Informații publice oferite din oficiu
ANUNȚURI IMOBILIARE - vânzare de terenuri în extravilan
Vânzări de terenuri în extravilan. Conform legii nr.17 din 7 martie 2014, vânzările de terenuri în extravilan trebuie anunțate prin publicitate la sediul primăriei și pe pagina de internet a instituției. Conform legii, vecinii au drept de preempțiune.
Citește aici anunțurile imobiliare:
ANUNT PRIVIND INSCRIEREA CANDIDATILOR PENTRU PERSONALUL DE RECENSAMANT IN VEDEREA PRESTARII SERVICIILOR AFERENTE RECENSAMANTULUI POPULATIEI SI LOCUINTELOR RUNDA 2021 IN TERITORIU
ANUNT
PRIVIND INSCRIEREA CANDIDATILOR
PENTRU PERSONALUL DE RECENSAMANT IN VEDEREA PRESTARII SERVICIILOR AFERENTE RECENSAMANTULUI POPULATIEI SI LOCUINTELOR RUNDA 2021 IN TERITORIU
PRIMARIA COMUNEI TOMESTI INCHEIE CONTRACT DE PRESTARI SERVICII PENTRU:
-
Un numar de 1 recenzor pentru autorecenzarea asistata (ARA) din comuna Tomesti ;
-
Un numar de 1 recenzor rezerva pentru autorecenzarea asistata (ARA) din comuna Tomesti
-
Un numar de 2 recenzori pentru colectarea datelor Recensamantului populatiei si locuintelor din comuna Tomesti;
-
Un numar de 1 recenzor rezerva pentru colectarea datelor Recensamantului populatiei si locuintelor din comuna Tomesti;
-
Un coordonator la nivel de UAT pentru monitorizarea/coordonarea la Recensamantul populatiei si locuintelor din comuna Tomesti
MODALITATEA DE CONTRACTARE : Contract de servicii
PERIOADA DE CONTRACTARE A SERVICIILOR :
- Participa la instruirea organizata de UJIR la o data comunicata ulterior
- Colectarea datelor in teren:
– Autorecenzarea asistata (ARA) : 14.03-15.05.2022
– Recenzarea prin efectuarea interviului de catre recenzor , in teren: 16.05-17.07.2022
LOCUL DE DESFASURARE A ACTIVITATII:
- Pe teren in limitele administrative ale localitatii Tomesti ( recenzori, coordonator la nivel de UAT)
- In spatiul amenajat de catre UAT in vederea autorecenzarii ( pentru recenzorii ARA)
CONDITII PRIVIND CONTRACTAREA SERVICIILOR:
- Varsta minima de 18 ani,impliniti la data selectiei- conditie eliminatorie;
- Minim studii medii absolvite – conditie eliminatorie,
- Sa nu aiba cazier judiciar- conditie eliminatorie
- Sa detina cunostinte de utilizare a unei tablete
- Abilitatea de a comunica intr-o maniera civilizata, capacitatea de a stabilii contacte inter-personale, de a fi cordial, placut, metodic si riguros
- Sa dispuna de un telefon mobil pe care sa-l utilizeze pentru comunicare;
- Rezistenta la stress si lucru sub presiune;
- Experienta in domeniul statisticii, al administratiei publice, experiente de operator statistic reprezinta un avantaj
ATRIBUTIILE PERSONALULUI DE RECENSAMANT:
conform Modelului de contract cadru de servicii pentru RPL 2021 prevazut in Anexa 2 a H.G. nr. 145/20222 privind modificarea si completarea H.G. nr. 1071/2020 pentru stabilirea bugetului si a categoriilor de cheltuieli necesare efectuarii Recensamantului populatiei si locuintelor din Romania in anul 2021.
CONDITII SPECIFICE:
- Munca pe teren
- Disponibilitate de a lucra prelungit , in medie de 8 ore/zi ( pana la sfarsitul zilei)
- Disponibilitate de a lucra in weekend ( sambata si duminica)
PROCES-VERBAL
RO M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI
PROCES-VERBAL
Incheiat astazi 10.02.2022 în şedinţa ordinara a Consiliului local al comunei Tomesti.
Şedinţa ordinară, a fost convocată prin Dispoziţia primarului comunei nr. 15 din 03.02.2022 în conformitate cu prevederile art. 133 alin. 1 și art. 134 alin.1 lit. a , alin. 3 lit. a, art.135, art. 154 alin. 1, art. 155 alin. 1 lit. b și e, alin. 3 lit. b și art. 196 alin. 1 lit. b din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ .
Dispoziţia a fost adusă la cunoştinţa locuitorilor comunei Tomesti prin afişare la sediul Primăriei comunei Tomesti , precum şi la panourile de afişaj din comuna Tomesti .
Consilierilor li s-au înmânat invitaţiile în data de 03.02.2022 conform tabelului existent la dosar, care a fost semnat de fiecare în parte la primirea invitaţiei.
Şedinţa este publică şi se desfăşoară la Primăria comunei TOMESTI .
D-na secretar general,Giurgiu Sanda, declară deschise lucrările şedinţei informând consilierii că, din cei 9 consilieri în funcţie , sunt prezenţi 8 ( lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie, acesta fiind plecat din localitate in interes de serviciu), sedinta fiind legal constituita.
În continuare , informează consilierii că , la şedinţă participă dl. VASIU ADRIAN VIOREL -primarul comunei si functionarii publici angajati ai Primariei comunei .
Totodată, doamna Giurgiu Sanda, secretar al comunei Tomesti reaminteşte consilierilor locali prezenţi, prevederile art. 228 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ şi anume :
„(1) Alesul local aflat in conflict de interese in conditiile prevazute de cartea I titlul IV din Legea nr. 161/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, are obligatia sa se abtina de la emiterea sau participarea la emiterea ori adoptarea actului administrativ, de la incheierea sau participarea la incheierea actului juridic respectiv, care ar putea produce un folos material pentru sine sau pentru:
a) sot, sotie sau rude ori afini pana la gradul al II-lea inclusiv;
b) orice persoana fizica sau juridica fata de care alesul local are calitatea de debitor al unei obligatii;
c) o societate la care detine calitatea de asociat unic ori functia de administrator sau de la care obtine venituri;
d) o alta autoritate din care face parte;
e) orice persoana fizica sau juridica, alta decat autoritatea din care face parte, care a facut o plata catre acesta sau a efectuat orice fel de cheltuieli ale acestuia;
f) asociatie sau fundatie din care face parte;
(2) In exercitarea functiei, consilierul local sau consilierul judetean aflat in una dintre situatiile prevazute la alin. (1) are obligatia sa anunte la inceputul sedintei consiliului local, respectiv a consiliului judetean interesul personal pe care il are la adoptarea hotararii respective, anunt care se consemneaza in mod obligatoriu in procesul-verbal al sedintei.
(3) Ulterior anuntarii interesului personal, consilierul local sau judetean nu mai este luat in calcul pentru cvorumul necesar adoptarii hotararii consiliului cu privire la care acesta si-a anuntat interesul si nu are drept de vot la adoptarea acestei hotarari.
(4) Actele administrative emise ori adoptate sau actele juridice incheiate cu incalcarea prevederilor alin. (1) sunt lovite de nulitate absoluta in conditiile Legii nr. 176/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.
(5) Fapta alesilor locali de a incalca prevederile alin. (1) si legislatia in materie privind conflictul de interese constituie abatere disciplinara si se sanctioneaza cu diminuarea indemnizatiei cu 10% pe o perioada de maximum 6 luni.”
Înainte de a intra în ordinea de zi, d-na secretar Giurgiu Sanda, in conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, consultă consilierii dacă au luat cunoştiinţă de conţinutul procesului-verbal de la şedinţa anterioară .
Luând la cunoştiinţă şi nefiind obiecţiuni sau observaţii, supune votului deschis al consilierilor procesul-verbal, fiind aprobat cu 8 voturi „pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie).
În continuare , d-na Giurgiu Sanda, secretarul comunei, da cuvantul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL sa prezinte ordinea de zi
Dl. primar, prezintă următoarea
ORDINE DE ZI :
1.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 4/12.01.2022 privind aprobarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 5/12.01.2022 privind aderarea comunei Tomesti prin Consiliul local Tomesti la Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara “SERVICIUL JUDETEAN PENTRU OCROTIREA ANIMALELOR FARA STAPAN”.
Initiat de primarul comunei Tomesti
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.6/12.01.2022 privind infiintarea “Serviciului pentru Gestionarea Cainilor fara Stapan” si aprobarea delegarii acestuia catre Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara “ SERVICIUL JUDETEAN PENTRU OCROTIREA ANIMALELOR FARA STAPAN” HUNEDOARA
Initiat de primarul comunei Tomesti
4.Proiectul de hotarare a consiliului local nr.7/12.01.2022 privind aprobarea Programului anual de achizitii publice pe anul 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti
5.Proiectul de hotarare a consiliului local nr.8/12.01.2022 privind desemnarea consilierilor locali care sa faca parte din comisia de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale doamnei Giurgiu Sanda Pompilia, secretar general al comunei Tomesti, pentru perioada 01.01.2021–31.12.2021:
Initiat de primarul comunei Tomesti
Tinand cont de adresa Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei prin care se comunica punctul de vedere cu privire la completarea domeniului public al comunei cu investitia de la Steia , propun suplimentarea ordinei de zi cu un punct:
6. Proiect de hotărâre nr. 9 /17.01.2022 privind aprobarea inscrierii definitive a imobilului- teren- inscris in CF 60717 , care apartine domeniului public al comunei Tomesti.
Initiat de primarul comunei Tomesti
Nefiind alte propuneri, care să îndeplinească condiţiile cerute de lege, pentru a putea fi înscrise pe ordinea de zi, supune votului deschis al consilierilor ordinea de zi, fiind aprobată cu 8 voturi „ pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie).
X X
X
Continuând lucrările şedinţei ,
La pct. 1 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local Dobrei Daniel, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul consilier local Tamas Octavian-Tiberiu, presedintele comisiei, dă citire raportului Comisiei pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul consilier local, Banciu Liorean-Gheorghe, presedintele comisiei dă citire raportului Comisiei pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre .
D-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN TIBERIU, intreaba daca in bugetul prevazut s-au prins bani pentru sarbatoarea “ Mesterilor populari” .
D-l primar VASIU ADRIAN VIOREL arata ca, s-au prins bani pentru sarbatoare si spera ca in acest an sa se poata desfasura in conditii normale.
D-nul consilier local LEUCIAN MOGA SORIN –ADRIAN solicita o lamurire , daca banii care ne vin de la proiectul pe Silvomediu, pot fi folositi pentru plata facturilor emise de catre Ocolul Silcic Brad pentru paza la fondul forestier aflat in domeniul public al primariei si la cat se ridica aceste facturi.
Prezent la sedinta Consiliului local, raspunde dl. Birtoc Tudor Andrei, responsabil financiar al Primariei comunei Tomesti, ca acesti bani intra in bugetul primariei si de acolo se platesc respectivele facturi , care se ridica la 10.000 lei pe luna .
D-nul consilier local LEUCIAN MOGA SORIN –ADRIAN intreaba daca se ivesc alte investitii sau se pot depune cereri de finantare pentru alte proiecte , care nu sunt cuprinse in buget , se pot achita din buget facturile emise pentru studii, proiecte , etc .
Dl. Birtoc Tudor Andrei raspunde ca aceste proiecte s-ar putea plati daca se renunta la cele propuse sau din sectiunea functionare unde au fost prinsi suficienti bani.
D-nul consilier local, Banciu Liorean-Gheorghe intreaba daca s-au alocat bani pentru plata burselor elevilor, la care dl. Birtoc Tudor Andrei ii raspunde ca acesti bani vin de la bugetul de stat.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 8 voturi „pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie), fiind adoptată hotărârea nr.8.
La pct. 2, din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc, fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local Dobrei Daniel, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul. consilier TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, arata ca acest lucru era necesar de mai multi ani, deoarece si legea o impune, iar primaria nu poate suporta cheltuielile unor adaposturi pnetru caini.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 8 voturi „pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie), fiind adoptată hotărârea nr.9.
La pct.3 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local Dobrei Daniel, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 8 voturi „pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie), fiind adoptată hotărârea nr.10.
La pct. 4 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local Dobrei Daniel, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 8 voturi „pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie), fiind adoptată hotărârea nr.11.
La pct. 5 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local Tamas Octavian-Tiberiu, presedintele comisiei, dă citire raportului Comisiei pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat,
D-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul consilier local BANCIU LIOREAN-GHEORGHE, propune ca in locul domnului Petruse Florin-Ilie, care a fost propus si lipseste, d-na consilier Olar Tania sa faca parte din comisia de evaluare a performantelor profesionale ale d-nei Giurgiu Sanda , secretarul general al comunei .
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 8 voturi „pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie), fiind adoptată hotărârea nr.12.
La pct. 6 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local Dobrei Daniel, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 8 voturi „pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie), fiind adoptată hotărârea nr.13.
Epuizându-se problemele de pe ordinea de zi d-nul OPRISA SIMONEL FLORIN, preşedintele de şedinţă, declară închise lucrările şedinţei, mulţumind consilierilor pentru participare, după care urmeaza probleme diverse.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
OPRISA SIMONEL-FLORIN
SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA
HOTĂRÂREA NR. 13 /2022 PRIVIND APROBAREA INSCRIERII DEFINITIVE A IMOBILULUI- TEREN- INSCRIS IN CF 60717 , CARE APARTINE DOMENIULUI PUBLIC AL COMUNEI TOMESTI
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 13 /2022
PRIVIND APROBAREA INSCRIERII DEFINITIVE A IMOBILULUI- TEREN- INSCRIS IN CF 60717 , CARE APARTINE DOMENIULUI PUBLIC AL COMUNEI TOMESTI
Consiliul local al comunei Tomesti, judeţul Hunedoara;
In baza proiectului de hotarare nr. 9 /17.01.2022 initiat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara si a referatului de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara, înregistrat sub nr. 3/13 din 17.01.2022, prin care propune aprobarea inscrierii definitive a imobilului- teren- inscris in CF 60717 , in suprafata de 1.398 mp , intravilan , care apartine domeniului public al comunei Tomesti.
Analizand Raportul compartimentului agricol nr. 4/13 din 17.01.2022 din cadrul Primariei comunei Tomesti, precum si in baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/15 din 09.02.2022 .
Analizand extrasul de Carte funciara 60717 in care imobilul-teren_ este inscris provizoriu in baza Hotararii Consiliului local Tomesti nr. 38 din 23.11.2017 privind aprobarea completarii inventarului bunurilor care aparţin domeniului public al comunei Tomesti;
Tinand cont ca terenul propus a fi inscris definitiv in cartea funciara apartine domeniul public al comunei Tomesti nu este declarat prin lege bun de uz sau de interes public national , aceasta este necesar pentru dezvoltarea comunei, respectiv pentru a satisface nevoile cetatenilor .
În conformitate cu prevederile Hotărârii de Guvern nr. 1352/2001 privind atestarea domeniului public al judeţului Hunedoara, precum şi al municipiilor, oraşelor şi comunelor din judeţul Hunedoara, cu modificările şi completările ulterioare, ANEXA Nr.61 – Inventarul bunurilor care aparţin domeniului public al comunei Tomesti ;
In conformitate cu prevederile art.24, alin.1, art.28 alin.6 si art.40 din Legea nr.7/1996 a cadastrului si publicitatii imobiliare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare ;
Analizand prevederile Ordinului 700/2014 privind aprobarea Regulameentului de avizare, receptie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul dispoziţiilor art.129, alin.(1), alin. (2), lit.c) coroborat cu alin.6, lit.c) precum şi art.139 , alin.(2), şi art.196, alin.(1), lit.b, din Ordonanta Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE:
Art.1. Se aproba incrierea definitiva a imobilului- teren- inscris in CF 60717 , in suprafata de 1.398 mp , intravilan , care apartine domeniului public al comunei Tomesti.
Art.2. Primarul comunei Tomesti, judeţul Hunedoara, va asigura aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri.
Art.3. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare
Art4. Prezenta hotărare se comunică potrivit prevederilor Legii nr.215/2001 privind administraţia publică locală,republicată,cu modificările şi completările ulterioare,la:
– Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara,
– O.C.P.I Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti judeţul Hunedoara
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZĂ
Oprisa Simonel-Florin
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti 10.02.2022
Notă: Numar consilieri prezenti ___8____din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate majoritate calificata,art 5 lit dd) ( voturi necesare 6)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: __8__ voturi „pentru” (lipseste dl.consilier Petruse Florin-Ilie) ; __-_voturi „împotrivă”, ____-___abţineri.
PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 13/2022
Nr. crt. Operaţiuni efectuate Data ZZ/LL/AN Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0 1 2 3
1 Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate: 10.02.2022
□ simplă □ absolută x calificată
Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:___
Voturi împotrivă:__
Abţineri:___
Nu a votat:____ Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:___
Voturi împotrivă:__
Abţineri:___
Nu a votat:____ Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:_8__
Voturi împotrivă:__
Abţineri:___
Nu a votat:____
2 Comunicarea către primar 15.02.2022
3 Comunicarea către prefectul judeţului 15.02.2022
4 Aducerea la cunoştinţa publică 15.02.2022
5 Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual ______/__/_____
6 Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz 15.02.2022
HOTARAREA nr._11__/2021 privind aprobarea Programului anual de achizitii publice pe anul 2022
R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTARAREA nr._11__/2021
privind aprobarea Programului anual de achizitii publice pe anul 2022
Consiliul local al comunei Tomesti , judetul Hunedoara:
Luand in considerare proiectul de hotarare nr. 7 din 12.01.2022 initiat de primarul comunei Tomesti prin care propune aprobarea Programului anual de achizitii publice pe anul 2022;
Avand in vedere Referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti , dl.Vasiu Adrian-Viorel , nr. 3/11 din 12.01.2022 prin care propune aprobarea programului anual de achizitii publice pe anul 2022,
Tinand cont de Hotararea Consiliului local al comunei Tomesti nr. 8/2022 privind aprobarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2022 ;
Luand in considerare raportul compartimentul de specialitate din cadrul Primariei comunei Tomesti inregistrat sub nr. 4/11 din 12.01.2022 cu privire la aprobarea Programului anual de achizitii publice pentru anul 2022, precum si avizul favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert nr. 5/13 din 09.02.2022.
In conformitate cu prevederile Legii nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare , ale art.12, alin.1 si 4 din Hotararea de Guvern nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice ,cu modificarile si completarile ulterioare ;
In temeiul dispozitiilor art.129 alin.4, alin.2 lit.a si f, art.139 alin.1, alin.3 lit.a si art.196 alin.1 lit.a din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ , cu modificarile si completarile ulterioare precum si Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publica :
HOTARESTE :
Art. 1 . Se aproba Programul anual de achizitii publice pe anul 2022, conform Anexei care face parte integranta din prezenta hotarare .
Art.2. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare .
Art.3. Prezenta hotarare se comunica :
Institutiei Prefectului judetului Hunedoara;
Primarului comunei Tomesti ;
Compartimentului contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei Tomesti .
Compartimentului achizitii publice, implementare proiecte, investitii din cadrul Primariei Tomesti .
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Oprisa Simonel-Florin
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Tomesti 10.02.2022
Notă: Numar consilieri prezenti ____8___din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate absoluta art 5 lit _cc_) ( voturi necesare _5__)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___8__ voturi „pentru” (lipseste dl. consilier Petruse Florin Ilie); __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .
PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 11/2022
Nr. crt. Operaţiuni efectuate Data ZZ/LL/AN Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0 1 2 3
1 Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate: 10.02.2022
□ simplă X absolută □ calificată
Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_-__
Voturi împotrivă:-_
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___ Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:_8__
Voturi împotrivă:__
Abţineri:___
Nu a votat:____ Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:___
Voturi împotrivă:__
Abţineri:___
Nu a votat:____
2 Comunicarea către primar 15.02.2022
3 Comunicarea către prefectul judeţului 15.02.2022
4 Aducerea la cunoştinţa publică 15.02.2022
5 Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual
6 Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz 16.02.2022