MONITORUL OFICIAL LOCAL
ALTE DOCUMENTE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
ALTE DOCUMENTE PUBLICE
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
♦ Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
* Documente emise de primărie care fac parte din categoria informațiilor publice.
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
ROMÂNIA
JUDEȚUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 16 / 2021
PRIVIND AVIZAREA CONTRACTULUI-CADRU VIZÂND ACOPERIREA COSTURILOR NETE PENTRU COLECTAREA ȘI TRANSPORTUL, STOCAREA TEMPORARĂ, SORTAREA ȘI ÎNCREDINȚAREA ÎN VEDEREA VALORIFICĂRII DEȘEURILOR CARE FAC OBIECTUL RĂSPUNDERII EXTINSE A PRODUCĂTORULUI DIN JUDEȚUL HUNEDOARA ȘI A ÎNCHEIERII ACESTUIA ÎNTRE ADI S.I.G.D. HUNEDOARA ȘI DIFERITE ORGANIZAȚII DE PRELUARE A RESPONSABILITĂȚII (OIREP)
Consiliul Local al comunei Tomesti,judetul Hunedoara
Avand in vedere proiectul de hotarare nr. 9 din 11.01.2021 initiat de primarul comunei Tomesti precum si referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti nr. 3/ 16 din 11.01.2021 prin care se propune avizarea contractului-cadru vizând acoperirea costurilor nete pentru colectarea și transportul, stocarea temporară, sortarea și încredințarea în vederea valorificării deșeurilor care fac obiectul răspunderii extinse a producătorului din județul Hunedoara și a încheierii acestuia între ADI S.I.G.D. Hunedoara și diferite organizații de preluare a responsabilității (OIREP),
In urma intocmirii Raportului compartimentului de specialitate nr. 4/16 din 11.01.2021 ;
In baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/46 din 23.02.2021, al avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/47 din 23.02.2021, precum si avizul favorabil al comisiei de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement nr. 5/48 din 23.02.2021 ;
– Adresa A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr. 17/05.01.2021
– Nota de fundamentare întocmită de A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara prin care se jurtifica necesitatea încheierii contractului-cadru vizând acoperirea costurilor nete pentru colectarea și transportul, stocarea temporară, sortarea și încredințarea în vederea valorificării deșeurilor care fac obiectul răspunderii extinse a producătorului din județul Hunedoara
– prevederile O.U.G. nr.74/2018 pentru modificarea și completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaje și a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu,
– prevederile Legii nr. 31/2019 privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 74/2018 pentru modificarea și completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaje și a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu,
– Statutul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara,, , astfel cum a fost modificat și completat,
– HCL Tomesti nr. 15/2021 pentru punerea în aplicare a O.U.G. nr. 74/2018 pentru modificarea și completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaje și a O.U.G. nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, prin adiționarea Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad nr. 394/720/25.04.2018
În temeiul prevederilor art. 129 alin. (2) lit. ”d”, alin. (7) lit. ”n” și art. 139 alin. (1) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu completările, ulterioare;
H O T Ă R Ă Ş T E
Art.1. – Se avizează contractul-cadru vizând acoperirea costurilor nete pentru colectarea și transportul, stocarea temporară, sortarea și încredințarea în vederea valorificării deșeurilor care fac obiectul răspunderii extinse a producătorului din județul Hunedoara, conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Se avizează încheierea contractului – cadru, prevăzut la art. 1, între ADI S.I.G.D. Hunedoara și diferite organizații de preluare a responsabilității (OIREP).
Art.3.. Se acordă mandat Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara,, să semneze în numele și pentru U.A.T comuna Tomesti, contractul-cadru vizând acoperirea costurilor nete pentru colectarea și transportul, stocarea temporară, sortarea și încredințarea în vederea valorificării deșeurilor care fac obiectul răspunderii extinse a producătorului din județul Hunedoara .
Art.4 Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare.
Art.5. – Prezenta hotărâre se comunică:
– Instituţiei Prefectului-Judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti ,
– Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara,, ;
– Se aduce la cunoștință publică;
PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA
Banciu Liorean Gheorghe
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 24.02.2021
Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :__8_ voturi ,,pentru ,,( lipseste dl. consilier Bulz Tiberiu) __-___,,împotrivă,, ; ___-____,,abţineri ,” , votul fiind liber .
ROMÂNIA
JUDEȚUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 15/2021
PENTRU PUNEREA ÎN APLICARE A O.U.G. NR. 74/2018 PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA LEGII NR. 211/2011 PRIVIND REGIMUL DEȘEURILOR, A LEGII NR. 249/2015 PRIVIND MODALITATEA DE GESTIONARE A AMBALAJELOR ȘI A DEȘEURILOR DE AMBALAJE ȘI A O.U.G. NR. 196/2005 PRIVIND FONDUL PENTRU MEDIU, PRIN ADIȚIONAREA CONTRACTULUI DE DELEGARE A GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD Nr. 394/720/25.04.2018
Consiliul Local al comunei Tomesti,judetul Hunedoara
Analizând Proiectul de hotarare nr. 2/8 din 11.01.2021 initiat de primarul comunei Tomesti precum si Referatul de aprobare nr. 3/15 din 11.01.2021 la proiectul de hotarare initiat de primarul comunei Tomesti dl. Vasiu Adrian-Viorel pentru punerea în aplicare a O.U.G. nr. 74/2018 pentru modificarea și completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaje și a O.U.G. nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, prin adiționarea contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad Nr. 394/720/25.04.2018
In urma intocmirii Raportului compartimentului de specialitate nr. 4/15 din 11.01.2021 ;
In baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/43 din 23.02.2021, al avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/44 din 23.02.2021, precum si avizul favorabil al comisiei de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement nr. 5/45 din 23.02.2021 ;
– Nota de fundamentare/Raportul de specialitate a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr. 343/05.02.2020;
– Intrarea în vigoare a O.U.G. nr. 74/2018, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 31 din 10.01.2019, pentru modificarea și completarea Legii nr. 211/2011 privin dregimul deșeurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaje, a Ordonanței de urgență nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, care impun o serie de obligații în sarcina autorităților locale a asociațiilor de dezvoltare intercomunitare de deșeuri din care acestea fac parte;
-Raportul nr. 303/28.01.2020 al comisiei constituită în cadrul A.D.I S.I.G.D Hunedoara de stabilire a noilor tarife diferențiate de colectare și transport a deșeurilor municipale și similare care urmează a fi aplicate de către operatorul serviciului public de salubrizare, S.C. BRAI-CATA S.R.L.
– Adresa Asociației de Dezvoltare Intercomunitară,, Sistem Integratde Gestionare a Deseurilor județul Hunedoara,, având nr. 346/05.02.2020, prin care se solicită organizarea unei ședințe a Consiliului Local pentru mandatarea reprezentantului U.A.T. Tomesti să voteze în cadrul ședinței Adunării Generale a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara,
a) aprobarea Regulamentului-cadru de instituire a taxei de salubrizare,
b) aprobarea actualizarii PlanuluiTarifar,
c) aprobarea încheierii Actului aditional nr. 2 la Contractul de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad
d) aprobarea procedurii de facturare a utilizatorilor precum si a modului de facturare a cantităților transportate la CMID Bârcea Mare.
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara” semnat de către membrii A.D.I.S.I.G.D.-Hunedoara;
Statutul A.D.I.S.I.G.D.-Hunedoara ;
Hotărârea Consiliului Local al comunei Tomesti nr.24/2018 prin care s-a aprobat Contractul de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad din cadrul Proiectului ,,Sistemul de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,,
Prevederile Legii nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată , cu modificările şi completărileulterioare;
Prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare alocalităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.109 din 9 iulie 2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specific serviciului de salubrizare a localităţilor;
prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.82 din 9 iulie 2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
Prevederile Legii nr. 211/2011, privind regimul deșeurilor;
Prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările si completările ulterioare;
Prevederile Hotărârii Guvernului nr.855/2008 pentru aprobarea actului constitutiv-cadruşi a statutului-cadru ale asociaţiilor de dezvoltare intercomunitară cu obiect de activitate serviciile de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129 alin. (2) lit. ”d”, alin. (7) lit. ”n” și art. 139 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. Se aprobă Regulamentul – cadru de Instituire a Taxei de Salubrizare pentru toți utilizatorii Zonei 1 Brad care nu au încheiat contracte cu operatorul de colectare, transport si transfer a deșeurilor municipale.
Art.2. Se aprobă actualizarea Planului Tarifar la nivelul S.M.I.D. Hunedoara.
Art.3.Se aprobă Actul aditional nr. 2 la Contractul de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad, precum și Anexele nr. 1 – Regulamentul serviciului public de salubrizare al județului Hunedoara, nr. 2 –Cantitățile de deșeuri actualizate, nr.3 Frecvența de colectare a fracțiilor de deșeuri, nr. 4 –Inventarul infrastructurii digitale, care fac parte integrantă din acesta.
Art.4.Se acordă mandat Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara,, să semneze în numele și pentru U.A.T. comuna Tomesti Actul aditional nr. 2 la Contractul de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta Hotărâre.
Art.5. Se mandatează domnul primar Vasiu Adrian-Viorel să voteze , în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara,, , pentru a aproba Regulamentul – cadru de Instituire a Taxei de Salubrizare pentru toți utilizatorii Zonei 1 Brad care nu au încheiat contracte cu operatorul de colectare, transport si transfer a deșeurilor municipal, pentru a aproba actualizarea Planului Tarifar la nivelul S.M.I.D. Hunedoara si aprobarea încheierii Actului aditional nr. 2 la Contractul de delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad și pentru aprobarea procedurii de facturare.
Art.6. Ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri revine primarului comunei Tomesti .
Art.7. Prezenta hotărâre poate fi atacată, conform procedurii și termenelor prevăzute de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizată.
Art.8. Prezenta hotărâre se comunică:
Instituţiei Prefectului-Judeţul Hunedoara
Primarului comunei Tomesti
Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară,,Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara,, ;
PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA
Banciu Liorean Gheorghe
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 24.02.2021
Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :__8_ voturi ,,pentru ,,( lipseste dl. consilier Bulz Tiberiu) __-___,,împotrivă,, ; ___-____,,abţineri ,” , votul fiind liber .
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL
COMUNEI TOMESTI
HOTARAREA Nr.14/2021
PRIVIND DESEMNAREA CONSILIERILOR LOCALI CARE SA FACA PARTE DIN COMISIA DE EVALUARE A PERFORMANŢELOR PROFESIONALE INDIVIDUALE ALE DOAMNEI GIURGIU SANDA POMPILIA, SECRETAR GENERAL AL COMUNEI TOMESTI, PENTRU PERIOADA 01.01.2020–31.12.2020
Consiliul local al comunei Tomesti, judeţul Hunedoara;
Tinand cont de proiectul de hotarare initiat de primarul comunei Tomesti sub nr. 7/11.01.2021 privind desemnarea consilierilor locali care sa faca parte din comisia de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale doamnei Giurgiu Sanda Pompilia, secretar general al comunei Tomesti, pentru perioada 01.01.2020–31.12.2020 ;
Avand in vedere referatul de aprobare nr. 3/14 din 11.01.2021 al primarului comunei Tomesti privind desemnarea consilierilor locali care sa faca parte din comisia de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale doamnei Giurgiu Sanda Pompilia, secretar general al comunei Tomesti, pentru perioada 01.01.2020–31.12.2020:
Analizand Raportul compartimentului de specialitate nr. 4/14 din 11.01.2021 ;
In baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/40 din 23.02.2021, al avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/41 din 23.02.2021, precum si avizul favorabil al comisiei de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement nr. 5/42 din 23.02.2021 ;
In temeiul prevederilor art. 129 alin.(14) si ale art. 139 alin. (1) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
În conformitate cu prevederile art. 11 alin. (4) lit. (e), alin. (6), art. 15, alin. 1 , lit. b , art. 16 şi art. 22 din anexa 6 la la O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul dispoziţiilor art. 129 alin. (1), alin. (14), art. 139 alin. (1), art. 140 alin. (1), art.196 alin. (1) lit. a), art. 197 alin. (1)-(2), alin. (4)-(5), art. 199 alin. (1)-(2), art. 243 alin. (1), art. 485 alin. (5) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
HOTARASTE
Art. 1. Se desemneaza consilierii locali, care să facă parte din comisia de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale doamnei Giurgiu Sanda-Pompilia, secretar general al comunei Tomesti, pentru perioada 01.01.2020 –31.12.2020, dupa cum urmeaza :
– Domnul consilier Oprisa Simonel-Florin ;
– Domnul consilier Tamas Octavian-Tiberiu .
Art.2. Prezenta hotărâre va fi dusă la îndeplinire de primarul comunei Tomesti şi comisia de evaluare, ce va fi constituită prin dispoziţia acestuia.
Art.3. Consilierii locali prevăzuti la art. 1 vor stabili obiectivele individuale şi indicatorii de performanţă utilizaţi în evaluarea gradului şi modului de atingere a acestora, pentru perioada mandatului lor de ales local, iar evaluarea o vor realiza doar pentru această perioadă.
Art.4. Prezenta hotărâre poate fi contestată la Tribunalul Hunedoara, Sectia Contencios administrativ şi fiscal, în termenul şi condiţiile prevăzute de Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
Art.5. Prezenta hotarare se comunica :
– Institutiei Prefectului judetul Hunedoara;
– Primarului comunei Tomesti;
– Secretarului general al comunei Tomesti
– Persoanelor nominalizate la art. 1 din prezenta hotarare .
PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA
Banciu Liorean Gheorghe
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 24.02.2021
Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :_ _6_ voturi ,,pentru ,, __-___,,împotrivă,, ; ___2___,,abţineri ,”(dl. consilier Oprisa Simonel-Florin si dl. consilier Tamas Octavian Tiberiu) ,lipseste dl. consilier Bulz Tiberiu , votul fiind liber .
ANUNȚURI PUBLICE
(anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Declarații de avere și de interese
ROMÂNIA
JUDEȚUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 16 / 2021
PRIVIND AVIZAREA CONTRACTULUI-CADRU VIZÂND ACOPERIREA COSTURILOR NETE PENTRU COLECTAREA ȘI TRANSPORTUL, STOCAREA TEMPORARĂ, SORTAREA ȘI ÎNCREDINȚAREA ÎN VEDEREA VALORIFICĂRII DEȘEURILOR CARE FAC OBIECTUL RĂSPUNDERII EXTINSE A PRODUCĂTORULUI DIN JUDEȚUL HUNEDOARA ȘI A ÎNCHEIERII ACESTUIA ÎNTRE ADI S.I.G.D. HUNEDOARA ȘI DIFERITE ORGANIZAȚII DE PRELUARE A RESPONSABILITĂȚII (OIREP)
Consiliul Local al comunei Tomesti,judetul Hunedoara
Avand in vedere proiectul de hotarare nr. 9 din 11.01.2021 initiat de primarul comunei Tomesti precum si referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti nr. 3/ 16 din 11.01.2021 prin care se propune avizarea contractului-cadru vizând acoperirea costurilor nete pentru colectarea și transportul, stocarea temporară, sortarea și încredințarea în vederea valorificării deșeurilor care fac obiectul răspunderii extinse a producătorului din județul Hunedoara și a încheierii acestuia între ADI S.I.G.D. Hunedoara și diferite organizații de preluare a responsabilității (OIREP),
In urma intocmirii Raportului compartimentului de specialitate nr. 4/16 din 11.01.2021 ;
In baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/46 din 23.02.2021, al avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/47 din 23.02.2021, precum si avizul favorabil al comisiei de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement nr. 5/48 din 23.02.2021 ;
– Adresa A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr. 17/05.01.2021
– Nota de fundamentare întocmită de A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara prin care se jurtifica necesitatea încheierii contractului-cadru vizând acoperirea costurilor nete pentru colectarea și transportul, stocarea temporară, sortarea și încredințarea în vederea valorificării deșeurilor care fac obiectul răspunderii extinse a producătorului din județul Hunedoara
– prevederile O.U.G. nr.74/2018 pentru modificarea și completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaje și a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu,
– prevederile Legii nr. 31/2019 privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 74/2018 pentru modificarea și completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaje și a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu,
– Statutul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara,, , astfel cum a fost modificat și completat,
– HCL Tomesti nr. 15/2021 pentru punerea în aplicare a O.U.G. nr. 74/2018 pentru modificarea și completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaje și a O.U.G. nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, prin adiționarea Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad nr. 394/720/25.04.2018
În temeiul prevederilor art. 129 alin. (2) lit. ”d”, alin. (7) lit. ”n” și art. 139 alin. (1) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu completările, ulterioare;
H O T Ă R Ă Ş T E
Art.1. – Se avizează contractul-cadru vizând acoperirea costurilor nete pentru colectarea și transportul, stocarea temporară, sortarea și încredințarea în vederea valorificării deșeurilor care fac obiectul răspunderii extinse a producătorului din județul Hunedoara, conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Se avizează încheierea contractului – cadru, prevăzut la art. 1, între ADI S.I.G.D. Hunedoara și diferite organizații de preluare a responsabilității (OIREP).
Art.3.. Se acordă mandat Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara,, să semneze în numele și pentru U.A.T comuna Tomesti, contractul-cadru vizând acoperirea costurilor nete pentru colectarea și transportul, stocarea temporară, sortarea și încredințarea în vederea valorificării deșeurilor care fac obiectul răspunderii extinse a producătorului din județul Hunedoara .
Art.4 Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare.
Art.5. – Prezenta hotărâre se comunică:
– Instituţiei Prefectului-Judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti ,
– Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara,, ;
– Se aduce la cunoștință publică;
PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA
Banciu Liorean Gheorghe
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 24.02.2021
Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :__8_ voturi ,,pentru ,,( lipseste dl. consilier Bulz Tiberiu) __-___,,împotrivă,, ; ___-____,,abţineri ,” , votul fiind liber .
ROMÂNIA
JUDEȚUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 15/2021
PENTRU PUNEREA ÎN APLICARE A O.U.G. NR. 74/2018 PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA LEGII NR. 211/2011 PRIVIND REGIMUL DEȘEURILOR, A LEGII NR. 249/2015 PRIVIND MODALITATEA DE GESTIONARE A AMBALAJELOR ȘI A DEȘEURILOR DE AMBALAJE ȘI A O.U.G. NR. 196/2005 PRIVIND FONDUL PENTRU MEDIU, PRIN ADIȚIONAREA CONTRACTULUI DE DELEGARE A GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD Nr. 394/720/25.04.2018
Consiliul Local al comunei Tomesti,judetul Hunedoara
Analizând Proiectul de hotarare nr. 2/8 din 11.01.2021 initiat de primarul comunei Tomesti precum si Referatul de aprobare nr. 3/15 din 11.01.2021 la proiectul de hotarare initiat de primarul comunei Tomesti dl. Vasiu Adrian-Viorel pentru punerea în aplicare a O.U.G. nr. 74/2018 pentru modificarea și completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaje și a O.U.G. nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, prin adiționarea contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad Nr. 394/720/25.04.2018
In urma intocmirii Raportului compartimentului de specialitate nr. 4/15 din 11.01.2021 ;
In baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/43 din 23.02.2021, al avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/44 din 23.02.2021, precum si avizul favorabil al comisiei de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement nr. 5/45 din 23.02.2021 ;
– Nota de fundamentare/Raportul de specialitate a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr. 343/05.02.2020;
– Intrarea în vigoare a O.U.G. nr. 74/2018, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 31 din 10.01.2019, pentru modificarea și completarea Legii nr. 211/2011 privin dregimul deșeurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaje, a Ordonanței de urgență nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, care impun o serie de obligații în sarcina autorităților locale a asociațiilor de dezvoltare intercomunitare de deșeuri din care acestea fac parte;
-Raportul nr. 303/28.01.2020 al comisiei constituită în cadrul A.D.I S.I.G.D Hunedoara de stabilire a noilor tarife diferențiate de colectare și transport a deșeurilor municipale și similare care urmează a fi aplicate de către operatorul serviciului public de salubrizare, S.C. BRAI-CATA S.R.L.
– Adresa Asociației de Dezvoltare Intercomunitară,, Sistem Integratde Gestionare a Deseurilor județul Hunedoara,, având nr. 346/05.02.2020, prin care se solicită organizarea unei ședințe a Consiliului Local pentru mandatarea reprezentantului U.A.T. Tomesti să voteze în cadrul ședinței Adunării Generale a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara,
a) aprobarea Regulamentului-cadru de instituire a taxei de salubrizare,
b) aprobarea actualizarii PlanuluiTarifar,
c) aprobarea încheierii Actului aditional nr. 2 la Contractul de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad
d) aprobarea procedurii de facturare a utilizatorilor precum si a modului de facturare a cantităților transportate la CMID Bârcea Mare.
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara” semnat de către membrii A.D.I.S.I.G.D.-Hunedoara;
Statutul A.D.I.S.I.G.D.-Hunedoara ;
Hotărârea Consiliului Local al comunei Tomesti nr.24/2018 prin care s-a aprobat Contractul de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad din cadrul Proiectului ,,Sistemul de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,,
Prevederile Legii nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată , cu modificările şi completărileulterioare;
Prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare alocalităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.109 din 9 iulie 2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specific serviciului de salubrizare a localităţilor;
prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.82 din 9 iulie 2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
Prevederile Legii nr. 211/2011, privind regimul deșeurilor;
Prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările si completările ulterioare;
Prevederile Hotărârii Guvernului nr.855/2008 pentru aprobarea actului constitutiv-cadruşi a statutului-cadru ale asociaţiilor de dezvoltare intercomunitară cu obiect de activitate serviciile de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129 alin. (2) lit. ”d”, alin. (7) lit. ”n” și art. 139 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. Se aprobă Regulamentul – cadru de Instituire a Taxei de Salubrizare pentru toți utilizatorii Zonei 1 Brad care nu au încheiat contracte cu operatorul de colectare, transport si transfer a deșeurilor municipale.
Art.2. Se aprobă actualizarea Planului Tarifar la nivelul S.M.I.D. Hunedoara.
Art.3.Se aprobă Actul aditional nr. 2 la Contractul de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad, precum și Anexele nr. 1 – Regulamentul serviciului public de salubrizare al județului Hunedoara, nr. 2 –Cantitățile de deșeuri actualizate, nr.3 Frecvența de colectare a fracțiilor de deșeuri, nr. 4 –Inventarul infrastructurii digitale, care fac parte integrantă din acesta.
Art.4.Se acordă mandat Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara,, să semneze în numele și pentru U.A.T. comuna Tomesti Actul aditional nr. 2 la Contractul de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta Hotărâre.
Art.5. Se mandatează domnul primar Vasiu Adrian-Viorel să voteze , în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara,, , pentru a aproba Regulamentul – cadru de Instituire a Taxei de Salubrizare pentru toți utilizatorii Zonei 1 Brad care nu au încheiat contracte cu operatorul de colectare, transport si transfer a deșeurilor municipal, pentru a aproba actualizarea Planului Tarifar la nivelul S.M.I.D. Hunedoara si aprobarea încheierii Actului aditional nr. 2 la Contractul de delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad și pentru aprobarea procedurii de facturare.
Art.6. Ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri revine primarului comunei Tomesti .
Art.7. Prezenta hotărâre poate fi atacată, conform procedurii și termenelor prevăzute de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizată.
Art.8. Prezenta hotărâre se comunică:
Instituţiei Prefectului-Judeţul Hunedoara
Primarului comunei Tomesti
Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară,,Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara,, ;
PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA
Banciu Liorean Gheorghe
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 24.02.2021
Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :__8_ voturi ,,pentru ,,( lipseste dl. consilier Bulz Tiberiu) __-___,,împotrivă,, ; ___-____,,abţineri ,” , votul fiind liber .
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL
COMUNEI TOMESTI
HOTARAREA Nr.14/2021
PRIVIND DESEMNAREA CONSILIERILOR LOCALI CARE SA FACA PARTE DIN COMISIA DE EVALUARE A PERFORMANŢELOR PROFESIONALE INDIVIDUALE ALE DOAMNEI GIURGIU SANDA POMPILIA, SECRETAR GENERAL AL COMUNEI TOMESTI, PENTRU PERIOADA 01.01.2020–31.12.2020
Consiliul local al comunei Tomesti, judeţul Hunedoara;
Tinand cont de proiectul de hotarare initiat de primarul comunei Tomesti sub nr. 7/11.01.2021 privind desemnarea consilierilor locali care sa faca parte din comisia de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale doamnei Giurgiu Sanda Pompilia, secretar general al comunei Tomesti, pentru perioada 01.01.2020–31.12.2020 ;
Avand in vedere referatul de aprobare nr. 3/14 din 11.01.2021 al primarului comunei Tomesti privind desemnarea consilierilor locali care sa faca parte din comisia de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale doamnei Giurgiu Sanda Pompilia, secretar general al comunei Tomesti, pentru perioada 01.01.2020–31.12.2020:
Analizand Raportul compartimentului de specialitate nr. 4/14 din 11.01.2021 ;
In baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/40 din 23.02.2021, al avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/41 din 23.02.2021, precum si avizul favorabil al comisiei de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement nr. 5/42 din 23.02.2021 ;
In temeiul prevederilor art. 129 alin.(14) si ale art. 139 alin. (1) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
În conformitate cu prevederile art. 11 alin. (4) lit. (e), alin. (6), art. 15, alin. 1 , lit. b , art. 16 şi art. 22 din anexa 6 la la O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul dispoziţiilor art. 129 alin. (1), alin. (14), art. 139 alin. (1), art. 140 alin. (1), art.196 alin. (1) lit. a), art. 197 alin. (1)-(2), alin. (4)-(5), art. 199 alin. (1)-(2), art. 243 alin. (1), art. 485 alin. (5) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
HOTARASTE
Art. 1. Se desemneaza consilierii locali, care să facă parte din comisia de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale doamnei Giurgiu Sanda-Pompilia, secretar general al comunei Tomesti, pentru perioada 01.01.2020 –31.12.2020, dupa cum urmeaza :
– Domnul consilier Oprisa Simonel-Florin ;
– Domnul consilier Tamas Octavian-Tiberiu .
Art.2. Prezenta hotărâre va fi dusă la îndeplinire de primarul comunei Tomesti şi comisia de evaluare, ce va fi constituită prin dispoziţia acestuia.
Art.3. Consilierii locali prevăzuti la art. 1 vor stabili obiectivele individuale şi indicatorii de performanţă utilizaţi în evaluarea gradului şi modului de atingere a acestora, pentru perioada mandatului lor de ales local, iar evaluarea o vor realiza doar pentru această perioadă.
Art.4. Prezenta hotărâre poate fi contestată la Tribunalul Hunedoara, Sectia Contencios administrativ şi fiscal, în termenul şi condiţiile prevăzute de Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
Art.5. Prezenta hotarare se comunica :
– Institutiei Prefectului judetul Hunedoara;
– Primarului comunei Tomesti;
– Secretarului general al comunei Tomesti
– Persoanelor nominalizate la art. 1 din prezenta hotarare .
PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA
Banciu Liorean Gheorghe
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 24.02.2021
Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :_ _6_ voturi ,,pentru ,, __-___,,împotrivă,, ; ___2___,,abţineri ,”(dl. consilier Oprisa Simonel-Florin si dl. consilier Tamas Octavian Tiberiu) ,lipseste dl. consilier Bulz Tiberiu , votul fiind liber .
Transparența veniturilor salariale
Rapoarte și studii
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Toate documentele de interes public
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.