Informații publice oferite din oficiu

Anunțuri publice
Anunțuri publice

Liberul acces la informațiile de interes public este garantat prin lege. Accesul cetățenilor la informațiile de interes public este garantat de Legea 544/2001 și Legea 52/2003 .

Citește aici anunțurile publice

PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI IN FAZA DALI PRECUM SI A INDICATORILOR TEHNICO-ECONOMICI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII: “MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SI CONSTRUIRE ZID DE SPRIJIN PE VALEA OBARSA COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA “

ANUNT

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 22.11.2021 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel

PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI IN FAZA DALI PRECUM SI A INDICATORILOR TEHNICO-ECONOMICI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII: “MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SI CONSTRUIRE ZID DE SPRIJIN PE VALEA OBARSA COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA “

  Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la 15.12.2021 , ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti , la compartimentul Secretar comuna , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.

PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE nr. 70 /22.11.2021
PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI IN FAZA DALI PRECUM SI A INDICATORILOR TEHNICO-ECONOMICI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII: “MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SI CONSTRUIRE ZID DE SPRIJIN PE VALEA OBARSA COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA “

Consiliul local al comunei Tomesti ,judetul Hunedoara;
Având în vedere Referatul de aprobare nr. 3/77 din 22.11.2021 a Primarului comunei Tomesti prin care se propune aprobarea documentatiei in faza DALI precum si a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investitii: “Modernizare drumuri de interes local si construire zid de sprijin pe valea Obarsa comuna Tomesti, judetul Hunedoara “
În conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1 şi ale art. 45 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare precum și ale cap. III din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
In baza art.V din Ordonanta de Urgenta nr.26/2012 privind unele masuri de reducere a cheltuielilor publice  si intarirea disciplinei financiare si de modificare si completare a unor acte normative , cu modificarile si completarile ulterioare ;
În temeiul prevederilor art. 129, alin.2 lit.b, alin. 4 lit. ,,d” , art.139 alin.3 lit.a si art.196 alin. 1, lit.a din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , ale art. 11 alin. 4 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizată, precum şi ale Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică,

HOTARASTE :

Art. 1. Se aprobă documentatia faza DALI precum si a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investitii: “Modernizare drumuri de interes local si construire zid de sprijin pe valea Obarsa comuna Tomesti, judetul Hunedoara “conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. Se aprobă Devizul General, în valoare de 472.928,05 lei fara TVA, respectiv 561.894,49 cu TVA inclus din care C+M 425.788,10 lei fara TVA si 506.687,84 lei cu TVA.
Art.3. Cu ducerea la indeplinire a prezentei hotarari se imputerniceste Compartimentul achizitii publice, implementare proiecte si investitii si Compartimentul contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti .
Art.4. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare .
Art.5. –Prezenta hotarare se comunica:
Institutiei Prefectului –Judetul Hunedoara;
Primarului Comunei Tomesti
Compartiment achizitii publice, implementare proiecte si investitii
Compartimentul contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti .

INITIATOR AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R
Nr. 3/77 din 22.11.2021

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI IN FAZA DALI PRECUM SI A INDICATORILOR TEHNICO-ECONOMICI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII: “MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SI CONSTRUIRE ZID DE SPRIJIN PE VALEA OBARSA COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA “

Proiectul de hotarare privind aprobarea documentatiei in faza DALI precum si a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investitii: “Modernizare drumuri de interes local si construire zid de sprijin pe valea Obarsa comuna Tomesti, judetul Hunedoara“ este initiat in conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1 şi ale art. 45 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare precum și ale cap. III din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare .
Prezenta documentatie prezinta modul de modernizare a unor sectoare de strazi de pe raza comunei Tomesti, satele Tomesti si Steia. Sectoarele de strazi pe care se vor realiza lucrari de interventie au o lungime de 700 m Ulita Soceni si 100 m strada la Prislop.
In profil longitudinal, ulita Soceni se va realiza cu latimea partii carosabile de 3m cu o banda de circulatie , iar la strada principala La Prislop se va interveni doar pe jumatate din partea carosabila 1, 50m , deoarece in aceasta zona se va executa zid de sprijin ce va proteja terasamentul strazii , in prezent fiind afectata de eroziunea raului Obarsa.
Structura rutiera propusa pe strada La Prislop este alcatuita din:
25 cm strat inferior fundatie balast,
15 cm strat superior fundatie din piatra Sparta
5 cm strat de legatura din beton asfaltic deschis BAD 22,4,
4 cm strat uzura din beton asfaltic tip BA 16. Pentru colectarea apelor pluviale s-au prevazut rigole de acostament in lungime de 100m , se vor amenaja 2 podete tubulare cu diametrul de 600 mm.
Structura rutiera propusa pe ulita la Soceni este alcatuita din:
5-15 cm scarificare si reprofilare pietruire existent fara adaos de piatra Sparta
15 cm strat superior fundatie din piatra Sparta
6 cm strat uzura din beton asfaltic tip BA 16.Pentru sprijinirea terasamentelor din zona Prislop s-a proiectat un zid de sprijin cu elevatia de 2,5 m rambleu in lungime de 100 m.
În temeiul prevederilor art. 129, alin.2 lit.b, alin. 4 lit. ,,d” din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , propun domnilor consilieri aprobarea proiectului de hotarare in forma initiata.

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R I A
Nr. 4/77 din 22.11.2021

RAPORT AL COMPARTIMENTULUI DE RESORT
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI IN FAZA DALI PRECUM SI A INDICATORILOR TEHNICO-ECONOMICI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII: “MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SI CONSTRUIRE ZID DE SPRIJIN PE VALEA OBARSA COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA “

Proiectul de hotarare privind aprobarea documentatiei in faza DALI precum si a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investitii: “Modernizare drumuri de interes local si construire zid de sprijin pe valea Obarsa comuna Tomesti, judetul Hunedoara“ este initiat in conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1 şi ale art. 45 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare precum și ale cap. III din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare .
Prezenta documentatie prezinta modul de modernizare a unor sectoare de strazi de pe raza comunei Tomesti, satele Tomesti si Steia. Sectoarele de strazi pe care se vor realiza lucrari de interventie au o lungime de 700 m Ulita Soceni si 100 m strada la Prislop.
In profil longitudinal, ulita Soceni se va realiza cu latimea partii carosabile de 3m cu o banda de circulatie , iar la strada principala La Prislop se va interveni doar pe jumatate din partea carosabila 1, 50m , deoarece in aceasta zona se va executa zid de sprijin ce va proteja terasamentul strazii , in prezent fiind afectata de eroziunea raului Obarsa.
Structura rutiera propusa pe strada La Prislop este alcatuita din:
25 cm strat inferior fundatie balast,
15 cm strat superior fundatie din piatra Sparta
5 cm strat de legatura din beton asfaltic deschis BAD 22,4,
4 cm strat uzura din beton asfaltic tip BA 16. Pentru colectarea apelor pluviale s-au prevazut rigole de acostament in lungime de 100m , se vor amenaja 2 podete tubulare cu diametrul de 600 mm.
Structura rutiera propusa pe ulita la Soceni este alcatuita din:
5-15 cm scarificare si reprofilare pietruire existent fara adaos de piatra Sparta
15 cm strat superior fundatie din piatra Sparta
6 cm strat uzura din beton asfaltic tip BA 16.Pentru sprijinirea terasamentelor din zona Prislop s-a proiectat un zid de sprijin cu elevatia de 2,5 m rambleu in lungime de 100 m.
În temeiul prevederilor art. 129, alin.2 lit.b, alin. 4 lit. ,,d” din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , propun domnilor consilieri aprobarea proiectului de hotarare in forma initiata.

CONSILIER ACHIZITII PUBLICE,
Indries Damian-Iulian


FORMULAR DE COLECTARE PROPUNERI

Opțional
Opțional
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Opțiuni asupra publicării datelor personale: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

PROIECT DE HOTARARE nr. 68 /22.11.2021 PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE ,PRIN DEMISIE, A MANDATULUI DE VICEPRIMAR AL DOMNULUI OPRISA SIMONEL-FLORIN, PRECUM SI VACANTAREA FUNCTIEI DE VICEPRIMAR AL COMUNEI TOMESTI

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE nr. 68 /22.11.2021
PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT
INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE, PRIN DEMISIE, A MANDATULUI DE VICEPRIMAR AL DOMNULUI OPRISA SIMONEL-FLORIN, PRECUM SI VACANTAREA FUNCTIEI DE VICEPRIMAR AL COMUNEI TOMESTI

Consiliul local al comunei Tomesti ,judetul Hunedoara;
Tinand cont de demisia domnului Oprisa Simonel-Florin ,din functia de viceprimar , inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 1052 din 22.11.2021;
Având în vedere Referatul de aprobare nr. 3/75 din 22.11.2021 a Primarului comunei Tomesti prin care propune initierea unui proiect de hotarare privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale, prin demisie, a mandatului de viceprimar al domnului Oprisa Simonel-Florin, precum si vacantarea locului de viceprimar
Tinand cont de raportul secretarului general nr. 4/74 din 22.11.2021;
În temeiul prevederilor art. 129, alin.1,alin. 2 lit .a , art.160 alin. 1, lit.a, alin.2 si art.196 alin.1, lit.a din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare ,

HOTARASTE :

Art. 1. Se constata incetarea de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de viceprimar al domnului Oprisa Simonel-Florin, incepand cu data de 22.11.2021 .
Art. 2. Se declara vacanta functia de viceprimar al comunei Tomesti, judetul Hunedoara.
Art.3 – Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.4. –Prezenta hotarare se comunica:
Institutiei Prefectului –Judetul Hunedoara;
Primarului Comunei Tomesti;
domnului Oprisa Simonel-Florin.

INITIATOR
AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R
Nr. 3/75 din 22.11.2021

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT
INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE ,PRIN DEMISIE,
A MANDATULUI DE VICEPRIMAR AL DOMNULUI OPRISA SIMONEL-FLORIN, PRECUM SI VACANTAREA FUNCTIEI DE VICEPRIMAR
AL COMUNEI TOMESTI

In urma scrutinului pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale din data de 27 septembrie 2021 , domnul Oprisa Simonel-Florin a fost ales consilier local pe lista Partidului National Liberal la alegerile locale din 27 septembrie 2020, mandatul sau fiind validat prin Incheierea Civila nr. 1096/CC/2020 din 19 octombrie 2020 pronuntata de Judecatoria Brad.
In data de 19.11.2020 , conform Hotararii Consiliului local Tomesti nr. 50 /2020 privind alegerea viceprimarului, dl Oprisa Simonel-Florin a fost ales in functia de viceprimar al comunei Tomesti.
Prin adresa inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 1053 din 22.11.2021 , domnul Oprisa Simonel-Florin si-a inaintat demisia din functia de viceprimar incepand cu 22.11.2021.
Tinand seama de prevederile art. 129, alin.1,alin. 2 lit .a , art.160 alin. 1, lit.a, alin.2 ,este necesara initierea unui proiect de hotarare privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de viceprimar al domnului Oprisa Simonel-Florin, precum si vacantarea functiei de viceprimar al comunei Tomesti

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R I A
Nr. 4/75 din 22.11.2021

RAPORT AL COMPARTIMENTULUI DE RESORT
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT
INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE ,PRIN DEMISIE,
A MANDATULUI DE VICEPRIMAR AL DOMNULUI OPRISA SIMONEL-FLORIN, PRECUM SI VACANTAREA FUNCTIEI DE VICEPRIMAR
AL COMUNEI TOMESTI

     Prin proiectul de hotarare privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale, prin demisie , a mandatului de viceprimar al domnului Oprisa Simonel-Florin , precum si vacantarea functiei de viceprimar al comunei Tomesti, se propune constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de viceprimar , precum si vacantarea functiei de vicprimar al comunei Tomesti.
In urma scrutinului pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale din data de 27 septembrie 2021 , domnul Oprisa Simonel-Florin a fost ales consilier local pe lista Partidului National Liberal la alegerile locale din 27 septembrie 2020, mandatul sau fiind validat prin Incheierea Civila nr. 1096/CC/2020 din 19 octombrie 2020 pronuntata de Judecatoria Brad.
In data de 19.11.2020 , conform Hotararii Consiliului local Tomesti nr. 50 /2020 privind alegerea viceprimarului, dl Oprisa Simonel-Florin a fost ales in functia de viceprimar al comunei Tomesti.
Prin adresa inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 1053 din 22.11.2021 , domnul Oprisa Simonel-Florin si-a inaintat demisia din functia de viceprimar incepand cu 22.11.2021.
Precizam faptul ca in situatia acestui proiect de hotarare sunt incidente prevederile art. 129, alin.1,alin. 2 lit .a , art.160 alin. 1, lit.a, alin.2 din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , in a caror implementare si aplicare a fost elaborate acest proiect.
Avand in vedere cererea de demisie a domnului Oprisa Simonel-Florin ,este necesara initierea unui proiect de hotarare privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de viceprimar al domnului Oprisa Simonel-Florin , precum si vacantarea functiei de viceprimar al comunei Tomesti.

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda


 

DISPOZITIA NR. 51/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.11.2021, ORA 13,00

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR

DISPOZITIA NR. 51/2021
PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 25.11.2021,
ORA 13,00

Primarul comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Avand in vedere referatul intocmit de catre secretarul comunei Tomesti inregistrat sub nr. 1049 din 18.11.2021 privind necesitatea convocarii consiliului local in sedinta ordinara din luna noiembrie 2021;
In temeiul dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,

DISPUNE:

Art. 1. Se convoacă Consiliul Local al comunei Tomesti , în şedinţă ordinară pentru data de 25 noiembrie 2021, orele 13,00 , în sala de şedinţă a Primăriei comunei Tomesti , cu proiectul ordinii de zi prevazut in Anexa la prezenta Dispozitie, care face parte integranta din aceasta.
Art. 2. (1) Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi pot fi consultate la sediul Primariei comunei Tomesti — la biroul secretarului general al comunei .
(2). Proiectul de hotarare inscris pe ordinea de zi, insotit de documentele prevazute de lege, se transmite spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, conform Anexei mentionate la art. 1.
(3). Membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari.
Art. 3. Prezenta dispozitie poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara.
Art. 4. Prezenta dispoziţie se comunică :
Instituţiei prefectului jud. Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Secretarului comunei Tomesti;
Consilierilor locali ;

P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 18.11.2021


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR

Anexa la Dispozitia nr. 51/2021
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A SEDINTEI ORDINARE A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA DIN DATA DE 25.11.2021, ORA 13,00

1.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 62/11.10.2021 privind aprobarea indexarii nivelurilor impozitului pe mijloacele de transport cu masa totala maxima autorizata mai mare sau egala cu 12 tone pentru anul 2022 .
Initiat de primarul comunei Tomesti
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 64 /15.11.2021 privind aprobarea numarului de burse scolare si cuantumul acestora pentru semestrul I al anului scolar 2021-2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 65/15.11.2021 privind aprobarea alocarii unei sume de bani pentru organizarea serbarii “Pomul de iarna “
Initiat de primarul comunei Tomesti
4.Proiectul de hotarare a consiliului local nr.66/15.11.2021 privind aprobarea executiei bugetare
pe trimestrul III anul 2021.
Initiat de primarul comunei Tomesti
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.67/15.112021 privind aprobarea studiului de fezabilitate, indicatorilor tehnico-economici şi a Planului de tarife privind „Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată din județul Hunedoara, în perioada 2014-2020”
Initiat de primarul comunei Tomesti

Spre avizare Comisiilor de specialitate:
1. Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert : punctul 1,2,3,4,5 ;

P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 18.11.2021


PRIMĂRIA COMUNEI TOMESTI APROBAT,
STR. PRINCIPALA , NR. 50 PRIMAR,
TEL. 0254684328 , FAX 0254684338 Vasiu Adrian-Viorel
Email – primariatomesti.hd@gmail.com
Nr. 1049 din 18.11.2021

REFERAT
CU PRIVIRE LA : CONVOCAREA ÎN ŞEDINŢĂ ORDINARĂ A CONSILIULUI LOCAL TOMESTI PENTRU ZIUA DE 25.11.2021, ORA 13,00

În conformitate cu prevederile dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ , propun emiterea unei dispoziţii referitoare la convocarea unei şedinţe ordinare a Consiliului Local al Comunei Tomesti în data de 25.11.2021,
ora 13,00”, cu următorul proiect al ordinii de zi:

1.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 62/11.10.2021 privind aprobarea indexarii nivelurilor impozitului pe mijloacele de transport cu masa totala maxima autorizata mai mare sau egala cu 12 tone pentru anul 2022 .
Initiat de primarul comunei Tomesti
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 64 /15.11.2021 privind aprobarea numarului de burse scolare si cuantumul acestora pentru semestrul I al anului scolar 2021-2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 65/15.11.2021 privind aprobarea alocarii unei sume de bani pentru organizarea serbarii “Pomul de iarna “
Initiat de primarul comunei Tomesti
4.Proiectul de hotarare a consiliului local nr.66/15.11.2021 privind aprobarea executiei bugetare
pe trimestrul III anul 2021.
Initiat de primarul comunei Tomesti
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.67/15.112021 privind aprobarea studiului de fezabilitate, indicatorilor tehnico-economici şi a Planului de tarife privind „Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată din județul Hunedoara, în perioada 2014-2020”
Initiat de primarul comunei Tomesti

In acest caz, Proiectele de hotarari inscrise pe ordinea de zi, insotite de documentele prevazute de lege, se transmit spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, iar membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari .

ÎNTOCMIT,
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda


 

Anunț de convocare a Consiliului Local în ședința ordinară

COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL

CONVOCATOR

   În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 25.11.2021 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:

PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 14 -A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL

1.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 62/11.10.2021 privind aprobarea indexarii nivelurilor impozitului pe mijloacele de transport cu masa totala maxima autorizata mai mare sau egala cu 12 tone pentru anul 2022 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 64 /15.11.2021 privind aprobarea numarului de burse scolare si cuantumul acestora pentru semestrul I al anului scolar 2021-2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 65/15.11.2021 privind aprobarea alocarii unei sume de bani pentru organizarea serbarii “Pomul de iarna “
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
4.Proiectul de hotarare a consiliului local nr.66/15.11.2021 privind aprobarea executiei bugetare
pe trimestrul III anul 2021.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ

Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare ;

SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda

Tomesti la 18.11.2021