HOTĂRÂREA NR.18/2021 PRIVIND APROBAREA TARIFELOR FINALE DE PRESTARE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD INCLUZÂND COSTURILE C.M.I.D. BÂRCEA MARE, TRANSFER ȘI SORTARE ACTUALIZATE CONFORM HCJ NR. 238 DIN 22.12.2020

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL

HOTĂRÂREA NR.18/2021
PRIVIND APROBAREA TARIFELOR FINALE DE PRESTARE A
SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD
INCLUZÂND COSTURILE C.M.I.D. BÂRCEA MARE, TRANSFER ȘI SORTARE ACTUALIZATE CONFORM HCJ NR. 238 DIN 22.12.2020

Consiliul Local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara;
Având în vedere :
-Proiectul de hotarare initiat de primarul comunei Tomesti , dl.Vasiu Adrian-Viorel, inregistrat sub nr. 2/11 din 12.02.2021 precum si referatul de aprobare nr. 3/18 din 12.02.2021 prin care de propune aprobarea tarifelor finale de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad incluzând costurile C.M.I.D., transfer și sortare actualizate conform H.C.J. 238/22.12.2020.
– Referatul nr .4 /18 din 12.02.2021 viceprimarului comunei Tomesti, prin care se propune adoptarea unei hotărâri privind aprobarea tarifelor finale de prestare a serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad incluzând costurile C.M.I.D., transfer și sortare actualizate conform H.C.J. 238/22.12.2020.
– Hotărârea Consiliului Județean Hunedoara nr. 238/22.12.2020 privind aprobarea modificării tarifelor la Centrul de Management Integrat al Deșeurilor Bârcea Mare, județul Hunedoara și a încheierii unui act adițional la contractul nr. 20110/2018 de delegare prin concesiune a Serviciului de operare și administrare a Centrului de Management Integrat al Deșeurilor Bârcea Mare, județul Hunedoara.
– Raportul nr. 122/22.01.2021 al comisiei de analiză a tarifelor totale actualizate cu includerea tarifelor de la C.M.I.D. Bârcea Mare constituită în cadrul A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara în baza Deciziei Directorului Executiv nr. 3/19.01.2021.
– Solicitarea A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara exprimata prin Ordinea de zi nr. 233 din 05.02.2021 a sedintei A.G.A. convocata in data de 1.02.2021
– Cererea operatorului de colectare și transport desemnat în zona de colectare 1 Brad, S.C. BRAI CATA S.R.L., nr. 60/18.01.2021, înregistrată la A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara cu nr. 81/19.01.2021, formulată în temeiul disp. art. 10 alin. 6 din Contractul de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad nr. 394/25.04.2018 și Fundamentarea costurilor C.M.I.D., Sortare și Transfer anexate,
– Statutul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara,, , astfel cum a fost modificat și completat,
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului “Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara” semnat de membrii A.D.I.S.I.G.D.-Hunedoara;
– prevederile Legii nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
– prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.109 din 9 iulie 2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor;
-prevederile Legii nr.211/2011 privind regimul deșeurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
-prevederile Legii nr.98/2016 privind achiziţiile publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129 alin. (2) lit. ”d”, alin. (7) lit. ”n” și art. 139 alin. (1) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu completările, ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

Art. 1 – Se aprobă tarifele finale aplicate în sarcina utilizatorilor serviciului de salubrizare din zona de colectare 1 Brad și încasate de către operatorul S.C. BRAI CATA S.R.L., incluzând costurile C.M.I.D., transfer și sortare actualizate, după cum urmează :

Tarif populație urban : 9,92 lei + TVA/pers/lună ( 6,39 lei + 3,53 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare)

Tarif populație rural : 4,23 lei + TVA /pers/lună ( 2,78 lei + 1,45 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare)

Tarif agenți economici și instituții publice : 268,98 lei + TVA/tonă ( 164,67 lei + 104,31 lei costuri CMID, costuri Transfer și costuri Sortare) – tarif total ( lei/mc) agenți economici 94.14 lei.

Art.2 – Se mandatează Dl. Vasiu Adrian-Viorel având funcția de primar al comunei Tomesti , să voteze în cadrul ședintei Adunării Generale a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara cele aprobate prin prezenta hotărâre.

Art. 3. – Prezenta hotărâre se comunică:
Instituţiei Prefectului-Judeţul Hunedoara
Primarului comunei Tomesti .
Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara,, ;
la cunostinta cetatanilor comunei Tomesti , prin afisare

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Banciu Liorean Gheorghe
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Tomesti , 24.02.2021

Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :__8_ voturi ,,pentru ,,( lipseste dl. consilier Bulz Tiberiu) __-___,,împotrivă,, ; ___-____,,abţineri ,” , votul fiind liber .

Posted in Hotărâri ale Consiliului Local, Probleme ale comunitatii, Toate documentele publice.