PRIMĂRIA COMUNEI TOMEȘTI

Adresa noastră

Comuna Tomești, sat Tomești, str. Principală nr. 50, jud.Hunedoara, cod poștal 337470
tel/fax 0254681889, e-mail: primariatomesti.hd@gmail.com

:: actualizez

Legile care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei 

Regulamente 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Comută conținut
1) Primarul indeplineste urmatoarele atributii principale:
  1. asigura respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor, a prevederilor Constitutiei, precum si punerea in aplicare a legilor, a decretelor Presedintelui Romaniei, a hotararilor si ordonantelor Guvernului, dispune masurile necesare si acorda sprijin pentru aplicarea ordinelor si instructiunilor cu caracter noprmativ ale ministrilor si ale celorlalti conducatori ai autoritatilor administratiei publice centrale, precum si a hotararilor consiliului judetean,
  2. asigura aducerea la ideplinire a hotararilor consiliul local. In situatia in care apreciaza ca o hotarare este ilegala, in termen de 3 zile de la adoptare il sesizeaza pe prefect,
  3. poate propune consiliului local consultarea populatiei prin referendum, cu privire la problemele locale de interes deosebit. Pe baza hotararii consiliului local ia masuri pentru organizarea acestei consultari, in conditiile legii,
  4. prezinta consiliului local, anual sau ori de cate ori este necesar, informari, privind starea economica si sociala a comunei sau a orasului, in concordanta cu atributiile ce revin autoritatilor administratiei publice locale, precum si informari asupra modului de aducere la indeplinire a hotararilur consiliului local,
  5. intocmeste proiectul bugetului local si contul de incheiere a exercitiul bugetar si le supune spre aprobare consiliului local,
  6. exercita functia de ordonator principal de credite,
  7. verifica, din oficiu sau la cerere, incasarea si cheltuirea sumelor din bugetul local si comunica de indata consiliului local cele constatate,
  8. ia masuri pentru prevenirea si limitarea urmarilor calamitatilor, catastrofelor, incendiilor, epidemiilor sau epizootiilor, impreuna cu organele specializate ale statului. In acest scop poate mobiliza populatia, agentii economici si institutiile publice din comuna sau din oras, acestea fund obligate sa execute masurile stabilite in planurile de protectie si interventie elaborate pe tipuri de dezastre,
  9. asigura ordinea publica si linistea locuitorilor, prin intermediul politiei, jandarmeriei, gardienilor publici, pompierilor si unitatilor de protectie civila, care au obligatia sa raspunda solicitarilor sale, in conditiile legii,
  10. indruma si supravegheaza activitatea gardienilor publici, conform angajamentelor contractuale,
  11. ia masurile prevazute de lege cu privire la desfasurarea adunarilor publice ia masuri de interzicere sau de suspendare a spectacolelor, reprezentantiilor sau a altor manifestari publice care contravin ordinii de drept ori atenteaza la bunele moravuri, la ordinea si linistea publica,
  12. controleaza igiena si salubritatea localurilor publice si produselor alimentare puse in vanzare pentru populatie, cu sprijinul serviciilor de specialitate,
  13. ia masuri pentru prevenirea si combaterea pericolelor provocate de animale, in conditiile legii,
  14. ia masuri pentru elaborarea planului urbanistic general al localitatii si il supune spre aprobare  consiliului  local,   asigura respectarea prevederilor planului  urbanistic general, precum si ale planurilor urbanistice zonale si de detaliu,
  15. asigura repartizarea locuintelor sociale pe baza hotararii consiliului local,
  16. asigura intretinerea si reabilitarea drumurilor publice, proprietate a comunei sau a orasului, instalarea semnelor de circulatie, desfasurarea normla a traficului rutier si pietonal, in conditiile legii,
  17. exercita controlul asupra activitatilor din targuri, piete, oboare, locuri si parcuri de distractii si ia masuri pentru buna functionare a acestora,
  18. conduce serviciile publice locale, asigura functionarea serviciilor de starea civila si de autoritate tutelara, supravegheaza realizarea masurilor de asistenta si ajutor social,
  19. indeplineste functia de ofiter de stare civila,
  20. emite avizele, acordurile si autorizatiile date in competenta sa prin lege,
  21. propune consiliului local spre aprobare, in conditiile legii, organigrama, statul de functii, numarul de personal si regulamentul de organizare si functionare a aparatului propriu de specialitate,
  22. numeste si elibereaza din functie, in condiliile legii, personalul din aparatul propriu de specialitate al autoritatilor     administratiei publice locale, cu exceptia secretarului,propune consiliului local numirea si eliberarea din functie, in conditiile legii, a conducatorilor regiilor autonome, ai institutiilor si serviciilor publice de interes local,
  23. raspunde de inventarierea si administrarea bunurilor care apartin domeniului privat al comunei sau al orasului,
  24. organizeaza evidenta lucrarilor de constructii din localitate si pune la dispozitie autoritatilor administratiei publice centrale rezultatele acestor evidente , z) ia masuri pentru controlul depozitarii deseurilor menajere, industriale sau de orice fel, pentru asigurarea igienizarii malurilor cursurilor de apa din raza comunei sau a orasului, precum si pentru decolmatarea vailor locale si a podetelor pentru asigurarea scurgerii apelor mari.

2) Primarul indeplineste si alte atributii prevazute de lege sau de alte acte normative, precum si insarcinarile date de consiliul local.

Art.69 (l) In exercitarea atributiilor de autoritate tutelara si de ofiter de stare civila, a sarcinilor ce-i revin din actele normative privitoare la recensamant, la organizarea si desfasurarea alegerilor, la luarea masurilor de protectie civila, precum si a altor atributii stabilite prin lege primarul actioneaza si ca reprezentant al statului in comuna sau orasul in care a fost ales.

II) In aceasta calitate, primarul poate solicita, inclusiv prin intermediul prefectului, in conditiile legii, concursul sefilor serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale din unitatile administrativ-teritoriale, daca sarcinile ce ii revin nu pot fi rezolvate prin aparatul propriu de specialitate.

Art.70 (l) Primarul deleaga viceprimarului sail, dupa caz, viceprimarilor, prin dispozitie emisa in eel mult 30 de zile de la validare, exercitarea atributiilor ce-i revin potrivit art.68 alin.(l )lit.j),m),p),r),v),x),si y).

(II) Atributiile de ofiter de stare civila pot fi delegate viceprimarului, secretarului sau altor functionari cu competente in acest domeniu, potrivit legii.

(3) Atributiile ce revin primarului, ca reprezentant al statului, potrivit art.69, cu exceptia celor de ofiter de stare civila, precum si cele prevazute la art.68 alin.(l) lita)-f),h),i),k),l)si t),nu pot fi delegate.

Conducerea primăriei

VASIU Adrian Viorel
PRIMARUL COMUNEI

CV Primar

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023 PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/25 din 01.03.2023 precum si raportul compartimentului de resort înregistrat sub nr. 4/25 din 01.03.2023 ;
In baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/27 din 5.04.2023
Văzând prevederile art.9 din Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul consilier , Bulz Tiberiu pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2023 .
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti 6.04.2023


Notă: Numar consilieri prezenti ___9__ din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 23 /2023
Nr. crt.
Operaţiuni efectuate
Data ZZ/LL/AN
Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0
1
2
3
1
Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate:
6.04.2023

x simplă
□ absolută
□ calificată

Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_9_
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___
Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____
Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____

2
Comunicarea către primar
11.04.2023

3
Comunicarea către prefectul judeţului
11.04.2023

4
Aducerea la cunoştinţa publică
11.04.2023

5
Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual

6
Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz
12.04.2023

SUBA Ciprian Marian
VICEPRIMARUL COMUNEI

CV Viceprimar

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023 PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/25 din 01.03.2023 precum si raportul compartimentului de resort înregistrat sub nr. 4/25 din 01.03.2023 ;
In baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/27 din 5.04.2023
Văzând prevederile art.9 din Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul consilier , Bulz Tiberiu pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2023 .
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti 6.04.2023


Notă: Numar consilieri prezenti ___9__ din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 23 /2023
Nr. crt.
Operaţiuni efectuate
Data ZZ/LL/AN
Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0
1
2
3
1
Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate:
6.04.2023

x simplă
□ absolută
□ calificată

Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_9_
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___
Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____
Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____

2
Comunicarea către primar
11.04.2023

3
Comunicarea către prefectul judeţului
11.04.2023

4
Aducerea la cunoştinţa publică
11.04.2023

5
Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual

6
Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz
12.04.2023

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023 PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/25 din 01.03.2023 precum si raportul compartimentului de resort înregistrat sub nr. 4/25 din 01.03.2023 ;
In baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/27 din 5.04.2023
Văzând prevederile art.9 din Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul consilier , Bulz Tiberiu pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2023 .
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti 6.04.2023


Notă: Numar consilieri prezenti ___9__ din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 23 /2023
Nr. crt.
Operaţiuni efectuate
Data ZZ/LL/AN
Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0
1
2
3
1
Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate:
6.04.2023

x simplă
□ absolută
□ calificată

Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_9_
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___
Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____
Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____

2
Comunicarea către primar
11.04.2023

3
Comunicarea către prefectul judeţului
11.04.2023

4
Aducerea la cunoştinţa publică
11.04.2023

5
Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual

6
Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz
12.04.2023

Raport de activitate

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023 PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/25 din 01.03.2023 precum si raportul compartimentului de resort înregistrat sub nr. 4/25 din 01.03.2023 ;
In baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/27 din 5.04.2023
Văzând prevederile art.9 din Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul consilier , Bulz Tiberiu pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2023 .
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti 6.04.2023


Notă: Numar consilieri prezenti ___9__ din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 23 /2023
Nr. crt.
Operaţiuni efectuate
Data ZZ/LL/AN
Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0
1
2
3
1
Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate:
6.04.2023

x simplă
□ absolută
□ calificată

Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_9_
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___
Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____
Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____

2
Comunicarea către primar
11.04.2023

3
Comunicarea către prefectul judeţului
11.04.2023

4
Aducerea la cunoştinţa publică
11.04.2023

5
Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual

6
Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz
12.04.2023

First
Last
Solicit audiență la: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

Subiectul trebuie să prezinte foarte clar scopul corespondenței dumneavoastră
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

GIURGIU Sanda Pompilia
Secretarul General al
Unității Administrativ Teritoriale

Documente emise de Primăria comunei TOMEȘTI

Raportul anual de aplicare a legii 544/2001

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023 PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/25 din 01.03.2023 precum si raportul compartimentului de resort înregistrat sub nr. 4/25 din 01.03.2023 ;
In baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/27 din 5.04.2023
Văzând prevederile art.9 din Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul consilier , Bulz Tiberiu pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2023 .
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti 6.04.2023


Notă: Numar consilieri prezenti ___9__ din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 23 /2023
Nr. crt.
Operaţiuni efectuate
Data ZZ/LL/AN
Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0
1
2
3
1
Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate:
6.04.2023

x simplă
□ absolută
□ calificată

Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_9_
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___
Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____
Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____

2
Comunicarea către primar
11.04.2023

3
Comunicarea către prefectul judeţului
11.04.2023

4
Aducerea la cunoştinţa publică
11.04.2023

5
Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual

6
Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz
12.04.2023

Raportul anual de aplicare a legii 52/2003

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023 PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/25 din 01.03.2023 precum si raportul compartimentului de resort înregistrat sub nr. 4/25 din 01.03.2023 ;
In baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/27 din 5.04.2023
Văzând prevederile art.9 din Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul consilier , Bulz Tiberiu pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2023 .
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti 6.04.2023


Notă: Numar consilieri prezenti ___9__ din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 23 /2023
Nr. crt.
Operaţiuni efectuate
Data ZZ/LL/AN
Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0
1
2
3
1
Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate:
6.04.2023

x simplă
□ absolută
□ calificată

Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_9_
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___
Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____
Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____

2
Comunicarea către primar
11.04.2023

3
Comunicarea către prefectul judeţului
11.04.2023

4
Aducerea la cunoştinţa publică
11.04.2023

5
Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual

6
Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz
12.04.2023

Buletin informativ & studii & probleme ale comunității

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Aparatul propriu și de specialitate al Primarului comunei TOMEȘTI

ORGANIGRAMA

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/25 din 01.03.2023 precum si raportul compartimentului de resort înregistrat sub nr. 4/25 din 01.03.2023 ;
In baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/27 din 5.04.2023
Văzând prevederile art.9 din Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul consilier , Bulz Tiberiu pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2023 .
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti 6.04.2023


Notă: Numar consilieri prezenti ___9__ din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 23 /2023
Nr. crt.
Operaţiuni efectuate
Data ZZ/LL/AN
Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0
1
2
3
1
Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate:
6.04.2023

x simplă
□ absolută
□ calificată

Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_9_
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___
Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____
Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____

2
Comunicarea către primar
11.04.2023

3
Comunicarea către prefectul judeţului
11.04.2023

4
Aducerea la cunoştinţa publică
11.04.2023

5
Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual

6
Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz
12.04.2023

Achiziții publice, Implementare proiecte, Investiții

INDRIEȘ Damian Iulian – inspector achiziții publice
INDRIEȘ Damian Iulian – inspector achiziții publice

Contabilitate și Resurse Umane

VĂLEAN Gabriela Elena - referent contabil

Taxe și Impozite locale

BORZA Dorel – referent superior
BORZA Dorel – referent superior

Compartimentul Agricol

JURJ Lucica Marinela
JURJ Lucica Marinela – consilier superior

Compartimentul Asistență socială

CIOARA Ioan Laurențiu – referent superior
CIOARA Ioan Laurențiu – referent superior

Cabinetul primarului

PAUL Cristian Dumitru – Consilierul personal al Primarului

Compartimentul Deservire

LEUCIAN Nicolae – muncitor calificat
LEUCIAN Nicolae – muncitor calificat

Compartimentul Deservire

ONCU Rodica – guard
ONCU Rodica – guard

Cariere și posturi vacante

PROIECT DE HOTARARE NR. 50/19.08.2021 PRIVIND ACORDAREA UNUI MANDAT SPECIAL REPREZENTANTULUI U.A.T.TOMESTI SĂ APROBE ÎN ADUNAREA GENERALĂ A ASOCIAȚIEI DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ,, SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDEȚUL HUNEDOARA TARIFELE FINALE ACTUALIZATE DE PRESTARE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD INCLUZÂND COSTURILE C.M.I.D. BÂRCEA MARE

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE NR. 50/19.08.2021
PRIVIND ACORDAREA UNUI MANDAT SPECIAL REPREZENTANTULUI
U.A.T.TOMESTI SĂ APROBE ÎN ADUNAREA GENERALĂ A ASOCIAȚIEI DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ,, SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR
JUDEȚUL HUNEDOARA TARIFELE FINALE ACTUALIZATE DE PRESTARE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD INCLUZÂND COSTURILE C.M.I.D. BÂRCEA MARE

Consiliul local al comunei Tomesti, județul Hunedoara,
Analizând :
– Referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti, înregistrat sub nr. 3/57 din 19.08.2021 prin care se propune adoptarea unei hotărâri privind acordarea unui mandat special reprezentantului U.A.T.Tomesti să aprobe în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara , tarifele finale actualizate de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad incluzând costurile C.M.I.D. Bârcea Mare- Hotărârea Consiliului Județean Hunedoara nr. 238/22.12.2020 privind aprobarea modificării tarifelor la Centrul de Management Integrat al Deșeurilor Bârcea Mare, județul Hunedoara și a încheierii unui act adițional la contractul nr. 20110/2018 de delegare prin concesiune a Serviciului de operare și administrare a Centrului de Management Integrat al Deșeurilor Bârcea Mare, județul Hunedoara,
– Raportul nr. 1680/30.07.2021 al comisiei de analiză a tarifelor totale/finale de operare prin aplicarea influenței tarifelor practicate de către operatorul C.M.I.D. Bârcea Mare pentru zonele 1 Brad, 2 Hațeg și 3 Centru, constituită în cadrul A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara în baza Deciziei Directorului Executiv nr. 22/27.07.2021,
– Solicitarea A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr.1779/09.08.2021 către UAT zona 1 Brad privind aprobarea tarifelor totale/finale de operare prin aplicarea prevederilor O.U.G. nr. 74/2018,
– Adresa operatorului de colectare și transport desemnat în zona de colectare 1 Brad, S.C. BRAI CATA S.R.L., nr. 1251/22.07.2021, înregistrată la A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara cu nr. 1642/23.07.2021, formulată în temeiul disp. Art. 10 alin. 3 din Contractul de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad nr. 394/720/25.04.2018 și Fundamentarea costurilor C.M.I.D. și Transfer anexate,
– Hotărârea A.G.A. nr. 8 din 28/06.2021 pentru zona de colectare 1 Brad, prin care s-au aprobat tarifele diferentiate de colectare si transport a deseurilor municipale si similare care vor fi aplicate de catre operatorul S.C. BRAI CATA S.R.L.,
-Hotărârea Consiliului local Tomesti nr. 55/2021 privind aprobarea tarifelor totale/finale de operare
a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad care includ costurile C.M.I.D. Bârcea Mare, transfer și sortare, prin aplicarea prevederilor O.U.G. nr. 74/2018;
– Statutul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara,, , astfel cum a fost modificat și completat,
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem Integrat de Management al Deșeurilor în Județul Hunedoara” semnat de membrii A.D.I.S.I.G.D.-Hunedoara;
– prevederile Legii nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
– prevederile Legii nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 109 din 9 iulie 2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor;
– prevederile Legii nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
-prevederile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– dispozițiile Hotărârii Guvernului nr.855/2008 pentru aprobarea actului constitutiv-cadru şi a statutului-cadru ale asociaţiilor de dezvoltare intercomunitară cu obiect de activitate serviciile de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare;

În temeiul prevederilor art.196, alin.1, lit.a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE

Art. 1 – Se mandatează reprezentantul U.A.T.Tomesti .dl. Vasiu Adrian-Viorel, primarul comunei, ca în cadrul ședinței Adunării Generale a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor Județul Hunedoara,, să aprobe tarifele finale aplicate în sarcina utilizatorilor serviciului de salubrizare din zona de colectare 1 Brad și încasate de către operatorul S.C. BRAI CATA S.R.L., incluzând costurile C.M.I.D., după cum urmează :

Tarif deșeuri reziduale populație urban : 8,25 lei + TVA/pers/lună ( 6,10 lei + 2,15 lei costuri CMID)
Tarif deșeuri reciclabile populație urban:1,4 lei + TVA/pers/lună ( 1,13 lei + 0,27 lei costuri CMID)
Tarif deșeuri reziduale populație rural : 5,24 lei + TVA/pers/lună ( 4,03 lei + 1,21 lei costuri CMID)
Tarif deșeuri reciclabile populație rural : 0,94 lei + TVA/pers/lună ( 0,79 lei + 0,15 lei costuri CMID)
Tarif deșeuri reziduale agenți economici și instituții publice : 471,02 lei + TVA/tonă ( 318,42 lei + 152,06 lei costuri CMID)
Tarif deșeuri reciclabile agenți economici și instituții publice : 772,67 lei + TVA/tonă ( 580,98 lei + 191,69 lei costuri CMID)
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi contestata conform procedurii și termenelor stabilite de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Art. 3. – Prezenta hotărâre se comunică:
Instituţiei Prefectului-Judeţul Hunedoara
Primarului comunei Tomesti
Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara,, ;

INITIATOR AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR

Nr. 3/57 din 19.08.2021

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND ACORDAREA UNUI MANDAT SPECIAL REPREZENTANTULUI U.A.T. TOMESTI SĂ APROBE ÎN ADUNAREA GENERALĂ A ASOCIAȚIEI DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ,, SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDEȚUL HUNEDOARA TARIFELE FINALE ACTUALIZATE DE PRESTARE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD INCLUZÂND COSTURILE C.M.I.D. BÂRCEA MARE

Deoarece OUG nr. 74/2018 pentru modificarea si completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deseurilor, a Legii nr.249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor si deseurilor de ambalaje si a Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul de mediu, aprobata si modificata prin Legea nr. 31/2019, contine prevederi privind implementarea instrumentelor ecomomice in gestionarea deseurilor municipale, respectiv “ plateste pentru cat arunci” , “ raspunderea extinsa a producatorului pentru deseurile de ambalaje “ si “ contributia pentru economia circulara “, acestea se vor realiza prin :
– Modificarea tarifelor activitatii serviciului de salubrizare prin introducerea contributiei pentru economia circulara ;
– Calcularea si aprobarea tarifelor distincte pentru activitatile serviciului, respectiv pentru beneficiarii serviciului
– Modificarea corespunzatoare a contractelor de delegare ;
Astfel prin Hotărârea A.G.A. nr. 8 din 28/06.2021 s-au aprobat tarifele pentru activitatile de colectare si transport, sortare si transfer conform OUG 74/2018 , iar prin Hotararea nr. 238/22.12.2020 a Consiliului Judetean Hunedoara au fost aprobate noile tarife de operare a facilitatilor din cadrul CMID Barcea Mare.
Conform Hotărârii Consiliului local Tomesti nr. 55/2021 privind aprobarea tarifelor totale/finale de operare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad care includ costurile C.M.I.D. Bârcea Mare, transfer și sortare, prin aplicarea prevederilor O.U.G. nr. 74/2018 s-au aprobat tarifele finale aplicate în sarcina utilizatorilor serviciului de salubrizare din zona de colectare 1 Brad și încasate de către operatorul S.C. BRAI CATA S.R.L., incluzând costurile C.M.I.D., după cum urmează :

Tarif deșeuri reziduale populație urban : 8,25 lei + TVA/pers/lună ( 6,10 lei + 2,15 lei costuri CMID)
Tarif deșeuri reciclabile populație urban:1,4 lei + TVA/pers/lună ( 1,13 lei + 0,27 lei costuri CMID)
Tarif deșeuri reziduale populație rural : 5,24 lei + TVA/pers/lună ( 4,03 lei + 1,21 lei costuri CMID)
Tarif deșeuri reciclabile populație rural : 0,94 lei + TVA/pers/lună ( 0,79 lei + 0,15 lei costuri CMID)
Tarif deșeuri reziduale agenți economici și instituții publice : 471,02 lei + TVA/tonă ( 318,42 lei + 152,06 lei costuri CMID)
Tarif deșeuri reciclabile agenți economici și instituții publice : 772,67 lei + TVA/tonă ( 580,98 lei + 191,69 lei costuri CMID)
Luând în considerare:
– Prevederile Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad având nr. 394/720/25.04.2018;
– Statutul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara”, astfel cum a fost modificat și completat;
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara”;

Ținând cont de cele prezentate mai sus propun spre analiză și aprobare proiectul de hotărâre privind acordarea unui mandat special reprezentantului U.A.T. Tomesti să aprobe în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara tarifele finale actualizate de prestare a Serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad incluzând costurile C.M.I.D. Bârcea Mare.

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R I A
Nr. 4/57 din 19.08.2021

RAPORT AL COMPARTIMENTULUI DE RESORT
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND ACORDAREA UNUI MANDAT SPECIAL REPREZENTANTULUI U.A.T. TOMESTI SĂ APROBE ÎN ADUNAREA GENERALĂ A ASOCIAȚIEI DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ,, SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDEȚUL HUNEDOARA TARIFELE FINALE ACTUALIZATE DE PRESTARE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD INCLUZÂND COSTURILE C.M.I.D. BÂRCEA MARE

Deoarece OUG nr. 74/2018 pentru modificarea si completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deseurilor, a Legii nr.249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor si deseurilor de ambalaje si a Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul de mediu, aprobata si modificata prin Legea nr. 31/2019, contine prevederi privind implementarea instrumentelor ecomomice in gestionarea deseurilor municipale, respectiv “ plateste pentru cat arunci” , “ raspunderea extinsa a producatorului pentru deseurile de ambalaje “ si “ contributia pentru economia circulara “, acestea se vor realiza prin :
– Modificarea tarifelor activitatii serviciului de salubrizare prin introducerea contributiei pentru economia circulara ;
– Calcularea si aprobarea tarifelor distincte pentru activitatile serviciului, respectiv pentru beneficiarii serviciului
– Modificarea corespunzatoare a contractelor de delegare ;
Astfel prin Hotărârea A.G.A. nr. 8 din 28/06.2021 s-au aprobat tarifele pentru activitatile de colectare si transport, sortare si transfer conform OUG 74/2018 , iar prin Hotararea nr. 238/22.12.2020 a Consiliului Judetean Hunedoara au fost aprobate noile tarife de operare a facilitatilor din cadrul CMID Barcea Mare.
Conform Hotărârii Consiliului local Tomesti nr. 55/2021 privind aprobarea tarifelor totale/finale de operare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad care includ costurile C.M.I.D. Bârcea Mare, transfer și sortare, prin aplicarea prevederilor O.U.G. nr. 74/2018 s-au aprobat tarifele finale aplicate în sarcina utilizatorilor serviciului de salubrizare din zona de colectare 1 Brad și încasate de către operatorul S.C. BRAI CATA S.R.L., incluzând costurile C.M.I.D., după cum urmează :

Tarif deșeuri reziduale populație urban : 8,25 lei + TVA/pers/lună ( 6,10 lei + 2,15 lei costuri CMID)
Tarif deșeuri reciclabile populație urban:1,4 lei + TVA/pers/lună ( 1,13 lei + 0,27 lei costuri CMID)
Tarif deșeuri reziduale populație rural : 5,24 lei + TVA/pers/lună ( 4,03 lei + 1,21 lei costuri CMID)
Tarif deșeuri reciclabile populație rural : 0,94 lei + TVA/pers/lună ( 0,79 lei + 0,15 lei costuri CMID)
Tarif deșeuri reziduale agenți economici și instituții publice : 471,02 lei + TVA/tonă ( 318,42 lei + 152,06 lei costuri CMID)
Tarif deșeuri reciclabile agenți economici și instituții publice : 772,67 lei + TVA/tonă ( 580,98 lei + 191,69 lei costuri CMID)
Luând în considerare:
– Prevederile Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad având nr. 394/720/25.04.2018;
– Statutul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara”, astfel cum a fost modificat și completat;
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara”;

Ținând cont de cele prezentate mai sus propun spre analiză și aprobare proiectul de hotărâre privind acordarea unui mandat special reprezentantului U.A.T. Tomesti să aprobe în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara tarifele finale actualizate de prestare a Serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad incluzând costurile C.M.I.D. Bârcea Mare.

VICEPRIMAR,
Oprisa Simonel-Florin


 

PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL: „REPARATII DRUM VICINAL SAT OBARSA –DJ 763A –MATES COLONIE , IN SAT OBARSA,COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”

ANUNT

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 09.07.2021 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel

PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL:
„REPARATII DRUM VICINAL SAT OBARSA –DJ 763A –MATES COLONIE ,
IN SAT OBARSA,COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”

  Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la 30.08.2021 , ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti , la compartimentul Secretar comuna , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.

PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTARARE nr. 45 /09.07.2021
PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE
SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL:
„REPARATII DRUM VICINAL SAT OBARSA –DJ 763A –MATES COLONIE ,
IN SAT OBARSA,COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”

Consiliul local al comunei Tomesti ,judetul Hunedoara;
Având în vedere Referatul de aprobare nr. 3/52 din 09.07.2021 a Primarului comunei Tomesti prin care se propune privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „REPARATII DRUM VICINAL SAT OBARSA –DJ 763A –MATES COLONIE ,
IN SAT OBARSA,COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
În conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1 şi ale art. 45 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare precum și ale cap. III din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
In baza art.V din Ordonanta de Urgenta nr.26/2012 privind unele masuri de reducere a cheltuielilor publice  si intarirea disciplinei financiare si de modificare si completare a unor acte normative , cu modificarile si completarile ulterioare ;
În temeiul prevederilor art. 129, alin.2 lit.b, alin. 4 lit. ,,d” , art.139 alin.3 lit.a si art.196 alin. 1, lit.a din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , ale art. 11 alin. 4 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizată, precum şi ale Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică,

HOTARASTE :

Art. 1. Se aprobă Documentaţia Tehnico – Economică pentru obiectivul de investiții „REPARATII DRUM VICINAL SAT OBARSA –DJ 763A –MATES COLONIE ,
IN SAT OBARSA,COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. Se aprobă Devizul General, în valoare de 15.321,48 lei fara TVA, respectiv 18.232,56 cu TVA inclus .
Art.3. Cu ducerea la indeplinire a prezentei hotarari se imputerniceste Compartimentul contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti .
Art.4. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare .
Art.5. –Prezenta hotarare se comunica:
Institutiei Prefectului –Judetul Hunedoara;
Primarului Comunei Tomesti
Compartiment achizitii publice, implementare proiecte si investitii
Compartimentul contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti .

INITIATOR
AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R
Nr. 3/52 din 09.07.2021

REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE
SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL:
„REPARATII DRUM VICINAL SAT OBARSA –DJ 763A –MATES COLONIE ,
IN SAT OBARSA,COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”

Proiectul de hotarare privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „REPARATII DRUM VICINAL SAT OBARSA –DJ 763A –MATES COLONIE ,IN SAT OBARSA,COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”este initiat in conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1 şi ale art. 45 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare precum și ale cap. III din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare .
In situatia de fata , sectiunea sectorului analizat, de 300 m, alterneaza cu o pietruire existenta din agregate natural locale, cu lungimi in care alterneaza cu pamant .
In ansamblul sau drumul este complet neamenajat, cu o latime variabila , mai redusa decat a partii carosabile .
Este necesara repararea drumului prin largirea drumului pana la 3 m si saparea unor santuri de pamant , executate prin sapatura mecanizata cu excavatorul, imprastiere balast in grosime de 10 cm pe toata suprafata carosabila , compactarea acestuia si imprastiere piatra sparta in strat de 10 cm si compactarea acesteia.
In concluzie, drumul va fi amenajat pe o singura banda de circulatie, iar platform acestuia fiind din piatra Sparta compactata .
În temeiul prevederilor art. 129, alin.2 lit.b, alin. 4 lit. ,,d” din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , propun domnilor consilieri aprobarea proiectului de hotarare in forma initiata.

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R I A
Nr. 4/51 din 09.07.2021

RAPORT AL COMPARTIMENTULUI DE RESORT
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIE
TEHNICO-ECONOMICE SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL:
„REPARATII DRUM VICINAL SAT OBARSA –DJ 763A –MATES COLONIE ,IN SAT OBARSA,COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”

Proiectul de hotarare privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „REPARATII DRUM VICINAL SAT OBARSA –DJ 763A –MATES COLONIE ,IN SAT OBARSA,COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”este initiat in conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1 şi ale art. 45 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare precum și ale cap. III din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare .
In situatia de fata , sectiunea sectorului analizat, de 300 m, alterneaza cu o pietruire existenta din agregate natural locale, cu lungimi in care alterneaza cu pamant .
In ansamblul sau drumul este complet neamenajat, cu o latime variabila , mai redusa decat a partii carosabile .
Este necesara repararea drumului prin largirea drumului pana la 3 m si saparea unor santuri de pamant , executate prin sapatura mecanizata cu excavatorul, imprastiere balast in grosime de 10 cm pe toata suprafata carosabila , compactarea acestuia si imprastiere piatra sparta in strat de 10 cm si compactarea acesteia.
In concluzie, drumul va fi amenajat pe o singura banda de circulatie, iar platform acestuia fiind din piatra Sparta compactata .
În temeiul prevederilor art. 129, alin.2 lit.b, alin. 4 lit. ,,d” din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , propun domnilor consilieri aprobarea proiectului de hotarare in forma initiata.

VICEPRIMAR,
Oprisa Simonel-Florin


FORMULAR DE COLECTARE PROPUNERI

Opțional
Opțional
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Opțiuni asupra publicării datelor personale: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA TARIFELOR TOTALE/FINALE DE OPERARE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD CARE INCLUD COSTURILE C.M.I.D. BÂRCEA MARE, TRANSFER ȘI SORTARE, PRIN APLICAREA PREVEDERILOR O.U.G. NR. 74/2018

ANUNT

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi , 9.08.2021 s-a initiat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel

PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA TARIFELOR TOTALE/FINALE DE OPERARE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD CARE INCLUD COSTURILE C.M.I.D. BÂRCEA MARE, TRANSFER ȘI SORTARE, PRIN APLICAREA PREVEDERILOR O.U.G. NR. 74/2018

  Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Tomesti până la data de 30.08.2021 , ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Tomesti , la compartimentul Secretargeneral al comunei Tomesti , sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.

PRIMAR
Vasiu Adrian-Viorel


ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 49/09.08.2021
PRIVIND APROBAREA TARIFELOR TOTALE/FINALE DE OPERARE
A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD CARE INCLUD COSTURILE C.M.I.D. BÂRCEA MARE, TRANSFER ȘI SORTARE, PRIN APLICAREA PREVEDERILOR O.U.G. NR. 74/2018

Consiliul local al comunei Tomesti, județul Hunedoara,
Analizând referatul de aprobare al primarului comunei Tomesti, înregistrat sub nr. 3/56 din 09.08.2021, prin care se propune aprobarea tarifelor totale/finale de operare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad care includ costurile C.M.I.D. Bârcea Mare, transfer și sortare, prin aplicarea prevederilor O.U.G. nr. 74/2018;
Văzând adresa A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr. 1779/09.08.2021, înregistrată la Primăria comunei Tomesti sub nr. 737/09.08.2021, prin care ne transmit Raportul comisiei de analiză a fundamentării tarifelor totale/finale de operare prin aplicarea influenței tarifelor practicate de către operatorul CMID Bârcea Mare pentru zonele de colectare 1 Brad, 2 Hațeg și 3 Centru din data de 30.07.2021, precum și adresa nr. 1251/22.07.2021 a S.C. BRAI-CATA S.R.L., înregistrată la ADI SIGD Hunedoara cu nr. 1642/23.07.2021 și documentul privind influența costurilor CMID în tarifele de operare totale/finale pentru zona de colectare 1 Brad înregistrat la ADI SIGD Hunedoara sub nr. 1652/26.07.2021, în vederea emiterii unei hotărâri de consiliu privind supunerea spre aprobare a tarifelor totale/finale de operare care include influența costurilor CMID;
În conformitate cu:
– Statutul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara”, astfel cum a fost modificat și completat;
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara” semnat de membrii A.D.I. S.I.G.D.- Hunedoara;
– prevederile Legii nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice, republicată, cu modificarile si completarile ulterioare,
– prevederile Legii nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 109 din 9 iulie 2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor;
-prevederile Legii nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile O.U.G. nr. 74/2018 pentru modificarea și completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaje și a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, cu modificările și completările ulterioare;
-prevederile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;

În temeiul art. 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), art. 139 alin. (1), și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

HOTĂRĂȘTE:

Art. 1. – Se aprobă tarifele totale/finale de operare a serviciului de salubrizare, aplicate în sarcina utilizatorilor serviciului de salubrizare din zona de colectare 1 Brad și încasate de către operatorul S.C. BRAI CATA S.R.L., care includ costurile C.M.I.D. Bârcea Mare, transfer și sortare, prin aplicarea prevederilor O.U.G. nr. 74/2018, după cum urmează:

Tarif deșeuri reziduale populație urban: 8,25 lei + TVA/pers/lună (6,10 lei + 2.15 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare)
Tarif deșeuri reciclabile populație urban: 1,4 lei + TVA/pers/lună (1,13 lei + 0,27 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare)
Astfel: Total tarif aplicat populație urban: 8,25 lei fără TVA + 1,4 lei fără TVA = 9,65 lei + TVA/pers/lună.

Tarif deșeuri reziduale populație rural: 5,24 lei + TVA/pers/lună (4,03 lei + 1,21 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare)
Tarif deșeuri reciclabile populație rural: 0,94 lei + TVA/pers/lună (0,79 lei + 0,15 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare)
Astfel: Total tarif aplicat populație rural: 5,24 lei fără TVA + 0,94 lei fără TVA = 6,18 lei + TVA/pers/lună.

Tarif deșeuri reziduale agenți economici și instituții publice: 471,02 lei + TVA/tonă (318,42 lei + 152,6 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare);
Tarif deșeuri reciclabile agenți economici și instituții publice: 772,67 lei + TVA/tonă (580,98 lei + 191,69 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare);

Art.2. – Prezenta hotărâre poate fi contestata conform procedurii și termenelor stabilite de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Art.3. – Prin grija secretarului general al comunei Tomesti, prezenta hotărâre se aduce la cunoștință publică prin afișare la sediul Primăriei comunei Tomesti și pe site-ul www.primariatomesti.ro, secțiunea Monitorul Oficial Local, și se comunică:
– Instituției Prefectului județului Hunedoara;
– Primarului comunei Tomesti;
– Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara”.

INITIATOR
AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel

SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R
Nr. 3/56 din 09.08.2021

REFERAT DE APROBARE
PRIVIND APROBAREA TARIFELOR TOTALE/FINALE DE OPERARE
A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD CARE INCLUD COSTURILE C.M.I.D. BÂRCEA MARE, TRANSFER ȘI SORTARE, PRIN APLICAREA PREVEDERILOR O.U.G. NR. 74/2018

Prin Hotărârea Consiliului Local Tomesti nr. 15/24.02.2021 s-a aprobat punerea în aplicare a O.U.G. nr. 74/2018 pentru modificarea și completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaje și a O.U.G. nr. 196/2005 privind Fondul pentru Mediu, prin adiționarea Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad nr. 394/720/25.04.2018.
Văzând adresa A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr. 1779/09.08.2021, înregistrată la Primăria comunei Tomesti cu nr. 737/09.08.2021, prin care ne transmit Raportul comisiei de analiză a fundamentării tarifelor totale/finale de operare prin aplicarea influenței tarifelor practicate de către operatorul CMID Bârcea Mare pentru zonele de colectare 1 Brad, 2 Hațeg și 3 Centru din data de 30.07.2021, precum și adresa nr. 1251/22.07.2021 a S.C. BRAI-CATA S.R.L., înregistrată la ADI SIGD Hunedoara cu nr. 1642/23.07.2021 și documentul privind influența costurilor CMID în tarifele de operare totale/finale pentru zona de colectare 1 Brad înregistrat la ADI SIGD Hunedoara sub nr. 1652/26.07.2021, în vederea emiterii unei hotărâri de consiliu privind supunerea spre aprobare a tarifelor totale/finale de operare care include influența costurilor CMID, după cum urmează:

Tarif deșeuri reziduale populație urban: 8,25 lei + TVA/pers/lună (6,10 lei + 2.15 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare)
Tarif deșeuri reciclabile populație urban: 1,4 lei + TVA/pers/lună (1,13 lei + 0,27 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare)
Astfel: Total tarif aplicat populație urban: 8,25 lei fără TVA + 1,4 lei fără TVA = 9,65 lei + TVA/pers/lună.

Tarif deșeuri reziduale populație rural: 5,24 lei + TVA/pers/lună (4,03 lei + 1,21 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare)
Tarif deșeuri reciclabile populație rural: 0,94 lei + TVA/pers/lună (0,79 lei + 0,15 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare)
Astfel: Total tarif aplicat populație rural: 5,24 lei fără TVA + 0,94 lei fără TVA = 6,18 lei + TVA/pers/lună.

Tarif deșeuri reziduale agenți economici și instituții publice: 471,02 lei + TVA/tonă (318,42 lei + 152,6 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare);
Tarif deșeuri reciclabile agenți economici și instituții publice: 772,67 lei + TVA/tonă (580,98 lei + 191,69 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare);

Ținând cont de cele prezentate mai sus, propun spre analiză și aprobare proiectul de hotărâre privind aprobarea tarifelor totale/finale de operare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad care includ costurile C.M.I.D. Bârcea Mare, transfer și sortare, prin aplicarea prevederilor O.U.G. nr. 74/2018, în forma prezentată.

PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R I A
Nr. 4/56 din 09.08.2021

RAPORT AL COMPARTIMENTULUI DE RESORT
LA PROIECTUL DE HOTARARE
PRIVIND APROBAREA TARIFELOR TOTALE/FINALE DE OPERARE
A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD CARE INCLUD COSTURILE C.M.I.D. BÂRCEA MARE, TRANSFER ȘI SORTARE, PRIN APLICAREA PREVEDERILOR O.U.G. NR. 74/2018

Văzând Hotărârea Consiliului Local Tomesti nr.15/24.02.2021 prin care s-a aprobat punerea în aplicare a O.U.G. nr. 74/2018 pentru modificarea și completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaje și a O.U.G. nr. 196/2005 privind Fondul pentru Mediu, prin adiționarea Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad nr. 394/720/25.04.2018, dar și adresa A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr. 1779/09.08.2021, înregistrată la Primăria comunei Tomesti cu nr. 737/09.08.2021, prin care ne transmit Raportul comisiei de analiză a fundamentării tarifelor totale/finale de operare prin aplicarea influenței tarifelor practicate de către operatorul CMID Bârcea Mare pentru zonele de colectare 1 Brad, 2 Hațeg și 3 Centru din data de 30.07.2021, precum și adresa nr. 1251/22.07.2021 a S.C. BRAI-CATA S.R.L., înregistrată la ADI SIGD Hunedoara cu nr. 1642/23.07.2021 și documentul privind influența costurilor CMID în tarifele de operare totale/finale pentru zona de colectare 1 Brad înregistrat la ADI SIGD Hunedoara sub nr. 1652/26.07.2021, în vederea emiterii unei hotărâri de consiliu privind supunerea spre aprobare a tarifelor totale/finale de operare care include influența costurilor CMID;
In conformitate cu:
– Statutul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara”, astfel cum a fost modificat și completat;
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara” semnat de membrii A.D.I. S.I.G.D.- Hunedoara;
– prevederile Legii nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice, republicată, cu modificarile si completarile ulterioare,
– prevederile Legii nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 109 din 9 iulie 2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor;
-prevederile Legii nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile O.U.G. nr. 74/2018 pentru modificarea și completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, a Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaje și a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, cu modificările și completările ulterioare;
-prevederile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
Ținând cont de cele prezentate mai sus și în temeiul și art. 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), art. 139 alin. (1), și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, consider necesară, oportună și legală inițierea proiectului de hotărâre privind aprobarea tarifelor totale/finale de operare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad care includ costurile C.M.I.D. Bârcea Mare, transfer și sortare, prin aplicarea prevederilor O.U.G. nr. 74/2018, după cum urmează :

Tarif deșeuri reziduale populație urban: 8,25 lei + TVA/pers/lună (6,10 lei + 2.15 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare)
Tarif deșeuri reciclabile populație urban: 1,4 lei + TVA/pers/lună (1,13 lei + 0,27 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare)
Astfel: Total tarif aplicat populație urban: 8,25 lei fără TVA + 1,4 lei fără TVA = 9,65 lei + TVA/pers/lună.

Tarif deșeuri reziduale populație rural: 5,24 lei + TVA/pers/lună (4,03 lei + 1,21 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare)
Tarif deșeuri reciclabile populație rural: 0,94 lei + TVA/pers/lună (0,79 lei + 0,15 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare)
Astfel: Total tarif aplicat populație rural: 5,24 lei fără TVA + 0,94 lei fără TVA = 6,18 lei + TVA/pers/lună.

Tarif deșeuri reziduale agenți economici și instituții publice: 471,02 lei + TVA/tonă (318,42 lei + 152,6 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare);
Tarif deșeuri reciclabile agenți economici și instituții publice: 772,67 lei + TVA/tonă (580,98 lei + 191,69 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare);

VICEPRIMAR,
Oprisa Simonel-Florin


FORMULAR DE COLECTARE PROPUNERI

Opțional
Opțional
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Opțiuni asupra publicării datelor personale: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

Declarații de avere și de interese ale funcționarilor publici din cadrul Primăriei comunei Tomești

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023 PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/25 din 01.03.2023 precum si raportul compartimentului de resort înregistrat sub nr. 4/25 din 01.03.2023 ;
In baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/27 din 5.04.2023
Văzând prevederile art.9 din Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul consilier , Bulz Tiberiu pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2023 .
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti 6.04.2023


Notă: Numar consilieri prezenti ___9__ din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 23 /2023
Nr. crt.
Operaţiuni efectuate
Data ZZ/LL/AN
Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0
1
2
3
1
Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate:
6.04.2023

x simplă
□ absolută
□ calificată

Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_9_
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___
Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____
Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____

2
Comunicarea către primar
11.04.2023

3
Comunicarea către prefectul judeţului
11.04.2023

4
Aducerea la cunoştinţa publică
11.04.2023

5
Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual

6
Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz
12.04.2023

Veniturile salariale ale funcționarilor din cadrul aparatului de specialitatea al primarului și din subordinea Consiliului Local

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA NR. 23/ 2023
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ

Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrat sub nr. 3/25 din 01.03.2023 precum si raportul compartimentului de resort înregistrat sub nr. 4/25 din 01.03.2023 ;
In baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/27 din 5.04.2023
Văzând prevederile art.9 din Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul consilier , Bulz Tiberiu pe o perioadă de 3 luni, până la data de 30.06.2023 .
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a conteciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Bulz Tiberiu

SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti 6.04.2023


Notă: Numar consilieri prezenti ___9__ din totalul de 9 consilieri aflati in functie.
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate simpla art 5 lit ee) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: ___9__ voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .

PROCEDURI OBLIGATORII ULTERIOARE
ADOPTĂRII HOTĂRÂRII CONSILIULUI LOCAL NR. 23 /2023
Nr. crt.
Operaţiuni efectuate
Data ZZ/LL/AN
Semnătura persoanei responsabile să efectueze procedura
0
1
2
3
1
Adoptarea hotărârii, potrivit codului administrativ, s-a făcut, prin vot deschis, cu majoritate:
6.04.2023

x simplă
□ absolută
□ calificată

Art.5 lit. ee)
Voturi pentru:_9_
Voturi împotrivă:-
Abţineri:_-__
Nu a votat:_-___
Art.5 lit. cc)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:_
Abţineri:___
Nu a votat:____
Art.5 lit. dd)
Voturi pentru:__
Voturi împotrivă:
Abţineri:___
Nu a votat:____

2
Comunicarea către primar
11.04.2023

3
Comunicarea către prefectul judeţului
11.04.2023

4
Aducerea la cunoştinţa publică
11.04.2023

5
Comunicarea, numai în cazul celei cu caracter individual

6
Hotărârea devine obligatorie sau produce efecte juridice, după caz
12.04.2023