PRIMĂRIA COMUNEI TOMEȘTI
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROCES – VERBAL
încheiat în şedinta de îndată a Consiliului local al comunei
Tomesti din data de 11.11.2020,ora 12.00
Şedinta de îndată a Consiliului local Tomesti a fost convocata prin Dispozitia nr.52 din 09.11.2020 si se desfasoara la sediul Primăriei comunei Tomesti.
La sedinţă sunt prezenti 6 consilieri locali din cei 9 consilieri in functie precum şi domnul Borza Traian,următorul supleant pe lista PNL,care urmează să depună jurământul pentru funcţia de consilier local.
Domnul consilier Petruse Florin-Ilie si d-na consilier Olar Tania care sunt infectati cu virusul SARS-COV 2 nu se pot prezenta la sediul Primariei comunei Tomesti, dar au fost comectati la sistemul on-line si participa la sedinta de la domiciliu, unde sunt carantinati.
Alături de domnii consilieri la sedinta participa de drept ,dl.primar şi dna. Secretar general –Giurgiu Sanda
Totodată, doamna Giurgiu Sanda, secretar al comunei Tomesti reaminteşte consilierilor locali prezenţi, prevederile art. 228 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ şi anume :
„(1) Alesul local aflat in conflict de interese in conditiile prevazute de cartea I titlul IV din Legea nr. 161/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, are obligatia sa se abtina de la emiterea sau participarea la emiterea ori adoptarea actului administrativ, de la incheierea sau participarea la incheierea actului juridic respectiv, care ar putea produce un folos material pentru sine sau pentru:
a) sot, sotie sau rude ori afini pana la gradul al II-lea inclusiv;
b) orice persoana fizica sau juridica fata de care alesul local are calitatea de debitor al unei obligatii;
c) o societate la care detine calitatea de asociat unic ori functia de administrator sau de la care obtine venituri;
d) o alta autoritate din care face parte;
e) orice persoana fizica sau juridica, alta decat autoritatea din care face parte, care a facut o plata catre acesta sau a efectuat orice fel de cheltuieli ale acestuia;
f) asociatie sau fundatie din care face parte;
(2) In exercitarea functiei, consilierul local sau consilierul judetean aflat in una dintre situatiile prevazute la alin. (1) are obligatia sa anunte la inceputul sedintei consiliului local, respectiv a consiliului judetean interesul personal pe care il are la adoptarea hotararii respective, anunt care se consemneaza in mod obligatoriu in procesul-verbal al sedintei.
(3) Ulterior anuntarii interesului personal, consilierul local sau judetean nu mai este luat in calcul pentru cvorumul necesar adoptarii hotararii consiliului cu privire la care acesta si-a anuntat interesul si nu are drept de vot la adoptarea acestei hotarari.
(4) Actele administrative emise ori adoptate sau actele juridice incheiate cu incalcarea prevederilor alin. (1) sunt lovite de nulitate absoluta in conditiile Legii nr. 176/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.
(5) Fapta alesilor locali de a incalca prevederile alin. (1) si legislatia in materie privind conflictul de interese constituie abatere disciplinara si se sanctioneaza cu diminuarea indemnizatiei cu 10% pe o perioada de maximum 6 luni.”
Înainte de a intra în ordinea de zi, d-na secretar Giurgiu Sanda, in conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, consultă consilierii dacă au luat cunoştiinţă de conţinutul procesului-verbal de la şedinţa anterioară .
Luând la cunoştiinţă şi nefiind obiecţiuni sau observaţii, supune votului deschis al consilierilor procesul verbal, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” .
În continuare , d-na Giurgiu Sanda, secretarul comunei, da cuvantul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL sa prezinte ordinea de zi
Dl. primar, prezintă următoarea
ORDINE DE ZI :
1. Depunere juramant de catre dl. Borza Traian, consilier supleant ales la alegerile din 27.09.2020 pentru Consiliul local al comunei Tomesti al carui mandat a fost validat prin Incheierea nr. 1215/CC/2020 a Judecatoriei Brad .
2. Proiect de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta .
Initiat de primar .
3. Proiect de hotarare privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al comunei Tomesti in principalele domenii de activitate , precum si stabilirea componentei comisiilor de activitate.
Initiat de primar .
Şedinţa este condusă de către dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă,care supune la vot proiectul ordinii de zi,acesta fiind aprobat cu votul celor 8 consilieri în funcţie.
La primul punct al ordinii de zi ,dna.secretar general citeşte încheierea civilă nr.1215/CC/2020 prin care este validat mandatul de consilier local al d-lui Borza Traian ..În continuare,d-nul Borza Traian depune jurământul prevăzut de lege,urmând să se alăture apoi lucrărilor acestei şedinţe de îndată.
Continuând lucrările şedinţei ,
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul dlui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
In continuare dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă propune ca presedinte de sedinta pe dl. Borza Traian.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU , preşedintele de varsta, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 48.
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre , fiind urmat de dezbateri .
Se constată că prin proiectul de hotărâre,au fost propuse un număr de 3 comisii de specialitate,astfel:
Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica,apararea ordinii si linistii publice,a drepturilor cetatenilor – compusa din 3 membri precum şi
comisia pentru invatamant,sanatate,cultura,protectie sociala,activitati sportive si de agrement – compusa din 3 membri.
Denumirea celor trei comisii este supusă la vot iar cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă votează” pentru „.
În continuare,se propun membrii pentru Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
Dl.primar propune in comisia 1 sa faca parte
1. PAUL CRISTIAN-DUMITRU – presedinte
2. OLAR TANIA – secretar
3. PETRUSE FLORIN-ILIE – membru
In comisia de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor propune sa faca parte :
1. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU – presedinte
2. OPRISA SIMONEL FLORIN – secretar
3. BULZ TIBERIU – membru
Si din comisia de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
1. BANCIU LIOREAN-GHEORGHE – presedinte
2. LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN – secretar
3. BORZA TRAIAN – membru
Propunerea este supusă la vot şi este aprobată de către cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. BORZA TRAIAN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 49.
Epuizându-se problemele de pe ordinea de zi d-nul. Borza Traian preşedintele de şedinţă, declară închise lucrările şedinţei, mulţumind consilierilor pentru participare, după care urmează probleme diverse.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
BORZA TRAIAN
SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA
Legile care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei
- Legea 188/1999 privind statutul funcționarilor publici, republicată
- Legea 7/2004 privind Codul de conduită al funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare
- Legea 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică
- Legea 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public, cu modificările și completările ulterioare
- HG 123/2002 pentru Aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public
- Legea 215/2001 a administrației publice locale, republicată
- Legea 544/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările ulterioare
- Legea 53/2003, codul Muncii.
Regulamente
- asigura respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor, a prevederilor Constitutiei, precum si punerea in aplicare a legilor, a decretelor Presedintelui Romaniei, a hotararilor si ordonantelor Guvernului, dispune masurile necesare si acorda sprijin pentru aplicarea ordinelor si instructiunilor cu caracter noprmativ ale ministrilor si ale celorlalti conducatori ai autoritatilor administratiei publice centrale, precum si a hotararilor consiliului judetean,
- asigura aducerea la ideplinire a hotararilor consiliul local. In situatia in care apreciaza ca o hotarare este ilegala, in termen de 3 zile de la adoptare il sesizeaza pe prefect,
- poate propune consiliului local consultarea populatiei prin referendum, cu privire la problemele locale de interes deosebit. Pe baza hotararii consiliului local ia masuri pentru organizarea acestei consultari, in conditiile legii,
- prezinta consiliului local, anual sau ori de cate ori este necesar, informari, privind starea economica si sociala a comunei sau a orasului, in concordanta cu atributiile ce revin autoritatilor administratiei publice locale, precum si informari asupra modului de aducere la indeplinire a hotararilur consiliului local,
- intocmeste proiectul bugetului local si contul de incheiere a exercitiul bugetar si le supune spre aprobare consiliului local,
- exercita functia de ordonator principal de credite,
- verifica, din oficiu sau la cerere, incasarea si cheltuirea sumelor din bugetul local si comunica de indata consiliului local cele constatate,
- ia masuri pentru prevenirea si limitarea urmarilor calamitatilor, catastrofelor, incendiilor, epidemiilor sau epizootiilor, impreuna cu organele specializate ale statului. In acest scop poate mobiliza populatia, agentii economici si institutiile publice din comuna sau din oras, acestea fund obligate sa execute masurile stabilite in planurile de protectie si interventie elaborate pe tipuri de dezastre,
- asigura ordinea publica si linistea locuitorilor, prin intermediul politiei, jandarmeriei, gardienilor publici, pompierilor si unitatilor de protectie civila, care au obligatia sa raspunda solicitarilor sale, in conditiile legii,
- indruma si supravegheaza activitatea gardienilor publici, conform angajamentelor contractuale,
- ia masurile prevazute de lege cu privire la desfasurarea adunarilor publice ia masuri de interzicere sau de suspendare a spectacolelor, reprezentantiilor sau a altor manifestari publice care contravin ordinii de drept ori atenteaza la bunele moravuri, la ordinea si linistea publica,
- controleaza igiena si salubritatea localurilor publice si produselor alimentare puse in vanzare pentru populatie, cu sprijinul serviciilor de specialitate,
- ia masuri pentru prevenirea si combaterea pericolelor provocate de animale, in conditiile legii,
- ia masuri pentru elaborarea planului urbanistic general al localitatii si il supune spre aprobare consiliului local, asigura respectarea prevederilor planului urbanistic general, precum si ale planurilor urbanistice zonale si de detaliu,
- asigura repartizarea locuintelor sociale pe baza hotararii consiliului local,
- asigura intretinerea si reabilitarea drumurilor publice, proprietate a comunei sau a orasului, instalarea semnelor de circulatie, desfasurarea normla a traficului rutier si pietonal, in conditiile legii,
- exercita controlul asupra activitatilor din targuri, piete, oboare, locuri si parcuri de distractii si ia masuri pentru buna functionare a acestora,
- conduce serviciile publice locale, asigura functionarea serviciilor de starea civila si de autoritate tutelara, supravegheaza realizarea masurilor de asistenta si ajutor social,
- indeplineste functia de ofiter de stare civila,
- emite avizele, acordurile si autorizatiile date in competenta sa prin lege,
- propune consiliului local spre aprobare, in conditiile legii, organigrama, statul de functii, numarul de personal si regulamentul de organizare si functionare a aparatului propriu de specialitate,
- numeste si elibereaza din functie, in condiliile legii, personalul din aparatul propriu de specialitate al autoritatilor administratiei publice locale, cu exceptia secretarului,propune consiliului local numirea si eliberarea din functie, in conditiile legii, a conducatorilor regiilor autonome, ai institutiilor si serviciilor publice de interes local,
- raspunde de inventarierea si administrarea bunurilor care apartin domeniului privat al comunei sau al orasului,
- organizeaza evidenta lucrarilor de constructii din localitate si pune la dispozitie autoritatilor administratiei publice centrale rezultatele acestor evidente , z) ia masuri pentru controlul depozitarii deseurilor menajere, industriale sau de orice fel, pentru asigurarea igienizarii malurilor cursurilor de apa din raza comunei sau a orasului, precum si pentru decolmatarea vailor locale si a podetelor pentru asigurarea scurgerii apelor mari.
2) Primarul indeplineste si alte atributii prevazute de lege sau de alte acte normative, precum si insarcinarile date de consiliul local.
Art.69 (l) In exercitarea atributiilor de autoritate tutelara si de ofiter de stare civila, a sarcinilor ce-i revin din actele normative privitoare la recensamant, la organizarea si desfasurarea alegerilor, la luarea masurilor de protectie civila, precum si a altor atributii stabilite prin lege primarul actioneaza si ca reprezentant al statului in comuna sau orasul in care a fost ales.
II) In aceasta calitate, primarul poate solicita, inclusiv prin intermediul prefectului, in conditiile legii, concursul sefilor serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale din unitatile administrativ-teritoriale, daca sarcinile ce ii revin nu pot fi rezolvate prin aparatul propriu de specialitate.
Art.70 (l) Primarul deleaga viceprimarului sail, dupa caz, viceprimarilor, prin dispozitie emisa in eel mult 30 de zile de la validare, exercitarea atributiilor ce-i revin potrivit art.68 alin.(l )lit.j),m),p),r),v),x),si y).
(II) Atributiile de ofiter de stare civila pot fi delegate viceprimarului, secretarului sau altor functionari cu competente in acest domeniu, potrivit legii.
(3) Atributiile ce revin primarului, ca reprezentant al statului, potrivit art.69, cu exceptia celor de ofiter de stare civila, precum si cele prevazute la art.68 alin.(l) lita)-f),h),i),k),l)si t),nu pot fi delegate.
Conducerea primăriei
VASIU Adrian Viorel
PRIMARUL COMUNEI
CV Primar
PROCES – VERBAL încheiat în şedinta de îndată a Consiliului local al comunei Tomesti din data de 11.11.2020,ora 12.00
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROCES – VERBAL
încheiat în şedinta de îndată a Consiliului local al comunei
Tomesti din data de 11.11.2020,ora 12.00
Şedinta de îndată a Consiliului local Tomesti a fost convocata prin Dispozitia nr.52 din 09.11.2020 si se desfasoara la sediul Primăriei comunei Tomesti.
La sedinţă sunt prezenti 6 consilieri locali din cei 9 consilieri in functie precum şi domnul Borza Traian,următorul supleant pe lista PNL,care urmează să depună jurământul pentru funcţia de consilier local.
Domnul consilier Petruse Florin-Ilie si d-na consilier Olar Tania care sunt infectati cu virusul SARS-COV 2 nu se pot prezenta la sediul Primariei comunei Tomesti, dar au fost comectati la sistemul on-line si participa la sedinta de la domiciliu, unde sunt carantinati.
Alături de domnii consilieri la sedinta participa de drept ,dl.primar şi dna. Secretar general –Giurgiu Sanda
Totodată, doamna Giurgiu Sanda, secretar al comunei Tomesti reaminteşte consilierilor locali prezenţi, prevederile art. 228 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ şi anume :
„(1) Alesul local aflat in conflict de interese in conditiile prevazute de cartea I titlul IV din Legea nr. 161/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, are obligatia sa se abtina de la emiterea sau participarea la emiterea ori adoptarea actului administrativ, de la incheierea sau participarea la incheierea actului juridic respectiv, care ar putea produce un folos material pentru sine sau pentru:
a) sot, sotie sau rude ori afini pana la gradul al II-lea inclusiv;
b) orice persoana fizica sau juridica fata de care alesul local are calitatea de debitor al unei obligatii;
c) o societate la care detine calitatea de asociat unic ori functia de administrator sau de la care obtine venituri;
d) o alta autoritate din care face parte;
e) orice persoana fizica sau juridica, alta decat autoritatea din care face parte, care a facut o plata catre acesta sau a efectuat orice fel de cheltuieli ale acestuia;
f) asociatie sau fundatie din care face parte;
(2) In exercitarea functiei, consilierul local sau consilierul judetean aflat in una dintre situatiile prevazute la alin. (1) are obligatia sa anunte la inceputul sedintei consiliului local, respectiv a consiliului judetean interesul personal pe care il are la adoptarea hotararii respective, anunt care se consemneaza in mod obligatoriu in procesul-verbal al sedintei.
(3) Ulterior anuntarii interesului personal, consilierul local sau judetean nu mai este luat in calcul pentru cvorumul necesar adoptarii hotararii consiliului cu privire la care acesta si-a anuntat interesul si nu are drept de vot la adoptarea acestei hotarari.
(4) Actele administrative emise ori adoptate sau actele juridice incheiate cu incalcarea prevederilor alin. (1) sunt lovite de nulitate absoluta in conditiile Legii nr. 176/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.
(5) Fapta alesilor locali de a incalca prevederile alin. (1) si legislatia in materie privind conflictul de interese constituie abatere disciplinara si se sanctioneaza cu diminuarea indemnizatiei cu 10% pe o perioada de maximum 6 luni.”
Înainte de a intra în ordinea de zi, d-na secretar Giurgiu Sanda, in conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, consultă consilierii dacă au luat cunoştiinţă de conţinutul procesului-verbal de la şedinţa anterioară .
Luând la cunoştiinţă şi nefiind obiecţiuni sau observaţii, supune votului deschis al consilierilor procesul verbal, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” .
În continuare , d-na Giurgiu Sanda, secretarul comunei, da cuvantul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL sa prezinte ordinea de zi
Dl. primar, prezintă următoarea
ORDINE DE ZI :
1. Depunere juramant de catre dl. Borza Traian, consilier supleant ales la alegerile din 27.09.2020 pentru Consiliul local al comunei Tomesti al carui mandat a fost validat prin Incheierea nr. 1215/CC/2020 a Judecatoriei Brad .
2. Proiect de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta .
Initiat de primar .
3. Proiect de hotarare privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al comunei Tomesti in principalele domenii de activitate , precum si stabilirea componentei comisiilor de activitate.
Initiat de primar .
Şedinţa este condusă de către dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă,care supune la vot proiectul ordinii de zi,acesta fiind aprobat cu votul celor 8 consilieri în funcţie.
La primul punct al ordinii de zi ,dna.secretar general citeşte încheierea civilă nr.1215/CC/2020 prin care este validat mandatul de consilier local al d-lui Borza Traian ..În continuare,d-nul Borza Traian depune jurământul prevăzut de lege,urmând să se alăture apoi lucrărilor acestei şedinţe de îndată.
Continuând lucrările şedinţei ,
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul dlui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
In continuare dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă propune ca presedinte de sedinta pe dl. Borza Traian.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU , preşedintele de varsta, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 48.
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre , fiind urmat de dezbateri .
Se constată că prin proiectul de hotărâre,au fost propuse un număr de 3 comisii de specialitate,astfel:
Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica,apararea ordinii si linistii publice,a drepturilor cetatenilor – compusa din 3 membri precum şi
comisia pentru invatamant,sanatate,cultura,protectie sociala,activitati sportive si de agrement – compusa din 3 membri.
Denumirea celor trei comisii este supusă la vot iar cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă votează” pentru „.
În continuare,se propun membrii pentru Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
Dl.primar propune in comisia 1 sa faca parte
1. PAUL CRISTIAN-DUMITRU – presedinte
2. OLAR TANIA – secretar
3. PETRUSE FLORIN-ILIE – membru
In comisia de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor propune sa faca parte :
1. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU – presedinte
2. OPRISA SIMONEL FLORIN – secretar
3. BULZ TIBERIU – membru
Si din comisia de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
1. BANCIU LIOREAN-GHEORGHE – presedinte
2. LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN – secretar
3. BORZA TRAIAN – membru
Propunerea este supusă la vot şi este aprobată de către cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. BORZA TRAIAN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 49.
Epuizându-se problemele de pe ordinea de zi d-nul. Borza Traian preşedintele de şedinţă, declară închise lucrările şedinţei, mulţumind consilierilor pentru participare, după care urmează probleme diverse.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
BORZA TRAIAN
SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA
SUBA Ciprian Marian
VICEPRIMARUL COMUNEI
CV Viceprimar
PROCES – VERBAL încheiat în şedinta de îndată a Consiliului local al comunei Tomesti din data de 11.11.2020,ora 12.00
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROCES – VERBAL
încheiat în şedinta de îndată a Consiliului local al comunei
Tomesti din data de 11.11.2020,ora 12.00
Şedinta de îndată a Consiliului local Tomesti a fost convocata prin Dispozitia nr.52 din 09.11.2020 si se desfasoara la sediul Primăriei comunei Tomesti.
La sedinţă sunt prezenti 6 consilieri locali din cei 9 consilieri in functie precum şi domnul Borza Traian,următorul supleant pe lista PNL,care urmează să depună jurământul pentru funcţia de consilier local.
Domnul consilier Petruse Florin-Ilie si d-na consilier Olar Tania care sunt infectati cu virusul SARS-COV 2 nu se pot prezenta la sediul Primariei comunei Tomesti, dar au fost comectati la sistemul on-line si participa la sedinta de la domiciliu, unde sunt carantinati.
Alături de domnii consilieri la sedinta participa de drept ,dl.primar şi dna. Secretar general –Giurgiu Sanda
Totodată, doamna Giurgiu Sanda, secretar al comunei Tomesti reaminteşte consilierilor locali prezenţi, prevederile art. 228 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ şi anume :
„(1) Alesul local aflat in conflict de interese in conditiile prevazute de cartea I titlul IV din Legea nr. 161/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, are obligatia sa se abtina de la emiterea sau participarea la emiterea ori adoptarea actului administrativ, de la incheierea sau participarea la incheierea actului juridic respectiv, care ar putea produce un folos material pentru sine sau pentru:
a) sot, sotie sau rude ori afini pana la gradul al II-lea inclusiv;
b) orice persoana fizica sau juridica fata de care alesul local are calitatea de debitor al unei obligatii;
c) o societate la care detine calitatea de asociat unic ori functia de administrator sau de la care obtine venituri;
d) o alta autoritate din care face parte;
e) orice persoana fizica sau juridica, alta decat autoritatea din care face parte, care a facut o plata catre acesta sau a efectuat orice fel de cheltuieli ale acestuia;
f) asociatie sau fundatie din care face parte;
(2) In exercitarea functiei, consilierul local sau consilierul judetean aflat in una dintre situatiile prevazute la alin. (1) are obligatia sa anunte la inceputul sedintei consiliului local, respectiv a consiliului judetean interesul personal pe care il are la adoptarea hotararii respective, anunt care se consemneaza in mod obligatoriu in procesul-verbal al sedintei.
(3) Ulterior anuntarii interesului personal, consilierul local sau judetean nu mai este luat in calcul pentru cvorumul necesar adoptarii hotararii consiliului cu privire la care acesta si-a anuntat interesul si nu are drept de vot la adoptarea acestei hotarari.
(4) Actele administrative emise ori adoptate sau actele juridice incheiate cu incalcarea prevederilor alin. (1) sunt lovite de nulitate absoluta in conditiile Legii nr. 176/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.
(5) Fapta alesilor locali de a incalca prevederile alin. (1) si legislatia in materie privind conflictul de interese constituie abatere disciplinara si se sanctioneaza cu diminuarea indemnizatiei cu 10% pe o perioada de maximum 6 luni.”
Înainte de a intra în ordinea de zi, d-na secretar Giurgiu Sanda, in conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, consultă consilierii dacă au luat cunoştiinţă de conţinutul procesului-verbal de la şedinţa anterioară .
Luând la cunoştiinţă şi nefiind obiecţiuni sau observaţii, supune votului deschis al consilierilor procesul verbal, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” .
În continuare , d-na Giurgiu Sanda, secretarul comunei, da cuvantul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL sa prezinte ordinea de zi
Dl. primar, prezintă următoarea
ORDINE DE ZI :
1. Depunere juramant de catre dl. Borza Traian, consilier supleant ales la alegerile din 27.09.2020 pentru Consiliul local al comunei Tomesti al carui mandat a fost validat prin Incheierea nr. 1215/CC/2020 a Judecatoriei Brad .
2. Proiect de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta .
Initiat de primar .
3. Proiect de hotarare privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al comunei Tomesti in principalele domenii de activitate , precum si stabilirea componentei comisiilor de activitate.
Initiat de primar .
Şedinţa este condusă de către dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă,care supune la vot proiectul ordinii de zi,acesta fiind aprobat cu votul celor 8 consilieri în funcţie.
La primul punct al ordinii de zi ,dna.secretar general citeşte încheierea civilă nr.1215/CC/2020 prin care este validat mandatul de consilier local al d-lui Borza Traian ..În continuare,d-nul Borza Traian depune jurământul prevăzut de lege,urmând să se alăture apoi lucrărilor acestei şedinţe de îndată.
Continuând lucrările şedinţei ,
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul dlui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
In continuare dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă propune ca presedinte de sedinta pe dl. Borza Traian.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU , preşedintele de varsta, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 48.
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre , fiind urmat de dezbateri .
Se constată că prin proiectul de hotărâre,au fost propuse un număr de 3 comisii de specialitate,astfel:
Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica,apararea ordinii si linistii publice,a drepturilor cetatenilor – compusa din 3 membri precum şi
comisia pentru invatamant,sanatate,cultura,protectie sociala,activitati sportive si de agrement – compusa din 3 membri.
Denumirea celor trei comisii este supusă la vot iar cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă votează” pentru „.
În continuare,se propun membrii pentru Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
Dl.primar propune in comisia 1 sa faca parte
1. PAUL CRISTIAN-DUMITRU – presedinte
2. OLAR TANIA – secretar
3. PETRUSE FLORIN-ILIE – membru
In comisia de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor propune sa faca parte :
1. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU – presedinte
2. OPRISA SIMONEL FLORIN – secretar
3. BULZ TIBERIU – membru
Si din comisia de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
1. BANCIU LIOREAN-GHEORGHE – presedinte
2. LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN – secretar
3. BORZA TRAIAN – membru
Propunerea este supusă la vot şi este aprobată de către cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. BORZA TRAIAN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 49.
Epuizându-se problemele de pe ordinea de zi d-nul. Borza Traian preşedintele de şedinţă, declară închise lucrările şedinţei, mulţumind consilierilor pentru participare, după care urmează probleme diverse.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
BORZA TRAIAN
SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA
PROCES – VERBAL încheiat în şedinta de îndată a Consiliului local al comunei Tomesti din data de 11.11.2020,ora 12.00
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROCES – VERBAL
încheiat în şedinta de îndată a Consiliului local al comunei
Tomesti din data de 11.11.2020,ora 12.00
Şedinta de îndată a Consiliului local Tomesti a fost convocata prin Dispozitia nr.52 din 09.11.2020 si se desfasoara la sediul Primăriei comunei Tomesti.
La sedinţă sunt prezenti 6 consilieri locali din cei 9 consilieri in functie precum şi domnul Borza Traian,următorul supleant pe lista PNL,care urmează să depună jurământul pentru funcţia de consilier local.
Domnul consilier Petruse Florin-Ilie si d-na consilier Olar Tania care sunt infectati cu virusul SARS-COV 2 nu se pot prezenta la sediul Primariei comunei Tomesti, dar au fost comectati la sistemul on-line si participa la sedinta de la domiciliu, unde sunt carantinati.
Alături de domnii consilieri la sedinta participa de drept ,dl.primar şi dna. Secretar general –Giurgiu Sanda
Totodată, doamna Giurgiu Sanda, secretar al comunei Tomesti reaminteşte consilierilor locali prezenţi, prevederile art. 228 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ şi anume :
„(1) Alesul local aflat in conflict de interese in conditiile prevazute de cartea I titlul IV din Legea nr. 161/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, are obligatia sa se abtina de la emiterea sau participarea la emiterea ori adoptarea actului administrativ, de la incheierea sau participarea la incheierea actului juridic respectiv, care ar putea produce un folos material pentru sine sau pentru:
a) sot, sotie sau rude ori afini pana la gradul al II-lea inclusiv;
b) orice persoana fizica sau juridica fata de care alesul local are calitatea de debitor al unei obligatii;
c) o societate la care detine calitatea de asociat unic ori functia de administrator sau de la care obtine venituri;
d) o alta autoritate din care face parte;
e) orice persoana fizica sau juridica, alta decat autoritatea din care face parte, care a facut o plata catre acesta sau a efectuat orice fel de cheltuieli ale acestuia;
f) asociatie sau fundatie din care face parte;
(2) In exercitarea functiei, consilierul local sau consilierul judetean aflat in una dintre situatiile prevazute la alin. (1) are obligatia sa anunte la inceputul sedintei consiliului local, respectiv a consiliului judetean interesul personal pe care il are la adoptarea hotararii respective, anunt care se consemneaza in mod obligatoriu in procesul-verbal al sedintei.
(3) Ulterior anuntarii interesului personal, consilierul local sau judetean nu mai este luat in calcul pentru cvorumul necesar adoptarii hotararii consiliului cu privire la care acesta si-a anuntat interesul si nu are drept de vot la adoptarea acestei hotarari.
(4) Actele administrative emise ori adoptate sau actele juridice incheiate cu incalcarea prevederilor alin. (1) sunt lovite de nulitate absoluta in conditiile Legii nr. 176/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.
(5) Fapta alesilor locali de a incalca prevederile alin. (1) si legislatia in materie privind conflictul de interese constituie abatere disciplinara si se sanctioneaza cu diminuarea indemnizatiei cu 10% pe o perioada de maximum 6 luni.”
Înainte de a intra în ordinea de zi, d-na secretar Giurgiu Sanda, in conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, consultă consilierii dacă au luat cunoştiinţă de conţinutul procesului-verbal de la şedinţa anterioară .
Luând la cunoştiinţă şi nefiind obiecţiuni sau observaţii, supune votului deschis al consilierilor procesul verbal, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” .
În continuare , d-na Giurgiu Sanda, secretarul comunei, da cuvantul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL sa prezinte ordinea de zi
Dl. primar, prezintă următoarea
ORDINE DE ZI :
1. Depunere juramant de catre dl. Borza Traian, consilier supleant ales la alegerile din 27.09.2020 pentru Consiliul local al comunei Tomesti al carui mandat a fost validat prin Incheierea nr. 1215/CC/2020 a Judecatoriei Brad .
2. Proiect de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta .
Initiat de primar .
3. Proiect de hotarare privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al comunei Tomesti in principalele domenii de activitate , precum si stabilirea componentei comisiilor de activitate.
Initiat de primar .
Şedinţa este condusă de către dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă,care supune la vot proiectul ordinii de zi,acesta fiind aprobat cu votul celor 8 consilieri în funcţie.
La primul punct al ordinii de zi ,dna.secretar general citeşte încheierea civilă nr.1215/CC/2020 prin care este validat mandatul de consilier local al d-lui Borza Traian ..În continuare,d-nul Borza Traian depune jurământul prevăzut de lege,urmând să se alăture apoi lucrărilor acestei şedinţe de îndată.
Continuând lucrările şedinţei ,
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul dlui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
In continuare dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă propune ca presedinte de sedinta pe dl. Borza Traian.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU , preşedintele de varsta, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 48.
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre , fiind urmat de dezbateri .
Se constată că prin proiectul de hotărâre,au fost propuse un număr de 3 comisii de specialitate,astfel:
Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica,apararea ordinii si linistii publice,a drepturilor cetatenilor – compusa din 3 membri precum şi
comisia pentru invatamant,sanatate,cultura,protectie sociala,activitati sportive si de agrement – compusa din 3 membri.
Denumirea celor trei comisii este supusă la vot iar cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă votează” pentru „.
În continuare,se propun membrii pentru Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
Dl.primar propune in comisia 1 sa faca parte
1. PAUL CRISTIAN-DUMITRU – presedinte
2. OLAR TANIA – secretar
3. PETRUSE FLORIN-ILIE – membru
In comisia de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor propune sa faca parte :
1. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU – presedinte
2. OPRISA SIMONEL FLORIN – secretar
3. BULZ TIBERIU – membru
Si din comisia de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
1. BANCIU LIOREAN-GHEORGHE – presedinte
2. LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN – secretar
3. BORZA TRAIAN – membru
Propunerea este supusă la vot şi este aprobată de către cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. BORZA TRAIAN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 49.
Epuizându-se problemele de pe ordinea de zi d-nul. Borza Traian preşedintele de şedinţă, declară închise lucrările şedinţei, mulţumind consilierilor pentru participare, după care urmează probleme diverse.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
BORZA TRAIAN
SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA
Raport de activitate
PROCES – VERBAL încheiat în şedinta de îndată a Consiliului local al comunei Tomesti din data de 11.11.2020,ora 12.00
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROCES – VERBAL
încheiat în şedinta de îndată a Consiliului local al comunei
Tomesti din data de 11.11.2020,ora 12.00
Şedinta de îndată a Consiliului local Tomesti a fost convocata prin Dispozitia nr.52 din 09.11.2020 si se desfasoara la sediul Primăriei comunei Tomesti.
La sedinţă sunt prezenti 6 consilieri locali din cei 9 consilieri in functie precum şi domnul Borza Traian,următorul supleant pe lista PNL,care urmează să depună jurământul pentru funcţia de consilier local.
Domnul consilier Petruse Florin-Ilie si d-na consilier Olar Tania care sunt infectati cu virusul SARS-COV 2 nu se pot prezenta la sediul Primariei comunei Tomesti, dar au fost comectati la sistemul on-line si participa la sedinta de la domiciliu, unde sunt carantinati.
Alături de domnii consilieri la sedinta participa de drept ,dl.primar şi dna. Secretar general –Giurgiu Sanda
Totodată, doamna Giurgiu Sanda, secretar al comunei Tomesti reaminteşte consilierilor locali prezenţi, prevederile art. 228 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ şi anume :
„(1) Alesul local aflat in conflict de interese in conditiile prevazute de cartea I titlul IV din Legea nr. 161/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, are obligatia sa se abtina de la emiterea sau participarea la emiterea ori adoptarea actului administrativ, de la incheierea sau participarea la incheierea actului juridic respectiv, care ar putea produce un folos material pentru sine sau pentru:
a) sot, sotie sau rude ori afini pana la gradul al II-lea inclusiv;
b) orice persoana fizica sau juridica fata de care alesul local are calitatea de debitor al unei obligatii;
c) o societate la care detine calitatea de asociat unic ori functia de administrator sau de la care obtine venituri;
d) o alta autoritate din care face parte;
e) orice persoana fizica sau juridica, alta decat autoritatea din care face parte, care a facut o plata catre acesta sau a efectuat orice fel de cheltuieli ale acestuia;
f) asociatie sau fundatie din care face parte;
(2) In exercitarea functiei, consilierul local sau consilierul judetean aflat in una dintre situatiile prevazute la alin. (1) are obligatia sa anunte la inceputul sedintei consiliului local, respectiv a consiliului judetean interesul personal pe care il are la adoptarea hotararii respective, anunt care se consemneaza in mod obligatoriu in procesul-verbal al sedintei.
(3) Ulterior anuntarii interesului personal, consilierul local sau judetean nu mai este luat in calcul pentru cvorumul necesar adoptarii hotararii consiliului cu privire la care acesta si-a anuntat interesul si nu are drept de vot la adoptarea acestei hotarari.
(4) Actele administrative emise ori adoptate sau actele juridice incheiate cu incalcarea prevederilor alin. (1) sunt lovite de nulitate absoluta in conditiile Legii nr. 176/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.
(5) Fapta alesilor locali de a incalca prevederile alin. (1) si legislatia in materie privind conflictul de interese constituie abatere disciplinara si se sanctioneaza cu diminuarea indemnizatiei cu 10% pe o perioada de maximum 6 luni.”
Înainte de a intra în ordinea de zi, d-na secretar Giurgiu Sanda, in conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, consultă consilierii dacă au luat cunoştiinţă de conţinutul procesului-verbal de la şedinţa anterioară .
Luând la cunoştiinţă şi nefiind obiecţiuni sau observaţii, supune votului deschis al consilierilor procesul verbal, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” .
În continuare , d-na Giurgiu Sanda, secretarul comunei, da cuvantul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL sa prezinte ordinea de zi
Dl. primar, prezintă următoarea
ORDINE DE ZI :
1. Depunere juramant de catre dl. Borza Traian, consilier supleant ales la alegerile din 27.09.2020 pentru Consiliul local al comunei Tomesti al carui mandat a fost validat prin Incheierea nr. 1215/CC/2020 a Judecatoriei Brad .
2. Proiect de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta .
Initiat de primar .
3. Proiect de hotarare privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al comunei Tomesti in principalele domenii de activitate , precum si stabilirea componentei comisiilor de activitate.
Initiat de primar .
Şedinţa este condusă de către dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă,care supune la vot proiectul ordinii de zi,acesta fiind aprobat cu votul celor 8 consilieri în funcţie.
La primul punct al ordinii de zi ,dna.secretar general citeşte încheierea civilă nr.1215/CC/2020 prin care este validat mandatul de consilier local al d-lui Borza Traian ..În continuare,d-nul Borza Traian depune jurământul prevăzut de lege,urmând să se alăture apoi lucrărilor acestei şedinţe de îndată.
Continuând lucrările şedinţei ,
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul dlui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
In continuare dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă propune ca presedinte de sedinta pe dl. Borza Traian.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU , preşedintele de varsta, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 48.
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre , fiind urmat de dezbateri .
Se constată că prin proiectul de hotărâre,au fost propuse un număr de 3 comisii de specialitate,astfel:
Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica,apararea ordinii si linistii publice,a drepturilor cetatenilor – compusa din 3 membri precum şi
comisia pentru invatamant,sanatate,cultura,protectie sociala,activitati sportive si de agrement – compusa din 3 membri.
Denumirea celor trei comisii este supusă la vot iar cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă votează” pentru „.
În continuare,se propun membrii pentru Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
Dl.primar propune in comisia 1 sa faca parte
1. PAUL CRISTIAN-DUMITRU – presedinte
2. OLAR TANIA – secretar
3. PETRUSE FLORIN-ILIE – membru
In comisia de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor propune sa faca parte :
1. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU – presedinte
2. OPRISA SIMONEL FLORIN – secretar
3. BULZ TIBERIU – membru
Si din comisia de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
1. BANCIU LIOREAN-GHEORGHE – presedinte
2. LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN – secretar
3. BORZA TRAIAN – membru
Propunerea este supusă la vot şi este aprobată de către cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. BORZA TRAIAN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 49.
Epuizându-se problemele de pe ordinea de zi d-nul. Borza Traian preşedintele de şedinţă, declară închise lucrările şedinţei, mulţumind consilierilor pentru participare, după care urmează probleme diverse.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
BORZA TRAIAN
SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA
Documente emise de Primăria comunei TOMEȘTI
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Raportul anual de aplicare a legii 544/2001
PROCES – VERBAL încheiat în şedinta de îndată a Consiliului local al comunei Tomesti din data de 11.11.2020,ora 12.00
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROCES – VERBAL
încheiat în şedinta de îndată a Consiliului local al comunei
Tomesti din data de 11.11.2020,ora 12.00
Şedinta de îndată a Consiliului local Tomesti a fost convocata prin Dispozitia nr.52 din 09.11.2020 si se desfasoara la sediul Primăriei comunei Tomesti.
La sedinţă sunt prezenti 6 consilieri locali din cei 9 consilieri in functie precum şi domnul Borza Traian,următorul supleant pe lista PNL,care urmează să depună jurământul pentru funcţia de consilier local.
Domnul consilier Petruse Florin-Ilie si d-na consilier Olar Tania care sunt infectati cu virusul SARS-COV 2 nu se pot prezenta la sediul Primariei comunei Tomesti, dar au fost comectati la sistemul on-line si participa la sedinta de la domiciliu, unde sunt carantinati.
Alături de domnii consilieri la sedinta participa de drept ,dl.primar şi dna. Secretar general –Giurgiu Sanda
Totodată, doamna Giurgiu Sanda, secretar al comunei Tomesti reaminteşte consilierilor locali prezenţi, prevederile art. 228 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ şi anume :
„(1) Alesul local aflat in conflict de interese in conditiile prevazute de cartea I titlul IV din Legea nr. 161/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, are obligatia sa se abtina de la emiterea sau participarea la emiterea ori adoptarea actului administrativ, de la incheierea sau participarea la incheierea actului juridic respectiv, care ar putea produce un folos material pentru sine sau pentru:
a) sot, sotie sau rude ori afini pana la gradul al II-lea inclusiv;
b) orice persoana fizica sau juridica fata de care alesul local are calitatea de debitor al unei obligatii;
c) o societate la care detine calitatea de asociat unic ori functia de administrator sau de la care obtine venituri;
d) o alta autoritate din care face parte;
e) orice persoana fizica sau juridica, alta decat autoritatea din care face parte, care a facut o plata catre acesta sau a efectuat orice fel de cheltuieli ale acestuia;
f) asociatie sau fundatie din care face parte;
(2) In exercitarea functiei, consilierul local sau consilierul judetean aflat in una dintre situatiile prevazute la alin. (1) are obligatia sa anunte la inceputul sedintei consiliului local, respectiv a consiliului judetean interesul personal pe care il are la adoptarea hotararii respective, anunt care se consemneaza in mod obligatoriu in procesul-verbal al sedintei.
(3) Ulterior anuntarii interesului personal, consilierul local sau judetean nu mai este luat in calcul pentru cvorumul necesar adoptarii hotararii consiliului cu privire la care acesta si-a anuntat interesul si nu are drept de vot la adoptarea acestei hotarari.
(4) Actele administrative emise ori adoptate sau actele juridice incheiate cu incalcarea prevederilor alin. (1) sunt lovite de nulitate absoluta in conditiile Legii nr. 176/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.
(5) Fapta alesilor locali de a incalca prevederile alin. (1) si legislatia in materie privind conflictul de interese constituie abatere disciplinara si se sanctioneaza cu diminuarea indemnizatiei cu 10% pe o perioada de maximum 6 luni.”
Înainte de a intra în ordinea de zi, d-na secretar Giurgiu Sanda, in conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, consultă consilierii dacă au luat cunoştiinţă de conţinutul procesului-verbal de la şedinţa anterioară .
Luând la cunoştiinţă şi nefiind obiecţiuni sau observaţii, supune votului deschis al consilierilor procesul verbal, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” .
În continuare , d-na Giurgiu Sanda, secretarul comunei, da cuvantul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL sa prezinte ordinea de zi
Dl. primar, prezintă următoarea
ORDINE DE ZI :
1. Depunere juramant de catre dl. Borza Traian, consilier supleant ales la alegerile din 27.09.2020 pentru Consiliul local al comunei Tomesti al carui mandat a fost validat prin Incheierea nr. 1215/CC/2020 a Judecatoriei Brad .
2. Proiect de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta .
Initiat de primar .
3. Proiect de hotarare privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al comunei Tomesti in principalele domenii de activitate , precum si stabilirea componentei comisiilor de activitate.
Initiat de primar .
Şedinţa este condusă de către dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă,care supune la vot proiectul ordinii de zi,acesta fiind aprobat cu votul celor 8 consilieri în funcţie.
La primul punct al ordinii de zi ,dna.secretar general citeşte încheierea civilă nr.1215/CC/2020 prin care este validat mandatul de consilier local al d-lui Borza Traian ..În continuare,d-nul Borza Traian depune jurământul prevăzut de lege,urmând să se alăture apoi lucrărilor acestei şedinţe de îndată.
Continuând lucrările şedinţei ,
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul dlui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
In continuare dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă propune ca presedinte de sedinta pe dl. Borza Traian.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU , preşedintele de varsta, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 48.
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre , fiind urmat de dezbateri .
Se constată că prin proiectul de hotărâre,au fost propuse un număr de 3 comisii de specialitate,astfel:
Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica,apararea ordinii si linistii publice,a drepturilor cetatenilor – compusa din 3 membri precum şi
comisia pentru invatamant,sanatate,cultura,protectie sociala,activitati sportive si de agrement – compusa din 3 membri.
Denumirea celor trei comisii este supusă la vot iar cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă votează” pentru „.
În continuare,se propun membrii pentru Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
Dl.primar propune in comisia 1 sa faca parte
1. PAUL CRISTIAN-DUMITRU – presedinte
2. OLAR TANIA – secretar
3. PETRUSE FLORIN-ILIE – membru
In comisia de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor propune sa faca parte :
1. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU – presedinte
2. OPRISA SIMONEL FLORIN – secretar
3. BULZ TIBERIU – membru
Si din comisia de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
1. BANCIU LIOREAN-GHEORGHE – presedinte
2. LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN – secretar
3. BORZA TRAIAN – membru
Propunerea este supusă la vot şi este aprobată de către cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. BORZA TRAIAN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 49.
Epuizându-se problemele de pe ordinea de zi d-nul. Borza Traian preşedintele de şedinţă, declară închise lucrările şedinţei, mulţumind consilierilor pentru participare, după care urmează probleme diverse.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
BORZA TRAIAN
SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA
Raportul anual de aplicare a legii 52/2003
PROCES – VERBAL încheiat în şedinta de îndată a Consiliului local al comunei Tomesti din data de 11.11.2020,ora 12.00
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROCES – VERBAL
încheiat în şedinta de îndată a Consiliului local al comunei
Tomesti din data de 11.11.2020,ora 12.00
Şedinta de îndată a Consiliului local Tomesti a fost convocata prin Dispozitia nr.52 din 09.11.2020 si se desfasoara la sediul Primăriei comunei Tomesti.
La sedinţă sunt prezenti 6 consilieri locali din cei 9 consilieri in functie precum şi domnul Borza Traian,următorul supleant pe lista PNL,care urmează să depună jurământul pentru funcţia de consilier local.
Domnul consilier Petruse Florin-Ilie si d-na consilier Olar Tania care sunt infectati cu virusul SARS-COV 2 nu se pot prezenta la sediul Primariei comunei Tomesti, dar au fost comectati la sistemul on-line si participa la sedinta de la domiciliu, unde sunt carantinati.
Alături de domnii consilieri la sedinta participa de drept ,dl.primar şi dna. Secretar general –Giurgiu Sanda
Totodată, doamna Giurgiu Sanda, secretar al comunei Tomesti reaminteşte consilierilor locali prezenţi, prevederile art. 228 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ şi anume :
„(1) Alesul local aflat in conflict de interese in conditiile prevazute de cartea I titlul IV din Legea nr. 161/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, are obligatia sa se abtina de la emiterea sau participarea la emiterea ori adoptarea actului administrativ, de la incheierea sau participarea la incheierea actului juridic respectiv, care ar putea produce un folos material pentru sine sau pentru:
a) sot, sotie sau rude ori afini pana la gradul al II-lea inclusiv;
b) orice persoana fizica sau juridica fata de care alesul local are calitatea de debitor al unei obligatii;
c) o societate la care detine calitatea de asociat unic ori functia de administrator sau de la care obtine venituri;
d) o alta autoritate din care face parte;
e) orice persoana fizica sau juridica, alta decat autoritatea din care face parte, care a facut o plata catre acesta sau a efectuat orice fel de cheltuieli ale acestuia;
f) asociatie sau fundatie din care face parte;
(2) In exercitarea functiei, consilierul local sau consilierul judetean aflat in una dintre situatiile prevazute la alin. (1) are obligatia sa anunte la inceputul sedintei consiliului local, respectiv a consiliului judetean interesul personal pe care il are la adoptarea hotararii respective, anunt care se consemneaza in mod obligatoriu in procesul-verbal al sedintei.
(3) Ulterior anuntarii interesului personal, consilierul local sau judetean nu mai este luat in calcul pentru cvorumul necesar adoptarii hotararii consiliului cu privire la care acesta si-a anuntat interesul si nu are drept de vot la adoptarea acestei hotarari.
(4) Actele administrative emise ori adoptate sau actele juridice incheiate cu incalcarea prevederilor alin. (1) sunt lovite de nulitate absoluta in conditiile Legii nr. 176/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.
(5) Fapta alesilor locali de a incalca prevederile alin. (1) si legislatia in materie privind conflictul de interese constituie abatere disciplinara si se sanctioneaza cu diminuarea indemnizatiei cu 10% pe o perioada de maximum 6 luni.”
Înainte de a intra în ordinea de zi, d-na secretar Giurgiu Sanda, in conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, consultă consilierii dacă au luat cunoştiinţă de conţinutul procesului-verbal de la şedinţa anterioară .
Luând la cunoştiinţă şi nefiind obiecţiuni sau observaţii, supune votului deschis al consilierilor procesul verbal, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” .
În continuare , d-na Giurgiu Sanda, secretarul comunei, da cuvantul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL sa prezinte ordinea de zi
Dl. primar, prezintă următoarea
ORDINE DE ZI :
1. Depunere juramant de catre dl. Borza Traian, consilier supleant ales la alegerile din 27.09.2020 pentru Consiliul local al comunei Tomesti al carui mandat a fost validat prin Incheierea nr. 1215/CC/2020 a Judecatoriei Brad .
2. Proiect de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta .
Initiat de primar .
3. Proiect de hotarare privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al comunei Tomesti in principalele domenii de activitate , precum si stabilirea componentei comisiilor de activitate.
Initiat de primar .
Şedinţa este condusă de către dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă,care supune la vot proiectul ordinii de zi,acesta fiind aprobat cu votul celor 8 consilieri în funcţie.
La primul punct al ordinii de zi ,dna.secretar general citeşte încheierea civilă nr.1215/CC/2020 prin care este validat mandatul de consilier local al d-lui Borza Traian ..În continuare,d-nul Borza Traian depune jurământul prevăzut de lege,urmând să se alăture apoi lucrărilor acestei şedinţe de îndată.
Continuând lucrările şedinţei ,
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul dlui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
In continuare dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă propune ca presedinte de sedinta pe dl. Borza Traian.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU , preşedintele de varsta, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 48.
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre , fiind urmat de dezbateri .
Se constată că prin proiectul de hotărâre,au fost propuse un număr de 3 comisii de specialitate,astfel:
Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica,apararea ordinii si linistii publice,a drepturilor cetatenilor – compusa din 3 membri precum şi
comisia pentru invatamant,sanatate,cultura,protectie sociala,activitati sportive si de agrement – compusa din 3 membri.
Denumirea celor trei comisii este supusă la vot iar cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă votează” pentru „.
În continuare,se propun membrii pentru Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
Dl.primar propune in comisia 1 sa faca parte
1. PAUL CRISTIAN-DUMITRU – presedinte
2. OLAR TANIA – secretar
3. PETRUSE FLORIN-ILIE – membru
In comisia de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor propune sa faca parte :
1. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU – presedinte
2. OPRISA SIMONEL FLORIN – secretar
3. BULZ TIBERIU – membru
Si din comisia de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
1. BANCIU LIOREAN-GHEORGHE – presedinte
2. LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN – secretar
3. BORZA TRAIAN – membru
Propunerea este supusă la vot şi este aprobată de către cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. BORZA TRAIAN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 49.
Epuizându-se problemele de pe ordinea de zi d-nul. Borza Traian preşedintele de şedinţă, declară închise lucrările şedinţei, mulţumind consilierilor pentru participare, după care urmează probleme diverse.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
BORZA TRAIAN
SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA
Buletin informativ & studii & probleme ale comunității
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Aparatul propriu și de specialitate al Primarului comunei TOMEȘTI
ORGANIGRAMA
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROCES – VERBAL
încheiat în şedinta de îndată a Consiliului local al comunei
Tomesti din data de 11.11.2020,ora 12.00
Şedinta de îndată a Consiliului local Tomesti a fost convocata prin Dispozitia nr.52 din 09.11.2020 si se desfasoara la sediul Primăriei comunei Tomesti.
La sedinţă sunt prezenti 6 consilieri locali din cei 9 consilieri in functie precum şi domnul Borza Traian,următorul supleant pe lista PNL,care urmează să depună jurământul pentru funcţia de consilier local.
Domnul consilier Petruse Florin-Ilie si d-na consilier Olar Tania care sunt infectati cu virusul SARS-COV 2 nu se pot prezenta la sediul Primariei comunei Tomesti, dar au fost comectati la sistemul on-line si participa la sedinta de la domiciliu, unde sunt carantinati.
Alături de domnii consilieri la sedinta participa de drept ,dl.primar şi dna. Secretar general –Giurgiu Sanda
Totodată, doamna Giurgiu Sanda, secretar al comunei Tomesti reaminteşte consilierilor locali prezenţi, prevederile art. 228 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ şi anume :
„(1) Alesul local aflat in conflict de interese in conditiile prevazute de cartea I titlul IV din Legea nr. 161/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, are obligatia sa se abtina de la emiterea sau participarea la emiterea ori adoptarea actului administrativ, de la incheierea sau participarea la incheierea actului juridic respectiv, care ar putea produce un folos material pentru sine sau pentru:
a) sot, sotie sau rude ori afini pana la gradul al II-lea inclusiv;
b) orice persoana fizica sau juridica fata de care alesul local are calitatea de debitor al unei obligatii;
c) o societate la care detine calitatea de asociat unic ori functia de administrator sau de la care obtine venituri;
d) o alta autoritate din care face parte;
e) orice persoana fizica sau juridica, alta decat autoritatea din care face parte, care a facut o plata catre acesta sau a efectuat orice fel de cheltuieli ale acestuia;
f) asociatie sau fundatie din care face parte;
(2) In exercitarea functiei, consilierul local sau consilierul judetean aflat in una dintre situatiile prevazute la alin. (1) are obligatia sa anunte la inceputul sedintei consiliului local, respectiv a consiliului judetean interesul personal pe care il are la adoptarea hotararii respective, anunt care se consemneaza in mod obligatoriu in procesul-verbal al sedintei.
(3) Ulterior anuntarii interesului personal, consilierul local sau judetean nu mai este luat in calcul pentru cvorumul necesar adoptarii hotararii consiliului cu privire la care acesta si-a anuntat interesul si nu are drept de vot la adoptarea acestei hotarari.
(4) Actele administrative emise ori adoptate sau actele juridice incheiate cu incalcarea prevederilor alin. (1) sunt lovite de nulitate absoluta in conditiile Legii nr. 176/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.
(5) Fapta alesilor locali de a incalca prevederile alin. (1) si legislatia in materie privind conflictul de interese constituie abatere disciplinara si se sanctioneaza cu diminuarea indemnizatiei cu 10% pe o perioada de maximum 6 luni.”
Înainte de a intra în ordinea de zi, d-na secretar Giurgiu Sanda, in conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, consultă consilierii dacă au luat cunoştiinţă de conţinutul procesului-verbal de la şedinţa anterioară .
Luând la cunoştiinţă şi nefiind obiecţiuni sau observaţii, supune votului deschis al consilierilor procesul verbal, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” .
În continuare , d-na Giurgiu Sanda, secretarul comunei, da cuvantul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL sa prezinte ordinea de zi
Dl. primar, prezintă următoarea
ORDINE DE ZI :
1. Depunere juramant de catre dl. Borza Traian, consilier supleant ales la alegerile din 27.09.2020 pentru Consiliul local al comunei Tomesti al carui mandat a fost validat prin Incheierea nr. 1215/CC/2020 a Judecatoriei Brad .
2. Proiect de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta .
Initiat de primar .
3. Proiect de hotarare privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al comunei Tomesti in principalele domenii de activitate , precum si stabilirea componentei comisiilor de activitate.
Initiat de primar .
Şedinţa este condusă de către dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă,care supune la vot proiectul ordinii de zi,acesta fiind aprobat cu votul celor 8 consilieri în funcţie.
La primul punct al ordinii de zi ,dna.secretar general citeşte încheierea civilă nr.1215/CC/2020 prin care este validat mandatul de consilier local al d-lui Borza Traian ..În continuare,d-nul Borza Traian depune jurământul prevăzut de lege,urmând să se alăture apoi lucrărilor acestei şedinţe de îndată.
Continuând lucrările şedinţei ,
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul dlui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
In continuare dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă propune ca presedinte de sedinta pe dl. Borza Traian.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU , preşedintele de varsta, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 48.
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre , fiind urmat de dezbateri .
Se constată că prin proiectul de hotărâre,au fost propuse un număr de 3 comisii de specialitate,astfel:
Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica,apararea ordinii si linistii publice,a drepturilor cetatenilor – compusa din 3 membri precum şi
comisia pentru invatamant,sanatate,cultura,protectie sociala,activitati sportive si de agrement – compusa din 3 membri.
Denumirea celor trei comisii este supusă la vot iar cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă votează” pentru „.
În continuare,se propun membrii pentru Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
Dl.primar propune in comisia 1 sa faca parte
1. PAUL CRISTIAN-DUMITRU – presedinte
2. OLAR TANIA – secretar
3. PETRUSE FLORIN-ILIE – membru
In comisia de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor propune sa faca parte :
1. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU – presedinte
2. OPRISA SIMONEL FLORIN – secretar
3. BULZ TIBERIU – membru
Si din comisia de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
1. BANCIU LIOREAN-GHEORGHE – presedinte
2. LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN – secretar
3. BORZA TRAIAN – membru
Propunerea este supusă la vot şi este aprobată de către cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. BORZA TRAIAN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 49.
Epuizându-se problemele de pe ordinea de zi d-nul. Borza Traian preşedintele de şedinţă, declară închise lucrările şedinţei, mulţumind consilierilor pentru participare, după care urmează probleme diverse.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
BORZA TRAIAN
SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA
Cariere și posturi vacante
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Declarații de avere și de interese ale funcționarilor publici din cadrul Primăriei comunei Tomești
PROCES – VERBAL încheiat în şedinta de îndată a Consiliului local al comunei Tomesti din data de 11.11.2020,ora 12.00
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROCES – VERBAL
încheiat în şedinta de îndată a Consiliului local al comunei
Tomesti din data de 11.11.2020,ora 12.00
Şedinta de îndată a Consiliului local Tomesti a fost convocata prin Dispozitia nr.52 din 09.11.2020 si se desfasoara la sediul Primăriei comunei Tomesti.
La sedinţă sunt prezenti 6 consilieri locali din cei 9 consilieri in functie precum şi domnul Borza Traian,următorul supleant pe lista PNL,care urmează să depună jurământul pentru funcţia de consilier local.
Domnul consilier Petruse Florin-Ilie si d-na consilier Olar Tania care sunt infectati cu virusul SARS-COV 2 nu se pot prezenta la sediul Primariei comunei Tomesti, dar au fost comectati la sistemul on-line si participa la sedinta de la domiciliu, unde sunt carantinati.
Alături de domnii consilieri la sedinta participa de drept ,dl.primar şi dna. Secretar general –Giurgiu Sanda
Totodată, doamna Giurgiu Sanda, secretar al comunei Tomesti reaminteşte consilierilor locali prezenţi, prevederile art. 228 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ şi anume :
„(1) Alesul local aflat in conflict de interese in conditiile prevazute de cartea I titlul IV din Legea nr. 161/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, are obligatia sa se abtina de la emiterea sau participarea la emiterea ori adoptarea actului administrativ, de la incheierea sau participarea la incheierea actului juridic respectiv, care ar putea produce un folos material pentru sine sau pentru:
a) sot, sotie sau rude ori afini pana la gradul al II-lea inclusiv;
b) orice persoana fizica sau juridica fata de care alesul local are calitatea de debitor al unei obligatii;
c) o societate la care detine calitatea de asociat unic ori functia de administrator sau de la care obtine venituri;
d) o alta autoritate din care face parte;
e) orice persoana fizica sau juridica, alta decat autoritatea din care face parte, care a facut o plata catre acesta sau a efectuat orice fel de cheltuieli ale acestuia;
f) asociatie sau fundatie din care face parte;
(2) In exercitarea functiei, consilierul local sau consilierul judetean aflat in una dintre situatiile prevazute la alin. (1) are obligatia sa anunte la inceputul sedintei consiliului local, respectiv a consiliului judetean interesul personal pe care il are la adoptarea hotararii respective, anunt care se consemneaza in mod obligatoriu in procesul-verbal al sedintei.
(3) Ulterior anuntarii interesului personal, consilierul local sau judetean nu mai este luat in calcul pentru cvorumul necesar adoptarii hotararii consiliului cu privire la care acesta si-a anuntat interesul si nu are drept de vot la adoptarea acestei hotarari.
(4) Actele administrative emise ori adoptate sau actele juridice incheiate cu incalcarea prevederilor alin. (1) sunt lovite de nulitate absoluta in conditiile Legii nr. 176/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.
(5) Fapta alesilor locali de a incalca prevederile alin. (1) si legislatia in materie privind conflictul de interese constituie abatere disciplinara si se sanctioneaza cu diminuarea indemnizatiei cu 10% pe o perioada de maximum 6 luni.”
Înainte de a intra în ordinea de zi, d-na secretar Giurgiu Sanda, in conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, consultă consilierii dacă au luat cunoştiinţă de conţinutul procesului-verbal de la şedinţa anterioară .
Luând la cunoştiinţă şi nefiind obiecţiuni sau observaţii, supune votului deschis al consilierilor procesul verbal, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” .
În continuare , d-na Giurgiu Sanda, secretarul comunei, da cuvantul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL sa prezinte ordinea de zi
Dl. primar, prezintă următoarea
ORDINE DE ZI :
1. Depunere juramant de catre dl. Borza Traian, consilier supleant ales la alegerile din 27.09.2020 pentru Consiliul local al comunei Tomesti al carui mandat a fost validat prin Incheierea nr. 1215/CC/2020 a Judecatoriei Brad .
2. Proiect de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta .
Initiat de primar .
3. Proiect de hotarare privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al comunei Tomesti in principalele domenii de activitate , precum si stabilirea componentei comisiilor de activitate.
Initiat de primar .
Şedinţa este condusă de către dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă,care supune la vot proiectul ordinii de zi,acesta fiind aprobat cu votul celor 8 consilieri în funcţie.
La primul punct al ordinii de zi ,dna.secretar general citeşte încheierea civilă nr.1215/CC/2020 prin care este validat mandatul de consilier local al d-lui Borza Traian ..În continuare,d-nul Borza Traian depune jurământul prevăzut de lege,urmând să se alăture apoi lucrărilor acestei şedinţe de îndată.
Continuând lucrările şedinţei ,
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul dlui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
In continuare dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă propune ca presedinte de sedinta pe dl. Borza Traian.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU , preşedintele de varsta, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 48.
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre , fiind urmat de dezbateri .
Se constată că prin proiectul de hotărâre,au fost propuse un număr de 3 comisii de specialitate,astfel:
Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica,apararea ordinii si linistii publice,a drepturilor cetatenilor – compusa din 3 membri precum şi
comisia pentru invatamant,sanatate,cultura,protectie sociala,activitati sportive si de agrement – compusa din 3 membri.
Denumirea celor trei comisii este supusă la vot iar cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă votează” pentru „.
În continuare,se propun membrii pentru Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
Dl.primar propune in comisia 1 sa faca parte
1. PAUL CRISTIAN-DUMITRU – presedinte
2. OLAR TANIA – secretar
3. PETRUSE FLORIN-ILIE – membru
In comisia de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor propune sa faca parte :
1. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU – presedinte
2. OPRISA SIMONEL FLORIN – secretar
3. BULZ TIBERIU – membru
Si din comisia de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
1. BANCIU LIOREAN-GHEORGHE – presedinte
2. LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN – secretar
3. BORZA TRAIAN – membru
Propunerea este supusă la vot şi este aprobată de către cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. BORZA TRAIAN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 49.
Epuizându-se problemele de pe ordinea de zi d-nul. Borza Traian preşedintele de şedinţă, declară închise lucrările şedinţei, mulţumind consilierilor pentru participare, după care urmează probleme diverse.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
BORZA TRAIAN
SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA
Veniturile salariale ale funcționarilor din cadrul aparatului de specialitatea al primarului și din subordinea Consiliului Local
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROCES – VERBAL
încheiat în şedinta de îndată a Consiliului local al comunei
Tomesti din data de 11.11.2020,ora 12.00
Şedinta de îndată a Consiliului local Tomesti a fost convocata prin Dispozitia nr.52 din 09.11.2020 si se desfasoara la sediul Primăriei comunei Tomesti.
La sedinţă sunt prezenti 6 consilieri locali din cei 9 consilieri in functie precum şi domnul Borza Traian,următorul supleant pe lista PNL,care urmează să depună jurământul pentru funcţia de consilier local.
Domnul consilier Petruse Florin-Ilie si d-na consilier Olar Tania care sunt infectati cu virusul SARS-COV 2 nu se pot prezenta la sediul Primariei comunei Tomesti, dar au fost comectati la sistemul on-line si participa la sedinta de la domiciliu, unde sunt carantinati.
Alături de domnii consilieri la sedinta participa de drept ,dl.primar şi dna. Secretar general –Giurgiu Sanda
Totodată, doamna Giurgiu Sanda, secretar al comunei Tomesti reaminteşte consilierilor locali prezenţi, prevederile art. 228 din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ şi anume :
„(1) Alesul local aflat in conflict de interese in conditiile prevazute de cartea I titlul IV din Legea nr. 161/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, are obligatia sa se abtina de la emiterea sau participarea la emiterea ori adoptarea actului administrativ, de la incheierea sau participarea la incheierea actului juridic respectiv, care ar putea produce un folos material pentru sine sau pentru:
a) sot, sotie sau rude ori afini pana la gradul al II-lea inclusiv;
b) orice persoana fizica sau juridica fata de care alesul local are calitatea de debitor al unei obligatii;
c) o societate la care detine calitatea de asociat unic ori functia de administrator sau de la care obtine venituri;
d) o alta autoritate din care face parte;
e) orice persoana fizica sau juridica, alta decat autoritatea din care face parte, care a facut o plata catre acesta sau a efectuat orice fel de cheltuieli ale acestuia;
f) asociatie sau fundatie din care face parte;
(2) In exercitarea functiei, consilierul local sau consilierul judetean aflat in una dintre situatiile prevazute la alin. (1) are obligatia sa anunte la inceputul sedintei consiliului local, respectiv a consiliului judetean interesul personal pe care il are la adoptarea hotararii respective, anunt care se consemneaza in mod obligatoriu in procesul-verbal al sedintei.
(3) Ulterior anuntarii interesului personal, consilierul local sau judetean nu mai este luat in calcul pentru cvorumul necesar adoptarii hotararii consiliului cu privire la care acesta si-a anuntat interesul si nu are drept de vot la adoptarea acestei hotarari.
(4) Actele administrative emise ori adoptate sau actele juridice incheiate cu incalcarea prevederilor alin. (1) sunt lovite de nulitate absoluta in conditiile Legii nr. 176/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.
(5) Fapta alesilor locali de a incalca prevederile alin. (1) si legislatia in materie privind conflictul de interese constituie abatere disciplinara si se sanctioneaza cu diminuarea indemnizatiei cu 10% pe o perioada de maximum 6 luni.”
Înainte de a intra în ordinea de zi, d-na secretar Giurgiu Sanda, in conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, consultă consilierii dacă au luat cunoştiinţă de conţinutul procesului-verbal de la şedinţa anterioară .
Luând la cunoştiinţă şi nefiind obiecţiuni sau observaţii, supune votului deschis al consilierilor procesul verbal, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” .
În continuare , d-na Giurgiu Sanda, secretarul comunei, da cuvantul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL sa prezinte ordinea de zi
Dl. primar, prezintă următoarea
ORDINE DE ZI :
1. Depunere juramant de catre dl. Borza Traian, consilier supleant ales la alegerile din 27.09.2020 pentru Consiliul local al comunei Tomesti al carui mandat a fost validat prin Incheierea nr. 1215/CC/2020 a Judecatoriei Brad .
2. Proiect de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta .
Initiat de primar .
3. Proiect de hotarare privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al comunei Tomesti in principalele domenii de activitate , precum si stabilirea componentei comisiilor de activitate.
Initiat de primar .
Şedinţa este condusă de către dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă,care supune la vot proiectul ordinii de zi,acesta fiind aprobat cu votul celor 8 consilieri în funcţie.
La primul punct al ordinii de zi ,dna.secretar general citeşte încheierea civilă nr.1215/CC/2020 prin care este validat mandatul de consilier local al d-lui Borza Traian ..În continuare,d-nul Borza Traian depune jurământul prevăzut de lege,urmând să se alăture apoi lucrărilor acestei şedinţe de îndată.
Continuând lucrările şedinţei ,
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul dlui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre şi celălalte materiale ce-l însoţesc , fiind urmat de dezbateri .
In continuare dl.Tamas Octavian-Tiberiu ,preşedintele de vârstă propune ca presedinte de sedinta pe dl. Borza Traian.
Nefiind alti înscrişi la cuvânt, d-nul. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU , preşedintele de varsta, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 48.
La pct. 2 ,din ordinea de zi , se dă cuvântul d-lui primar VASIU ADRIAN VIOREL pentru a prezenta referatul de aprobare la proiectul de hotărâre , fiind urmat de dezbateri .
Se constată că prin proiectul de hotărâre,au fost propuse un număr de 3 comisii de specialitate,astfel:
Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica,apararea ordinii si linistii publice,a drepturilor cetatenilor – compusa din 3 membri precum şi
comisia pentru invatamant,sanatate,cultura,protectie sociala,activitati sportive si de agrement – compusa din 3 membri.
Denumirea celor trei comisii este supusă la vot iar cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă votează” pentru „.
În continuare,se propun membrii pentru Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico sociala,buget,finante,administrarea domeniului public si privat al comunei,agricultura,gospodarire comunala,protectia mediului,servicii si comert – compusa din 3 membri,
Dl.primar propune in comisia 1 sa faca parte
1. PAUL CRISTIAN-DUMITRU – presedinte
2. OLAR TANIA – secretar
3. PETRUSE FLORIN-ILIE – membru
In comisia de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor propune sa faca parte :
1. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU – presedinte
2. OPRISA SIMONEL FLORIN – secretar
3. BULZ TIBERIU – membru
Si din comisia de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement
1. BANCIU LIOREAN-GHEORGHE – presedinte
2. LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN – secretar
3. BORZA TRAIAN – membru
Propunerea este supusă la vot şi este aprobată de către cei 9 consilieri locali prezenţi la şedinţă.
Nefiind înscrişi la cuvânt, d-nul. BORZA TRAIAN, preşedintele de şedinţă, supune votului deschis al consilierilor proiectul de hotărâre, începând cu titlul hotărârii, urmând cu fiecare art. în parte, fiind aprobat cu 9 voturi „pentru” ,fiind adoptată hotărârea nr. 49.
Epuizându-se problemele de pe ordinea de zi d-nul. Borza Traian preşedintele de şedinţă, declară închise lucrările şedinţei, mulţumind consilierilor pentru participare, după care urmează probleme diverse.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
BORZA TRAIAN
SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA