Informații publice oferite din oficiu
Aici aveți acces la informațiile publice furnizate din oficiu de Primăria comunei TOMEȘTI
Orice autoritate sau instituție publică ce utilizează sau administrează resurse financiare publice, are obligația de a comunica informațiile de interes public.
Compartimentul informare și relații publice
Ce sunt informațiile de interes public?
Prin informație de interes public se înțelege orice informație care privește activitățile sau rezultă din activitățile unei autorități publice sau instituții publice, indiferent de suportul, ori de forma sau modul de exprimare a informației.
a) informațiile din domeniul apărării naționale, siguranței și ordinii publice, dacă fac parte din categoria informațiilor clasificate potrivit legii;
b) informațiile privind deliberările autorităților, precum și cele care privesc interesele economice și politice ale României, dacă fac parte din categoria informațiilor clasificate potrivit legii;
c) informațiile privind activitățile comerciale sau financiare, dacă publicitatea acestora aduce atingere principiului concurenței
loiale potrivit legii;
d) informațiile cu privire la datele personale, potrivit legii;
e) informațiile privind procedura în timpul anchetei penale sau disciplinare, dacă se periclitează rezultatul anchetei, se dezvăluie surse confidențiale ori se pune în pericol viața, integritatea corporală, sănătatea unei persoane, în urma anchetei efectuate sau în curs de desfășurare;
f) informațiile privind procedurile juridice, dacă publicitatea acestora aduce atingere asigurării unui proces echitabil ori interesului legitim al oricăreia dintre părțile implicate în proces;
g) informațiile a căror publicare prejudiciază măsurile de protecție a tinerilor.
Orice persoană are dreptul de a solicita și de a obține de la autoritățile și instituțiile publice, informații de interes public adresate în scris sau verbal.
MODEL DE CERERE INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC
Model de cerere de informatii de interes public (doc) (pdf 52 KB)
Informațiile de interes public pot fi solicitate și comunicate și în format electronic, la adresa de e-mail: primariatomesti.hd@gmail.com
Termenele pentru comunicarea în scris a unui răspuns solicitanților de informații de interes public sunt:
a) 10 zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public solicitate, dacă aceasta a fost identificată în acest termen;
b) 10 zile lucrătoare pentru anunțarea solicitantului că termenul inițial de la punctul a) nu a fost suficient pentru identificarea informației solicitate;
c) 30 de zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public identificate peste termenul de la punctul a);
d) 5 zile lucrătoare pentru transmiterea refuzului de comunicare a informației solicitate și a motivării refuzului.
În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informațiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamație administrativă conducătorului instituției publice căreia i-a fost solicitată informația.
Persoana ce se consideră vătămată în drepturile sale poate depune reclamație administrativă în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință a refuzului explicit sau tacit al angajaților instituției publice pentru aplicarea prevederilor legii.
Model de reclamație administrativă 1
(raspuns negativ la cerere)
reclamație administrativă 1 (doc) / (pdf 55KB)
Model de reclamație administrativă 2
(nu s-a răspuns în termen legal la cerere)
reclamație administrativă 2 (doc) / (pdf 55KB)
În cazul în care reclamația se dovedește întemeiată, răspunsul la aceasta se transmite solicitantului ce se consideră lezat, în termen de 15 zile de la depunerea reclamației administrative, menționându-se și sancțiunile disciplinare aplicate în cazul funcționarului vinovat.
Pentru analiza reclamațiilor administrative ale persoanelor, vizând nerespectarea prevederilor Legii nr.544/2001 și Legii 52/2013, la nivelul fiecărei instituții publice se constituie o comisie de analiză privind încălcarea dreptului de acces la informațiile de interes public.
Analiza comisiei se finalizează prin două rapoarte anuale care sunt date publicității.
Rapoarte anuale de analiză a implementării Legii 544/2001
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.32/17.04.2024 PRIVIND APROBAREA ANEXEI 3 ACTUALIZATĂ LA STUDIUL DE OPORTUNITATE PENTRU DELEGAREA SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN CADRUL SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA,PRECUM ȘI MANDATAREA REPREZENTANTULUI U.A.T.TOMESTI SĂ VOTEZE APROBAREA ANEXEI 3 ACTUALIZATĂ ÎN ADUNAREA GENERALĂ A A.D.I.S.I.G.D JUDEȚUL HUNEDOARA
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.32/17.04.2024
PRIVIND APROBAREA ANEXEI 3 ACTUALIZATĂ LA STUDIUL DE OPORTUNITATE PENTRU DELEGAREA SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN CADRUL SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA,PRECUM ȘI MANDATAREA REPREZENTANTULUI U.A.T.TOMESTI SĂ VOTEZE APROBAREA ANEXEI 3 ACTUALIZATĂ ÎN ADUNAREA GENERALĂ A A.D.I.S.I.G.D
JUDEȚUL HUNEDOARA
Consiliul Local al comunei Tomesti, județul Hunedoara,
Având în vedere următoarele:
– referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti nr.3/ 33 din 17.04.2024 la proiectul de hotărâre privind aprobarea aprobarea Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T. Tomesti să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara
– Nota de Fundamentare a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr. 592/26.03.3024 ,privind supunerea spre aprobare a Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T.Tomesti să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara
– adresa A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr.715/10.04.2024
În conformitate cu:
– prevederile Legii nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată , cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile O.U.G. nr. 74/2018 pentru modificarea si completarea Legii 211/2011 privind regimul deseurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje si a Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu.
– Legea nr. 31/2019 privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 74/2018 pentru modificarea si completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deseurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje si a Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu
– prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.109 din 9 iulie 2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor;
– prevederile Ordinului presedintelui ANRSC nr. 82/2015 privind aprobarea Regulamentului cadru al serviciilor de salubrizare, actualizat;
– prevederile art. 7 alin. 13 din Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizională în administratia publică, republicată
În temeiul art.129 alin. 1 lit. d, alin. 7 lit. n, art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a),art.243 alin.(1) lit.a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare
H O T Ă R Ă S T E :
Art. 1. Se aprobă Anexa 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,conform Anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Se mandateaza domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al Comunei Tomesti ca în numele şi pentru Comuna Tomesti să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara
Art.3. Prezenta hotărâre poate fi atacată, conform procedurii si termenelor prevazute de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
Art.4. Primarul comunei Tomesti va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Art.5. Prezenta hotărâre se comunică:
– Instituţiei Prefectului-Judeţul Hunedoara;
– Primarului Comunei Tomesti, judeţul Hunedoara;
– Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deseurilor judetul Hunedoara.
INIŢIATOR
PRIMAR,
VASIU ADRIAN-VIOREL
AVIZAT
SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr. 3/33 din 17.04.2024
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA ANEXEI 3 ACTUALIZATĂ LA STUDIUL DE OPORTUNITATE PENTRU DELEGAREA SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN CADRUL SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA,PRECUM ȘI MANDATAREA REPREZENTANTULUI U.A.T. TOMESTI SĂ VOTEZE APROBAREA ANEXEI 3 ACTUALIZATĂ ÎN ADUNAREA GENERALĂ A A.D.I.S.I.G.D
JUDEȚUL HUNEDOARA
Analizând
– Nota de Fundamentare a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr.592/26.03.3024 ,privind supunerea spre aprobare a Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T. Tomesti să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara
– adresa A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr.715/10.04.2024
În conformitate cu:
– prevederile Legii nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată , cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile O.U.G. nr. 74/2018 pentru modificarea si completarea Legii 211/2011 privind regimul deseurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje si a Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu.
– Legea nr. 31/2019 privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 74/2018 pentru modificarea si completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deseurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje si a Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu
– prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.109 din 9 iulie 2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor;
– prevederile Ordinului presedintelui ANRSC nr. 82/2015 privind aprobarea Regulamentului cadru al serviciilor de salubrizare, actualizat;
PROPUN:
Adoptarea proiectului de hotărâre privind aprobarea Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,precum și mandatarea reprezentantului u.a.t.Tomesti să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara.
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
ROMÂNIA
JUDEȚUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMĂRIA
COMPARTIMENT ACHIZIȚII PUBLICE
_____________________________________________________________________________________
NR.4 / 33 DIN 17.04.2024
RAPORT AL COMPARTIMENTULUI DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA ANEXEI 3 ACTUALIZATĂ LA STUDIUL DE OPORTUNITATE PENTRU DELEGAREA SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN CADRUL SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA,PRECUM ȘI MANDATAREA REPREZENTANTULUI U.A.T.TOMESTI SĂ VOTEZE APROBAREA ANEXEI 3 ACTUALIZATĂ ÎN ADUNAREA GENERALĂ A A.D.I.S.I.G.D JUDEȚUL HUNEDOARA
Analizând :
– Nota de Fundamentare a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr.592/26.03.3024 ,privind supunerea spre aprobare a Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,precum și mandatarea reprezentantului u.a.t.Baia de Criș să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara
– adresa A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr.715/10.04.2024 inregistrată la Primăria comunei Baia de Criș sub nr.1148/11.04.2024
Având în vedere:
– prevederile Legii nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată , cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile O.U.G. nr. 74/2018 pentru modificarea si completarea Legii 211/2011 privind regimul deseurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje si a Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu.
– Legea nr. 31/2019 privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 74/2018 pentru modificarea si completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deseurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje si a Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu
– prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.109 din 9 iulie 2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor;
– prevederile Ordinului presedintelui ANRSC nr. 82/2015 privind aprobarea Regulamentului cadru al serviciilor de salubrizare, actualizat;.
Drept urmare proiectul de hotărâre este legal și oportun pentru fî aprobat în forma prezentată.
Intocmit
Consilier achiziții publice
Indries Damian-Iulian
Rapoarte anuale de analiză a implementării Legii 52/2013
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.32/17.04.2024 PRIVIND APROBAREA ANEXEI 3 ACTUALIZATĂ LA STUDIUL DE OPORTUNITATE PENTRU DELEGAREA SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN CADRUL SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA,PRECUM ȘI MANDATAREA REPREZENTANTULUI U.A.T.TOMESTI SĂ VOTEZE APROBAREA ANEXEI 3 ACTUALIZATĂ ÎN ADUNAREA GENERALĂ A A.D.I.S.I.G.D JUDEȚUL HUNEDOARA
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.32/17.04.2024
PRIVIND APROBAREA ANEXEI 3 ACTUALIZATĂ LA STUDIUL DE OPORTUNITATE PENTRU DELEGAREA SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN CADRUL SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA,PRECUM ȘI MANDATAREA REPREZENTANTULUI U.A.T.TOMESTI SĂ VOTEZE APROBAREA ANEXEI 3 ACTUALIZATĂ ÎN ADUNAREA GENERALĂ A A.D.I.S.I.G.D
JUDEȚUL HUNEDOARA
Consiliul Local al comunei Tomesti, județul Hunedoara,
Având în vedere următoarele:
– referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti nr.3/ 33 din 17.04.2024 la proiectul de hotărâre privind aprobarea aprobarea Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T. Tomesti să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara
– Nota de Fundamentare a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr. 592/26.03.3024 ,privind supunerea spre aprobare a Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T.Tomesti să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara
– adresa A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr.715/10.04.2024
În conformitate cu:
– prevederile Legii nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată , cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile O.U.G. nr. 74/2018 pentru modificarea si completarea Legii 211/2011 privind regimul deseurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje si a Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu.
– Legea nr. 31/2019 privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 74/2018 pentru modificarea si completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deseurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje si a Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu
– prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.109 din 9 iulie 2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor;
– prevederile Ordinului presedintelui ANRSC nr. 82/2015 privind aprobarea Regulamentului cadru al serviciilor de salubrizare, actualizat;
– prevederile art. 7 alin. 13 din Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizională în administratia publică, republicată
În temeiul art.129 alin. 1 lit. d, alin. 7 lit. n, art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a),art.243 alin.(1) lit.a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare
H O T Ă R Ă S T E :
Art. 1. Se aprobă Anexa 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,conform Anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Se mandateaza domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al Comunei Tomesti ca în numele şi pentru Comuna Tomesti să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara
Art.3. Prezenta hotărâre poate fi atacată, conform procedurii si termenelor prevazute de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
Art.4. Primarul comunei Tomesti va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Art.5. Prezenta hotărâre se comunică:
– Instituţiei Prefectului-Judeţul Hunedoara;
– Primarului Comunei Tomesti, judeţul Hunedoara;
– Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deseurilor judetul Hunedoara.
INIŢIATOR
PRIMAR,
VASIU ADRIAN-VIOREL
AVIZAT
SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr. 3/33 din 17.04.2024
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA ANEXEI 3 ACTUALIZATĂ LA STUDIUL DE OPORTUNITATE PENTRU DELEGAREA SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN CADRUL SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA,PRECUM ȘI MANDATAREA REPREZENTANTULUI U.A.T. TOMESTI SĂ VOTEZE APROBAREA ANEXEI 3 ACTUALIZATĂ ÎN ADUNAREA GENERALĂ A A.D.I.S.I.G.D
JUDEȚUL HUNEDOARA
Analizând
– Nota de Fundamentare a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr.592/26.03.3024 ,privind supunerea spre aprobare a Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T. Tomesti să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara
– adresa A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr.715/10.04.2024
În conformitate cu:
– prevederile Legii nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată , cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile O.U.G. nr. 74/2018 pentru modificarea si completarea Legii 211/2011 privind regimul deseurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje si a Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu.
– Legea nr. 31/2019 privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 74/2018 pentru modificarea si completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deseurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje si a Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu
– prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.109 din 9 iulie 2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor;
– prevederile Ordinului presedintelui ANRSC nr. 82/2015 privind aprobarea Regulamentului cadru al serviciilor de salubrizare, actualizat;
PROPUN:
Adoptarea proiectului de hotărâre privind aprobarea Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,precum și mandatarea reprezentantului u.a.t.Tomesti să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara.
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
ROMÂNIA
JUDEȚUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMĂRIA
COMPARTIMENT ACHIZIȚII PUBLICE
_____________________________________________________________________________________
NR.4 / 33 DIN 17.04.2024
RAPORT AL COMPARTIMENTULUI DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA ANEXEI 3 ACTUALIZATĂ LA STUDIUL DE OPORTUNITATE PENTRU DELEGAREA SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN CADRUL SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL HUNEDOARA,PRECUM ȘI MANDATAREA REPREZENTANTULUI U.A.T.TOMESTI SĂ VOTEZE APROBAREA ANEXEI 3 ACTUALIZATĂ ÎN ADUNAREA GENERALĂ A A.D.I.S.I.G.D JUDEȚUL HUNEDOARA
Analizând :
– Nota de Fundamentare a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr.592/26.03.3024 ,privind supunerea spre aprobare a Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,precum și mandatarea reprezentantului u.a.t.Baia de Criș să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara
– adresa A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr.715/10.04.2024 inregistrată la Primăria comunei Baia de Criș sub nr.1148/11.04.2024
Având în vedere:
– prevederile Legii nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată , cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile O.U.G. nr. 74/2018 pentru modificarea si completarea Legii 211/2011 privind regimul deseurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje si a Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu.
– Legea nr. 31/2019 privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 74/2018 pentru modificarea si completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deseurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje si a Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu
– prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.109 din 9 iulie 2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor;
– prevederile Ordinului presedintelui ANRSC nr. 82/2015 privind aprobarea Regulamentului cadru al serviciilor de salubrizare, actualizat;.
Drept urmare proiectul de hotărâre este legal și oportun pentru fî aprobat în forma prezentată.
Intocmit
Consilier achiziții publice
Indries Damian-Iulian