MONITORUL OFICIAL LOCAL
DOCUMENTE ȘI INFORMAȚII FINANCIARE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.

DOCUMENTE ȘI INFORMAȚII FINANCIARE
♦ Bugetul pe surse financiare
♦ Situația plăților (execuția bugetară)
♦ Situația drepturilor salariale potrivit legii precum și alte drepturi prevăzute de acte normative.
Raport de activitate al Viceprimarului pentru anul 2022
ContinuareRezultatul selecției de dosare pentru ocuparea funcției vacante de referent clasa III
ContinuareANUNȚ IMPORTANT! Înregistrarea foselor în Registrul de Evidență a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea și Epurarea Apelor Uzate al Comunei Tomești
[…]
HOTARAREA NR. 72 /2022 PRIVIND IMPLEMENTAREA PROIECTULUI „ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE SI ACCESORII PENTRU ASIGURAREA SERVICIILOR PUBLICE DE BAZA IN COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
ContinuareAnunț colectiv prin publicitate nr. 995/12.10.2022
ContinuareOfertă de vânzare teren extravilan ONCU Iosif
ContinuareAnunț concurs pentru ocuparea unui post vacant
Continuare2022 Raport anual de activitate consilieri
[…]