PRIMĂRIA COMUNEI TOMEȘTI

Adresa noastră

Comuna Tomești, sat Tomești, str. Principală nr. 50, jud.Hunedoara, cod poștal 337470
tel/fax 0254681889, e-mail: primariatomesti.hd@gmail.com

:: actualizez

Legile care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei 

Regulamente 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Comută conținut
1) Primarul indeplineste urmatoarele atributii principale:
  1. asigura respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor, a prevederilor Constitutiei, precum si punerea in aplicare a legilor, a decretelor Presedintelui Romaniei, a hotararilor si ordonantelor Guvernului, dispune masurile necesare si acorda sprijin pentru aplicarea ordinelor si instructiunilor cu caracter noprmativ ale ministrilor si ale celorlalti conducatori ai autoritatilor administratiei publice centrale, precum si a hotararilor consiliului judetean,
  2. asigura aducerea la ideplinire a hotararilor consiliul local. In situatia in care apreciaza ca o hotarare este ilegala, in termen de 3 zile de la adoptare il sesizeaza pe prefect,
  3. poate propune consiliului local consultarea populatiei prin referendum, cu privire la problemele locale de interes deosebit. Pe baza hotararii consiliului local ia masuri pentru organizarea acestei consultari, in conditiile legii,
  4. prezinta consiliului local, anual sau ori de cate ori este necesar, informari, privind starea economica si sociala a comunei sau a orasului, in concordanta cu atributiile ce revin autoritatilor administratiei publice locale, precum si informari asupra modului de aducere la indeplinire a hotararilur consiliului local,
  5. intocmeste proiectul bugetului local si contul de incheiere a exercitiul bugetar si le supune spre aprobare consiliului local,
  6. exercita functia de ordonator principal de credite,
  7. verifica, din oficiu sau la cerere, incasarea si cheltuirea sumelor din bugetul local si comunica de indata consiliului local cele constatate,
  8. ia masuri pentru prevenirea si limitarea urmarilor calamitatilor, catastrofelor, incendiilor, epidemiilor sau epizootiilor, impreuna cu organele specializate ale statului. In acest scop poate mobiliza populatia, agentii economici si institutiile publice din comuna sau din oras, acestea fund obligate sa execute masurile stabilite in planurile de protectie si interventie elaborate pe tipuri de dezastre,
  9. asigura ordinea publica si linistea locuitorilor, prin intermediul politiei, jandarmeriei, gardienilor publici, pompierilor si unitatilor de protectie civila, care au obligatia sa raspunda solicitarilor sale, in conditiile legii,
  10. indruma si supravegheaza activitatea gardienilor publici, conform angajamentelor contractuale,
  11. ia masurile prevazute de lege cu privire la desfasurarea adunarilor publice ia masuri de interzicere sau de suspendare a spectacolelor, reprezentantiilor sau a altor manifestari publice care contravin ordinii de drept ori atenteaza la bunele moravuri, la ordinea si linistea publica,
  12. controleaza igiena si salubritatea localurilor publice si produselor alimentare puse in vanzare pentru populatie, cu sprijinul serviciilor de specialitate,
  13. ia masuri pentru prevenirea si combaterea pericolelor provocate de animale, in conditiile legii,
  14. ia masuri pentru elaborarea planului urbanistic general al localitatii si il supune spre aprobare  consiliului  local,   asigura respectarea prevederilor planului  urbanistic general, precum si ale planurilor urbanistice zonale si de detaliu,
  15. asigura repartizarea locuintelor sociale pe baza hotararii consiliului local,
  16. asigura intretinerea si reabilitarea drumurilor publice, proprietate a comunei sau a orasului, instalarea semnelor de circulatie, desfasurarea normla a traficului rutier si pietonal, in conditiile legii,
  17. exercita controlul asupra activitatilor din targuri, piete, oboare, locuri si parcuri de distractii si ia masuri pentru buna functionare a acestora,
  18. conduce serviciile publice locale, asigura functionarea serviciilor de starea civila si de autoritate tutelara, supravegheaza realizarea masurilor de asistenta si ajutor social,
  19. indeplineste functia de ofiter de stare civila,
  20. emite avizele, acordurile si autorizatiile date in competenta sa prin lege,
  21. propune consiliului local spre aprobare, in conditiile legii, organigrama, statul de functii, numarul de personal si regulamentul de organizare si functionare a aparatului propriu de specialitate,
  22. numeste si elibereaza din functie, in condiliile legii, personalul din aparatul propriu de specialitate al autoritatilor     administratiei publice locale, cu exceptia secretarului,propune consiliului local numirea si eliberarea din functie, in conditiile legii, a conducatorilor regiilor autonome, ai institutiilor si serviciilor publice de interes local,
  23. raspunde de inventarierea si administrarea bunurilor care apartin domeniului privat al comunei sau al orasului,
  24. organizeaza evidenta lucrarilor de constructii din localitate si pune la dispozitie autoritatilor administratiei publice centrale rezultatele acestor evidente , z) ia masuri pentru controlul depozitarii deseurilor menajere, industriale sau de orice fel, pentru asigurarea igienizarii malurilor cursurilor de apa din raza comunei sau a orasului, precum si pentru decolmatarea vailor locale si a podetelor pentru asigurarea scurgerii apelor mari.

2) Primarul indeplineste si alte atributii prevazute de lege sau de alte acte normative, precum si insarcinarile date de consiliul local.

Art.69 (l) In exercitarea atributiilor de autoritate tutelara si de ofiter de stare civila, a sarcinilor ce-i revin din actele normative privitoare la recensamant, la organizarea si desfasurarea alegerilor, la luarea masurilor de protectie civila, precum si a altor atributii stabilite prin lege primarul actioneaza si ca reprezentant al statului in comuna sau orasul in care a fost ales.

II) In aceasta calitate, primarul poate solicita, inclusiv prin intermediul prefectului, in conditiile legii, concursul sefilor serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale din unitatile administrativ-teritoriale, daca sarcinile ce ii revin nu pot fi rezolvate prin aparatul propriu de specialitate.

Art.70 (l) Primarul deleaga viceprimarului sail, dupa caz, viceprimarilor, prin dispozitie emisa in eel mult 30 de zile de la validare, exercitarea atributiilor ce-i revin potrivit art.68 alin.(l )lit.j),m),p),r),v),x),si y).

(II) Atributiile de ofiter de stare civila pot fi delegate viceprimarului, secretarului sau altor functionari cu competente in acest domeniu, potrivit legii.

(3) Atributiile ce revin primarului, ca reprezentant al statului, potrivit art.69, cu exceptia celor de ofiter de stare civila, precum si cele prevazute la art.68 alin.(l) lita)-f),h),i),k),l)si t),nu pot fi delegate.

Conducerea primăriei

VASIU Adrian Viorel
PRIMARUL COMUNEI

CV Primar

Membrii Consiliului Local legislatura 2024-2028

Membrii Consiliului Local
legislatura 2024-2028

SUBA Ciprian Marian
VICEPRIMARUL COMUNEI

CV Viceprimar

Membrii Consiliului Local legislatura 2024-2028

Membrii Consiliului Local
legislatura 2024-2028

Membrii Consiliului Local legislatura 2024-2028

Membrii Consiliului Local
legislatura 2024-2028

Raport de activitate

Membrii Consiliului Local legislatura 2024-2028

Membrii Consiliului Local
legislatura 2024-2028

First
Last
Solicit audiență la: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

Subiectul trebuie să prezinte foarte clar scopul corespondenței dumneavoastră
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

GIURGIU Sanda Pompilia
Secretarul General al
Unității Administrativ Teritoriale

Documente emise de Primăria comunei TOMEȘTI

Raportul anual de aplicare a legii 544/2001

Membrii Consiliului Local legislatura 2024-2028

Membrii Consiliului Local
legislatura 2024-2028

Raportul anual de aplicare a legii 52/2003

Membrii Consiliului Local legislatura 2024-2028

Membrii Consiliului Local
legislatura 2024-2028

Aparatul propriu și de specialitate al Primarului comunei TOMEȘTI

ORGANIGRAMA

Membrii Consiliului Local
legislatura 2024-2028

Achiziții publice, Implementare proiecte, Investiții

INDRIEȘ Damian Iulian – inspector achiziții publice
INDRIEȘ Damian Iulian – inspector achiziții publice

Contabilitate și Resurse Umane

VĂLEAN Gabriela Elena - referent contabil

Taxe și Impozite locale

BORZA Dorel – referent superior
BORZA Dorel – referent superior

Compartimentul Agricol

JURJ Lucica Marinela
JURJ Lucica Marinela – consilier superior

Compartimentul Asistență socială

CIOARA Ioan Laurențiu – referent superior
CIOARA Ioan Laurențiu – referent superior

Cabinetul primarului

PAUL Cristian Dumitru – Consilierul personal al Primarului

Compartimentul Deservire

LEUCIAN Nicolae – muncitor calificat
LEUCIAN Nicolae – muncitor calificat

Compartimentul Deservire

ONCU Rodica – guard
ONCU Rodica – guard

Cariere și posturi vacante

ANUNT privind dezbatere publică asupra PROIECTULUI DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA PROGRAMULUI ANUAL DE ACHIZITII PUBLICE PE ANUL 2024

ANUNT

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 13 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 23.01.2024 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. VASIU ADRIAN-VIOREL

PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA PROGRAMULUI ANUAL DE ACHIZITII PUBLICE PE ANUL 2024

  Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei TOMESTI până la data de 6.02.2024 , ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti , la compartimentul Secretar general comuna , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.

PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel


R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE NR. 14/ 23.01.2024
PRIVIND APROBAREA PROGRAMULUI ANUAL DE ACHIZITII PUBLICE PE ANUL 2024

Consiliul local al comunei TOMESTI, judetul Hunedoara:
Avand in vedere referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel inregistrat sub nr. 3/15 din 23.01.2024, prin care se propune aprobarea Programului anual de achizitii publice pe anul 2024,
Tinand cont de Hotararea Consiliului local al comunei Tomesti nr. 13/2024 privind aprobarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2024 ;
– Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
– art. 2 alin. (3) lit. b), art. 12, alin.1 si alin.4, art. 14, art. 15 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare,;
– Ordinului nr. 281/2016 privind stabilirea formularelor standard ale Programului anual al achizițiilor publice și Programului anual al achizițiilor sectoriale;
– art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
In temeiul art. 129 alin. (1), alin. (2) lit. b), alin. (4) lit.a) , lit. e), și ale art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTARESTE :

Art. 1 . Se aproba Programul anual de achizitii publice pe anul 2024 , conform Anexei care face parte integranta din prezenta hotarare .
Art.2. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare .
Art.3. Prezenta hotarare se comunica :
Institutiei Prefectului judetului Hunedoara;
Primarului comunei Tomesti ;
Compartimentului contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei Tomesti
Compartimentului achizitii publice, implementare proiect si investitii .

INITIATOR ,
Vasiu Adrian-Viorel

AVIZATSE
CRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda


ROMANIA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
N. 3/15 din 23.01.2024

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA
PROGRAMULUI ANUAL DE ACHIZITII PUBLICE PE ANUL 2024

In conformitate cu prevederile Legii nr.98/2016  privind achizitiile publice, ale art.12, alin.1 si 4 din Hotararea de Guvern nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice , cu modificarile si completarile ulterioare
„Autoritatea contractanta are obligatia de a elabora programul anual al achizitiilor publice, ca instrument managerial utilizat pentru planificarea si monitorizarea portofoliului de procese de achizitie la nivel de autoritate contractanta, pentru planificarea resurselor necesare derularii proceselor si pentru verificarea modului de indeplinire a obiectivelor din strategia locala/regionala/nationala de dezvoltare, acolo unde este aplicabil.
Atunci cand stabileste programul anual al achizitiilor publice, autoritatea contractanta are obligatia de a tine cont de:
a) necesitatile obiective de produse, servicii si lucrari;
b) gradul de prioritate a necesitatilor prevazute la lit. a);
c) anticiparile cu privire la sursele de finantare ce urmeaza a fi identificate.
Dupa aprobarea bugetului propriu, autoritatea contractanta are obligatia de a-si actualiza programul anual al achizitiilor publice in functie de fondurile aprobate.
Programul anual al achizitiilor publice trebuie sa cuprinda cel putin informatii referitoare la:
a) obiectul contractului de achizitie publica/acordului-cadru;
b) codul vocabularului comun al achizitiilor publice (CPV);
c) valoarea estimata a contractului/acordului-cadru ce urmeaza a fi atribuit ca rezultat al derularii unui proces de achizitie, exprimata in lei, fara TVA;
d) sursa de finantare;
e) procedura stabilita pentru derularea procesului de achizitie;
f) data estimata pentru initierea procedurii;
g) data estimata pentru atribuirea contractului;
h) modalitatea de derulare a procedurii de atribuire, respectiv online sau offline.”
Analizand la nivelul comunei Tomesti , necesitatea unor lucrari , servicii si bunuri, nu este posibila o eventuala procedura de achizitie publica daca obiectul contractului nu este cuprins in Programul anual de achizitii publice pe anul 2024, precum si daca nu este aprobat de Consiliul local, fapt pentru care va propun sa-l aprobati in forma propusa .

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
Nr. 4/15 din 23.01.2024

RAPORT
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA
PROGRAMULUI ANUAL DE ACHIZITII PUBLICE PE ANUL 2024

In conformitate cu prevederile Legii nr.98/2016  privind achizitiile publice, ale art.12, alin.1 si 4 din Hotararea de Guvern nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa aprobarea bugetului propriu, autoritatea contractanta are obligatia de a-si actualiza programul anual al achizitiilor publice in functie de fondurile aprobate .
Programul anual al achizitiilor publice trebuie sa cuprinda cel putin informatii referitoare la:
a) obiectul contractului de achizitie publica/acordului-cadru;
b) codul vocabularului comun al achizitiilor publice (CPV);
c) valoarea estimata a contractului/acordului-cadru ce urmeaza a fi atribuit ca rezultat al derularii unui proces de achizitie, exprimata in lei, fara TVA;
d) sursa de finantare;
e) procedura stabilita pentru derularea procesului de achizitie;
f) data estimata pentru initierea procedurii;
g) data estimata pentru atribuirea contractului;
h) modalitatea de derulare a procedurii de atribuire, respectiv online sau offline.
„i)codul unic de identificare a fiecarui obiect de contract pentru care se deruleaza o procedura de atribuire inclusa în programul anual al achizitiilor publice.”
In acest Program au fost incluse toate obiectele , serviciile si lucrarile care ar putea fi contractate pe parcursul anului 2024 si pentru care au fost prevazute prevederi bugetare.
Analizand proiectul de hotărâre privind aprobarea Programului anual al achiziţii publice care se intenţionează a se efectua în anul 2024, iniţiat de către primarul comunei, domnul Vasiu Adrian-Viorel , se constata ca este întemeiat din punct de vedere al oportunităţii şi al legalităţii.

CONSILIER ACHIZITII PUBLICE
Indries Damian-Iulian

DISPOZITIA NR.4 /2024 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 31.01.2024, ORA 13,00

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR

DISPOZITIA NR.4 /2024
PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 31.01.2024, ORA 13,00

Primarul comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Avand in vedere referatul intocmit de catre secretarul general al comunei Tomesti inregistrat sub nr.104 din 23.01.2024 privind necesitatea convocarii consiliului local in sedinta ordinara din luna ianuarie 2024;
In temeiul dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,

DISPUNE:

Art. 1. Se convoacă Consiliul Local al comunei Tomesti , în şedinţă ordinară pentru data de 31 ianuarie 2024, orele 13,00 , în sala de şedinţă a Primăriei comunei Tomesti , cu proiectul ordinii de zi prevazut in Anexa la prezenta Dispozitie, care face parte integranta din aceasta.
Art. 2. (1) Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi pot fi consultate la sediul Primariei comunei Tomesti — la biroul secretarului general al comunei .
(2). Proiectul de hotarare inscris pe ordinea de zi, insotit de documentele prevazute de lege, se transmite spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, conform Anexei mentionate la art. 1.
(3). Membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari.
Art. 3. Prezenta dispozitie poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara.
Art. 4. Prezenta dispoziţie se comunică :
Instituţiei prefectului jud. Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Secretarului comunei Tomesti;
Consilierilor locali ;

P R I M A R , CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 23.01.2024


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Anexa la Dispozitia nr. 4/2024

PROIECTUL ORDINII DE ZI
A SEDINTEI ORDINARE A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDETUL HUNEDOARA DIN DATA DE 31.01.2024, ORA 13,00

  1. Proiect de hotarare nr. 1/03.01.2024 privind acoperirea definitiva a deficitului bugetar a anului 2023 a sectiunii de dezvoltare din excedentul bugetului local al comunei Tomesti la sfarsitul anului bugetar 2022.
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  2. Proiect de hotarare nr. 2 /03.01.2024 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul IV al anului 2023 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  3. Proiect de hotarare nr. 3/03.01.2024 privind însuşirea raportului privind activitatea asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav pe semestrul II al anului 2023.
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  4. Proiect de hotărâre nr. 4 /3.01.2024 privind validarea Dispozitiei nr. 107 din 20.12.2023 cu privire la rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2023.
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  5. Proiect de hotarare nr.5/3.01.2024 privind aprobarea prețurilor de referință pentru anul de productie- 2024 a masei lemnoase pe picior, a tipului licitațiilor de masa lemnoasă pe picior pentru anul 2024, precum și aprobarea modului de valorificare si exploatarea a acestora .
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  6. Proiect de hotarare nr. 6/3.01.2024 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2024 pentru administrarea suprafetei de 708,75 ha padure proprietatea publica a comunei Tomesti
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  7. Proiect de hotărâre nr . 7/3.01.2024 privind indreptarea erorii materiale din anexa la Hotararea consiliului local nr.67/2023 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti, incepand cu luna ianuarie 2024.
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  8. Proiect de hotarare nr.8 /03.01.2024 privind aprobarea preluarii ca venit la bugetul local a sumei de 1.000,00 mii lei din excedentul rezultat din executia bugetului de venituri si cheltuieli a activitatilor finantate integral din venituri proprii existent in soldul contului 82 E disponibil din venituri proprii ale institutiilor publice subordonate
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  9. Proiect de hotarare nr. 9/03.01.2024 privind aprobarea utilizarii excedentului bugetar din anul 2023 in anul 2024.
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  10. Proiect de hotarare nr. 10/03.01.2024 privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul IV anul 2023.
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  11. Proiect de hotarare nr. 64/13.12.2023 privind mentinerea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Comuna Tomesti, pentru anul şcolar 2024-2025. Initiat de primarul comunei Tomesti

Spre avizare Comisiilor de specialitate:
1. Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ: punctul 1,2,4,5,6,7,8,9,10
2.Comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice,
a drepturilor cetatenilor : –
3. Comisia de specialitate pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement : punctul 3,11

P R I M A R , CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 23.01.2024


PRIMĂRIA COMUNEI TOMESTI APROBAT,
STR. PRINCIPALA , NR. 50 PRIMAR,
TEL. 0254684328 , FAX 0254684338 Vasiu Adrian-Viorel
Email – primariatomesti.hd@gmail.com
Nr. 104 din 23.01.2024

REFERAT
CU PRIVIRE LA : CONVOCAREA ÎN ŞEDINŢĂ ORDINARĂ A CONSILIULUI LOCAL TOMESTI PENTRU ZIUA DE 31.01.2024, ORA 13,00

În conformitate cu prevederile dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ , propun emiterea unei dispoziţii referitoare la convocarea unei şedinţe ordinare a Consiliului Local al Comunei Tomesti în data de 31.01.2024,
ora 13,00”, cu următorul proiect al ordinii de zi:

1.Proiect de hotarare nr. 1/03.01.2024 privind acoperirea definitiva a deficitului bugetar a anului 2023 a sectiunii de dezvoltare din excedentul bugetului local al comunei Tomesti la sfarsitul anului bugetar 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti
2.Proiect de hotarare nr. 2 /03.01.2024 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul IV al anului 2023 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti
3. Proiect de hotarare nr. 3/03.01.2024 privind însuşirea raportului privind activitatea asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav pe semestrul II al anului 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti
4.Proiect de hotărâre nr. 4 /3.01.2024 privind validarea Dispozitiei nr. 107 din 20.12.2023 cu privire la rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti
5.Proiect de hotarare nr.5/3.01.2024 privind aprobarea prețurilor de referință pentru anul de productie- 2024 a masei lemnoase pe picior, a tipului licitațiilor de masa lemnoasă pe picior pentru anul 2024, precum și aprobarea modului de valorificare si exploatarea a acestora .
Initiat de primarul comunei Tomesti
6. Proiect de hotarare nr. 6/3.01.2024 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2024 pentru administrarea suprafetei de 708,75 ha padure proprietatea publica a comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti
7. Proiect de hotărâre nr . 7/3.01.2024 privind indreptarea erorii materiale din anexa la Hotararea consiliului local nr.67/2023 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti,
incepand cu luna ianuarie 2024.
Initiat de primarul comunei Tomesti
8. Proiect de hotarare nr.8 /03.01.2024 privind aprobarea preluarii ca venit la bugetul local a sumei de 1.000,00 mii lei din excedentul rezultat din executia bugetului de venituri si cheltuieli a activitatilor finantate integral din venituri proprii existent in soldul contului 82 E disponibil din venituri proprii ale institutiilor publice subordonate
Initiat de primarul comunei Tomesti
9. Proiect de hotarare nr. 9/03.01.2024 privind aprobarea utilizarii excedentului bugetar din anul 2023 in anul 2024.
Initiat de primarul comunei Tomesti
10. Proiect de hotarare nr. 10/03.01.2024 privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul IV anul 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti
11. Proiect de hotarare nr. 64/13.12.2023 privind mentinerea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Comuna Tomesti, pentru anul şcolar 2024-2025. Initiat de primarul comunei Tomesti

In acest caz, Proiectele de hotarari inscrise pe ordinea de zi, insotite de documentele prevazute de lege, se transmit spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, iar membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari .

ÎNTOCMIT,
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Declarații de avere și de interese ale funcționarilor publici din cadrul Primăriei comunei Tomești

Membrii Consiliului Local legislatura 2024-2028

Membrii Consiliului Local
legislatura 2024-2028

Veniturile salariale ale funcționarilor din cadrul aparatului de specialitatea al primarului și din subordinea Consiliului Local

Membrii Consiliului Local
legislatura 2024-2028