulează următoarele:
”Art. 13. – (1) Asociaţia poate accepta, cu acordul asociaţilor, noi membri. Aceştia au dreptul şi obligaţia să atribuie gestiunea Serviciului operatorului cu care Asociaţia a încheiat sau va încheia contractul de delegare în numele şi pe seama asociaţilor, în condiţiile legii. Pentru a vota o astfel de hotărâre, reprezentanţii asociaţilor în adunarea generală a Asociaţiei au nevoie de un mandat special, prealabil, din partea unităţilor administrativ-teritoriale, pe care le reprezintă, acordat prin hotărâre a consiliului local sau judeţean, după caz.
(2) În urma adoptării hotărârii adunării generale a Asociaţiei de a accepta un nou membru, se va încheia un act adiţional la prezentul statut, prin care noul membru va fi menţionat în preambulul statutului.”
Prin adresa nr.07/10.01.2024 a Asociației de Dezvoltare Intercomunitare ”AQUA PREST HUNEDOARA”, înregistrată la Primăria comunei Tomesti, transmite solicitarea formulată de Consiliul Local al Comunei Bătrâna de aderare la ADI ”AQUA PREST HUNEDOARA”.
Potrivit prevederilor art. 13 din Statutul asociaţiei de dezvoltare intercomunitară de utilităţi publice pentru serviciul de alimentare cu apă şi de canalizare şi pentru serviciul public inteligent alternativ pentru procesarea apelor uzate din cadrul unităţilor administrativ-teritoriale ,,AQUA PREST HUNEDOARA”, asociaţia poate accepta noi membri, cu acordul asociaţilor şi cu încheierea unui act adiţional la prezentul statut, prin care noii membri sunt menţionaţi în preambulul statutului.
Statutul asociației prevede că orice unitate administrativ-teritorială care devine membru al Asociaţiei acceptă în totalitate prevederile prezentului statut şi deleagă gestiunea Serviciului operatorului, prin act adiţional la contractul de delegare, ce va fi semnat de Asociaţie în numele şi pe seama unităţii administrativ-teritoriale respective. Pentru a vota hotărârea de acceptare a noi membri, reprezentanţii asociaţilor în adunarea generală a Asociaţiei au nevoie de un mandat special, prealabil, din partea unităţilor administrativ teritoriale pe care le reprezintă, acordat prin hotărâre a consiliului local sau a consiliului judeţean.
Prin urmare, supunem spre aprobarea Consiliului Local Tomesti, proiectul de hotărâre privind aprobarea aderării Comunei Bătrâna prin Consiliul Local al Comunei Bătrâna la Asociația de Dezvoltare Intercomunitară ”AQUA PREST HUNEDOARA”, astfel cum a fost el redactat.

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDORA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
NR. 4/29 din 01.03.2024

RAPORT DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA ADERĂRII COMUNEI BĂTRÂNA PRIN CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BĂTRÂNA LA
ASOCIAȚIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ”AQUA PREST HUNEDOARA”

SC APA PROD S.A. Deva este operatorul regional pentru serviciul de alimentare cu apă potabilă și de canalizare în județul Hunedoara (fără localităţile din Valea Jiului şi zona Orăştiei) desfășurând activitatea potrivit Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare, încheiat cu Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară „AQUA PREST HUNEDOARA”- în numele unităţilor administrativ-teritoriale membre.
Potrivit acestui contract de delegare, operatorul regional de apă SC APAPROD SA Deva are obligaţia exploatării, întreţinerii şi administrării infrastructurii de apă şi canal existente în zona oraşelor din zona de operare.

SC APA PROD SA este organizat ca societate comercială pe acțiuni, având ca acționar majoritar – Județul Hunedoara prin Consiliul Judeţean Hunedoara – persoană juridică care deține 76 % din totalul acțiunilor.

Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară “AQUA PREST HUNEDOARA” s-a constituit în scopul reglementării, înfiinţării, organizării, finanţării, exploatării, monitorizării şi gestionării în comun a serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare pe raza de competenţă a unităţilor administrativ-teritoriale membre. De asemenea, constituirea ADI vizează realizarea în comun a proiectelor de investiţii publice de interes zonal sau regional, în aria de operare a SC APAPROD SA Deva destinate înfiinţării, modernizării şi/sau dezvoltării, după caz, a sistemelor de utilităţi publice aferente serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare.

Prin adresa nr.07/10.01.2024 a Asociației de Dezvoltare Intercomunitare ”AQUA PREST HUNEDOARA”, transmite solicitarea formulată de Consiliul Local al Comunei Bătrâna de aderare la ADI ”AQUA PREST HUNEDOARA”.
Potrivit prevederilor art. 13 din Statutul ADI ” AQUA PREST HUNEDOARA”, asociaţia poate accepta noi membri, cu acordul asociaţilor şi cu încheierea unui act adiţional la prezentul statut, prin care noii membri sunt menţionaţi în preambulul statutului. Orice unitate administrativ-teritorială care devine membru al Asociaţiei acceptă în totalitate prevederile prezentului statut şi deleagă gestiunea Serviciului operatorului, prin act adiţional la contractul de delegare, ce va fi semnat de Asociaţie în numele şi pe seama unităţii administrativ-teritoriale respective. Pentru a vota hotărârea de acceptare a noi membri, reprezentanţii asociaţilor în adunarea generală a Asociaţiei au nevoie de un mandat special, prealabil, din partea unităţilor administrativ teritoriale pe care le reprezintă, acordat prin hotărâre a consiliului local sau judeţean, după caz.

Având în vedere solicitarea transmisă de către Asociația de Dezvoltare Intercomunitară ”AQUA PREST HUNEDOARA” prin adresa nr.07/10.01.2024 și în baza prevederilor art. 13 din Statutul Asociației, a fost elaborat proiectul de hotărâre alăturat, pe care îl supunem avizului comisiilor de specialitate și aprobării Consiliului Local Tomesti.

CONSILIER ACHIZITII PUBLICE
Indries Damian-Iulian

Rapoarte și studii

Toate documentele de interes public