Informații publice oferite din oficiu
ANUNȚURI IMOBILIARE - vânzare de terenuri în extravilan
Vânzări de terenuri în extravilan. Conform legii nr.17 din 7 martie 2014, vânzările de terenuri în extravilan trebuie anunțate prin publicitate la sediul primăriei și pe pagina de internet a instituției. Conform legii, vecinii au drept de preempțiune.
Citește aici anunțurile imobiliare:
HOTĂRÂREA NR. 56/2022 PRIVIND APROBAREA ACHIZITIONARII UNOR SERVICII JURIDICE DE CONSULTANTA, ASISTENTA JURIDICA SI DE REPREZENTARE A COMUNEI TOMESTI IN RECURS DOSAR NR. 2140/195/2019
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 56/2022
PRIVIND APROBAREA ACHIZITIONARII UNOR SERVICII JURIDICE
DE CONSULTANTA, ASISTENTA JURIDICA SI DE REPREZENTARE A
COMUNEI TOMESTI IN RECURS DOSAR NR. 2140/195/2019
Consiliul local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara ;
Tinand cont de proiectul de hotarare nr. 53/25.08.2022 , initiat de primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel cu privire la aprobarea achizitionarii unor servicii juridice de consultanta, asistenta juridica si de reprezentare a comunei Tomesti , , in recurs dosar nr. 2140/195/2019,
Avand in vedere referatul de aprobare prezentat de catre primarul comunei Tomesti , dl. Vasiu Adrian-Viorel nr. 3/57 din 25.08.2022 cu privire la necesitatea achizitionarii unor servicii juridice de consultanta, asistenta juridica si de reprezentare a comunei Tomesti , in recurs dosar nr. 2140/195/2019, aflat pe rolul Curtii de Apel Alba-Iulia , avand ca obiect rectificare funciara , in contradictoriu cu Regia Nationala a Padurilor Romsilva –Directia Silvica Hunedoara ;
In baza Raportului secretarului general al uat Tomesti nr. 4/57 din 25.08.2022 din cadrul Primariei comunei Tomesti precum si avizul favorabil al comisiei de specialitate pentru administratie publica locala, juridica, apararea ordinii si linistei publice, a drepturilor cetatenilor nr. 5/59 din 30.08.2022,
Tinand cont de faptul ca ca in organigrama Primariei comunei Tomesti nu este prevazut compartiment juridic care sa reprezinte interesele institutiei in justitie ;
In baza prevederilor art. 1, alin. (2), lit. b) din OUG nr. 26/2012 privind unele masuri de reducere a cheltuielilor publice si intarirea disciplinei financiare si de modificare si completare a unor acte normative, modificata si completata;
Referitor la prevederile art. 29 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
In temeiul art. 139, alin. (1),art.196, alin.(1) lit.a, art. 197, alin. (1), (2) si (4) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare ;
HOTARASTE:
Art. 1. (1) Se aproba achizitionarea de servicii juridice de consultanta, de asistenta si/sau reprezentare a comunei Tomesti in recurs dosar nr. 2140/195/2019 aflat pe rolul Curtii de Apel Alba-Iulia , avand ca obiect rectificare funciara, in contradictoriu cu Regia Nationala a Padurilor Romsilva –Directia Silvica Hunedoara, in suma de 2.000 lei.
(2) Serviciile juridice constau in consultanta, asistenta si reprezentare in fata instantei de judecata, exercitarea tuturor cailor de atac.
Art. 2. Se imputerniceste primarul comunei Tomesti sa incheie si sa semneze contractul de prestari servicii juridice in conformitate cu prevederile legale.
Art. 3. Prezenta hotărâre poate fi atacată, conform procedurii şi termenelor prevăzute de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 4. –Prezenta hotărâre se comunică:
– Instituţiei Prefectului – Judeţul Hunedoara;
– Primarului Comunei Tomesti ;
– Compartimentului contabilitate si resurse umane ;
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA,
Banciu Liorean-Gheorghe
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
TOMESTI, 31.08.2022
Notă: Numar consilieri prezenti ___7___ din totalul de 8 consilieri aflati in functie (lipseste dl. consilier Leucian Sorin-Adrian) .
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate absoluta art 5 lit cc) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: _7_voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, _-_abţineri .
HOTĂRÂREA NR. 55 /2022 PRIVIND APROBAREA ALOCARII UNEI SUME DE BANI PENTRU COMPLETAREA FONDURILOR PROPRII ALE PAROHIEI ORTODOXE ROMANE TARNAVA DE CRIS, FILIA LIVADA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 55 /2022
PRIVIND APROBAREA ALOCARII UNEI SUME DE BANI
PENTRU COMPLETAREA FONDURILOR PROPRII ALE
PAROHIEI ORTODOXE ROMANE TARNAVA DE CRIS, FILIA LIVADA
Consiliul local al comunei Tomesti judeţul Hunedoara ;
Tinând seama de cererea Parohiei Ortodoxe Romane Tarnava de Cris, Filia Livada inregistrata la sediul Primariei comunei Tomesti sub nr. 808 din 17.08.2022 prin care dl. Ilea Bogdan, preot al Parohiei Ortodoxe Romane Tarnava de Cris solicita alocarea unei sume de bani pentru achizitionarea automatizarii clopote la Biserica Ortodoxa Romana din Parohia Ortodoxa Romana Tarnava de Cris, Filia Livada.
Luand in considerare referatul de aprobare nr. 3/56 prezentat de primarul comunei Tomesti la proiectul de hotarare privind alocarea unei sume de bani pentru achizitionarea automatizarii clopote la Biserica Ortodoxa Romana din Parohia Ortodoxa Romana Tarnava de Cris, Filia Livada;
Avand in vedere raportul compartimentului achizitii publice, implementare proiecte si investitii nr.4/56 din 17.08.2022 din cadrul Primariei comunei Tomesti precum si avizul favorabil al Comisia de specialitate pentru invatamant, sanatate, cultura, protectie sociala, activitati sportive si de agrement nr. 5/58 din 30.08.2022 .
Analizand art.3 alin.(2) din Ordonanţa Guvernului nr. 82/2001, aprobată prin Legea nr. 125/2002, privind stabilirea unor forme de sprijin financiar pentru unităţile de cult aparţinând cultelor religioase recunoscute din România, cu modificările şi completările ulterioare; precum si art.4 alin.(2) din Hotărârea de Guvern nr.1470/2002, privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor O.G. nr.82/2001, cu modificările şi completările ulterioare;
In baza Legii nr.273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare ;
Având în vedere prevederile art. 129, alin.(2), lit.”d”, alin.8, lit “a” si art. 196 alin.1 lit.”a” din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare, precum şi ale Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publica :
H O T A R A S T E
Art.1. Se aprobă alocarea sumei de 18.183 lei prin transfer din bugetul local pe anul 2022 Parohiei Ortodoxe Romane Tarnava de Cris, Filia Livada .
Art.2. Documentele justificative privind decontarea sumelor alocate vor fi transmise la Compartimentul contabilitate si resurse umane din cadrul Primăriei comunei Tomesti până la data de 31 decembrie 2022, cel mai târziu.
Art.3. Suma aprobata prin prezenta hotarare va fi alocata de la bugetul local al comunei Tomesti, cap. 5102 – Autoritati executive, articolul 20 30 30 Alte cheltuieli cu bunuri si servicii .
Art.4. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 544/2004 a conteciosului administrativ,actualizata.
Art.5. Prezenta hotărâre se comunică:
– Primarului comunei Tomesti ,
– Compartimentului contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei Tomesti .
– Instituţiei Prefectului Judeţului Hunedoara .
– Parohiei Ortodoxe Romane Tarnava de Cris , filia Livada.
PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA
Banciu Liorean-Gheorghe
SECRETAR GENERAL
Giurgiu Sanda
Tomesti 31.08.2022
Notă: Numar consilieri prezenti _7__ din totalul de 8 consilieri aflati in functie ( lipseste dl. consilier Leucian Sorin-Adrian)
Cvorumul necesar pentru adoptare majoritate absoluta art 5 lit cc) ( voturi necesare 5)
Prezenta hotărâre s-a adoptat prin vot deschis, cvorumul fiind de: __-_voturi „pentru” __-_voturi „împotrivă”, ___-___abţineri .
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 57 /26.08.2022 PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 57 /26.08.2022
PRIVIND ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ
Consiliul local al comunei Tomesti , judeţul Hunedoara;
Având în vedere referatul de aprobare prezentat de domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti înregistrată sub nr. 3/61 din 26.08.2022 ;
Văzând prevederile Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti ;
În conformitate cu prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) ,art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
Ţinând seama de prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
HOTĂRĂŞTE:
Art.1. Se alege în funcţia de preşedinte de şedinţă domnul/doamna consilier___________________________________________, pe o perioadă de 3 luni, până la data de 31.12.2022.
Art.2. Prezenta hotărâre poate fi atacata,conform procedurii si termenelor prevazute de Legea 554/2004 a contenciosului administrativ ,actualizata .
Art.3. Prezenta hotărâre va fi afişată la sediul Primăriei comunei Tomesti, prin grija secretarului comunei Tomesti şi va fi comunicată:
– Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara
– Primarului comunei Tomesti , judeţul Hunedoara.
INIŢIATOR PRIMAR,
AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMAR
NR. 3/61 din 26.08.2022
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND
ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ
Stimaţi consilieri,
Conform prevederilor art.9 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti , aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti , consiliul local alege dintre membrii săi, un preşedinte de şedinţă, pentru o perioadă de cel mult 3 luni, perioadă în care acesta va conduce şedinţele consiliului local şi în care va semna hotărârile adoptate de consiliul local.
Având în vedere cele menţionate şi ţinând cont de prevederile art. 123 alin. (1) şi (4) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ vă rog, domnilor consilieri, să aprobaţi proiectul de hotărâre în forma prezentată.
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
PRIMĂRIA
NR. 4/61 din 26.08.2022
RAPORT AL COMPARTIMENTULUI DE RESORT
LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND
ALEGEREA PREŞEDINTELUI DE ŞEDINŢĂ
Potrivit prevederilor art. 123 alin. (1) şi (4) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi ale art.9 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului local al comunei Tomesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/2021 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local al comunei Tomesti , consiliul local alege dintre membrii săi, un preşedinte de şedinţă, pentru o perioadă de cel mult 3 luni, perioadă în care acesta va conduce şedinţele consiliului local şi în care va semna hotărârile adoptate de consiliul local.
Având în vedere cele precizate mai sus, proiectul de hotărâre prin care se propune alegerea preşedintelui de şedinţă, se încadrează în prevederile legale.
ÎNTOCMIT:
SECRETAR GENERAL,
GIURGIU SANDA
PROIECT DE HOTARARE NR. 56/26.08.2022 PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL: „REPARATII TROTUAR ZONA SCOALA-PRIMARIE, SAT TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA ”
R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
PROIECT DE HOTARARE NR. 56/26.08.2022
PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE
SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL:
„REPARATII TROTUAR ZONA SCOALA-PRIMARIE, SAT TOMESTI,
JUDETUL HUNEDOARA ”
Consiliul local al comunei Tomesti, judetul Hunedoara;
Având în vedere Referatul de aprobare nr. 3/60 din 26.08.2022 a Primarului comunei Tomesti prin care se propune aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul:
„Reparatii trotuar zona Scoala-Primarie, sat Tomesti, judetul Hunedoara ”
În conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1 şi ale art. 45 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare precum și ale cap. III din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
In baza art.V din Ordonanta de Urgenta nr.26/2012 privind unele masuri de reducere a cheltuielilor publice si intarirea disciplinei financiare si de modificare si completare a unor acte normative , cu modificarile si completarile ulterioare ;
În temeiul prevederilor art. 129, alin.2 lit.b, alin. 4 lit. ,,d” , art.139 alin.3 lit.a si art.196 alin. 1, lit.a din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , ale art. 11 alin. 4 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizată, precum şi ale Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică,
HOTARASTE :
Art.1. Se aprobă documentatia tehnico-economica si devizul general pentru obiectivul: „Reparatii trotuar zona Scoala-Primarie, sat Tomesti, judetul Hunedoara ” ,conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Se aprobă Devizul General, în valoare de 12.953,15 fara TVA, respectiv 15.414,25 lei cu T.V.A .
Art.3. Cu ducerea la indeplinire a prezentei hotarari se imputerniceste Compartimentul achizitii publice, implementare proiecte si investitii si Compartimentul contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti .
Art.4. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare .
Art.5. –Prezenta hotarare se comunica:
Institutiei Prefectului –Judetul Hunedoara;
Primarului Comunei Tomesti
Compartiment achizitii publice, implementare proiecte si investitii
Compartimentul contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti .
INITIATOR AVIZAT
Vasiu Adrian-Viorel
SECRETAR GENERAL
GIURGIU SANDA
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R
Nr. 3/60 din 26.08.2022
REFERAT DE APROBARE
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI
TEHNICO-ECONOMICE SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL:
„REPARATII TROTUAR ZONA SCOALA-PRIMARIE, SAT TOMESTI,
JUDETUL HUNEDOARA ”
Proiectul de hotarare privind aprobarea documentatiei tehnico-economica si a devizului general pentru obiectivul: „Reparatii trotuar zona Scoala-Primarie, sat Tomesti,
judetul Hunedoara ”este initiat in conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1 şi ale art. 45 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare precum și ale art.10 din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare .
Avand in vedere petitia inaintata de dl. Turlea Ioan Voicu la Inspectoratul Judetean in Constructii Hunedoara si la Primaria comunei Tomesti in care arata ca apa ce provine din curtea scolii ii inunda curtea si tinand seama de faptul ca pe o distanta de 50 m santul de scurgere a apelor pluviale la Dj 763A in dreptul Scolii Primare Tomesti este colmatat din cauza ca declivitatea este necorespunzatoare , iar in ultimii ani nu s-au facut lucrari de decolmatare , la fiecare ploaie cu intensitate mai mare, apa rezultata nu poate fi captata , traverseaza drumul judeteann si inunda curtea d-lui Tulea Ioan Voicu.
In acest sens s-a propus construirea unei rigole betonata carosabila cu elemente tip biscuit, pe o lungime de 6 m si refacerea trotuarului cu asfalt din fata scolii pana la poarta primariei.
În temeiul prevederilor art. 129, alin.2 lit.b, alin. 4 lit. ,,d” din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , propun domnilor consilieri aprobarea proiectului de hotarare in forma initiata.
PRIMAR,
Vasiu Adrian-Viorel
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
P R I M A R I A
Nr. 4/60 din 26.08.2022
RAPORT AL COMPARTIMENTULUI DE RESORT
LA PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI
TEHNICO-ECONOMICE SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL:
„REPARATII TROTUAR ZONA SCOALA-PRIMARIE, SAT TOMESTI,
JUDETUL HUNEDOARA ”
Proiectul de hotarare privind aprobarea documentatiei tehnico-economica si a devizului general pentru obiectivul: „Reparatii trotuar zona Scoala-Primarie, sat Tomesti,
judetul Hunedoara ”este initiat in conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1 şi ale art. 45 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare precum și ale art.10 din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare .
Avand in vedere petitia inaintata de dl. Turlea Ioan Voicu la Inspectoratul Judetean in Constructii Hunedoara si la Primaria comunei Tomesti in care arata ca apa ce provine din curtea scolii ii inunda curtea si tinand seama de faptul ca pe o distanta de 50 m santul de scurgere a apelor pluviale la Dj 763A in dreptul Scolii Primare Tomesti este colmatat din cauza ca declivitatea este necorespunzatoare , iar in ultimii ani nu s-au facut lucrari de decolmatare , la fiecare ploaie cu intensitate mai mare, apa rezultata nu poate fi captata , traverseaza drumul judeteann si inunda curtea d-lui Tulea Ioan Voicu.
In acest sens s-a propus construirea unei rigole betonata carosabila cu elemente tip biscuit, pe o lungime de 6 m si refacerea trotuarului cu asfalt din fata scolii pana la poarta primariei.
În temeiul prevederilor art. 129, alin.2 lit.b, alin. 4 lit. ,,d” din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , propun domnilor consilieri aprobarea proiectului de hotarare in forma initiata.
CONSILIER ACHIZITII PUBLICE,
Indries Damian-Iulian
JUDETUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL AL COMUNEI TOMESTI
Comisia de specialitate
pentru programe de dezvoltare economico-sociale,
buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei,
agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert
AVIZUL
Nr.5/62 din 20.09.2022
pentru P.H.C.L. nr. 56 din 26.08.2022
PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE
SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL:
„REPARATII TROTUAR ZONA SCOALA-PRIMARIE, SAT TOMESTI,
JUDETUL HUNEDOARA ”
Avand in vedere prevederile art. 44 alin. 1 şi ale art. 45 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare precum și ale art.10 din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
In temeiul prevederilor art. 125 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv al prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) din Regulamentul de organizare si functionare a consiliului local Tomesti ,
Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ, adopta urmatorul
AVIZ
Art. 1. Se avizeaza favorabil proiectul de hotarare a consiliului local nr.56 din 26.08.2022 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „REPARATII TROTUAR ZONA SCOALA-PRIMARIE, SAT TOMESTI,
JUDETUL HUNEDOARA”, fara amendamente.
Art. 2. Prezentul aviz se comunica prin grija secretarului comisiei, in termenul recomandat, secretarului general al comunei Tomesti .
PRESEDINTE BORZA DAN ____________
Secretar comisie OLAR TANIA ____________