PRIMĂRIA COMUNEI TOMEȘTI

Legile care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei 

Regulamente 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Comută conținut
1) Primarul indeplineste urmatoarele atributii principale:
  1. asigura respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor, a prevederilor Constitutiei, precum si punerea in aplicare a legilor, a decretelor Presedintelui Romaniei, a hotararilor si ordonantelor Guvernului, dispune masurile necesare si acorda sprijin pentru aplicarea ordinelor si instructiunilor cu caracter noprmativ ale ministrilor si ale celorlalti conducatori ai autoritatilor administratiei publice centrale, precum si a hotararilor consiliului judetean,
  2. asigura aducerea la ideplinire a hotararilor consiliul local. In situatia in care apreciaza ca o hotarare este ilegala, in termen de 3 zile de la adoptare il sesizeaza pe prefect,
  3. poate propune consiliului local consultarea populatiei prin referendum, cu privire la problemele locale de interes deosebit. Pe baza hotararii consiliului local ia masuri pentru organizarea acestei consultari, in conditiile legii,
  4. prezinta consiliului local, anual sau ori de cate ori este necesar, informari, privind starea economica si sociala a comunei sau a orasului, in concordanta cu atributiile ce revin autoritatilor administratiei publice locale, precum si informari asupra modului de aducere la indeplinire a hotararilur consiliului local,
  5. intocmeste proiectul bugetului local si contul de incheiere a exercitiul bugetar si le supune spre aprobare consiliului local,
  6. exercita functia de ordonator principal de credite,
  7. verifica, din oficiu sau la cerere, incasarea si cheltuirea sumelor din bugetul local si comunica de indata consiliului local cele constatate,
  8. ia masuri pentru prevenirea si limitarea urmarilor calamitatilor, catastrofelor, incendiilor, epidemiilor sau epizootiilor, impreuna cu organele specializate ale statului. In acest scop poate mobiliza populatia, agentii economici si institutiile publice din comuna sau din oras, acestea fund obligate sa execute masurile stabilite in planurile de protectie si interventie elaborate pe tipuri de dezastre,
  9. asigura ordinea publica si linistea locuitorilor, prin intermediul politiei, jandarmeriei, gardienilor publici, pompierilor si unitatilor de protectie civila, care au obligatia sa raspunda solicitarilor sale, in conditiile legii,
  10. indruma si supravegheaza activitatea gardienilor publici, conform angajamentelor contractuale,
  11. ia masurile prevazute de lege cu privire la desfasurarea adunarilor publice ia masuri de interzicere sau de suspendare a spectacolelor, reprezentantiilor sau a altor manifestari publice care contravin ordinii de drept ori atenteaza la bunele moravuri, la ordinea si linistea publica,
  12. controleaza igiena si salubritatea localurilor publice si produselor alimentare puse in vanzare pentru populatie, cu sprijinul serviciilor de specialitate,
  13. ia masuri pentru prevenirea si combaterea pericolelor provocate de animale, in conditiile legii,
  14. ia masuri pentru elaborarea planului urbanistic general al localitatii si il supune spre aprobare  consiliului  local,   asigura respectarea prevederilor planului  urbanistic general, precum si ale planurilor urbanistice zonale si de detaliu,
  15. asigura repartizarea locuintelor sociale pe baza hotararii consiliului local,
  16. asigura intretinerea si reabilitarea drumurilor publice, proprietate a comunei sau a orasului, instalarea semnelor de circulatie, desfasurarea normla a traficului rutier si pietonal, in conditiile legii,
  17. exercita controlul asupra activitatilor din targuri, piete, oboare, locuri si parcuri de distractii si ia masuri pentru buna functionare a acestora,
  18. conduce serviciile publice locale, asigura functionarea serviciilor de starea civila si de autoritate tutelara, supravegheaza realizarea masurilor de asistenta si ajutor social,
  19. indeplineste functia de ofiter de stare civila,
  20. emite avizele, acordurile si autorizatiile date in competenta sa prin lege,
  21. propune consiliului local spre aprobare, in conditiile legii, organigrama, statul de functii, numarul de personal si regulamentul de organizare si functionare a aparatului propriu de specialitate,
  22. numeste si elibereaza din functie, in condiliile legii, personalul din aparatul propriu de specialitate al autoritatilor     administratiei publice locale, cu exceptia secretarului,propune consiliului local numirea si eliberarea din functie, in conditiile legii, a conducatorilor regiilor autonome, ai institutiilor si serviciilor publice de interes local,
  23. raspunde de inventarierea si administrarea bunurilor care apartin domeniului privat al comunei sau al orasului,
  24. organizeaza evidenta lucrarilor de constructii din localitate si pune la dispozitie autoritatilor administratiei publice centrale rezultatele acestor evidente , z) ia masuri pentru controlul depozitarii deseurilor menajere, industriale sau de orice fel, pentru asigurarea igienizarii malurilor cursurilor de apa din raza comunei sau a orasului, precum si pentru decolmatarea vailor locale si a podetelor pentru asigurarea scurgerii apelor mari.

2) Primarul indeplineste si alte atributii prevazute de lege sau de alte acte normative, precum si insarcinarile date de consiliul local.

Art.69 (l) In exercitarea atributiilor de autoritate tutelara si de ofiter de stare civila, a sarcinilor ce-i revin din actele normative privitoare la recensamant, la organizarea si desfasurarea alegerilor, la luarea masurilor de protectie civila, precum si a altor atributii stabilite prin lege primarul actioneaza si ca reprezentant al statului in comuna sau orasul in care a fost ales.

II) In aceasta calitate, primarul poate solicita, inclusiv prin intermediul prefectului, in conditiile legii, concursul sefilor serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale din unitatile administrativ-teritoriale, daca sarcinile ce ii revin nu pot fi rezolvate prin aparatul propriu de specialitate.

Art.70 (l) Primarul deleaga viceprimarului sail, dupa caz, viceprimarilor, prin dispozitie emisa in eel mult 30 de zile de la validare, exercitarea atributiilor ce-i revin potrivit art.68 alin.(l )lit.j),m),p),r),v),x),si y).

(II) Atributiile de ofiter de stare civila pot fi delegate viceprimarului, secretarului sau altor functionari cu competente in acest domeniu, potrivit legii.

(3) Atributiile ce revin primarului, ca reprezentant al statului, potrivit art.69, cu exceptia celor de ofiter de stare civila, precum si cele prevazute la art.68 alin.(l) lita)-f),h),i),k),l)si t),nu pot fi delegate.

Conducerea primăriei

First
Last
Solicit audiență la: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

Subiectul trebuie să prezinte foarte clar scopul corespondenței dumneavoastră
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

GIURGIU Sanda Pompilia
Secretarul General al
Unității Administrativ Teritoriale

Documente emise de Primăria comunei TOMEȘTI

Buletin informativ & studii & probleme ale comunității

HOTARAREA NR. 22 /2023 privind aprobarea Strategiei de contractare privind atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zonele de colectare1 – Brad,2- Hațeg, 3- Centru județul Hunedoara prin procedura licitație deschisă precum și Documentația de atribuirea pentru organizarea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zonele de colectare 1 -Brad, 2 -Hațeg, 3 -Centru, județul Hunedoara și mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia precum și mandatarea Președintelui să semneze contractul de delegare

Continuare

Aparatul propriu și de specialitate al Primarului comunei TOMEȘTI

ORGANIGRAMA

Achiziții publice, Implementare proiecte, Investiții

INDRIEȘ Damian Iulian – inspector achiziții publice
INDRIEȘ Damian Iulian – inspector achiziții publice

Contabilitate și Resurse Umane

VĂLEAN Gabriela Elena - referent contabil

Taxe și Impozite locale

BORZA Dorel – referent superior
BORZA Dorel – referent superior

Compartimentul Agricol

JURJ Lucica Marinela
JURJ Lucica Marinela – consilier superior

Compartimentul Asistență socială

CIOARA Ioan Laurențiu – referent superior
CIOARA Ioan Laurențiu – referent superior

Cabinetul primarului

PAUL Cristian Dumitru – Consilierul personal al Primarului

Compartimentul Deservire

LEUCIAN Nicolae – muncitor calificat
LEUCIAN Nicolae – muncitor calificat

Compartimentul Deservire

ONCU Rodica – guard
ONCU Rodica – guard

Cariere și posturi vacante

ANUNT de dezbatere publică asupra PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI PENTRU ANUL 2024 PENTRU ADMINISTRAREA SUPRAFETEI DE 708,75 HA PADURE, PROPRIETATEA PUBLICA A COMUNEI TOMESTI

ANUNT

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 3.01.2024.2023 s-a initiat de catre primarul comunei TOMESTI, dl. Vasiu Adrian-Viorel

PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI PENTRU ANUL 2024 PENTRU ADMINISTRAREA SUPRAFETEI DE 708,75 HA PADURE, PROPRIETATEA PUBLICA A COMUNEI TOMESTI

Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 30.01.2024 , ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti , la compartimentul Secretar general al UAT comuna Tomesti, sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.

PRIMAR
VASIU ADRIAN-VIOREL


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE NR. 6/3.01.2024
PRIVIND APROBAREA BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI PENTRU ANUL 2024 PENTRU ADMINISTRAREA SUPRAFETEI DE 708,75 HA PADURE PROPRIETATEA PUBLICA A COMUNEI TOMESTI

Consiliul local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara;
Tinand cont de adresa nr. 14357/19.12.2023 a Ocolului Silvic Brad prin care solicita aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2024 pentru administrarea suprafetei de 708,75 Ha padure proprietatea publica a comunei Tomesti administrate in baza contractelor de administrare nr.6445/23.04.2021 si nr. 6520/26.04.2021.
In baza art. 14 alin.2 din Legea nr. 46/2008 privind Codul Silvic, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul dispoziţiilor art.129, alin.1 şi alin.2, lit.c, art.139, alin.3 şi ale art.196, alin.(1), lit.a) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

H O T A R A S T E :

Art.1. Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2024 pentru suprafata de 708,75 Ha padure proprietatea publica a comunei Tomesti administrata in baza contractelor de administrare nr.6445/23.04.2021 si nr. 6520/26.04.2021 incheiate intre Regia Nationala a Padurilor prin Directia Silvica Hunedoara si Primaria comunei Tomesti conform anexei nr.1 care face parte integranta la prezenta hotarare.
Art.2. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare
Art.3. Prezenta hotarare se comunica :
Institutiei Prefectului Judetului Hunedoara
Primarului comunei Tomesti
Ocolului Silvic Brad

INITIATOR,
Vasiu Adrian-Vasiu
PRIMAR

AVIZAT
SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Nr. 3/6 din 3.01.2024

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI PENTRU ANUL 2024 PENTRU ADMINISTRAREA SUPRAFETEI DE 708,75 HA PADURE PROPRIETATEA PUBLICA A COMUNEI TOMESTI

   La nivelul Primariei Tomesti exista incheiate contractele de administrare nr.6445/23.04.2021 si nr. 6520/26.04.2021 intre Regia Nationala a Padurilor prin Directia Silvica Hunedoara si Primaria comunei Tomesti,
Bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2024 s-a intocmit avand in vedere prevederile HG nr.715/2017 pentru aprobarea Regulamentului de valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publica , cu modificarile si completarile ulterioare astfel :
In Anexa acestui act aditional se regăsește Bugetul de venituri și cheltuieli pentru anul 2024.
Precizez că valoarea anuală a contractului de administrare este dată de valorile BVC
– ului propus anual pe baza amenajamentelor silvice.
Potrivit prevederilor art. 14 alin 2 din Codul Silvic, republicat ”Bugetul anual de
venituri şi cheltuieli se aprobă de proprietarul unic, de consiliul local sau de adunarea generală, după caz, la propunerea ocolului silvic”.
Astfel, administrarea fondului forestier/a perdelei forestiere de protecție se
realizează pe bază de buget de venituri și cheltuieli, întocmit anual de către Direcția
Silvică Hunedoara – Ocolul Silvic Brad, până la data de 01 decembrie al fiecărui an,
pentru anul următor.
Bugetul de venituri și cheltuieli se fundamentează, analitic, pe cele două
componente: venituri și cheltuieli, pentru fiecare an de aplicare a amenajamentului sau a
contractului de administrare a perdelei forestiere de protecție, astfel:
1. Venituri din valorificarea lemnului pe picior. În conformitate cu Lista de partizi
și prețurile pe picior a masei lemnoase aferente partizilor din lista de partizi pentru anul
2024, rezultă un venit de 2.008.850 lei.
2. Cheltuieli de administrare. Direcția Silvică Hunedoara a comunicat limitele
minime și maxime ale valorii tarifelor de administrare pentru anul 2024. Pentru Ocolul
Silvic Brad s-a stabilit pentru anul 2024 tariful de 179.00 lei/an/ha, adică tariful minim. În
acest context, valoarea cheltuielilor de administrare pentru suprafața de 708,75 ha este de
126.866 lei.
Cheltuieli cu exploatarea si valorificarea masei lemnoase 913.600 lei ;
Cheltuieli cu fondul de conservare 188.966 lei;
Cheltuieli cu fondul de mediu 22.551 lei ;
Rezultatul financiar brut: Anul 2024, conform celor prezentate mai sus se încheie
cu un PROFIT de 756.867 lei.
Ținând cont de adresa nr. 14357/19.12.2023, prin care Direcția Silvică Hunedoara – Ocolul Silvic Brad a înaintat spre aprobare bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2024 pentru fondul forestier, proprietatea publică a comunei Tomesti , asumat spre realizare de către Direcția Silvică Hunedoara prin Ocolul Silvic Brad, am inițiat prezentul proiect de hotărâre prin care am propus aprobarea celor solicitate și-l supun plenului Consiliului Local al comunei Tomesti spre dezbatere în forma prezentată.
Invoc în susţinerea propunerii mele prevederile art. 14 alin.2 din Legea nr.
46/2008 privind Codul Silvic, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA
NR. 4/6 din 3.01.2024

RAPORT
AL COMPARTIMENTULUI DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA
BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI PENTRU ANUL 2024
PENTRU ADMINISTRAREA SUPRAFETEI DE 708,75 HA PADURE PROPRIETATEA PUBLICA A COMUNEI TOMESTI

   Ținând cont de adresa nr. 14357/19.12.2023, prin care Direcția Silvică Hunedoara – Ocolul Silvic Brad a înaintat spre aprobare bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2024 pentru fondul forestier, proprietatea publică a comunei Tomesti , asumat spre realizare de către Direcția Silvică Hunedoara prin Ocolul Silvic Brad, am inițiat prezentul proiect de hotărâre prin care am propus aprobarea celor solicitate și-l supun plenului Consiliului Local al comunei Tomesti spre dezbatere în forma prezentată.
Pentru administrarea suprafetei de 708,75 Ha padure s-a incheiat contractul de administrare nr.6445/23.04.2021 si nr. 6520/26.04.2021, iar datorita faptului ca padurea proprietatea primariei a fost reamenajata in cursul anului 2023, a fost intocmit un BVC pentru anul 2024.
Bugetul la capitolul cheltuieli s-a intocmit avandu-se in vedere cheltuielile de administrare pentru suprafata de 708,75 ha teren forestier asa cum au fost comunicate limitele minima a valorii tarifelor de administrare pentru anul 2024 de catre Garda Forestiera Timisoara ,cheltuielile cu administrarea, precum si cheltuieli cu fondul de conservare si fondul de mediu prevazute in anexa la proiectul de hotarare .
In conformitate cu prevederile art. 14 alin.2 din Legea nr. 46/2008 privind Codul Silvic, republicată, cu modificările și completările ulterioare , precum si a dispoziţiilor art.129, alin.1 şi alin.2, lit.c, art.139, alin.3 şi ale art.196, alin.(1), lit.a) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,Consiliul local are ca atrubutii si aprobarea acestui buget de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 pentru terenul forestier proprietate publica a comunei Tomesti .

INTOCMIT
REFERENT
VALEAN GABRIELA-ELENA

ANUNT de dezbatere publică asupra PROIECTULUI DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA PREȚURILOR DE REFERINȚĂ PENTRU ANUL DE PRODUCTIE- 2024 A MASEI LEMNOASE PE PICIOR, A TIPULUI LICITAȚIILOR DE MASA LEMNOSĂ PE PICIOR PENTRU ANUL 2024, PRECUM ȘI APROBAREA MODULUI DE VALORIFICARE SI EXPLOATAREA A ACESTORA

ANUNT

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 3.01.2024 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel

PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA PREȚURILOR DE REFERINȚĂ
PENTRU ANUL DE PRODUCTIE- 2024 A MASEI LEMNOASE PE PICIOR, A TIPULUI LICITAȚIILOR DE MASA LEMNOSĂ PE PICIOR PENTRU ANUL 2024, PRECUM ȘI APROBAREA MODULUI DE VALORIFICARE
SI EXPLOATAREA A ACESTORA

  Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 30.01.2024 , ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti , la compartimentul Secretar general al UAT comuna Tomesti , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.

PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE nr.5/3.01.2024
APROBAREA PREȚURILOR DE REFERINȚĂ PENTRU ANUL DE PRODUCTIE- 2024
A MASEI LEMNOASE PE PICIOR, A TIPULUI LICITAȚIILOR DE MASA LEMNOASĂ PE PICIOR PENTRU ANUL 2024, PRECUM ȘI APROBAREA MODULUI DE VALORIFICARE SI EXPLOATAREA A ACESTORA

Consiliul local al comunei Tomesti ,judetul Hunedoara;
Avand in vedere:
– Adresa nr. 14344/19.12.2023 a Directiei Silvice Hunedoara-Ocolul Silvic Brad
Tinand cont de dispoziţiile art.3 din Legea privind normele de tehnică legislativă nr.24/2000, rerepublicată cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere art.4 si art.7 din Legea nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile:
– art.1, lit.q-s, x-y şi art.13 din HG nr.715/2017 pentru aprobarea Regulamentului de valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publică, cu modificările şi completările ulterioare;
– art.60, alin.4 şi 5, lit.a şi c din Legea nr.46/2008 privind Codul Silvic-republicată cu modificările ulterioare;
În temeiul dispoziţiilor art.129, alin.1 şi alin.2, lit.c, art.139, alin.3 şi ale art.196, alin.(1), lit.a) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

H O T A R A S T E :

Art.1. Se aproba preturile de referinta pentru anul de productie 2024 a masei lemnoase pe picior pe specii, pe grada de accesibilitate si pe sortimente,conforn anexei nr.1 care face parte integranta la prezenta hotarare
Art.2. Se aproba tipul licitatiilor de masa lemnoasa pe picior pentru anul 2024 : licitatie in plic inchis cu participarea operatorilor economici in sala de licitatie si/sau electronica ;
Art.3. Se aproba modul de valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publica a comunei Tomesti ca “masa lemnoasa pe picior “.
Art.4. Anexele nr.1 fac parte integranta din prezenta hotarare .
Art.5. Prezenta hotarare poate fi contestata in termenul si conditiile Legii nr.554/2004 a contenciosului administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare
Art.6. Prezenta hotarare se comunica:
– Primarului comunei Tomesti ,
– Institutiei Prefectului judetul Hunedoara,
– Ocolului Silvic Brad
– se aduce la cunostinta publica prin afisarea acesteia la sediul Primariei Tomesti

INITIATOR,
Vasiu Adrian-Viorel

AVIZAT,
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR

NR. 3/5 din 3.01.2023

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA PREȚURILOR DE REFERINȚĂ PENTRU ANUL DE PRODUCTIE- 2024 A MASEI LEMNOASE PE PICIOR, A TIPULUI LICITAȚIILOR DE MASA LEMNOASĂ PE PICIOR PENTRU ANUL 2024, PRECUM ȘI APROBAREA MODULUI DE VALORIFICARE SI EXPLOATAREA A ACESTORA

   Prin adresa nr. 14344/19.12.2023 a Directiei Silvice Hunedoara-Ocolul Silvic Brad ni s-a solicitat aprobarea preturilor de referintă pentru anul de productie- 2024 a masei lemnoase pe picior, si a tipului licitatiilor de masa lemnoasă pe picior pentru anul 2024, precum si aprobarea modului de valorificare si exploatarea a acestora .
Astfel ca inainte de efectuarea licitatiilor, pretul de referinta a masei lemnoase pe picior care se recolteaza din fondul forestier proprietate publica a unitatilor administrativ-teritoriale este fundamentat de catre ocolul silvic care asigura administrarea in baza unei metodologii aprobate de catre consiliul local. Astfel, dupa aprobarea celor aratate mai sus, se va proceda la calculul valoric al tuturor partizilor aratate in anexa la hotarare, precum si volumul de masa lemnoasa pentru consumul propriu.
Pentru anul 2024 este necesara si aprobarea modului de valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publica a comunei Tomesti ca “masa lemnoasa pe picior “.
Pentru aceste considerente :

PROPUN:

Adoptarea proiectului de hotarare privind aprobarea prețurilor de referință pentru anul de productie- 2024 a masei lemnoase pe picior, a tipului licitațiilor de masa lemnosă pe picior pentru anul 2024, precum și aprobarea modului de valorificare si exploatarea a acestora .

PRIMAR
VASIU ADRIAN-VIOREL

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMARIA

NR. 4/5 din 3.01.2023

R A P O R T

LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA PREȚURILOR DE REFERINȚĂ PENTRU ANUL DE PRODUCTIE- 2024 A MASEI LEMNOASE PE PICIOR, A TIPULUI LICITAȚIILOR DE MASA LEMNOASĂ PE PICIOR PENTRU ANUL 2024, PRECUM ȘI APROBAREA MODULUI DE VALORIFICARE SI EXPLOATAREA A ACESTORA

   In conformitate cu prevederile HG nr.715/2017 pentru aprobarea Regulamentului de valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publica, cu modificarile aduse prin HG nr. 55/2019 consiliul local are anumite atributii ce decurg din acest act normative:

  • aproba preturile de referinta a masei lemnoase pe picior pe specii,pe grada de accesibilitate si pe sortimente,
  • aproba tipul licitatiilor de masa lemnoasa pe picior, si aproba preturile de pornire a licitatiei
  • aproba lista cu partizi si modul de valorificare a lemnului de lucru si a lemnului de foc provenite din aceste partizi
  • aproba volumul de masa necesar pentru consum propriu

In conformitate cu prevederile art.62 din Legea nr.46/2008 privind Codul Silvic-republicata cu modificarile ulterioare, ale art.4 si art.6 din anexa la HG nr.715/2017 pentru aprobarea Regulamentului de valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publica, cu modificarile si completarile ulterioare este necesara aprobarea de catre consiliul local a prețurilor de referință pentru anul de productie- 2024 a masei lemnoase pe picior, a tipului licitațiilor de masa lemnosă pe picior pentru anul 2024, precum și aprobarea modului de valorificare si exploatarea a acestora .

INTOCMIT
VICEPRIMAR
Suba Ciprian-Marian

PROIECT DE HOTARARE NR. 4 /3.01.2024 PRIVIND VALIDAREA DISPOZITIEI NR. 107 DIN 20.12.2023 CU PRIVIRE LA RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2023

R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE NR. 4 /3.01.2024
PRIVIND VALIDAREA DISPOZITIEI NR. 107 DIN 20.12.2023
CU PRIVIRE LA RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL
AL COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2023

   Consiliul local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara;
Analizand Hotararea de Guvern nr.1255/2023 privind alocarea unei sume din Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului, prevazut in bugetul de stat pe anul 2023, pentru unele unitati administrativ-teritoriale ,
Tinand cont de Adresa Administratiei Judetene a Finantelor Publice Hunedoara nr. HDG_STZ /25947din 19.12.2023 prin care comunica repartizarea sumei de 40 mii lei din sume incasate suplimentar la impozitul pe venit;
In conformitate cu prevederile art.82 alin.1 din Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale, cu sumele aprobate prin Hotarare a Guvernului, din fondurile de rezerva bugetara si de interventie la dispozitia Guvernului, precum si cu alte sume alocate de la bugetul de stat sau retrase prin acte normative se majoreaza, respectiv se diminueaza bugetele locale prin dispozitie a autoritatii executive, potrivit legii, urmand ca la prima sedinta a autoritatii deliberative sa se valideze modificarile respective , cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2023, care se suplimenteaza suma de 50 mii lei astfel:
In baza Referatul de aprobare prezentat de dl. Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti inregistrat sub nr.3/4 din 03.01.2024 prin care se propune rectificarea bugetului local cu suma de 40 mii lei;
În temeiul prevederilor art.129 alin.4 lit.”a” și art. 139 alin. 1 lit „a„ din Ordonanța de Urgență 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completale ulterioare, ale art.19 alin.2 din Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale cu modificarile si completarile ulterioare și ale art.11 alin.4 din Legea nr.554/2004 a contenciosului administrativ, actualizată,

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art.1.- Se valideaza dispozitia nr. 107 din 20.12.2023, privind rectificarea bugetului comunei Tomesti pe anul 2023, care a fost aprobat prin Hotararea Consiliului Local Tomesti nr. 8 din 31.01.2023 si se stabileste in suma de 4965,09 mii lei la venituri si 5677,38 mii lei la cheltuieli.
Art.2. Veniturile si cheltuielile bugetului Comunei Tomesti pe anul 2023 se majoreaza cu suma de 40 mii lei,conform anexelor care fac parte integranta din prezenta hotarare.
Art.3. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ, actualizata
Art.4. Prezenta hotărâre se comunică:
– Instituţiei Prefectului judeţului Hunedora ;
– Primarului comunei Tomesti;
– Compartimentului contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti;
– Administratia Judeteana a Finanţelor Publice Hunedoara –Deva ;
– Afişare la afişier;

INITIATOR,
Primar,
Vasiu Adrian-Viorel

AVIZAT,
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR

Nr.3/4 DIN 03.01.2024

REFERAT DE APROBARE
PRIVIND VALIDAREA DISPOZITIEI NR.107 DIN 20.12.2023
CU PRIVIRE LA RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI
PE ANUL 2023

   In baza Hotararea de Guvern nr.1255/2023 privind alocarea unei sume din Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului, prevazut in bugetul de stat pe anul 2023, pentru unele unitati administrativ-teritoriale si a Adresei Administratiei Judetene a Finantelor Publice Hunedoara nr. HDG_STZ /25947din 19.12.2023 prin care comunica repartizarea sumei de 40 mii lei din sume incasate suplimentar la impozitul pe venit comunei Tomesti.
In conformitate cu prevederile art.82 alin.1 din Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare , cu sumele aprobate prin Hotarare a Guvernului, din fondurile de rezerva bugetara si de interventie la dispozitia Guvernului, precum si cu alte sume alocate de la bugetul de stat sau retrase prin acte normative se majoreaza, respectiv se diminueaza bugetele locale prin dispozitie a autoritatii executive, potrivit legii, urmand ca la prima sedinta a autoritatii deliberative sa se valideze modificarile respective .
In acest sens, veniturile bugetului Comunei Tomesti pe anul 2023 se majoreaza cu suma de 40 mii lei, iar cheltuielile bugetului Comunei Tomesti pe anul 2023 se majoreaza cu suma de 40 mii lei.
Mentionez ca Bugetul local se cifreaza in suma de 4965,09 mii lei la venituri si 5677,38 mii lei la cheltuieli, motiv pentru care solicit aprobarea proiectului de hotarare in forma propusa.

INIȚIATOR,
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
PRIMARIA COMUNEI TOMESTI

Nr.4/4 DIN 03.01.2024

RAPORT AL COMPARTIMENTULUI DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND VALIDAREA DISPOZITIEI NR. 107 DIN 20.12.2023
CU PRIVIRE LA RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI
PE ANUL 2023

   In baza Hotararea de Guvern nr.1255/2023 privind alocarea unei sume din Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului, prevazut in bugetul de stat pe anul 2023, pentru unele unitati administrativ-teritoriale si a Adresei Administratiei Judetene a Finantelor Publice Hunedoara nr. HDG_STZ /25947din 19.12.2023 prin care comunica repartizarea sumei de 40 mii lei din sume incasate suplimentar la impozitul pe venit comunei Tomesti.
In conformitate cu prevederile art.82 alin.1 din Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare , cu sumele aprobate prin Hotarare a Guvernului, din fondurile de rezerva bugetara si de interventie la dispozitia Guvernului, precum si cu alte sume alocate de la bugetul de stat sau retrase prin acte normative se majoreaza, respectiv se diminueaza bugetele locale prin dispozitie a autoritatii executive, potrivit legii, urmand ca la prima sedinta a autoritatii deliberative sa se valideze modificarile respective .
In acest sens, veniturile bugetului Comunei Tomesti pe anul 2023 se majoreaza cu suma de 40 mii lei, iar cheltuielile bugetului Comunei Tomesti pe anul 2023 se majoreaza cu suma de 40 mii lei.
Mentionez ca Bugetul local se cifreaza in suma de 4965,09 mii lei la venituri si 5677,38 mii lei la cheltuieli, motiv pentru care solicit aprobarea proiectului de hotarare in forma propusa.

REFERENT CONTABIL
Valean Gabriela-Elena

Declarații de avere și de interese ale funcționarilor publici din cadrul Primăriei comunei Tomești

Veniturile salariale ale funcționarilor din cadrul aparatului de specialitatea al primarului și din subordinea Consiliului Local