Informații publice oferite din oficiu
ACHIZIȚII PUBLICE
În acest spațiu sunt publicate documentele ce reflectă activitatea de achiziții publice din cadrul primăriei comunei Tomești.
Documente de achiziție publică:
Programul anual de achiziții publice / Centralizatorul achizițiilor publice și contractele cu valoare de sub sau peste 5000 de euro /
HOTARARE NR. 45/2021 PRIVIND APROBAREA BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI PENTRU ANUL 2021 PENTRU ADMINISTRAREA SUPRAFETEI DE 25,1 HA PASUNE IMPADURITA PROPRIETATEA PUBLICA A COMUNEI TOMESTI
[…]
HOTARAREA nr. 43 /2021 PRIVIND ÎNSUŞIREA RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA ASISTENŢILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV PE SEMESTRUL I AL ANULUI 2021
[…]
HOTĂRÂREA NR. 42 /2021 PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
[…]
HOTARAREA NR. 44/2021 PRIVIND APROBAREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE AL APARATULUI DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI COMUNEI TOMESTI
[…]
HOTĂRÂREA NR.41/2021 PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ
[…]
DISPOZITIA NR. 28/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 22.07.2021, ORA 13,00
[…]
Proces-verbal al ședinței ordinare a Consiliului Local din 15.07.2021
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND ACORDAREA UNUI MANDAT SPECIAL REPREZENTANTULUI U.A.T. COMUNA TOMESTI ÎN ADUNAREA GENERALĂ A ASOCIAȚIEI DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ „SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDEȚUL HUNEDOARA”
[…]