PRIMĂRIA COMUNEI TOMEȘTI

Legile care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei 

Regulamente 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Comută conținut
1) Primarul indeplineste urmatoarele atributii principale:
  1. asigura respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor, a prevederilor Constitutiei, precum si punerea in aplicare a legilor, a decretelor Presedintelui Romaniei, a hotararilor si ordonantelor Guvernului, dispune masurile necesare si acorda sprijin pentru aplicarea ordinelor si instructiunilor cu caracter noprmativ ale ministrilor si ale celorlalti conducatori ai autoritatilor administratiei publice centrale, precum si a hotararilor consiliului judetean,
  2. asigura aducerea la ideplinire a hotararilor consiliul local. In situatia in care apreciaza ca o hotarare este ilegala, in termen de 3 zile de la adoptare il sesizeaza pe prefect,
  3. poate propune consiliului local consultarea populatiei prin referendum, cu privire la problemele locale de interes deosebit. Pe baza hotararii consiliului local ia masuri pentru organizarea acestei consultari, in conditiile legii,
  4. prezinta consiliului local, anual sau ori de cate ori este necesar, informari, privind starea economica si sociala a comunei sau a orasului, in concordanta cu atributiile ce revin autoritatilor administratiei publice locale, precum si informari asupra modului de aducere la indeplinire a hotararilur consiliului local,
  5. intocmeste proiectul bugetului local si contul de incheiere a exercitiul bugetar si le supune spre aprobare consiliului local,
  6. exercita functia de ordonator principal de credite,
  7. verifica, din oficiu sau la cerere, incasarea si cheltuirea sumelor din bugetul local si comunica de indata consiliului local cele constatate,
  8. ia masuri pentru prevenirea si limitarea urmarilor calamitatilor, catastrofelor, incendiilor, epidemiilor sau epizootiilor, impreuna cu organele specializate ale statului. In acest scop poate mobiliza populatia, agentii economici si institutiile publice din comuna sau din oras, acestea fund obligate sa execute masurile stabilite in planurile de protectie si interventie elaborate pe tipuri de dezastre,
  9. asigura ordinea publica si linistea locuitorilor, prin intermediul politiei, jandarmeriei, gardienilor publici, pompierilor si unitatilor de protectie civila, care au obligatia sa raspunda solicitarilor sale, in conditiile legii,
  10. indruma si supravegheaza activitatea gardienilor publici, conform angajamentelor contractuale,
  11. ia masurile prevazute de lege cu privire la desfasurarea adunarilor publice ia masuri de interzicere sau de suspendare a spectacolelor, reprezentantiilor sau a altor manifestari publice care contravin ordinii de drept ori atenteaza la bunele moravuri, la ordinea si linistea publica,
  12. controleaza igiena si salubritatea localurilor publice si produselor alimentare puse in vanzare pentru populatie, cu sprijinul serviciilor de specialitate,
  13. ia masuri pentru prevenirea si combaterea pericolelor provocate de animale, in conditiile legii,
  14. ia masuri pentru elaborarea planului urbanistic general al localitatii si il supune spre aprobare  consiliului  local,   asigura respectarea prevederilor planului  urbanistic general, precum si ale planurilor urbanistice zonale si de detaliu,
  15. asigura repartizarea locuintelor sociale pe baza hotararii consiliului local,
  16. asigura intretinerea si reabilitarea drumurilor publice, proprietate a comunei sau a orasului, instalarea semnelor de circulatie, desfasurarea normla a traficului rutier si pietonal, in conditiile legii,
  17. exercita controlul asupra activitatilor din targuri, piete, oboare, locuri si parcuri de distractii si ia masuri pentru buna functionare a acestora,
  18. conduce serviciile publice locale, asigura functionarea serviciilor de starea civila si de autoritate tutelara, supravegheaza realizarea masurilor de asistenta si ajutor social,
  19. indeplineste functia de ofiter de stare civila,
  20. emite avizele, acordurile si autorizatiile date in competenta sa prin lege,
  21. propune consiliului local spre aprobare, in conditiile legii, organigrama, statul de functii, numarul de personal si regulamentul de organizare si functionare a aparatului propriu de specialitate,
  22. numeste si elibereaza din functie, in condiliile legii, personalul din aparatul propriu de specialitate al autoritatilor     administratiei publice locale, cu exceptia secretarului,propune consiliului local numirea si eliberarea din functie, in conditiile legii, a conducatorilor regiilor autonome, ai institutiilor si serviciilor publice de interes local,
  23. raspunde de inventarierea si administrarea bunurilor care apartin domeniului privat al comunei sau al orasului,
  24. organizeaza evidenta lucrarilor de constructii din localitate si pune la dispozitie autoritatilor administratiei publice centrale rezultatele acestor evidente , z) ia masuri pentru controlul depozitarii deseurilor menajere, industriale sau de orice fel, pentru asigurarea igienizarii malurilor cursurilor de apa din raza comunei sau a orasului, precum si pentru decolmatarea vailor locale si a podetelor pentru asigurarea scurgerii apelor mari.

2) Primarul indeplineste si alte atributii prevazute de lege sau de alte acte normative, precum si insarcinarile date de consiliul local.

Art.69 (l) In exercitarea atributiilor de autoritate tutelara si de ofiter de stare civila, a sarcinilor ce-i revin din actele normative privitoare la recensamant, la organizarea si desfasurarea alegerilor, la luarea masurilor de protectie civila, precum si a altor atributii stabilite prin lege primarul actioneaza si ca reprezentant al statului in comuna sau orasul in care a fost ales.

II) In aceasta calitate, primarul poate solicita, inclusiv prin intermediul prefectului, in conditiile legii, concursul sefilor serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale din unitatile administrativ-teritoriale, daca sarcinile ce ii revin nu pot fi rezolvate prin aparatul propriu de specialitate.

Art.70 (l) Primarul deleaga viceprimarului sail, dupa caz, viceprimarilor, prin dispozitie emisa in eel mult 30 de zile de la validare, exercitarea atributiilor ce-i revin potrivit art.68 alin.(l )lit.j),m),p),r),v),x),si y).

(II) Atributiile de ofiter de stare civila pot fi delegate viceprimarului, secretarului sau altor functionari cu competente in acest domeniu, potrivit legii.

(3) Atributiile ce revin primarului, ca reprezentant al statului, potrivit art.69, cu exceptia celor de ofiter de stare civila, precum si cele prevazute la art.68 alin.(l) lita)-f),h),i),k),l)si t),nu pot fi delegate.

Conducerea primăriei

First
Last
Solicit audiență la: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

Subiectul trebuie să prezinte foarte clar scopul corespondenței dumneavoastră
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

GIURGIU Sanda Pompilia
Secretarul General al
Unității Administrativ Teritoriale

Documente emise de Primăria comunei TOMEȘTI

Buletin informativ & studii & probleme ale comunității

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Aparatul propriu și de specialitate al Primarului comunei TOMEȘTI

Achiziții publice, Implementare proiecte, Investiții

INDRIEȘ Damian Iulian – inspector achiziții publice
INDRIEȘ Damian Iulian – inspector achiziții publice

Contabilitate și Resurse Umane

VĂLEAN Gabriela Elena - referent contabil

Taxe și Impozite locale

BORZA Dorel – referent superior
BORZA Dorel – referent superior

Compartimentul Agricol

JURJ Lucica Marinela
JURJ Lucica Marinela – consilier superior

Compartimentul Asistență socială

CIOARA Ioan Laurențiu – referent superior
CIOARA Ioan Laurențiu – referent superior

Cabinetul primarului

PAUL Cristian Dumitru – Consilierul personal al Primarului

Compartimentul Deservire

LEUCIAN Nicolae – muncitor calificat
LEUCIAN Nicolae – muncitor calificat

Compartimentul Deservire

ONCU Rodica – guard
ONCU Rodica – guard

Cariere și posturi vacante

DISPOZITIA NR. 52 /2020 PRIVIND CONVOCAREA DE INDATA IN SEDINTA EXTRAORDINARA A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, PENTRU DATA DE 11.11.2020, ORA 12”

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR


DISPOZITIA NR. 52 /2020
PRIVIND CONVOCAREA DE INDATA IN SEDINTA EXTRAORDINARA
A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
PENTRU DATA DE 11.11.2020, ORA 12”

Primarul comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Avand in vedere referatul intocmit de catre secretarul comunei Tomesti inregistrat sub nr. 1235 din 09.11.2020 privind necesitatea convocarii de indata in sedinta extraordinara a consiliului local ;
In temeiul dispozitiilor art. 134 alin. (4) alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si, alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare :

DISPUNE:
Art. 1. Se convoacă de indata in sedinta extraordinara Consiliul Local al comunei Tomesti , pentru data de 11 noiembrie 2020, orele 12,00 , în sala de şedinţă a Primăriei comunei Tomesti , cu proiectul ordinii de zi prevazut in Anexa la prezenta Dispozitie, care face parte integranta din aceasta.
Art. 2. (1) Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi pot fi consultate la sediul Primariei comunei Tomesti — la biroul secretarului general al comunei .
(2). Proiectele de hotarari inscrise pe ordinea de zi, insotite de documentele prevazute de lege, se transmit spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, conform Anexei mentionate la art. 1.
(3). Membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari.
Art. 3. Prezenta dispozitie poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara.
Art. 4. Prezenta dispoziţie se comunică :
Instituţiei prefectului jud. Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Secretarului comunei Tomesti;
Consilierilor locali ;

P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 09.11.2020


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Anexa la Dispozitia nr. 52 /2020

PROIECTUL ORDINII DE ZI
PRIVIND CONVOCAREA DE INDATA IN SEDINTA EXTRAORDINARA
A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
PENTRU DATA DE 11.11.2020, ORA 12”

1. Depunere juramant de catre dl. Borza Traian, consilier supleant ales la alegerile din 27.09.2020 pentru Consiliul local al comunei Tomesti al carui mandat a fost validat prin Incheierea nr. 1215/CC/2020 a Judecatoriei Brad .

2. Proiect de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta .
Initiat de primar .

3. Proiect de hotarare privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al comunei Tomesti in principalele domenii de activitate , precum si stabilirea componentei comisiilor de activitate.
Initiat de primar .

P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 09.11.2020

PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 51/ 9.11.2020 privind alegerea preşedintelui de şedinţă

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI


PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 51/ 9.11.2020
privind alegerea preşedintelui de şedinţă

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere Incheierea Civilă nr. 1096/CC/2020 pronunțată de Judecătoria Brad în data de 19 Octombrie 2020, în Camera de Consiliu, în dosar nr. 1687/195/2020 , pe rol fiind validarea mandatelor de consilier local din circumscripția electorală nr. 61 Tomesti, Județul Hunedoara;
Văzând prevederile Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2018 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE

Art. 1 Alege pe domnul consilier ________________ , în funcţia de preşedinte de şedinţă pentru o perioadă de 3 luni.
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a contenciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

INIŢIATOR PRIMAR,
AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

PROCES-VERBAL Încheiat astăzi 22.10.2020, în şedinţa privind ceremonia de constituire a Consiliului local al comunei Tomesti

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
Nr. 1168 din 22.10.2020


PROCES-VERBAL
Încheiat astăzi 22.10.2020,
în şedinţa privind ceremonia de constituire a Consiliului local al comunei Tomesti

Ședinţa privind ceremonia de constituire, a fost convocată prin Ordinul Prefectului judeţului Hunedoara nr. 569 din 20.10.2020, în conformitate cu art. 116, alin. (1)-(3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
Şedinţa este publică şi se desfăşoară în sala Caminului cultural din satul Dobrot, spatiu amenajat pentru a se respecta masurile de prevenire a raspindirii COVID-19 impuse prin legislatia in vigoare .
Şedinţa privind ceremonia de constituire a Consiliului local este deschisă de d-nul. Călin – Petru Marian, Prefectul Județului Hunedoara, care arată că, din documentele prezentate se constată că sunt îndeplinite condițiile prevăzute la 116 alin.(1) din O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv prin Încheierea civilă nr. 1096/CC/ 19.10.2020 a Judecătoriei Brad au fost validate 8 mandate de consilier local, mai mare decât primul număr natural strict mai mare decât jumătate din numărul membrilor consiliului local stabilit potrivit art. 112 din O.U.G. nr.57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv 9.
La sedinta privind ceremonia de constituire a Consiliului local au fost prezenti un numar de 8 consilieri locali.
Domnul Prefect Călin – Petru Marian, informează că la şedinţă mai participă ca invitați: d-na Rogoveanu Monica – Președinte al Judecătoriei Brad, domnul Vasiu Adrian-Viorel, primarul ales la data de 27 septembrie 2020, precum și un număr foarte restrâns de invitați, ținând cont de contextul epidemiologic actual.
Scopul şedinţei este constituirea Consiliului Local a comunei Tomesti, urmare a alegerilor autorităţilor publice locale din 27.09.2020.
Domnul Prefect al Județului Hunedoara, Călin – Petru MARIAN, informează consilierii că, lucrările şedinţei de constituire, în conformitate cu prevederile art. 116 alin.(4) din O. U. G. nr.57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, sunt conduse de cel mai învârstă consilier local al cărui mandat a fost validat, ajutat de doi dintre cei mai tineri consilieri locali ale căror mandate au fost validate;
Din datele puse la dispoziţie rezultă că cel mai învârstă consilier ales este domnul Tamas Octavian-Tiberiu, născut la data de 12.02.1955, iar cei mai tineri consilieri aleşi sunt domnul Petruse Florin-Ilie, născută la data de 29.07.1994 și doamna Olar Tania , născuta la data de 09.1.1981, care sunt invitaţi să preia conducerea şedinţei.
Preluând conducerea lucrărilor, domnul Tamas Octavian-Tiberiu, preşedintele de vârstă al şedinţei, dă cuvântul doamnei Giurgiu Sanda – secretarul general al comunei Tomesti să prezinte încheierea pronunţată de Judecătoria Brad prin care sunt validate mandatele consilierilor locaili declaraţi aleşii. Secretarul general al UAT , dă citire închierii civile nr.1096/CC/19.10.2020 a Judecătoriei Brad:
Prin încheierea Civilă nr. 1096/CC/2020 pronunțată de Judecătoria Brad în data de 19 Octombrie 2020, în Camera de Consiliu, în dosar nr. 1687/195/2020 , pe rol fiind validarea mandatelor de consilier local din circumscripția electorală nr. 61 Tomesti, Județul Hunedoara.
La apelul nominal efectuat în camera de consiliu se constată lipsa părților.
Având în vedere dispozițiile art. 114 alin. 1 din OUG nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ, coroborate cu dispozițiile art. 532 alin. 1 din Codul de procedură civilă, nu s-a apreciat necesară citarea părților.
Instanța constată că este competentă material, teritorial și general să soluționeze prezenta cauză.
Se constată că, secretarul general al UAT Comuna Tomesti a depus la dosar, prin registratură, documentele prevăzute la art. 114 alin (2), însoțite de adresa de înaintare prin care propune validarea consilierilor.
Instanța încuviințează proba cu înscrisurile depuse la dosar și reține cauza în pronunțare.
În temeiul art. 114 din OUG 57/2019 privind Codul Administrativ:
Se validează mandatele următorilor consilieri locali declarați aleși la alegerile din data de 27 septembrie 2020 pentru Consiliul Local al Comunei Tomesti :
1. Paul Cristian-Dumitru – Partidul National Liberal;
2. Oprisa Simonel Florin – Partidul National Liberal;
3. Banciu Liorean Gheorghe- Partidul National Liberal;
4. Bulz Tiberiu – Partidul National Liberal;
5. Olar Tania – Partidul National Liberal;
6. Tamas Octavian-Tiberiu – Partidul Social-Democrat;
7. Leucian Moga Sorin Adrian – Partidul Pro Romania ;
8. Petruse Florin-Ilie – Partidul Ecologist Roman

Se invalideaza mandatul consilierului local declarat ales la alegerile din data de 27 septembrie 2020 pentru Consiliul Local al Comunei Tomesti, ca urmare a renunțării la mandat:
1. Vasiu Adrian-Viorel –Partidul National Liberal ;

Conform prevederilor art. 114 alin. 5) din OUG 57/2019, încheierea a fost comunicata de îndată Instituției Prefectului Județului Hunedoara și Secretarului General al UAT Comuna Tomesti .
Cu drept de apel în 3 zile de la comunicare.
Încheiere DEFINITIVĂ la data de 22.10.2020 prin neapelare.

În continuare, Președintele de vârstă supune votului proiectul ordinii de zi:
1.Depunerea jurământului de către consilierii declaraţi aleşi, ale căror mandate au fost validate de judecătorie.
2.Depunerea jurământului de către primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel .
Proiect aprobat cu 8 voturi pentru, din 8 consilieri prezenți.
Preşedintele de vârstă, invita în ordine alfabetică consilierii locali declaraţi aleşi, ale căror mandate au fost validate, să depună, potrivit art. 117 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019, următorul jurământ în limba română:
„Jur să respect Constituţia şi legile ţării şi să fac, cu bună-credinţă, tot ceea ce stă în puterile şi priceperea mea pentru binele locuitorilor comunei Tomesti … Aşa să îmi ajute Dumnezeu!”.
Formula religioasa de incheiere va respecta libertatea convingerilor religioase,juramantul putand fi depus si fara formula religioasa .
Toți cei 8 consilieri locali validați conform închierii civile nr.1096/CC/19.10.2010, de către Judecătoria Brad, se prezintă în ordinea alfabetică în fața prezidiului și depun jurământul , după care îl semnează în două exemplare originale, un exemplar este înmânat consilierului local conform prevederilor legale.
După depunerea Jurământului, de către Consilieri locali, președintele de vârstă, dă cuvântul doamnei președinte a Judecătoriei Brad ROGOVEANU MONICA, care și-a exprimat dorința prezentării Încheierii Civile nr. 1070/CC/2020, pronunțată de Judecătoria Brad în data de 14 Octombrie 2020, în dosar numărul 1714/195/2020, având ca obiect validarea alegerii primarului comunei Tomesti, Județul Hunedoara.
Doamna Președinte a Judecătoriei prezintă faptul că, Judecătoria Brad a fost sesizată în conformitate cu dispozițiile art. 103 alin.5) din Legea 115/2015, pentru alegerea autorităților administrației publice locale de către Biroul Electoral de circumscripție nr. 61 Tomesti , în vederea validări mandatului pentru funcția de primar al Comunei Tomesti , în urma alegerilor din data de 27.09.2020.
Instanța a constatat că sunt îndeplinite condițiile legale și în temeiul art. 149 alin. 1) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, validează alegerea domnului Vasiu Adrian-Viorel în funcția de primar al Comunei Tomesti, Județul Hunedoara, la alegerile din data de 27 septembrie 2020.
În conformitate cu prevederile art. 149 alin. 3) din OUG nr. 57/2019 încheierea a fost comunicată de îndată Instituției Prefectului Județului Hunedoara și Secretarului General al UAT Comuna Tomesti , care a fost adusă la cunoștință publică prin afișare.
Cu drept de apel în termen de 2 zile de la aducerea la cunoștință publică.
Definitivă la data de 20 Octombrie 2020, prin neapelare.
În continuare președintele de vârstă, invită pe domnul Primar Vasiu Adrian-Viorel pentru depunerea jurământului prevăzut de lege, în urma depunerii jurământului se declară că primarul a intrat in exercițiul de drept al mandatului.
Secretarul General al UAT Comuna Tomesti, doamna Giurgiu Sanda Pompilia aduce la cunoștință domnului primar și consilierilor locali , prevederile art. 88 din Legea 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei în exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea corupției.
Totodata, d-na Giurgiu Sanda – secretar general arata ca este necesara validarea supleantului conform art.119 din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv un supleant de pe lista Partidului National Liberal.
Președintele de vârstă, declară ședința închisă.
Se da cuvântul d-lui. Călin – Petru MARIAN Prefectul Județului Hunedoara, care felicita pe domnul primar și consiliul local pentru votul de încredere primit în 27 Septembrie 2020 si le doreste succes si multa putere de munca în noul mandat.
În finalul ședinței dl.Vasiu Adrian-Viorel -primarul comunei multumeste d-lui prefect al judetului pentru prezenta la ceremonia de constituire a Consiliului local al comunei Tomesti si prezinta multumiri electoratului și fostului Consiliu local cu care a avut o colaborare foarte buna, o înțelegere deosebită si totodată îți exprima dorința de a colabora foarte bine în acest mandat cu consiliul local .

PREȘEDINTE DE VÂRSTĂ
Tamas Octavian-Tiberiu

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 22.10.2020

Veniturile salariale ale funcționarilor din cadrul aparatului de specialitatea al primarului și din subordinea Consiliului Local