PRIMĂRIA COMUNEI TOMEȘTI
Adresa noastră
Comuna Tomești, sat Tomești, str. Principală nr. 50, jud.Hunedoara, cod poștal 337470
tel/fax 0254681889, e-mail: primariatomesti.hd@gmail.com
:: actualizez
Legile care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei
- Legea 188/1999 privind statutul funcționarilor publici, republicată
- Legea 7/2004 privind Codul de conduită al funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare
- Legea 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică
- Legea 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public, cu modificările și completările ulterioare
- HG 123/2002 pentru Aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public
- Legea 215/2001 a administrației publice locale, republicată
- Legea 544/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările ulterioare
- Legea 53/2003, codul Muncii.
Regulamente
- asigura respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor, a prevederilor Constitutiei, precum si punerea in aplicare a legilor, a decretelor Presedintelui Romaniei, a hotararilor si ordonantelor Guvernului, dispune masurile necesare si acorda sprijin pentru aplicarea ordinelor si instructiunilor cu caracter noprmativ ale ministrilor si ale celorlalti conducatori ai autoritatilor administratiei publice centrale, precum si a hotararilor consiliului judetean,
- asigura aducerea la ideplinire a hotararilor consiliul local. In situatia in care apreciaza ca o hotarare este ilegala, in termen de 3 zile de la adoptare il sesizeaza pe prefect,
- poate propune consiliului local consultarea populatiei prin referendum, cu privire la problemele locale de interes deosebit. Pe baza hotararii consiliului local ia masuri pentru organizarea acestei consultari, in conditiile legii,
- prezinta consiliului local, anual sau ori de cate ori este necesar, informari, privind starea economica si sociala a comunei sau a orasului, in concordanta cu atributiile ce revin autoritatilor administratiei publice locale, precum si informari asupra modului de aducere la indeplinire a hotararilur consiliului local,
- intocmeste proiectul bugetului local si contul de incheiere a exercitiul bugetar si le supune spre aprobare consiliului local,
- exercita functia de ordonator principal de credite,
- verifica, din oficiu sau la cerere, incasarea si cheltuirea sumelor din bugetul local si comunica de indata consiliului local cele constatate,
- ia masuri pentru prevenirea si limitarea urmarilor calamitatilor, catastrofelor, incendiilor, epidemiilor sau epizootiilor, impreuna cu organele specializate ale statului. In acest scop poate mobiliza populatia, agentii economici si institutiile publice din comuna sau din oras, acestea fund obligate sa execute masurile stabilite in planurile de protectie si interventie elaborate pe tipuri de dezastre,
- asigura ordinea publica si linistea locuitorilor, prin intermediul politiei, jandarmeriei, gardienilor publici, pompierilor si unitatilor de protectie civila, care au obligatia sa raspunda solicitarilor sale, in conditiile legii,
- indruma si supravegheaza activitatea gardienilor publici, conform angajamentelor contractuale,
- ia masurile prevazute de lege cu privire la desfasurarea adunarilor publice ia masuri de interzicere sau de suspendare a spectacolelor, reprezentantiilor sau a altor manifestari publice care contravin ordinii de drept ori atenteaza la bunele moravuri, la ordinea si linistea publica,
- controleaza igiena si salubritatea localurilor publice si produselor alimentare puse in vanzare pentru populatie, cu sprijinul serviciilor de specialitate,
- ia masuri pentru prevenirea si combaterea pericolelor provocate de animale, in conditiile legii,
- ia masuri pentru elaborarea planului urbanistic general al localitatii si il supune spre aprobare consiliului local, asigura respectarea prevederilor planului urbanistic general, precum si ale planurilor urbanistice zonale si de detaliu,
- asigura repartizarea locuintelor sociale pe baza hotararii consiliului local,
- asigura intretinerea si reabilitarea drumurilor publice, proprietate a comunei sau a orasului, instalarea semnelor de circulatie, desfasurarea normla a traficului rutier si pietonal, in conditiile legii,
- exercita controlul asupra activitatilor din targuri, piete, oboare, locuri si parcuri de distractii si ia masuri pentru buna functionare a acestora,
- conduce serviciile publice locale, asigura functionarea serviciilor de starea civila si de autoritate tutelara, supravegheaza realizarea masurilor de asistenta si ajutor social,
- indeplineste functia de ofiter de stare civila,
- emite avizele, acordurile si autorizatiile date in competenta sa prin lege,
- propune consiliului local spre aprobare, in conditiile legii, organigrama, statul de functii, numarul de personal si regulamentul de organizare si functionare a aparatului propriu de specialitate,
- numeste si elibereaza din functie, in condiliile legii, personalul din aparatul propriu de specialitate al autoritatilor administratiei publice locale, cu exceptia secretarului,propune consiliului local numirea si eliberarea din functie, in conditiile legii, a conducatorilor regiilor autonome, ai institutiilor si serviciilor publice de interes local,
- raspunde de inventarierea si administrarea bunurilor care apartin domeniului privat al comunei sau al orasului,
- organizeaza evidenta lucrarilor de constructii din localitate si pune la dispozitie autoritatilor administratiei publice centrale rezultatele acestor evidente , z) ia masuri pentru controlul depozitarii deseurilor menajere, industriale sau de orice fel, pentru asigurarea igienizarii malurilor cursurilor de apa din raza comunei sau a orasului, precum si pentru decolmatarea vailor locale si a podetelor pentru asigurarea scurgerii apelor mari.
2) Primarul indeplineste si alte atributii prevazute de lege sau de alte acte normative, precum si insarcinarile date de consiliul local.
Art.69 (l) In exercitarea atributiilor de autoritate tutelara si de ofiter de stare civila, a sarcinilor ce-i revin din actele normative privitoare la recensamant, la organizarea si desfasurarea alegerilor, la luarea masurilor de protectie civila, precum si a altor atributii stabilite prin lege primarul actioneaza si ca reprezentant al statului in comuna sau orasul in care a fost ales.
II) In aceasta calitate, primarul poate solicita, inclusiv prin intermediul prefectului, in conditiile legii, concursul sefilor serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale din unitatile administrativ-teritoriale, daca sarcinile ce ii revin nu pot fi rezolvate prin aparatul propriu de specialitate.
Art.70 (l) Primarul deleaga viceprimarului sail, dupa caz, viceprimarilor, prin dispozitie emisa in eel mult 30 de zile de la validare, exercitarea atributiilor ce-i revin potrivit art.68 alin.(l )lit.j),m),p),r),v),x),si y).
(II) Atributiile de ofiter de stare civila pot fi delegate viceprimarului, secretarului sau altor functionari cu competente in acest domeniu, potrivit legii.
(3) Atributiile ce revin primarului, ca reprezentant al statului, potrivit art.69, cu exceptia celor de ofiter de stare civila, precum si cele prevazute la art.68 alin.(l) lita)-f),h),i),k),l)si t),nu pot fi delegate.
Conducerea primăriei
VASIU Adrian Viorel
PRIMARUL COMUNEI
CV Primar
CONVOCATOR
COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 28.09.2023 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 36-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 46 / 5.09. 2023 privind desemnarea unui reprezentant al consiliului
local Tomesti in Consiliul de Administratie al Scolii Primare Tomesti pentru anul scolar 2023-2024 Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
2. Proiect de hotărâre nr. 47/05.09.2023 privind alegerea preşedintelui de şedinţă
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
3. Proiect de hotarare nr.48 /18.09.2023 privind aprobarea modificării Statutului și a Actului Constitutiv al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiect de hotărâre nr. 49/18.09.2023 privind aprobarea listei consumatorilor –persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
5. Proiect de hotărâre nr. 50/18.09.2023 privind trecerea unei suprafete de teren din proprietatea statului in proprietate particulara.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 20.09.2023
SUBA Ciprian Marian
VICEPRIMARUL COMUNEI
CV Viceprimar
CONVOCATOR
COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 28.09.2023 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 36-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 46 / 5.09. 2023 privind desemnarea unui reprezentant al consiliului
local Tomesti in Consiliul de Administratie al Scolii Primare Tomesti pentru anul scolar 2023-2024 Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
2. Proiect de hotărâre nr. 47/05.09.2023 privind alegerea preşedintelui de şedinţă
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
3. Proiect de hotarare nr.48 /18.09.2023 privind aprobarea modificării Statutului și a Actului Constitutiv al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiect de hotărâre nr. 49/18.09.2023 privind aprobarea listei consumatorilor –persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
5. Proiect de hotărâre nr. 50/18.09.2023 privind trecerea unei suprafete de teren din proprietatea statului in proprietate particulara.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 20.09.2023
CONVOCATOR
COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 28.09.2023 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 36-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 46 / 5.09. 2023 privind desemnarea unui reprezentant al consiliului
local Tomesti in Consiliul de Administratie al Scolii Primare Tomesti pentru anul scolar 2023-2024 Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
2. Proiect de hotărâre nr. 47/05.09.2023 privind alegerea preşedintelui de şedinţă
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
3. Proiect de hotarare nr.48 /18.09.2023 privind aprobarea modificării Statutului și a Actului Constitutiv al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiect de hotărâre nr. 49/18.09.2023 privind aprobarea listei consumatorilor –persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
5. Proiect de hotărâre nr. 50/18.09.2023 privind trecerea unei suprafete de teren din proprietatea statului in proprietate particulara.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 20.09.2023
Raport de activitate
CONVOCATOR
COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 28.09.2023 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 36-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 46 / 5.09. 2023 privind desemnarea unui reprezentant al consiliului
local Tomesti in Consiliul de Administratie al Scolii Primare Tomesti pentru anul scolar 2023-2024 Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
2. Proiect de hotărâre nr. 47/05.09.2023 privind alegerea preşedintelui de şedinţă
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
3. Proiect de hotarare nr.48 /18.09.2023 privind aprobarea modificării Statutului și a Actului Constitutiv al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiect de hotărâre nr. 49/18.09.2023 privind aprobarea listei consumatorilor –persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
5. Proiect de hotărâre nr. 50/18.09.2023 privind trecerea unei suprafete de teren din proprietatea statului in proprietate particulara.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 20.09.2023
Documente emise de Primăria comunei TOMEȘTI
Raportul anual de aplicare a legii 544/2001
CONVOCATOR
COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 28.09.2023 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 36-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 46 / 5.09. 2023 privind desemnarea unui reprezentant al consiliului
local Tomesti in Consiliul de Administratie al Scolii Primare Tomesti pentru anul scolar 2023-2024 Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
2. Proiect de hotărâre nr. 47/05.09.2023 privind alegerea preşedintelui de şedinţă
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
3. Proiect de hotarare nr.48 /18.09.2023 privind aprobarea modificării Statutului și a Actului Constitutiv al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiect de hotărâre nr. 49/18.09.2023 privind aprobarea listei consumatorilor –persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
5. Proiect de hotărâre nr. 50/18.09.2023 privind trecerea unei suprafete de teren din proprietatea statului in proprietate particulara.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 20.09.2023
Raportul anual de aplicare a legii 52/2003
CONVOCATOR
COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 28.09.2023 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 36-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 46 / 5.09. 2023 privind desemnarea unui reprezentant al consiliului
local Tomesti in Consiliul de Administratie al Scolii Primare Tomesti pentru anul scolar 2023-2024 Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
2. Proiect de hotărâre nr. 47/05.09.2023 privind alegerea preşedintelui de şedinţă
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
3. Proiect de hotarare nr.48 /18.09.2023 privind aprobarea modificării Statutului și a Actului Constitutiv al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiect de hotărâre nr. 49/18.09.2023 privind aprobarea listei consumatorilor –persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
5. Proiect de hotărâre nr. 50/18.09.2023 privind trecerea unei suprafete de teren din proprietatea statului in proprietate particulara.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 20.09.2023
Buletin informativ & studii & probleme ale comunității
HOTARAREA NR. 9 / 2018, privind preluarea excedentului bugetar/2017
[…]
PROIECT DE HOTARARE nr. 8/07.02.2018
[…]
Anunt dezbatere rezultat inventariere patrimoniu public privat
[…]
Anunt dezbatere proiect retragere din asociația ”Salvital”
[…]
PROIECT DE HOTARARE NR. 7 /07.02.2018
[…]
PROIECT DE HOTARARE Nr.6/07.02.2017
[…]
Anunț dezbatere publica a proiectului retelei scolare din comună
[…]
HOTARAREA NR. 8/2018, privind utilizarea excedentului bugetar/2017
[…]
Aparatul propriu și de specialitate al Primarului comunei TOMEȘTI
ORGANIGRAMA
COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 28.09.2023 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 36-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 46 / 5.09. 2023 privind desemnarea unui reprezentant al consiliului
local Tomesti in Consiliul de Administratie al Scolii Primare Tomesti pentru anul scolar 2023-2024 Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
2. Proiect de hotărâre nr. 47/05.09.2023 privind alegerea preşedintelui de şedinţă
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
3. Proiect de hotarare nr.48 /18.09.2023 privind aprobarea modificării Statutului și a Actului Constitutiv al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiect de hotărâre nr. 49/18.09.2023 privind aprobarea listei consumatorilor –persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
5. Proiect de hotărâre nr. 50/18.09.2023 privind trecerea unei suprafete de teren din proprietatea statului in proprietate particulara.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 20.09.2023
Cariere și posturi vacante
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA ALOCARII UNEI SUME DE BANI PENTRU COMPLETAREA FONDURILOR PROPRII ALE PAROHIEI ORTODOXE ROMANE OBARSA, FILIA DOBRO
ANUNT
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 26.04.2022 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA ALOCARII UNEI SUME DE BANI PENTRU COMPLETAREA FONDURILOR PROPRII ALE PAROHIEI ORTODOXE ROMANE OBARSA, FILIA DOBROT
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 24.05.2022 , ora 10.00.
Se pot depune la sediul Primăriei comunei tomesti, la compartimentul Secretar general comuna , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 29 /26.04.2022
PRIVIND APROBAREA ALOCARII UNEI SUME DE BANI
PENTRU COMPLETAREA FONDURILOR PROPRII ALE
PAROHIEI ORTODOXE ROMANE OBARSA, FILIA DOBROT
Consiliul local al comunei Tomesti judeţul Hunedoara ;
Tinând seama de cererea Parohiei Ortodoxe Romane Obarsa, Filia Dobrot inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 432 din 12.04.2022 prin care dl. Guzu Ionel, preot al Parohiei Ortodoxe Romane Obarsa solicita alocarea unei sume de bani pentru continuarea lucrarilor de reabilitare a Bisericii Dobrot .
Luand in considerare referatul de aprobare nr. 3/33 prezentata de primarul comunei Tomesti la proiectul de hotarare privind aprobarea alocarii unei sume de bani pentru completarea fondurilor proprii ale Parohiei Ortodoxe Romane Obarsa, filia Dobrot ;
Analizand art.3 alin.(2) din Ordonanţa Guvernului nr. 82/2001, aprobată prin Legea nr. 125/2002, privind stabilirea unor forme de sprijin financiar pentru unităţile de cult aparţinând cultelor religioase recunoscute din România, cu modificările şi completările ulterioare; precum si art.4 alin.(2) din Hotărârea de Guvern nr.1470/2002, privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor O.G. nr.82/2001, cu modificările şi completările ulterioare;
In baza Legii nr.273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare ;
Având în vedere prevederile art. 129, alin.(2), lit.”d”, alin.8, lit “a” si art. 196 alin.1 lit.”a” din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare, precum şi ale Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publica :
H O T A R A S T E
Art.1. Se aprobă alocarea sumei 25.000 lei prin transfer din bugetul local pe anul 2022 Parohiei Ortodoxe Romane Obarsa, Filia Dobrot.
Art.2. Documentele justificative privind decontarea sumelor alocate vor fi transmise la Compartimentul contabilitate si resurse umane din cadrul Primăriei comunei Tomesti până la data de 31 decembrie 2022, cel mai târziu.
Art.3. Suma aprobata prin prezenta hotarare va fi alocata de la bugetul local al comunei Tomesti, cap. 5102 – Autoritati executive, articolul 20 30 30 Alte cheltuieli cu bunuri si servicii .
Art.4. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 544/2004 a conteciosului administrativ,actualizata.
Art.5. Prezenta hotărâre se comunică:
– Primarului comunei Tomesti ,
– Compartimentului contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei Tomesti .
– Instituţiei Prefectului Judeţului Hunedoara .
– Parohiei Ortodoxe Romane Obarsa, filia Dobrot
INITIATOR
AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr. 3/33 din 26.04.2022
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA ALOCARII
UNEI SUME DE BANI PENTRU COMPLETAREA FONDURILOR PROPRII ALE PAROHIEI ORTODOXE ROMANE OBARSA, FILIA DOBROT
Analizand art.3 alin.(2) din Ordonanţa Guvernului nr. 82/2001, aprobată prin Legea nr. 125/2002, privind stabilirea unor forme de sprijin financiar pentru unităţile de cult aparţinând cultelor religioase recunoscute din România, cu modificările şi completările ulterioare” de la bugetele locale se pot aloca fonduri pentru completarea fondurilor proprii necesare pentru intretinerea si functionarea unitatilor de cult fara venituri sau cu venituri reduse, pentru construirea ori repararea lacasurilor de cult si pentru conservarea si intretinerea bunurilor apartinand cultelor si care fac parte din patrimoniul cultural national mobil, pentru amenajarea si intretinerea muzeelor cultural-religioase, pentru construirea si repararea sediilor administrative ale eparhiilor sau ale centrelor de cult, a sediilor unitatilor de invatamant teologic proprietate a cultelor recunoscute, pentru construirea, amenajarea si repararea cladirilor avand destinatia de asezaminte de asistenta sociala si medicala ale unitatilor de cult, precum si pentru activitatile de asistenta sociala si medicala sustinute de acestea.”
Cladirea Bisericii Ortodoxe Romane Obarsa, filia Dobrot cu hramul „Sfântul Ierarh Nicolae” a fost construită în anii 1946-1947 în timpul păstoririi preotului Ioan Leucean, pe cheltuiala Societății aurifere „Mica”, după planurile arhitectului Alexandru Șortan din Brad;
Este un edificiu de plan dreptunghiular, cu absida pentagonală, decroșată, prevăzut cu o clopotniță robustă. Cu excepția coifurilor ample ale celor trei turnuri apusene, învelite în tablă, la acoperișul propriu-zis s-a utilizat țigla. În dreptul celor două intrări, amplasate pe laturile de sud și de vest, au fost adăugate pridvoare deschise din țevi metalice. Interiorul beneficiază de un bogat decor iconografic, executat în „tempera” de Ileana Hui din Arad; târnosirea s-a făcut în 1948.
Starea tehnica degradata a cladirii a impus luarea unor masuri de interventie de reparatii si consolidare care sa o aduca la conditii normale de exploatare si functionare , fapt pentru care s-au inceput lucrarile la tencuiala exterioara.
Valoarea lucrarilor necesare pentru reparatia lacasului de cult sunt in jur de 69.570 lei, iar cu contributia enoriasilor de la biserica precum si a composesoratului Dobrot s-a adunat o suma , iar completarea pentru achitarea lucrarilor conform devizului s-au solicitat de catre preotul paroh de la Primaria comunei Tomesti .
Tinând seama de cererea Parohiei Ortodoxe Romane Obarsa, Filia Dobrot inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 432 din 12.04.2022 prin care dl. Guzu Ionel, preot al Parohiei Ortodoxe Romane Obarsa solicita alocarea unei sume de bani pentru continuarea lucrarilor de reabilitare a Bisericii Dobrot , PROPUN adoptarea HOTARARII PRIVIND alocarea unei sume de bani pentru completarea fondurilor proprii ale PAROHIEI ortodoxe Romane Obarsa, FILIA Dobrot , respectiv 25.000 lei necesari achitarii lucrarilor de reabilitare .
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
Nr. 4/33 din 26.04.2022
RAPORT
AL COMPARTIMENTULUI DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA ALOCARII
UNEI SUME DE BANI PENTRU COMPLETAREA FONDURILOR PROPRII ALE PAROHIEI ORTODOXE ROMANE OBARSA, FILIA DOBROT
Analizand art.3 alin.(2) din Ordonanţa Guvernului nr. 82/2001, aprobată prin Legea nr. 125/2002, privind stabilirea unor forme de sprijin financiar pentru unităţile de cult aparţinând cultelor religioase recunoscute din România, cu modificările şi completările ulterioare” de la bugetele locale se pot aloca fonduri pentru completarea fondurilor proprii necesare pentru intretinerea si functionarea unitatilor de cult fara venituri sau cu venituri reduse, pentru construirea ori repararea lacasurilor de cult si pentru conservarea si intretinerea bunurilor apartinand cultelor si care fac parte din patrimoniul cultural national mobil, pentru amenajarea si intretinerea muzeelor cultural-religioase, pentru construirea si repararea sediilor administrative ale eparhiilor sau ale centrelor de cult, a sediilor unitatilor de invatamant teologic proprietate a cultelor recunoscute, pentru construirea, amenajarea si repararea cladirilor avand destinatia de asezaminte de asistenta sociala si medicala ale unitatilor de cult, precum si pentru activitatile de asistenta sociala si medicala sustinute de acestea.”
Cladirea Bisericii Ortodoxe Romane Obarsa, filia Dobrot cu hramul „Sfântul Ierarh Nicolae” a fost construită în anii 1946-1947 în timpul păstoririi preotului Ioan Leucean, pe cheltuiala Societății aurifere „Mica”, după planurile arhitectului Alexandru Șortan din Brad;
Este un edificiu de plan dreptunghiular, cu absida pentagonală, decroșată, prevăzut cu o clopotniță robustă. Cu excepția coifurilor ample ale celor trei turnuri apusene, învelite în tablă, la acoperișul propriu-zis s-a utilizat țigla. În dreptul celor două intrări, amplasate pe laturile de sud și de vest, au fost adăugate pridvoare deschise din țevi metalice. Interiorul beneficiază de un bogat decor iconografic, executat în „tempera” de Ileana Hui din Arad; târnosirea s-a făcut în 1948.
Starea tehnica degradata a cladirii a impus luarea unor masuri de interventie de reparatii si consolidare care sa o aduca la conditii normale de exploatare si functionare , fapt pentru care s-au inceput lucrarile la tencuiala exterioara
Valoarea lucrarilor necesare pentru reparatia lacasului de cult sunt in jur de 69.570 lei, iar cu contributia enoriasilor de la biserica precum si a composesoratului Dobrot s-a adunat o suma , iar completarea pentru achitarea lucrarilor conform devizului s-au solicitat de catre preotul paroh de la Primaria comunei Tomesti .
Tinând seama de cererea Parohiei Ortodoxe Romane Obarsa, Filia Dobrot inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 432 din 12.04.2022 prin care dl. Guzu Ionel, preot al Parohiei Ortodoxe Romane Obarsa solicita alocarea unei sume de bani pentru continuarea lucrarilor de reabilitare a Bisericii Dobrot , PROPUN adoptarea hotararii privind alocarea unei sume de bani pentru completarea fondurilor proprii ale Parohiei Ortodoxe Romane Obarsa, Filia Dobrot .
Consilier achizitii publice
Indries Damian-Iulian
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND TRANSFORMAREA POSTULUI VACANT REFERENT GRAD PROFESIONAL PRINCIPAL IN CONSILIER GRAD PROFESIONAL SUPERIOR DIN CADRUL COMPARTIMENTULUI CONTABILITATE SI RESURSE UMANE AL PRIMARIEI COMUNEI TOMESTI
ANUNT
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 26.04.2022 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND TRANSFORMAREA POSTULUI VACANT REFERENT GRAD PROFESIONAL PRINCIPAL IN CONSILIER GRAD PROFESIONAL SUPERIOR DIN CADRUL COMPARTIMENTULUI CONTABILITATE SI RESURSE UMANE AL PRIMARIEI COMUNEI TOMESTI
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 24.05.2022, ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti, la compartimentul Secretar general comuna , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.
PRIMAR
VASIU Adrian-Viorel
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECTUL DE HOTARARE NR. 28/26.04.2022
PRIVIND APROBAREA TRANSFORMARII POSTULUI VACANT AFERENT
CATEGORIEI FUNCTIONARILOR PUBLICI DE EXECUTIE REFERENT GRAD PROFESIONAL PRINCIPAL IN CONSILIER GRAD PROFESIONAL SUPERIOR DIN
CADRUL COMPARTIMENTULUI CONTABILITATE SI RESURSE UMANE AL
PRIMARIEI COMUNEI TOMESTI
Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Tinand cont de Adresa Institutiei Prefectului Judetului Hunedoara nr. 2694 din 18.03.2022, inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 344 din 23.03.2022, prin care ni se comunica numarul maxim de posturi din aparatul de specialitate al primarului comunei Tomesti precum si din institutiile publice locale fiind in numar de 13, precum si Hotararea Consiliului local Tomesti nr.25/2021 privind aprobarea modificării organigramei şi a statului de funcţii a aparatului de specialitate al Primarului comunei Tomeşti, judeţul Hunedoara ;
Analizând referatul de aprobare prezentat de primarul comunei Tomesti nr. 3/32 din 26.04.2022 cu privire la transformarea postului vacant aferent categtoriei funcţionarilor de executie de referent grad professional principal in consilier grad profesional superior din cadrul Compartimentului contabilitate si resurse umane al Primariei comunei Tomesti;
În conformitate cu art.11 alin.5 din Legea -cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice ,
Avand in vedere prevederile art.III alin.1 din O.U.G.nr.63/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr.273/2006 privind finantele publice locale precum si pentru stabilirea unor masuri financiare, cu modificarile si completarile ulterioare ;
In conformitate cu prevederile art.370, art.371 , art.372, art.409 alin.1,alin.2 lit.b si art.534 din OUG 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,
În temeiul dispoziţiilor art. 129 alin.2,lit.a, alin. 3, lit.c si alin.7 coroborat cu art. 139 alin.1, art.196 alin.(1) lit.a) art.518 alin.1 lit.d, alin.6 din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art. 1. Se aproba transformarea postului vacant aferent categoriei functionarilor publici de executie referent grad profesional principal in consilier grad profesional superior din Cadrul compartimentului contabilitate si resurse umane al Primariei comunei Tomesti ( pozitia 4 din statul de functii al Primariei comunei Tomesti).
Art.2. Statul de funcții pentru aparatul de specialitate al primarului comunei Tomesti se modifică în mod corespunzător cu prevederile art.1 din prezenta hotărâre.
Art.3. La intrarea în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă HCL.nr.25/2021 .
Art.4.Prezenta hotarare poate fi contestata in termenul si conditiile Legii nr.554/2004 a contenciosului administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare
Art.5. Prezenta hotărâre se comunică :
– Instituţiei Prefectului – judeţul Hunedoara,
– Primarului comunei Tomesti ,
– Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici
– se afişează la afişierul Primăriei prin grija secretarului general al comunei Tomesti .
Initiator
AVIZAT PENTRU LEGALITATE
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
ROMÂNIA
JUDETUL HUNEDOARA
PRIMARUL COMUNEI TOMESTI
Nr. 3/32 din 26.04.2022
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA TRANSFORMARII POSTULUI VACANT AFERENT CATEGORIEI FUNCTIONARILOR PUBLICI DE EXECUTIE REFERENT GRAD PROFESIONAL PRINCIPAL IN CONSILIER GRAD PROFESIONAL SUPERIOR DIN
CADRUL COMPARTIMENTULUI CONTABILITATE SI RESURSE UMANE AL
PRIMARIEI COMUNEI TOMESTI
Potrivit prevederilor art.129, alin.2 lit.a , alin.3 lit.c din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ , cu modificarile si completarile ulterioare, consiliul local aproba in conditiile legii, la propunerea primarului , infiintarea, organizarea si statul de functii al aparatului de specialitate al primarului, ale institutiilor si serviciilor publice de interes local , precum si reorganizarea si statul de functii ale regiilor autonome de interes local.
Avand in vedere prevederile art.370, art.371 , art.372, art.409 alin.1 si art.534 din OUG 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare, functiile publice locale sunt functii publice stabilite prin lege, in cadrul aparatului de de specilitatea al primarului.
Conform adresei Institutiei Prefectului Judetului Hunedoara nr. 2694 din 18.03.2022 numarul maxim de posturi din aparatul de specialitate al primarului comunei Tomesti precum si din institutiile publice locale comunicat pentru Primaria comunei Tomesti este in numar de 13 .
In baza Hotararii Consiliului local Tomesti nr.25/2021 s-a aprobat ultima modificare a statului de functii pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti, a instituţiilor şi serviciilor publice, fără personalitate juridică, aflate în subordinea Consiliului local Tomesti .
Avand in vedere cererea d-nei Simedrea Mariana-Lacramioara cu privire la incetarea raportului de serviciu prin acordul partilor , incepand cu data de 18.04.2022 postul aferent functiei publice de executie de referent clasa profesionala principal din cadrul Compartimentului contabilitate si resurse umane este vacant.
Tinand cont de complexitatea postului in cadrul Compartimentului contabilitate si resurse umane propun transformarea acestui post in consilier grad profesional superior , astfel incat la initierea unui concurs pentru ocuparea postului , acesta sa fie mai complex , iar persoanele care se vor inscrie, sa aiba o pregatire superioara adecvata postului, cu o vechime in specialitatea studiilor de 7 ani.
Propun si sustin proiectul de hotarare privind aprobarea transformarii postului vacant aferent categoriei functionarilor publici de executie referent grad profesional principal in consilier grad profesional superior din cadrul compartimentului Contabilitate si resurse umane al Primariei comunei Tomesti, conform anexei 1–statul de functii la proiectul de hotarare.
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel
ROMÂNIA
JUDETUL HUNEDOARA
PRIMARIA COMUNEI TOMESTI
Nr. 4/32 din 26.04.2022
RAPORT AL COMPARTIMENTULUI DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA TRANSFORMARII POSTULUI VACANT AFERENT CATEGORIEI FUNCTIONARILOR PUBLICI DE EXECUTIE REFERENT GRAD PROFESIONAL PRINCIPAL IN CONSILIER GRAD PROFESIONAL SUPERIOR DIN
CADRUL COMPARTIMENTULUI CONTABILITATE SI RESURSE UMANE AL
PRIMARIEI COMUNEI TOMESTI
Potrivit prevederilor art.129, alin.2 lit.a , alin.3 lit.c din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ , cu modificarile si completarile ulterioare, consiliul local aproba in conditiile legii, la propunerea primarului , infiintarea, organizarea si statul de functii al aparatului de specialitate al primarului, ale institutiilor si serviciilor publice de interes local , precum si reorganizarea si statul de functii ale regiilor autonome de interes local.
Avand in vedere prevederile art.370, art.371 , art.372, art.409 alin.1 si art.534 din OUG 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare, functiile publice locale sunt functii publice stabilite prin lege, in cadrul aparatului de de specilitatea al primarului.
Conform adresei Institutiei Prefectului Judetului Hunedoara nr. 2694 din 18.03.2022 numarul maxim de posturi din aparatul de specialitate al primarului comunei Tomesti precum si din institutiile publice locale comunicat pentru Primaria comunei Tomesti este in numar de 13 .
In baza Hotararii Consiliului local Tomesti nr.25/2021 s-a aprobat ultima modificare a statului de functii pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti, a instituţiilor şi serviciilor publice, fără personalitate juridică, aflate în subordinea Consiliului local Tomesti .
Avand in vedere cererea d-nei Simedrea Mariana-Lacramioara cu privire la incetarea raportului de serviciu prin acordul partilor , incepand cu data de 18.04.2022 postul aferent functiei publice de executie de referent clasa profesionala principal din cadrul Compartimentului contabilitate si resurse umane este vacant.
Tinand cont de complexitatea postului in cadrul Compartimentului contabilitate si resurse umane propun transformarea acestui post in consilier grad profesional superior , astfel incat la initierea unui concurs pentru ocuparea postului , acesta sa fie mai complex , iar persoanele care se vor inscrie, sa aiba o pregatire superioara adecvata postului, cu o vechime in specialitatea studiilor de 7 ani.
Propun si sustin proiectul de hotarare privind aprobarea transformarii postului vacant aferent categoriei functionarilor publici de executie referent grad profesional principal in consilier grad profesional superior din cadrul compartimentului Contabilitate si resurse umane al Primariei comunei Tomesti
, conform anexei 1–statul de functii la proiectul de hotarare.
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
A N U N Ț P U B L I C – Amenajamentul fondului forestier proprietate publică şi privată aparţinând comunei Tomeşti, judeţul Hunedoara
A N U N Ț P U B L I C
“Comuna Tomeşti , cu sediul în Comuna Tomeşti, sat Tomeşti, nr.50, judeţul Hunedoara, titular al planului “ Amenajamentul fondului forestier proprietate publică şi privată aparţinând comunei Tomeşti, judeţul Hhunedoara ’’ pe raza UAT Tomeşti , judeţul Hunedoara , anunță publicul interesat următoarele:
-Decizia etapei de analiză a calității raportului de mediu este de emitere a avizului de mediu.
Următoarele documente pot fi consultate la sediul Primăriei comunei Tomeşti , în zilele de luni-vineri între orele 800-1600 :
-planul adoptat ;
-Declarația privind modul în care considerațiile privind mediul au fost integrate în amenajamentul silvic , modul în care raportul de mediu a fost pregătit conform art.19 şi 20 din HG 1076/2004 cu modificările şi completările ulterioare , modul în care opiniile exprimate de public și de alte autorități au fost luate în considerare în luarea deciziei de emitere a avizului de mediu conform art.25 din HG 1076/2004 cu modificările ulterioare, motivele pentru alegerea alternativei de amenajament silvic avizate, în comparație cu alte alternative prezentate;
-Măsurile decise privind monitorizarea efectelor asupra mediului.”
Declarații de avere și de interese ale funcționarilor publici din cadrul Primăriei comunei Tomești
CONVOCATOR
COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 28.09.2023 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 36-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 46 / 5.09. 2023 privind desemnarea unui reprezentant al consiliului
local Tomesti in Consiliul de Administratie al Scolii Primare Tomesti pentru anul scolar 2023-2024 Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
2. Proiect de hotărâre nr. 47/05.09.2023 privind alegerea preşedintelui de şedinţă
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
3. Proiect de hotarare nr.48 /18.09.2023 privind aprobarea modificării Statutului și a Actului Constitutiv al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiect de hotărâre nr. 49/18.09.2023 privind aprobarea listei consumatorilor –persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
5. Proiect de hotărâre nr. 50/18.09.2023 privind trecerea unei suprafete de teren din proprietatea statului in proprietate particulara.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 20.09.2023
Veniturile salariale ale funcționarilor din cadrul aparatului de specialitatea al primarului și din subordinea Consiliului Local
COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 28.09.2023 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 36-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 46 / 5.09. 2023 privind desemnarea unui reprezentant al consiliului
local Tomesti in Consiliul de Administratie al Scolii Primare Tomesti pentru anul scolar 2023-2024 Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
2. Proiect de hotărâre nr. 47/05.09.2023 privind alegerea preşedintelui de şedinţă
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
3. Proiect de hotarare nr.48 /18.09.2023 privind aprobarea modificării Statutului și a Actului Constitutiv al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiect de hotărâre nr. 49/18.09.2023 privind aprobarea listei consumatorilor –persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
5. Proiect de hotărâre nr. 50/18.09.2023 privind trecerea unei suprafete de teren din proprietatea statului in proprietate particulara.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 20.09.2023