Informații publice oferite din oficiu

ANUNȚURI IMOBILIARE - vânzare de terenuri în extravilan

Vânzare terenuri

Vânzări de terenuri în extravilan. Conform legii nr.17 din 7 martie 2014, vânzările de terenuri în extravilan trebuie anunțate prin publicitate la sediul primăriei și pe pagina de internet a instituției. Conform legii, vecinii au drept de preempțiune.

Legea nr.17/7.03.2014

Citește aici anunțurile imobiliare:

CONVOCATOR

COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL –

CONVOCATOR

      În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 25.05.2022 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI A CELEI DE-A 20 -A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 28/26.04.2022 privind transformarea postului vacant
referent grad profesional principal in consilier grad profesional superior din cadrul Compartimentului Contabilitate si resurse umane al Primariei comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .

2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 29 /26.04.2022 privind aprobarea alocarii unei sume de bani pentru completarea fondurilor proprii ale Parohiei Ortodoxe Romane Obarsa, Filia Dobrot.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.

3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 30/26.04.2022 privind actualizarea Planului de Analiza si Acoperire a Riscurilor (paar) in comuna Tomesti pe anul 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.

4. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 31/26.04.2022 privind aprobarea închirierii prin atribuire directă a pășunilor disponibile aflate în proprietatea privată a comunei Tomesti Initiat de primarul comunei Tomesti.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.

5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr 32/26.04.2022 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „REPARATII SEDIU PRIMARIE SI MAGAZIE SAT TOMESTI, COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.

6. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 33/26.04.2022 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „AMENAJARE PARC IN SATUL TOMESTI”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.

7. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 34/26.04.2022 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare şi a Caietului de sarcini al serviciului de iluminat public în comuna Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.

8.Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 35/26.04.2022 privind aprobarea contului de inchidere a exercitiului bugetar pe anul 2021.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.

9. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.36/13.05.2022 privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.

Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.

SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda

Tomesti la 18.05..2022

PROIECT DE HOTARARE NR. 36/13.05.2022 PRIVIND RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2022

R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE NR. 36/13.05.2022
PRIVIND RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2022

CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA;
Tinand cont de adresa HDG_STZ 9577 /13.05.2022 transmisa de catre Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Hunedoara, prin care ne face cunoscut faptul ca se majoreaza bugetul local în trimestrul II cu suma de 106,5 mii lei cu sume din trimestrul III la partea de venituri cod indicator 11.02.02, reprezentand finantarea drepturilor asistentilor personali ai persoanelor cu handicap grav precum sau indemnizatiilor lunare pentru persoanele cu handicap grav
Având în vedere Referatul de aprobare nr.3/ 79 din 8.12.2021 al Primarului comunei Tomesti din care rezultă necesitatea rectificării bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2022
In baza art 34 , art. 51 , art.19 alin. 2 si art.20 lit.’’c’’ din Legea 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare,art. 7 alin.13 din Legea nr 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, precum,
In temeiul art 88, art 129 alin.2 lit b, alin.4 lit.a si art 139 alin 3 lit a din OUG nr. 57/2019-Partea a III-a privind Codul Administrativ ,

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art.1. Se rectifică bugetul local al comunei Tomesti pe anul 2022 prin majorarea în trimestrul II cu suma de 106,5 mii lei la partea de venituri şi cheltuieli prin diminuarea cu aceeasi suma din trimestrul III conform anexei 1, care face parte integranta din prezenta hotarare .
Art.2. Prezenta se poate contesta conform Legii 554/2004 la Tribunalul Hunedoara, în termen de 30 zile.
Art.3. Prezenta hotărâre se comunică:
– Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara ;
– Primarului comunei Tomesti ;
– Compartimentului contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei tTomesti ;
– Administratia Judeteana a Finanţelor Publice Hunedoara –Deva ;
– Afişare la afişier;

INITIATOR ,
AVIZAT,
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr.3/40 din 13.05.2022

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND
RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL PE ANUL 2022

Având în vedere Legea nr.317/2021 a bugetului de stat pe anul 2022 , Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum si in baza adresei nr. HDG_STZ 9577 /13.05.2022 transmisa de catre Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Hunedoara, prin care ne face cunoscut faptul ca se majoreaza bugetul local în trimestrul II cu suma de 106,5 mii lei cu sume din trimestrul III la partea de venituri cod indicator 11.02.02, reprezentand finantarea drepturilor asistentilor personali ai persoanelor cu handicap grav precum sau indemnizatiilor lunare pentru persoanele cu handicap grav.

Modificările aduse bugetului local al Comunei Tomești sunt:

La partea de venituri:
Sume defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru finantarea cheltuielilor descentralizate la nivelul comunelor, oraselor, municipiilor, sectoarelor si Municipiului Bucuresti, cod indicator 11.02.02 se majoreaza în trimestrul II cu suma de 106.50 mii lei și se diminuaza cu aceeasi suma în trimestrul III.
La partea de cheltuieli:
Asistență socială – cod indicator 68.02 se majoreaza în trimestrul II cu suma de 106.50 mii lei și se diminuaza cu aceeasi suma în trimestrul III.
Modificarile mai sus prezentate se regasesc si în anexa 1 la hotarare.
In temeiul art. 34 , art.51 si art.19 alin.2 , art.49 alin.(5) din Legea privind finanţele publice locale nr. 273/2006, Legea nr. 317/2021 a bugetului de stat pe anul 2022, am iniţiat un proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2021, pe care il supun Consiliului Local spre aprobare in vederea emiterii unei hotărâri in acest sens.
Mentionez ca Bugetul local se cifreaza la suma de 2851.75 mii lei la venituri si 4324.75 mii lei la cheltuieli, motiv pentru care solicit aprobarea proiectului de hotarare in forma propusa.

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
Nr. 4/40 DIN 13.05.2022

RAPORT
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI BUCES
PE ANUL 2022

In baza adresei nr. HDG_STZ 9577 /13.05.2022 transmisa de catre Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Hunedoara, in temeiul Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale precum si Legea nr. 317/2021 a bugetului de stat pe anul 2022, se rectifica bugetul local al comunei Tomesti conform anexei 1 la prezentul raport.

Pentru aceste considerente ,propun Consiliului local Tomesti sa analizeze si sa adopte acest proiect ca fiind oportun , legal si temeinic.

INTOCMIT,
RESPONSABIL FINANCIR
Birtoc Tudor


 

PROCES-VERBAL al ședinței Consiliului local din 28.04.2022

RO M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI

PROCES-VERBAL

Incheiat astazi 28.04.2022 în şedinţa ordinara a Consiliului local al comunei Tomesti.
Şedinţa ordinară, a fost convocată prin Dispoziţia primarului comunei nr. 35 din 20.04.2022 în conformitate cu prevederile art. 133 alin. 1 și art. 134 alin.1 lit. a , alin. 3 lit. a, art.135, art. 154 alin. 1, art. 155 alin. 1 lit. b și e, alin. 3 lit. b și art. 196 alin. 1 lit. b din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ .
Dispoziţia a fost adusă la cunoştinţa locuitorilor comunei Tomesti prin afişare la sediul Primăriei comunei Tomesti , precum şi la panourile de afişaj din comuna Tomesti .
Consilierilor li s-au înmânat invitaţiile în data de 20.04.2022 conform tabelului existent la dosar, care a fost semnat de fiecare în parte la primirea invitaţiei.
Şedinţa este publică şi se desfăşoară la Primăria comunei TOMESTI .
D-na secretar general,Giurgiu Sanda, declară deschise lucrările şedinţei informând consilierii că, din cei 8 consilieri în funcţie , sunt prezenţi 8 , sedinta fiind legal constituita.
În continuare , informează consilierii că , la şedinţă participă dl. VASIU ADRIAN VIOREL -primarul comunei si functionarii publici angajati ai Primariei comunei .
Totodată, doamna Giurgiu Sanda, secretar al comunei Tomesti reaminteşte consilierilor locali prezenţi, prevederile art. 228 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ şi anume :

„(1) Alesul local aflat in conflict de interese in conditiile prevazute de cartea I titlul IV din Legea nr. 161/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, are obligatia sa se abtina de la emiterea sau participarea la emiterea ori adoptarea actului administrativ, de la incheierea sau participarea la incheierea actului juridic respectiv, care ar putea produce un folos material pentru sine sau pentru:
a) sot, sotie sau rude ori afini pana la gradul al II-lea inclusiv;
b) orice persoana fizica sau juridica fata de care alesul local are calitatea de debitor al unei obligatii;
c) o societate la care detine calitatea de asociat unic ori functia de administrator sau de la care obtine venituri;
d) o alta autoritate din care face parte;
e) orice persoana fizica sau juridica, alta decat autoritatea din care face parte, care a facut o plata catre acesta sau a efectuat orice fel de cheltuieli ale acestuia;
f) asociatie sau fundatie din care face parte;
(2) In exercitarea functiei, consilierul local sau consilierul judetean aflat in una dintre situatiile prevazute la alin. (1) are obligatia sa anunte la inceputul sedintei consiliului local, respectiv a consiliului judetean interesul personal pe care il are la adoptarea hotararii respective, anunt care se consemneaza in mod obligatoriu in procesul-verbal al sedintei.
(3) Ulterior anuntarii interesului personal, consilierul local sau judetean nu mai este luat in calcul pentru cvorumul necesar adoptarii hotararii consiliului cu privire la care acesta si-a anuntat interesul si nu are drept de vot la adoptarea acestei hotarari.
(4) Actele administrative emise ori adoptate sau actele juridice incheiate cu incalcarea prevederilor alin. (1) sunt lovite de nulitate absoluta in conditiile Legii nr. 176/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.
(5) Fapta alesilor locali de a incalca prevederile alin. (1) si legislatia in materie privind conflictul de interese constituie abatere disciplinara si se sanctioneaza cu diminuarea indemnizatiei cu 10% pe o perioada de maximum 6 luni.”

Înainte de a intra în ordinea de zi, d-na secretar Giurgiu Sanda, in conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, consultă consilierii dacă au luat cunoştiinţă de conţinutul procesului-verbal de la şedinţa anterioară .
Luând la cunoştiinţă şi nefiind obiecţiuni sau observaţii, supune votului deschis al consilierilor procesul-verbal, fiind aprobat cu 8 voturi „pentru” .
În continuare , d-na Giurgiu Sanda, secretarul comunei, da cuvantul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL sa prezinte ordinea de zi
Dl. primar, prezintă următoarea

ORDINE DE ZI :
1. Depunerea juramantului de catre consilierul local. Dl. BORZA DAN;
2. Proiect de hotarare pentru modificarea și completarea anexei la H.C.L. nr.49/11.11.2020 privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului local al comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti .
3. Proiect de hotarare privind indexarea impozitelor și taxelor locale ale comunei Tomesti pe anul 2023 .
Initiat de primarul comunei Tomesti .
4. Proiect de hotarare privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2022 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi.
Initiat de primarul comunei Tomesti .
5. Proiect de hotarare privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul I anul 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti .
6. Proiect de hotarare privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „Reparatii camin cultural Obarsa “
Initiat de primarul comunei Tomesti .
7. Proiect de hotarare privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „Reparatii ulita in satul Leaut”
Initiat de primarul comunei Tomesti
8. Proiect de hotarare privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti

Nefiind alte propuneri, care să îndeplinească condiţiile cerute de lege, pentru a putea fi înscrise pe ordinea de zi, supune votului deschis al consilierilor ordinea de zi, fiind aprobată cu 8 voturi „ pentru” .

X X

X

Continuând lucrările şedinţei ,

La pct. 1 ,din ordinea de zi ,dna.secretar general Giurgiu Sanda, citeşte încheierea civilă nr. 582/CC/2022 prin care este validat mandatul de consilier local al d-lui BORZA DAN .În continuare,d-nul BORZA DAN depune jurământul prevăzut de lege,urmând să se alăture apoi lucrărilor acestei şedinţe ordinare.
La pct. 2, din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc, fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, presedintele comisiei, dă citire raportului Comisiei pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru”, fiind adoptată hotărârea nr.25.

La pct.3 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU,preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, arata faptul ca este mai bine sa se aprobe majorarea taxelor cu inflatia si nu sa se aplice majorarea maxima, avand in vedere situatia destul de precara a populatiei in zona.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” , fiind adoptată hotărârea nr.26.

La pct. 4 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, solicita doar sa I se citeasca efectivul de animale , dandu-i-se citire de catre dl. Primar.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru”, fiind adoptată hotărârea nr.27.

La pct. 5 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-na consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru”, fiind adoptată hotărârea nr.28.

La pct. 6 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU intreaba daca s-a luat in calcul si o extindere a caminului cultural din satul Obarsa, avandu-se in vedere ca la anumite evenimente ce au loc la camin, este destul de mare aglomeratia.
D-nul. primar, VASIU ADRIAN-VIOREL arata ca s-a luat in calcul si acest aspect , dar investitia se ridica la o suma prea mare si s-a gandit ca s-ar putea marii spatiul daca s-ar renunta la usa de la intrare in sala si s-ar sparge scena sa se monteze una mobila, atunci cand este cazul.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru”, fiind adoptată hotărârea nr.29.

La pct. 7 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru”, fiind adoptată hotărârea nr.30.

La pct. 8 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local BORZA DAN, presedintele comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru”, fiind adoptată hotărârea nr.31.

Epuizându-se problemele de pe ordinea de zi d-nul TAMAS OCTAVIAN TIBERIU, preşedintele de şedinţă, declară închise lucrările şedinţei, mulţumind consilierilor pentru participare, după care urmeaza probleme diverse.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ, SECRETAR GENERAL,
TAMAS OCTAVIAN TIBERIU GIURGIU SANDA

HOTARAREA NR. 31/2022 PRIVIND RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2022

R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTARAREA NR. 31/2022
PRIVIND RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2022

Consiliul local al comunei Tomesti , judetul Hunedoara ;
Având in vedere :
Adresa HDG_STZ 8197 / 18.04.2022 transmisa de catre Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Hunedoara, prin care ne face cunoscut faptul ca se majoreaza bugetul local cu suma de 11,00 mii lei, astfel :
cu suma de 3,00 mii lei – Finantarea de baza a unitatilor de invatamant preuniversitar de stat pentru categoriile de cheltuieli prevazute la art.104 alin. (2) lit. b) – d) din Legea educatiei nationale nr.1/2011.
cu suma de 8,00 mii lei – Finantarea burselor elevilor din invatamantul de masa
Proiectul de hotărâre nr. 26 din 20.04.2022 privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2022 inițiat de primarul comunei Tomesti;
Tinand cont de Referatul de aprobare nr.3/ 30 din 20.04.2022 al Primarului comunei Tomesti din care rezultă necesitatea rectificării bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2022
In baza raportului compartimentului de resort nr. 4/30 din 20.04.2022 precum si in baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/32 din 27.04.2022
In temeiul art. 34 , art.51 si art.19 alin.2 , art.49 alin.(5) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare,Legea nr. 15/2021 a bugetului de stat pe anul 2021, precum si art 88, art 129 alin.2 lit b, alin.4 lit.a si art 139 alin 3 lit a din OUG nr. 57/2019-Partea a III-a privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare :

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art.1. Se rectifică bugetul local al comunei Tomesti pe anul 2022 prin majorarea per total cu suma de 11,00 mii lei la partea de venituri şi majorarea per total cu 11,00 mii lei la partea de cheltuieli conform anexei 1, care face parte integranta din prezenta hotarare .
Art.2. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare .
Art.3. Prezenta hotărâre se comunică:
– Instituţiei Prefectului judeţului Hunedora ;
– Primarului comunei Tomesti ;
– Compartimentului contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti ;
– Administratia Judeteana a Finanţelor Publice Hunedoara –Deva ;
– Afişare la afişier;

PRESEDINTE DE SEDINTA

CONTRASEMNEAZA
Tamas Octavian-Tiberiu

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 28.04.2022


Notă: Numar consilieri prezenti ____9__din totalul de __9___ consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate absoluta art 5 lit _cc_) ( voturi necesare _5__)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: __9___ voturi „pentru” ___voturi „împotrivă”, ______abţineri .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 32/28.04.2022
Nr. crt. Operaţiuni efectuate Data ZZ/LL/AN Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0 1 2 3
1 Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate: 28.04.2022
□ simplă x absolută □ calificată
Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:___
Voturi
împotrivă:-_
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___ Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:_9_
Voturi împotrivă:_-_
Abţineri:___
Nu a votat:_-___ Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:__
Abţineri:___
Nu a votat:____
2 Comunicarea către primar 3.05.2022
3 Comunicarea către prefectul judeţului 3.05.2022
4 Aducerea la cunoştinţa publică 3.05.2022
5 Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual
6 Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz 3.05.2022