Informații publice oferite din oficiu

Aici aveți acces la informațiile publice furnizate din oficiu de Primăria comunei TOMEȘTI

Orice autoritate sau instituție publică ce utilizează sau administrează resurse financiare publice, are obligația de a comunica informațiile de interes public.

Compartimentul informare și relații publice

Subiectul trebuie să prezinte foarte clar scopul corespondenței dumneavoastră
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

First
Last
Solicit audiență la: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

Ce sunt informațiile de interes public?

Prin informație de interes public se înțelege orice informație care privește activitățile sau rezultă din activitățile unei autorități publice sau instituții publice, indiferent de suportul, ori de forma sau modul de exprimare a informației.

Sunt exceptate de la accesul liber al cetățenilor următoarele informații:

a) informațiile din domeniul apărării naționale, siguranței și ordinii publice, dacă fac parte din categoria informațiilor clasificate potrivit legii;
b) informațiile privind deliberările autorităților, precum și cele care privesc interesele economice și politice ale României, dacă fac parte din categoria informațiilor clasificate potrivit legii;
c) informațiile privind activitățile comerciale sau financiare, dacă publicitatea acestora aduce atingere principiului concurenței
loiale potrivit legii;
d) informațiile cu privire la datele personale, potrivit legii;

e) informațiile privind procedura în timpul anchetei penale sau disciplinare, dacă se periclitează rezultatul anchetei, se dezvăluie surse confidențiale ori se pune în pericol viața, integritatea corporală, sănătatea unei persoane, în urma anchetei efectuate sau în curs de desfășurare;
f) informațiile privind procedurile juridice, dacă publicitatea acestora aduce atingere asigurării unui proces echitabil ori interesului legitim al oricăreia dintre părțile implicate în proces;
g) informațiile a căror publicare prejudiciază măsurile de protecție a tinerilor.

Cum solicităm informații publice?

Orice persoană are dreptul de a solicita și de a obține de la autoritățile și instituțiile publice, informații de interes public adresate în scris sau verbal.

MODEL DE CERERE INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC

Model de cerere de informatii de interes public (doc) (pdf 52 KB)

Informațiile de interes public pot fi solicitate și comunicate și în format electronic, la adresa de e-mail: primariatomesti.hd@gmail.com

Termenele pentru comunicarea în scris a unui răspuns solicitanților de informații de interes public sunt:

a) 10 zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public solicitate, dacă aceasta a fost identificată în acest termen;

b) 10 zile lucrătoare pentru anunțarea solicitantului că termenul inițial de la punctul a) nu a fost suficient pentru identificarea informației solicitate;

c) 30 de zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public identificate peste termenul de la punctul a);

d) 5 zile lucrătoare pentru transmiterea refuzului de comunicare a informației solicitate și a motivării refuzului.

În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informațiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamație administrativă conducătorului instituției publice căreia i-a fost solicitată informația.

Persoana ce se consideră vătămată în drepturile sale poate depune reclamație administrativă în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință a refuzului explicit sau tacit al angajaților instituției publice pentru aplicarea prevederilor legii.

Model de reclamație administrativă 1
(raspuns negativ la cerere)
reclamație administrativă 1 (doc) / (pdf 55KB)

Model de reclamație  administrativă 2
(nu s-a răspuns în termen legal la cerere)
reclamație administrativă 2  (doc) / (pdf 55KB)

În cazul în care reclamația se dovedește întemeiată, răspunsul la aceasta se transmite solicitantului ce se consideră lezat, în termen de 15 zile de la depunerea reclamației administrative, menționându-se și sancțiunile disciplinare aplicate în cazul funcționarului vinovat.

Pentru analiza reclamațiilor administrative ale persoanelor, vizând nerespectarea prevederilor Legii nr.544/2001 și Legii 52/2013, la nivelul fiecărei instituții publice se constituie o comisie de analiză privind încălcarea dreptului de acces la informațiile de interes public.

Analiza comisiei se finalizează prin două rapoarte anuale care sunt date publicității.

Rapoarte anuale de analiză a implementării Legii 544/2001

DISPOZITIA NR.4 /2024 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 31.01.2024, ORA 13,00

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR

DISPOZITIA NR.4 /2024
PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 31.01.2024, ORA 13,00

Primarul comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Avand in vedere referatul intocmit de catre secretarul general al comunei Tomesti inregistrat sub nr.104 din 23.01.2024 privind necesitatea convocarii consiliului local in sedinta ordinara din luna ianuarie 2024;
In temeiul dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,

DISPUNE:

Art. 1. Se convoacă Consiliul Local al comunei Tomesti , în şedinţă ordinară pentru data de 31 ianuarie 2024, orele 13,00 , în sala de şedinţă a Primăriei comunei Tomesti , cu proiectul ordinii de zi prevazut in Anexa la prezenta Dispozitie, care face parte integranta din aceasta.
Art. 2. (1) Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi pot fi consultate la sediul Primariei comunei Tomesti — la biroul secretarului general al comunei .
(2). Proiectul de hotarare inscris pe ordinea de zi, insotit de documentele prevazute de lege, se transmite spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, conform Anexei mentionate la art. 1.
(3). Membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari.
Art. 3. Prezenta dispozitie poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara.
Art. 4. Prezenta dispoziţie se comunică :
Instituţiei prefectului jud. Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Secretarului comunei Tomesti;
Consilierilor locali ;

P R I M A R , CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 23.01.2024


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Anexa la Dispozitia nr. 4/2024

PROIECTUL ORDINII DE ZI
A SEDINTEI ORDINARE A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDETUL HUNEDOARA DIN DATA DE 31.01.2024, ORA 13,00

  1. Proiect de hotarare nr. 1/03.01.2024 privind acoperirea definitiva a deficitului bugetar a anului 2023 a sectiunii de dezvoltare din excedentul bugetului local al comunei Tomesti la sfarsitul anului bugetar 2022.
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  2. Proiect de hotarare nr. 2 /03.01.2024 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul IV al anului 2023 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  3. Proiect de hotarare nr. 3/03.01.2024 privind însuşirea raportului privind activitatea asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav pe semestrul II al anului 2023.
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  4. Proiect de hotărâre nr. 4 /3.01.2024 privind validarea Dispozitiei nr. 107 din 20.12.2023 cu privire la rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2023.
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  5. Proiect de hotarare nr.5/3.01.2024 privind aprobarea prețurilor de referință pentru anul de productie- 2024 a masei lemnoase pe picior, a tipului licitațiilor de masa lemnoasă pe picior pentru anul 2024, precum și aprobarea modului de valorificare si exploatarea a acestora .
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  6. Proiect de hotarare nr. 6/3.01.2024 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2024 pentru administrarea suprafetei de 708,75 ha padure proprietatea publica a comunei Tomesti
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  7. Proiect de hotărâre nr . 7/3.01.2024 privind indreptarea erorii materiale din anexa la Hotararea consiliului local nr.67/2023 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti, incepand cu luna ianuarie 2024.
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  8. Proiect de hotarare nr.8 /03.01.2024 privind aprobarea preluarii ca venit la bugetul local a sumei de 1.000,00 mii lei din excedentul rezultat din executia bugetului de venituri si cheltuieli a activitatilor finantate integral din venituri proprii existent in soldul contului 82 E disponibil din venituri proprii ale institutiilor publice subordonate
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  9. Proiect de hotarare nr. 9/03.01.2024 privind aprobarea utilizarii excedentului bugetar din anul 2023 in anul 2024.
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  10. Proiect de hotarare nr. 10/03.01.2024 privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul IV anul 2023.
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  11. Proiect de hotarare nr. 64/13.12.2023 privind mentinerea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Comuna Tomesti, pentru anul şcolar 2024-2025. Initiat de primarul comunei Tomesti

Spre avizare Comisiilor de specialitate:
1. Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ: punctul 1,2,4,5,6,7,8,9,10
2.Comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice,
a drepturilor cetatenilor : –
3. Comisia de specialitate pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement : punctul 3,11

P R I M A R , CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 23.01.2024


PRIMĂRIA COMUNEI TOMESTI APROBAT,
STR. PRINCIPALA , NR. 50 PRIMAR,
TEL. 0254684328 , FAX 0254684338 Vasiu Adrian-Viorel
Email – primariatomesti.hd@gmail.com
Nr. 104 din 23.01.2024

REFERAT
CU PRIVIRE LA : CONVOCAREA ÎN ŞEDINŢĂ ORDINARĂ A CONSILIULUI LOCAL TOMESTI PENTRU ZIUA DE 31.01.2024, ORA 13,00

În conformitate cu prevederile dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ , propun emiterea unei dispoziţii referitoare la convocarea unei şedinţe ordinare a Consiliului Local al Comunei Tomesti în data de 31.01.2024,
ora 13,00”, cu următorul proiect al ordinii de zi:

1.Proiect de hotarare nr. 1/03.01.2024 privind acoperirea definitiva a deficitului bugetar a anului 2023 a sectiunii de dezvoltare din excedentul bugetului local al comunei Tomesti la sfarsitul anului bugetar 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti
2.Proiect de hotarare nr. 2 /03.01.2024 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul IV al anului 2023 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti
3. Proiect de hotarare nr. 3/03.01.2024 privind însuşirea raportului privind activitatea asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav pe semestrul II al anului 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti
4.Proiect de hotărâre nr. 4 /3.01.2024 privind validarea Dispozitiei nr. 107 din 20.12.2023 cu privire la rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti
5.Proiect de hotarare nr.5/3.01.2024 privind aprobarea prețurilor de referință pentru anul de productie- 2024 a masei lemnoase pe picior, a tipului licitațiilor de masa lemnoasă pe picior pentru anul 2024, precum și aprobarea modului de valorificare si exploatarea a acestora .
Initiat de primarul comunei Tomesti
6. Proiect de hotarare nr. 6/3.01.2024 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2024 pentru administrarea suprafetei de 708,75 ha padure proprietatea publica a comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti
7. Proiect de hotărâre nr . 7/3.01.2024 privind indreptarea erorii materiale din anexa la Hotararea consiliului local nr.67/2023 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti,
incepand cu luna ianuarie 2024.
Initiat de primarul comunei Tomesti
8. Proiect de hotarare nr.8 /03.01.2024 privind aprobarea preluarii ca venit la bugetul local a sumei de 1.000,00 mii lei din excedentul rezultat din executia bugetului de venituri si cheltuieli a activitatilor finantate integral din venituri proprii existent in soldul contului 82 E disponibil din venituri proprii ale institutiilor publice subordonate
Initiat de primarul comunei Tomesti
9. Proiect de hotarare nr. 9/03.01.2024 privind aprobarea utilizarii excedentului bugetar din anul 2023 in anul 2024.
Initiat de primarul comunei Tomesti
10. Proiect de hotarare nr. 10/03.01.2024 privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul IV anul 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti
11. Proiect de hotarare nr. 64/13.12.2023 privind mentinerea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Comuna Tomesti, pentru anul şcolar 2024-2025. Initiat de primarul comunei Tomesti

In acest caz, Proiectele de hotarari inscrise pe ordinea de zi, insotite de documentele prevazute de lege, se transmit spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, iar membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari .

ÎNTOCMIT,
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda

Rapoarte anuale de analiză a implementării Legii 52/2013

DISPOZITIA NR.4 /2024 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 31.01.2024, ORA 13,00

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR

DISPOZITIA NR.4 /2024
PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 31.01.2024, ORA 13,00

Primarul comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Avand in vedere referatul intocmit de catre secretarul general al comunei Tomesti inregistrat sub nr.104 din 23.01.2024 privind necesitatea convocarii consiliului local in sedinta ordinara din luna ianuarie 2024;
In temeiul dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,

DISPUNE:

Art. 1. Se convoacă Consiliul Local al comunei Tomesti , în şedinţă ordinară pentru data de 31 ianuarie 2024, orele 13,00 , în sala de şedinţă a Primăriei comunei Tomesti , cu proiectul ordinii de zi prevazut in Anexa la prezenta Dispozitie, care face parte integranta din aceasta.
Art. 2. (1) Materialele inscrise pe proiectul ordinii de zi pot fi consultate la sediul Primariei comunei Tomesti — la biroul secretarului general al comunei .
(2). Proiectul de hotarare inscris pe ordinea de zi, insotit de documentele prevazute de lege, se transmite spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, conform Anexei mentionate la art. 1.
(3). Membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari.
Art. 3. Prezenta dispozitie poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, la Tribunalul Hunedoara.
Art. 4. Prezenta dispoziţie se comunică :
Instituţiei prefectului jud. Hunedoara ;
Primarului comunei Tomesti ;
Secretarului comunei Tomesti;
Consilierilor locali ;

P R I M A R , CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 23.01.2024


ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
Anexa la Dispozitia nr. 4/2024

PROIECTUL ORDINII DE ZI
A SEDINTEI ORDINARE A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI,
JUDETUL HUNEDOARA DIN DATA DE 31.01.2024, ORA 13,00

  1. Proiect de hotarare nr. 1/03.01.2024 privind acoperirea definitiva a deficitului bugetar a anului 2023 a sectiunii de dezvoltare din excedentul bugetului local al comunei Tomesti la sfarsitul anului bugetar 2022.
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  2. Proiect de hotarare nr. 2 /03.01.2024 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul IV al anului 2023 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  3. Proiect de hotarare nr. 3/03.01.2024 privind însuşirea raportului privind activitatea asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav pe semestrul II al anului 2023.
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  4. Proiect de hotărâre nr. 4 /3.01.2024 privind validarea Dispozitiei nr. 107 din 20.12.2023 cu privire la rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2023.
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  5. Proiect de hotarare nr.5/3.01.2024 privind aprobarea prețurilor de referință pentru anul de productie- 2024 a masei lemnoase pe picior, a tipului licitațiilor de masa lemnoasă pe picior pentru anul 2024, precum și aprobarea modului de valorificare si exploatarea a acestora .
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  6. Proiect de hotarare nr. 6/3.01.2024 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2024 pentru administrarea suprafetei de 708,75 ha padure proprietatea publica a comunei Tomesti
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  7. Proiect de hotărâre nr . 7/3.01.2024 privind indreptarea erorii materiale din anexa la Hotararea consiliului local nr.67/2023 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti, incepand cu luna ianuarie 2024.
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  8. Proiect de hotarare nr.8 /03.01.2024 privind aprobarea preluarii ca venit la bugetul local a sumei de 1.000,00 mii lei din excedentul rezultat din executia bugetului de venituri si cheltuieli a activitatilor finantate integral din venituri proprii existent in soldul contului 82 E disponibil din venituri proprii ale institutiilor publice subordonate
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  9. Proiect de hotarare nr. 9/03.01.2024 privind aprobarea utilizarii excedentului bugetar din anul 2023 in anul 2024.
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  10. Proiect de hotarare nr. 10/03.01.2024 privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul IV anul 2023.
    Initiat de primarul comunei Tomesti
  11. Proiect de hotarare nr. 64/13.12.2023 privind mentinerea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Comuna Tomesti, pentru anul şcolar 2024-2025. Initiat de primarul comunei Tomesti

Spre avizare Comisiilor de specialitate:
1. Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială,buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ: punctul 1,2,4,5,6,7,8,9,10
2.Comisia de specialitate pentru administratie publica locala,juridica, apararea ordinii si linistei publice,
a drepturilor cetatenilor : –
3. Comisia de specialitate pentru invatamant, sanatate,cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement : punctul 3,11

P R I M A R , CONTRASEMNEAZA
Vasiu Adrian-Viorel SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda

Tomesti 23.01.2024


PRIMĂRIA COMUNEI TOMESTI APROBAT,
STR. PRINCIPALA , NR. 50 PRIMAR,
TEL. 0254684328 , FAX 0254684338 Vasiu Adrian-Viorel
Email – primariatomesti.hd@gmail.com
Nr. 104 din 23.01.2024

REFERAT
CU PRIVIRE LA : CONVOCAREA ÎN ŞEDINŢĂ ORDINARĂ A CONSILIULUI LOCAL TOMESTI PENTRU ZIUA DE 31.01.2024, ORA 13,00

În conformitate cu prevederile dispozitiilor art. 133 alin. (1), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. a), alin. (5), art. 135, art. 155 alin. (1) lit. b) si lit. e), alin. (3) lit. b) si art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ , propun emiterea unei dispoziţii referitoare la convocarea unei şedinţe ordinare a Consiliului Local al Comunei Tomesti în data de 31.01.2024,
ora 13,00”, cu următorul proiect al ordinii de zi:

1.Proiect de hotarare nr. 1/03.01.2024 privind acoperirea definitiva a deficitului bugetar a anului 2023 a sectiunii de dezvoltare din excedentul bugetului local al comunei Tomesti la sfarsitul anului bugetar 2022.
Initiat de primarul comunei Tomesti
2.Proiect de hotarare nr. 2 /03.01.2024 privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol pentru trimestrul IV al anului 2023 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi
Initiat de primarul comunei Tomesti
3. Proiect de hotarare nr. 3/03.01.2024 privind însuşirea raportului privind activitatea asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav pe semestrul II al anului 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti
4.Proiect de hotărâre nr. 4 /3.01.2024 privind validarea Dispozitiei nr. 107 din 20.12.2023 cu privire la rectificarea bugetului local al comunei Tomesti pe anul 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti
5.Proiect de hotarare nr.5/3.01.2024 privind aprobarea prețurilor de referință pentru anul de productie- 2024 a masei lemnoase pe picior, a tipului licitațiilor de masa lemnoasă pe picior pentru anul 2024, precum și aprobarea modului de valorificare si exploatarea a acestora .
Initiat de primarul comunei Tomesti
6. Proiect de hotarare nr. 6/3.01.2024 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2024 pentru administrarea suprafetei de 708,75 ha padure proprietatea publica a comunei Tomesti
Initiat de primarul comunei Tomesti
7. Proiect de hotărâre nr . 7/3.01.2024 privind indreptarea erorii materiale din anexa la Hotararea consiliului local nr.67/2023 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti,
incepand cu luna ianuarie 2024.
Initiat de primarul comunei Tomesti
8. Proiect de hotarare nr.8 /03.01.2024 privind aprobarea preluarii ca venit la bugetul local a sumei de 1.000,00 mii lei din excedentul rezultat din executia bugetului de venituri si cheltuieli a activitatilor finantate integral din venituri proprii existent in soldul contului 82 E disponibil din venituri proprii ale institutiilor publice subordonate
Initiat de primarul comunei Tomesti
9. Proiect de hotarare nr. 9/03.01.2024 privind aprobarea utilizarii excedentului bugetar din anul 2023 in anul 2024.
Initiat de primarul comunei Tomesti
10. Proiect de hotarare nr. 10/03.01.2024 privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul IV anul 2023.
Initiat de primarul comunei Tomesti
11. Proiect de hotarare nr. 64/13.12.2023 privind mentinerea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Comuna Tomesti, pentru anul şcolar 2024-2025. Initiat de primarul comunei Tomesti

In acest caz, Proiectele de hotarari inscrise pe ordinea de zi, insotite de documentele prevazute de lege, se transmit spre avizare comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al comunei Tomesti, in baza competentelor acestora, iar membrii Consiliului Local al comunei Tomesti sunt invitati sa formuleze si sa depuna amendamente asupra proiectelor de hotarari .

ÎNTOCMIT,
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda