BIROUL ONLINE
AUTORIZĂRI și alte documente de urbanism
Acest spațiu este destinat documentelor de urbanism și diferitelor autorizări emise de Primăria comunei Tomești.
Tot aici puteți vedea reglementările în domeniul urbanism, valabile pe teritoriul comunei Tomești.
Documentele necesare obținerii Certificatului de urbanism și Autorizația de construire
Pentru a putea construi o cladire, modifica sau demola una existenta din punct de vedere legal este necesar o autorizatie de construire .
Pentru obținerea acestei autorizații este necesar :
1. Certificat urbanism
2. Avize si acorduri
3. Autorizatia de construire
Actele necesare pentru obtinerea certificatului de urbanism :
– cerere tip (descarcă de aici formularul de cerere)
– actele de proprietate (contract de vanzare cumparare extras carte funciara in original)
– documentatia tehnica necesară:
partea scrisa memoriu explicativ, un exemplar care va conține:
a) Plan de incadrare in zona
b) Plan de situatie vizat de OCPI Hunedoara, intocmit de catre un topograf autorizat (pe planul de situatie trebuie trecute toate distanțele de la toti vecini.
c) Plan cadastral de pe ortofotplan de la OCPI .
Prin certificatul de urbansim se vor solicita anumite avize, anexate la cererea pt. emiterea autorizatiei de construire.
Certificatul de urbanism este o operatiune administrativă care are rolul de a informa autoritățile locale despre regimul juridic, regimul tehnic si economic al imobilului despre a carei situatie este vorba.
Dovada achitarii taxei pentru emiterea certificatului de urbanism – se stabilește în functie de suprafața terenului.
Avize, autorizări și alte documente de urbanism emise de primărie
HOTĂRÂREA NR. 22 /2022 PRIVIND ALEGEREA VICEPRIMARULUI COMUNEI TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI
HOTĂRÂREA NR. 22 /2022
PRIVIND ALEGEREA VICEPRIMARULUI COMUNEI TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA
Consiliul local al comunei Tomesti, judeţul Hunedoara;
Având în vedere proiectul de hotărâre nr. 18/09.03.2022 initiat de d-nii consilieri Leucian Moga Sorin Adrian, Oprisa Simonel-Florin, Banciu Liorean-Gheorghe, Olar Tania Petruse Florin-Ilie , Tamas Octavian-Tiberiu precum si referatul de aprobare al initiatorilor proiectului de hotarare nr.3/22 din 09.03.2022 ,
In uma raportului compartimentului de resort nr. 4/22 din 09.03.2022 precum şi in baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/24 din 30.03.2022
Analizand procesul-verbal din care rezultă votul majorităţii consilierilor locali în funcţie privind alegerea viceprimarului;
În temeiul prevederilor art. 152 alin.1-3,6 , art.139 alin.1 ,art.196 alin.1 lit.a din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ,cu modificările şi completările ulterioare precum şi ale art. 11 alin. 4 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizată
HOTĂRĂŞTE
Art. 1 Alege în funcţia de viceprimar al comunei Tomesti, pe domnul consilier local Leucian Moga Sorin Adrian.
Art. 2 Prezenta hotărâre poate fi contestată potrivit prevederilor Legii nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 3 Prezenta hotărâre se comunică prin grija secretarului comunei Tomesti Instituţiei Prefectului – judeţul Hunedoara, Primarului localităţii, persoanei în cauză.
PRESEDINTE DE SEDINTA,
CONTRASEMNEAZA,
Oprisa Simonel-Florin
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti 31.03.2022
Notă: Numar consilieri prezenti ___7____(lipseste motivat dl.Petruse Florin-Ilie) din totalul de 8 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate absoluta art 5 lit cc) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___5_ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___2___abţineri .
PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 22/2022
Nr. crt. Operaţiuni efectuate Data ZZ/LL/AN Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0 1 2 3
1 Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate: 31.03.2022
□ simplă x absolută □ calificată
Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___ Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__5_
Voturi împotrivă:_
Abţineri:_2__
Nu a votat:____ Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____
2 Comunicarea către primar 6.04./2022
3 Comunicarea către prefectul judeţului 6.04.2022
4 Aducerea la cunoştinţa publică 6.04.2022
5 Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual 6.04.2022
6 Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz 6.04.2022
HOTĂRÂREA NR. 21/ 2022 PRIVIND APROBAREA DELEGARII GESTIUNII SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC AL COMUNEI TOMESTI IN BAZA STUDIULUI DE OPORTUNITATE PRIVIND FUNDAMENTAREA DECIZIEI DE DELEGARE A GESTIUNII SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC AL COMUNEI TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNATOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 21/ 2022
PRIVIND APROBAREA DELEGARII GESTIUNII SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC
AL COMUNEI TOMESTI IN BAZA STUDIULUI DE OPORTUNITATE PRIVIND FUNDAMENTAREA DECIZIEI DE DELEGARE A GESTIUNII SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC AL COMUNEI TOMESTI , JUDETUL HUNEDOARA
Consiliul local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara ,
Având în vedere;
-In conformitate cu proiectul de hotarare nr.17 din 18.02.2022 initiat de primarul comunei tomesti, dl. Vasiu adrian-Viorel si referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti, dl. Vasiu Adrian-Viorel nr. 3/21din 18.02.2022 privind aprobarea delegarii gestiunii serviciului de iluminat public al comunei Tomesti in baza studiului de oportunitate privind fundamentarea deciziei de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public al comunei Tomesti , judetul Hunedoara ;
– In baza raportului compartimentului achizitii publice, implementare proiecte, investitii nr. 4/21 din 18.02.2022 privind aprobarea delegarii gestiunii serviciului de iluminat public al comunei Tomesti in baza studiului de oportunitate privind fundamentarea deciziei de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public al comunei Tomesti , judetul Hunedoara precum şi in baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ din cadrul Consiliului local nr. 5/23 din 30.03.2022 ;
In baza prevederilor art. 3 alin. (1) si art. 8 alin.(1) și ale prevederile art. 29, alin. (8) lit. b) si alin. (9) din Legea nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale prevederilor art. 7, alin. (5) din Legea 98/2016 privind achizițiile publice, actualizată, ale prevederilor Regulamentului-cadru al serviciului de iluminat public, aprobat prin Ordinul nr. 86/2007;
Conform art. 129 alin.2, lit.d, alin.3, lit.c, lit.e, alin.6, lit.a, lit.b, alin.7, lit n coroborat cu art. 139 alin.3, art.196,alin.1 lit.a din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare
HOTARASTE :
Art.1.Se aprobă delegarea gestiunii serviciului de iluminat public al comunei Tomesti, judetul Hunedoara .
Art.2.Se aproba Studiul de oportunitate privind fundamentarea deciziei de delegare a gestiunii
serviciului de iluminat public al comunei Tomesti, conform anexei nr.1 la prezenta hotarare .
Art.3. Se aproba modelul contractului pentru delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din comuna Tomesti , având ca obiect activitatea de întretinere si reparatii rețele de iluminat public,
conform anexei 2, parte integranta din prezenta hotărâre.
Art.4. Se aproba durata delegarii de gestiune pentru o perioada 5 ani .
Art.5. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a contenciosului administrativ ,actualizata .
Art.6. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.
– A.N.R.S.C. – Agentia teritoriala Deva
– Compartimentului contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti .
– Compartimentului achizitii publice, implementare proiecte, investitii din cadrul Primariei Tomesti
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ ,
CONTRASEMNEAZA,
Oprisa Simonel-Florin
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti la 31.03.2022
Notă: Numar consilieri prezenti _____7__(lipseste motivat dl. Petruse Florin-Ilie) din totalul de 8 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate calificata art 5 lit _dd_) ( voturi necesare _7__)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: _____ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ______abţineri .
PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 21/2022
Nr. crt. Operaţiuni efectuate Data ZZ/LL/AN Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0 1 2 3
1 Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate: 31.03.2022
□ simplă □ absolută x calificată
Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:___
Voturi împotrivă:-_
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___ Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:___
Voturi împotrivă:__
Abţineri:___
Nu a votat:____ Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:___
Voturi împotrivă:__
Abţineri:___
Nu a votat:____
2 Comunicarea către primar 6.04.2022
3 Comunicarea către prefectul judeţului 6.04.2022
4 Aducerea la cunoştinţa publică 6.04.2022
5 Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual ______/__/_____
6 Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz 6.04.2022
HOTĂRÂREA NR._____20_____/2022 PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR._____20_____/2022
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ
Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/20 din 18.02.2022 precum si raportul compartimentului de resort înregistrat sub nr. 4/20 din 18.02.2022 ;
In baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/22 din 30.03.2022,
Văzând prevederile art.9 din Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
HOTĂRĂŞTE:
Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul consilier , TAMAS OCTAVIAN- TIBERIU pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2022 .
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Oprisa Simonel-Florin
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Tomesti 31.03.2022
Notă: Numar consilieri prezenti ___7____(lipseste motivat dl.Petruse Florin-Ilie) din totalul de 8 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___7 voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .
PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 20/2022
Nr. crt. Operaţiuni efectuate Data ZZ/LL/AN Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0 1 2 3
1 Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate: 31.03.2022
x simplă □ absolută □ calificată
Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:7
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___ Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____ Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____
2 Comunicarea către primar 6.04./2022
3 Comunicarea către prefectul judeţului 6.04.2022
4 Aducerea la cunoştinţa publică 6.04.2022
5 Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual
6 Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz 6.04.2022
H O T A R A R E A NR.___ 19 ___/ 2022 PRIVIND APROBAREA NUMARULUI DE BURSE SCOLARE SI CUANTUMUL ACESTORA PENTRU SEMESTRUL II AL ANULUI SCOLAR 2021-2022
R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
H O T A R A R E A NR.___ 19 ___/ 2022
PRIVIND APROBAREA NUMARULUI DE BURSE SCOLARE SI CUANTUMUL ACESTORA PENTRU SEMESTRUL II AL ANULUI SCOLAR 2021-2022
Consiliul local al comunei Tomesti , judetul Hunedoara ;
Avand in vedere adresa Scolii Primare Tomesti nr. 21 din 16.02.2022 , prin care solicita aprobarea cuantumului unei burse sociale pentru semestrul II al anului scolar 2021-2022 ;
Analizand proiectul de hotarare nr. 15 din 18.02.2022 initiat de primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian –Viorel precum si referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti nr.3/19 din 18.02.2022 prin care propune aprobarea numarului de burse scolare si cuantumul acestora pentru semestrul II al anului scolar 2021-2022,
In baza raportului compartimentului de resort nr. 4/19 din 18.02.2022 precum şi in baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ din cadrul Consiliului local nr. 5/21 din 30.03.2022 ;
In conformitate cu prevederile art.82 alin.1 si 2 si ale art.105 alin.2 lit.”d” din Legea Educatiei nationale nr.1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare si a prevederilor art.3, art.4 din Ordinul MECTS NR. 5870/2021 privind aprobarea Criteriilor generale de acordare a burselor elevilor din invatamantul preuniversitar de stat, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale Legii nr.273/2006 privind finantele publice locale , cu modificrile si completarile ulterioare ;
Tinand cont de articolul unic, alin.1, 3 si 4 din Hotararea de Guvern nr.1094/2021 pentru aprobarea cuantumului minim al burselor de performanta, de merit, de studiu si de ajutor social pentru elevii din invatamantulpreuniversitar de stat, cu frecventa, care se acorda in anul scolar 2021-2022
În temeiul prevederilor art. 129 alin. 2 lit. a și lit. d, alin. 4 lit. a și alin. 7 lit. a , art. 139 alin. 3 lit. a și art. 196 alin.1 lit. a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 11 alin. 4 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizată,
H O T A R A S T E :
Art.1. Se aproba pentru elevii din invatamantul preuniversitar de stat care frecventeaza cursurile scolii primare de pe raza comunei Tomesti un numar de 6 burse sociale pentru semestrul II al anului scolar 2021-2022, dupa cum urmeaza :
2 bursa sociale litera a –venituri sub 50% din venitul minim net ;
1 bursa sociala litera b – elevi abandonati de parinti asupra carora a fost instituita o masura de protectie speciala, respectiv plasamentul;
3 burse sociale litera d – elevi din mediul rural, care sunt scolarizati intr-o alta localitate, intrucat nu au posibilitatea sa studieze intr-o unitate de invatamant din localitatea de domiciliu .
Art.2. Se aproba cuantumul burselor sociale pentru semestru II al anului scolar 2021-2022 , ce se vor acorda elevilor din invatamantul preuniversitar de stat care frecventeaza cursurile scolilor primare de pe raza comunei Tomesti ,dupa cum urmeaza:
bursa sociala 200 lei/luna
Art.3. Suma totala pentru aceste burse este cuprinsa in bugetul local pentru anul 2022 in capitolul 650203 aliniatul 5901- Burse .
Art.4. Primarul comunei Tomesti va duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari .
Art.5. Prezenta hotarare poate fi atacata , conform procedurilor si termenelor prevazute de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizata.
Art.6. Prezenta hotărare se comunica:
Instituţiei Prefectului judeţulului Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Scolii Primare Tomesti ;
– Compartimentului contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei Comunei Tomesti .
– Persoanelor interesate, prin afişare .
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA,
Oprisa Simonel-Florin
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti la 31.03.2022
Notă: Numar consilieri prezenti ___7____(lipseste motivat dl.Petruse Florin-Ilie) din totalul de 8 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___7 voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .
PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 19/2022
Nr. crt. Operaţiuni efectuate Data ZZ/LL/AN Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0 1 2 3
1 Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate: 31.03.2022
x simplă □ absolută □ calificată
Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:7
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___ Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____ Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____
2 Comunicarea către primar 6.04./2022
3 Comunicarea către prefectul judeţului 6.04.2022
4 Aducerea la cunoştinţa publică 6.04.2022
5 Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual
6 Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz 6.04.2022