MONITORUL OFICIAL LOCAL

ALTE DOCUMENTE

♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL

 

CONVOCATOR

Stimate domnule consilier local …………………………………………

În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 22.07.2021 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:

PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 11 -A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL 

1. Proiectul de hotărâre a consiliului local nr. 34 /10.06.2021 privind alegerea preşedintelui de şedinţă.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr. 2 , pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 35 /10.06.2021privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 36/10.06.2021 privind însuşirea Raportului privind activitatea asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav pe semestrul I al anului 2021.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.3, pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
4. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.37/10.06.2021 privind aprobarea Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr. 2 , pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 38/10.06.2021 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 pentru administrarea suprafetei de 25,1 ha pasune impadurita proprietatea publica a comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
6. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 39 /30.06.2021 privind aprobarea executiei bugetare
pe trimestrul II anul 2021.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ

7. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 40 /8.07.2021 privind acordarea unui mandat special
reprezentantului U.A.T. comuna Tomesti în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDEȚUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ

Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare ;

SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda

Tomesti la 23.06.2021

R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE nr. 32/10.06.2021
PRIVIND APROBAREA PRELUNGIREA VALABILITATII SCRISORII DE GARANTARE
NR. 198 / 28.08.2018 DE LA FNGCIMM SA IFN IN VEDEREA GARANTARII OBLIGATIILOR DE PLATA A AVANSULUI DIN FONDURI NERAMBURSABILE

Consiliul local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara:
Avand in vedere:
referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti nr.3/39 din 10.06.2021 privind prelungirea valabilitatii scrisorii de garantie de la FNGCIMM SA IFN in vederea garantarii obligatiilor de plata a avansului din fonduri nerambursabile;
Scrisoarea de garantare de la FNGCIMM SA IFN in vederea garantarii obligatiilor de plata a avansului din fonduri nerambursabile pentru implementarea Proiectului privind: “Construire teren multisport in localitatea Steia, comuna Tomesti, judetul Hunedoara” in baza contractului de finantare nerambursabila nr. C1920074A209752202106 din data de 01.10.2018, in favoarea Agentiei pentru Finantarea Investitiilor Rurale (AFIR);
In temeiul dispoziţiilor art. 126, art. 129 alin.(1), alin. (2) lit. b, c si d, alin. (4), lit. „b” , art. 139 alin. (3) lit. „b” si „d” si art. 196, alin.(1) lit. „a” din OUG 57 / 03.07.2019 privind Codul Administrativ, cu modificările si completările ulterioare,

H O T A R A S T E :

Art. 1 Se aproba solicitarea prelungirii valabilitatii scrisorii de garantare nr. 198 / 28.08.2018 de la FNGCIMM SA IFN in valoare de 184.010,75 lei, de la data de 01.10.2021 pana la data de 01.04.2022 in vederea garantarii obligatiilor de plata a avansului din fondurile nerambursabile pentru implementarea proiectului privind: “Construire teren multisport in localitatea Steia, comuna Tomesti, judetul Hunedoara” in baza contractului de finantare nerambursabila nr. C1920074A209752202106 din data de 01.10.2018 in favoarea Agentiei pentru Finantarea Investitiilor Rurale (AFIR).
Art.2. Primarul comunei Tomesti va duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari .
Art.3. Prezenta hotarare poate fi atacata , conform procedurilor si termenelor prevazute de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizata.
Art.4. Prezenta hotărare se comunica:
Instituţiei Prefectului judeţulului Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Centrul Regional pentru Finanțarea Investițiilor Rurale  5 Vest TIMIŞOARA
FNGCIMM SA IFN
– Compartimentului contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei Comunei Tomesti .

INITIATOR AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda


R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR

Nr. 3/39 din 10.06.2021

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA PRELUNGIREA VALABILITATII SCRISORII DE GARANTARE NR. 198 / 28.08.2018 DE LA FNGCIMM SA IFN
IN VEDEREA GARANTARII OBLIGATIILOR DE PLATA A AVANSULUI
DIN FONDURI NERAMBURSABILE

Domnilor consilieri,
Proiectul de hotarare l-am initiat tinand cont de Contractul de finantare nr. C1920074A209752202106 din data 01.10.2018 incheiat intre Agentia pentru Finantarea Investitiilor Rurale si Comuna Tomesti pentru acordarea ajutorului financiar nerambursabil pentru lucrarea de investitie “Construire teren multisport in localitatea Steia, comuna Tomesti, judetul Hunedoara” in care s-a optat pentru avans în vederea demarării lucrarilor.
Plata avansului este conditionata de existenta unei scrisori de garantie din partea
unei instituţie financiar bancară sau nebancara, asa cum este prevazut in Regulamentul Comisiei Europene , privind stimularea absorbtiei fondurilor europene nerambursabile prin PNDR, a Contractului nr C1920074A209752202106 din data 01.10.2018 semnat intre Comuna Tomesti – beneficiar si AFIR-autoritate contractanta, precum si Instructiunilor prevazute in Ghidul solicitantului de fonduri europene nerambursabile prin FEADR-sM 19.2.
Comuna Tomesti a optat pentru scrisoare de garanţie emisa de instituţia financiar nebancara, Fondului Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii SA. Din cauza unor modificari de termene si a intarzierii lucrarilor, desi sunt executate in proportie de 80%, s-a impus solicitarea prelungirii duratei de executie a contractului de lucrari cu 6 luni, de la 36 luni la 42 luni , pana in 01.04.2022 . Plata ultimei transe de plata este conditionata de existenta unei scrisori de garantie din partea unei instituţie financiar bancară sau nebancara, asa cum este prevazut in Regulamentul Comisiei Europene , privind stimularea absorbtiei fondurilor europene nerambursabile prin PNDR, a Contractului nr. C1920074A209752202106 /2018 semnat intre Consiliul Local Tomesti – beneficiar si APDRP-autoritate contractanta, precum si Instructiunilor prevazute in Ghidul solicitantului de fonduri europene nerambursabile prin FEADR-M 19.2 Comuna Tomesti a optat pentru prelungirea scrisoarii de garanţie emisa de instituţia financiar nebancara, Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii SA nr. 198 / 28.08.2018 in valoare de 184.010,75 lei, de la data de 01.10.2021 pana la data de 01.04.2022, atat cat se prelungeste si durata de executie a lucrarii , in vederea garantarii obligatiilor de plata a transei de plata din fonduri nerambursabile pentru implementarea proiectului .
Pentru aceste considerente propun Consiliuluil local Tomesti sa analizeze si sa adopte proiectul de hotarare in forma prezentata.

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
PRIMARIA COMUNEI BUCES
COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE, IMPLEMENTARE PROIECTE SI INVESTITII

Nr. 4/39 din 10.06.2021
R A P O R T
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA PRELUNGIREA VALABILITATII SCRISORII DE GARANTARE NR. 198 / 28.08.2018 DE LA FNGCIMM SA IFN
IN VEDEREA GARANTARII OBLIGATIILOR DE PLATA A AVANSULUI
DIN FONDURI NERAMBURSABILE

Proiectul de hotarare l-am initiat tinand cont de Contractul de finantare nr. C1920074A209752202106 din data 01.10.2018 incheiat intre Agentia pentru Finantarea Investitiilor Rurale si Comuna Tomesti pentru acordarea ajutorului financiar nerambursabil pentru lucrarea de investitie “Construire teren multisport in localitatea Steia, comuna Tomesti, judetul Hunedoara” in care s-a optat pentru avans în vederea demarării lucrarilor.
Plata avansului este conditionata de existenta unei scrisori de garantie din partea
unei instituţie financiar bancară sau nebancara, asa cum este prevazut in Regulamentul Comisiei Europene , privind stimularea absorbtiei fondurilor europene nerambursabile prin PNDR, a Contractului nr C1920074A209752202106 din data 01.10.2018 semnat intre Comuna Tomesti – beneficiar si AFIR-autoritate contractanta, precum si Instructiunilor prevazute in Ghidul solicitantului de fonduri europene nerambursabile prin FEADR-sM 19.2.
Comuna Tomesti a optat pentru scrisoare de garanţie emisa de instituţia financiar nebancara, Fondului Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii SA. Din cauza unor modificari de termene si a intarzierii lucrarilor, desi sunt executate in proportie de 80%, s-a impus solicitarea prelungirii duratei de executie a contractului de lucrari cu 6 luni, de la 36 luni la 42 luni , pana in 01.04.2022 . Plata ultimei transe de plata este conditionata de existenta unei scrisori de garantie din partea unei instituţie financiar bancară sau nebancara, asa cum este prevazut in Regulamentul Comisiei Europene , privind stimularea absorbtiei fondurilor europene nerambursabile prin PNDR, a Contractului nr. C1920074A209752202106 /2018 semnat intre Consiliul Local Tomesti – beneficiar si APDRP-autoritate contractanta, precum si Instructiunilor prevazute in Ghidul solicitantului de fonduri europene nerambursabile prin FEADR-M 19.2 Comuna Tomesti a optat pentru prelungirea scrisoarii de garanţie emisa de instituţia financiar nebancara, Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii SA nr. 198 / 28.08.2018 in valoare de 184.010,75 lei, de la data de 01.10.2021 pana la data de 01.04.2022, atat cat se prelungeste si durata de executie a lucrarii , in vederea garantarii obligatiilor de plata a transei de plata din fonduri nerambursabile pentru implementarea proiectului .
Analizand proiectul de hotarare intocmit de d-l primar, se constata ca acesta indeplineste conditiile de fond si de forma prevazute de lege.
Pentru aceste considerente, propun Consiliului local Tomesti sa analizeze si sa adopte acest proiect de hotarare ca fiind oportun, legal si temeinic.

INTOCMIT
CONSILIER
Indries Damian-Iulian


 

ANUNT

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 10.06.2021 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel

PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL:
„ULITA PESTE VALE HERBEIU TANASIEL=200M ,
COMUNA TOMESTI,JUDETUL HUNEDOARA”

  Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la 29.06.2021 , ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti , la compartimentul Secretar comuna , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.

PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE nr. 33 /10.06.2021
PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE
SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL:
„ULITA PESTE VALE HERBEIU TANASIE L=200M ,
COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”

Consiliul local al comunei Tomesti ,judetul Hunedoara;
Având în vedere Referatul de aprobare nr. 3/40 din 10.06.2021 a Primarului comunei Tomesti prin care se propune privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul„ULITA PESTE VALE HERBEIU TANASIE L=200M ,COMUNA TOMESTI,JUDETUL HUNEDOARA”
În conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1 şi ale art. 45 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare precum și ale cap. III din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
In baza art.V din Ordonanta de Urgenta nr.26/2012 privind unele masuri de reducere a cheltuielilor publice  si intarirea disciplinei financiare si de modificare si completare a unor acte normative , cu modificarile si completarile ulterioare ;
În temeiul prevederilor art. 129, alin.2 lit.b, alin. 4 lit. ,,d” , art.139 alin.3 lit.a si art.196 alin. 1, lit.a din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , ale art. 11 alin. 4 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizată, precum şi ale Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică,

HOTARASTE :

Art. 1. Se aprobă Documentaţia Tehnico – Economică pentru obiectivul de investiții „ULITA PESTE VALE HERBEIU TANASIE L=200M,COMUNA TOMESTI,JUDETUL HUNEDOARA”conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. Se aprobă Devizul General, în valoare de 70.082,80 lei fara TVA, respectiv 83.398,53 cu TVA inclus .
Art.3. Cu ducerea la indeplinire a prezentei hotarari se imputerniceste Compartimentul contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti .
Art.4. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare .
Art.5. –Prezenta hotarare se comunica:
Institutiei Prefectului –Judetul Hunedoara;
Primarului Comunei Tomesti
Compartiment achizitii publice, implementare proiecte si investitii
Compartimentul contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti .

INITIATOR
AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R
Nr. 3/40 din 10.06.2021

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE
SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL:
„„ULITA PESTE VALE HERBEIU TANASIE L=200M ,
COMUNA TOMESTI,JUDETUL HUNEDOARA”

Proiectul de hotarare privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „ULITA PESTE VALE HERBEIU TANASIE L=200M , COMUNA TOMESTI,JUDETUL HUNEDOARA”este initiat in conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1 şi ale art. 45 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare precum și ale cap. III din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare .
In situatia de fata , ulita nu este asfaltata , accesul este greoi mai ales in urma precipitatiilor abundente.
Este necesara repararea drumului prin asternerea unui strat de piatra sparta in grosime de 10 cm si imbracaminte din beton asfaltic( mixture asfaltica BA 16) cu agregate marunte executata la cald , in grosime de 6 cm pe o lungime de 200 m si o latime de 2,5m.
Se executa refacerea santurilor prin sapatura mecanica si manuala ,acolo unde se impune pentru scurgerea apelor pluviale. Se executa refacerea acostamentului pe toata lungimea drumului cu un strat de piatra sparta de 10 cm. .
În temeiul prevederilor art. 129, alin.2 lit.b, alin. 4 lit. ,,d” din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , propun domnilor consilieri aprobarea proiectului de hotarare in forma initiata.

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R I A
Nr. 4/40 din 10.06.2021

RAPORT AL COMPARTIMENTULUI DE RESORT
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIE
TEHNICO-ECONOMICE SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL:
„ULITA PESTE VALE HERBEIU TANASIEL=200M ,
COMUNA TOMESTI,JUDETUL HUNEDOARA”

Proiectul de hotarare privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „ULITA PESTE VALE HERBEIU TANASIE L=200M , COMUNA TOMESTI,JUDETUL HUNEDOARA”este initiat in conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1 şi ale art. 45 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare precum și ale cap. III din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare .
In situatia de fata , ulita nu este asfaltata , accesul este greoi mai ales in urma precipitatiilor abundente.
Este necesara repararea drumului prin asternerea unui strat de piatra sparta in grosime de 10 cm si imbracaminte din beton asfaltic( mixture asfaltica BA 16) cu agregate marunte executata la cald , in grosime de 6 cm pe o lungime de 200 m si o latime de 2,5m.
Se executa refacerea santurilor prin sapatura mecanica si manuala ,acolo unde se impune pentru scurgerea apelor pluviale. Se executa refacerea acostamentului pe toata lungimea drumului cu un strat de piatra sparta de 10 cm. .
În temeiul prevederilor art. 129, alin.2 lit.b, alin. 4 lit. ,,d” din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , propun domnilor consilieri aprobarea proiectului de hotarare in forma initiata.

VICEPRIMAR,
Oprisa Simonel-Florin


 

h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică

ANUNȚURI PUBLICE
(anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Declarații de avere și de interese

COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL

 

CONVOCATOR

Stimate domnule consilier local …………………………………………

În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 22.07.2021 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:

PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 11 -A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL 

1. Proiectul de hotărâre a consiliului local nr. 34 /10.06.2021 privind alegerea preşedintelui de şedinţă.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr. 2 , pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 35 /10.06.2021privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 36/10.06.2021 privind însuşirea Raportului privind activitatea asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav pe semestrul I al anului 2021.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.3, pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
4. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.37/10.06.2021 privind aprobarea Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr. 2 , pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 38/10.06.2021 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 pentru administrarea suprafetei de 25,1 ha pasune impadurita proprietatea publica a comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
6. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 39 /30.06.2021 privind aprobarea executiei bugetare
pe trimestrul II anul 2021.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ

7. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 40 /8.07.2021 privind acordarea unui mandat special
reprezentantului U.A.T. comuna Tomesti în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDEȚUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ

Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare ;

SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda

Tomesti la 23.06.2021

R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE nr. 32/10.06.2021
PRIVIND APROBAREA PRELUNGIREA VALABILITATII SCRISORII DE GARANTARE
NR. 198 / 28.08.2018 DE LA FNGCIMM SA IFN IN VEDEREA GARANTARII OBLIGATIILOR DE PLATA A AVANSULUI DIN FONDURI NERAMBURSABILE

Consiliul local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara:
Avand in vedere:
referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti nr.3/39 din 10.06.2021 privind prelungirea valabilitatii scrisorii de garantie de la FNGCIMM SA IFN in vederea garantarii obligatiilor de plata a avansului din fonduri nerambursabile;
Scrisoarea de garantare de la FNGCIMM SA IFN in vederea garantarii obligatiilor de plata a avansului din fonduri nerambursabile pentru implementarea Proiectului privind: “Construire teren multisport in localitatea Steia, comuna Tomesti, judetul Hunedoara” in baza contractului de finantare nerambursabila nr. C1920074A209752202106 din data de 01.10.2018, in favoarea Agentiei pentru Finantarea Investitiilor Rurale (AFIR);
In temeiul dispoziţiilor art. 126, art. 129 alin.(1), alin. (2) lit. b, c si d, alin. (4), lit. „b” , art. 139 alin. (3) lit. „b” si „d” si art. 196, alin.(1) lit. „a” din OUG 57 / 03.07.2019 privind Codul Administrativ, cu modificările si completările ulterioare,

H O T A R A S T E :

Art. 1 Se aproba solicitarea prelungirii valabilitatii scrisorii de garantare nr. 198 / 28.08.2018 de la FNGCIMM SA IFN in valoare de 184.010,75 lei, de la data de 01.10.2021 pana la data de 01.04.2022 in vederea garantarii obligatiilor de plata a avansului din fondurile nerambursabile pentru implementarea proiectului privind: “Construire teren multisport in localitatea Steia, comuna Tomesti, judetul Hunedoara” in baza contractului de finantare nerambursabila nr. C1920074A209752202106 din data de 01.10.2018 in favoarea Agentiei pentru Finantarea Investitiilor Rurale (AFIR).
Art.2. Primarul comunei Tomesti va duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari .
Art.3. Prezenta hotarare poate fi atacata , conform procedurilor si termenelor prevazute de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizata.
Art.4. Prezenta hotărare se comunica:
Instituţiei Prefectului judeţulului Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Centrul Regional pentru Finanțarea Investițiilor Rurale  5 Vest TIMIŞOARA
FNGCIMM SA IFN
– Compartimentului contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei Comunei Tomesti .

INITIATOR AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda


R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR

Nr. 3/39 din 10.06.2021

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA PRELUNGIREA VALABILITATII SCRISORII DE GARANTARE NR. 198 / 28.08.2018 DE LA FNGCIMM SA IFN
IN VEDEREA GARANTARII OBLIGATIILOR DE PLATA A AVANSULUI
DIN FONDURI NERAMBURSABILE

Domnilor consilieri,
Proiectul de hotarare l-am initiat tinand cont de Contractul de finantare nr. C1920074A209752202106 din data 01.10.2018 incheiat intre Agentia pentru Finantarea Investitiilor Rurale si Comuna Tomesti pentru acordarea ajutorului financiar nerambursabil pentru lucrarea de investitie “Construire teren multisport in localitatea Steia, comuna Tomesti, judetul Hunedoara” in care s-a optat pentru avans în vederea demarării lucrarilor.
Plata avansului este conditionata de existenta unei scrisori de garantie din partea
unei instituţie financiar bancară sau nebancara, asa cum este prevazut in Regulamentul Comisiei Europene , privind stimularea absorbtiei fondurilor europene nerambursabile prin PNDR, a Contractului nr C1920074A209752202106 din data 01.10.2018 semnat intre Comuna Tomesti – beneficiar si AFIR-autoritate contractanta, precum si Instructiunilor prevazute in Ghidul solicitantului de fonduri europene nerambursabile prin FEADR-sM 19.2.
Comuna Tomesti a optat pentru scrisoare de garanţie emisa de instituţia financiar nebancara, Fondului Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii SA. Din cauza unor modificari de termene si a intarzierii lucrarilor, desi sunt executate in proportie de 80%, s-a impus solicitarea prelungirii duratei de executie a contractului de lucrari cu 6 luni, de la 36 luni la 42 luni , pana in 01.04.2022 . Plata ultimei transe de plata este conditionata de existenta unei scrisori de garantie din partea unei instituţie financiar bancară sau nebancara, asa cum este prevazut in Regulamentul Comisiei Europene , privind stimularea absorbtiei fondurilor europene nerambursabile prin PNDR, a Contractului nr. C1920074A209752202106 /2018 semnat intre Consiliul Local Tomesti – beneficiar si APDRP-autoritate contractanta, precum si Instructiunilor prevazute in Ghidul solicitantului de fonduri europene nerambursabile prin FEADR-M 19.2 Comuna Tomesti a optat pentru prelungirea scrisoarii de garanţie emisa de instituţia financiar nebancara, Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii SA nr. 198 / 28.08.2018 in valoare de 184.010,75 lei, de la data de 01.10.2021 pana la data de 01.04.2022, atat cat se prelungeste si durata de executie a lucrarii , in vederea garantarii obligatiilor de plata a transei de plata din fonduri nerambursabile pentru implementarea proiectului .
Pentru aceste considerente propun Consiliuluil local Tomesti sa analizeze si sa adopte proiectul de hotarare in forma prezentata.

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
PRIMARIA COMUNEI BUCES
COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE, IMPLEMENTARE PROIECTE SI INVESTITII

Nr. 4/39 din 10.06.2021
R A P O R T
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA PRELUNGIREA VALABILITATII SCRISORII DE GARANTARE NR. 198 / 28.08.2018 DE LA FNGCIMM SA IFN
IN VEDEREA GARANTARII OBLIGATIILOR DE PLATA A AVANSULUI
DIN FONDURI NERAMBURSABILE

Proiectul de hotarare l-am initiat tinand cont de Contractul de finantare nr. C1920074A209752202106 din data 01.10.2018 incheiat intre Agentia pentru Finantarea Investitiilor Rurale si Comuna Tomesti pentru acordarea ajutorului financiar nerambursabil pentru lucrarea de investitie “Construire teren multisport in localitatea Steia, comuna Tomesti, judetul Hunedoara” in care s-a optat pentru avans în vederea demarării lucrarilor.
Plata avansului este conditionata de existenta unei scrisori de garantie din partea
unei instituţie financiar bancară sau nebancara, asa cum este prevazut in Regulamentul Comisiei Europene , privind stimularea absorbtiei fondurilor europene nerambursabile prin PNDR, a Contractului nr C1920074A209752202106 din data 01.10.2018 semnat intre Comuna Tomesti – beneficiar si AFIR-autoritate contractanta, precum si Instructiunilor prevazute in Ghidul solicitantului de fonduri europene nerambursabile prin FEADR-sM 19.2.
Comuna Tomesti a optat pentru scrisoare de garanţie emisa de instituţia financiar nebancara, Fondului Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii SA. Din cauza unor modificari de termene si a intarzierii lucrarilor, desi sunt executate in proportie de 80%, s-a impus solicitarea prelungirii duratei de executie a contractului de lucrari cu 6 luni, de la 36 luni la 42 luni , pana in 01.04.2022 . Plata ultimei transe de plata este conditionata de existenta unei scrisori de garantie din partea unei instituţie financiar bancară sau nebancara, asa cum este prevazut in Regulamentul Comisiei Europene , privind stimularea absorbtiei fondurilor europene nerambursabile prin PNDR, a Contractului nr. C1920074A209752202106 /2018 semnat intre Consiliul Local Tomesti – beneficiar si APDRP-autoritate contractanta, precum si Instructiunilor prevazute in Ghidul solicitantului de fonduri europene nerambursabile prin FEADR-M 19.2 Comuna Tomesti a optat pentru prelungirea scrisoarii de garanţie emisa de instituţia financiar nebancara, Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii SA nr. 198 / 28.08.2018 in valoare de 184.010,75 lei, de la data de 01.10.2021 pana la data de 01.04.2022, atat cat se prelungeste si durata de executie a lucrarii , in vederea garantarii obligatiilor de plata a transei de plata din fonduri nerambursabile pentru implementarea proiectului .
Analizand proiectul de hotarare intocmit de d-l primar, se constata ca acesta indeplineste conditiile de fond si de forma prevazute de lege.
Pentru aceste considerente, propun Consiliului local Tomesti sa analizeze si sa adopte acest proiect de hotarare ca fiind oportun, legal si temeinic.

INTOCMIT
CONSILIER
Indries Damian-Iulian


 

ANUNT

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 10.06.2021 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel

PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL:
„ULITA PESTE VALE HERBEIU TANASIEL=200M ,
COMUNA TOMESTI,JUDETUL HUNEDOARA”

  Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la 29.06.2021 , ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti , la compartimentul Secretar comuna , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.

PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE nr. 33 /10.06.2021
PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE
SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL:
„ULITA PESTE VALE HERBEIU TANASIE L=200M ,
COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”

Consiliul local al comunei Tomesti ,judetul Hunedoara;
Având în vedere Referatul de aprobare nr. 3/40 din 10.06.2021 a Primarului comunei Tomesti prin care se propune privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul„ULITA PESTE VALE HERBEIU TANASIE L=200M ,COMUNA TOMESTI,JUDETUL HUNEDOARA”
În conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1 şi ale art. 45 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare precum și ale cap. III din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
In baza art.V din Ordonanta de Urgenta nr.26/2012 privind unele masuri de reducere a cheltuielilor publice  si intarirea disciplinei financiare si de modificare si completare a unor acte normative , cu modificarile si completarile ulterioare ;
În temeiul prevederilor art. 129, alin.2 lit.b, alin. 4 lit. ,,d” , art.139 alin.3 lit.a si art.196 alin. 1, lit.a din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , ale art. 11 alin. 4 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizată, precum şi ale Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică,

HOTARASTE :

Art. 1. Se aprobă Documentaţia Tehnico – Economică pentru obiectivul de investiții „ULITA PESTE VALE HERBEIU TANASIE L=200M,COMUNA TOMESTI,JUDETUL HUNEDOARA”conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. Se aprobă Devizul General, în valoare de 70.082,80 lei fara TVA, respectiv 83.398,53 cu TVA inclus .
Art.3. Cu ducerea la indeplinire a prezentei hotarari se imputerniceste Compartimentul contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti .
Art.4. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare .
Art.5. –Prezenta hotarare se comunica:
Institutiei Prefectului –Judetul Hunedoara;
Primarului Comunei Tomesti
Compartiment achizitii publice, implementare proiecte si investitii
Compartimentul contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti .

INITIATOR
AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R
Nr. 3/40 din 10.06.2021

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE
SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL:
„„ULITA PESTE VALE HERBEIU TANASIE L=200M ,
COMUNA TOMESTI,JUDETUL HUNEDOARA”

Proiectul de hotarare privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „ULITA PESTE VALE HERBEIU TANASIE L=200M , COMUNA TOMESTI,JUDETUL HUNEDOARA”este initiat in conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1 şi ale art. 45 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare precum și ale cap. III din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare .
In situatia de fata , ulita nu este asfaltata , accesul este greoi mai ales in urma precipitatiilor abundente.
Este necesara repararea drumului prin asternerea unui strat de piatra sparta in grosime de 10 cm si imbracaminte din beton asfaltic( mixture asfaltica BA 16) cu agregate marunte executata la cald , in grosime de 6 cm pe o lungime de 200 m si o latime de 2,5m.
Se executa refacerea santurilor prin sapatura mecanica si manuala ,acolo unde se impune pentru scurgerea apelor pluviale. Se executa refacerea acostamentului pe toata lungimea drumului cu un strat de piatra sparta de 10 cm. .
În temeiul prevederilor art. 129, alin.2 lit.b, alin. 4 lit. ,,d” din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , propun domnilor consilieri aprobarea proiectului de hotarare in forma initiata.

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R I A
Nr. 4/40 din 10.06.2021

RAPORT AL COMPARTIMENTULUI DE RESORT
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIE
TEHNICO-ECONOMICE SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL:
„ULITA PESTE VALE HERBEIU TANASIEL=200M ,
COMUNA TOMESTI,JUDETUL HUNEDOARA”

Proiectul de hotarare privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „ULITA PESTE VALE HERBEIU TANASIE L=200M , COMUNA TOMESTI,JUDETUL HUNEDOARA”este initiat in conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1 şi ale art. 45 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare precum și ale cap. III din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare .
In situatia de fata , ulita nu este asfaltata , accesul este greoi mai ales in urma precipitatiilor abundente.
Este necesara repararea drumului prin asternerea unui strat de piatra sparta in grosime de 10 cm si imbracaminte din beton asfaltic( mixture asfaltica BA 16) cu agregate marunte executata la cald , in grosime de 6 cm pe o lungime de 200 m si o latime de 2,5m.
Se executa refacerea santurilor prin sapatura mecanica si manuala ,acolo unde se impune pentru scurgerea apelor pluviale. Se executa refacerea acostamentului pe toata lungimea drumului cu un strat de piatra sparta de 10 cm. .
În temeiul prevederilor art. 129, alin.2 lit.b, alin. 4 lit. ,,d” din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , propun domnilor consilieri aprobarea proiectului de hotarare in forma initiata.

VICEPRIMAR,
Oprisa Simonel-Florin


 

Transparența veniturilor salariale

Rapoarte și studii

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Toate documentele de interes public

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.