PRIMĂRIA COMUNEI TOMEȘTI
Adresa noastră
Comuna Tomești, sat Tomești, str. Principală nr. 50, jud.Hunedoara, cod poștal 337470
tel/fax 0254681889, e-mail: primariatomesti.hd@gmail.com
:: actualizez
Legile care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei
- Legea 188/1999 privind statutul funcționarilor publici, republicată
- Legea 7/2004 privind Codul de conduită al funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare
- Legea 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică
- Legea 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public, cu modificările și completările ulterioare
- HG 123/2002 pentru Aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public
- Legea 215/2001 a administrației publice locale, republicată
- Legea 544/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările ulterioare
- Legea 53/2003, codul Muncii.
Regulamente
- asigura respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor, a prevederilor Constitutiei, precum si punerea in aplicare a legilor, a decretelor Presedintelui Romaniei, a hotararilor si ordonantelor Guvernului, dispune masurile necesare si acorda sprijin pentru aplicarea ordinelor si instructiunilor cu caracter noprmativ ale ministrilor si ale celorlalti conducatori ai autoritatilor administratiei publice centrale, precum si a hotararilor consiliului judetean,
- asigura aducerea la ideplinire a hotararilor consiliul local. In situatia in care apreciaza ca o hotarare este ilegala, in termen de 3 zile de la adoptare il sesizeaza pe prefect,
- poate propune consiliului local consultarea populatiei prin referendum, cu privire la problemele locale de interes deosebit. Pe baza hotararii consiliului local ia masuri pentru organizarea acestei consultari, in conditiile legii,
- prezinta consiliului local, anual sau ori de cate ori este necesar, informari, privind starea economica si sociala a comunei sau a orasului, in concordanta cu atributiile ce revin autoritatilor administratiei publice locale, precum si informari asupra modului de aducere la indeplinire a hotararilur consiliului local,
- intocmeste proiectul bugetului local si contul de incheiere a exercitiul bugetar si le supune spre aprobare consiliului local,
- exercita functia de ordonator principal de credite,
- verifica, din oficiu sau la cerere, incasarea si cheltuirea sumelor din bugetul local si comunica de indata consiliului local cele constatate,
- ia masuri pentru prevenirea si limitarea urmarilor calamitatilor, catastrofelor, incendiilor, epidemiilor sau epizootiilor, impreuna cu organele specializate ale statului. In acest scop poate mobiliza populatia, agentii economici si institutiile publice din comuna sau din oras, acestea fund obligate sa execute masurile stabilite in planurile de protectie si interventie elaborate pe tipuri de dezastre,
- asigura ordinea publica si linistea locuitorilor, prin intermediul politiei, jandarmeriei, gardienilor publici, pompierilor si unitatilor de protectie civila, care au obligatia sa raspunda solicitarilor sale, in conditiile legii,
- indruma si supravegheaza activitatea gardienilor publici, conform angajamentelor contractuale,
- ia masurile prevazute de lege cu privire la desfasurarea adunarilor publice ia masuri de interzicere sau de suspendare a spectacolelor, reprezentantiilor sau a altor manifestari publice care contravin ordinii de drept ori atenteaza la bunele moravuri, la ordinea si linistea publica,
- controleaza igiena si salubritatea localurilor publice si produselor alimentare puse in vanzare pentru populatie, cu sprijinul serviciilor de specialitate,
- ia masuri pentru prevenirea si combaterea pericolelor provocate de animale, in conditiile legii,
- ia masuri pentru elaborarea planului urbanistic general al localitatii si il supune spre aprobare consiliului local, asigura respectarea prevederilor planului urbanistic general, precum si ale planurilor urbanistice zonale si de detaliu,
- asigura repartizarea locuintelor sociale pe baza hotararii consiliului local,
- asigura intretinerea si reabilitarea drumurilor publice, proprietate a comunei sau a orasului, instalarea semnelor de circulatie, desfasurarea normla a traficului rutier si pietonal, in conditiile legii,
- exercita controlul asupra activitatilor din targuri, piete, oboare, locuri si parcuri de distractii si ia masuri pentru buna functionare a acestora,
- conduce serviciile publice locale, asigura functionarea serviciilor de starea civila si de autoritate tutelara, supravegheaza realizarea masurilor de asistenta si ajutor social,
- indeplineste functia de ofiter de stare civila,
- emite avizele, acordurile si autorizatiile date in competenta sa prin lege,
- propune consiliului local spre aprobare, in conditiile legii, organigrama, statul de functii, numarul de personal si regulamentul de organizare si functionare a aparatului propriu de specialitate,
- numeste si elibereaza din functie, in condiliile legii, personalul din aparatul propriu de specialitate al autoritatilor administratiei publice locale, cu exceptia secretarului,propune consiliului local numirea si eliberarea din functie, in conditiile legii, a conducatorilor regiilor autonome, ai institutiilor si serviciilor publice de interes local,
- raspunde de inventarierea si administrarea bunurilor care apartin domeniului privat al comunei sau al orasului,
- organizeaza evidenta lucrarilor de constructii din localitate si pune la dispozitie autoritatilor administratiei publice centrale rezultatele acestor evidente , z) ia masuri pentru controlul depozitarii deseurilor menajere, industriale sau de orice fel, pentru asigurarea igienizarii malurilor cursurilor de apa din raza comunei sau a orasului, precum si pentru decolmatarea vailor locale si a podetelor pentru asigurarea scurgerii apelor mari.
2) Primarul indeplineste si alte atributii prevazute de lege sau de alte acte normative, precum si insarcinarile date de consiliul local.
Art.69 (l) In exercitarea atributiilor de autoritate tutelara si de ofiter de stare civila, a sarcinilor ce-i revin din actele normative privitoare la recensamant, la organizarea si desfasurarea alegerilor, la luarea masurilor de protectie civila, precum si a altor atributii stabilite prin lege primarul actioneaza si ca reprezentant al statului in comuna sau orasul in care a fost ales.
II) In aceasta calitate, primarul poate solicita, inclusiv prin intermediul prefectului, in conditiile legii, concursul sefilor serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale din unitatile administrativ-teritoriale, daca sarcinile ce ii revin nu pot fi rezolvate prin aparatul propriu de specialitate.
Art.70 (l) Primarul deleaga viceprimarului sail, dupa caz, viceprimarilor, prin dispozitie emisa in eel mult 30 de zile de la validare, exercitarea atributiilor ce-i revin potrivit art.68 alin.(l )lit.j),m),p),r),v),x),si y).
(II) Atributiile de ofiter de stare civila pot fi delegate viceprimarului, secretarului sau altor functionari cu competente in acest domeniu, potrivit legii.
(3) Atributiile ce revin primarului, ca reprezentant al statului, potrivit art.69, cu exceptia celor de ofiter de stare civila, precum si cele prevazute la art.68 alin.(l) lita)-f),h),i),k),l)si t),nu pot fi delegate.
Conducerea primăriei
VASIU Adrian Viorel
PRIMARUL COMUNEI
CV Primar
HOTĂRÂREA NR. 42 /2021 PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 42 /2021
PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI , JUDEŢUL HUNEDOARA;
Examinând:
Proiectul de hotărâre nr. 35 din 10.06.2021 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, iniţiat de către primarul comunei Tomesti ;
Referatul de aprobare nr. 3/42 din 10.06.2021 cu privire la analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, prezentată de domnul primar Vasiu Adrian Viorel ;
Analizand Raportul compartimentului agricol nr. 4/42 din 10.06.2021 din cadrul Primariei comunei Tomesti, precum si in baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/80 din 21.07.2021,
In scopul asigurarii unei evidente unitare cu privire la categoriile de folosinta a terenurilor, a mijloacelor de productie agricola si a efectivelor de animale care contribuie la dezvoltarea agriculturii si buna utilizare a resurselor locale, autoritatile administratiei publice locale ale comunelor, oraselor si municipiilor organizeaza intocmirea si tinerea la zi a registrului agricol, pe suport hartie si in format electronic, conform formularelor registrului agricol aprobate prin hotarare a Guvernului, pe unitati administrativ-teritoriale si pe localitati componente ale acestora.
În temeiul dispoziţiilor:
O.G. nr.28/2008 privind registrul agricol, cu completările şi modificările ulterioare;
Hotararea de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024;
O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu completările şi modificările ulterioare;
Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare
Art.7 alin. 4 din Ordinul nr. 25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024
În conformitate cu prevederile art.129, alin. (1) si (2) lit.a şi art.139 alin.1 şi art. 196, alin. (1), lit. a) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificarile si completarile ulterioare ;
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art.1. – Se ia act de stadiul de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 în conformitate cu datele din raportul de specialitate al Compartimentului Agricol din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti , conform anexei 1 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 – Se aprobă Programul de măsuri pentru eficientizarea datelor înscrise în Registrul agricol, conform anexei 2 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3 – Cu ducere la îndeplinire a sarcinilor din prezenta hotărâre se însărcinează Primarul comunei Tomesti prin Compartimentul Agricol, prin funcţionarul public cu atribuţii în completarea registrului agricol.
Art.4 – Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.5 – Prezenta hotărâre se comunică:
Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara,
Primarului comunei Tomesti ,
Compartimentului Agricol
prin afişare.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZĂ
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti 22.07.2021
NOTA : Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: _9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ____-___abţineri.
Anexa 1 la Hotărârea nr. 42/2021
RAPORT DE ACTIVITATE TRIMESTRUL II AL ANUL 2021
Compartimentul AGRICOL, functioneaza in subordinea directă a Primarului si a Secretarului general al Comunei Tomesti , judeţul Hunedoara .
I. COMPONENTA COMPARTIMENTULUI
Activitatea compartimentului este asigurata de 1 functionar public de executie: consilier – JURJ LUCICA MARINELA
II. CADRUL LEGAL
Având in vedere prevederile Hotararii de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024 reglementata prin Ordinul nr.25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024 care la , art.7 alin 4 prevede ca : “ Trimestrial, în şedinţa consiliului local, prin grija primarului, se face analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol şi, prin hotărâre, se stabilesc măsuri pentru eficientizarea acestei activităţi, inclusiv pentru soluţionarea situaţiilor particulare identificate la nivelul localităţii pe linia completării registrului agricol şi care nu sunt reglementate prin prezentele norme”
Inscrierea in registrul agricol a datelor privind componenta gospodariei/exploatatiei agricole fara personalitate juridica se face pe baza declaratiei date de capul gospodariei sau, in lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodariei, care dispune de capacitate deplina de exercitiu, dupa cum urmeaza:
a) prin vizitarea persoanelor fizice de catre persoanele imputernicite cu completarea registrului agricol;
b) la primarie, in cazul in care un reprezentant major al persoanei fizice se prezinta din propria initiativa sau pentru rezolvarea altor probleme;
c) pe baza declaratiei trimise prin posta, cu confirmare de primire, pe cheltuiala persoanei care are obligatia de a fi inregistrata in registrul agricol;
d) pe baza unei procuri notariale date de capul gospodariei;
e) prin invitarea la primarie a persoanelor fizice care au obligatia sa efectueze declaratiile pentru inscrierea datelor in registrul agricol.
Inscrierea in registrul agricol a datelor privind cladirile si terenurile, a titularului dreptului de proprietate asupra acestora, precum si a schimbarii categoriei de folosinta se poate face numai pe baza de documente anexate la declaratia facuta sub semnatura capului de gospodarie sau, in lipsa acestuia, a unui membru major al gospodariei, sub sanctiunea nulitatii. In cazul in care nu exista documente, inregistrarea in registrul agricol a datelor privind cladirile si terenurile, a titularului dreptului de proprietate asupra acestora, precum si a schimbarii categoriei de folosinta se poate face pe baza declaratiei date sub semnatura capului gospodariei sau, in lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodariei, sub sanctiunea nulitatii. Aceste declaratii pot fi date, potrivit optiunii persoanei fizice obligate sa declare in registrul agricol, dupa cum urmeaza:
a) in fata secretarului localitatii;
b) in fata notarului public;
c) la misiunile diplomatice si oficiile consulare ale Romaniei.
Functionarul din cadrul compartimentului a avut in trimestrul II anul 2021, in gestiune un numar de 705 pozitii in registrul agricol din care 348 pozitii ale gospodariilor cu domiciliu in localitate, 327 pozitii ale persoanelor cu domiciliu in alte localitati si 30 pozitii ale persoanelor juridice, care necesita operatiuni de tinere la zi si centralizare a datelor din registrul agricol.
La data de 30.06.2021 , stadiul inscrierii datelor in registrul agricol este urmatorul:
11. TIP I – Persoane fizice cu domiciliul in comuna Tomesti -348 pozitii- 7 volume ;
12. TIP II – Persoane fizice cu domiciliul in alta localitate -327 pozitii- 8 volume ;
13. TIP III –Persoane juridice cu sediul in localitate – 24 pozitii – 1 volum
14. TIPIV –Persoane juridice cu sediul in alta localitate – 6 pozitii – 1 volum
15. Suprafata totala teren: 5.981 ha din care :
1.666 ha teren agricol din care :
– 552 ha arabil din care
616 ha pasuni naturale
492 ha fanete naturale
6 ha livezi de pomi
4.315 ha teren neagricol din care :
– 3.837 ha padure si alte terenuri cu vegetatie forestiera
– 75 ha drumuri
– 90 ha constructii
– 288 ha terenuri degradate si neproductive
– 25 ha ape si balti
6. Animale :
– bovine si bubaline – 555 cap
– ovine – 1198 cap
– caprine -74 cap
– porcine – 183 cap
– pasari – 1720 cap
– cabaline – 15 cap
– familii de albine – 197 fam.
– iepuri de carne – 76 cap.
In trimestrul II anul 2021
– au fost efectuate un numar de 31 operatiuni privind modificarea registrului agricol .
– au fost intocmite un numar de 1 atestate de producator si 1 de carnete de comercializare a produselor agricole, aceasta activitate presupunand intocmirea unei documentatii specifice si deplasarea in teren, pentru verificarea existentei in gospodarii a produsilor si produselor destinate comercializarii in piete .
– au fost eliberate 256 adeverinţe în conformitate cu datele înscrise în Registrele Agricole.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Tomesti , 22.07.2021
SUBA Ciprian Marian
VICEPRIMARUL COMUNEI
CV Viceprimar
HOTĂRÂREA NR. 42 /2021 PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 42 /2021
PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI , JUDEŢUL HUNEDOARA;
Examinând:
Proiectul de hotărâre nr. 35 din 10.06.2021 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, iniţiat de către primarul comunei Tomesti ;
Referatul de aprobare nr. 3/42 din 10.06.2021 cu privire la analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, prezentată de domnul primar Vasiu Adrian Viorel ;
Analizand Raportul compartimentului agricol nr. 4/42 din 10.06.2021 din cadrul Primariei comunei Tomesti, precum si in baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/80 din 21.07.2021,
In scopul asigurarii unei evidente unitare cu privire la categoriile de folosinta a terenurilor, a mijloacelor de productie agricola si a efectivelor de animale care contribuie la dezvoltarea agriculturii si buna utilizare a resurselor locale, autoritatile administratiei publice locale ale comunelor, oraselor si municipiilor organizeaza intocmirea si tinerea la zi a registrului agricol, pe suport hartie si in format electronic, conform formularelor registrului agricol aprobate prin hotarare a Guvernului, pe unitati administrativ-teritoriale si pe localitati componente ale acestora.
În temeiul dispoziţiilor:
O.G. nr.28/2008 privind registrul agricol, cu completările şi modificările ulterioare;
Hotararea de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024;
O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu completările şi modificările ulterioare;
Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare
Art.7 alin. 4 din Ordinul nr. 25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024
În conformitate cu prevederile art.129, alin. (1) si (2) lit.a şi art.139 alin.1 şi art. 196, alin. (1), lit. a) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificarile si completarile ulterioare ;
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art.1. – Se ia act de stadiul de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 în conformitate cu datele din raportul de specialitate al Compartimentului Agricol din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti , conform anexei 1 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 – Se aprobă Programul de măsuri pentru eficientizarea datelor înscrise în Registrul agricol, conform anexei 2 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3 – Cu ducere la îndeplinire a sarcinilor din prezenta hotărâre se însărcinează Primarul comunei Tomesti prin Compartimentul Agricol, prin funcţionarul public cu atribuţii în completarea registrului agricol.
Art.4 – Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.5 – Prezenta hotărâre se comunică:
Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara,
Primarului comunei Tomesti ,
Compartimentului Agricol
prin afişare.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZĂ
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti 22.07.2021
NOTA : Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: _9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ____-___abţineri.
Anexa 1 la Hotărârea nr. 42/2021
RAPORT DE ACTIVITATE TRIMESTRUL II AL ANUL 2021
Compartimentul AGRICOL, functioneaza in subordinea directă a Primarului si a Secretarului general al Comunei Tomesti , judeţul Hunedoara .
I. COMPONENTA COMPARTIMENTULUI
Activitatea compartimentului este asigurata de 1 functionar public de executie: consilier – JURJ LUCICA MARINELA
II. CADRUL LEGAL
Având in vedere prevederile Hotararii de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024 reglementata prin Ordinul nr.25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024 care la , art.7 alin 4 prevede ca : “ Trimestrial, în şedinţa consiliului local, prin grija primarului, se face analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol şi, prin hotărâre, se stabilesc măsuri pentru eficientizarea acestei activităţi, inclusiv pentru soluţionarea situaţiilor particulare identificate la nivelul localităţii pe linia completării registrului agricol şi care nu sunt reglementate prin prezentele norme”
Inscrierea in registrul agricol a datelor privind componenta gospodariei/exploatatiei agricole fara personalitate juridica se face pe baza declaratiei date de capul gospodariei sau, in lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodariei, care dispune de capacitate deplina de exercitiu, dupa cum urmeaza:
a) prin vizitarea persoanelor fizice de catre persoanele imputernicite cu completarea registrului agricol;
b) la primarie, in cazul in care un reprezentant major al persoanei fizice se prezinta din propria initiativa sau pentru rezolvarea altor probleme;
c) pe baza declaratiei trimise prin posta, cu confirmare de primire, pe cheltuiala persoanei care are obligatia de a fi inregistrata in registrul agricol;
d) pe baza unei procuri notariale date de capul gospodariei;
e) prin invitarea la primarie a persoanelor fizice care au obligatia sa efectueze declaratiile pentru inscrierea datelor in registrul agricol.
Inscrierea in registrul agricol a datelor privind cladirile si terenurile, a titularului dreptului de proprietate asupra acestora, precum si a schimbarii categoriei de folosinta se poate face numai pe baza de documente anexate la declaratia facuta sub semnatura capului de gospodarie sau, in lipsa acestuia, a unui membru major al gospodariei, sub sanctiunea nulitatii. In cazul in care nu exista documente, inregistrarea in registrul agricol a datelor privind cladirile si terenurile, a titularului dreptului de proprietate asupra acestora, precum si a schimbarii categoriei de folosinta se poate face pe baza declaratiei date sub semnatura capului gospodariei sau, in lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodariei, sub sanctiunea nulitatii. Aceste declaratii pot fi date, potrivit optiunii persoanei fizice obligate sa declare in registrul agricol, dupa cum urmeaza:
a) in fata secretarului localitatii;
b) in fata notarului public;
c) la misiunile diplomatice si oficiile consulare ale Romaniei.
Functionarul din cadrul compartimentului a avut in trimestrul II anul 2021, in gestiune un numar de 705 pozitii in registrul agricol din care 348 pozitii ale gospodariilor cu domiciliu in localitate, 327 pozitii ale persoanelor cu domiciliu in alte localitati si 30 pozitii ale persoanelor juridice, care necesita operatiuni de tinere la zi si centralizare a datelor din registrul agricol.
La data de 30.06.2021 , stadiul inscrierii datelor in registrul agricol este urmatorul:
11. TIP I – Persoane fizice cu domiciliul in comuna Tomesti -348 pozitii- 7 volume ;
12. TIP II – Persoane fizice cu domiciliul in alta localitate -327 pozitii- 8 volume ;
13. TIP III –Persoane juridice cu sediul in localitate – 24 pozitii – 1 volum
14. TIPIV –Persoane juridice cu sediul in alta localitate – 6 pozitii – 1 volum
15. Suprafata totala teren: 5.981 ha din care :
1.666 ha teren agricol din care :
– 552 ha arabil din care
616 ha pasuni naturale
492 ha fanete naturale
6 ha livezi de pomi
4.315 ha teren neagricol din care :
– 3.837 ha padure si alte terenuri cu vegetatie forestiera
– 75 ha drumuri
– 90 ha constructii
– 288 ha terenuri degradate si neproductive
– 25 ha ape si balti
6. Animale :
– bovine si bubaline – 555 cap
– ovine – 1198 cap
– caprine -74 cap
– porcine – 183 cap
– pasari – 1720 cap
– cabaline – 15 cap
– familii de albine – 197 fam.
– iepuri de carne – 76 cap.
In trimestrul II anul 2021
– au fost efectuate un numar de 31 operatiuni privind modificarea registrului agricol .
– au fost intocmite un numar de 1 atestate de producator si 1 de carnete de comercializare a produselor agricole, aceasta activitate presupunand intocmirea unei documentatii specifice si deplasarea in teren, pentru verificarea existentei in gospodarii a produsilor si produselor destinate comercializarii in piete .
– au fost eliberate 256 adeverinţe în conformitate cu datele înscrise în Registrele Agricole.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Tomesti , 22.07.2021
HOTĂRÂREA NR. 42 /2021 PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 42 /2021
PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI , JUDEŢUL HUNEDOARA;
Examinând:
Proiectul de hotărâre nr. 35 din 10.06.2021 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, iniţiat de către primarul comunei Tomesti ;
Referatul de aprobare nr. 3/42 din 10.06.2021 cu privire la analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, prezentată de domnul primar Vasiu Adrian Viorel ;
Analizand Raportul compartimentului agricol nr. 4/42 din 10.06.2021 din cadrul Primariei comunei Tomesti, precum si in baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/80 din 21.07.2021,
In scopul asigurarii unei evidente unitare cu privire la categoriile de folosinta a terenurilor, a mijloacelor de productie agricola si a efectivelor de animale care contribuie la dezvoltarea agriculturii si buna utilizare a resurselor locale, autoritatile administratiei publice locale ale comunelor, oraselor si municipiilor organizeaza intocmirea si tinerea la zi a registrului agricol, pe suport hartie si in format electronic, conform formularelor registrului agricol aprobate prin hotarare a Guvernului, pe unitati administrativ-teritoriale si pe localitati componente ale acestora.
În temeiul dispoziţiilor:
O.G. nr.28/2008 privind registrul agricol, cu completările şi modificările ulterioare;
Hotararea de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024;
O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu completările şi modificările ulterioare;
Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare
Art.7 alin. 4 din Ordinul nr. 25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024
În conformitate cu prevederile art.129, alin. (1) si (2) lit.a şi art.139 alin.1 şi art. 196, alin. (1), lit. a) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificarile si completarile ulterioare ;
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art.1. – Se ia act de stadiul de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 în conformitate cu datele din raportul de specialitate al Compartimentului Agricol din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti , conform anexei 1 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 – Se aprobă Programul de măsuri pentru eficientizarea datelor înscrise în Registrul agricol, conform anexei 2 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3 – Cu ducere la îndeplinire a sarcinilor din prezenta hotărâre se însărcinează Primarul comunei Tomesti prin Compartimentul Agricol, prin funcţionarul public cu atribuţii în completarea registrului agricol.
Art.4 – Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.5 – Prezenta hotărâre se comunică:
Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara,
Primarului comunei Tomesti ,
Compartimentului Agricol
prin afişare.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZĂ
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti 22.07.2021
NOTA : Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: _9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ____-___abţineri.
Anexa 1 la Hotărârea nr. 42/2021
RAPORT DE ACTIVITATE TRIMESTRUL II AL ANUL 2021
Compartimentul AGRICOL, functioneaza in subordinea directă a Primarului si a Secretarului general al Comunei Tomesti , judeţul Hunedoara .
I. COMPONENTA COMPARTIMENTULUI
Activitatea compartimentului este asigurata de 1 functionar public de executie: consilier – JURJ LUCICA MARINELA
II. CADRUL LEGAL
Având in vedere prevederile Hotararii de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024 reglementata prin Ordinul nr.25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024 care la , art.7 alin 4 prevede ca : “ Trimestrial, în şedinţa consiliului local, prin grija primarului, se face analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol şi, prin hotărâre, se stabilesc măsuri pentru eficientizarea acestei activităţi, inclusiv pentru soluţionarea situaţiilor particulare identificate la nivelul localităţii pe linia completării registrului agricol şi care nu sunt reglementate prin prezentele norme”
Inscrierea in registrul agricol a datelor privind componenta gospodariei/exploatatiei agricole fara personalitate juridica se face pe baza declaratiei date de capul gospodariei sau, in lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodariei, care dispune de capacitate deplina de exercitiu, dupa cum urmeaza:
a) prin vizitarea persoanelor fizice de catre persoanele imputernicite cu completarea registrului agricol;
b) la primarie, in cazul in care un reprezentant major al persoanei fizice se prezinta din propria initiativa sau pentru rezolvarea altor probleme;
c) pe baza declaratiei trimise prin posta, cu confirmare de primire, pe cheltuiala persoanei care are obligatia de a fi inregistrata in registrul agricol;
d) pe baza unei procuri notariale date de capul gospodariei;
e) prin invitarea la primarie a persoanelor fizice care au obligatia sa efectueze declaratiile pentru inscrierea datelor in registrul agricol.
Inscrierea in registrul agricol a datelor privind cladirile si terenurile, a titularului dreptului de proprietate asupra acestora, precum si a schimbarii categoriei de folosinta se poate face numai pe baza de documente anexate la declaratia facuta sub semnatura capului de gospodarie sau, in lipsa acestuia, a unui membru major al gospodariei, sub sanctiunea nulitatii. In cazul in care nu exista documente, inregistrarea in registrul agricol a datelor privind cladirile si terenurile, a titularului dreptului de proprietate asupra acestora, precum si a schimbarii categoriei de folosinta se poate face pe baza declaratiei date sub semnatura capului gospodariei sau, in lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodariei, sub sanctiunea nulitatii. Aceste declaratii pot fi date, potrivit optiunii persoanei fizice obligate sa declare in registrul agricol, dupa cum urmeaza:
a) in fata secretarului localitatii;
b) in fata notarului public;
c) la misiunile diplomatice si oficiile consulare ale Romaniei.
Functionarul din cadrul compartimentului a avut in trimestrul II anul 2021, in gestiune un numar de 705 pozitii in registrul agricol din care 348 pozitii ale gospodariilor cu domiciliu in localitate, 327 pozitii ale persoanelor cu domiciliu in alte localitati si 30 pozitii ale persoanelor juridice, care necesita operatiuni de tinere la zi si centralizare a datelor din registrul agricol.
La data de 30.06.2021 , stadiul inscrierii datelor in registrul agricol este urmatorul:
11. TIP I – Persoane fizice cu domiciliul in comuna Tomesti -348 pozitii- 7 volume ;
12. TIP II – Persoane fizice cu domiciliul in alta localitate -327 pozitii- 8 volume ;
13. TIP III –Persoane juridice cu sediul in localitate – 24 pozitii – 1 volum
14. TIPIV –Persoane juridice cu sediul in alta localitate – 6 pozitii – 1 volum
15. Suprafata totala teren: 5.981 ha din care :
1.666 ha teren agricol din care :
– 552 ha arabil din care
616 ha pasuni naturale
492 ha fanete naturale
6 ha livezi de pomi
4.315 ha teren neagricol din care :
– 3.837 ha padure si alte terenuri cu vegetatie forestiera
– 75 ha drumuri
– 90 ha constructii
– 288 ha terenuri degradate si neproductive
– 25 ha ape si balti
6. Animale :
– bovine si bubaline – 555 cap
– ovine – 1198 cap
– caprine -74 cap
– porcine – 183 cap
– pasari – 1720 cap
– cabaline – 15 cap
– familii de albine – 197 fam.
– iepuri de carne – 76 cap.
In trimestrul II anul 2021
– au fost efectuate un numar de 31 operatiuni privind modificarea registrului agricol .
– au fost intocmite un numar de 1 atestate de producator si 1 de carnete de comercializare a produselor agricole, aceasta activitate presupunand intocmirea unei documentatii specifice si deplasarea in teren, pentru verificarea existentei in gospodarii a produsilor si produselor destinate comercializarii in piete .
– au fost eliberate 256 adeverinţe în conformitate cu datele înscrise în Registrele Agricole.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Tomesti , 22.07.2021
Raport de activitate
HOTĂRÂREA NR. 42 /2021 PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 42 /2021
PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI , JUDEŢUL HUNEDOARA;
Examinând:
Proiectul de hotărâre nr. 35 din 10.06.2021 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, iniţiat de către primarul comunei Tomesti ;
Referatul de aprobare nr. 3/42 din 10.06.2021 cu privire la analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, prezentată de domnul primar Vasiu Adrian Viorel ;
Analizand Raportul compartimentului agricol nr. 4/42 din 10.06.2021 din cadrul Primariei comunei Tomesti, precum si in baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/80 din 21.07.2021,
In scopul asigurarii unei evidente unitare cu privire la categoriile de folosinta a terenurilor, a mijloacelor de productie agricola si a efectivelor de animale care contribuie la dezvoltarea agriculturii si buna utilizare a resurselor locale, autoritatile administratiei publice locale ale comunelor, oraselor si municipiilor organizeaza intocmirea si tinerea la zi a registrului agricol, pe suport hartie si in format electronic, conform formularelor registrului agricol aprobate prin hotarare a Guvernului, pe unitati administrativ-teritoriale si pe localitati componente ale acestora.
În temeiul dispoziţiilor:
O.G. nr.28/2008 privind registrul agricol, cu completările şi modificările ulterioare;
Hotararea de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024;
O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu completările şi modificările ulterioare;
Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare
Art.7 alin. 4 din Ordinul nr. 25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024
În conformitate cu prevederile art.129, alin. (1) si (2) lit.a şi art.139 alin.1 şi art. 196, alin. (1), lit. a) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificarile si completarile ulterioare ;
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art.1. – Se ia act de stadiul de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 în conformitate cu datele din raportul de specialitate al Compartimentului Agricol din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti , conform anexei 1 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 – Se aprobă Programul de măsuri pentru eficientizarea datelor înscrise în Registrul agricol, conform anexei 2 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3 – Cu ducere la îndeplinire a sarcinilor din prezenta hotărâre se însărcinează Primarul comunei Tomesti prin Compartimentul Agricol, prin funcţionarul public cu atribuţii în completarea registrului agricol.
Art.4 – Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.5 – Prezenta hotărâre se comunică:
Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara,
Primarului comunei Tomesti ,
Compartimentului Agricol
prin afişare.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZĂ
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti 22.07.2021
NOTA : Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: _9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ____-___abţineri.
Anexa 1 la Hotărârea nr. 42/2021
RAPORT DE ACTIVITATE TRIMESTRUL II AL ANUL 2021
Compartimentul AGRICOL, functioneaza in subordinea directă a Primarului si a Secretarului general al Comunei Tomesti , judeţul Hunedoara .
I. COMPONENTA COMPARTIMENTULUI
Activitatea compartimentului este asigurata de 1 functionar public de executie: consilier – JURJ LUCICA MARINELA
II. CADRUL LEGAL
Având in vedere prevederile Hotararii de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024 reglementata prin Ordinul nr.25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024 care la , art.7 alin 4 prevede ca : “ Trimestrial, în şedinţa consiliului local, prin grija primarului, se face analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol şi, prin hotărâre, se stabilesc măsuri pentru eficientizarea acestei activităţi, inclusiv pentru soluţionarea situaţiilor particulare identificate la nivelul localităţii pe linia completării registrului agricol şi care nu sunt reglementate prin prezentele norme”
Inscrierea in registrul agricol a datelor privind componenta gospodariei/exploatatiei agricole fara personalitate juridica se face pe baza declaratiei date de capul gospodariei sau, in lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodariei, care dispune de capacitate deplina de exercitiu, dupa cum urmeaza:
a) prin vizitarea persoanelor fizice de catre persoanele imputernicite cu completarea registrului agricol;
b) la primarie, in cazul in care un reprezentant major al persoanei fizice se prezinta din propria initiativa sau pentru rezolvarea altor probleme;
c) pe baza declaratiei trimise prin posta, cu confirmare de primire, pe cheltuiala persoanei care are obligatia de a fi inregistrata in registrul agricol;
d) pe baza unei procuri notariale date de capul gospodariei;
e) prin invitarea la primarie a persoanelor fizice care au obligatia sa efectueze declaratiile pentru inscrierea datelor in registrul agricol.
Inscrierea in registrul agricol a datelor privind cladirile si terenurile, a titularului dreptului de proprietate asupra acestora, precum si a schimbarii categoriei de folosinta se poate face numai pe baza de documente anexate la declaratia facuta sub semnatura capului de gospodarie sau, in lipsa acestuia, a unui membru major al gospodariei, sub sanctiunea nulitatii. In cazul in care nu exista documente, inregistrarea in registrul agricol a datelor privind cladirile si terenurile, a titularului dreptului de proprietate asupra acestora, precum si a schimbarii categoriei de folosinta se poate face pe baza declaratiei date sub semnatura capului gospodariei sau, in lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodariei, sub sanctiunea nulitatii. Aceste declaratii pot fi date, potrivit optiunii persoanei fizice obligate sa declare in registrul agricol, dupa cum urmeaza:
a) in fata secretarului localitatii;
b) in fata notarului public;
c) la misiunile diplomatice si oficiile consulare ale Romaniei.
Functionarul din cadrul compartimentului a avut in trimestrul II anul 2021, in gestiune un numar de 705 pozitii in registrul agricol din care 348 pozitii ale gospodariilor cu domiciliu in localitate, 327 pozitii ale persoanelor cu domiciliu in alte localitati si 30 pozitii ale persoanelor juridice, care necesita operatiuni de tinere la zi si centralizare a datelor din registrul agricol.
La data de 30.06.2021 , stadiul inscrierii datelor in registrul agricol este urmatorul:
11. TIP I – Persoane fizice cu domiciliul in comuna Tomesti -348 pozitii- 7 volume ;
12. TIP II – Persoane fizice cu domiciliul in alta localitate -327 pozitii- 8 volume ;
13. TIP III –Persoane juridice cu sediul in localitate – 24 pozitii – 1 volum
14. TIPIV –Persoane juridice cu sediul in alta localitate – 6 pozitii – 1 volum
15. Suprafata totala teren: 5.981 ha din care :
1.666 ha teren agricol din care :
– 552 ha arabil din care
616 ha pasuni naturale
492 ha fanete naturale
6 ha livezi de pomi
4.315 ha teren neagricol din care :
– 3.837 ha padure si alte terenuri cu vegetatie forestiera
– 75 ha drumuri
– 90 ha constructii
– 288 ha terenuri degradate si neproductive
– 25 ha ape si balti
6. Animale :
– bovine si bubaline – 555 cap
– ovine – 1198 cap
– caprine -74 cap
– porcine – 183 cap
– pasari – 1720 cap
– cabaline – 15 cap
– familii de albine – 197 fam.
– iepuri de carne – 76 cap.
In trimestrul II anul 2021
– au fost efectuate un numar de 31 operatiuni privind modificarea registrului agricol .
– au fost intocmite un numar de 1 atestate de producator si 1 de carnete de comercializare a produselor agricole, aceasta activitate presupunand intocmirea unei documentatii specifice si deplasarea in teren, pentru verificarea existentei in gospodarii a produsilor si produselor destinate comercializarii in piete .
– au fost eliberate 256 adeverinţe în conformitate cu datele înscrise în Registrele Agricole.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Tomesti , 22.07.2021
Documente emise de Primăria comunei TOMEȘTI
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Raportul anual de aplicare a legii 544/2001
HOTĂRÂREA NR. 42 /2021 PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 42 /2021
PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI , JUDEŢUL HUNEDOARA;
Examinând:
Proiectul de hotărâre nr. 35 din 10.06.2021 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, iniţiat de către primarul comunei Tomesti ;
Referatul de aprobare nr. 3/42 din 10.06.2021 cu privire la analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, prezentată de domnul primar Vasiu Adrian Viorel ;
Analizand Raportul compartimentului agricol nr. 4/42 din 10.06.2021 din cadrul Primariei comunei Tomesti, precum si in baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/80 din 21.07.2021,
In scopul asigurarii unei evidente unitare cu privire la categoriile de folosinta a terenurilor, a mijloacelor de productie agricola si a efectivelor de animale care contribuie la dezvoltarea agriculturii si buna utilizare a resurselor locale, autoritatile administratiei publice locale ale comunelor, oraselor si municipiilor organizeaza intocmirea si tinerea la zi a registrului agricol, pe suport hartie si in format electronic, conform formularelor registrului agricol aprobate prin hotarare a Guvernului, pe unitati administrativ-teritoriale si pe localitati componente ale acestora.
În temeiul dispoziţiilor:
O.G. nr.28/2008 privind registrul agricol, cu completările şi modificările ulterioare;
Hotararea de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024;
O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu completările şi modificările ulterioare;
Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare
Art.7 alin. 4 din Ordinul nr. 25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024
În conformitate cu prevederile art.129, alin. (1) si (2) lit.a şi art.139 alin.1 şi art. 196, alin. (1), lit. a) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificarile si completarile ulterioare ;
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art.1. – Se ia act de stadiul de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 în conformitate cu datele din raportul de specialitate al Compartimentului Agricol din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti , conform anexei 1 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 – Se aprobă Programul de măsuri pentru eficientizarea datelor înscrise în Registrul agricol, conform anexei 2 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3 – Cu ducere la îndeplinire a sarcinilor din prezenta hotărâre se însărcinează Primarul comunei Tomesti prin Compartimentul Agricol, prin funcţionarul public cu atribuţii în completarea registrului agricol.
Art.4 – Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.5 – Prezenta hotărâre se comunică:
Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara,
Primarului comunei Tomesti ,
Compartimentului Agricol
prin afişare.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZĂ
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti 22.07.2021
NOTA : Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: _9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ____-___abţineri.
Anexa 1 la Hotărârea nr. 42/2021
RAPORT DE ACTIVITATE TRIMESTRUL II AL ANUL 2021
Compartimentul AGRICOL, functioneaza in subordinea directă a Primarului si a Secretarului general al Comunei Tomesti , judeţul Hunedoara .
I. COMPONENTA COMPARTIMENTULUI
Activitatea compartimentului este asigurata de 1 functionar public de executie: consilier – JURJ LUCICA MARINELA
II. CADRUL LEGAL
Având in vedere prevederile Hotararii de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024 reglementata prin Ordinul nr.25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024 care la , art.7 alin 4 prevede ca : “ Trimestrial, în şedinţa consiliului local, prin grija primarului, se face analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol şi, prin hotărâre, se stabilesc măsuri pentru eficientizarea acestei activităţi, inclusiv pentru soluţionarea situaţiilor particulare identificate la nivelul localităţii pe linia completării registrului agricol şi care nu sunt reglementate prin prezentele norme”
Inscrierea in registrul agricol a datelor privind componenta gospodariei/exploatatiei agricole fara personalitate juridica se face pe baza declaratiei date de capul gospodariei sau, in lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodariei, care dispune de capacitate deplina de exercitiu, dupa cum urmeaza:
a) prin vizitarea persoanelor fizice de catre persoanele imputernicite cu completarea registrului agricol;
b) la primarie, in cazul in care un reprezentant major al persoanei fizice se prezinta din propria initiativa sau pentru rezolvarea altor probleme;
c) pe baza declaratiei trimise prin posta, cu confirmare de primire, pe cheltuiala persoanei care are obligatia de a fi inregistrata in registrul agricol;
d) pe baza unei procuri notariale date de capul gospodariei;
e) prin invitarea la primarie a persoanelor fizice care au obligatia sa efectueze declaratiile pentru inscrierea datelor in registrul agricol.
Inscrierea in registrul agricol a datelor privind cladirile si terenurile, a titularului dreptului de proprietate asupra acestora, precum si a schimbarii categoriei de folosinta se poate face numai pe baza de documente anexate la declaratia facuta sub semnatura capului de gospodarie sau, in lipsa acestuia, a unui membru major al gospodariei, sub sanctiunea nulitatii. In cazul in care nu exista documente, inregistrarea in registrul agricol a datelor privind cladirile si terenurile, a titularului dreptului de proprietate asupra acestora, precum si a schimbarii categoriei de folosinta se poate face pe baza declaratiei date sub semnatura capului gospodariei sau, in lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodariei, sub sanctiunea nulitatii. Aceste declaratii pot fi date, potrivit optiunii persoanei fizice obligate sa declare in registrul agricol, dupa cum urmeaza:
a) in fata secretarului localitatii;
b) in fata notarului public;
c) la misiunile diplomatice si oficiile consulare ale Romaniei.
Functionarul din cadrul compartimentului a avut in trimestrul II anul 2021, in gestiune un numar de 705 pozitii in registrul agricol din care 348 pozitii ale gospodariilor cu domiciliu in localitate, 327 pozitii ale persoanelor cu domiciliu in alte localitati si 30 pozitii ale persoanelor juridice, care necesita operatiuni de tinere la zi si centralizare a datelor din registrul agricol.
La data de 30.06.2021 , stadiul inscrierii datelor in registrul agricol este urmatorul:
11. TIP I – Persoane fizice cu domiciliul in comuna Tomesti -348 pozitii- 7 volume ;
12. TIP II – Persoane fizice cu domiciliul in alta localitate -327 pozitii- 8 volume ;
13. TIP III –Persoane juridice cu sediul in localitate – 24 pozitii – 1 volum
14. TIPIV –Persoane juridice cu sediul in alta localitate – 6 pozitii – 1 volum
15. Suprafata totala teren: 5.981 ha din care :
1.666 ha teren agricol din care :
– 552 ha arabil din care
616 ha pasuni naturale
492 ha fanete naturale
6 ha livezi de pomi
4.315 ha teren neagricol din care :
– 3.837 ha padure si alte terenuri cu vegetatie forestiera
– 75 ha drumuri
– 90 ha constructii
– 288 ha terenuri degradate si neproductive
– 25 ha ape si balti
6. Animale :
– bovine si bubaline – 555 cap
– ovine – 1198 cap
– caprine -74 cap
– porcine – 183 cap
– pasari – 1720 cap
– cabaline – 15 cap
– familii de albine – 197 fam.
– iepuri de carne – 76 cap.
In trimestrul II anul 2021
– au fost efectuate un numar de 31 operatiuni privind modificarea registrului agricol .
– au fost intocmite un numar de 1 atestate de producator si 1 de carnete de comercializare a produselor agricole, aceasta activitate presupunand intocmirea unei documentatii specifice si deplasarea in teren, pentru verificarea existentei in gospodarii a produsilor si produselor destinate comercializarii in piete .
– au fost eliberate 256 adeverinţe în conformitate cu datele înscrise în Registrele Agricole.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Tomesti , 22.07.2021
Raportul anual de aplicare a legii 52/2003
HOTĂRÂREA NR. 42 /2021 PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 42 /2021
PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI , JUDEŢUL HUNEDOARA;
Examinând:
Proiectul de hotărâre nr. 35 din 10.06.2021 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, iniţiat de către primarul comunei Tomesti ;
Referatul de aprobare nr. 3/42 din 10.06.2021 cu privire la analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, prezentată de domnul primar Vasiu Adrian Viorel ;
Analizand Raportul compartimentului agricol nr. 4/42 din 10.06.2021 din cadrul Primariei comunei Tomesti, precum si in baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/80 din 21.07.2021,
In scopul asigurarii unei evidente unitare cu privire la categoriile de folosinta a terenurilor, a mijloacelor de productie agricola si a efectivelor de animale care contribuie la dezvoltarea agriculturii si buna utilizare a resurselor locale, autoritatile administratiei publice locale ale comunelor, oraselor si municipiilor organizeaza intocmirea si tinerea la zi a registrului agricol, pe suport hartie si in format electronic, conform formularelor registrului agricol aprobate prin hotarare a Guvernului, pe unitati administrativ-teritoriale si pe localitati componente ale acestora.
În temeiul dispoziţiilor:
O.G. nr.28/2008 privind registrul agricol, cu completările şi modificările ulterioare;
Hotararea de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024;
O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu completările şi modificările ulterioare;
Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare
Art.7 alin. 4 din Ordinul nr. 25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024
În conformitate cu prevederile art.129, alin. (1) si (2) lit.a şi art.139 alin.1 şi art. 196, alin. (1), lit. a) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificarile si completarile ulterioare ;
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art.1. – Se ia act de stadiul de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 în conformitate cu datele din raportul de specialitate al Compartimentului Agricol din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti , conform anexei 1 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 – Se aprobă Programul de măsuri pentru eficientizarea datelor înscrise în Registrul agricol, conform anexei 2 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3 – Cu ducere la îndeplinire a sarcinilor din prezenta hotărâre se însărcinează Primarul comunei Tomesti prin Compartimentul Agricol, prin funcţionarul public cu atribuţii în completarea registrului agricol.
Art.4 – Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.5 – Prezenta hotărâre se comunică:
Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara,
Primarului comunei Tomesti ,
Compartimentului Agricol
prin afişare.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZĂ
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti 22.07.2021
NOTA : Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: _9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ____-___abţineri.
Anexa 1 la Hotărârea nr. 42/2021
RAPORT DE ACTIVITATE TRIMESTRUL II AL ANUL 2021
Compartimentul AGRICOL, functioneaza in subordinea directă a Primarului si a Secretarului general al Comunei Tomesti , judeţul Hunedoara .
I. COMPONENTA COMPARTIMENTULUI
Activitatea compartimentului este asigurata de 1 functionar public de executie: consilier – JURJ LUCICA MARINELA
II. CADRUL LEGAL
Având in vedere prevederile Hotararii de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024 reglementata prin Ordinul nr.25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024 care la , art.7 alin 4 prevede ca : “ Trimestrial, în şedinţa consiliului local, prin grija primarului, se face analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol şi, prin hotărâre, se stabilesc măsuri pentru eficientizarea acestei activităţi, inclusiv pentru soluţionarea situaţiilor particulare identificate la nivelul localităţii pe linia completării registrului agricol şi care nu sunt reglementate prin prezentele norme”
Inscrierea in registrul agricol a datelor privind componenta gospodariei/exploatatiei agricole fara personalitate juridica se face pe baza declaratiei date de capul gospodariei sau, in lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodariei, care dispune de capacitate deplina de exercitiu, dupa cum urmeaza:
a) prin vizitarea persoanelor fizice de catre persoanele imputernicite cu completarea registrului agricol;
b) la primarie, in cazul in care un reprezentant major al persoanei fizice se prezinta din propria initiativa sau pentru rezolvarea altor probleme;
c) pe baza declaratiei trimise prin posta, cu confirmare de primire, pe cheltuiala persoanei care are obligatia de a fi inregistrata in registrul agricol;
d) pe baza unei procuri notariale date de capul gospodariei;
e) prin invitarea la primarie a persoanelor fizice care au obligatia sa efectueze declaratiile pentru inscrierea datelor in registrul agricol.
Inscrierea in registrul agricol a datelor privind cladirile si terenurile, a titularului dreptului de proprietate asupra acestora, precum si a schimbarii categoriei de folosinta se poate face numai pe baza de documente anexate la declaratia facuta sub semnatura capului de gospodarie sau, in lipsa acestuia, a unui membru major al gospodariei, sub sanctiunea nulitatii. In cazul in care nu exista documente, inregistrarea in registrul agricol a datelor privind cladirile si terenurile, a titularului dreptului de proprietate asupra acestora, precum si a schimbarii categoriei de folosinta se poate face pe baza declaratiei date sub semnatura capului gospodariei sau, in lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodariei, sub sanctiunea nulitatii. Aceste declaratii pot fi date, potrivit optiunii persoanei fizice obligate sa declare in registrul agricol, dupa cum urmeaza:
a) in fata secretarului localitatii;
b) in fata notarului public;
c) la misiunile diplomatice si oficiile consulare ale Romaniei.
Functionarul din cadrul compartimentului a avut in trimestrul II anul 2021, in gestiune un numar de 705 pozitii in registrul agricol din care 348 pozitii ale gospodariilor cu domiciliu in localitate, 327 pozitii ale persoanelor cu domiciliu in alte localitati si 30 pozitii ale persoanelor juridice, care necesita operatiuni de tinere la zi si centralizare a datelor din registrul agricol.
La data de 30.06.2021 , stadiul inscrierii datelor in registrul agricol este urmatorul:
11. TIP I – Persoane fizice cu domiciliul in comuna Tomesti -348 pozitii- 7 volume ;
12. TIP II – Persoane fizice cu domiciliul in alta localitate -327 pozitii- 8 volume ;
13. TIP III –Persoane juridice cu sediul in localitate – 24 pozitii – 1 volum
14. TIPIV –Persoane juridice cu sediul in alta localitate – 6 pozitii – 1 volum
15. Suprafata totala teren: 5.981 ha din care :
1.666 ha teren agricol din care :
– 552 ha arabil din care
616 ha pasuni naturale
492 ha fanete naturale
6 ha livezi de pomi
4.315 ha teren neagricol din care :
– 3.837 ha padure si alte terenuri cu vegetatie forestiera
– 75 ha drumuri
– 90 ha constructii
– 288 ha terenuri degradate si neproductive
– 25 ha ape si balti
6. Animale :
– bovine si bubaline – 555 cap
– ovine – 1198 cap
– caprine -74 cap
– porcine – 183 cap
– pasari – 1720 cap
– cabaline – 15 cap
– familii de albine – 197 fam.
– iepuri de carne – 76 cap.
In trimestrul II anul 2021
– au fost efectuate un numar de 31 operatiuni privind modificarea registrului agricol .
– au fost intocmite un numar de 1 atestate de producator si 1 de carnete de comercializare a produselor agricole, aceasta activitate presupunand intocmirea unei documentatii specifice si deplasarea in teren, pentru verificarea existentei in gospodarii a produsilor si produselor destinate comercializarii in piete .
– au fost eliberate 256 adeverinţe în conformitate cu datele înscrise în Registrele Agricole.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Tomesti , 22.07.2021
Buletin informativ & studii & probleme ale comunității
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Aparatul propriu și de specialitate al Primarului comunei TOMEȘTI
ORGANIGRAMA
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 42 /2021
PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI , JUDEŢUL HUNEDOARA;
Examinând:
Proiectul de hotărâre nr. 35 din 10.06.2021 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, iniţiat de către primarul comunei Tomesti ;
Referatul de aprobare nr. 3/42 din 10.06.2021 cu privire la analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, prezentată de domnul primar Vasiu Adrian Viorel ;
Analizand Raportul compartimentului agricol nr. 4/42 din 10.06.2021 din cadrul Primariei comunei Tomesti, precum si in baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/80 din 21.07.2021,
In scopul asigurarii unei evidente unitare cu privire la categoriile de folosinta a terenurilor, a mijloacelor de productie agricola si a efectivelor de animale care contribuie la dezvoltarea agriculturii si buna utilizare a resurselor locale, autoritatile administratiei publice locale ale comunelor, oraselor si municipiilor organizeaza intocmirea si tinerea la zi a registrului agricol, pe suport hartie si in format electronic, conform formularelor registrului agricol aprobate prin hotarare a Guvernului, pe unitati administrativ-teritoriale si pe localitati componente ale acestora.
În temeiul dispoziţiilor:
O.G. nr.28/2008 privind registrul agricol, cu completările şi modificările ulterioare;
Hotararea de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024;
O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu completările şi modificările ulterioare;
Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare
Art.7 alin. 4 din Ordinul nr. 25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024
În conformitate cu prevederile art.129, alin. (1) si (2) lit.a şi art.139 alin.1 şi art. 196, alin. (1), lit. a) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificarile si completarile ulterioare ;
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art.1. – Se ia act de stadiul de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 în conformitate cu datele din raportul de specialitate al Compartimentului Agricol din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti , conform anexei 1 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 – Se aprobă Programul de măsuri pentru eficientizarea datelor înscrise în Registrul agricol, conform anexei 2 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3 – Cu ducere la îndeplinire a sarcinilor din prezenta hotărâre se însărcinează Primarul comunei Tomesti prin Compartimentul Agricol, prin funcţionarul public cu atribuţii în completarea registrului agricol.
Art.4 – Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.5 – Prezenta hotărâre se comunică:
Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara,
Primarului comunei Tomesti ,
Compartimentului Agricol
prin afişare.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZĂ
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti 22.07.2021
NOTA : Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: _9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ____-___abţineri.
Anexa 1 la Hotărârea nr. 42/2021
RAPORT DE ACTIVITATE TRIMESTRUL II AL ANUL 2021
Compartimentul AGRICOL, functioneaza in subordinea directă a Primarului si a Secretarului general al Comunei Tomesti , judeţul Hunedoara .
I. COMPONENTA COMPARTIMENTULUI
Activitatea compartimentului este asigurata de 1 functionar public de executie: consilier – JURJ LUCICA MARINELA
II. CADRUL LEGAL
Având in vedere prevederile Hotararii de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024 reglementata prin Ordinul nr.25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024 care la , art.7 alin 4 prevede ca : “ Trimestrial, în şedinţa consiliului local, prin grija primarului, se face analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol şi, prin hotărâre, se stabilesc măsuri pentru eficientizarea acestei activităţi, inclusiv pentru soluţionarea situaţiilor particulare identificate la nivelul localităţii pe linia completării registrului agricol şi care nu sunt reglementate prin prezentele norme”
Inscrierea in registrul agricol a datelor privind componenta gospodariei/exploatatiei agricole fara personalitate juridica se face pe baza declaratiei date de capul gospodariei sau, in lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodariei, care dispune de capacitate deplina de exercitiu, dupa cum urmeaza:
a) prin vizitarea persoanelor fizice de catre persoanele imputernicite cu completarea registrului agricol;
b) la primarie, in cazul in care un reprezentant major al persoanei fizice se prezinta din propria initiativa sau pentru rezolvarea altor probleme;
c) pe baza declaratiei trimise prin posta, cu confirmare de primire, pe cheltuiala persoanei care are obligatia de a fi inregistrata in registrul agricol;
d) pe baza unei procuri notariale date de capul gospodariei;
e) prin invitarea la primarie a persoanelor fizice care au obligatia sa efectueze declaratiile pentru inscrierea datelor in registrul agricol.
Inscrierea in registrul agricol a datelor privind cladirile si terenurile, a titularului dreptului de proprietate asupra acestora, precum si a schimbarii categoriei de folosinta se poate face numai pe baza de documente anexate la declaratia facuta sub semnatura capului de gospodarie sau, in lipsa acestuia, a unui membru major al gospodariei, sub sanctiunea nulitatii. In cazul in care nu exista documente, inregistrarea in registrul agricol a datelor privind cladirile si terenurile, a titularului dreptului de proprietate asupra acestora, precum si a schimbarii categoriei de folosinta se poate face pe baza declaratiei date sub semnatura capului gospodariei sau, in lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodariei, sub sanctiunea nulitatii. Aceste declaratii pot fi date, potrivit optiunii persoanei fizice obligate sa declare in registrul agricol, dupa cum urmeaza:
a) in fata secretarului localitatii;
b) in fata notarului public;
c) la misiunile diplomatice si oficiile consulare ale Romaniei.
Functionarul din cadrul compartimentului a avut in trimestrul II anul 2021, in gestiune un numar de 705 pozitii in registrul agricol din care 348 pozitii ale gospodariilor cu domiciliu in localitate, 327 pozitii ale persoanelor cu domiciliu in alte localitati si 30 pozitii ale persoanelor juridice, care necesita operatiuni de tinere la zi si centralizare a datelor din registrul agricol.
La data de 30.06.2021 , stadiul inscrierii datelor in registrul agricol este urmatorul:
11. TIP I – Persoane fizice cu domiciliul in comuna Tomesti -348 pozitii- 7 volume ;
12. TIP II – Persoane fizice cu domiciliul in alta localitate -327 pozitii- 8 volume ;
13. TIP III –Persoane juridice cu sediul in localitate – 24 pozitii – 1 volum
14. TIPIV –Persoane juridice cu sediul in alta localitate – 6 pozitii – 1 volum
15. Suprafata totala teren: 5.981 ha din care :
1.666 ha teren agricol din care :
– 552 ha arabil din care
616 ha pasuni naturale
492 ha fanete naturale
6 ha livezi de pomi
4.315 ha teren neagricol din care :
– 3.837 ha padure si alte terenuri cu vegetatie forestiera
– 75 ha drumuri
– 90 ha constructii
– 288 ha terenuri degradate si neproductive
– 25 ha ape si balti
6. Animale :
– bovine si bubaline – 555 cap
– ovine – 1198 cap
– caprine -74 cap
– porcine – 183 cap
– pasari – 1720 cap
– cabaline – 15 cap
– familii de albine – 197 fam.
– iepuri de carne – 76 cap.
In trimestrul II anul 2021
– au fost efectuate un numar de 31 operatiuni privind modificarea registrului agricol .
– au fost intocmite un numar de 1 atestate de producator si 1 de carnete de comercializare a produselor agricole, aceasta activitate presupunand intocmirea unei documentatii specifice si deplasarea in teren, pentru verificarea existentei in gospodarii a produsilor si produselor destinate comercializarii in piete .
– au fost eliberate 256 adeverinţe în conformitate cu datele înscrise în Registrele Agricole.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Tomesti , 22.07.2021
Cariere și posturi vacante
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Declarații de avere și de interese ale funcționarilor publici din cadrul Primăriei comunei Tomești
HOTĂRÂREA NR. 42 /2021 PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 42 /2021
PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI , JUDEŢUL HUNEDOARA;
Examinând:
Proiectul de hotărâre nr. 35 din 10.06.2021 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, iniţiat de către primarul comunei Tomesti ;
Referatul de aprobare nr. 3/42 din 10.06.2021 cu privire la analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, prezentată de domnul primar Vasiu Adrian Viorel ;
Analizand Raportul compartimentului agricol nr. 4/42 din 10.06.2021 din cadrul Primariei comunei Tomesti, precum si in baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/80 din 21.07.2021,
In scopul asigurarii unei evidente unitare cu privire la categoriile de folosinta a terenurilor, a mijloacelor de productie agricola si a efectivelor de animale care contribuie la dezvoltarea agriculturii si buna utilizare a resurselor locale, autoritatile administratiei publice locale ale comunelor, oraselor si municipiilor organizeaza intocmirea si tinerea la zi a registrului agricol, pe suport hartie si in format electronic, conform formularelor registrului agricol aprobate prin hotarare a Guvernului, pe unitati administrativ-teritoriale si pe localitati componente ale acestora.
În temeiul dispoziţiilor:
O.G. nr.28/2008 privind registrul agricol, cu completările şi modificările ulterioare;
Hotararea de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024;
O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu completările şi modificările ulterioare;
Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare
Art.7 alin. 4 din Ordinul nr. 25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024
În conformitate cu prevederile art.129, alin. (1) si (2) lit.a şi art.139 alin.1 şi art. 196, alin. (1), lit. a) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificarile si completarile ulterioare ;
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art.1. – Se ia act de stadiul de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 în conformitate cu datele din raportul de specialitate al Compartimentului Agricol din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti , conform anexei 1 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 – Se aprobă Programul de măsuri pentru eficientizarea datelor înscrise în Registrul agricol, conform anexei 2 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3 – Cu ducere la îndeplinire a sarcinilor din prezenta hotărâre se însărcinează Primarul comunei Tomesti prin Compartimentul Agricol, prin funcţionarul public cu atribuţii în completarea registrului agricol.
Art.4 – Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.5 – Prezenta hotărâre se comunică:
Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara,
Primarului comunei Tomesti ,
Compartimentului Agricol
prin afişare.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZĂ
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti 22.07.2021
NOTA : Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: _9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ____-___abţineri.
Anexa 1 la Hotărârea nr. 42/2021
RAPORT DE ACTIVITATE TRIMESTRUL II AL ANUL 2021
Compartimentul AGRICOL, functioneaza in subordinea directă a Primarului si a Secretarului general al Comunei Tomesti , judeţul Hunedoara .
I. COMPONENTA COMPARTIMENTULUI
Activitatea compartimentului este asigurata de 1 functionar public de executie: consilier – JURJ LUCICA MARINELA
II. CADRUL LEGAL
Având in vedere prevederile Hotararii de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024 reglementata prin Ordinul nr.25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024 care la , art.7 alin 4 prevede ca : “ Trimestrial, în şedinţa consiliului local, prin grija primarului, se face analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol şi, prin hotărâre, se stabilesc măsuri pentru eficientizarea acestei activităţi, inclusiv pentru soluţionarea situaţiilor particulare identificate la nivelul localităţii pe linia completării registrului agricol şi care nu sunt reglementate prin prezentele norme”
Inscrierea in registrul agricol a datelor privind componenta gospodariei/exploatatiei agricole fara personalitate juridica se face pe baza declaratiei date de capul gospodariei sau, in lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodariei, care dispune de capacitate deplina de exercitiu, dupa cum urmeaza:
a) prin vizitarea persoanelor fizice de catre persoanele imputernicite cu completarea registrului agricol;
b) la primarie, in cazul in care un reprezentant major al persoanei fizice se prezinta din propria initiativa sau pentru rezolvarea altor probleme;
c) pe baza declaratiei trimise prin posta, cu confirmare de primire, pe cheltuiala persoanei care are obligatia de a fi inregistrata in registrul agricol;
d) pe baza unei procuri notariale date de capul gospodariei;
e) prin invitarea la primarie a persoanelor fizice care au obligatia sa efectueze declaratiile pentru inscrierea datelor in registrul agricol.
Inscrierea in registrul agricol a datelor privind cladirile si terenurile, a titularului dreptului de proprietate asupra acestora, precum si a schimbarii categoriei de folosinta se poate face numai pe baza de documente anexate la declaratia facuta sub semnatura capului de gospodarie sau, in lipsa acestuia, a unui membru major al gospodariei, sub sanctiunea nulitatii. In cazul in care nu exista documente, inregistrarea in registrul agricol a datelor privind cladirile si terenurile, a titularului dreptului de proprietate asupra acestora, precum si a schimbarii categoriei de folosinta se poate face pe baza declaratiei date sub semnatura capului gospodariei sau, in lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodariei, sub sanctiunea nulitatii. Aceste declaratii pot fi date, potrivit optiunii persoanei fizice obligate sa declare in registrul agricol, dupa cum urmeaza:
a) in fata secretarului localitatii;
b) in fata notarului public;
c) la misiunile diplomatice si oficiile consulare ale Romaniei.
Functionarul din cadrul compartimentului a avut in trimestrul II anul 2021, in gestiune un numar de 705 pozitii in registrul agricol din care 348 pozitii ale gospodariilor cu domiciliu in localitate, 327 pozitii ale persoanelor cu domiciliu in alte localitati si 30 pozitii ale persoanelor juridice, care necesita operatiuni de tinere la zi si centralizare a datelor din registrul agricol.
La data de 30.06.2021 , stadiul inscrierii datelor in registrul agricol este urmatorul:
11. TIP I – Persoane fizice cu domiciliul in comuna Tomesti -348 pozitii- 7 volume ;
12. TIP II – Persoane fizice cu domiciliul in alta localitate -327 pozitii- 8 volume ;
13. TIP III –Persoane juridice cu sediul in localitate – 24 pozitii – 1 volum
14. TIPIV –Persoane juridice cu sediul in alta localitate – 6 pozitii – 1 volum
15. Suprafata totala teren: 5.981 ha din care :
1.666 ha teren agricol din care :
– 552 ha arabil din care
616 ha pasuni naturale
492 ha fanete naturale
6 ha livezi de pomi
4.315 ha teren neagricol din care :
– 3.837 ha padure si alte terenuri cu vegetatie forestiera
– 75 ha drumuri
– 90 ha constructii
– 288 ha terenuri degradate si neproductive
– 25 ha ape si balti
6. Animale :
– bovine si bubaline – 555 cap
– ovine – 1198 cap
– caprine -74 cap
– porcine – 183 cap
– pasari – 1720 cap
– cabaline – 15 cap
– familii de albine – 197 fam.
– iepuri de carne – 76 cap.
In trimestrul II anul 2021
– au fost efectuate un numar de 31 operatiuni privind modificarea registrului agricol .
– au fost intocmite un numar de 1 atestate de producator si 1 de carnete de comercializare a produselor agricole, aceasta activitate presupunand intocmirea unei documentatii specifice si deplasarea in teren, pentru verificarea existentei in gospodarii a produsilor si produselor destinate comercializarii in piete .
– au fost eliberate 256 adeverinţe în conformitate cu datele înscrise în Registrele Agricole.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Tomesti , 22.07.2021
Veniturile salariale ale funcționarilor din cadrul aparatului de specialitatea al primarului și din subordinea Consiliului Local
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 42 /2021
PRIVIND ANALIZA STADIULUI DE ÎNSCRIERE A DATELOR ÎN REGISTRUL AGRICOL PENTRU TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021 ŞI STABILIREA MĂSURILOR PENTRU EFICIENTIZAREA ACESTEI ACTIVITĂŢI.
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI , JUDEŢUL HUNEDOARA;
Examinând:
Proiectul de hotărâre nr. 35 din 10.06.2021 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, iniţiat de către primarul comunei Tomesti ;
Referatul de aprobare nr. 3/42 din 10.06.2021 cu privire la analiza stadiului de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi, prezentată de domnul primar Vasiu Adrian Viorel ;
Analizand Raportul compartimentului agricol nr. 4/42 din 10.06.2021 din cadrul Primariei comunei Tomesti, precum si in baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/80 din 21.07.2021,
In scopul asigurarii unei evidente unitare cu privire la categoriile de folosinta a terenurilor, a mijloacelor de productie agricola si a efectivelor de animale care contribuie la dezvoltarea agriculturii si buna utilizare a resurselor locale, autoritatile administratiei publice locale ale comunelor, oraselor si municipiilor organizeaza intocmirea si tinerea la zi a registrului agricol, pe suport hartie si in format electronic, conform formularelor registrului agricol aprobate prin hotarare a Guvernului, pe unitati administrativ-teritoriale si pe localitati componente ale acestora.
În temeiul dispoziţiilor:
O.G. nr.28/2008 privind registrul agricol, cu completările şi modificările ulterioare;
Hotararea de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024;
O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu completările şi modificările ulterioare;
Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare
Art.7 alin. 4 din Ordinul nr. 25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024
În conformitate cu prevederile art.129, alin. (1) si (2) lit.a şi art.139 alin.1 şi art. 196, alin. (1), lit. a) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificarile si completarile ulterioare ;
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art.1. – Se ia act de stadiul de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul II al anului 2021 în conformitate cu datele din raportul de specialitate al Compartimentului Agricol din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti , conform anexei 1 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 – Se aprobă Programul de măsuri pentru eficientizarea datelor înscrise în Registrul agricol, conform anexei 2 care face parter integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3 – Cu ducere la îndeplinire a sarcinilor din prezenta hotărâre se însărcinează Primarul comunei Tomesti prin Compartimentul Agricol, prin funcţionarul public cu atribuţii în completarea registrului agricol.
Art.4 – Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.5 – Prezenta hotărâre se comunică:
Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara,
Primarului comunei Tomesti ,
Compartimentului Agricol
prin afişare.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZĂ
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti 22.07.2021
NOTA : Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: _9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ____-___abţineri.
Anexa 1 la Hotărârea nr. 42/2021
RAPORT DE ACTIVITATE TRIMESTRUL II AL ANUL 2021
Compartimentul AGRICOL, functioneaza in subordinea directă a Primarului si a Secretarului general al Comunei Tomesti , judeţul Hunedoara .
I. COMPONENTA COMPARTIMENTULUI
Activitatea compartimentului este asigurata de 1 functionar public de executie: consilier – JURJ LUCICA MARINELA
II. CADRUL LEGAL
Având in vedere prevederile Hotararii de Guvern nr 985/2019 privind registrul agricol pe anii 2020-2024 reglementata prin Ordinul nr.25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024 care la , art.7 alin 4 prevede ca : “ Trimestrial, în şedinţa consiliului local, prin grija primarului, se face analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol şi, prin hotărâre, se stabilesc măsuri pentru eficientizarea acestei activităţi, inclusiv pentru soluţionarea situaţiilor particulare identificate la nivelul localităţii pe linia completării registrului agricol şi care nu sunt reglementate prin prezentele norme”
Inscrierea in registrul agricol a datelor privind componenta gospodariei/exploatatiei agricole fara personalitate juridica se face pe baza declaratiei date de capul gospodariei sau, in lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodariei, care dispune de capacitate deplina de exercitiu, dupa cum urmeaza:
a) prin vizitarea persoanelor fizice de catre persoanele imputernicite cu completarea registrului agricol;
b) la primarie, in cazul in care un reprezentant major al persoanei fizice se prezinta din propria initiativa sau pentru rezolvarea altor probleme;
c) pe baza declaratiei trimise prin posta, cu confirmare de primire, pe cheltuiala persoanei care are obligatia de a fi inregistrata in registrul agricol;
d) pe baza unei procuri notariale date de capul gospodariei;
e) prin invitarea la primarie a persoanelor fizice care au obligatia sa efectueze declaratiile pentru inscrierea datelor in registrul agricol.
Inscrierea in registrul agricol a datelor privind cladirile si terenurile, a titularului dreptului de proprietate asupra acestora, precum si a schimbarii categoriei de folosinta se poate face numai pe baza de documente anexate la declaratia facuta sub semnatura capului de gospodarie sau, in lipsa acestuia, a unui membru major al gospodariei, sub sanctiunea nulitatii. In cazul in care nu exista documente, inregistrarea in registrul agricol a datelor privind cladirile si terenurile, a titularului dreptului de proprietate asupra acestora, precum si a schimbarii categoriei de folosinta se poate face pe baza declaratiei date sub semnatura capului gospodariei sau, in lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodariei, sub sanctiunea nulitatii. Aceste declaratii pot fi date, potrivit optiunii persoanei fizice obligate sa declare in registrul agricol, dupa cum urmeaza:
a) in fata secretarului localitatii;
b) in fata notarului public;
c) la misiunile diplomatice si oficiile consulare ale Romaniei.
Functionarul din cadrul compartimentului a avut in trimestrul II anul 2021, in gestiune un numar de 705 pozitii in registrul agricol din care 348 pozitii ale gospodariilor cu domiciliu in localitate, 327 pozitii ale persoanelor cu domiciliu in alte localitati si 30 pozitii ale persoanelor juridice, care necesita operatiuni de tinere la zi si centralizare a datelor din registrul agricol.
La data de 30.06.2021 , stadiul inscrierii datelor in registrul agricol este urmatorul:
11. TIP I – Persoane fizice cu domiciliul in comuna Tomesti -348 pozitii- 7 volume ;
12. TIP II – Persoane fizice cu domiciliul in alta localitate -327 pozitii- 8 volume ;
13. TIP III –Persoane juridice cu sediul in localitate – 24 pozitii – 1 volum
14. TIPIV –Persoane juridice cu sediul in alta localitate – 6 pozitii – 1 volum
15. Suprafata totala teren: 5.981 ha din care :
1.666 ha teren agricol din care :
– 552 ha arabil din care
616 ha pasuni naturale
492 ha fanete naturale
6 ha livezi de pomi
4.315 ha teren neagricol din care :
– 3.837 ha padure si alte terenuri cu vegetatie forestiera
– 75 ha drumuri
– 90 ha constructii
– 288 ha terenuri degradate si neproductive
– 25 ha ape si balti
6. Animale :
– bovine si bubaline – 555 cap
– ovine – 1198 cap
– caprine -74 cap
– porcine – 183 cap
– pasari – 1720 cap
– cabaline – 15 cap
– familii de albine – 197 fam.
– iepuri de carne – 76 cap.
In trimestrul II anul 2021
– au fost efectuate un numar de 31 operatiuni privind modificarea registrului agricol .
– au fost intocmite un numar de 1 atestate de producator si 1 de carnete de comercializare a produselor agricole, aceasta activitate presupunand intocmirea unei documentatii specifice si deplasarea in teren, pentru verificarea existentei in gospodarii a produsilor si produselor destinate comercializarii in piete .
– au fost eliberate 256 adeverinţe în conformitate cu datele înscrise în Registrele Agricole.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Tomesti , 22.07.2021