PRIMĂRIA COMUNEI TOMEȘTI

Legile care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei 

Regulamente 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Comută conținut
1) Primarul indeplineste urmatoarele atributii principale:
  1. asigura respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor, a prevederilor Constitutiei, precum si punerea in aplicare a legilor, a decretelor Presedintelui Romaniei, a hotararilor si ordonantelor Guvernului, dispune masurile necesare si acorda sprijin pentru aplicarea ordinelor si instructiunilor cu caracter noprmativ ale ministrilor si ale celorlalti conducatori ai autoritatilor administratiei publice centrale, precum si a hotararilor consiliului judetean,
  2. asigura aducerea la ideplinire a hotararilor consiliul local. In situatia in care apreciaza ca o hotarare este ilegala, in termen de 3 zile de la adoptare il sesizeaza pe prefect,
  3. poate propune consiliului local consultarea populatiei prin referendum, cu privire la problemele locale de interes deosebit. Pe baza hotararii consiliului local ia masuri pentru organizarea acestei consultari, in conditiile legii,
  4. prezinta consiliului local, anual sau ori de cate ori este necesar, informari, privind starea economica si sociala a comunei sau a orasului, in concordanta cu atributiile ce revin autoritatilor administratiei publice locale, precum si informari asupra modului de aducere la indeplinire a hotararilur consiliului local,
  5. intocmeste proiectul bugetului local si contul de incheiere a exercitiul bugetar si le supune spre aprobare consiliului local,
  6. exercita functia de ordonator principal de credite,
  7. verifica, din oficiu sau la cerere, incasarea si cheltuirea sumelor din bugetul local si comunica de indata consiliului local cele constatate,
  8. ia masuri pentru prevenirea si limitarea urmarilor calamitatilor, catastrofelor, incendiilor, epidemiilor sau epizootiilor, impreuna cu organele specializate ale statului. In acest scop poate mobiliza populatia, agentii economici si institutiile publice din comuna sau din oras, acestea fund obligate sa execute masurile stabilite in planurile de protectie si interventie elaborate pe tipuri de dezastre,
  9. asigura ordinea publica si linistea locuitorilor, prin intermediul politiei, jandarmeriei, gardienilor publici, pompierilor si unitatilor de protectie civila, care au obligatia sa raspunda solicitarilor sale, in conditiile legii,
  10. indruma si supravegheaza activitatea gardienilor publici, conform angajamentelor contractuale,
  11. ia masurile prevazute de lege cu privire la desfasurarea adunarilor publice ia masuri de interzicere sau de suspendare a spectacolelor, reprezentantiilor sau a altor manifestari publice care contravin ordinii de drept ori atenteaza la bunele moravuri, la ordinea si linistea publica,
  12. controleaza igiena si salubritatea localurilor publice si produselor alimentare puse in vanzare pentru populatie, cu sprijinul serviciilor de specialitate,
  13. ia masuri pentru prevenirea si combaterea pericolelor provocate de animale, in conditiile legii,
  14. ia masuri pentru elaborarea planului urbanistic general al localitatii si il supune spre aprobare  consiliului  local,   asigura respectarea prevederilor planului  urbanistic general, precum si ale planurilor urbanistice zonale si de detaliu,
  15. asigura repartizarea locuintelor sociale pe baza hotararii consiliului local,
  16. asigura intretinerea si reabilitarea drumurilor publice, proprietate a comunei sau a orasului, instalarea semnelor de circulatie, desfasurarea normla a traficului rutier si pietonal, in conditiile legii,
  17. exercita controlul asupra activitatilor din targuri, piete, oboare, locuri si parcuri de distractii si ia masuri pentru buna functionare a acestora,
  18. conduce serviciile publice locale, asigura functionarea serviciilor de starea civila si de autoritate tutelara, supravegheaza realizarea masurilor de asistenta si ajutor social,
  19. indeplineste functia de ofiter de stare civila,
  20. emite avizele, acordurile si autorizatiile date in competenta sa prin lege,
  21. propune consiliului local spre aprobare, in conditiile legii, organigrama, statul de functii, numarul de personal si regulamentul de organizare si functionare a aparatului propriu de specialitate,
  22. numeste si elibereaza din functie, in condiliile legii, personalul din aparatul propriu de specialitate al autoritatilor     administratiei publice locale, cu exceptia secretarului,propune consiliului local numirea si eliberarea din functie, in conditiile legii, a conducatorilor regiilor autonome, ai institutiilor si serviciilor publice de interes local,
  23. raspunde de inventarierea si administrarea bunurilor care apartin domeniului privat al comunei sau al orasului,
  24. organizeaza evidenta lucrarilor de constructii din localitate si pune la dispozitie autoritatilor administratiei publice centrale rezultatele acestor evidente , z) ia masuri pentru controlul depozitarii deseurilor menajere, industriale sau de orice fel, pentru asigurarea igienizarii malurilor cursurilor de apa din raza comunei sau a orasului, precum si pentru decolmatarea vailor locale si a podetelor pentru asigurarea scurgerii apelor mari.

2) Primarul indeplineste si alte atributii prevazute de lege sau de alte acte normative, precum si insarcinarile date de consiliul local.

Art.69 (l) In exercitarea atributiilor de autoritate tutelara si de ofiter de stare civila, a sarcinilor ce-i revin din actele normative privitoare la recensamant, la organizarea si desfasurarea alegerilor, la luarea masurilor de protectie civila, precum si a altor atributii stabilite prin lege primarul actioneaza si ca reprezentant al statului in comuna sau orasul in care a fost ales.

II) In aceasta calitate, primarul poate solicita, inclusiv prin intermediul prefectului, in conditiile legii, concursul sefilor serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale din unitatile administrativ-teritoriale, daca sarcinile ce ii revin nu pot fi rezolvate prin aparatul propriu de specialitate.

Art.70 (l) Primarul deleaga viceprimarului sail, dupa caz, viceprimarilor, prin dispozitie emisa in eel mult 30 de zile de la validare, exercitarea atributiilor ce-i revin potrivit art.68 alin.(l )lit.j),m),p),r),v),x),si y).

(II) Atributiile de ofiter de stare civila pot fi delegate viceprimarului, secretarului sau altor functionari cu competente in acest domeniu, potrivit legii.

(3) Atributiile ce revin primarului, ca reprezentant al statului, potrivit art.69, cu exceptia celor de ofiter de stare civila, precum si cele prevazute la art.68 alin.(l) lita)-f),h),i),k),l)si t),nu pot fi delegate.

Conducerea primăriei

First
Last
Solicit audiență la: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

Subiectul trebuie să prezinte foarte clar scopul corespondenței dumneavoastră
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

GIURGIU Sanda Pompilia
Secretarul General al
Unității Administrativ Teritoriale

Documente emise de Primăria comunei TOMEȘTI

Buletin informativ & studii & probleme ale comunității

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Aparatul propriu și de specialitate al Primarului comunei TOMEȘTI

Achiziții publice, Implementare proiecte, Investiții

INDRIEȘ Damian Iulian – inspector achiziții publice
INDRIEȘ Damian Iulian – inspector achiziții publice

Contabilitate și Resurse Umane

VĂLEAN Gabriela Elena - referent contabil

Taxe și Impozite locale

BORZA Dorel – referent superior
BORZA Dorel – referent superior

Compartimentul Agricol

JURJ Lucica Marinela
JURJ Lucica Marinela – consilier superior

Compartimentul Asistență socială

CIOARA Ioan Laurențiu – referent superior
CIOARA Ioan Laurențiu – referent superior

Cabinetul primarului

PAUL Cristian Dumitru – Consilierul personal al Primarului

Compartimentul Deservire

LEUCIAN Nicolae – muncitor calificat
LEUCIAN Nicolae – muncitor calificat

Compartimentul Deservire

ONCU Rodica – guard
ONCU Rodica – guard

Cariere și posturi vacante

HOTARARE NR. 37/30.06.2021 PRIVIND APROBAREA BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI PENTRU ANUL 2020 PENTRU ADMINISTRAREA SUPRAFETEI DE 683,65 HA PADURE PROPRIETATEA PUBLICA A COMUNEI TOMESTI

COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTARARE NR. 37/30.06.2021
PRIVIND APROBAREA BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI
PENTRU ANUL 2020 PENTRU ADMINISTRAREA SUPRAFETEI DE 683,65 HA PADURE PROPRIETATEA PUBLICA A COMUNEI TOMESTI

Consiliul local al comunei Tomesti ,judetul Hunedoara;
Avand in vedere:
– Adresa a Ocolului Silvic Brad prin care solicita aprobarea aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2020 pentru administrarea suprafetei de 683,65 Ha padure si 25,1ha pasune impadurita proprietatea publica a comunei Tomesti administrata in baza contractului de administrare nr.6445/23.04.2021
– Proiectul de hotarare nr. 30 din 10.06.2021 initiat de primarul comunei Tomesti privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 pentru administrarea suprafetei de 683,65 Ha padure, proprietatea publica a comunei Tomesti ;
– Referatul de aprobare a primarului comunei Tomesti nr. 3/37 din 10.06.2021 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 pentru administrarea suprafetei de 683,65 Ha padure proprietatea publica a comunei Tomesti administrata in baza contractului de administrare nr.6445/23.04.2021 ;
– Raportul compartimentului viceprimarului nr. 4/30 din 10.06.2021 din cadrul Primariei comunei Tomesti, precum si avizul favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert nr. 5/75 din 29.06.2021,
In baza art. 14 alin.2 din Legea nr. 46/2008 privind Codul Silvic, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul dispoziţiilor art.129, alin.1 şi alin.2, lit.c, art.139, alin.3 şi ale art.196, alin.(1), lit.a) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
H O T A R A S T E :
Art.1. Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 pentru suprafata de 683,65 Ha padure, proprietatea publica a comunei Tomesti, administrata in baza contractului de administrare nr.6445/23.04.2021 incheiat intre Regia Nationala a Padurilor prin Directia Silvica Hunedoara si Primaria comunei Tomesti , conform anexei nr.1 care face parte integranta la prezenta hotarare.
Art.2. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare
Art.3. La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari, hotararea consiliului local Tomesti nr. 7/2021 se abroga.

Art.4. Prezenta hotarare se comunica :
Institutiei Prefectului Judetului Hunedoara
Primarului comunei Tomesti
Ocolului Silvic Brad

PRESEDINTE DE SEDINTA CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu S

ECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA

Tomesti 30.06.2021

HOTĂRÂREA nr. 36/2021 PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA ANEXEI LA H.C.L. NR.49/11.11.2020 PRIVIND ORGANIZAREA COMISIILOR DE SPECIALITATE ALE CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TOMESTI

HOTĂRÂREA nr. 36/2021
PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA ANEXEI LA H.C.L. NR.49/11.11.2020
PRIVIND ORGANIZAREA COMISIILOR DE SPECIALITATE
ALE CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Analizand Încheierea civilă nr. 1096/CC/ 19.10.2020 a Judecătoriei Brad, privind validarea mandatelor consilierilor locali declarați aleși pentru Consiliul local al comunei Tomesti, Ordinul Prefectului judetului Hunedoara nr. 641/23.10.2020, privind constatarea indeplinirii conditiilor legale de constituire a Consiliului local al comunei Tomesti ,
Tinand cont de Hotararea Consiliului local Tomesti nr. 35/2021 privind constatarea incetarii de drept inainte de expirarea duratei normale , prin demisie , a mandatului de consilier local al domnului Paul Cristian-Dumitru , precum si vacantarea locului de consilier local, precum si Încheierea civilă nr. 751/CC/09.06.2021 a Judecătoriei Brad privind validarea mandatului urmatorului supleant la alegerile din data de 27 septembrie 2020 pentru Consiliul Local al comunei Tomesti, dl. Dobrei Daniel – Partidul National Liberal ;
In baza proiectului de hotarare nr. 29 din 10.06.2021 pentru modificarea și completarea Anexei la H.C.L. nr.49/11.11.2020 privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului local al comunei Tomesti;
Având în vedere Referatul de aprobare nr. 3/36 din 10.06.2021 a Primarului comunei Tomesti prin care propune initierea unui proiect de hotarare pentru modificarea și completarea Anexei la H.C.L. nr.49/11.11.2020 privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului local al comunei Tomesti;
In baza raportului compartimentului de resort nr. 4/36 din 10.06.2021 precum si in baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/74 din 29.06.2021;
In temeiul art.124, alin.(2), alin.(4) și alin.(5), art.196, alin.(1), lit.”a”, coroborat cu art.139, alin.(1) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTARASTE

Art.1. Aprobă modificarea și completarea Anexei la H.C.L. nr.49/11.11.2020 privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului local al comunei Tomesti,conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Cu data adoptării prezentei hotărâri, Anexa la H.C.L. nr.49/11.11.2020 se înlocuiește cu Anexa la prezenta.
Art.3. Prezenta hotărâre poate fi contestata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările si completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara, Secţia Contencios Administrativ.
Art.4. Prezenta hotărâre se comunică:
– Instituţiei Prefectului Judeţului Hunedoara;
– Primarului comunei Tomesti;
– Membrilor Consiliului local;

PRESEDINTE DE SEDINTA CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 30.06.2021
Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :__ _ voturi ,,pentru”, __-__,,împotrivă,, ; _-_,,abţineri ,, votul fiind liber ;


Anexa
La Hotărârea Consiliului local nr. 36 /2021

COMPONENŢA
COMISIILOR DE SPECIALITATE

I. Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert :

1. DOBREI DANIEL – presedinte
2. OLAR TANIA – secretar
3. PETRUSE FLORIN-ILIE – membru

II. Comisia de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor :

1. TAMAS OCTAVIAN-TIBERIU – presedinte
2. OPRISA SIMONEL FLORIN – secretar
3. BULZ TIBERIU – membru

III. Comisia de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement:

1. BANCIU LIOREAN-GHEORGHE – presedinte
2. LEUCIAN MOGA SORIN ADRIAN – secretar
3. BORZA TRAIAN – membru

PRESEDINTE DE SEDINTA CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 30.06.2021

PROIECT DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE PE TRIMESTRUL II ANUL 2021

ANUNT

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi, 30.06.2021 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti, dl. Vasiu Adrian-Viorel

PROIECT DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE
PE TRIMESTRUL II ANUL 2021

  Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 21.07.2021, ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti, la compartimentul Secretar general comuna Tomesti, sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.

PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE nr. 39 /30.06.2021
PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE
PE TRIMESTRUL II ANUL 2021

Consiliul local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara;
Analizand referatul de aprobare al Primarului comunei Tomesti nr. 3/46 din 30.06.2021 cu privire la proiectul de hotarare privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul II 2021 .
In temeiul art.49 alin 12; din Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale modificata si completata, precum şi art.129 alin.2 lit.a) si alin.4 lit.”a” si art.139 alin.3 lit.a) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare si ale art.11 alin.4 din Legea nr.554/2004 precum si ale Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publica:

H O T A R A S T E :

Art.1. Se aproba executia bugetara la 30 iunie 2021 astfel :
– la venituri in suma 1.684.091,52 lei, prezentata in Anexa nr.1 care face parte integranta din prezenta hotarare;
– la cheltuieli in suma de 940.624,79 lei prezentata in Anexa nr.1 care face parte integranta din prezenta hotarare;;
– si un excedent bugetar de 743.466,73 lei.
Art.2. Cu ducerea la indeplinire a prezentei hotarari se imputerniceste Compartimentul buget, finante din cadrul Primariei comunei Tomesti .
Art.3. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare .
Art.4. –Prezenta hotarare se comunica:
Institutiei Prefectului –Judetul Hunedoara;
Primarului Comunei Tomesti
Compartimentul contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti.

INITIATOR AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R
Nr. 3/ 46 din 30.06.2021

REFERATUL DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE PE TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021

Cheltuielile efectuate pe perioada trimestrului II al anului 2021 au la baza documente legale, poarta viza de control financiar preventiv si aprobarea ordonatorului de credite.
S-a avut in vedere respectarea legalitatii, oportunitatii, necesitatii actiunilor intreprinse si a cheltuielilor efectuate.
Execuția pe trimestru II al anului 2021 s-a incheiat la venituri in suma de 1.684.091,52 lei la cheltuieli in suma 940.624,79 lei și un excedent bugetar de 743.466,73 lei

Detalierea contului de executie este facuta in anexa la hotarare.

PRIMAR
Vasiu Adrian -Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI

Nr.4/46 din /30.06.2021

RAPORTUL COMPARTIMENTULUI DE SPECIALITATE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE PE TRIMESTRUL II AL ANULUI 2021

Cheltuielile efectuate au la baza documente legale, poarta viza de control financiar preventiv si aprobarea ordonatorului de credite.
S-a avut in vedere respectarea legalitatii, oportunitatii, necesitatii actiunilor intreprinse si a cheltuielilor efectuate.
Execuția pe primul trimestru al anului 2021 s-a incheiat la venituri in suma de 1.684.091,52 lei , la cheltuieli in suma de 940.624,79 lei și un excedent bugetar de 743.466,73 lei

Detalierea contului de executie este facuta in anexa la hotarare.
In acest sens, solicit initierea unui proiect de hotarare privind privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul II 2021, in temeiul art.49 alin 12; din Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale modificata si completata

RESPONSABIL FINANCIAR
Brindușesc Marinela

Declarații de avere și de interese ale funcționarilor publici din cadrul Primăriei comunei Tomești

Veniturile salariale ale funcționarilor din cadrul aparatului de specialitatea al primarului și din subordinea Consiliului Local