RO M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI
PROCES-VERBAL
Incheiat astazi 31.03.2022 în şedinţa ordinara a Consiliului local al comunei Tomesti.
Şedinţa ordinară, a fost convocată prin Dispoziţia primarului comunei nr. 27 din 24.03.2022 în conformitate cu prevederile art. 133 alin. 1 și art. 134 alin.1 lit. a , alin. 3 lit. a, art.135, art. 154 alin. 1, art. 155 alin. 1 lit. b și e, alin. 3 lit. b și art. 196 alin. 1 lit. b din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ .
Dispoziţia a fost adusă la cunoştinţa locuitorilor comunei Tomesti prin afişare la sediul Primăriei comunei Tomesti , precum şi la panourile de afişaj din comuna Tomesti .
Consilierilor li s-au înmânat invitaţiile în data de 24.03.2022 conform tabelului existent la dosar, care a fost semnat de fiecare în parte la primirea invitaţiei.
Şedinţa este publică şi se desfăşoară la Primăria comunei TOMESTI .
D-na secretar general,Giurgiu Sanda, declară deschise lucrările şedinţei informând consilierii că, din cei 8 consilieri în funcţie , sunt prezenţi 7 ( lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie, acesta fiind plecat din localitate in interes de serviciu), sedinta fiind legal constituita.Mentioneaza ca la data de 25.03.2022. dl. Dobrei Daniel si-a depus demisia din consilier local, acesta plecand definitiv din tara.
În continuare , informează consilierii că , la şedinţă participă dl. VASIU ADRIAN VIOREL -primarul comunei si functionarii publici angajati ai Primariei comunei .
Totodată, doamna Giurgiu Sanda, secretar al comunei Tomesti reaminteşte consilierilor locali prezenţi, prevederile art. 228 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ şi anume :
„(1) Alesul local aflat in conflict de interese in conditiile prevazute de cartea I titlul IV din Legea nr. 161/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, are obligatia sa se abtina de la emiterea sau participarea la emiterea ori adoptarea actului administrativ, de la incheierea sau participarea la incheierea actului juridic respectiv, care ar putea produce un folos material pentru sine sau pentru:
a) sot, sotie sau rude ori afini pana la gradul al II-lea inclusiv;
b) orice persoana fizica sau juridica fata de care alesul local are calitatea de debitor al unei obligatii;
c) o societate la care detine calitatea de asociat unic ori functia de administrator sau de la care obtine venituri;
d) o alta autoritate din care face parte;
e) orice persoana fizica sau juridica, alta decat autoritatea din care face parte, care a facut o plata catre acesta sau a efectuat orice fel de cheltuieli ale acestuia;
f) asociatie sau fundatie din care face parte;
(2) In exercitarea functiei, consilierul local sau consilierul judetean aflat in una dintre situatiile prevazute la alin. (1) are obligatia sa anunte la inceputul sedintei consiliului local, respectiv a consiliului judetean interesul personal pe care il are la adoptarea hotararii respective, anunt care se consemneaza in mod obligatoriu in procesul-verbal al sedintei.
(3) Ulterior anuntarii interesului personal, consilierul local sau judetean nu mai este luat in calcul pentru cvorumul necesar adoptarii hotararii consiliului cu privire la care acesta si-a anuntat interesul si nu are drept de vot la adoptarea acestei hotarari.
(4) Actele administrative emise ori adoptate sau actele juridice incheiate cu incalcarea prevederilor alin. (1) sunt lovite de nulitate absoluta in conditiile Legii nr. 176/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.
(5) Fapta alesilor locali de a incalca prevederile alin. (1) si legislatia in materie privind conflictul de interese constituie abatere disciplinara si se sanctioneaza cu diminuarea indemnizatiei cu 10% pe o perioada de maximum 6 luni.”
Înainte de a intra în ordinea de zi, d-na secretar Giurgiu Sanda, in conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, consultă consilierii dacă au luat cunoştiinţă de conţinutul procesului-verbal de la şedinţa anterioară .
Luând la cunoştiinţă şi nefiind obiecţiuni sau observaţii, supune votului deschis al consilierilor procesul-verbal, fiind aprobat cu 7 voturi „pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie).
În continuare , d-na Giurgiu Sanda, secretarul comunei, da cuvantul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL sa prezinte ordinea de zi
Dl. primar, prezintă următoarea
ORDINE DE ZI :
1. Proiect de hotarare a consiliului local nr. 10/17.01.2022 privind aprobarea prelungirea valabilitatii Scrisorii de Garantare nr. 198 / 28.08.2019 de la FNGCIMM SA IFN in vederea garantarii obligatiilor de plata a avansului din fonduri nerambursabile.
Initiat de primarul comunei Tomesti .
2. Proiect de hotarare a consiliului local nr. 11/04.02.2022 privind aprobarea prețurilor de referință pentru anul de productie- 2022 a masei lemnoase pe picior, a tipului licitațiilor de masa lemnosă pe picior pentru anul 2022, precum și aprobarea modului de valorificare si exploatarea a acestora .
Initiat de primarul comunei Tomesti .
3. Proiect de hotarare a consiliului local nr. 12/04.02.2022 privind aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2022 pentru administrarea suprafetei de 708,75 ha padure , proprietatea publica a comunei Tomesti.
Initiat de primarul comunei Tomesti .
4. Proiectul de hotarare a consiliului local nr. 13/04.02.2022 privind insusirea rezultatului inventarierii patrimoniului public si privat al comunei Tomesti pentru anul 2021.
Initiat de primarul comunei Tomesti.
5. Proiect de hotarare a consiliului local nr. 14/09.02.2022 privind insusirea contractului de folosire a
infrastructurii sistemului de distributie a energiei electrice pentru realizarea serviciului de iluminat public la nivelul comunei Tomesti, judetul Hunedoara.
6. Proiect de hotarare a consiliului local nr. 15/18.02.2022 privind aprobarea numarului de burse scolare si cuantumul acestora pentru semestrul II al anului scolar 2021-2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti
7. Proiect de hotarare a consiliului local nr. 16 /18.02.2022 privind alegerea preşedintelui de şedinţă
Initiat de primarul comunei Tomesti .
8. Proiect de hotarare a consiliului local nr. 17/18.02.2022 privind aprobarea delegarii gestiunii serviciului de iluminat public al comunei Tomesti in baza Studiului de oportunitate privind fundamentarea deciziei de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public al comunei Tomesti , judetul Hunedoara.
Initiat de primarul comunei Tomesti .
9. Proiect de hotarare a consiliului local nr. 18 /09.03.2022 privind alegerea viceprimarului comunei Tomesti , judetul Hunedoara.
Initiat de consilierii locali:Banciu Liorean-Gheorghe,Leucian Moga Sorin-Adrian, Olar Tania, Oprisa Simonel-Florin, Petruse Florin-Ilie, Tamas Octavian-Tiberiu.
10. Proiect de hotarare a consiliului local nr. 19 /09.03.2022 privind aprobarea realizarii investitiei si a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investitie: “Construire capela mortuala in satul Tomesti“
Initiat de primarul comunei Tomesti .
10. RAPORT PRIVIND STAREA ECONOMICA , SOCIALA SI DE MEDIU A COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2021
Prezentat de primarul comunei Tomesti, dl. Vasiu Adrian-Viorel
Tinand cont de demisia domnului consilier local Dobrei Daniel depusa la dat de 25.03.2022 , propun suplimentarea ordinei de zi cu un punct:
11. Proiect de hotărâre nr. 20 /28.03.2022 privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Dobrei Daniel , precum si vacantarea locului de consilier local
Initiat de primarul comunei Tomesti
Nefiind alte propuneri, care să îndeplinească condiţiile cerute de lege, pentru a putea fi înscrise pe ordinea de zi, supune votului deschis al consilierilor ordinea de zi, fiind aprobată cu 7 voturi „ pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie).
X X
X
Continuând lucrările şedinţei ,
La pct. 1 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-na consilier local OLAR TANIA, secretar al comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 7 voturi „pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie), fiind adoptată hotărârea nr.14.
La pct. 2, din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc, fiind urmat de dezbateri .
D-na consilier local OLAR TANIA, secretar al comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul. consilier LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN, arata preturile de referinta prezentate de Ocolul Silvic Brad sunt la valorile din 2018, iar pretul materialului lemnos de atunci a crescut foarte mult.
D-l primar VASIU ADRIAN VIOREL specifica faptul ca preturile sunt de referinta si atunci cand sunt scoase la licitatie parchete, se intocmeste APV si atunci prin hotararea consiliului local, se aproba o valoare reala a lemnului.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 7 voturi „pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie), fiind adoptată hotărârea nr.15.
La pct.3 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-na consilier local OLAR TANIA, secretar al comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 7 voturi „pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie), fiind adoptată hotărârea nr.16.
La pct. 4 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-na consilier local OLAR TANIA, secretar al comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 7 voturi „pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie), fiind adoptată hotărârea nr.17.
La pct. 5 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-na consilier local OLAR TANIA, secretar al comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul consilier local LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN, arata ca toate serviciile care deservesc UAT-urile, vor fi preluate prin diferite contracte de catre operatori autorizati si avizati de catre ANRSC.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 7 voturi „pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie), fiind adoptată hotărârea nr.18.
La pct. 6 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-na consilier local OLAR TANIA, secretar al comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU arata ca nu este corect faptul ca elevii, care nu au domiciliul in satul unde functioneaza scoala, dar locuiesc pe raza comunei de domiciliu, sa beneficieze de burse de naveta , , acestia sunt transportati de catre microbuzul scolii la scoala,ar intelege daca ar merge in alta comuna sau la Brad cu abonamente.
D-nul. consilier local BANCIU LIOREAN GHEORGHE arata ca acest aspect s-a ridicat la nivel de Inspectorat Scolar , dar unde e lege nu e tocmeala.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 7 voturi „pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie), fiind adoptată hotărârea nr.19.
La pct. 7 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local Tamas Octavian-Tiberiu, presedintele comisiei, dă citire raportului Comisiei pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul. consilier LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN, propune ca pentru urmatoarele trei luni, presedinte de sedinta sa fie ales dl. Tamas Octavian –Tiberiu.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 7 voturi „pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie), fiind adoptată hotărârea nr.20.
La pct. 8,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-na consilier local OLAR TANIA, secretar al comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul. consilier local Leucian Moga Sorin arata ca ar fi bine ca contractual de delegare a serviciului de iluminat sa se incheie pe 5 ani sis a fie cerute mai multe oferte in vederea incheierii lui.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 7 voturi „pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie), fiind adoptată hotărârea nr.21.
La pct. 9 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, presedintele comisiei, dă citire raportului Comisiei pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul. consilier TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU, propune ca viceprimar pe domnul Leucian Moga Sorin Adrian.
D-nul consilier BANCIU LIOREAN-GHEORGHE propune ca viceprimar pe doamna consilier Olar Tania.
D-na consilier Olar Tania apreciaza propunerea facuta de colegul sau , dar arata ca refuza sa fie propusa pentru functia de viceprimar.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-na.secretar general le prezintă d-lor.consilieri locali buletinul de vot şi le explică modul în care se va vota.Se va vota în cabina de vot iar buletinele se vor introduce în urna care este deja pregătită.Nu sunt întrebări din partea dlor.consilieri locali.Se votează şi la centralizarea buletinelor de vot se constată că există 5 voturi „pentru”, dl. Leucian Moga Sorin Adrian , 2 voturi nule . Rezultatul se consemnează într-un proces verbal .
Astfel că este adoptată Hotărârea nr.22/2022 privind alegerea viceprimarului comunei Tomesti, in persoana d-lui Leucian Moga Sorin Adrian.
La pct. 10 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-na consilier local OLAR TANIA, secretar al comisiei, citeste raportul Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
D-nul. consilier local TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU arata ca devizul prezentat anexa la proiect si calculate de proiectanti este foarte mare.
D-nul. primar Vasiu Adrian-Viorel, arata inca o data ca aceasta capela va fi construita conform standardelor , are avizele necesare eliberate de toate institutiile si materialele in acest an s-au scumpit enorm.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 7 voturi „pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie), fiind adoptată hotărârea nr.23.
La pct. 11 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN-VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
D-nul consilier local Tamas Octavian-Tiberiu, presedintele comisiei, dă citire raportului Comisiei pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor care dă aviz favorabil proiectului de hotărâre iniţiat .
D-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedinte de şedinţă menţionează că proiectul de hotărâre este însoţit şi de raportul Compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tomesti si întreabă dacă sunt propuneri pe marginea proiectului de hotărâre prezentat.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. consilier local OPRISA SIMONEL-FLORIN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 7 voturi „pentru” (lipseste motivat dl. consilier Petruse Florin-Ilie), fiind adoptată hotărârea nr.24.
Domnul primar Vasiu Adrian-Viorel da citire Raportului privind starea economica sociala si de mediu a comunei Tomesti pe anul 2021.
Epuizându-se problemele de pe ordinea de zi d-nul OPRISA SIMONEL FLORIN, preşedintele de şedinţă, declară închise lucrările şedinţei, mulţumind consilierilor pentru participare, după care urmeaza probleme diverse.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ, SECRETAR GENERAL,
OPRISA SIMONEL-FLORIN GIURGIU SANDA