Autorizări

Acest spațiu este destinat documentelor de urbanism și diferitelor autorizări emise de Primăria comunei Tomești.
Tot aici puteți vedea reglementările în domeniul urbanism, valabile pe teritoriul comunei Tomești.

Documentele necesare obținerii Certificatului de urbanism și Autorizația de construire

Pentru a putea construi o cladire, modifica sau demola una existenta  din punct de vedere legal  este necesar o autorizatie  de construire .
Pentru obținerea  acestei autorizații este necesar :
1. Certificat urbanism
2. Avize si acorduri
3. Autorizatia de construire

Actele necesare  pentru obtinerea certificatului de urbanism :

cerere tip (descarcă de aici formularul de cerere)
actele de proprietate (contract de vanzare cumparare extras carte funciara in original)
documentatia tehnica necesară:
partea scrisa memoriu explicativ, un exemplar care va conține:
a) Plan de  incadrare in zona
b) Plan  de situatie vizat  de OCPI Hunedoara, intocmit  de catre  un topograf  autorizat (pe planul de situatie trebuie trecute toate distanțele  de la toti  vecini.
c) Plan  cadastral  de pe  ortofotplan   de la  OCPI .

Prin certificatul de urbansim se vor solicita anumite avize, anexate la cererea  pt. emiterea autorizatiei de construire.

Certificatul de urbanism este o operatiune administrativă  care are rolul de a informa autoritățile locale despre regimul juridic, regimul  tehnic si economic al imobilului  despre a carei situatie este vorba.

Dovada achitarii taxei pentru emiterea certificatului de urbanism – se stabilește în functie de suprafața terenului.

Avize, autorizări și alte documente de urbanism emise de primărie

PROIECT DE HOTARARE NR.57/07.10.2021 PRIVIND APROBAREA CERERII DE FINANTARE SI A DEVIZULUI GENERAL ESTIMATIV IN VEDEREA INCLUDERII LA FINANTARE A OBIECTIVULUI DE INVESTITIE ”MODERNIZARE DRUM IN SATUL OBARSA: ULITA “LA LACURI”, COMUNA TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA” PRIN PROGRAMULUI NATIONAL DE INVESTITII ”ANGHEL SALIGNY”

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE NR.57/07.10.2021
PRIVIND APROBAREA CERERII DE FINANTARE SI A DEVIZULUI GENERAL
ESTIMATIV IN VEDEREA INCLUDERII LA FINANTARE A OBIECTIVULUI DE INVESTITIE ”MODERNIZARE DRUM IN SATUL OBARSA: ULITA “LA LACURI”, COMUNA TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA” PRIN PROGRAMULUI NATIONAL DE INVESTITII
”ANGHEL SALIGNY”

Consiliul local al comunei Tomesti,județul Hunedoara;
Având in vedere :
-Referatul de aprobare nr.3/64 din 07.10.2021 la proiectul de hotarare privind aprobarea cererii de finantare si a devizului general estimative in vederea includerii la finantare a obiectivului de investitie ”MODERNIZARE DRUM IN SATUL OBARSA: ULITA “LA LACURI”, COMUNA TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA” prin Programul National de Investitii ”Anghel Saligny”
Tinând cont de prevederile:
-art. 44 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
-art. 6 alin. 1 lit. b din Normele metodologice pentru punerea în aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului naţional de investiţii „Anghel Saligny”, pentru categoriile de investiţii prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. a)-d) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 95/2021, aprobate prin Ordinul nr. 1.333/2021;
-Ordinul nr.1333/2021 al Ministrului dezvoltării lucrărilor publice și administrației privind aprobarea Normelor metodologice pentru punerea in aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului national de investitii „Anghel Saligny“, pentru categoriile de investitii prevazute la art. 4 alin. (1) lit. a)-d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 95/2021
– Ordinul nr.1321 / 2021 al Ministrului dezvoltării lucrărilor publice și administrației pentru aprobarea standardelor de cost aferente obiectivelor de investitii prevazute la art. 4 alin. (1) lit. a)-c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului national de investitii „Anghel Saligny“
-art.44 alin.(1) din Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale cu modificările și completările ulterioare
-art.3 din Legea nr.24/2000 privind normele de tehnică legislative pentru elaborarea actelor normative,republicată cu modificările si completările ulterioare
În temeiul prevederilor art 129 alin.(2) lit.b) și lit.d), alin. (4) lit.d), art. 139 alin.(1) și alin. (3) lit. c) și ale art. 196 alin.(1) lit. a),art.243 alin.(1) lit.a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

H O T Ă R Ă Ș T E :

Art.1 Se aprobă cererea de finanțare în vederea includerii la finanțare a obiectivului de investiții  ”MODERNIZARE DRUM IN SATUL OBARSA: ULITA “LA LACURI”, COMUNA TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA” in cadrul Programului Național de Investiții ”Anghel Saligny’’conform anexei nr.1 la prezenta hotărâre.
Art.2.(1). Se aprobă devizului general estimativ pentru obiectivul de investitie ”MODERNIZARE DRUM IN SATUL OBARSA: ULITA “LA LACURI”, COMUNA TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA”in cadrul Programul National de Investitii”Anghel Saligny” conform anexei nr.2 la prezenta hotărâre.
(2).Valoarea totală a investiției este de 1.843.662,41 lei cu TVA, respectiv 1.551.325,75 lei fără TVA, din care C+M 1.375.180,66 cu TVA, respectiv 1.155.614,00 lei fără TVA.
Art.3. Anexele nr.1 și 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.4. Cu ducerera la indeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se imputernicește primarul comunei Tomesti,prin compartimentele de specialitate.
Art.5. Prezenta hotărâre poate fi atacată la instanța de contencios adminitrativ în condițiile Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.
Art.6. Prezenta hotărâre se comunică:
Instituției Prefectului județul Hunedoara
Primarului comunei Tomesti
Ministerului Dezvoltării Lucrărilor Publice și Administrației

INIȚIATOR PROIECT
AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

PRIMAR SECRETAR GENERAL
Giurgiu sanda


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
NR.3/64 din 07.10.2021

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA CERERII DE FINANTARE
SI A DEVIZULUI GENERAL ESTIMATIV IN VEDEREA INCLUDERII LA FINANTARE A OBIECTIVULUI DE INVESTITIE ”MODERNIZARE DRUM IN SATUL OBARSA: ULITA “LA LACURI”, COMUNA TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA” PRIN PROGRAMULUI NATIONAL DE INVESTITII ”ANGHEL SALIGNY”

Programul national de investitii „Anghel Saligny“, este un program multianual, finantat de la bugetul de stat, coordonat de Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei si are ca obiectiv general cresterea coeziunii teritoriale prin echiparea unitatilor administrativ-teritoriale cu dotari tehnico-edilitare si de acces la caile de comunicatie, imbunatatirea atat a conditiilor de viata, cat si a standardelor de munca pentru toti locuitorii Romaniei.
Prin Programul National de Investitii „Anghel Saligny“, pot fi finantate obiectivele de investitii care nu sunt incluse la finantare in programele derulate din fonduri externe nerambursabile in perioada de programare 2021-2027 sau prin alte programe nationale sau comunitare, inclusiv din contracte de imprumut semnate cu institutii de credit sau institutii financiare interne sau internationale.
Valoarea totală a investiției este de 1.843.662,41 lei cu TVA, respectiv 1.551.325,75 lei fără TVA, din care C+M 1.375.180,66 cu TVA, respectiv 1.155.614,00 lei fără TVA.
Tinând cont de prevederile:
-OUG nr.95/2021 pentru aprobarea Programului national de investitii  „Anghel Saligny“cu modificările și completările ulterioare
-Ordinul nr.1333/2021 al Ministrului dezvoltării lucrărilor publice și administrației privind privind aprobarea Normelor metodologice pentru punerea in aplicare
a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului national de investitii „Anghel Saligny“, pentru categoriile de investitii prevazute la art. 4 alin. (1) lit. a)-d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 95/2021
– Ordinul nr.1321 / 2021 al Ministrului dezvoltării lucrărilor publice și administrației pentru aprobarea standardelor de cost aferente obiectivelor de investitii prevazute la art. 4 alin. (1) lit. a)-c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului national de investitii „Anghel Saligny“prevede ca ,termenul de depunere a cererii de finantare si a documentatiei aferente la Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei este de 45 de zile de la intrarea in vigoare a normelor metodologice pentru punerea in aplicare a OUG nr.95/2021 pentru aprobarea Programului national de investitii  „Anghel Saligny“cu modificările și completările ulterioare(respectiv 8.11.2021).Pentru aceste considerente

PROPUN:

adoptarea proiectului de hotarare hotărâre privind aprobarea cererii de finantare prin Programul National de Investitii”Anghel Saligny”si a devizului general estimativ al obiectivului de investitie ”Modernizare drum in satul Obarsa: Ulita “La Lacuri”, comuna Tomesti , judetul Hunedoara” in forma prezentata

PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
NR.64/07.10.2021

REFERAT AL COMPARTIMENTULUI DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA CERERII DE FINANTARE
SI A DEVIZULUI GENERAL ESTIMATIV IN VEDEREA INCLUDERII LA FINANTARE A OBIECTIVULUI DE INVESTITIE ”MODERNIZARE DRUM IN SATUL OBARSA:
ULITA “LA LACURI”, COMUNA TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA”
PRIN PROGRAMULUI NATIONAL DE INVESTITII ”ANGHEL SALIGNY”

Programul national de investitii „Anghel Saligny“, este un program multianual, finantat de la bugetul de stat, coordonat de Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei, si are ca obiectiv general cresterea coeziunii teritoriale prin echiparea unitatilor administrativ-teritoriale cu dotari tehnico-edilitare si de acces la caile de comunicatie, imbunatatirea atat a conditiilor de viata, cat si a standardelor de munca pentru toti locuitorii Romaniei.
Beneficiarii programului sunt unitatile administrativ-teritoriale reprezentate de autoritatile administratiei publice locale, precum si unitatile administrativ-teritoriale membre ale asociatiilor de dezvoltare intercomunitara, constituite conform legii, pentru investitiile realizate prin asociatiile de dezvoltare intercomunitara.
Tinând cont de prevederile:
-OUG nr.95/2021 pentru aprobarea Programului national de investitii  „Anghel Saligny“ cu modificările și completările ulterioare
-Ordinul nr.1333/2021 al Ministrului dezvoltării lucrărilor publice și administrației privind aprobarea Normelor metodologice pentru punerea in aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului national de investitii „Anghel Saligny“, pentru categoriile de investitii prevazute la art. 4 alin. (1) lit. a)-d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 95/2021
– Ordinul nr.1321 / 2021 al Ministrului dezvoltării lucrărilor publice și administrației pentru aprobarea standardelor de cost aferente obiectivelor de investitii prevazute la art. 4 alin. (1) lit. a)-c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului national de investitii „Anghel Saligny“. obiectivele de investitii care se realizeaza in cadrul programului trebuie sa fie amplasate pe terenuri si/sau constructii, dupa caz, aflate in proprietatea publica sau privata a unitatilor administrativ-teritoriale sau in administrarea autoritatilor administratiei publice locale, cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
In cadrul programului se pot realiza obiective de investitii care constau in realizarea de constructii noi sau de lucrari de construire, reconstruire, consolidare, reparatie, modernizare, modificare, extindere, reabilitare, dupa caz, schimbare de destinatie, protejare, restaurare, conservare la constructii existente si care se incadreaza in cel putin una dintre urmatoarele categorii de investitii:
a) alimentari cu apa si statii de tratare a apei;
b) sisteme de canalizare si statii de epurare a apelor uzate, inclusiv canalizare pluviala si sisteme de captare a apelor pluviale;
c) drumurile publice clasificate si incadrate in conformitate cu prevederile legale in vigoare ca drumuri judetene, drumuri de interes local, respectiv drumuri comunale si/sau drumuri publice din interiorul localitatilor, precum si variante ocolitoare ale localitatilor;
d) poduri, podete, pasaje sau punti pietonale, inclusiv pentru biciclete si trotinete electrice;
e) sisteme de distributie a gazelor naturale, inclusiv a bransamentelor, precum si a racordului la sistemul de transport al gazelor naturale(pentru aceste investitii nu sunt aprobate normele metodologice de punere in aplicare). Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului national de investitii „Anghel Saligny“prevede ca ,termenul de depunere a cererii de finantare si a documentatiei aferente la Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei este de 45 de zile de la intrarea in vigoare a normelor metodologice pentru punerea in aplicare a OUG nr.95/2021 pentru aprobarea Programului national de investitii  „Anghel Saligny“cu modificările și completările ulterioare(respectiv 8.11.2021) asfel ca este necesara aprobarea cererii de finantare si a devizului general estimativ al obiectivului de investitii ”Modernizare drum in satul Obarsa: Ulita “La Lacuri”, comuna Tomesti , judetul Hunedoara”.

INTOCMIT
CONSILIER ACHIZITII PUBLICE
Indries Damian-Iulian


 

DISPOZITIA NR. 46/2021 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 27.10.2021, ORA 13,00

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR

DISPOZITIA NR. 46/2021
PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 27.10.2021,
ORA 13,00

Primarul comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Avand in vedere referatul intocmit de catre secretarul comunei Tomesti inregistrat sub nr. 964 din 20.10.2021 privind necesitatea convocarii consiliului local in sedinta ordinara din luna octombrie 2021;
In temeiul dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,

DISPUNE:

Art. 1. Se convoacă Consiliul Local al comunei Tomesti , în şedinţă ordinară pentru data de 27 octombrie 2021, orele 13,00 , în sala de şedinţă a Primăriei comunei Tomesti , cu proiectul ordinii de zi prevazut in Anexa la prezenta Dispozitie, care face parte integranta din aceasta.
Art. 2. (1) Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi pot fi consultate la sediul Primariei comunei Tomesti — la biroul secretarului general al comunei .
(2). Proiectul de hotarare inscris pe ordinea de zi, insotit de documentele prevazute de lege, se transmite spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, conform Anexei mentionate la art. 1.
(3). Membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari.
Art. 3. Prezenta dispozitie poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara.
Art. 4. Prezenta dispoziţie se comunică :
Instituţiei prefectului jud. Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Secretarului comunei Tomesti;
Consilierilor locali ;

P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 20.10.2021


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR

Anexa la Dispozitia nr. 46/2021
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A SEDINTEI ORDINARE A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA DIN DATA DE 30.10.2021, ORA 13,00

1. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.57/07.10.2021 privind aprobarea cererii de finantare si a devizului general estimativ in vederea includerii la finantare a obiectivului de investitie ”MODERNIZARE DRUM IN SATUL OBARSA: ULITA “LA LACURI”, COMUNA TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA” prin Programului National de Investitii ”ANGHEL SALIGNY”
Initiat de primarul comunei Tomesti
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 58 /07.10.2021 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul III al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 59/07.10.2021 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „REPARATII DRUM VICINAL SAT DOBROT-POZ.HORGA SABIN-LA OCOALE, L=450, l=3M, COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti
4.Proiectul de hotarare a consiliului local nr.60/07.10.2021 privind aprobarea cererii de finantare si a devizului general estimativ in vederea includerii la finantare a obiectivului de investitie ” ALIMENTARE CU APA IN SATELE COMUNEI TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARAprin Programului National de Investitii ”ANGHEL SALIGNY”.
Initiat de primarul comunei Tomesti
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.61/11.10.2021 privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2021
Initiat de primarul comunei Tomesti

Spre avizare Comisiilor de specialitate:
1. Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert : punctul 1,2,3,4,5 ;

P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 20.10.2021


PRIMĂRIA COMUNEI TOMESTI APROBAT,
STR. PRINCIPALA , NR. 50 PRIMAR,
TEL. 0254684328 , FAX 0254684338 Vasiu Adrian-Viorel
Email – primariatomesti.hd@gmail.com
Nr. 964 din 20.10.2021

REFERAT
CU PRIVIRE LA : CONVOCAREA ÎN ŞEDINŢĂ ORDINARĂ A CONSILIULUI LOCAL TOMESTI PENTRU ZIUA DE 27.10.2021, ORA 13,00

În conformitate cu prevederile dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ , propun emiterea unei dispoziţii referitoare la convocarea unei şedinţe ordinare a Consiliului Local al Comunei Tomesti în data de 27.10.2021,
ora 13,00”, cu următorul proiect al ordinii de zi:

1. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.57/07.10.2021 privind aprobarea cererii de finantare si a devizului general estimativ in vederea includerii la finantare a obiectivului de investitie ”MODERNIZARE DRUM IN SATUL OBARSA: ULITA “LA LACURI”, COMUNA TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA” prin Programului National de Investitii ”ANGHEL SALIGNY”
Initiat de primarul comunei Tomesti
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 58 /07.10.2021 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul III al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 59/07.10.2021 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „REPARATII DRUM VICINAL SAT DOBROT-POZ.HORGA SABIN-LA OCOALE, L=450, l=3M, COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti
4.Proiectul de hotarare a consiliului local nr.60/07.10.2021 privind aprobarea cererii de finantare si a devizului general estimativ in vederea includerii la finantare a obiectivului de investitie ” ALIMENTARE CU APA IN SATELE COMUNEI TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA”prin Programului National de Investitii ”ANGHEL SALIGNY”.
Initiat de primarul comunei Tomesti
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.61/11.10.2021 privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2021
Initiat de primarul comunei Tomesti

In acest caz, Proiectele de hotarari inscrise pe ordinea de zi, insotite de documentele prevazute de lege, se transmit spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, iar membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari .

ÎNTOCMIT,
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda


 

Anunț de convocare la ședința Consiliului Local

COMUNA TOMESTI

SECRETAR GENERAL – CONVOCATOR

 

În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 27.10.2021 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:

PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 14 -A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.57/07.10.2021 privind aprobarea cererii de finantare si a devizului general estimativ in vederea includerii la finantare a obiectivului de investitie ”MODERNIZARE DRUM IN SATUL OBARSA: ULITA “LA LACURI”, COMUNA TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA” prin Programului National de Investitii ”ANGHEL SALIGNY”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
2. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 58 /07.10.2021 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul III al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
3. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 59/07.10.2021 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „REPARATII DRUM VICINAL SAT DOBROT-POZ.HORGA SABIN-LA OCOALE, L=450, l=3M, COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
4.Proiectul de hotarare a consiliului local nr.60/07.10.2021 privind aprobarea cererii de finantare si a devizului general estimativ in vederea includerii la finantare a obiectivului de investitie ” ALIMENTARE CU APA IN SATELE COMUNEI TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA prin Programului National de Investitii ”ANGHEL SALIGNY”.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ
5. Proiectul de hotarare a consiliului local nr.61/11.10.2021 privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2021
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1 , pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ

Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.

SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 20.10.2021

FORMULAR DE COLECTARE PROPUNERI

Opțional
Opțional
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Opțiuni asupra publicării datelor personale: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

ANUNȚ IMPORTANT în legătură cu acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței

Începând din 01.nov.2021, se primesc cererile pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuințelor.

Detalii despre acordarea ajutorului:

Informare privind solicitarea ajutorului pentru încălzirea locuinței

Ajutorul pentru încălzirea locuinței se acordă de la data de 1 noiembrie 2021 până la 31 martie 2022 și poate fi obținut de familiile și/sau persoanele singure cu un venit mediu net lunar de până la 1.386 lei/persoană (în cazul familiei) și 2.053 lei (în cazul persoanei singure).
Persoanele îndreptățite să primească ajutorul pentru încălzire pot solicita acordarea acestuia începând de luni, 18 octombrie 2021.
Cererea și actele doveditoare se depun la Compartimentul de Asistență Socială din cadrul Primăriei Ribița.

ACTE NECESARE în vederea acordării ajutorului pentru încălzire:
✔ Cerere – Declarație pe propria răspundere pentru acordarea unor drepturi de asistență socială
✔ copii ale actelor de identitate ale persoanei singure/membrilor de familie
✔ copie a unei facturi de furnizare a energiei electrice
✔ copie după documentul care atestă calitatea în care solicitantul deține locuința
✔ copii ale documentelor care atestă veniturile realizate (cupon pensie, cupon indemnizație șomaj, adeverință salariu, adeverință venit )

VALOAREA AJUTORULUI PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINȚEI diferă în funcție de venitul mediu lunar al solicitantului, astfel:
✔ 100% din valoarea de referință (320 de lei) – pentru un venit mediu net lunar cuprins între 0 lei și 200 lei pe membru de familie/persoană singură
✔ 90% -(288 de lei) pentru un venit lunar net între 200,1 lei și 320 lei
✔ 80% -(256) pentru un venit lunar net între 320,1 lei și 440 lei
✔ 70% -(224) pentru un venit lunar net între 440,1 lei și 560 lei
✔ 60% -(192 lei) pentru un venit lunar net între 560,1 lei și 680 lei
✔ 50% -(160 de lei) pentru un venit lunar net între 680,1 lei și 920 lei
✔ 40% – (128 de lei) pentru un venit lunar net între 920,1 lei și 1.040 lei
✔ 30% -(96 de lei) pentru un venit lunar net între 1.040,1 lei și 1.160 lei
✔ 20% -(64 de lei) pentru un venit lunar net între 1.160,1 lei și 1.280 lei
✔ 10% -(32 de lei) pentru un venit lunar net între 1.280,1 lei și 1.386 lei/2.053 lei (membru de familie/persoană singură)

Pe lângă ajutorul pentru încălzirea locuinței, persoanele cu venituri mici primesc, lunar, pe parcursul întregului an și SUPLIMENTUL PENTRU ENERGIE – cu o valoare cuprinsă între 10 lei și 30 lei, în funcție de sursa de furnizare a energiei.
Alăturat puteți consulta lista bunurilor care exclud acordarea ajutorului de încălzire conform Legii 226/2021 privind stabilirea măsurilor de protecție socială pentru consumatorul vulnerabil de energie.

PRIMĂRIA TOMEȘTI


 

LISTA BUNURILOR
ce conduc la excluderea acordării ajutorului de încălzire
conform Legii nr. 226/2021

BUNURI IMOBILE

  • Clădiri sau alte spaţii locative în afara locuinţei de domiciliu şi a anexelor gospodăreşti
  • Terenuri de împrejmuire a locuinţei şi curtea aferentă şi alte terenuri intravilane care depăşesc 1.000 mp în zona urbană şi 2.000 mp în zona rurală.
    Fac excepţie terenurile din zonele colinare sau de munte care nu au potenţial de valorificare prin vânzare/construcţie/producţie agricolă,

BUNURI MOBILE*)

  • Autoturism/autoturisme şi/sau motocicletă/motociclete cu o vechime mai mică de 10 ani
    cu excepţia celor adaptate pentru persoanele cu handicap sau destinate transportului acestora sau persoanelor dependente, precum şi pentru uzul persoanelor aflate în zone greu accesibile.
  • Mai mult de un autoturism/motocicletă cu o vechime mai mare de 10 ani.
    Autovehicule: autoutilitare, autocamioane de orice fel cu sau fără remorci, rulote, autobuze, microbuze.
  • Şalupe, bărci cu motor, scutere de apă, iahturi, cu excepţia bărcilor necesare pentru uzul persoanelor care locuiesc în Rezervaţia Biosferei „Delta Dunării” .
  • Utilaje agricole: tractor, combină autopropulsată .
  • Utilaje de prelucrare agricolă: presă de ulei, moară de cereale.
  • Utilaje de prelucrat lemnul: gater sau alte utilaje de prelucrat lemnul acţionate hidraulic, mecanic sau electric.
    *) Aflate în stare de funcţionare.

DEPOZITE BANCARE
Depozite bancare cu valoare de peste 3.000 lei, cu excepţia dobânzii.

TERENURI/ANIMALE ŞI/SAU PĂSĂRI

Suprafeţe de teren, animale şi păsări a căror valoare netă de producţie anuală depăşeşte suma de 1.000 euro pentru persoana singură, respectiv suma de 2.500 euro pentru familie.

NOTĂ:
Deţinerea unuia dintre bunurile menţionate conduce la excluderea ajutorului de încălzire. Conform Legii nr. 226/2021 priovind stabilirea măsurilor de protecție social pentru consumatorul vulnerabil de energie.

Descarcă aici formularul de cerere

Anexa_26__-_cerere_din_HG_50_

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Descarcă documentul [460.03 KB]