MONITORUL OFICIAL LOCAL - VERSIUNEA VECHE
IMPORTANT!
În această secțiune sunt publicate documentele emise până la data de 07.09.2023
Toate documentele publicate după data de 07.09.023 se pot consulta în noua formulă a
HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
* Actele emise de Consiliul Local
♦ Registrul pentru evidența PROIECTELOR DE HOTĂRÂRI.
♦ Registrul pentru evidenţa HOTĂRÂRILOR Consiliului Local
PROIECTE DE HOTĂRÂRE ALE CONSILIULUI LOCAL
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
HOTĂRÂRILE CONSILIULUI LOCAL
HOTARAREA NR. 22 /2023 privind aprobarea Strategiei de contractare privind atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zonele de colectare1 – Brad,2- Hațeg, 3- Centru județul Hunedoara prin procedura licitație deschisă precum și Documentația de atribuirea pentru organizarea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zonele de colectare 1 -Brad, 2 -Hațeg, 3 -Centru, județul Hunedoara și mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia precum și mandatarea Președintelui să semneze contractul de delegare
ContinuareREGULAMENT DE INSTITUIRE ȘI ADMINISTRARE A TAXEI DE SALUBRIZARE ÎN COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA
ContinuareHOTARAREA NR. 21 /2023 PRIVIND APROBAREA STUDIULUI DE OPORTUNITATE PENTRU DELEGAREA ACTIVITĂŢILOR SERVICIULUI DE SALUBRIZARE IN CADRUL S.M.I.D. JUDETUL HUNEDOARA ,A REGULAMENTULUI SERVICIULUI DE SALUBRIZARE PRIVIND DEȘEURILE MENAJERE ȘI SIMILAR DIN JUDEȚUL HUNEDOARA ȘI ACTUALIZAREA PLANULUI TARIFAR AL POPULAŢIEI
ContinuareHOTARAREA NR. 20/2023 PRIVIND APROBAREA TAXEI DE SALUBRIZARE ÎN COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA
ContinuareHOTARAREA NR. 19/2023 PRIVIND APROBAREA REGULAMENTULUI DE INSTITUIRE ȘI ADMINISTRARE A TAXEI DE SALUBRIZARE ÎN COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA
[…]
HOTARAREA nr. 18/2023 PRIVIND INSUSIREA REZULTATULUI INVENTARIERII PATRIMONIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI TOMESTI PENTRU ANUL 2022
ContinuareHOTARAREA nr.17/2023 privind aprobarea Programului anual de achizitii publice pe anul 2023
ContinuareHOTĂRÂREA NR. 16/2023 PRIVIND APROBAREA UNUI PROTOCOL DE COLABORARE-CADRU, CE SE VA ÎNCHEIA ÎNTRE COMUNA TOMESTI ŞI MINISTERUL MUNCII ȘI SOLIDARITĂȚII SOCIALE, PENTRU COLABORAREA INTERINSTITUȚIONALĂ, ÎN CADRUL PROIECTULUI ,,HUB DE SERVICII MMSS SII MMSS”, COD MYSMIS 130963
ContinuareArhiva Proiectelor de
Hotărâri ale Consiliului Local adoptate
Proiecte de Hotărâre
puse în dezbatere publică
Proiecte de Hotărâre
ale Consiliului Local
Hotărâri adoptate
de Consiliului Local