ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTARAREA NR. 25 /2021
PRIVIND APROBAREA MODIFICARII ORGANIGRAMEI SI STATULUI DE FUNCŢII
PENTRU FUNCŢIONARII PUBLICI ŞI PERSONALUL CONTRACTUAL DIN CADRUL APARATULUI DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI COMUNEI TOMESTI
Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Tinand cont de Adresa Institutiei Prefectului Judetului Hunedoara nr. 3694/15.04.2020 prin care se comunica numarul maxim de posturi din aparatul de specialitate al primarului comunei Tomesti precum si din institutiile publice locale fiind in numar de 13, precum si Hotararea Consiliului local Tomesti nr.12/2021 privind aprobarea modificarii organigramei si statului de funcţii pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti ;
In baza proiectuluide hotarare nr. 2/18 din 23.03.2021 initiat de primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel prin care propune aprobarea modificarii organigramei si statului de funcţii pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti
Analizând referatul de aprobare prezentat de primarul comunei Tomesti nr. 3/25 din 23.03.2021 cu privire aprobarea modificarii organigramei si statului de funcţii pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti, prin care propune ca compartimentul urbanism si amenajarea teritoriului sa fie desfiintat si sa se infiinteze un nou compartiment taxe si impozite locale , compartimentul buget,finante sa se imparta in doua compartimente fiecare dupa atributiile din fisa postului ,compartimentul contabilitate si resurse umane si compartimentul achizitii, implementare proiecte si investitii, iar compartimentul administrarea domeniului public si privat sa fie desfiintat , personalul contractual sa treaca in cadrul compartimentului de deservire .
In baza raportului compartimentului de resort nr. 4/25 din 23.03.2021 precum si in baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/63 din 21.04.2021;
În conformitate cu art.11 alin.5 din Legea -cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice , Legea nr.53/2003 – Codul Muncii cu modificarile si completarile ulterioare;
Avand in vedere prevederile art.III alin.1 din O.U.G.nr.63/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr.273/2006 privind finantele publice locale precum si pentru stabilirea unor masuri financiare, cu modificarile si completarile ulterioare ;
In conformitate cu prevederile art.370, art.371 , art.372, art.409 alin.1 si art.534 din OUG 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,
În temeiul dispoziţiilor art. 129 alin.2,lit.a, alin. 3, lit.c si alin.7 coroborat cu art. 139 alin.1, art.518 alin.1 lit.d, alin.6 din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art. 1. Se modifică organigrama si statul de funcţii pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti, conform anexei 1 si anexei 2 la prezenta hotarare .
Art.2. La intrarea în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă HCL.nr.12/2021 .
Art.3.Prezenta hotarare poate fi contestata in termenul si conditiile Legii nr.554/2004 a contenciosului administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.4. Prezenta hotărâre se comunică :
– Instituţiei Prefectului – judeţul Hunedoara,
– Primarului comunei Tomesti ,
– persoanelor in cauza
– A.N.F.P. Bucuresti
– se afişează la afişierul Primăriei prin grija secretarului general al comunei Tomesti .
PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 22.04.2021
Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :____ voturi ,,pentru ,, __-___,,împotrivă,, ; _______,,abţineri “, votul fiind liber .