MONITORUL OFICIAL LOCAL
ALTE DOCUMENTE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
ALTE DOCUMENTE PUBLICE
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
♦ Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
* Documente emise de primărie care fac parte din categoria informațiilor publice.
DISPOZITIA NR. 14 /2020, PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 19.02.2020, ORA 12”
[…]
H O T A R A R E A NR. 11/2020 PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE PE TRIMESTRUL IV 2019
[…]
HOTARAREA Nr. 10 /2020 PRIVIND APROBAREA PLANULUI DE ACTIUNI SI LUCRARI DE INTERES LOCAL PENTRU PERSOANELE APTE DE MUNCA DIN FAMILIILE BENEFICIARE DE VENITUL MINIM GARANTAT PENTRU ANUL 2020
[…]
HOTARAREA NR. 9 / 2020 PRIVIND APROBAREA PRELUARII CA VENIT LA BUGETUL LOCAL A SUMEI DE 150,00 MII LEI DIN EXCEDENTUL REZULTAT DIN EXECUTIA BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI A ACTIVITATILOR FINANTATE INTEGRAL DIN VENITURI PROPRII EXISTENT IN SOLDUL CONTULUI 82 E DISPONIBIL DIN VENITURI PROPRII ALE INSTITUTIILOR PUBLICE SUBORDONATE
[…]
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
DISPOZITIA NR. 14 /2020, PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 19.02.2020, ORA 12”
[…]
H O T A R A R E A NR. 11/2020 PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE PE TRIMESTRUL IV 2019
[…]
HOTARAREA Nr. 10 /2020 PRIVIND APROBAREA PLANULUI DE ACTIUNI SI LUCRARI DE INTERES LOCAL PENTRU PERSOANELE APTE DE MUNCA DIN FAMILIILE BENEFICIARE DE VENITUL MINIM GARANTAT PENTRU ANUL 2020
[…]
HOTARAREA NR. 9 / 2020 PRIVIND APROBAREA PRELUARII CA VENIT LA BUGETUL LOCAL A SUMEI DE 150,00 MII LEI DIN EXCEDENTUL REZULTAT DIN EXECUTIA BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI A ACTIVITATILOR FINANTATE INTEGRAL DIN VENITURI PROPRII EXISTENT IN SOLDUL CONTULUI 82 E DISPONIBIL DIN VENITURI PROPRII ALE INSTITUTIILOR PUBLICE SUBORDONATE
[…]
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 28 /2021
PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL I AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI , JUDEŢUL HUNEDOARA;
Examinând:
Proiectul de hotărâre nr. 21 din 23.03.2021 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, iniţiat de către primarul comunei Tomesti ;
Referatul de aprobare nr. 3/28 din 23.03.2021 cu privire la analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, prezentată de domnul primar Vasiu Adrian Viorel ;
Analizand Raportul compartimentului agricol nr. 4/28 din 23.03.2021 din cadrul Primariei comunei Tomesti, precum si in baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/66 din 21.04.2021,
In scopul asigurarii unei evidente unitare cu privire la categoriile de folosinta a terenurilor, a mijloacelor de productie agricola si a efectivelor de animale care contribuie la dezvoltarea agriculturii si buna utilizare a resurselor locale, autoritatile administratiei publice locale ale comunelor, oraselor si municipiilor organizeaza intocmirea si tinerea la zi a registrului agricol, pe suport hartie si in format electronic, conform formularelor registrului agricol aprobate prin hotarare a Guvernului, pe unitati administrativ-teritoriale si pe localitati componente ale acestora.
În temeiul dispoziţiilor:
O.G. nr.28/2008 privind registrul agricol, cu completările şi modificările ulterioare;
Hotararea de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024;
O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu completările şi modificările ulterioare;
Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare
Art.7 alin. 4 din Ordinul nr. 25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024
În conformitate cu prevederile art.129, alin. (1) si (2) lit.a şi art.139 alin.1 şi art. 196, alin. (1), lit. a) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificarile si completarile ulterioare ;
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art.1. – Se ia act de stadiul de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2021 în conformitate cu datele din raportul de specialitate al Compartimentului Agricol din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti , conform anexei 1 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 – Se aprobă Programul de măsuri pentru eficientizarea datelor înscrise în Registrul agricol, conform anexei 2 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3 – Cu ducere la îndeplinire a sarcinilor din prezenta hotărâre se însărcinează Primarul comunei Tomesti prin Compartimentul Agricol, prin funcţionarul public cu atribuţii în completarea registrului agricol.
Art.4 – Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.5 – Prezenta hotărâre se comunică:
Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara,
Primarului comunei Tomesti ,
Compartimentului Agricol
prin afişare.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZĂ
BULZ TIBERIU
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti 22.04.2021
NOTA : Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ____-___abţineri.
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 27 /2021
PRIVIND INDEXAREA IMPOZITELOR ȘI TAXELOR LOCALE
ALE COMUNEI TOMESTI, PE ANUL 2022
Consiliul local al comunei Tomesti, judeţul Hunedoara;
Analizand proiectul de hotărâre nr. 20 din 23.03.2021 privind indexarea impozitelor şi taxelor locale ale comunei Tomesti pentru anul fiscal 2022 ;
Având în vedere :
– Referatul de aprobare nr 3/27 din 23.03.2021 a primarului comunei Tomesti,cu privire la indexarea impozitelor şi taxelor locale ale comunei Tomesti pentru anul fiscal 2022 ;
– Raportul compartimentului de resort din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti nr. 4/27 din 23.03.2021 precum si avizul favorabil al Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ din cadrul Consiliului local Tomesti inregistrat sub nr. 5/65 din 21.04.2021 ,
Luând act de rata inflaţiei pentru anul fiscal anterior de 2,6 % comunicată pe site-ul oficial al Ministerului Finaţelor Publice precum si in comunicatul Institutului Național de Statistică înregistrat cu nr. 16/14 ianuarie 2021 , conform căreia rata inflației pentru anul 2020 este 2,6%;
În conformitate cu prevederile:
-Titlului IX, Capitolul X, art.491 si art.493 din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;
– Art.5 alin. 2 din Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
– Legii nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul dispoziţiilor art.129 alin.2 lit b, alin.4 lit.c si art.139, alin.3, lit.c si art.196 alin.1 lit.a din Ordonanta de Urgenta nr 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE:
Art.1(1)Pentru anul fiscal 2022, impozitele şi taxele locale datorate de contribuabili, persoane fizice şi juridice, se indexează cu 2,6 % faţă de impozitele şi taxele locale datorate de contribuabili, persoane fizice şi juridice pentru anul fiscal 2021, aşa cum au fost aprobate prin Hotărârea Consiliului Local al Comunei Tomesti nr.27/2020 .
(2) Limitele amenzilor prevazute la art 493 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare se actualizeaza pentru anul fiscal 2022, cu rata inflatiei de 2,6 %.
Art.2. Prezenta hotărâre intra in vigoare incepand cu data de 01.01.2022.
Art.3. Prezenta hotărâre poate fi contestată în termenul şi potrivit Legii contenciosului administrativ- Legea nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
Art.4 Prezenta hotărâre se comunică :
– Instituţiei Prefectului, judeţul Hunedoara ;
– Primarului comunei Tomesti ;
– Compartimentului buget, finante, din cadrul Primăriei Tomesti ;
– Se aduce la cunoştiiţa publică prin afişare
PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu
SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA
Tomesti 22.04.2022
Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :__ _ voturi ,,pentru” __-__,,împotrivă,, ; _-_,,abţineri ,, votul fiind liber ;
R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTARAREA nr. 26/2021
privind aprobarea Programului anual de achizitii publice pe anul 2021
Consiliul local al comunei Tomesti , judetul Hunedoara:
Luand in considerare proiectul de hotarare nr. 19 din 23.03.2021 initiat de primarul comunei Tomesti prin care propune aprobarea Programului anual de achizitii publice pe anul 2021;
Avand in vedere Referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti , dl.Vasiu Adrian-Viorel , nr. 3/26 din 23.03.2021 prin care propune aprobarea programului anual de achizitii publice pe anul 2021,
Tinand cont de Hotararea Consiliului local al comunei Tomesti nr. 13/2020 privind aprobarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2020 ;
Luand in considerare raportul compartimentul de specialitate din cadrul Primariei comunei Tomesti inregistrat sub nr. 4/26 din 23.03.2021 cu privire la aprobarea Programului anual de achizitii publice pentru anul 2021, precum si avizul favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert nr. 5/62 din 21.04.2021.
In conformitate cu prevederile Legii nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare , ale art.12, alin.1 si 4 din Hotararea de Guvern nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice ,cu modificarile si completarile ulterioare ;
In temeiul dispozitiilor art.129 alin.4, alin.2 lit.a si f, art.139 alin.1, alin.3 lit.a si art.196 alin.1 lit.a din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ , cu modificarile si completarile ulterioare precum si Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publica :
HOTARESTE :
Art. 1 . Se aproba Programul anual de achizitii publice pe anul 2021, conform Anexei care face parte integranta din prezenta hotarare .
Art.2. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare .
Art.3. Prezenta hotarare se comunica :
Institutiei Prefectului judetului Hunedoara;
Primarului comunei Tomesti ;
Compartimentului contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei Tomesti .
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Tomesti , 22.04.2021
Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :__ _ voturi ,,pentru” __-__,,împotrivă,, ; _-_,,abţineri ,, votul fiind liber ;
ANUNȚURI PUBLICE
(anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Declarații de avere și de interese
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 28 /2021
PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL I AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI , JUDEŢUL HUNEDOARA;
Examinând:
Proiectul de hotărâre nr. 21 din 23.03.2021 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, iniţiat de către primarul comunei Tomesti ;
Referatul de aprobare nr. 3/28 din 23.03.2021 cu privire la analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, prezentată de domnul primar Vasiu Adrian Viorel ;
Analizand Raportul compartimentului agricol nr. 4/28 din 23.03.2021 din cadrul Primariei comunei Tomesti, precum si in baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/66 din 21.04.2021,
In scopul asigurarii unei evidente unitare cu privire la categoriile de folosinta a terenurilor, a mijloacelor de productie agricola si a efectivelor de animale care contribuie la dezvoltarea agriculturii si buna utilizare a resurselor locale, autoritatile administratiei publice locale ale comunelor, oraselor si municipiilor organizeaza intocmirea si tinerea la zi a registrului agricol, pe suport hartie si in format electronic, conform formularelor registrului agricol aprobate prin hotarare a Guvernului, pe unitati administrativ-teritoriale si pe localitati componente ale acestora.
În temeiul dispoziţiilor:
O.G. nr.28/2008 privind registrul agricol, cu completările şi modificările ulterioare;
Hotararea de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024;
O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu completările şi modificările ulterioare;
Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare
Art.7 alin. 4 din Ordinul nr. 25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024
În conformitate cu prevederile art.129, alin. (1) si (2) lit.a şi art.139 alin.1 şi art. 196, alin. (1), lit. a) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificarile si completarile ulterioare ;
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art.1. – Se ia act de stadiul de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2021 în conformitate cu datele din raportul de specialitate al Compartimentului Agricol din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti , conform anexei 1 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 – Se aprobă Programul de măsuri pentru eficientizarea datelor înscrise în Registrul agricol, conform anexei 2 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3 – Cu ducere la îndeplinire a sarcinilor din prezenta hotărâre se însărcinează Primarul comunei Tomesti prin Compartimentul Agricol, prin funcţionarul public cu atribuţii în completarea registrului agricol.
Art.4 – Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.5 – Prezenta hotărâre se comunică:
Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara,
Primarului comunei Tomesti ,
Compartimentului Agricol
prin afişare.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZĂ
BULZ TIBERIU
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti 22.04.2021
NOTA : Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ____-___abţineri.
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 27 /2021
PRIVIND INDEXAREA IMPOZITELOR ȘI TAXELOR LOCALE
ALE COMUNEI TOMESTI, PE ANUL 2022
Consiliul local al comunei Tomesti, judeţul Hunedoara;
Analizand proiectul de hotărâre nr. 20 din 23.03.2021 privind indexarea impozitelor şi taxelor locale ale comunei Tomesti pentru anul fiscal 2022 ;
Având în vedere :
– Referatul de aprobare nr 3/27 din 23.03.2021 a primarului comunei Tomesti,cu privire la indexarea impozitelor şi taxelor locale ale comunei Tomesti pentru anul fiscal 2022 ;
– Raportul compartimentului de resort din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti nr. 4/27 din 23.03.2021 precum si avizul favorabil al Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ din cadrul Consiliului local Tomesti inregistrat sub nr. 5/65 din 21.04.2021 ,
Luând act de rata inflaţiei pentru anul fiscal anterior de 2,6 % comunicată pe site-ul oficial al Ministerului Finaţelor Publice precum si in comunicatul Institutului Național de Statistică înregistrat cu nr. 16/14 ianuarie 2021 , conform căreia rata inflației pentru anul 2020 este 2,6%;
În conformitate cu prevederile:
-Titlului IX, Capitolul X, art.491 si art.493 din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;
– Art.5 alin. 2 din Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
– Legii nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul dispoziţiilor art.129 alin.2 lit b, alin.4 lit.c si art.139, alin.3, lit.c si art.196 alin.1 lit.a din Ordonanta de Urgenta nr 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE:
Art.1(1)Pentru anul fiscal 2022, impozitele şi taxele locale datorate de contribuabili, persoane fizice şi juridice, se indexează cu 2,6 % faţă de impozitele şi taxele locale datorate de contribuabili, persoane fizice şi juridice pentru anul fiscal 2021, aşa cum au fost aprobate prin Hotărârea Consiliului Local al Comunei Tomesti nr.27/2020 .
(2) Limitele amenzilor prevazute la art 493 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare se actualizeaza pentru anul fiscal 2022, cu rata inflatiei de 2,6 %.
Art.2. Prezenta hotărâre intra in vigoare incepand cu data de 01.01.2022.
Art.3. Prezenta hotărâre poate fi contestată în termenul şi potrivit Legii contenciosului administrativ- Legea nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
Art.4 Prezenta hotărâre se comunică :
– Instituţiei Prefectului, judeţul Hunedoara ;
– Primarului comunei Tomesti ;
– Compartimentului buget, finante, din cadrul Primăriei Tomesti ;
– Se aduce la cunoştiiţa publică prin afişare
PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu
SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA
Tomesti 22.04.2022
Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :__ _ voturi ,,pentru” __-__,,împotrivă,, ; _-_,,abţineri ,, votul fiind liber ;
R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTARAREA nr. 26/2021
privind aprobarea Programului anual de achizitii publice pe anul 2021
Consiliul local al comunei Tomesti , judetul Hunedoara:
Luand in considerare proiectul de hotarare nr. 19 din 23.03.2021 initiat de primarul comunei Tomesti prin care propune aprobarea Programului anual de achizitii publice pe anul 2021;
Avand in vedere Referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti , dl.Vasiu Adrian-Viorel , nr. 3/26 din 23.03.2021 prin care propune aprobarea programului anual de achizitii publice pe anul 2021,
Tinand cont de Hotararea Consiliului local al comunei Tomesti nr. 13/2020 privind aprobarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2020 ;
Luand in considerare raportul compartimentul de specialitate din cadrul Primariei comunei Tomesti inregistrat sub nr. 4/26 din 23.03.2021 cu privire la aprobarea Programului anual de achizitii publice pentru anul 2021, precum si avizul favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert nr. 5/62 din 21.04.2021.
In conformitate cu prevederile Legii nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare , ale art.12, alin.1 si 4 din Hotararea de Guvern nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice ,cu modificarile si completarile ulterioare ;
In temeiul dispozitiilor art.129 alin.4, alin.2 lit.a si f, art.139 alin.1, alin.3 lit.a si art.196 alin.1 lit.a din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ , cu modificarile si completarile ulterioare precum si Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publica :
HOTARESTE :
Art. 1 . Se aproba Programul anual de achizitii publice pe anul 2021, conform Anexei care face parte integranta din prezenta hotarare .
Art.2. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare .
Art.3. Prezenta hotarare se comunica :
Institutiei Prefectului judetului Hunedoara;
Primarului comunei Tomesti ;
Compartimentului contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei Tomesti .
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Tomesti , 22.04.2021
Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :__ _ voturi ,,pentru” __-__,,împotrivă,, ; _-_,,abţineri ,, votul fiind liber ;
Transparența veniturilor salariale
Rapoarte și studii
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Toate documentele de interes public
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.