PRIMĂRIA COMUNEI TOMEȘTI
BIROUL ELECTORAL DE CIRCUMSCRIPȚIE COMUNALĂ
NR. 61 TOMEȘTI – JUDEȚUL HUNEDOARA
Presedinte: _______________
Locțiitor: ______________________
Sediul: ______________________
Telefon: ____________________
e-mail: hd.tomesti@bec.ro
Program de lucru: Luni-Duminica 09,00-17,00
:: ACTUALIZEZ
Legile care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei
- Legea 188/1999 privind statutul funcționarilor publici, republicată
- Legea 7/2004 privind Codul de conduită al funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare
- Legea 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică
- Legea 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public, cu modificările și completările ulterioare
- HG 123/2002 pentru Aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public
- Legea 215/2001 a administrației publice locale, republicată
- Legea 544/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările ulterioare
- Legea 53/2003, codul Muncii.
Regulamente
- asigura respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor, a prevederilor Constitutiei, precum si punerea in aplicare a legilor, a decretelor Presedintelui Romaniei, a hotararilor si ordonantelor Guvernului, dispune masurile necesare si acorda sprijin pentru aplicarea ordinelor si instructiunilor cu caracter noprmativ ale ministrilor si ale celorlalti conducatori ai autoritatilor administratiei publice centrale, precum si a hotararilor consiliului judetean,
- asigura aducerea la ideplinire a hotararilor consiliul local. In situatia in care apreciaza ca o hotarare este ilegala, in termen de 3 zile de la adoptare il sesizeaza pe prefect,
- poate propune consiliului local consultarea populatiei prin referendum, cu privire la problemele locale de interes deosebit. Pe baza hotararii consiliului local ia masuri pentru organizarea acestei consultari, in conditiile legii,
- prezinta consiliului local, anual sau ori de cate ori este necesar, informari, privind starea economica si sociala a comunei sau a orasului, in concordanta cu atributiile ce revin autoritatilor administratiei publice locale, precum si informari asupra modului de aducere la indeplinire a hotararilur consiliului local,
- intocmeste proiectul bugetului local si contul de incheiere a exercitiul bugetar si le supune spre aprobare consiliului local,
- exercita functia de ordonator principal de credite,
- verifica, din oficiu sau la cerere, incasarea si cheltuirea sumelor din bugetul local si comunica de indata consiliului local cele constatate,
- ia masuri pentru prevenirea si limitarea urmarilor calamitatilor, catastrofelor, incendiilor, epidemiilor sau epizootiilor, impreuna cu organele specializate ale statului. In acest scop poate mobiliza populatia, agentii economici si institutiile publice din comuna sau din oras, acestea fund obligate sa execute masurile stabilite in planurile de protectie si interventie elaborate pe tipuri de dezastre,
- asigura ordinea publica si linistea locuitorilor, prin intermediul politiei, jandarmeriei, gardienilor publici, pompierilor si unitatilor de protectie civila, care au obligatia sa raspunda solicitarilor sale, in conditiile legii,
- indruma si supravegheaza activitatea gardienilor publici, conform angajamentelor contractuale,
- ia masurile prevazute de lege cu privire la desfasurarea adunarilor publice ia masuri de interzicere sau de suspendare a spectacolelor, reprezentantiilor sau a altor manifestari publice care contravin ordinii de drept ori atenteaza la bunele moravuri, la ordinea si linistea publica,
- controleaza igiena si salubritatea localurilor publice si produselor alimentare puse in vanzare pentru populatie, cu sprijinul serviciilor de specialitate,
- ia masuri pentru prevenirea si combaterea pericolelor provocate de animale, in conditiile legii,
- ia masuri pentru elaborarea planului urbanistic general al localitatii si il supune spre aprobare consiliului local, asigura respectarea prevederilor planului urbanistic general, precum si ale planurilor urbanistice zonale si de detaliu,
- asigura repartizarea locuintelor sociale pe baza hotararii consiliului local,
- asigura intretinerea si reabilitarea drumurilor publice, proprietate a comunei sau a orasului, instalarea semnelor de circulatie, desfasurarea normla a traficului rutier si pietonal, in conditiile legii,
- exercita controlul asupra activitatilor din targuri, piete, oboare, locuri si parcuri de distractii si ia masuri pentru buna functionare a acestora,
- conduce serviciile publice locale, asigura functionarea serviciilor de starea civila si de autoritate tutelara, supravegheaza realizarea masurilor de asistenta si ajutor social,
- indeplineste functia de ofiter de stare civila,
- emite avizele, acordurile si autorizatiile date in competenta sa prin lege,
- propune consiliului local spre aprobare, in conditiile legii, organigrama, statul de functii, numarul de personal si regulamentul de organizare si functionare a aparatului propriu de specialitate,
- numeste si elibereaza din functie, in condiliile legii, personalul din aparatul propriu de specialitate al autoritatilor administratiei publice locale, cu exceptia secretarului,propune consiliului local numirea si eliberarea din functie, in conditiile legii, a conducatorilor regiilor autonome, ai institutiilor si serviciilor publice de interes local,
- raspunde de inventarierea si administrarea bunurilor care apartin domeniului privat al comunei sau al orasului,
- organizeaza evidenta lucrarilor de constructii din localitate si pune la dispozitie autoritatilor administratiei publice centrale rezultatele acestor evidente , z) ia masuri pentru controlul depozitarii deseurilor menajere, industriale sau de orice fel, pentru asigurarea igienizarii malurilor cursurilor de apa din raza comunei sau a orasului, precum si pentru decolmatarea vailor locale si a podetelor pentru asigurarea scurgerii apelor mari.
2) Primarul indeplineste si alte atributii prevazute de lege sau de alte acte normative, precum si insarcinarile date de consiliul local.
Art.69 (l) In exercitarea atributiilor de autoritate tutelara si de ofiter de stare civila, a sarcinilor ce-i revin din actele normative privitoare la recensamant, la organizarea si desfasurarea alegerilor, la luarea masurilor de protectie civila, precum si a altor atributii stabilite prin lege primarul actioneaza si ca reprezentant al statului in comuna sau orasul in care a fost ales.
II) In aceasta calitate, primarul poate solicita, inclusiv prin intermediul prefectului, in conditiile legii, concursul sefilor serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale din unitatile administrativ-teritoriale, daca sarcinile ce ii revin nu pot fi rezolvate prin aparatul propriu de specialitate.
Art.70 (l) Primarul deleaga viceprimarului sail, dupa caz, viceprimarilor, prin dispozitie emisa in eel mult 30 de zile de la validare, exercitarea atributiilor ce-i revin potrivit art.68 alin.(l )lit.j),m),p),r),v),x),si y).
(II) Atributiile de ofiter de stare civila pot fi delegate viceprimarului, secretarului sau altor functionari cu competente in acest domeniu, potrivit legii.
(3) Atributiile ce revin primarului, ca reprezentant al statului, potrivit art.69, cu exceptia celor de ofiter de stare civila, precum si cele prevazute la art.68 alin.(l) lita)-f),h),i),k),l)si t),nu pot fi delegate.
Conducerea primăriei
VASIU Adrian Viorel
PRIMARUL COMUNEI
CV Primar
Biroul Electoral, adresă, componență & program de lucru
BIROUL ELECTORAL DE CIRCUMSCRIPȚIE COMUNALĂ
NR. 61 TOMEȘTI – JUDEȚUL HUNEDOARA
Presedinte: _______________
Locțiitor: ______________________
Sediul: ______________________
Telefon: ____________________
e-mail: hd.tomesti@bec.ro
Program de lucru: Luni-Duminica 09,00-17,00
:: ACTUALIZEZ
SUBA Ciprian Marian
VICEPRIMARUL COMUNEI
CV Viceprimar
Biroul Electoral, adresă, componență & program de lucru
BIROUL ELECTORAL DE CIRCUMSCRIPȚIE COMUNALĂ
NR. 61 TOMEȘTI – JUDEȚUL HUNEDOARA
Presedinte: _______________
Locțiitor: ______________________
Sediul: ______________________
Telefon: ____________________
e-mail: hd.tomesti@bec.ro
Program de lucru: Luni-Duminica 09,00-17,00
:: ACTUALIZEZ
Biroul Electoral, adresă, componență & program de lucru
BIROUL ELECTORAL DE CIRCUMSCRIPȚIE COMUNALĂ
NR. 61 TOMEȘTI – JUDEȚUL HUNEDOARA
Presedinte: _______________
Locțiitor: ______________________
Sediul: ______________________
Telefon: ____________________
e-mail: hd.tomesti@bec.ro
Program de lucru: Luni-Duminica 09,00-17,00
:: ACTUALIZEZ
Raport de activitate
Biroul Electoral, adresă, componență & program de lucru
BIROUL ELECTORAL DE CIRCUMSCRIPȚIE COMUNALĂ
NR. 61 TOMEȘTI – JUDEȚUL HUNEDOARA
Presedinte: _______________
Locțiitor: ______________________
Sediul: ______________________
Telefon: ____________________
e-mail: hd.tomesti@bec.ro
Program de lucru: Luni-Duminica 09,00-17,00
:: ACTUALIZEZ
Documente emise de Primăria comunei TOMEȘTI
Raportul anual de aplicare a legii 544/2001
Biroul Electoral, adresă, componență & program de lucru
BIROUL ELECTORAL DE CIRCUMSCRIPȚIE COMUNALĂ
NR. 61 TOMEȘTI – JUDEȚUL HUNEDOARA
Presedinte: _______________
Locțiitor: ______________________
Sediul: ______________________
Telefon: ____________________
e-mail: hd.tomesti@bec.ro
Program de lucru: Luni-Duminica 09,00-17,00
:: ACTUALIZEZ
Raportul anual de aplicare a legii 52/2003
Biroul Electoral, adresă, componență & program de lucru
BIROUL ELECTORAL DE CIRCUMSCRIPȚIE COMUNALĂ
NR. 61 TOMEȘTI – JUDEȚUL HUNEDOARA
Presedinte: _______________
Locțiitor: ______________________
Sediul: ______________________
Telefon: ____________________
e-mail: hd.tomesti@bec.ro
Program de lucru: Luni-Duminica 09,00-17,00
:: ACTUALIZEZ
Buletin informativ & studii & probleme ale comunității
Anunț – dezbatere publică asupra PROIECTULUI DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA VALORIFICĂRII MATERIALULUI LEMNOS CUPRINS ÎN APV 15234/2200121013430 OBARSA , ÎNTOCMIT DE OCOLUL SILVIC BRAD, DIN PĂDUREA COMUNEI TOMESTI
ContinuareAnunț – dezbatere publică asupra PROIECTULUI DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA LISTEI CONSUMATORILOR – PERSOANE FIZICE CARE AU DOMICILIUL STABIL ȘI LOCUIESC EFECTIV ÎN COMUNA TOMESTI ȘI CARE BENEFICIAZĂ DE REDUCEREA CU 50% A PREŢULUI FINAL AL ENERGIEI ELECTRICE
ContinuareAnunț – dezbatere publică asupra PROIECTULUI DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI PENTRU ANUL 2023 PENTRU ADMINISTRAREA SUPRAFETEI DE 708,75 HA PADURE SI PROPRIETATEA PUBLICA A COMUNEI TOMESTI
ContinuareANUNȚ – Dezbatere publică asupra Proiectului de Hotărâre privind aprobarea prețurilor de referință pentru anul de producție 2023 a masei lemnoase pe picior, a tipului licitațiilor de masă lemnoasă pe picior pentru anul 2023, precum și aprobarea modului de valorificare și exploatare a acestora
ContinuarePROIECT DE HOTARARE Nr.7/11.01.2023 PRIVIND DESEMNAREA CONSILIERILOR LOCALI CARE SA FACA PARTE DIN COMISIA DE EVALUARE A PERFORMANŢELOR PROFESIONALE INDIVIDUALE ALE DOAMNEI GIURGIU SANDA POMPILIA, SECRETAR GENERAL AL COMUNEI TOMESTI, PENTRU PERIOADA 01.01.2022–31.12.2022
ContinuareDezbatere publică: PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA UTILIZARII EXCEDENTULUI BUGETAR DIN ANUL 2022 IN ANUL 2023
ContinuarePROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA PRELUARII CA VENIT LA BUGETUL LOCAL A SUMEI DE 900,00 MII LEI DIN EXCEDENTUL REZULTAT DIN EXECUTIA BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI A ACTIVITATILOR FINANTATE INTEGRAL DIN VENITURI PROPRII EXISTENT IN SOLDUL CONTULUI 82 E DISPONIBIL DIN VENITURI PROPRII ALE INSTITUTIILOR PUBLICE SUBORDONATE
ContinuareConsultare publică. PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND ACOPERIREA DEFINITIVA A DEFICITULUI BUGETAR A ANULUI 2022 A SECTIUNII DE DEZVOLTARE DIN EXCEDENTUL BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI LA SFARSITUL ANULUI BUGETAR 2021
ContinuareAparatul propriu și de specialitate al Primarului comunei TOMEȘTI
ORGANIGRAMA
BIROUL ELECTORAL DE CIRCUMSCRIPȚIE COMUNALĂ
NR. 61 TOMEȘTI – JUDEȚUL HUNEDOARA
Presedinte: _______________
Locțiitor: ______________________
Sediul: ______________________
Telefon: ____________________
e-mail: hd.tomesti@bec.ro
Program de lucru: Luni-Duminica 09,00-17,00
:: ACTUALIZEZ
Cariere și posturi vacante
DISPOZITIA NR. 89/2023 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 26.10.2023, ORA 13,00
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
DISPOZITIA NR. 89/2023
PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 26.10.2023, ORA 13,00
Primarul comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Avand in vedere referatul intocmit de catre secretarul general al comunei Tomesti inregistrat sub nr.1068 din 19.10.2023 privind necesitatea convocarii consiliului local in sedinta ordinara din luna octombrie 2023;
In temeiul dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,
DISPUNE:
Art. 1. Se convoacă Consiliul Local al comunei Tomesti , în şedinţă ordinară pentru data de 26 octombrie 2023, orele 13,00 , în sala de şedinţă a Primăriei comunei Tomesti , cu proiectul ordinii de zi prevazut in Anexa la prezenta Dispozitie, care face parte integranta din aceasta.
Art. 2. (1) Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi pot fi consultate la sediul Primariei comunei Tomesti — la biroul secretarului general al comunei .
(2). Proiectul de hotarare inscris pe ordinea de zi, insotit de documentele prevazute de lege, se transmite spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, conform Anexei mentionate la art. 1.
(3). Membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari.
Art. 3. Prezenta dispozitie poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara.
Art. 4. Prezenta dispoziţie se comunică :
Instituţiei prefectului jud. Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Secretarului comunei Tomesti;
Consilierilor locali ;
P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 19.102023
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Anexa la Dispozitia nr. 89/2023
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A SEDINTEI ORDINARE A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDETUL HUNEDOARA DIN DATA DE 26.10.2023, ORA 13,00
1. Proiect de hotarare nr. 51/13.10.2023 privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti
2. Proiect de hotărâre nr. 52 /13.10.2023 privind aprobarea încheierii unui protocol de colaborare pentru realizarea lucrărilor de decolmatare pe cursul de apă – Valea Obarsei, pe teritoriul satelor Obarsa, Dobrot,Leaut,Tomesti de pe teritoriul comunei Tomesti, judeţul Hunedoara
Initiat de primarul comunei Tomesti
3. Proiect de hotarare a consiliului local nr. 53 /13.10.2023 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul III al anului 2023 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi.
Initiat de primarul comunei Tomesti.
Spre avizare Comisiilor de specialitate:
1. Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ: punctul 1,3
2.Comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice,
a drepturilor cetatenilor : punctul 2
P R I M A R ,
CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 19.10.2023
PRIMĂRIA COMUNEI TOMESTI APROBAT,
STR. PRINCIPALA , NR. 50 PRIMAR,
TEL. 0254684328 , FAX 0254684338 Vasiu Adrian-Viorel
Email – primariatomesti.hd@gmail.com
Nr. 1068 din 19.10.2023
REFERAT
CU PRIVIRE LA : CONVOCAREA ÎN ŞEDINŢĂ ORDINARĂ A CONSILIULUI LOCAL TOMESTI PENTRU ZIUA DE 26.10.2023, ORA 13,00
În conformitate cu prevederile dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ , propun emiterea unei dispoziţii referitoare la convocarea unei şedinţe ordinare a Consiliului Local al Comunei Tomesti în data de 26.10.2023,
ora 13,00”, cu următorul proiect al ordinii de zi:
1. Proiect de hotarare nr. 51/13.10.2023 privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti
2. Proiect de hotărâre nr. 52 /13.10.2023 privind aprobarea încheierii unui protocol de colaborare pentru realizarea lucrărilor de decolmatare pe cursul de apă – Valea Obarsei, pe teritoriul satelor Obarsa, Dobrot,Leaut,Tomesti de pe teritoriul comunei Tomesti, judeţul Hunedoara
Initiat de primarul comunei Tomesti
3. Proiect de hotarare a consiliului local nr. 53 /13.10.2023 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul III al anului 2023 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi.
Initiat de primarul comunei Tomesti.
In acest caz, Proiectele de hotarari inscrise pe ordinea de zi, insotite de documentele prevazute de lege, se transmit spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, iar membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari .
ÎNTOCMIT,
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
CONVOCATOR
COMUNA TOMESTI
SECRETAR GENERAL –
CONVOCATOR
Stimate domnule consilier local …………………………………………
În temeiul art. 133 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul comunei Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel vă invită la şedinţa ordinară a consiliului local care va avea loc in sala de sedinta a Primariei comunei Tomesti in data de 26.10.2023 , la ora 13,00 , cu urmatorul proiect de ordine de zi:
PROIECTUL ORDINII DE ZI
A CELEI DE-A 37-A ŞEDINŢE DIN CEL DE-AL 8–LEA MANDAT AL CONSILIULUI LOCAL
1. Proiect de hotarare nr. 51/13.10.2023 privind rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
2. Proiect de hotărâre nr. 52 /13.10.2023 privind aprobarea încheierii unui protocol de colaborare pentru realizarea lucrărilor de decolmatare pe cursul de apă – Valea Obarsei, pe teritoriul satelor Obarsa, Dobrot,Leaut,Tomesti de pe teritoriul comunei Tomesti, judeţul Hunedoara
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.2, pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor .
3. Proiect de hotarare a consiliului local nr. 53 /13.10.2023 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul III al anului 2023 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi.
Initiat de primarul comunei Tomesti si trimis spre avizare :
-Comisiei de specialitate nr.1, pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ.
Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi sunt puse la dispozitia consilierilor locali pe suport de hartie la sediul primariei comunei Tomesti si pe site-ul oficial al Primariei comunei Tomesti.
Va invitam a formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari conform art.134 alin.5 lit.f din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECRETAR GENERAL ,
Giurgiu Sanda
Tomesti la 19.10.2023
Declarații de avere și de interese ale funcționarilor publici din cadrul Primăriei comunei Tomești
Biroul Electoral, adresă, componență & program de lucru
BIROUL ELECTORAL DE CIRCUMSCRIPȚIE COMUNALĂ
NR. 61 TOMEȘTI – JUDEȚUL HUNEDOARA
Presedinte: _______________
Locțiitor: ______________________
Sediul: ______________________
Telefon: ____________________
e-mail: hd.tomesti@bec.ro
Program de lucru: Luni-Duminica 09,00-17,00
:: ACTUALIZEZ
Veniturile salariale ale funcționarilor din cadrul aparatului de specialitatea al primarului și din subordinea Consiliului Local
BIROUL ELECTORAL DE CIRCUMSCRIPȚIE COMUNALĂ
NR. 61 TOMEȘTI – JUDEȚUL HUNEDOARA
Presedinte: _______________
Locțiitor: ______________________
Sediul: ______________________
Telefon: ____________________
e-mail: hd.tomesti@bec.ro
Program de lucru: Luni-Duminica 09,00-17,00
:: ACTUALIZEZ