PRIMĂRIA COMUNEI TOMEȘTI
Adresa noastră
Comuna Tomești, sat Tomești, str. Principală nr. 50, jud.Hunedoara, cod poștal 337470
tel/fax 0254681889, e-mail: primariatomesti.hd@gmail.com
:: actualizez
Legile care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei
- Legea 188/1999 privind statutul funcționarilor publici, republicată
- Legea 7/2004 privind Codul de conduită al funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare
- Legea 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică
- Legea 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public, cu modificările și completările ulterioare
- HG 123/2002 pentru Aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public
- Legea 215/2001 a administrației publice locale, republicată
- Legea 544/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările ulterioare
- Legea 53/2003, codul Muncii.
Regulamente
- asigura respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor, a prevederilor Constitutiei, precum si punerea in aplicare a legilor, a decretelor Presedintelui Romaniei, a hotararilor si ordonantelor Guvernului, dispune masurile necesare si acorda sprijin pentru aplicarea ordinelor si instructiunilor cu caracter noprmativ ale ministrilor si ale celorlalti conducatori ai autoritatilor administratiei publice centrale, precum si a hotararilor consiliului judetean,
- asigura aducerea la ideplinire a hotararilor consiliul local. In situatia in care apreciaza ca o hotarare este ilegala, in termen de 3 zile de la adoptare il sesizeaza pe prefect,
- poate propune consiliului local consultarea populatiei prin referendum, cu privire la problemele locale de interes deosebit. Pe baza hotararii consiliului local ia masuri pentru organizarea acestei consultari, in conditiile legii,
- prezinta consiliului local, anual sau ori de cate ori este necesar, informari, privind starea economica si sociala a comunei sau a orasului, in concordanta cu atributiile ce revin autoritatilor administratiei publice locale, precum si informari asupra modului de aducere la indeplinire a hotararilur consiliului local,
- intocmeste proiectul bugetului local si contul de incheiere a exercitiul bugetar si le supune spre aprobare consiliului local,
- exercita functia de ordonator principal de credite,
- verifica, din oficiu sau la cerere, incasarea si cheltuirea sumelor din bugetul local si comunica de indata consiliului local cele constatate,
- ia masuri pentru prevenirea si limitarea urmarilor calamitatilor, catastrofelor, incendiilor, epidemiilor sau epizootiilor, impreuna cu organele specializate ale statului. In acest scop poate mobiliza populatia, agentii economici si institutiile publice din comuna sau din oras, acestea fund obligate sa execute masurile stabilite in planurile de protectie si interventie elaborate pe tipuri de dezastre,
- asigura ordinea publica si linistea locuitorilor, prin intermediul politiei, jandarmeriei, gardienilor publici, pompierilor si unitatilor de protectie civila, care au obligatia sa raspunda solicitarilor sale, in conditiile legii,
- indruma si supravegheaza activitatea gardienilor publici, conform angajamentelor contractuale,
- ia masurile prevazute de lege cu privire la desfasurarea adunarilor publice ia masuri de interzicere sau de suspendare a spectacolelor, reprezentantiilor sau a altor manifestari publice care contravin ordinii de drept ori atenteaza la bunele moravuri, la ordinea si linistea publica,
- controleaza igiena si salubritatea localurilor publice si produselor alimentare puse in vanzare pentru populatie, cu sprijinul serviciilor de specialitate,
- ia masuri pentru prevenirea si combaterea pericolelor provocate de animale, in conditiile legii,
- ia masuri pentru elaborarea planului urbanistic general al localitatii si il supune spre aprobare consiliului local, asigura respectarea prevederilor planului urbanistic general, precum si ale planurilor urbanistice zonale si de detaliu,
- asigura repartizarea locuintelor sociale pe baza hotararii consiliului local,
- asigura intretinerea si reabilitarea drumurilor publice, proprietate a comunei sau a orasului, instalarea semnelor de circulatie, desfasurarea normla a traficului rutier si pietonal, in conditiile legii,
- exercita controlul asupra activitatilor din targuri, piete, oboare, locuri si parcuri de distractii si ia masuri pentru buna functionare a acestora,
- conduce serviciile publice locale, asigura functionarea serviciilor de starea civila si de autoritate tutelara, supravegheaza realizarea masurilor de asistenta si ajutor social,
- indeplineste functia de ofiter de stare civila,
- emite avizele, acordurile si autorizatiile date in competenta sa prin lege,
- propune consiliului local spre aprobare, in conditiile legii, organigrama, statul de functii, numarul de personal si regulamentul de organizare si functionare a aparatului propriu de specialitate,
- numeste si elibereaza din functie, in condiliile legii, personalul din aparatul propriu de specialitate al autoritatilor administratiei publice locale, cu exceptia secretarului,propune consiliului local numirea si eliberarea din functie, in conditiile legii, a conducatorilor regiilor autonome, ai institutiilor si serviciilor publice de interes local,
- raspunde de inventarierea si administrarea bunurilor care apartin domeniului privat al comunei sau al orasului,
- organizeaza evidenta lucrarilor de constructii din localitate si pune la dispozitie autoritatilor administratiei publice centrale rezultatele acestor evidente , z) ia masuri pentru controlul depozitarii deseurilor menajere, industriale sau de orice fel, pentru asigurarea igienizarii malurilor cursurilor de apa din raza comunei sau a orasului, precum si pentru decolmatarea vailor locale si a podetelor pentru asigurarea scurgerii apelor mari.
2) Primarul indeplineste si alte atributii prevazute de lege sau de alte acte normative, precum si insarcinarile date de consiliul local.
Art.69 (l) In exercitarea atributiilor de autoritate tutelara si de ofiter de stare civila, a sarcinilor ce-i revin din actele normative privitoare la recensamant, la organizarea si desfasurarea alegerilor, la luarea masurilor de protectie civila, precum si a altor atributii stabilite prin lege primarul actioneaza si ca reprezentant al statului in comuna sau orasul in care a fost ales.
II) In aceasta calitate, primarul poate solicita, inclusiv prin intermediul prefectului, in conditiile legii, concursul sefilor serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale din unitatile administrativ-teritoriale, daca sarcinile ce ii revin nu pot fi rezolvate prin aparatul propriu de specialitate.
Art.70 (l) Primarul deleaga viceprimarului sail, dupa caz, viceprimarilor, prin dispozitie emisa in eel mult 30 de zile de la validare, exercitarea atributiilor ce-i revin potrivit art.68 alin.(l )lit.j),m),p),r),v),x),si y).
(II) Atributiile de ofiter de stare civila pot fi delegate viceprimarului, secretarului sau altor functionari cu competente in acest domeniu, potrivit legii.
(3) Atributiile ce revin primarului, ca reprezentant al statului, potrivit art.69, cu exceptia celor de ofiter de stare civila, precum si cele prevazute la art.68 alin.(l) lita)-f),h),i),k),l)si t),nu pot fi delegate.
Conducerea primăriei
VASIU Adrian Viorel
PRIMARUL COMUNEI
CV Primar
CONVOCATOR
COMUNA TOMESTI
-SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 25.04.2024 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 43-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 26/28.02.2024 privind aprobarea Regulamentului Serviciului de Salubrizare privind deșeurile menajere și similare din județul Hunedoara revizuit,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T.Tomesti să voteze aprobarea Regulamentului revizuit în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D, județul Hunedoara.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
2. Proiect de hotarare nr. 27/01.03.2024 privind indexarea impozitelor și taxelor locale ale comunei Tomesti pe anul 2025 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
3. Proiect de hotarare nr. 28/01.03.2024 privind aprobarea aderării comunei Bătrâna prin Consiliul local al comunei Bătrâna la ASOCIAȚIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ”AQUA PREST HUNEDOARA”.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiect de hotărâre nr. 29 /29.03.2024 privind aprobarea contului de inchidere a exercitiului bugetar pe anul 2023 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
5. Proiect de hotărâre nr. 30/29.03.2024 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2024 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
6. Proiect de hotărâre nr. 31/5.04.2024 privind aprobarea Documentelor suport precum și Documentația de atribuirea pentru organizarea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zonele de colectare 1 -Brad,2 -Hațeg, 3 -Centru județul Hunedoara și mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia precum și mandatarea Președintelui să semneze contractul de delegare.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
7. Proiect de hotărâre nr. 32 /17.04.2024 privind aprobarea Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T Tomesti să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 18.04.2024
SUBA Ciprian Marian
VICEPRIMARUL COMUNEI
CV Viceprimar
CONVOCATOR
COMUNA TOMESTI
-SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 25.04.2024 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 43-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 26/28.02.2024 privind aprobarea Regulamentului Serviciului de Salubrizare privind deșeurile menajere și similare din județul Hunedoara revizuit,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T.Tomesti să voteze aprobarea Regulamentului revizuit în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D, județul Hunedoara.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
2. Proiect de hotarare nr. 27/01.03.2024 privind indexarea impozitelor și taxelor locale ale comunei Tomesti pe anul 2025 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
3. Proiect de hotarare nr. 28/01.03.2024 privind aprobarea aderării comunei Bătrâna prin Consiliul local al comunei Bătrâna la ASOCIAȚIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ”AQUA PREST HUNEDOARA”.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiect de hotărâre nr. 29 /29.03.2024 privind aprobarea contului de inchidere a exercitiului bugetar pe anul 2023 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
5. Proiect de hotărâre nr. 30/29.03.2024 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2024 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
6. Proiect de hotărâre nr. 31/5.04.2024 privind aprobarea Documentelor suport precum și Documentația de atribuirea pentru organizarea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zonele de colectare 1 -Brad,2 -Hațeg, 3 -Centru județul Hunedoara și mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia precum și mandatarea Președintelui să semneze contractul de delegare.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
7. Proiect de hotărâre nr. 32 /17.04.2024 privind aprobarea Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T Tomesti să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 18.04.2024
CONVOCATOR
COMUNA TOMESTI
-SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 25.04.2024 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 43-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 26/28.02.2024 privind aprobarea Regulamentului Serviciului de Salubrizare privind deșeurile menajere și similare din județul Hunedoara revizuit,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T.Tomesti să voteze aprobarea Regulamentului revizuit în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D, județul Hunedoara.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
2. Proiect de hotarare nr. 27/01.03.2024 privind indexarea impozitelor și taxelor locale ale comunei Tomesti pe anul 2025 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
3. Proiect de hotarare nr. 28/01.03.2024 privind aprobarea aderării comunei Bătrâna prin Consiliul local al comunei Bătrâna la ASOCIAȚIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ”AQUA PREST HUNEDOARA”.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiect de hotărâre nr. 29 /29.03.2024 privind aprobarea contului de inchidere a exercitiului bugetar pe anul 2023 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
5. Proiect de hotărâre nr. 30/29.03.2024 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2024 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
6. Proiect de hotărâre nr. 31/5.04.2024 privind aprobarea Documentelor suport precum și Documentația de atribuirea pentru organizarea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zonele de colectare 1 -Brad,2 -Hațeg, 3 -Centru județul Hunedoara și mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia precum și mandatarea Președintelui să semneze contractul de delegare.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
7. Proiect de hotărâre nr. 32 /17.04.2024 privind aprobarea Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T Tomesti să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 18.04.2024
Raport de activitate
CONVOCATOR
COMUNA TOMESTI
-SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 25.04.2024 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 43-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 26/28.02.2024 privind aprobarea Regulamentului Serviciului de Salubrizare privind deșeurile menajere și similare din județul Hunedoara revizuit,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T.Tomesti să voteze aprobarea Regulamentului revizuit în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D, județul Hunedoara.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
2. Proiect de hotarare nr. 27/01.03.2024 privind indexarea impozitelor și taxelor locale ale comunei Tomesti pe anul 2025 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
3. Proiect de hotarare nr. 28/01.03.2024 privind aprobarea aderării comunei Bătrâna prin Consiliul local al comunei Bătrâna la ASOCIAȚIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ”AQUA PREST HUNEDOARA”.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiect de hotărâre nr. 29 /29.03.2024 privind aprobarea contului de inchidere a exercitiului bugetar pe anul 2023 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
5. Proiect de hotărâre nr. 30/29.03.2024 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2024 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
6. Proiect de hotărâre nr. 31/5.04.2024 privind aprobarea Documentelor suport precum și Documentația de atribuirea pentru organizarea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zonele de colectare 1 -Brad,2 -Hațeg, 3 -Centru județul Hunedoara și mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia precum și mandatarea Președintelui să semneze contractul de delegare.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
7. Proiect de hotărâre nr. 32 /17.04.2024 privind aprobarea Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T Tomesti să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 18.04.2024
Documente emise de Primăria comunei TOMEȘTI
Raportul anual de aplicare a legii 544/2001
CONVOCATOR
COMUNA TOMESTI
-SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 25.04.2024 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 43-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 26/28.02.2024 privind aprobarea Regulamentului Serviciului de Salubrizare privind deșeurile menajere și similare din județul Hunedoara revizuit,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T.Tomesti să voteze aprobarea Regulamentului revizuit în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D, județul Hunedoara.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
2. Proiect de hotarare nr. 27/01.03.2024 privind indexarea impozitelor și taxelor locale ale comunei Tomesti pe anul 2025 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
3. Proiect de hotarare nr. 28/01.03.2024 privind aprobarea aderării comunei Bătrâna prin Consiliul local al comunei Bătrâna la ASOCIAȚIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ”AQUA PREST HUNEDOARA”.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiect de hotărâre nr. 29 /29.03.2024 privind aprobarea contului de inchidere a exercitiului bugetar pe anul 2023 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
5. Proiect de hotărâre nr. 30/29.03.2024 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2024 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
6. Proiect de hotărâre nr. 31/5.04.2024 privind aprobarea Documentelor suport precum și Documentația de atribuirea pentru organizarea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zonele de colectare 1 -Brad,2 -Hațeg, 3 -Centru județul Hunedoara și mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia precum și mandatarea Președintelui să semneze contractul de delegare.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
7. Proiect de hotărâre nr. 32 /17.04.2024 privind aprobarea Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T Tomesti să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 18.04.2024
Raportul anual de aplicare a legii 52/2003
CONVOCATOR
COMUNA TOMESTI
-SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 25.04.2024 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 43-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 26/28.02.2024 privind aprobarea Regulamentului Serviciului de Salubrizare privind deșeurile menajere și similare din județul Hunedoara revizuit,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T.Tomesti să voteze aprobarea Regulamentului revizuit în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D, județul Hunedoara.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
2. Proiect de hotarare nr. 27/01.03.2024 privind indexarea impozitelor și taxelor locale ale comunei Tomesti pe anul 2025 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
3. Proiect de hotarare nr. 28/01.03.2024 privind aprobarea aderării comunei Bătrâna prin Consiliul local al comunei Bătrâna la ASOCIAȚIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ”AQUA PREST HUNEDOARA”.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiect de hotărâre nr. 29 /29.03.2024 privind aprobarea contului de inchidere a exercitiului bugetar pe anul 2023 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
5. Proiect de hotărâre nr. 30/29.03.2024 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2024 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
6. Proiect de hotărâre nr. 31/5.04.2024 privind aprobarea Documentelor suport precum și Documentația de atribuirea pentru organizarea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zonele de colectare 1 -Brad,2 -Hațeg, 3 -Centru județul Hunedoara și mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia precum și mandatarea Președintelui să semneze contractul de delegare.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
7. Proiect de hotărâre nr. 32 /17.04.2024 privind aprobarea Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T Tomesti să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 18.04.2024
Buletin informativ & studii & probleme ale comunității
PROIECT DE HOTARARE nr. 73/28.11.2022 PRIVIND REVOCAREA HOTARARII CONSILIULUI LOCAL TOMESTI NR.74/2022 PRIVIND APROBAREA MODIFICARII ORGANIGRAMEI SI A STATULUI DE FUNCTII PENTRU FUNCTIONARII PUBLICI SI PERSONALUL CONTRACTUAL DIN CADRUL APARATULUI DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI COMUNEI TOMESTI
ContinuarePROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA NUMARULUI DE BURSE SCOLARE SI CUANTUMUL ACESTORA PENTRU SEMESTRUL I AL ANULUI SCOLAR 2022-2023
ContinuarePROCES-VERBAL de ședință
[…]
HOTARAREA NR. 74/2022 PRIVIND APROBAREA MODIFICARII ORGANIGRAMEI SI A STATULUI DE FUNCTII PENTRU FUNCTIONARII PUBLICI SI PERSONALUL CONTRACTUAL DIN CADRUL APARATULUI DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI COMUNEI TOMESTI
ContinuareHOTARAREA NR. 73/2022 PRIVIND RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2022
ContinuareHOTARAREA nr. 71/2022 PRIVIND CONSTATAREA INCETARII DE DREPT INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE ,PRIN DEMISIE, A MANDATULUI DE VICEPRIMAR AL DOMNULUI LEUCIAN SORIN-ADRIAN, PRECUM SI VACANTAREA FUNCTIEI DE VICEPRIMAR AL COMUNEI TOMESTI
ContinuareHOTARAREA nr. 70/2022 PRIVIND APROBAREA ALOCARII UNEI SUME DE BANI PENTRU ORGANIZAREA SERBARII “POMUL DE IARNA “
ContinuareH O T A R A R E A NR. 69 / 2022 PRIVIND APROBAREA INDEXARII NIVELURILOR IMPOZITULUI PE MIJLOACELE DE TRANSPORT CU MASA TOTALA MAXIMA AUTORIZATA MAI MARE SAU EGALA CU 12 TONE PENTRU ANUL 2023
ContinuareAparatul propriu și de specialitate al Primarului comunei TOMEȘTI
ORGANIGRAMA
COMUNA TOMESTI
-SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 25.04.2024 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 43-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 26/28.02.2024 privind aprobarea Regulamentului Serviciului de Salubrizare privind deșeurile menajere și similare din județul Hunedoara revizuit,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T.Tomesti să voteze aprobarea Regulamentului revizuit în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D, județul Hunedoara.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
2. Proiect de hotarare nr. 27/01.03.2024 privind indexarea impozitelor și taxelor locale ale comunei Tomesti pe anul 2025 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
3. Proiect de hotarare nr. 28/01.03.2024 privind aprobarea aderării comunei Bătrâna prin Consiliul local al comunei Bătrâna la ASOCIAȚIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ”AQUA PREST HUNEDOARA”.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiect de hotărâre nr. 29 /29.03.2024 privind aprobarea contului de inchidere a exercitiului bugetar pe anul 2023 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
5. Proiect de hotărâre nr. 30/29.03.2024 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2024 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
6. Proiect de hotărâre nr. 31/5.04.2024 privind aprobarea Documentelor suport precum și Documentația de atribuirea pentru organizarea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zonele de colectare 1 -Brad,2 -Hațeg, 3 -Centru județul Hunedoara și mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia precum și mandatarea Președintelui să semneze contractul de delegare.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
7. Proiect de hotărâre nr. 32 /17.04.2024 privind aprobarea Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T Tomesti să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 18.04.2024
Cariere și posturi vacante
PROIECT DE HOTARARE NR. 52 /13.10.2023 PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI PROTOCOL DE COLABORARE PENTRU REALIZAREA LUCRĂRILOR DE DECOLMATARE PE CURSUL DE APĂ – VALEA OBARSEI, PE TERITORIUL SATULUI TOMESTI, DE PE TERITORIUL COMUNEI TOMESTI, JUDEŢUL HUNEDOARA
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECT DE HOTARARE NR. 52 /13.10.2023
PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI PROTOCOL DE COLABORARE PENTRU REALIZAREA LUCRĂRILOR DE DECOLMATARE PE CURSUL DE APĂ – VALEA OBARSEI, PE TERITORIUL SATULUI TOMESTI, DE PE TERITORIUL COMUNEI TOMESTI, JUDEŢUL HUNEDOARA
Consiliul local al comunei, judetul Hunedoara
Tinand cont de adresa cetatenilor satului Tomesti, inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 725 din 05.07.2023 , si transmisa catre ABA Oradea , prin care solicitau decolmatarea Vaii Obarsa in dreptul proprietatilor lor, deoarece cursul a fost deviat si totodata a rupt din maluri ;
In urma analizarii raspunsului primit de la ABA Oradea in care se preciza ca in trimestrul III in planul tehnic aferent formatiei de lucru Brad, sunt cuprinse lucrari de decolmatare si recalibrare a cursului de apa Valea Obarsa, lucrari ce se vor efectua in parteneriat cu Primaria comunei Tomesti.
Având în vedere referatul de aprobare al d-lui Primar Vasiu Adrian –Viorel inregistrat sub nr. 3/57 din 13.10.2023 si referatul compartimentului de specialitate nr.4/57 din 13.10.2023.
În conformitate cu prevederile art. 8 lit. „k” si ale art.. 12 alin. (l) si alin. (2) lit. „d” din Ordonanta Guvernului nr.21/2002 privind gospodărirea localitaţilor urbane şi rurale, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 2 lit. „a” şi lit. „b”, art. 3 alin. (1), art. 4 alin. (2) şi ale art. 19 alin. (I) din Legea Apelor nr. 107/1996,cu modificarile si copletarile ulterioare , precum şi ale art. 5 pct. I, pct 2. pct. 3 si pct. 10, art. 8 alin, (1) pct. 1, pct. 3, pct. 7 si pct. 32 şi ale art. 8 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 1176/2005 privind aprobarea Statutului de organizare şi funcţionare a Administraţiei Naţionale Apele Române.
În temeiul art.129 alin.7 lit.s şi art.139 alin.1 , art.196 alin.1 lit.a din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ ,cu modificarile si completarile ulterioare, precum şi ale art. 11 alin. (4) din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizată,
HOTĂRĂŞTE
Art.1. Aprobă protocolul de colaborare pentru realizarea lucrărilor de decolmatare şi amenajare pe cursul de apă – Valea Obarsei,pe teritoriul satului Tomesti de pe teritoriul comunei Tomesti,judeţul Hunedoara, încheiat între comuna Tomesti, prin Primar, Vasiu Adrian-Viorel şi Administraţia Bazinală de Apă Crişuri Oradea, confonn Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Se împuterniceşte Primarul comunei Tomesti, Vasiu Adrian-Viorel,să semneze protocolul aprobat la art.1.
Art.3. Prezenta hotărâre se poate contesta potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
Art.4. Prezenta hotarare va fi adusa la cunostinta publica prin afisare si va fi comunicata
– Institutiei Prefectului judetului Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti
-Administraţiei Bazinale de Apă Crişuri Oradea .
INITIATOR
Vasiu Adrian-Viorel
AVIZAT
SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA
R O M Â N I A
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
NR. 3/57 din 13.10.2023
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI PROTOCOL DE COLABORARE PENTRU REALIZAREA LUCRĂRILOR DE DECOLMATARE PE CURSUL DE APĂ – VALEA OBARSEI, PE TERITORIUL SATULUI TOMESTI, DE PE TERITORIUL COMUNEI TOMESTI, JUDEŢUL HUNEDOARA
Având în vedere faptul că în ultima perioada au fost foarte multe ploi ceea ce a dus la colmatarea mai multor cursuri de apă, cea mai gravă situaţie fiind cea de pe cursul de apă Valea Obarsei, consider că proiectul de hotărâre iniţiat ,vine în susţinerea unei situaţii care trebuie rezolvată.
In anul 2021 si 2022 s-a reusit decolmatarea malurilor raului Valea Obarsei pe teritoriul satelor Steia, Tomesti si Tiulesti, iar anul acesta propun decolmatarea vaii in satul Tomesti, ca urmare a adresei cetatenilor carora le-au fost afectate proprietatile: Bulz Marin , Bulz Ioan.
Tinand cont de adresa cetatenilor satului Tomesti, inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 725 din 05.07.2023 , si transmisa catre ABA Oradea , prin care solicitau decolmatarea Vaii Obarsa in dreptul proprietatilor lor, deoarece cursul a fost deviat si totodata a rupt din maluri .
In urma analizarii raspunsului primit de la ABA Oradea in care se preciza ca in trimestrul III in planul tehnic aferent formatiei de lucru Brad, sunt cuprinse lucrari de decolmatare si recalibrare a cursului de apa Valea Obarsa, lucrari ce se vor efectua in parteneriat cu Primaria comunei Tomesti.
Din punct de vedere legal,proiectul de hotărâre,se întemeiază pe prevederile art. 8 lit. „k” si ale art.. 12 alin. (l) si alin. (2) lit. „d” din O.G. nr.21/2002 privind gospodărirea localitaţilor urbane şi rurale,cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 2 lit. „a” şi lit. „b”, art. 3 alin. (1), art. 4 alin. (2) şi ale art. 19 alin. (I) din Legea Apelor nr. 107/1996,cu modificarile si completarile , precum şi ale art. 5 pct. I, pct 2. pct. 3 si pct. 10, art. 8 alin, (1) pct. 1, pct. 3, pct. 7 si pct. 32 şi ale art. 8 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 1176/2005 privind aprobarea Statutului de organizare şi funcţionare a Administraţiei Naţionale Apele Române.
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R I A
Nr. 4/57 din 13.10.2023
RAPORT AL COMPARTIMENTULUI DE RESORT
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA ÎNCHEIERII UNUI PROTOCOL DE COLABORARE PENTRU REALIZAREA LUCRĂRILOR DE DECOLMATARE PE CURSUL DE APĂ – VALEA OBARSEI, PE TERITORIUL SATULUI TOMESTI,
DE PE TERITORIUL COMUNEI TOMESTI, JUDEŢUL HUNEDOARA
Tinand cont de adresa cetatenilor satului Tomesti, inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 725 din 05.07.2023 , si transmisa catre ABA Oradea , prin care solicitau decolmatarea Vaii Obarsa in dreptul proprietatilor lor, deoarece cursul a fost deviat si totodata a rupt din maluri ;
In urma analizarii raspunsului primit de la ABA Oradea in care se preciza ca in trimestrul III in planul tehnic aferent formatiei de lucru Brad, sunt cuprinse lucrari de decolmatare si recalibrare a cursului de apa Valea Obarsa, lucrari ce se vor efectua in parteneriat cu Primaria comunei Tomesti.
Din punct de vedere legal, proiectul de hotărâre,se întemeiază pe prevederile art. 8 lit. „k” si ale art.. 12 alin. (l) si alin. (2) lit. „d” din O.G. nr.21/2002 privind gospodărirea localitaţilor urbane şi rurale,cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 2 lit. „a” şi lit. „b”, art. 3 alin. (1), art. 4 alin. (2) şi ale art. 19 alin. (I) din Legea Apelor nr. 107/1996,cu modificarile si completarile , precum şi ale art. 5 pct. I, pct 2. pct. 3 si pct. 10, art. 8 alin, (1) pct. 1, pct. 3, pct. 7 si pct. 32 şi ale art. 8 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 1176/2005 privind aprobarea Statutului de organizare şi funcţionare a Administraţiei Naţionale Apele Române.
SEV SERVICIU VOLUNTAR SITUATII DE URGENTA
Borza Dorel
PROIECT DE HOTARARE NR. 51/13.10.2023 PRIVIND RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2023
R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECT DE HOTARARE NR. 51/13.10.2023
PRIVIND RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2023
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA
Având în vedere adresa nr.HDG-STZ 20079/13.10.2023 transmisa de catre Administratia Judeteana a Finantelor Publice Hunedoara,Activitatea de Trezorerie si contabilitate publica, Serviciul Sinteza si asistenta elaborarii si executiei bugetelor locale prin care ni se comunica ca la sursa A, cod indicator 04.01.00. “Cote defalcate din impozitul pe venit” , a fost incasata suma de 132.145,02 lei fata de planul anual repartizat pe anul 2023, de 107 mii lei;
Tinand cont de Referatul Scolii Primare Tomesti cu nr.157/09.10.2023 si inregistrat la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 1049 din 09.10.2023 in care solicita rectificarea bugetului scolii primare prin virari de credite in cadrul aceluiasi capitol;
Având în vedere Referatul de aprobare nr.3/ 56 din 13.10.2023 al Primarului comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel , din care rezultă necesitatea rectificării bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2023
In baza art.49 alin.4 , alin.7 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare, art.6 alin.9 din Legea nr.368/2022 a bugetului de stat pe anul 2023, art. 7 alin.13 din Legea nr 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, precum,
In temeiul art 88, art 129 alin.2 lit b, alin.4 lit.a ,art 139 alin 3 lit a , art.196, alin.1 lit.a din OUG nr. 57/2019-Partea a III-a privind Codul Administrativ ,cu modificariile si completarile ulterioare
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art.1. Se rectifică bugetul local al comunei Tomesti pe anul 2023 conform anexei 1, care face parte integranta din prezenta hotarare.
Art.2. Cu ducerera la indeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se imputernicește primarul comunei Tomesti, prin compartimentul contabilitate si resurse umane ..
Art.6. Prezenta hotărâre poate fi atacată la instanța de contencios adminitrativ în condițiile Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.
Art.3. Prezenta hotărâre se comunică:
– Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara ;
– Primarului comunei Tomesti ;
– Compartimentului contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei tTomesti ;
– Administratia Judeteana a Finanţelor Publice Hunedoara –Deva ;
– Afişare la afişier;
INITIATOR ,
AVIZAT,
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr.3/56 din 13.10.2023
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND
RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL PE ANUL 2023
Tinand cont de adresa nr.HDG-STZ 20079/13.10.2023 transmisa de catre Administratia Judeteana a Finantelor Publice Hunedoara,Activitatea de Trezorerie si contabilitate publica, Serviciul Sinteza si asistenta elaborarii si executiei bugetelor locale prin care ni se comunica ca la sursa A, cod indicator 04.01.00. “Cote defalcate din impozitul pe venit” , a fost incasata suma de 132.145,02 lei fata de planul anual repartizat pe anul 2023, de 107 mii lei;
Analizand Referatul Scolii Primare Tomesti cu nr.157/09.10.2023 si inregistrat la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 1049 din 09.10.2023 in care solicita rectificarea bugetului scolii primare prin virari de credite in cadrul aceluiasi capitol;
Modificările aduse bugetului local al Comunei Tomești sunt:
VENITURI se majorează in trimestrul IV cu suma de + 25,15 mii lei
Cod indicator 04.01.00 Cote defalcate din impozitul pe venit + 25.15 mii lei
CHELTUIELI se majorează in trimestrul IV cu suma de + 25,15 mii lei
51.02.20.01.03 Incalzit,iluminat si forta motrica + 2.00 mii lei
51.02.20.19 Contributii ale administratiei publice locale la
realizarea unor lucrari si servicii de interes public
local, in baza unor conventii sau contracte de asociere + 23.15 mii lei
CHELTUIELI:
CAP. 65.02.20 Bunuri si servicii 2,88 mii lei
20.01.02 Materiale de curatenie – 0.20 mii lei
20.01.03 Incalzit,,iluminat si forta motrica – 0.28 mii lei
20.01.06 Piese de schimb – 2.40 mii lei
20.06.01 Deplasari + 0.28 mii lei
20.30.30 Alte cheltuieli cu bunuri si servicii + 2.60 mii lei
Modificarile mai sus prezentate se regasesc si în anexa 1 la hotarare.
In temeiul art.82 alin.1, din Legea privind finanţele publice locale nr. 273/2006, art.6 alin.9 din Legea nr.368/2022 a bugetului de stat pe anul 2023, am iniţiat un proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2023, pe care il supun Consiliului Local spre aprobare in vederea emiterii unei hotărâri in acest sens.
Mentionez ca Bugetul local se cifreaza la suma de 4.495,7 mii lei la venituri si 5.135,89 mii lei la cheltuieli, motiv pentru care solicit aprobarea proiectului de hotarare in forma propusa .
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
Nr. 4/ 56 DIN 13.10.2023
RAPORT
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2023
Având în vedere adresa nr.HDG-STZ 20079/13.10.2023 a Agenteia Nationale de Administrare Fiscala, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Hunedoara,Activitatea de Trezorerie si contabilitate publica, Serviciul Sinteza si asistenta elaborarii si executiei bugetelor locale prin care ni se comunica ca la sursa A, cod indicator 04.01.00. “Cote defalcate din impozitul pe venit” , a fost incasata suma de 132.145,02 lei fata de planul anual repartizat pe anul 2023 de 107 mii lei.
In conformitate cu prevederile art.6 alin.9 din Legea nr.368/2022 a bugetului de stat pe anul 2023, propun rectificarea bugetul local al comunei Tomesti dupa cum urmeaza:
VENITURI
04.01.00 Cote defalcate din impozitul pe venit – 25.15 mii lei
CHELTUIELI
51.02.20.01.03 Incalzit,iluminat si forta motrica – 2.00 mii lei
51.02.20.19 Contributii ale administratiei publice locale la
realizarea unor lucrari si servicii de interes public
local ,in baza unor conventii sau contracte de asociere – 23.15 mii lei
Tinand cont de referatul Scolii Primare Tomesti cu nr.157/09.10.2023 si inregistrat la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 1049 din propun rectificare prin virari de credite in cadrul aceluiasi capitol
CHELTUIELI:
CAP. 65.02.20 Bunuri si servicii 2,88 mii lei
20.01.02 Materiale de curatenie – 0.20 mii lei
20.01.03 Incalzit, iluminat si forta motrica – 0.28 mii lei
20.01.06 Piese de schimb – 2.40 mii lei
20.06.01 Deplasari + 0.28 mii lei
20.30.30 Alte cheltuieli cu bunuri si servicii + 2.60 mii lei
Pentru aceste considerente , propun Consiliului local Tomesti sa analizeze si sa adopte proiectul de hotarare ca fiind oportun , legal si temeinic.
INTOCMIT,
REFERENT CONTABIL
Valean Gabriela
Declarații de avere și de interese ale funcționarilor publici din cadrul Primăriei comunei Tomești
CONVOCATOR
COMUNA TOMESTI
-SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 25.04.2024 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 43-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 26/28.02.2024 privind aprobarea Regulamentului Serviciului de Salubrizare privind deșeurile menajere și similare din județul Hunedoara revizuit,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T.Tomesti să voteze aprobarea Regulamentului revizuit în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D, județul Hunedoara.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
2. Proiect de hotarare nr. 27/01.03.2024 privind indexarea impozitelor și taxelor locale ale comunei Tomesti pe anul 2025 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
3. Proiect de hotarare nr. 28/01.03.2024 privind aprobarea aderării comunei Bătrâna prin Consiliul local al comunei Bătrâna la ASOCIAȚIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ”AQUA PREST HUNEDOARA”.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiect de hotărâre nr. 29 /29.03.2024 privind aprobarea contului de inchidere a exercitiului bugetar pe anul 2023 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
5. Proiect de hotărâre nr. 30/29.03.2024 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2024 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
6. Proiect de hotărâre nr. 31/5.04.2024 privind aprobarea Documentelor suport precum și Documentația de atribuirea pentru organizarea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zonele de colectare 1 -Brad,2 -Hațeg, 3 -Centru județul Hunedoara și mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia precum și mandatarea Președintelui să semneze contractul de delegare.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
7. Proiect de hotărâre nr. 32 /17.04.2024 privind aprobarea Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T Tomesti să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 18.04.2024
Veniturile salariale ale funcționarilor din cadrul aparatului de specialitatea al primarului și din subordinea Consiliului Local
COMUNA TOMESTI
-SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 25.04.2024 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 43-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 26/28.02.2024 privind aprobarea Regulamentului Serviciului de Salubrizare privind deșeurile menajere și similare din județul Hunedoara revizuit,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T.Tomesti să voteze aprobarea Regulamentului revizuit în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D, județul Hunedoara.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
2. Proiect de hotarare nr. 27/01.03.2024 privind indexarea impozitelor și taxelor locale ale comunei Tomesti pe anul 2025 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
3. Proiect de hotarare nr. 28/01.03.2024 privind aprobarea aderării comunei Bătrâna prin Consiliul local al comunei Bătrâna la ASOCIAȚIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ”AQUA PREST HUNEDOARA”.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
4. Proiect de hotărâre nr. 29 /29.03.2024 privind aprobarea contului de inchidere a exercitiului bugetar pe anul 2023 .
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
5. Proiect de hotărâre nr. 30/29.03.2024 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul I al anului 2024 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
6. Proiect de hotărâre nr. 31/5.04.2024 privind aprobarea Documentelor suport precum și Documentația de atribuirea pentru organizarea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zonele de colectare 1 -Brad,2 -Hațeg, 3 -Centru județul Hunedoara și mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia precum și mandatarea Președintelui să semneze contractul de delegare.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
7. Proiect de hotărâre nr. 32 /17.04.2024 privind aprobarea Anexei 3 actualizată la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de Salubrizare în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Hunedoara,precum și mandatarea reprezentantului U.A.T Tomesti să voteze aprobarea Anexei 3 actualizată în Adunarea Generală a A.D.I.S.I.G.D județul Hunedoara
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 18.04.2024