MONITORUL OFICIAL LOCAL
DISPOZIȚIILE AUTORITĂȚII EXECUTIVE (Primăria)
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
DISPOZIȚIILE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
* Actele emise de PRIMĂRIE
♦ Actele administrative emise de primărie
♦ Registrul pentru evidenţa proiectelor de dispoziţii de primar
♦ Registrul pentru evidenţa dispoziţiilor primarului și ale primăriei.
Acte administrative emise de primărie
* Documente emise de primărie care fac parte din categoria informațiilor publice.
HOTARAREA NR. 22 /2023 privind aprobarea Strategiei de contractare privind atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zonele de colectare1 – Brad,2- Hațeg, 3- Centru județul Hunedoara prin procedura licitație deschisă precum și Documentația de atribuirea pentru organizarea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zonele de colectare 1 -Brad, 2 -Hațeg, 3 -Centru, județul Hunedoara și mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia precum și mandatarea Președintelui să semneze contractul de delegare
ContinuareREGULAMENT DE INSTITUIRE ȘI ADMINISTRARE A TAXEI DE SALUBRIZARE ÎN COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA
ContinuareHOTARAREA NR. 21 /2023 PRIVIND APROBAREA STUDIULUI DE OPORTUNITATE PENTRU DELEGAREA ACTIVITĂŢILOR SERVICIULUI DE SALUBRIZARE IN CADRUL S.M.I.D. JUDETUL HUNEDOARA ,A REGULAMENTULUI SERVICIULUI DE SALUBRIZARE PRIVIND DEȘEURILE MENAJERE ȘI SIMILAR DIN JUDEȚUL HUNEDOARA ȘI ACTUALIZAREA PLANULUI TARIFAR AL POPULAŢIEI
ContinuareHOTARAREA NR. 20/2023 PRIVIND APROBAREA TAXEI DE SALUBRIZARE ÎN COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA
ContinuareHOTARAREA NR. 19/2023 PRIVIND APROBAREA REGULAMENTULUI DE INSTITUIRE ȘI ADMINISTRARE A TAXEI DE SALUBRIZARE ÎN COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA
[…]
HOTARAREA nr. 18/2023 PRIVIND INSUSIREA REZULTATULUI INVENTARIERII PATRIMONIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI TOMESTI PENTRU ANUL 2022
ContinuareHOTARAREA nr.17/2023 privind aprobarea Programului anual de achizitii publice pe anul 2023
ContinuareHOTĂRÂREA NR. 16/2023 PRIVIND APROBAREA UNUI PROTOCOL DE COLABORARE-CADRU, CE SE VA ÎNCHEIA ÎNTRE COMUNA TOMESTI ŞI MINISTERUL MUNCII ȘI SOLIDARITĂȚII SOCIALE, PENTRU COLABORAREA INTERINSTITUȚIONALĂ, ÎN CADRUL PROIECTULUI ,,HUB DE SERVICII MMSS SII MMSS”, COD MYSMIS 130963
ContinuareRegistrul pentru evidența proiectelor de dispoziții de primar
HOTARAREA NR. 22 /2023 privind aprobarea Strategiei de contractare privind atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zonele de colectare1 – Brad,2- Hațeg, 3- Centru județul Hunedoara prin procedura licitație deschisă precum și Documentația de atribuirea pentru organizarea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zonele de colectare 1 -Brad, 2 -Hațeg, 3 -Centru, județul Hunedoara și mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia precum și mandatarea Președintelui să semneze contractul de delegare
ContinuareREGULAMENT DE INSTITUIRE ȘI ADMINISTRARE A TAXEI DE SALUBRIZARE ÎN COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA
ContinuareHOTARAREA NR. 21 /2023 PRIVIND APROBAREA STUDIULUI DE OPORTUNITATE PENTRU DELEGAREA ACTIVITĂŢILOR SERVICIULUI DE SALUBRIZARE IN CADRUL S.M.I.D. JUDETUL HUNEDOARA ,A REGULAMENTULUI SERVICIULUI DE SALUBRIZARE PRIVIND DEȘEURILE MENAJERE ȘI SIMILAR DIN JUDEȚUL HUNEDOARA ȘI ACTUALIZAREA PLANULUI TARIFAR AL POPULAŢIEI
ContinuareHOTARAREA NR. 20/2023 PRIVIND APROBAREA TAXEI DE SALUBRIZARE ÎN COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA
ContinuareHOTARAREA NR. 19/2023 PRIVIND APROBAREA REGULAMENTULUI DE INSTITUIRE ȘI ADMINISTRARE A TAXEI DE SALUBRIZARE ÎN COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA
[…]
HOTARAREA nr. 18/2023 PRIVIND INSUSIREA REZULTATULUI INVENTARIERII PATRIMONIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI TOMESTI PENTRU ANUL 2022
ContinuareHOTARAREA nr.17/2023 privind aprobarea Programului anual de achizitii publice pe anul 2023
ContinuareHOTĂRÂREA NR. 16/2023 PRIVIND APROBAREA UNUI PROTOCOL DE COLABORARE-CADRU, CE SE VA ÎNCHEIA ÎNTRE COMUNA TOMESTI ŞI MINISTERUL MUNCII ȘI SOLIDARITĂȚII SOCIALE, PENTRU COLABORAREA INTERINSTITUȚIONALĂ, ÎN CADRUL PROIECTULUI ,,HUB DE SERVICII MMSS SII MMSS”, COD MYSMIS 130963
ContinuareRegistrul pentru evidența dispozițiilor de primar
HOTARAREA NR. 22 /2023 privind aprobarea Strategiei de contractare privind atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zonele de colectare1 – Brad,2- Hațeg, 3- Centru județul Hunedoara prin procedura licitație deschisă precum și Documentația de atribuirea pentru organizarea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zonele de colectare 1 -Brad, 2 -Hațeg, 3 -Centru, județul Hunedoara și mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia precum și mandatarea Președintelui să semneze contractul de delegare
ContinuareREGULAMENT DE INSTITUIRE ȘI ADMINISTRARE A TAXEI DE SALUBRIZARE ÎN COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA
ContinuareHOTARAREA NR. 21 /2023 PRIVIND APROBAREA STUDIULUI DE OPORTUNITATE PENTRU DELEGAREA ACTIVITĂŢILOR SERVICIULUI DE SALUBRIZARE IN CADRUL S.M.I.D. JUDETUL HUNEDOARA ,A REGULAMENTULUI SERVICIULUI DE SALUBRIZARE PRIVIND DEȘEURILE MENAJERE ȘI SIMILAR DIN JUDEȚUL HUNEDOARA ȘI ACTUALIZAREA PLANULUI TARIFAR AL POPULAŢIEI
ContinuareHOTARAREA NR. 20/2023 PRIVIND APROBAREA TAXEI DE SALUBRIZARE ÎN COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA
ContinuareHOTARAREA NR. 19/2023 PRIVIND APROBAREA REGULAMENTULUI DE INSTITUIRE ȘI ADMINISTRARE A TAXEI DE SALUBRIZARE ÎN COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA
[…]