Autorizări

Acest spațiu este destinat documentelor de urbanism și diferitelor autorizări emise de Primăria comunei Tomești.
Tot aici puteți vedea reglementările în domeniul urbanism, valabile pe teritoriul comunei Tomești.

Documentele necesare obținerii Certificatului de urbanism și Autorizația de construire

Pentru a putea construi o cladire, modifica sau demola una existenta  din punct de vedere legal  este necesar o autorizatie  de construire .
Pentru obținerea  acestei autorizații este necesar :
1. Certificat urbanism
2. Avize si acorduri
3. Autorizatia de construire

Actele necesare  pentru obtinerea certificatului de urbanism :

cerere tip (descarcă de aici formularul de cerere)
actele de proprietate (contract de vanzare cumparare extras carte funciara in original)
documentatia tehnica necesară:
partea scrisa memoriu explicativ, un exemplar care va conține:
a) Plan de  incadrare in zona
b) Plan  de situatie vizat  de OCPI Hunedoara, intocmit  de catre  un topograf  autorizat (pe planul de situatie trebuie trecute toate distanțele  de la toti  vecini.
c) Plan  cadastral  de pe  ortofotplan   de la  OCPI .

Prin certificatul de urbansim se vor solicita anumite avize, anexate la cererea  pt. emiterea autorizatiei de construire.

Certificatul de urbanism este o operatiune administrativă  care are rolul de a informa autoritățile locale despre regimul juridic, regimul  tehnic si economic al imobilului  despre a carei situatie este vorba.

Dovada achitarii taxei pentru emiterea certificatului de urbanism – se stabilește în functie de suprafața terenului.

Avize, autorizări și alte documente de urbanism emise de primărie

HOTĂRÂREA nr. 36/2021 PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA ANEXEI LA H.C.L. NR.49/11.11.2020 PRIVIND ORGANIZAREA COMISIILOR DE SPECIALITATE ALE CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI

HOTĂRÂREA nr. 36/2021
PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA ANEXEI LA H.C.L. NR.49/11.11.2020
PRIVIND ORGANIZAREA COMISIILOR DE SPECIALITATE
ALE CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Analizand Încheierea civilă nr. 1096/CC/ 19.10.2020 a Judecătoriei Brad, privind validarea mandatelor consilierilor locali declarați aleși pentru Consiliul local al comunei Tomesti, Ordinul Prefectului judetului Hunedoara nr. 641/23.10.2020, privind constatarea indeplinirii conditiilor legale de constituire a Consiliului local al comunei Tomesti ,
Tinand cont de Hotararea Consiliului local Tomesti nr. 35/2021 privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Paul Cristian-Dumitru , precum si vacantarea locului de consilier local, precum si Încheierea civilă nr. 751/CC/09.06.2021 a Judecătoriei Brad privind validarea mandatului urmatorului supleant la alegerile din data de 27 septembrie 2020 pentru Consiliul Local al comunei Tomesti, dl. Dobrei Daniel – Partidul National Liberal ;
In baza proiectului de hotarare nr. 29 din 10.06.2021 pentru modificarea și completarea Anexei la H.C.L. nr.49/11.11.2020 privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului local al comunei Tomesti;
Având în vedere Referatul de aprobare nr. 3/36 din 10.06.2021 a Primarului comunei Tomesti prin care propune initierea unui proiect de hotarare pentru modificarea și completarea Anexei la H.C.L. nr.49/11.11.2020 privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului local al comunei Tomesti;
In baza raportului compartimentului de resort nr. 4/36 din 10.06.2021 precum si in baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/74 din 29.06.2021;
In temeiul art.124, alin.(2), alin.(4) și alin.(5), art.196, alin.(1), lit.”a”, coroborat cu art.139, alin.(1) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTARASTE

Art.1. Aprobă modificarea și completarea Anexei la H.C.L. nr.49/11.11.2020 privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului local al comunei Tomesti,conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Cu data adoptării prezentei hotărâri, Anexa la H.C.L. nr.49/11.11.2020 se înlocuiește cu Anexa la prezenta.
Art.3. Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.4. Prezenta hotărâre se comunică:
– Instituţiei Prefectului Judeţului Hunedoara;
– Primarului comunei Tomesti;
– Membrilor Consiliului local;

PRESEDINTE DE SEDINTA CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 30.06.2021
Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :__ _ voturi ,,pentru”, __-__,,împotrivă,, ; _-_,,abţineri ,, votul fiind liber ;


Anexa
La Hotărârea Consiliului local nr. 36 /2021

COMPONENŢA
COMISIILOR DE SPECIALITATE

I. Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert :

1. DOBREI DANIEL – presedinte
2. OLAR TANIA – secretar
3. PETRUSE FLORIN-ILIE – membru

II. Comisia de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor :

1. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU – presedinte
2. OPRISA SIMONEL FLORIN – secretar
3. BULZ TIBERIU – membru

III. Comisia de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement:

1. BANCIU LIOREAN-GHEORGHE – presedinte
2. LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN – secretar
3. BORZA TRAIAN – membru

PRESEDINTE DE SEDINTA CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 30.06.2021

PROIECT DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE PE TRIMESTRUL II ANUL 2021

ANUNT

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi, 30.06.2021 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti, dl. Vasiu Adrian-Viorel

PROIECT DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE
PE TRIMESTRUL II ANUL 2021

  Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 21.07.2021, ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti, la compartimentul Secretar general comuna Tomesti, sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.

PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE nr. 39 /30.06.2021
PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE
PE TRIMESTRUL II ANUL 2021

Consiliul local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara;
Analizand referatul de aprobare al Primarului comunei Tomesti nr. 3/46 din 30.06.2021 cu privire la proiectul de hotarare privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul II 2021 .
In temeiul art.49 alin 12; din Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale modificata si completata, precum şi art.129 alin.2 lit.a) si alin.4 lit.”a” si art.139 alin.3 lit.a) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare si ale art.11 alin.4 din Legea nr.554/2004 precum si ale Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publica:

H O T A R A S T E :

Art.1. Se aproba executia bugetara la 30 iunie 2021 astfel :
– la venituri in suma 1.684.091,52 lei, prezentata in Anexa nr.1 care face parte integranta din prezenta hotarare;
– la cheltuieli in suma de 940.624,79 lei prezentata in Anexa nr.1 care face parte integranta din prezenta hotarare;;
– si un excedent bugetar de 743.466,73 lei.
Art.2. Cu ducerea la indeplinire a prezentei hotarari se imputerniceste Compartimentul buget, finante din cadrul Primariei comunei Tomesti .
Art.3. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare .
Art.4. –Prezenta hotarare se comunica:
Institutiei Prefectului –Judetul Hunedoara;
Primarului Comunei Tomesti
Compartimentul contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti.

INITIATOR AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R
Nr. 3/ 46 din 30.06.2021

REFERATUL DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE PE TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021

Cheltuielile efectuate pe perioada trimestrului II al anului 2021 au la baza documente legale, poarta viza de control financiar preventiv si aprobarea ordonatorului de credite.
S-a avut in vedere respectarea legalitatii, oportunitatii, necesitatii actiunilor intreprinse si a cheltuielilor efectuate.
Execuția pe trimestru II al anului 2021 s-a incheiat la venituri in suma de 1.684.091,52 lei la cheltuieli in suma 940.624,79 lei și un excedent bugetar de 743.466,73 lei

Detalierea contului de executie este facuta in anexa la hotarare.

PRIMAR
Vasiu Adrian -Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI

Nr.4/46 din /30.06.2021

RAPORTUL COMPARTIMENTULUI DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE PE TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021

Cheltuielile efectuate au la baza documente legale, poarta viza de control financiar preventiv si aprobarea ordonatorului de credite.
S-a avut in vedere respectarea legalitatii, oportunitatii, necesitatii actiunilor intreprinse si a cheltuielilor efectuate.
Execuția pe primul trimestru al anului 2021 s-a incheiat la venituri in suma de 1.684.091,52 lei , la cheltuieli in suma de 940.624,79 lei și un excedent bugetar de 743.466,73 lei

Detalierea contului de executie este facuta in anexa la hotarare.
In acest sens, solicit initierea unui proiect de hotarare privind privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul II 2021, in temeiul art.49 alin 12; din Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale modificata si completata

RESPONSABIL FINANCIAR
Brindușesc Marinela

COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL

 

CONVOCATOR

Stimate domnule consilier local …………………………………………

În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 22.07.2021 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:

PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 11 -A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL 

1. Proiectul de hotărâre a consiliului local nr. 34 /10.06.2021 privind alegerea preşedintelui de şedinţă.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr. 2 , pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 35 /10.06.2021privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 36/10.06.2021 privind însuşirea Raportului privind activitatea asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav pe semestrul I al anului 2021.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.3, pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
4. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.37/10.06.2021 privind aprobarea Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr. 2 , pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 38/10.06.2021 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 pentru administrarea suprafetei de 25,1 ha pasune impadurita proprietatea publica a comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
6. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 39 /30.06.2021 privind aprobarea executiei bugetare
pe trimestrul II anul 2021.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ

7. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 40 /8.07.2021 privind acordarea unui mandat special
reprezentantului U.A.T. comuna Tomesti în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDEȚUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ

Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare ;

SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda

Tomesti la 23.06.2021

PROIECT DE HOTARARE nr. 32/10.06.2021 PRIVIND APROBAREA PRELUNGIREA VALABILITATII SCRISORII DE GARANTARE NR. 198 / 28.08.2018 DE LA FNGCIMM SA IFN IN VEDEREA GARANTARII OBLIGATIILOR DE PLATA A AVANSULUI DIN FONDURI NERAMBURSABILE

R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE nr. 32/10.06.2021
PRIVIND APROBAREA PRELUNGIREA VALABILITATII SCRISORII DE GARANTARE
NR. 198 / 28.08.2018 DE LA FNGCIMM SA IFN IN VEDEREA GARANTARII OBLIGATIILOR DE PLATA A AVANSULUI DIN FONDURI NERAMBURSABILE

Consiliul local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara:
Avand in vedere:
referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti nr.3/39 din 10.06.2021 privind prelungirea valabilitatii scrisorii de garantie de la FNGCIMM SA IFN in vederea garantarii obligatiilor de plata a avansului din fonduri nerambursabile;
Scrisoarea de garantare de la FNGCIMM SA IFN in vederea garantarii obligatiilor de plata a avansului din fonduri nerambursabile pentru implementarea Proiectului privind: “Construire teren multisport in localitatea Steia, comuna Tomesti, judetul Hunedoara” in baza contractului de finantare nerambursabila nr. C1920074A209752202106 din data de 01.10.2018, in favoarea Agentiei pentru Finantarea Investitiilor Rurale (AFIR);
In temeiul dispoziţiilor art. 126, art. 129 alin.(1), alin. (2) lit. b, c si d, alin. (4), lit. „b” , art. 139 alin. (3) lit. „b” si „d” si art. 196, alin.(1) lit. „a” din OUG 57 / 03.07.2019 privind Codul Administrativ, cu modificările si completările ulterioare,

H O T A R A S T E :

Art. 1 Se aproba solicitarea prelungirii valabilitatii scrisorii de garantare nr. 198 / 28.08.2018 de la FNGCIMM SA IFN in valoare de 184.010,75 lei, de la data de 01.10.2021 pana la data de 01.04.2022 in vederea garantarii obligatiilor de plata a avansului din fondurile nerambursabile pentru implementarea proiectului privind: “Construire teren multisport in localitatea Steia, comuna Tomesti, judetul Hunedoara” in baza contractului de finantare nerambursabila nr. C1920074A209752202106 din data de 01.10.2018 in favoarea Agentiei pentru Finantarea Investitiilor Rurale (AFIR).
Art.2. Primarul comunei Tomesti va duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari .
Art.3. Prezenta hotarare poate fi atacata , conform procedurilor si termenelor prevazute de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizata.
Art.4. Prezenta hotărare se comunica:
Instituţiei Prefectului judeţulului Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Centrul Regional pentru Finanțarea Investițiilor Rurale  5 Vest TIMIŞOARA
FNGCIMM SA IFN
– Compartimentului contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei Comunei Tomesti .

INITIATOR AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda


R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR

Nr. 3/39 din 10.06.2021

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA PRELUNGIREA VALABILITATII SCRISORII DE GARANTARE NR. 198 / 28.08.2018 DE LA FNGCIMM SA IFN
IN VEDEREA GARANTARII OBLIGATIILOR DE PLATA A AVANSULUI
DIN FONDURI NERAMBURSABILE

Domnilor consilieri,
Proiectul de hotarare l-am initiat tinand cont de Contractul de finantare nr. C1920074A209752202106 din data 01.10.2018 incheiat intre Agentia pentru Finantarea Investitiilor Rurale si Comuna Tomesti pentru acordarea ajutorului financiar nerambursabil pentru lucrarea de investitie “Construire teren multisport in localitatea Steia, comuna Tomesti, judetul Hunedoara” in care s-a optat pentru avans în vederea demarării lucrarilor.
Plata avansului este conditionata de existenta unei scrisori de garantie din partea
unei instituţie financiar bancară sau nebancara, asa cum este prevazut in Regulamentul Comisiei Europene , privind stimularea absorbtiei fondurilor europene nerambursabile prin PNDR, a Contractului nr C1920074A209752202106 din data 01.10.2018 semnat intre Comuna Tomesti – beneficiar si AFIR-autoritate contractanta, precum si Instructiunilor prevazute in Ghidul solicitantului de fonduri europene nerambursabile prin FEADR-sM 19.2.
Comuna Tomesti a optat pentru scrisoare de garanţie emisa de instituţia financiar nebancara, Fondului Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii SA. Din cauza unor modificari de termene si a intarzierii lucrarilor, desi sunt executate in proportie de 80%, s-a impus solicitarea prelungirii duratei de executie a contractului de lucrari cu 6 luni, de la 36 luni la 42 luni , pana in 01.04.2022 . Plata ultimei transe de plata este conditionata de existenta unei scrisori de garantie din partea unei instituţie financiar bancară sau nebancara, asa cum este prevazut in Regulamentul Comisiei Europene , privind stimularea absorbtiei fondurilor europene nerambursabile prin PNDR, a Contractului nr. C1920074A209752202106 /2018 semnat intre Consiliul Local Tomesti – beneficiar si APDRP-autoritate contractanta, precum si Instructiunilor prevazute in Ghidul solicitantului de fonduri europene nerambursabile prin FEADR-M 19.2 Comuna Tomesti a optat pentru prelungirea scrisoarii de garanţie emisa de instituţia financiar nebancara, Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii SA nr. 198 / 28.08.2018 in valoare de 184.010,75 lei, de la data de 01.10.2021 pana la data de 01.04.2022, atat cat se prelungeste si durata de executie a lucrarii , in vederea garantarii obligatiilor de plata a transei de plata din fonduri nerambursabile pentru implementarea proiectului .
Pentru aceste considerente propun Consiliuluil local Tomesti sa analizeze si sa adopte proiectul de hotarare in forma prezentata.

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
PRIMARIA COMUNEI BUCES
COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE, IMPLEMENTARE PROIECTE SI INVESTITII

Nr. 4/39 din 10.06.2021
R A P O R T
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA PRELUNGIREA VALABILITATII SCRISORII DE GARANTARE NR. 198 / 28.08.2018 DE LA FNGCIMM SA IFN
IN VEDEREA GARANTARII OBLIGATIILOR DE PLATA A AVANSULUI
DIN FONDURI NERAMBURSABILE

Proiectul de hotarare l-am initiat tinand cont de Contractul de finantare nr. C1920074A209752202106 din data 01.10.2018 incheiat intre Agentia pentru Finantarea Investitiilor Rurale si Comuna Tomesti pentru acordarea ajutorului financiar nerambursabil pentru lucrarea de investitie “Construire teren multisport in localitatea Steia, comuna Tomesti, judetul Hunedoara” in care s-a optat pentru avans în vederea demarării lucrarilor.
Plata avansului este conditionata de existenta unei scrisori de garantie din partea
unei instituţie financiar bancară sau nebancara, asa cum este prevazut in Regulamentul Comisiei Europene , privind stimularea absorbtiei fondurilor europene nerambursabile prin PNDR, a Contractului nr C1920074A209752202106 din data 01.10.2018 semnat intre Comuna Tomesti – beneficiar si AFIR-autoritate contractanta, precum si Instructiunilor prevazute in Ghidul solicitantului de fonduri europene nerambursabile prin FEADR-sM 19.2.
Comuna Tomesti a optat pentru scrisoare de garanţie emisa de instituţia financiar nebancara, Fondului Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii SA. Din cauza unor modificari de termene si a intarzierii lucrarilor, desi sunt executate in proportie de 80%, s-a impus solicitarea prelungirii duratei de executie a contractului de lucrari cu 6 luni, de la 36 luni la 42 luni , pana in 01.04.2022 . Plata ultimei transe de plata este conditionata de existenta unei scrisori de garantie din partea unei instituţie financiar bancară sau nebancara, asa cum este prevazut in Regulamentul Comisiei Europene , privind stimularea absorbtiei fondurilor europene nerambursabile prin PNDR, a Contractului nr. C1920074A209752202106 /2018 semnat intre Consiliul Local Tomesti – beneficiar si APDRP-autoritate contractanta, precum si Instructiunilor prevazute in Ghidul solicitantului de fonduri europene nerambursabile prin FEADR-M 19.2 Comuna Tomesti a optat pentru prelungirea scrisoarii de garanţie emisa de instituţia financiar nebancara, Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii SA nr. 198 / 28.08.2018 in valoare de 184.010,75 lei, de la data de 01.10.2021 pana la data de 01.04.2022, atat cat se prelungeste si durata de executie a lucrarii , in vederea garantarii obligatiilor de plata a transei de plata din fonduri nerambursabile pentru implementarea proiectului .
Analizand proiectul de hotarare intocmit de d-l primar, se constata ca acesta indeplineste conditiile de fond si de forma prevazute de lege.
Pentru aceste considerente, propun Consiliului local Tomesti sa analizeze si sa adopte acest proiect de hotarare ca fiind oportun, legal si temeinic.

INTOCMIT
CONSILIER
Indries Damian-Iulian