Autorizări

Acest spațiu este destinat documentelor de urbanism și diferitelor autorizări emise de Primăria comunei Tomești.
Tot aici puteți vedea reglementările în domeniul urbanism, valabile pe teritoriul comunei Tomești.

Documentele necesare obținerii Certificatului de urbanism și Autorizația de construire

Pentru a putea construi o cladire, modifica sau demola una existenta  din punct de vedere legal  este necesar o autorizatie  de construire .
Pentru obținerea  acestei autorizații este necesar :
1. Certificat urbanism
2. Avize si acorduri
3. Autorizatia de construire

Actele necesare  pentru obtinerea certificatului de urbanism :

cerere tip (descarcă de aici formularul de cerere)
actele de proprietate (contract de vanzare cumparare extras carte funciara in original)
documentatia tehnica necesară:
partea scrisa memoriu explicativ, un exemplar care va conține:
a) Plan de  incadrare in zona
b) Plan  de situatie vizat  de OCPI Hunedoara, intocmit  de catre  un topograf  autorizat (pe planul de situatie trebuie trecute toate distanțele  de la toti  vecini.
c) Plan  cadastral  de pe  ortofotplan   de la  OCPI .

Prin certificatul de urbansim se vor solicita anumite avize, anexate la cererea  pt. emiterea autorizatiei de construire.

Certificatul de urbanism este o operatiune administrativă  care are rolul de a informa autoritățile locale despre regimul juridic, regimul  tehnic si economic al imobilului  despre a carei situatie este vorba.

Dovada achitarii taxei pentru emiterea certificatului de urbanism – se stabilește în functie de suprafața terenului.

Avize, autorizări și alte documente de urbanism emise de primărie

PROIECT DE HOTARARE NR. 30/10.06.2021 PRIVIND APROBAREA BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI PENTRU ANUL 2020 PENTRU ADMINISTRAREA SUPRAFETEI DE 683,65 HA PADURE PROPRIETATEA PUBLICA A COMUNEI TOMESTI

ANUNT

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 13 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 10.06.2021 s-a initiat de catre primarul comunei TOMESTI , dl. Vasiu Adrian-Viorel

PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI PENTRU ANUL 2021 PENTRU ADMINISTRAREA SUPRAFETEI DE 683,65 HA PADURE PROPRIETATEA PUBLICA A COMUNEI TOMESTI

  Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 29.06.2021, ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti , la compartimentul Secretar comuna , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.

PRIMAR
VASIU ADRIAN-VIOREL


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE NR. 30/10.06.2021
PRIVIND APROBAREA BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI
PENTRU ANUL 2020 PENTRU ADMINISTRAREA SUPRAFETEI DE 683,65 HA PADURE PROPRIETATEA PUBLICA A COMUNEI TOMESTI

Consiliul local al comunei Tomesti ,judetul Hunedoara;
Avand in vedere:
– Referatul de aprobare a primarului comunei Tomesti nr. 3/37 din 10.06.2021 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 pentru administrarea suprafetei de 683,65 Ha padure proprietatea publica a comunei Tomesti administrata in baza contractului de administrare nr.6445/23.04.2021 ;
Tinind cont de adresa Ocolului Silvic Brad prin care solicita aprobarea aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 pentru administrarea suprafetei de 683,65 Ha padure proprietatea publica a comunei Tomesti administrata in baza contractului de administrare nr.6445/23.04.2021
In baza art. 14 alin.2 din Legea nr. 46/2008 privind Codul Silvic, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul dispoziţiilor art.129, alin.1 şi alin.2, lit.c, art.139, alin.3 şi ale art.196, alin.(1), lit.a) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
H O T A R A S T E :
Art.1. Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 pentru suprafata de 683,65 Ha padure, proprietatea publica a comunei Tomesti administrata in baza contractului de administrare nr.6445/23.04.2021 incheiate intre Regia Nationala a Padurilor prin Directia Silvica Hunedoara si Primaria comunei Tomesti , conform anexei nr.1 care face parte integranta la prezenta hotarare.
Art.2. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.3. La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari, hotararea consiliului local Tomesti nr. 7/2021 se abroga.
Art.4. Prezenta hotarare se comunica :
Institutiei Prefectului Judetului Hunedoara
Primarului comunei Tomesti

INITIATOR,
AVIZAT
PRIMAR
Vasiu Adrian-Vasiu

SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA


FORMULAR DE COLECTARE PROPUNERI

Opțional
Opțional
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Opțiuni asupra publicării datelor personale: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

PROIECT DE HOTĂRÂRE nr. 29/10.06.2021 PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA ANEXEI LA H.C.L. NR.49/11.11.2020 PRIVIND ORGANIZAREA COMISIILOR DE SPECIALITATE ALE CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI

PROIECT DE HOTĂRÂRE nr. 29/10.06.2021
PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA ANEXEI LA H.C.L. NR.49/11.11.2020
PRIVIND ORGANIZAREA COMISIILOR DE SPECIALITATE
ALE CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Analizand Încheierea civilă nr. 1096/CC/ 19.10.2020 a Judecătoriei Brad, privind validarea mandatelor consilierilor locali declarați aleși pentru Consiliul local al comunei Tomesti, Ordinul Prefectului judetului Hunedoara nr. 641/23.10.2020, privind constatarea indeplinirii conditiilor legale de constituire a Consiliului local al comunei Tomesti ,
Tinand cont de Hotararea Consiliului local Tomesti nr. 35/2021 privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Paul Cristian-Dumitru , precum si vacantarea locului de consilier local, precum si Încheierea civilă nr. 751/CC/09.06.2021 a Judecătoriei Brad privind validarea mandatului urmatorului supleant la alegerile din data de 27 septembrie 2020 pentru Consiliul Local al comunei Tomesti, dl. Dobrei Daniel – Partidul National Liberal ;
In temeiul art.124, alin.(2), alin.(4) și alin.(5), art.196, alin.(1), lit.”a”, coroborat cu art.139, alin.(1) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTARASTE

Art.1. Aprobă modificarea și completarea Anexei la H.C.L. nr.49/11.11.2020 privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului local al comunei Tomesti,conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Cu data adoptării prezentei hotărâri, Anexa la H.C.L. nr.49/11.11.2020 se înlocuiește cu Anexa la prezenta.
Art.3. Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.4. Prezenta hotărâre se comunică:
– Instituţiei Prefectului Judeţului Hunedoara;
– Primarului comunei Tomesti;
– Membrilor Consiliului local;

INITIATOR
AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA


Anexa
La Proiectul de hotărâre nr. 29 /2021

COMPONENŢA
COMISIILOR DE SPECIALITATE

I. Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert :

1. DOBREI DANIEL – presedinte
2. OLAR TANIA – secretar
3. PETRUSE FLORIN-ILIE – membru

II. Comisia de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor :

1. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU – presedinte
2. OPRISA SIMONEL FLORIN – secretar
3. BULZ TIBERIU – membru

III. Comisia de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement:

1. BANCIU LIOREAN-GHEORGHE – presedinte
2. LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN – secretar
3. BORZA TRAIAN – membru

INITIATOR
AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R
Nr. 3/36 din 10.06.2021

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA ANEXEI LA H.C.L. NR.49/11.11.2020
PRIVIND ORGANIZAREA COMISIILOR DE SPECIALITATE
ALE CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI

Analizand Încheierea civilă nr. 1096/CC/ 19.10.2020 a Judecătoriei Brad, privind validarea mandatelor consilierilor locali declarați aleși pentru Consiliul local al comunei Tomesti, Ordinul Prefectului judetului Hunedoara nr. 641/23.10.2020, privind constatarea indeplinirii conditiilor legale de constituire a Consiliului local al comunei Tomesti ,
Tinand cont de Hotararea Consiliului local Tomesti nr. 35/2021 privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Paul Cristian-Dumitru , precum si vacantarea locului de consilier local, precum si Încheierea civilă nr. 751/CC/09.06.2021 a Judecătoriei Brad privind validarea mandatului urmatorului supleant la alegerile din data de 27 septembrie 2020 pentru Consiliul Local al comunei Tomesti, dl. Dobrei Daniel – Partidul National Liberal ;
Conform prevederilor art.122, alin.(2) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, consilierul în cauză trebuie să depună jurământul, în termenul prevăzut de lege.
Ținând seama de faptul că, din momentul depunerii jurământului, consilierul local își exercită mandatul și implicit atribuțiile conferite de lege, propunem nominalizarea acestuia în cadrul Comisiei de specialitate nr.1 –Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert  – compusă din 3 membrii , conform prin H.C.L. nr.49/ 11.11.2020, în locul d-lui consilier Paul Cristian-Dumitru.
Propunerea este motivată de pregătirea domnului consilier local și are la bază consultările realizate de grupurile de consilieri locali constituite pe configurația politică .
În concluzie, supunem analizei și dezbaterii Consiliului local, modificarea si completarea anexei la H.C.L. nr.49/11.11.2020 privind organizarea comisiilor de specialitate ale consiliului local al comunei Tomesti, conform proiectului de hotărâre anexat.

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


 

PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI PENTRU ANUL 2021 PENTRU ADMINISTRAREA SUPRAFETEI DE 683,65 HA PADURE PROPRIETATEA PUBLICA A COMUNEI TOMESTI

ANUNT

 

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 13 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 10.06.2021 s-a initiat de catre primarul comunei TOMESTI , dl. Vasiu Adrian-Viorel

PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI PENTRU ANUL 2021 PENTRU ADMINISTRAREA SUPRAFETEI DE 683,65 HA PADURE PROPRIETATEA PUBLICA A COMUNEI TOMESTI

  Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 29.06.2021, ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti , la compartimentul Secretar comuna , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.

PRIMAR
VASIU ADRIAN-VIOREL


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE NR. 30/10.06.2021
PRIVIND APROBAREA BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI
PENTRU ANUL 2020 PENTRU ADMINISTRAREA SUPRAFETEI DE 683,65 HA PADURE PROPRIETATEA PUBLICA A COMUNEI TOMESTI

Consiliul local al comunei Tomesti ,judetul Hunedoara;
Avand in vedere:
– Referatul de aprobare a primarului comunei Tomesti nr. 3/37 din 10.06.2021 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 pentru administrarea suprafetei de 683,65 Ha padure proprietatea publica a comunei Tomesti administrata in baza contractului de administrare nr.6445/23.04.2021 ;
Tinind cont de adresa Ocolului Silvic Brad prin care solicita aprobarea aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 pentru administrarea suprafetei de 683,65 Ha padure proprietatea publica a comunei Tomesti administrata in baza contractului de administrare nr.6445/23.04.2021
In baza art. 14 alin.2 din Legea nr. 46/2008 privind Codul Silvic, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul dispoziţiilor art.129, alin.1 şi alin.2, lit.c, art.139, alin.3 şi ale art.196, alin.(1), lit.a) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
H O T A R A S T E :
Art.1. Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 pentru suprafata de 683,65 Ha padure, proprietatea publica a comunei Tomesti administrata in baza contractului de administrare nr.6445/23.04.2021 incheiate intre Regia Nationala a Padurilor prin Directia Silvica Hunedoara si Primaria comunei Tomesti , conform anexei nr.1 care face parte integranta la prezenta hotarare.
Art.2. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.3. La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari, hotararea consiliului local Tomesti nr. 7/2021 se abroga.
Art.4. Prezenta hotarare se comunica :
Institutiei Prefectului Judetului Hunedoara
Primarului comunei Tomesti

INITIATOR,
PRIMAR
Vasiu Adrian-Vasiu

AVIZAT
SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR

Nr. 3/37 din 10.06.2021

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA
BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI PENTRU ANUL 2020 PENTRU ADMINISTRAREA SUPRAFETEI DE 683,65 HA PADURE SI 25,1 HA PASUNE IMPADURITA PROPRIETATEA PUBLICA A COMUNEI TOMESTI

La nivelul Primariei Tomesti exista incheiat contractul de administrare nr.6445 din 23.04.2021 intre Regia Nationala a Padurilor prin Directia Silvica Hunedoara si Primaria comunei Tomesti .
Intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 s-a intocmit dupa conferinta a II-a de amenajare cand a fost intocmit un nou contract de administrare cu Ocolul Sivic Brad
Bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 s-a intocmit avand in vedere prevederile HG nr.715/2017 pentru aprobarea Regulamentului de valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publica , cu modificarile si completarile ulterioare astfel :
– veniturile din valorificarea lemnului pe picior aferente listelor de partizi pentru anul 2021 se ridica la suma de 325.000 lei conform anexei la prezentul proiect de hotarare
– cheltuielile de administrare pentru suprafata de 683,65 ha padure asa cum au fost comunicate limitele minima a valorii tarifelor de administrare pentru anul 2021 de catre Garda Forestiera Timisoara (142.00 lei/ha) adica valoarea cheltuieli de administrare este de 97.078 lei .
– cheltuieli cu fondul de conservare cu o valoare de 43.424 lei si fondul de mediu cu o valoare de 4776 lei prevazute in anexa la proiectul de hotarare.
Fata de cele mentionate se adauga suma de 119.495 lei corespunzatoare masurii 15.1 Silvomediu pentru anul 2021 si 43.424 fond de conservare disponibil pentru anul 2021.
Deci in acest caz , profitul net al Primariei Tomesti pentru anul 2021 este de 180.222 lei
In acest sens propun adoptarea proiectului de hotarare privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 pentru administrarea suprafetei de 683,65 Ha padure proprietatea publica a comunei Tomesti in forma prezentata.

PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA

NR. 4/37 din 10.06.2021

RAPORT
AL COMPARTIMENTULUI DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA
BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI PENTRU ANUL 2021
PENTRU ADMINISTRAREA SUPRAFETEI DE 683,65 HA PADURE
PROPRIETATEA PUBLICA A COMUNEI TOMESTI

Avand in vedere adresa a Ocolului Silvic Brad insotita de nota privind intocmirea BVC 2021 prin care solicita aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 pentru administrarea suprafetei de 683,65 Ha padure, proprietatea publica a comunei Tomesti administrate in baza contractului de administrare nr.6445/23.04.2021 si totodata conform prevederilor HG nr.715/2017 pentru aprobarea Regulamentului de valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publica , cu modificarile si completarile ulterioare , bugetul de venituri pentru anul 2021 referitor la administrarea in regim silvic a suprafetei de padure propietate publica a comunei Tomesti s-a facut tinandu-se cont de lista de partizi pentru anul 2021 care urmeaza a se exploata , a preturilor pe picior a masei lemnoase precum si a preturilor la lemn fasonat aferente partizilor din lista de partizi, conform anexei la prezentul proiect de hotarare.
Bugetul la capitolul cheltuieli s-a intocmit avandu-se in vedere cheltuielile de administrare pentru suprafata de 683,65 ha teren forestier asa cum au fost comunicate limita minima a valorii tarifelor de administrare pentru anul 2021 de catre Garda Forestiera Timisoara ,cheltuielile cu administrarea, precum si cheltuieli cu fondul de conservare si fondul de mediu prevazute in anexa la proiectul de hotarare .
In conformitate cu prevederile art. 14 alin.2 din Legea nr. 46/2008 privind Codul Silvic, republicată, cu modificările și completările ulterioare , precum si a dispoziţiilor art.129, alin.1 şi alin.2, lit.c, art.139, alin.3 şi ale art.196, alin.(1), lit.a) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, ,Consiliul local are ca atrubutii si aprobarea acestui buget de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 pentru terenul forestier proprietate publica a comunei Tomesti .

INTOCMIT
VICEPRIMAR
Oprisa Simonnel Florin


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR

Nr. 3/37 din 10.06.2021

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA
BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI PENTRU ANUL 2020 PENTRU ADMINISTRAREA SUPRAFETEI DE 683,65 HA PADURE SI 25,1 HA PASUNE IMPADURITA PROPRIETATEA PUBLICA A COMUNEI TOMESTI

La nivelul Primariei Tomesti exista incheiat contractul de administrare nr.6445 din 23.04.2021 intre Regia Nationala a Padurilor prin Directia Silvica Hunedoara si Primaria comunei Tomesti .
Intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 s-a intocmit dupa conferinta a II-a de amenajare cand a fost intocmit un nou contract de administrare cu Ocolul Sivic Brad
Bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 s-a intocmit avand in vedere prevederile HG nr.715/2017 pentru aprobarea Regulamentului de valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publica , cu modificarile si completarile ulterioare astfel :
– veniturile din valorificarea lemnului pe picior aferente listelor de partizi pentru anul 2021 se ridica la suma de 325.000 lei conform anexei la prezentul proiect de hotarare
– cheltuielile de administrare pentru suprafata de 683,65 ha padure asa cum au fost comunicate limitele minima a valorii tarifelor de administrare pentru anul 2021 de catre Garda Forestiera Timisoara (142.00 lei/ha) adica valoarea cheltuieli de administrare este de 97.078 lei .
– cheltuieli cu fondul de conservare cu o valoare de 43.424 lei si fondul de mediu cu o valoare de 4776 lei prevazute in anexa la proiectul de hotarare.
Fata de cele mentionate se adauga suma de 119.495 lei corespunzatoare masurii 15.1 Silvomediu pentru anul 2021 si 43.424 fond de conservare disponibil pentru anul 2021.
Deci in acest caz , profitul net al Primariei Tomesti pentru anul 2021 este de 180.222 lei
In acest sens propun adoptarea proiectului de hotarare privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 pentru administrarea suprafetei de 683,65 Ha padure proprietatea publica a comunei Tomesti in forma prezentata.

PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA

NR. 4/37 din 10.06.2021

RAPORT
AL COMPARTIMENTULUI DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA
BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI PENTRU ANUL 2021
PENTRU ADMINISTRAREA SUPRAFETEI DE 683,65 HA PADURE
PROPRIETATEA PUBLICA A COMUNEI TOMESTI

Avand in vedere adresa a Ocolului Silvic Brad insotita de nota privind intocmirea BVC 2021 prin care solicita aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 pentru administrarea suprafetei de 683,65 Ha padure, proprietatea publica a comunei Tomesti administrate in baza contractului de administrare nr.6445/23.04.2021 si totodata conform prevederilor HG nr.715/2017 pentru aprobarea Regulamentului de valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publica , cu modificarile si completarile ulterioare , bugetul de venituri pentru anul 2021 referitor la administrarea in regim silvic a suprafetei de padure propietate publica a comunei Tomesti s-a facut tinandu-se cont de lista de partizi pentru anul 2021 care urmeaza a se exploata , a preturilor pe picior a masei lemnoase precum si a preturilor la lemn fasonat aferente partizilor din lista de partizi, conform anexei la prezentul proiect de hotarare.
Bugetul la capitolul cheltuieli s-a intocmit avandu-se in vedere cheltuielile de administrare pentru suprafata de 683,65 ha teren forestier asa cum au fost comunicate limita minima a valorii tarifelor de administrare pentru anul 2021 de catre Garda Forestiera Timisoara ,cheltuielile cu administrarea, precum si cheltuieli cu fondul de conservare si fondul de mediu prevazute in anexa la proiectul de hotarare .
In conformitate cu prevederile art. 14 alin.2 din Legea nr. 46/2008 privind Codul Silvic, republicată, cu modificările și completările ulterioare , precum si a dispoziţiilor art.129, alin.1 şi alin.2, lit.c, art.139, alin.3 şi ale art.196, alin.(1), lit.a) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, ,Consiliul local are ca atrubutii si aprobarea acestui buget de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 pentru terenul forestier proprietate publica a comunei Tomesti .

INTOCMIT
VICEPRIMAR
Oprisa Simonnel Florin


 

HOTARAREA nr. 35/2021 PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE , PRIN DEMISIE , A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI PAUL CRISTIAN-DUMITRU , PRECUM SI VACANTAREA LOCULUI DE CONSILIER LOCAL

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTARAREA nr. 35/2021
PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE , PRIN DEMISIE , A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI PAUL CRISTIAN-DUMITRU , PRECUM SI VACANTAREA LOCULUI DE CONSILIER LOCAL

Consiliul local al comunei Tomesti ,judetul Hunedoara;
Tinand cont de demisia domnului Paul Cristian-Dumitru ,din functia de consilier local , inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 426 din 05.05.2021;
In baza referatului constatator nr. 433 din 06.05.2021 semnat de primar si secretarul general al comunei Tomesti ;
Având în vedere Referatul de aprobare nr. 3/35 din 06.05.2021 a Primarului comunei Tomesti prin care propune initierea unui proiect de hotarare privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Paul Cristian-Dumitru, precum si vacantarea locului de consilier local
In baza raportului compartimentului de resort nr. 4/35 din 06.05.2021 precum si in baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,
juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/73 din 26.05.2021
În temeiul prevederilor art. 129, alin.1 , art.139 alin.1 si art.196 alin. 1, lit.a , art.204 , alin.2, lit.a, alin.6, alin. 7 si alin. 10 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare ,

HOTARASTE :

Art. 1. Se constata incetarea de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Paul Cristian-Dumitru .
Art. 2. Se declara vacant locul de consilier local al domnului Paul Cristian-Dumitru in cadrul Consiliului local al comunei Tomesti .
Art.3 – Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.4. –Prezenta hotarare se comunica:
Institutiei Prefectului –Judetul Hunedoara;
Primarului Comunei Tomesti
Judecatoriei Brad
domnului Paul Cristian-Dumitru

PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 27.05.2021

Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :__ _ voturi ,,pentru”, __-__,,împotrivă,, ; _-_,,abţineri ,, votul fiind liber ;