MONITORUL OFICIAL LOCAL
ALTE DOCUMENTE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
ALTE DOCUMENTE PUBLICE
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
♦ Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
* Documente emise de primărie care fac parte din categoria informațiilor publice.
HOTARAREA Nr. 7 /2022 PRIVIND MENTINEREA REŢELEI ŞCOLARE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT DIN COMUNA TOMESTI, PENTRU ANUL ŞCOLAR 2022-2023
ContinuareHOTARAREA NR. 6/2022 PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE PE TRIMESTRU IV AL ANULUI 2021
ContinuareHOTARAREA nr. 5 / 2022 PRIVIND ACOPERIREA DEFINITIVA A DEFICITULUI BUGETAR A ANULUI 2021 A SECTIUNII DE DEZVOLTARE DIN EXCEDENTUL BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI LA SFARSITUL ANULUI BUGETAR 2020
ContinuareHOTARAREA NR. 4 /2022 PRIVIND VALIDAREA DISPOZITIEI NR. 59 DIN 21.12.2021 CU PRIVIRE LA RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2021
Continuare♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA VALORIFICĂRII MATERIALULUI LEMNOS CUPRINS ÎN APV 10698 BALEANU , ÎNTOCMIT DE OCOLUL SILVIC BRAD , DIN PĂDUREA COMUNEI TOMESTI
[…]
Anunț public pentru aprobarea Proectului de hotărâre nr.4 a Consiliului Local
[…]
2021 Raport anual de activitate consilieri
[…]
Delimitarea secțiilor de votare pentru alegerile prezidențiale 2019
[…]
Declarații de avere & interese ale funcționarilor publici pentru anul 2018
[…]
Declarații de avere & interese ale demnitarilor locali pentru anul 2018
[…]
Declarații de avere & interese pentru anul 2018
[…]
Proiect de hotărâre a Consiliului Local nr.22/2019, privind aprobarea Bugetului local pentru anul 2019
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA VALORIFICĂRII MATERIALULUI LEMNOS CUPRINS ÎN APV 10698 BALEANU , ÎNTOCMIT DE OCOLUL SILVIC BRAD , DIN PĂDUREA COMUNEI TOMESTI
[…]
Anunț public pentru aprobarea Proectului de hotărâre nr.4 a Consiliului Local
[…]
2021 Raport anual de activitate consilieri
[…]
Delimitarea secțiilor de votare pentru alegerile prezidențiale 2019
[…]
Declarații de avere & interese ale funcționarilor publici pentru anul 2018
[…]
Declarații de avere & interese ale demnitarilor locali pentru anul 2018
[…]
Declarații de avere & interese pentru anul 2018
[…]
Proiect de hotărâre a Consiliului Local nr.22/2019, privind aprobarea Bugetului local pentru anul 2019
[…]
HOTARAREA Nr. 7 /2022 PRIVIND MENTINEREA REŢELEI ŞCOLARE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT DIN COMUNA TOMESTI, PENTRU ANUL ŞCOLAR 2022-2023
ContinuareHOTARAREA NR. 6/2022 PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE PE TRIMESTRU IV AL ANULUI 2021
ContinuareHOTARAREA nr. 5 / 2022 PRIVIND ACOPERIREA DEFINITIVA A DEFICITULUI BUGETAR A ANULUI 2021 A SECTIUNII DE DEZVOLTARE DIN EXCEDENTUL BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI LA SFARSITUL ANULUI BUGETAR 2020
ContinuareHOTARAREA NR. 4 /2022 PRIVIND VALIDAREA DISPOZITIEI NR. 59 DIN 21.12.2021 CU PRIVIRE LA RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2021
ContinuarePROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA VALORIFICĂRII MATERIALULUI LEMNOS CUPRINS ÎN APV 10698 BALEANU , ÎNTOCMIT DE OCOLUL SILVIC BRAD , DIN PĂDUREA COMUNEI TOMESTI
[…]
Anunț public pentru aprobarea Proectului de hotărâre nr.4 a Consiliului Local
[…]
2021 Raport anual de activitate consilieri
[…]
Delimitarea secțiilor de votare pentru alegerile prezidențiale 2019
[…]
Declarații de avere & interese ale funcționarilor publici pentru anul 2018
[…]
Declarații de avere & interese ale demnitarilor locali pentru anul 2018
[…]
Declarații de avere & interese pentru anul 2018
[…]
Proiect de hotărâre a Consiliului Local nr.22/2019, privind aprobarea Bugetului local pentru anul 2019
[…]
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA VALORIFICĂRII MATERIALULUI LEMNOS CUPRINS ÎN APV 10698 BALEANU , ÎNTOCMIT DE OCOLUL SILVIC BRAD , DIN PĂDUREA COMUNEI TOMESTI
[…]
Anunț public pentru aprobarea Proectului de hotărâre nr.4 a Consiliului Local
[…]
2021 Raport anual de activitate consilieri
[…]
Delimitarea secțiilor de votare pentru alegerile prezidențiale 2019
[…]
Declarații de avere & interese ale funcționarilor publici pentru anul 2018
[…]
Declarații de avere & interese ale demnitarilor locali pentru anul 2018
[…]
Declarații de avere & interese pentru anul 2018
[…]
Proiect de hotărâre a Consiliului Local nr.22/2019, privind aprobarea Bugetului local pentru anul 2019
[…]
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
DISPOZITIA NR. 48/2022
PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 31.08.2022,
ORA 13,00
Primarul comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Avand in vedere referatul intocmit de catre secretarul general al comunei Tomesti inregistrat sub nr. 831 din 24.08.2022 privind necesitatea convocarii consiliului local in sedinta ordinara din luna august 2022;
In temeiul dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,
DISPUNE:
Art. 1. Se convoacă Consiliul Local al comunei Tomesti , în şedinţă ordinară pentru data de 31 august, orele 13,00 , în sala de şedinţă a Primăriei comunei Tomesti , cu proiectul ordinii de zi prevazut in Anexa la prezenta Dispozitie, care face parte integranta din aceasta.
Art. 2. (1) Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi pot fi consultate la sediul Primariei comunei Tomesti — la biroul secretarului general al comunei .
(2). Proiectul de hotarare inscris pe ordinea de zi, insotit de documentele prevazute de lege, se transmite spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, conform Anexei mentionate la art. 1.
(3). Membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari.
Art. 3. Prezenta dispozitie poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara.
Art. 4. Prezenta dispoziţie se comunică :
Instituţiei prefectului jud. Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Secretarului comunei Tomesti;
Consilierilor locali ;
P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 24.08.2022
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Anexa la Dispozitia nr. 48/2022
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A SEDINTEI ORDINARE A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDETUL HUNEDOARA DIN DATA DE 31.08.2022, ORA 13,00
1. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 49/17.08.2022 privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie , precum si vacantarea locului de consilier local
Initiat de primarul comunei Tomesti
2. Proiectul de hotărâre a consiliului local nr. 50/17.08.2022 privind aprobarea listei consumatorilor –
persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice
Initiat de primarul comunei Tomesti .
3. Proiectul de hotărâre a consiliului local nr.51/17.08.2022 privind aprobarea încheierii unui acord de colaborare între A.J.V.P.S. HUNEDOARA,gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti, județul Hunedoara.
Initiat de primarul comunei Tomesti .
Spre avizare Comisiilor de specialitate:
1. Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert : punctul 3 ;
2.Comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice,
a drepturilor cetatenilor : punctul 1;
3.Comisia de specialitate pentru invatamant,sanatate,cultura,protectie sociala, activitati sportive si de agrement : punctul 2
P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 24.08.2022
PRIMĂRIA COMUNEI TOMESTI APROBAT,
STR. PRINCIPALA , NR. 50 PRIMAR,
TEL. 0254684328 , FAX 0254684338 Vasiu Adrian-Viorel
Email – primariatomesti.hd@gmail.com
Nr. 831 din 24.08.2022
REFERAT
CU PRIVIRE LA : CONVOCAREA ÎN ŞEDINŢĂ ORDINARĂ A CONSILIULUI LOCAL TOMESTI PENTRU ZIUA DE 31.08.2022, ORA 13,00
În conformitate cu prevederile dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ , propun emiterea unei dispoziţii referitoare la convocarea unei şedinţe ordinare a Consiliului Local al Comunei Tomesti în data de 31.08.2022,
ora 13,00”, cu următorul proiect al ordinii de zi:
1. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 49/17.08.2022 privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie , precum si vacantarea locului de consilier local
Initiat de primarul comunei Tomesti
2. Proiectul de hotărâre a consiliului local nr. 50/17.08.2022 privind aprobarea listei consumatorilor –
persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice
Initiat de primarul comunei Tomesti .
3. Proiectul de hotărâre a consiliului local nr.51/17.08.2022 privind aprobarea încheierii unui acord de colaborare între A.J.V.P.S. HUNEDOARA,gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti, județul Hunedoara.
Initiat de primarul comunei Tomesti .
In acest caz, Proiectele de hotarari inscrise pe ordinea de zi, insotite de documentele prevazute de lege, se transmit spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, iar membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari .
ÎNTOCMIT,
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
ROMÂNIA
JUDEȚUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.51/17.08.2022
PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI ACORD DE COLABORARE
ÎNTRE A.J.V.P.S. HUNEDOARA,GESTIONARUL FONDULUI CINEGETIC
NR.1 TOMEȘTI ȘI CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDEȚUL HUNEDOARA
Consiliul local al comunei Tomesti,județul Hunedoara;
Avand in vedere:
– Referatul de aprobare nr.3/55 din 17.08.2022 a primarului comunei Tomesti prin care se propune aprobarea încheierii unui acord de parteneriat ăntre A.J.V.P.S. Hunedoara,gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti din județul Hunedoara
– adresa A.J.V.P.S. Hunedoara nr.481/12.08.2022 înregistrată la Primăria comunei Tomesti sub nr.818/17.08.2022
In conformitate cu prevederile
– art.2 din Ordinului Ministerului Mediului,Apelor și Pădurilor nr.1570/2022 privind stabilirea modelului-cadru al acordului de colaborare dintre gestionarul fondului cinegetic si unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic
-art.6 alin.1 lit w din Legea vanatorii si a protectiei fondului cinegetic nr.407/2006,cu modificările și completările ulterioare, al art.7 din Legea 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica,republicata,cu modificări și completări ulterioare
In temeiul dispozițiilor art.129 alin.2 lit.d,alin.7 lit.i,art. 139 alin. 1 , art. 196 alin. 1 lit. a și art.243 alin.1 lit.a din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare
H O T Ă R Ă Ș T E:
Art.1. Se aprobă incheierea unui acord de colaborare între A.J.V.P.S. Hunedoara,gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti din județul Hunedoara,așa cum este prevăzut in anexa nr.1 care face parte integrantă la prezenta hotărâre.
Art.2. Se imputerniceste d-nul Vasiu Adrian-Viorel-primar al comunei Tomesti să semneze acordul de colaborare între A.J.V.P.S. Hunedoara,gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti din județul Hunedoara
Art.3. Prezenta hotărâre se poate contesta conform Legii 554/2004 la Tribunalul Hunedoara , în termenul prevăzut de lege
Art.4. Prezenta hotarare se comunică:
– Institutiei Prefectului Judetului Hunedoara,
– Primarului comunei Tomesti;
– A.J.V.P.S. Hunedoara
INITIATOR A V I Z AT
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
ROMANIA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr.3/55 din 17.08.2022
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI ACORD DE COLABORARE ÎNTRE A.J.V.P.S. HUNEDOARA, GESTIONARUL FONDULUI CINEGETIC
NR.1 TOMEȘTI ȘI CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDEȚUL HUNEDOARA
Prin adresa A.J.V.P.S. Hunedoara nr.481/12.08.2022 înregistrată la Primăria comunei Tomesti sub nr.818/17.08.2022 se solicita incheierea unui acord de colaborare intre A.J.V.P.S. Hunedoara, gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti din județul Hunedoara.
In conformitate cu prevederile art.2 din Ordinului Ministerului Mediului,Apelor și Pădurilor nr.1570/2022 privind stabilirea modelului-cadru al acordului de colaborare dintre gestionarul fondului cinegetic si unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic
“ Gestionarul fiecarui fond cinegetic incheie un acord de colaborare cu fiecare unitate administrativ-teritoriala de pe raza fondului cinegetic, cu activitati, masuri si raspunderi concrete, in functie de particularitatile specifice, dupa modelul-cadru prevazut la art. 1.
(2) Acordul de colaborare prevazut la art. 1 se incheie de catre gestionar in maximum 30 de zile calendaristice de la intrarea in vigoare a prevederilor prezentului ordin, respectiv de la primirea gestiunii fondului cinegetic, prin incheierea procesului-verbal de predare-primire a acesteia, dupa caz.
La art.6 alin.1 lit w din Legea vanatorii si a protectiei fondului cinegetic nr.407/2006,cu modificările și completările ulterioare, “stabileste modelul-cadru al acordului de colaborare intre gestionarul fondului cinegetic si unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic. Acest acord-cadru contine in mod obligatoriu prevederi clare de colaborare si informare periodica a unitatilor administrativ-teritoriale de catre gestionari cu privire la obligatiile ce ii revin privind evaluarea populatiilor din speciile de mamifere prevazute in anexa nr. 2, realizarea cotei de recolta, asigurarea hranei complementare, actiunile de indepartare a faunei cinegetice la solicitarea utilizatorului terenurilor agricole, precum si asupra situatiilor in care se pot produce pagube proprietarilor de terenuri agricole sau animale domestice.”
In cuprinsul acordului de colaborare intre A.J.V.P.S. Hunedoara, gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti la art.III sunt prevazute obligatiile si responsabilitatile partilor”
3.1. Gestionarul fondului cinegetic informeaza unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic cu privire la:
a) indeplinirea obligatiilor ce ii revin privind evaluarea populatiilor din speciile de mamifere prevazute in anexele nr. 1 si 2 la Legea nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
b) realizarea cotei de recolta, pentru speciile de fauna de interes cinegetic la care vanarea este permisa, aprobata prin ordin al conducatorului administratorului fondului cinegetic national, pentru fiecare sezon de vanatoare;
c) asigurarea hranei complementare a populatiilor speciilor de vanat din cuprinsul fondului cinegetic, in conformitate cu instructiunile tehnice in vigoare;
d) organizarea si desfasurarea actiunilor de indepartare a faunei cinegetice la solicitarea utilizatorului terenurilor agricole, precum si asupra situatiilor in care se pot produce pagube proprietarilor de terenuri agricole sau de animale domestice;
e) obligatiile legale pe care proprietarii de terenuri, de culturi agricole/silvice si de animale domestice le au in ceea ce priveste practicarea vanatorii, prevenirea pagubelor si acordarea de despagubiri pentru pagubele produse de animalele salbatice.
3.2. Unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic furnizeaza, la cerere, gestionarului acestuia informatiile si documentele detinute cu privire la situatia proprietatii terenurilor incluse in fondul cinegetic.
3.3. Gestionarul fondului cinegetic colaboreaza cu unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic in vederea incheierii contractului de prestari servicii, astfel cum este prevazut la art. 34 din Legea nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa modelul stabilit de comun acord de catre partile semnatare ale contractului.
3.4. Obligatiile prevazute la pct. 3.1-3.3 nu sunt limitative, iar in functie de problemele intampinate pe plan local si caracteristicile zonei, semnatarii acordului de colaborare, de comun acord, pot stabili si alte obligatii.
Luand in considerare toate cele propuse prin proiectul de hotarare , va rog domnilor consilieri sa aprobati proiectul de hotarare in forma propusa
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
Nr. 4/ 55 din 17.08.2022
RAPORT
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI ACORD DE COLABORARE ÎNTRE A.J.V.P.S. HUNEDOARA,GESTIONARUL FONDULUI CINEGETIC
NR.1 TOMEȘTI ȘI CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDEȚUL HUNEDOARA
Prin adresa A.J.V.P.S. Hunedoara nr.481/12.08.2022 înregistrată la Primăria comunei Tomesti sub nr.818/17.08.2022 se solicita incheierea unui acord de colaborare intre A.J.V.P.S. Hunedoara, gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti din județul Hunedoara.
In conformitate cu prevederile art.2 din Ordinului Ministerului Mediului,Apelor și Pădurilor nr.1570/2022 privind stabilirea modelului-cadru al acordului de colaborare dintre gestionarul fondului cinegetic si unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic
“ Gestionarul fiecarui fond cinegetic incheie un acord de colaborare cu fiecare unitate administrativ-teritoriala de pe raza fondului cinegetic, cu activitati, masuri si raspunderi concrete, in functie de particularitatile specifice, dupa modelul-cadru prevazut la art. 1.
(2) Acordul de colaborare prevazut la art. 1 se incheie de catre gestionar in maximum 30 de zile calendaristice de la intrarea in vigoare a prevederilor prezentului ordin, respectiv de la primirea gestiunii fondului cinegetic, prin incheierea procesului-verbal de predare-primire a acesteia, dupa caz.
La art.6 alin.1 lit w din Legea vanatorii si a protectiei fondului cinegetic nr.407/2006, cu modificările și completările ulterioare, “stabileste modelul-cadru al acordului de colaborare intre gestionarul fondului cinegetic si unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic. Acest acord-cadru contine in mod obligatoriu prevederi clare de colaborare si informare periodica a unitatilor administrativ-teritoriale de catre gestionari cu privire la obligatiile ce ii revin privind evaluarea populatiilor din speciile de mamifere prevazute in anexa nr. 2, realizarea cotei de recolta, asigurarea hranei complementare, actiunile de indepartare a faunei cinegetice la solicitarea utilizatorului terenurilor agricole, precum si asupra situatiilor in care se pot produce pagube proprietarilor de terenuri agricole sau animale domestice.”
In cuprinsul acordului de colaborare intre A.J.V.P.S. Hunedoara, gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti la art.III sunt prevazute obligatiile si responsabilitatile partilor”
3.1. Gestionarul fondului cinegetic informeaza unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic cu privire la:
a) indeplinirea obligatiilor ce ii revin privind evaluarea populatiilor din speciile de mamifere prevazute in anexele nr. 1 si 2 la Legea nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
b) realizarea cotei de recolta, pentru speciile de fauna de interes cinegetic la care vanarea este permisa, aprobata prin ordin al conducatorului administratorului fondului cinegetic national, pentru fiecare sezon de vanatoare;
c) asigurarea hranei complementare a populatiilor speciilor de vanat din cuprinsul fondului cinegetic, in conformitate cu instructiunile tehnice in vigoare;
d) organizarea si desfasurarea actiunilor de indepartare a faunei cinegetice la solicitarea utilizatorului terenurilor agricole, precum si asupra situatiilor in care se pot produce pagube proprietarilor de terenuri agricole sau de animale domestice;
e) obligatiile legale pe care proprietarii de terenuri, de culturi agricole/silvice si de animale domestice le au in ceea ce priveste practicarea vanatorii, prevenirea pagubelor si acordarea de despagubiri pentru pagubele produse de animalele salbatice.
3.2. Unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic furnizeaza, la cerere, gestionarului acestuia informatiile si documentele detinute cu privire la situatia proprietatii terenurilor incluse in fondul cinegetic.
3.3. Gestionarul fondului cinegetic colaboreaza cu unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic in vederea incheierii contractului de prestari servicii, astfel cum este prevazut la art. 34 din Legea nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa modelul stabilit de comun acord de catre partile semnatare ale contractului.
3.4. Obligatiile prevazute la pct. 3.1-3.3 nu sunt limitative, iar in functie de problemele intampinate pe plan local si caracteristicile zonei, semnatarii acordului de colaborare, de comun acord, pot stabili si alte obligatii.
Analizand cele expuse, initierea unui proiect de hotarare privind incheierea unui acord de colaborare intre A.J.V.P.S. Hunedoara, gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti din județul Hunedoara, este in conformitate cu prevederile legale.
VICEPRIMAR,
Leucian Sorin Adrian
ANUNT
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 13 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 17.08.2022 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel
PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR –
PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL AL ENERGIEI ELECTRICE
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 30.08.2022, ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti, la compartimentul Secretar general al comunei Tomesti , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
ROMÂNIA
JUDETUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL
COMUNA TOMESTI
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. __50____/17.08.2022
PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR –
PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL
AL ENERGIEI ELECTRICE
Consiliul Local al Comunei Tomesti, județul Hunedoara,
Analizând cererile depuse de cetăținii comunei Tomesti, având ca obiect solicitarea privind aplicarea reducerii cu 50% a pretului final al energiei electrice, precum și documentele justificative (copia cărții de identitate, copia facturilor la energie electrică, și declarațile pe proprie răspundere) prin care se atestă îndeplinirea condițiilor legale pentru a beneficia de această reducere ;
Analizând proiectul de hotărâre nr. 50 /17.08.2022 și referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti nr. 3/54 din 17.08.2022, prin care se propune aprobarea listei consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice potrivit prevederilor art. 8 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului României nr. 27/1996, republicată, astfel cum a fost completată și modificată prin Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.118/2021;
În conformitate cu dispozițiile pct. 15 alin.(1) lit. b și alin.2 din Normele metodologice nr. 4626/23685/6291/1840/1997 privind acordarea, utilizarea și controlul cheltuielilor rezultate din aplicarea de Ordonanței Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilităţi persoanelor care domiciliază sau lucrează în unele localităţi din Munţii Apuseni, norme modificate și completate prin Ordinul Comun nr. 572/321/1335/1009/935/2022 al Ministerului Lucrărilor Publice şi Amenajării Teritoriului, ale Ministerului Finanţelor, ale Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale şi ale Ministerului Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului;
În baza prevederilor art.8 alin. (4) din Ordonanța Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilităţi persoanelor care domiciliază sau lucrează în unele localităţi din Munţii Apuseni, astfel cum a fost modificată și completată prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr.118/2021;
În temeiul prevederilor art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
HOTĂRĂŞTE:
Art. 1. Se aprobă Lista consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice aferent contractului de furnizare incheiat cu ENEL ENERGIE S.A , potrivit Anexei 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. Se aprobă Lista consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice aferent contractului de furnizare incheiat cu SPEEH HIDROELECTRICA S.A , potrivit Anexei 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 3. Se aprobă Lista consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice aferent contractului de furnizare incheiat cu GRENERG S.R.L, potrivit Anexei 3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 4. Se aprobă Lista consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice aferent contractului de furnizare incheiat cu DIGI RCS&RDS, potrivit Anexei 4 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 5. Prezenta hotărâre poate fi atacată conform procedurii și termenelor stabilite de Legea nr. 554/2004 a Contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Art. 6. – Prin grija secretarului general al comunei, prezenta hotărâre se aduce la cunoștință publică prin afișare la sediul Primăriei comunei Tomestiși pe site-ul https://primariatomestihd.ro, și se comunică:
– Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;
– furnizorilor: ENEL ENERGIE S.A ; SPEEH HIDROELECTRICA S.A ; GRENERG S.R.L., DIGI RCS&RDS
– AJPIS HUNEDOARA
INITIATOR
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
A V I Z AT
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Anexa 1
la PHCL nr. 50/2022
Lista consumatorilor-persoane fizice
Care au domiciliul stabil si locuiesc efectiv in comuna TOMESTI
Si care beneficiaza de reducerea cu 50%al pretului final al energiei electrice
In temeiul art.8 alin (4) din Ordonanta Guvernului nr. 27/1996
INITIATOR
AVIZAT
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 17.08.2022
Anexa 2 la PHCL 50/2022
Lista consumatorilor-persoane fizice
Care au domiciliul stabil si locuiesc efectiv in comuna TOMESTI
Si care beneficiaza de reducerea cu 50%al pretului final al energiei electrice
In temeiul art.8 alin (4) din Ordonanta Guvernului nr. 27/1996
Anexa 3 la PHCL 50/2022
Lista consumatorilor-persoane fizice
Care au domiciliul stabil si locuiesc efectiv in comuna TOMESTI
Si care beneficiaza de reducerea cu 50%al pretului final al energiei electrice
In temeiul art.8 alin (4) din Ordonanta Guvernului nr. 27/1996
Anexa 4 la PHCL 50/2022
Lista consumatorilor-persoane fizice
Care au domiciliul stabil si locuiesc efectiv in comuna TOMESTI
Si care beneficiaza de reducerea cu 50%al pretului final al energiei electrice
In temeiul art.8 alin (4) din Ordonanta Guvernului nr. 27/1996
ROMANIA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr.3/54 din 17.08.2022
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR – PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL
AL ENERGIEI ELECTRICE
Comuna Tomesti face parte din localitatile incluse in anexa la Hotararea Guvernului nr. 323/1996 privind aprobarea Programului special pentru sprijinirea dezvoltarii economico-sociale a unor localitati din Muntii Apuseni .
În baza prevederilor art.8 alin. (4) din Ordonanța Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilităţi persoanelor care domiciliază sau lucrează în unele localităţi din Munţii Apuseni, astfel cum a fost modificată și completată prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr.118/2021, cetatenii comunei Tomesti cu domiciliul stabil in localitatile, beneficiaza de o reducere cu 50% a pretului final al energiei electrice/gazelor naturale/energiei termice aferent contractului de furnizare incheiat.
In acest sens , cetatenii care beneficiaza de facilitatile prevazute la art. 1 si 5-9 din ordonanta, in nume propriu sau, dupa caz, al familiei pe care o reprezinta, au depus o cerere la primarie, pana in 16 august 2022 , prin care au solicitat acordarea facilitatilor ce li se cuvin. Cererea a fost insotita de actele doveditoare necesare, buletin in care este specificat domiciliul stabil precum si de o declaratie pe propria raspundere, sanctionabila potrivit legii (pentru declaratii false), ca nu a incalcat reglementarile stipulate la art. 11 din ordonanta. Cererile se aproba de catre fiecare consiliu local.
Pe baza cererilor aprobate, consiliile locale vor definitiva listele cuprinzand persoanele care urmeaza sa beneficieze de facilitatile prevazute de ordonanta, cu precizarea categoriilor de facilitati. Listele astfel intocmite vor fi afisate la sediul primariei. Cetatenii care au fost omisi sau ale caror cereri nu au fost aprobate pot depune contestatii, la sediul primariei, in termen de 10 zile de la afisare. Primarul are obligatia sa le solutioneze in termen de 10 zile si sa comunice petitionarilor modul de rezolvare.
Cetatenii nemultumiti de hotararea primarului se pot adresa, in termen de 5 zile de la instiintare, prefectului judetului, care are obligatia sa le examineze si sa formuleze un raspuns in termen de 10 zile.
Dupa parcurgerea acestor etape, listele devin definitive si, prin grija primarilor, vor fi transmise institutiilor abilitate prin ordonanta sa asigure respectivele facilitati.
In acest sens . compartimentul de asistenta sociala din cadrul Primariei comunei Tomesti a intocmit listA consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice care va fi supus spre aprobare Consiliului local al comunei Tomesti.
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
Nr. 4/ 54 din 17.08.2022
RAPORT
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR – PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL AL ENERGIEI ELECTRICE
Comuna Tomesti face parte din localitatile incluse in anexa la Hotararea Guvernului nr. 323/1996 privind aprobarea Programului special pentru sprijinirea dezvoltarii economico-sociale a unor localitati din Muntii Apuseni .
În baza prevederilor art.8 alin. (4) din Ordonanța Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilităţi persoanelor care domiciliază sau lucrează în unele localităţi din Munţii Apuseni, astfel cum a fost modificată și completată prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr.118/2021, cetatenii comunei Tomesti cu domiciliul stabil in localitatile, beneficiaza de o reducere cu 50% a pretului final al energiei electrice/gazelor naturale/energiei termice aferent contractului de furnizare incheiat.
In acest sens , cetatenii care beneficiaza de facilitatile prevazute la art. 1 si 5-9 din ordonanta, in nume propriu sau, dupa caz, al familiei pe care o reprezinta, au depus o cerere la primarie, pana in 16 august 2022 , prin care au solicitat acordarea facilitatilor ce li se cuvin. Cererea a fost insotita de actele doveditoare necesare, buletin in care este specificat domiciliul stabil precum si de o declaratie pe propria raspundere, sanctionabila potrivit legii (pentru declaratii false), ca nu a incalcat reglementarile stipulate la art. 11 din ordonanta. Cererile se aproba de catre fiecare consiliu local.
Pe baza cererilor aprobate, consiliile locale vor definitiva listele cuprinzand persoanele care urmeaza sa beneficieze de facilitatile prevazute de ordonanta, cu precizarea categoriilor de facilitati. Listele astfel intocmite vor fi afisate la sediul primariei. Cetatenii care au fost omisi sau ale caror cereri nu au fost aprobate pot depune contestatii, la sediul primariei, in termen de 10 zile de la afisare. Primarul are obligatia sa le solutioneze in termen de 10 zile si sa comunice petitionarilor modul de rezolvare.
Cetatenii nemultumiti de hotararea primarului se pot adresa, in termen de 5 zile de la instiintare, prefectului judetului, care are obligatia sa le examineze si sa formuleze un raspuns in termen de 10 zile.
Dupa parcurgerea acestor etape, listele devin definitive si, prin grija primarilor, vor fi transmise institutiilor abilitate prin ordonanta sa asigure respectivele facilitati.
In acest sens . compartimentul de asistenta sociala din cadrul Primariei comunei Tomesti a intocmit lista consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice , drept pentru care se impune initierea unei proiect de hotarare privind aprobarea listei consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice, care va fi supus spre aprobare Consiliului local al comunei Tomesti.
REFERENT,
Cioara Ioan Laurentiu
ANUNȚURI PUBLICE
(anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA VALORIFICĂRII MATERIALULUI LEMNOS CUPRINS ÎN APV 10698 BALEANU , ÎNTOCMIT DE OCOLUL SILVIC BRAD , DIN PĂDUREA COMUNEI TOMESTI
[…]
Anunț public pentru aprobarea Proectului de hotărâre nr.4 a Consiliului Local
[…]
2021 Raport anual de activitate consilieri
[…]
Delimitarea secțiilor de votare pentru alegerile prezidențiale 2019
[…]
Declarații de avere & interese ale funcționarilor publici pentru anul 2018
[…]
Declarații de avere & interese ale demnitarilor locali pentru anul 2018
[…]
Declarații de avere & interese pentru anul 2018
[…]
Proiect de hotărâre a Consiliului Local nr.22/2019, privind aprobarea Bugetului local pentru anul 2019
[…]
Declarații de avere și de interese
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
DISPOZITIA NR. 48/2022
PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 31.08.2022,
ORA 13,00
Primarul comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Avand in vedere referatul intocmit de catre secretarul general al comunei Tomesti inregistrat sub nr. 831 din 24.08.2022 privind necesitatea convocarii consiliului local in sedinta ordinara din luna august 2022;
In temeiul dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,
DISPUNE:
Art. 1. Se convoacă Consiliul Local al comunei Tomesti , în şedinţă ordinară pentru data de 31 august, orele 13,00 , în sala de şedinţă a Primăriei comunei Tomesti , cu proiectul ordinii de zi prevazut in Anexa la prezenta Dispozitie, care face parte integranta din aceasta.
Art. 2. (1) Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi pot fi consultate la sediul Primariei comunei Tomesti — la biroul secretarului general al comunei .
(2). Proiectul de hotarare inscris pe ordinea de zi, insotit de documentele prevazute de lege, se transmite spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, conform Anexei mentionate la art. 1.
(3). Membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari.
Art. 3. Prezenta dispozitie poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara.
Art. 4. Prezenta dispoziţie se comunică :
Instituţiei prefectului jud. Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Secretarului comunei Tomesti;
Consilierilor locali ;
P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 24.08.2022
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Anexa la Dispozitia nr. 48/2022
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A SEDINTEI ORDINARE A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDETUL HUNEDOARA DIN DATA DE 31.08.2022, ORA 13,00
1. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 49/17.08.2022 privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie , precum si vacantarea locului de consilier local
Initiat de primarul comunei Tomesti
2. Proiectul de hotărâre a consiliului local nr. 50/17.08.2022 privind aprobarea listei consumatorilor –
persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice
Initiat de primarul comunei Tomesti .
3. Proiectul de hotărâre a consiliului local nr.51/17.08.2022 privind aprobarea încheierii unui acord de colaborare între A.J.V.P.S. HUNEDOARA,gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti, județul Hunedoara.
Initiat de primarul comunei Tomesti .
Spre avizare Comisiilor de specialitate:
1. Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert : punctul 3 ;
2.Comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice,
a drepturilor cetatenilor : punctul 1;
3.Comisia de specialitate pentru invatamant,sanatate,cultura,protectie sociala, activitati sportive si de agrement : punctul 2
P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 24.08.2022
PRIMĂRIA COMUNEI TOMESTI APROBAT,
STR. PRINCIPALA , NR. 50 PRIMAR,
TEL. 0254684328 , FAX 0254684338 Vasiu Adrian-Viorel
Email – primariatomesti.hd@gmail.com
Nr. 831 din 24.08.2022
REFERAT
CU PRIVIRE LA : CONVOCAREA ÎN ŞEDINŢĂ ORDINARĂ A CONSILIULUI LOCAL TOMESTI PENTRU ZIUA DE 31.08.2022, ORA 13,00
În conformitate cu prevederile dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ , propun emiterea unei dispoziţii referitoare la convocarea unei şedinţe ordinare a Consiliului Local al Comunei Tomesti în data de 31.08.2022,
ora 13,00”, cu următorul proiect al ordinii de zi:
1. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 49/17.08.2022 privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Petruse Florin-Ilie , precum si vacantarea locului de consilier local
Initiat de primarul comunei Tomesti
2. Proiectul de hotărâre a consiliului local nr. 50/17.08.2022 privind aprobarea listei consumatorilor –
persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice
Initiat de primarul comunei Tomesti .
3. Proiectul de hotărâre a consiliului local nr.51/17.08.2022 privind aprobarea încheierii unui acord de colaborare între A.J.V.P.S. HUNEDOARA,gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti, județul Hunedoara.
Initiat de primarul comunei Tomesti .
In acest caz, Proiectele de hotarari inscrise pe ordinea de zi, insotite de documentele prevazute de lege, se transmit spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, iar membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari .
ÎNTOCMIT,
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
ROMÂNIA
JUDEȚUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR.51/17.08.2022
PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI ACORD DE COLABORARE
ÎNTRE A.J.V.P.S. HUNEDOARA,GESTIONARUL FONDULUI CINEGETIC
NR.1 TOMEȘTI ȘI CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDEȚUL HUNEDOARA
Consiliul local al comunei Tomesti,județul Hunedoara;
Avand in vedere:
– Referatul de aprobare nr.3/55 din 17.08.2022 a primarului comunei Tomesti prin care se propune aprobarea încheierii unui acord de parteneriat ăntre A.J.V.P.S. Hunedoara,gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti din județul Hunedoara
– adresa A.J.V.P.S. Hunedoara nr.481/12.08.2022 înregistrată la Primăria comunei Tomesti sub nr.818/17.08.2022
In conformitate cu prevederile
– art.2 din Ordinului Ministerului Mediului,Apelor și Pădurilor nr.1570/2022 privind stabilirea modelului-cadru al acordului de colaborare dintre gestionarul fondului cinegetic si unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic
-art.6 alin.1 lit w din Legea vanatorii si a protectiei fondului cinegetic nr.407/2006,cu modificările și completările ulterioare, al art.7 din Legea 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica,republicata,cu modificări și completări ulterioare
In temeiul dispozițiilor art.129 alin.2 lit.d,alin.7 lit.i,art. 139 alin. 1 , art. 196 alin. 1 lit. a și art.243 alin.1 lit.a din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare
H O T Ă R Ă Ș T E:
Art.1. Se aprobă incheierea unui acord de colaborare între A.J.V.P.S. Hunedoara,gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti din județul Hunedoara,așa cum este prevăzut in anexa nr.1 care face parte integrantă la prezenta hotărâre.
Art.2. Se imputerniceste d-nul Vasiu Adrian-Viorel-primar al comunei Tomesti să semneze acordul de colaborare între A.J.V.P.S. Hunedoara,gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti din județul Hunedoara
Art.3. Prezenta hotărâre se poate contesta conform Legii 554/2004 la Tribunalul Hunedoara , în termenul prevăzut de lege
Art.4. Prezenta hotarare se comunică:
– Institutiei Prefectului Judetului Hunedoara,
– Primarului comunei Tomesti;
– A.J.V.P.S. Hunedoara
INITIATOR A V I Z AT
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
ROMANIA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr.3/55 din 17.08.2022
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI ACORD DE COLABORARE ÎNTRE A.J.V.P.S. HUNEDOARA, GESTIONARUL FONDULUI CINEGETIC
NR.1 TOMEȘTI ȘI CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDEȚUL HUNEDOARA
Prin adresa A.J.V.P.S. Hunedoara nr.481/12.08.2022 înregistrată la Primăria comunei Tomesti sub nr.818/17.08.2022 se solicita incheierea unui acord de colaborare intre A.J.V.P.S. Hunedoara, gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti din județul Hunedoara.
In conformitate cu prevederile art.2 din Ordinului Ministerului Mediului,Apelor și Pădurilor nr.1570/2022 privind stabilirea modelului-cadru al acordului de colaborare dintre gestionarul fondului cinegetic si unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic
“ Gestionarul fiecarui fond cinegetic incheie un acord de colaborare cu fiecare unitate administrativ-teritoriala de pe raza fondului cinegetic, cu activitati, masuri si raspunderi concrete, in functie de particularitatile specifice, dupa modelul-cadru prevazut la art. 1.
(2) Acordul de colaborare prevazut la art. 1 se incheie de catre gestionar in maximum 30 de zile calendaristice de la intrarea in vigoare a prevederilor prezentului ordin, respectiv de la primirea gestiunii fondului cinegetic, prin incheierea procesului-verbal de predare-primire a acesteia, dupa caz.
La art.6 alin.1 lit w din Legea vanatorii si a protectiei fondului cinegetic nr.407/2006,cu modificările și completările ulterioare, “stabileste modelul-cadru al acordului de colaborare intre gestionarul fondului cinegetic si unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic. Acest acord-cadru contine in mod obligatoriu prevederi clare de colaborare si informare periodica a unitatilor administrativ-teritoriale de catre gestionari cu privire la obligatiile ce ii revin privind evaluarea populatiilor din speciile de mamifere prevazute in anexa nr. 2, realizarea cotei de recolta, asigurarea hranei complementare, actiunile de indepartare a faunei cinegetice la solicitarea utilizatorului terenurilor agricole, precum si asupra situatiilor in care se pot produce pagube proprietarilor de terenuri agricole sau animale domestice.”
In cuprinsul acordului de colaborare intre A.J.V.P.S. Hunedoara, gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti la art.III sunt prevazute obligatiile si responsabilitatile partilor”
3.1. Gestionarul fondului cinegetic informeaza unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic cu privire la:
a) indeplinirea obligatiilor ce ii revin privind evaluarea populatiilor din speciile de mamifere prevazute in anexele nr. 1 si 2 la Legea nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
b) realizarea cotei de recolta, pentru speciile de fauna de interes cinegetic la care vanarea este permisa, aprobata prin ordin al conducatorului administratorului fondului cinegetic national, pentru fiecare sezon de vanatoare;
c) asigurarea hranei complementare a populatiilor speciilor de vanat din cuprinsul fondului cinegetic, in conformitate cu instructiunile tehnice in vigoare;
d) organizarea si desfasurarea actiunilor de indepartare a faunei cinegetice la solicitarea utilizatorului terenurilor agricole, precum si asupra situatiilor in care se pot produce pagube proprietarilor de terenuri agricole sau de animale domestice;
e) obligatiile legale pe care proprietarii de terenuri, de culturi agricole/silvice si de animale domestice le au in ceea ce priveste practicarea vanatorii, prevenirea pagubelor si acordarea de despagubiri pentru pagubele produse de animalele salbatice.
3.2. Unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic furnizeaza, la cerere, gestionarului acestuia informatiile si documentele detinute cu privire la situatia proprietatii terenurilor incluse in fondul cinegetic.
3.3. Gestionarul fondului cinegetic colaboreaza cu unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic in vederea incheierii contractului de prestari servicii, astfel cum este prevazut la art. 34 din Legea nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa modelul stabilit de comun acord de catre partile semnatare ale contractului.
3.4. Obligatiile prevazute la pct. 3.1-3.3 nu sunt limitative, iar in functie de problemele intampinate pe plan local si caracteristicile zonei, semnatarii acordului de colaborare, de comun acord, pot stabili si alte obligatii.
Luand in considerare toate cele propuse prin proiectul de hotarare , va rog domnilor consilieri sa aprobati proiectul de hotarare in forma propusa
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
Nr. 4/ 55 din 17.08.2022
RAPORT
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI ACORD DE COLABORARE ÎNTRE A.J.V.P.S. HUNEDOARA,GESTIONARUL FONDULUI CINEGETIC
NR.1 TOMEȘTI ȘI CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDEȚUL HUNEDOARA
Prin adresa A.J.V.P.S. Hunedoara nr.481/12.08.2022 înregistrată la Primăria comunei Tomesti sub nr.818/17.08.2022 se solicita incheierea unui acord de colaborare intre A.J.V.P.S. Hunedoara, gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti din județul Hunedoara.
In conformitate cu prevederile art.2 din Ordinului Ministerului Mediului,Apelor și Pădurilor nr.1570/2022 privind stabilirea modelului-cadru al acordului de colaborare dintre gestionarul fondului cinegetic si unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic
“ Gestionarul fiecarui fond cinegetic incheie un acord de colaborare cu fiecare unitate administrativ-teritoriala de pe raza fondului cinegetic, cu activitati, masuri si raspunderi concrete, in functie de particularitatile specifice, dupa modelul-cadru prevazut la art. 1.
(2) Acordul de colaborare prevazut la art. 1 se incheie de catre gestionar in maximum 30 de zile calendaristice de la intrarea in vigoare a prevederilor prezentului ordin, respectiv de la primirea gestiunii fondului cinegetic, prin incheierea procesului-verbal de predare-primire a acesteia, dupa caz.
La art.6 alin.1 lit w din Legea vanatorii si a protectiei fondului cinegetic nr.407/2006, cu modificările și completările ulterioare, “stabileste modelul-cadru al acordului de colaborare intre gestionarul fondului cinegetic si unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic. Acest acord-cadru contine in mod obligatoriu prevederi clare de colaborare si informare periodica a unitatilor administrativ-teritoriale de catre gestionari cu privire la obligatiile ce ii revin privind evaluarea populatiilor din speciile de mamifere prevazute in anexa nr. 2, realizarea cotei de recolta, asigurarea hranei complementare, actiunile de indepartare a faunei cinegetice la solicitarea utilizatorului terenurilor agricole, precum si asupra situatiilor in care se pot produce pagube proprietarilor de terenuri agricole sau animale domestice.”
In cuprinsul acordului de colaborare intre A.J.V.P.S. Hunedoara, gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti la art.III sunt prevazute obligatiile si responsabilitatile partilor”
3.1. Gestionarul fondului cinegetic informeaza unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic cu privire la:
a) indeplinirea obligatiilor ce ii revin privind evaluarea populatiilor din speciile de mamifere prevazute in anexele nr. 1 si 2 la Legea nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
b) realizarea cotei de recolta, pentru speciile de fauna de interes cinegetic la care vanarea este permisa, aprobata prin ordin al conducatorului administratorului fondului cinegetic national, pentru fiecare sezon de vanatoare;
c) asigurarea hranei complementare a populatiilor speciilor de vanat din cuprinsul fondului cinegetic, in conformitate cu instructiunile tehnice in vigoare;
d) organizarea si desfasurarea actiunilor de indepartare a faunei cinegetice la solicitarea utilizatorului terenurilor agricole, precum si asupra situatiilor in care se pot produce pagube proprietarilor de terenuri agricole sau de animale domestice;
e) obligatiile legale pe care proprietarii de terenuri, de culturi agricole/silvice si de animale domestice le au in ceea ce priveste practicarea vanatorii, prevenirea pagubelor si acordarea de despagubiri pentru pagubele produse de animalele salbatice.
3.2. Unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic furnizeaza, la cerere, gestionarului acestuia informatiile si documentele detinute cu privire la situatia proprietatii terenurilor incluse in fondul cinegetic.
3.3. Gestionarul fondului cinegetic colaboreaza cu unitatile administrativ-teritoriale de pe raza fondului cinegetic in vederea incheierii contractului de prestari servicii, astfel cum este prevazut la art. 34 din Legea nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa modelul stabilit de comun acord de catre partile semnatare ale contractului.
3.4. Obligatiile prevazute la pct. 3.1-3.3 nu sunt limitative, iar in functie de problemele intampinate pe plan local si caracteristicile zonei, semnatarii acordului de colaborare, de comun acord, pot stabili si alte obligatii.
Analizand cele expuse, initierea unui proiect de hotarare privind incheierea unui acord de colaborare intre A.J.V.P.S. Hunedoara, gestionarul Fondului Cinegetic nr.1 Tomești și Consiliul local al comunei Tomesti din județul Hunedoara, este in conformitate cu prevederile legale.
VICEPRIMAR,
Leucian Sorin Adrian
ANUNT
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 13 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 17.08.2022 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel
PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR –
PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL AL ENERGIEI ELECTRICE
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 30.08.2022, ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti, la compartimentul Secretar general al comunei Tomesti , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
ROMÂNIA
JUDETUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL
COMUNA TOMESTI
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. __50____/17.08.2022
PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR –
PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL
AL ENERGIEI ELECTRICE
Consiliul Local al Comunei Tomesti, județul Hunedoara,
Analizând cererile depuse de cetăținii comunei Tomesti, având ca obiect solicitarea privind aplicarea reducerii cu 50% a pretului final al energiei electrice, precum și documentele justificative (copia cărții de identitate, copia facturilor la energie electrică, și declarațile pe proprie răspundere) prin care se atestă îndeplinirea condițiilor legale pentru a beneficia de această reducere ;
Analizând proiectul de hotărâre nr. 50 /17.08.2022 și referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti nr. 3/54 din 17.08.2022, prin care se propune aprobarea listei consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice potrivit prevederilor art. 8 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului României nr. 27/1996, republicată, astfel cum a fost completată și modificată prin Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.118/2021;
În conformitate cu dispozițiile pct. 15 alin.(1) lit. b și alin.2 din Normele metodologice nr. 4626/23685/6291/1840/1997 privind acordarea, utilizarea și controlul cheltuielilor rezultate din aplicarea de Ordonanței Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilităţi persoanelor care domiciliază sau lucrează în unele localităţi din Munţii Apuseni, norme modificate și completate prin Ordinul Comun nr. 572/321/1335/1009/935/2022 al Ministerului Lucrărilor Publice şi Amenajării Teritoriului, ale Ministerului Finanţelor, ale Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale şi ale Ministerului Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului;
În baza prevederilor art.8 alin. (4) din Ordonanța Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilităţi persoanelor care domiciliază sau lucrează în unele localităţi din Munţii Apuseni, astfel cum a fost modificată și completată prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr.118/2021;
În temeiul prevederilor art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
HOTĂRĂŞTE:
Art. 1. Se aprobă Lista consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice aferent contractului de furnizare incheiat cu ENEL ENERGIE S.A , potrivit Anexei 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. Se aprobă Lista consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice aferent contractului de furnizare incheiat cu SPEEH HIDROELECTRICA S.A , potrivit Anexei 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 3. Se aprobă Lista consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice aferent contractului de furnizare incheiat cu GRENERG S.R.L, potrivit Anexei 3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 4. Se aprobă Lista consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice aferent contractului de furnizare incheiat cu DIGI RCS&RDS, potrivit Anexei 4 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 5. Prezenta hotărâre poate fi atacată conform procedurii și termenelor stabilite de Legea nr. 554/2004 a Contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Art. 6. – Prin grija secretarului general al comunei, prezenta hotărâre se aduce la cunoștință publică prin afișare la sediul Primăriei comunei Tomestiși pe site-ul https://primariatomestihd.ro, și se comunică:
– Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;
– furnizorilor: ENEL ENERGIE S.A ; SPEEH HIDROELECTRICA S.A ; GRENERG S.R.L., DIGI RCS&RDS
– AJPIS HUNEDOARA
INITIATOR
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
A V I Z AT
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Anexa 1
la PHCL nr. 50/2022
Lista consumatorilor-persoane fizice
Care au domiciliul stabil si locuiesc efectiv in comuna TOMESTI
Si care beneficiaza de reducerea cu 50%al pretului final al energiei electrice
In temeiul art.8 alin (4) din Ordonanta Guvernului nr. 27/1996
INITIATOR
AVIZAT
PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 17.08.2022
Anexa 2 la PHCL 50/2022
Lista consumatorilor-persoane fizice
Care au domiciliul stabil si locuiesc efectiv in comuna TOMESTI
Si care beneficiaza de reducerea cu 50%al pretului final al energiei electrice
In temeiul art.8 alin (4) din Ordonanta Guvernului nr. 27/1996
Anexa 3 la PHCL 50/2022
Lista consumatorilor-persoane fizice
Care au domiciliul stabil si locuiesc efectiv in comuna TOMESTI
Si care beneficiaza de reducerea cu 50%al pretului final al energiei electrice
In temeiul art.8 alin (4) din Ordonanta Guvernului nr. 27/1996
Anexa 4 la PHCL 50/2022
Lista consumatorilor-persoane fizice
Care au domiciliul stabil si locuiesc efectiv in comuna TOMESTI
Si care beneficiaza de reducerea cu 50%al pretului final al energiei electrice
In temeiul art.8 alin (4) din Ordonanta Guvernului nr. 27/1996
ROMANIA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr.3/54 din 17.08.2022
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR – PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL
AL ENERGIEI ELECTRICE
Comuna Tomesti face parte din localitatile incluse in anexa la Hotararea Guvernului nr. 323/1996 privind aprobarea Programului special pentru sprijinirea dezvoltarii economico-sociale a unor localitati din Muntii Apuseni .
În baza prevederilor art.8 alin. (4) din Ordonanța Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilităţi persoanelor care domiciliază sau lucrează în unele localităţi din Munţii Apuseni, astfel cum a fost modificată și completată prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr.118/2021, cetatenii comunei Tomesti cu domiciliul stabil in localitatile, beneficiaza de o reducere cu 50% a pretului final al energiei electrice/gazelor naturale/energiei termice aferent contractului de furnizare incheiat.
In acest sens , cetatenii care beneficiaza de facilitatile prevazute la art. 1 si 5-9 din ordonanta, in nume propriu sau, dupa caz, al familiei pe care o reprezinta, au depus o cerere la primarie, pana in 16 august 2022 , prin care au solicitat acordarea facilitatilor ce li se cuvin. Cererea a fost insotita de actele doveditoare necesare, buletin in care este specificat domiciliul stabil precum si de o declaratie pe propria raspundere, sanctionabila potrivit legii (pentru declaratii false), ca nu a incalcat reglementarile stipulate la art. 11 din ordonanta. Cererile se aproba de catre fiecare consiliu local.
Pe baza cererilor aprobate, consiliile locale vor definitiva listele cuprinzand persoanele care urmeaza sa beneficieze de facilitatile prevazute de ordonanta, cu precizarea categoriilor de facilitati. Listele astfel intocmite vor fi afisate la sediul primariei. Cetatenii care au fost omisi sau ale caror cereri nu au fost aprobate pot depune contestatii, la sediul primariei, in termen de 10 zile de la afisare. Primarul are obligatia sa le solutioneze in termen de 10 zile si sa comunice petitionarilor modul de rezolvare.
Cetatenii nemultumiti de hotararea primarului se pot adresa, in termen de 5 zile de la instiintare, prefectului judetului, care are obligatia sa le examineze si sa formuleze un raspuns in termen de 10 zile.
Dupa parcurgerea acestor etape, listele devin definitive si, prin grija primarilor, vor fi transmise institutiilor abilitate prin ordonanta sa asigure respectivele facilitati.
In acest sens . compartimentul de asistenta sociala din cadrul Primariei comunei Tomesti a intocmit listA consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice care va fi supus spre aprobare Consiliului local al comunei Tomesti.
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
Nr. 4/ 54 din 17.08.2022
RAPORT
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR – PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL AL ENERGIEI ELECTRICE
Comuna Tomesti face parte din localitatile incluse in anexa la Hotararea Guvernului nr. 323/1996 privind aprobarea Programului special pentru sprijinirea dezvoltarii economico-sociale a unor localitati din Muntii Apuseni .
În baza prevederilor art.8 alin. (4) din Ordonanța Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilităţi persoanelor care domiciliază sau lucrează în unele localităţi din Munţii Apuseni, astfel cum a fost modificată și completată prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr.118/2021, cetatenii comunei Tomesti cu domiciliul stabil in localitatile, beneficiaza de o reducere cu 50% a pretului final al energiei electrice/gazelor naturale/energiei termice aferent contractului de furnizare incheiat.
In acest sens , cetatenii care beneficiaza de facilitatile prevazute la art. 1 si 5-9 din ordonanta, in nume propriu sau, dupa caz, al familiei pe care o reprezinta, au depus o cerere la primarie, pana in 16 august 2022 , prin care au solicitat acordarea facilitatilor ce li se cuvin. Cererea a fost insotita de actele doveditoare necesare, buletin in care este specificat domiciliul stabil precum si de o declaratie pe propria raspundere, sanctionabila potrivit legii (pentru declaratii false), ca nu a incalcat reglementarile stipulate la art. 11 din ordonanta. Cererile se aproba de catre fiecare consiliu local.
Pe baza cererilor aprobate, consiliile locale vor definitiva listele cuprinzand persoanele care urmeaza sa beneficieze de facilitatile prevazute de ordonanta, cu precizarea categoriilor de facilitati. Listele astfel intocmite vor fi afisate la sediul primariei. Cetatenii care au fost omisi sau ale caror cereri nu au fost aprobate pot depune contestatii, la sediul primariei, in termen de 10 zile de la afisare. Primarul are obligatia sa le solutioneze in termen de 10 zile si sa comunice petitionarilor modul de rezolvare.
Cetatenii nemultumiti de hotararea primarului se pot adresa, in termen de 5 zile de la instiintare, prefectului judetului, care are obligatia sa le examineze si sa formuleze un raspuns in termen de 10 zile.
Dupa parcurgerea acestor etape, listele devin definitive si, prin grija primarilor, vor fi transmise institutiilor abilitate prin ordonanta sa asigure respectivele facilitati.
In acest sens . compartimentul de asistenta sociala din cadrul Primariei comunei Tomesti a intocmit lista consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice , drept pentru care se impune initierea unei proiect de hotarare privind aprobarea listei consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice, care va fi supus spre aprobare Consiliului local al comunei Tomesti.
REFERENT,
Cioara Ioan Laurentiu
Transparența veniturilor salariale
COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 28.09.2023 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 36-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 46 / 5.09. 2023 privind desemnarea unui reprezentant al consiliului
local Tomesti in Consiliul de Administratie al Scolii Primare Tomesti pentru anul scolar 2023-2024 Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
2. Proiect de hotărâre nr. 47/05.09.2023 privind alegerea preşedintelui de şedinţă
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
3. Proiect de hotarare nr.48 /18.09.2023 privind aprobarea modificării Statutului și a Actului Constitutiv al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDETUL HUNEDOARA”
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiect de hotărâre nr. 49/18.09.2023 privind aprobarea listei consumatorilor –persoane fizice care au domiciliul stabil și locuiesc efectiv în comuna Tomesti și care beneficiază de reducerea cu 50% a preţului final al energiei electrice
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr. 3, pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
5. Proiect de hotărâre nr. 50/18.09.2023 privind trecerea unei suprafete de teren din proprietatea statului in proprietate particulara.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
– Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 20.09.2023
Rapoarte și studii
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA VALORIFICĂRII MATERIALULUI LEMNOS CUPRINS ÎN APV 10698 BALEANU , ÎNTOCMIT DE OCOLUL SILVIC BRAD , DIN PĂDUREA COMUNEI TOMESTI
[…]
Anunț public pentru aprobarea Proectului de hotărâre nr.4 a Consiliului Local
[…]
2021 Raport anual de activitate consilieri
[…]
Delimitarea secțiilor de votare pentru alegerile prezidențiale 2019
[…]
Declarații de avere & interese ale funcționarilor publici pentru anul 2018
[…]
Declarații de avere & interese ale demnitarilor locali pentru anul 2018
[…]
Declarații de avere & interese pentru anul 2018
[…]
Proiect de hotărâre a Consiliului Local nr.22/2019, privind aprobarea Bugetului local pentru anul 2019
[…]
Toate documentele de interes public
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA VALORIFICĂRII MATERIALULUI LEMNOS CUPRINS ÎN APV 10698 BALEANU , ÎNTOCMIT DE OCOLUL SILVIC BRAD , DIN PĂDUREA COMUNEI TOMESTI
[…]
Anunț public pentru aprobarea Proectului de hotărâre nr.4 a Consiliului Local
[…]
2021 Raport anual de activitate consilieri
[…]
Delimitarea secțiilor de votare pentru alegerile prezidențiale 2019
[…]
Declarații de avere & interese ale funcționarilor publici pentru anul 2018
[…]
Declarații de avere & interese ale demnitarilor locali pentru anul 2018
[…]
Declarații de avere & interese pentru anul 2018
[…]
Proiect de hotărâre a Consiliului Local nr.22/2019, privind aprobarea Bugetului local pentru anul 2019
[…]