BIROUL ONLINE
AUTORIZĂRI și alte documente de urbanism
Acest spațiu este destinat documentelor de urbanism și diferitelor autorizări emise de Primăria comunei Tomești.
Tot aici puteți vedea reglementările în domeniul urbanism, valabile pe teritoriul comunei Tomești.
Documentele necesare obținerii Certificatului de urbanism și Autorizația de construire
Pentru a putea construi o cladire, modifica sau demola una existenta din punct de vedere legal este necesar o autorizatie de construire .
Pentru obținerea acestei autorizații este necesar :
1. Certificat urbanism
2. Avize si acorduri
3. Autorizatia de construire
Actele necesare pentru obtinerea certificatului de urbanism :
– cerere tip (descarcă de aici formularul de cerere)
– actele de proprietate (contract de vanzare cumparare extras carte funciara in original)
– documentatia tehnica necesară:
partea scrisa memoriu explicativ, un exemplar care va conține:
a) Plan de incadrare in zona
b) Plan de situatie vizat de OCPI Hunedoara, intocmit de catre un topograf autorizat (pe planul de situatie trebuie trecute toate distanțele de la toti vecini.
c) Plan cadastral de pe ortofotplan de la OCPI .
Prin certificatul de urbansim se vor solicita anumite avize, anexate la cererea pt. emiterea autorizatiei de construire.
Certificatul de urbanism este o operatiune administrativă care are rolul de a informa autoritățile locale despre regimul juridic, regimul tehnic si economic al imobilului despre a carei situatie este vorba.
Dovada achitarii taxei pentru emiterea certificatului de urbanism – se stabilește în functie de suprafața terenului.
Avize, autorizări și alte documente de urbanism emise de primărie
Declarațiile de avere & interese ale funcționarilor publici depuse în anul 2021
Declarațiile de avere & interese ale funcționarilor publici
depuse în anul 2021
- GIURGIU Sanda – secretarul comunei
Giurgiu Sanda – avere / Giurgiu Sanda – interese - BORZA Dorel – referent
Borza Dorel – avere / Borza Dorel – interese - CIOARA Ioan
Cioara Ioan – avere / Cioara Ioan – interese - INDRIEȘ Damian – inspector
Indries Damian – avere / Indries Damian – interese - JURJ Lucica
Jurj Lucica – avere / Jurj Lucica – interese - SIMEDREA Mariana Lăcrămioara
Simedrea Mariana – avere / Simedrea Mariana – interese
HOTARAREA nr. 48 /2021 PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL: „REPARATII CURENTE LA SCOALA PRIMARA CU CLASELE I-IV, SAT TOMESTI, COMUNA TOMESTI”
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTARAREA nr. 48 /2021
PRIVIND APROBAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE
SI A DEVIZULUI GENERAL PENTRU OBIECTIVUL:
„REPARATII CURENTE LA SCOALA PRIMARA CU CLASELE I-IV, SAT TOMESTI, COMUNA TOMESTI”
Consiliul local al comunei Tomesti ,judetul Hunedoara;
In baza proiectului de hotarare nr. 41 /10.07.2021 initiat de primarul comunei Tomesti, dl. Vasiu Adrian-Viorel privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul „REPARATII CURENTE LA SCOALA PRIMARA CU CLASELE I-IV, SAT TOMESTI, COMUNA TOMESTI”
Având în vedere Referatul de aprobare nr. 3/48 din 10.07.2021 a Primarului comunei Tomesti prin care se propune privind aprobarea documentatiei tehnico-economice si a devizului general pentru obiectivul: „ REPARATII CURENTE LA SCOALA PRIMARA CU CLASELE I-IV, SAT TOMESTI, COMUNA TOMESTI”
In uma raportului compartimentului de resort nr. 4/48 din 10.07.2021 precum şi in baza avizului favorabil al Comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului, servicii şi comerţ din cadrul Consiliului local nr. 5/86 din 21.07.2021;
În conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1 şi ale art. 45 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare precum și ale cap. III din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
In baza art.V din Ordonanta de Urgenta nr.26/2012 privind unele masuri de reducere a cheltuielilor publice si intarirea disciplinei financiare si de modificare si completare a unor acte normative , cu modificarile si completarile ulterioare ;
În temeiul prevederilor art. 129, alin.2 lit.b, alin. 4 lit. ,,d” , art.139 alin.3 lit.a si art.196 alin. 1, lit.a din Ordonanta de Urgenta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare , ale art. 11 alin. 4 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizată, precum şi ale Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică,
HOTARASTE :
Art. 1. Se aprobă Documentaţia Tehnico – Economică pentru obiectivul de investiții „REPARATII CURENTE LA SCOALA PRIMARA CU CLASELE I-IV, SAT TOMESTI, COMUNA TOMESTI”conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. Se aprobă Devizul General, în valoare de 29.387,77 lei .
Art.3. Cu ducerea la indeplinire a prezentei hotarari se imputerniceste Compartimentul contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti .
Art.4. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare .
Art.5. –Prezenta hotarare se comunica:
Institutiei Prefectului –Judetul Hunedoara;
Primarului Comunei Tomesti
Compartiment achizitii publice, implementare proiecte si investitii
Compartimentul contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti .
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Tomesti , 22.07.2021
Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :__9_ voturi ,,pentru ___-_,,împotrivă, ; _-_,,abţineri ,, votul fiind liber ;
HOTARAREA NR. 47 /2021 PRIVIND ACORDAREA UNUI MANDAT SPECIAL REPREZENTANTULUI U.A.T. COMUNA TOMESTI ÎN ADUNAREA GENERALĂ A ASOCIAȚIEI DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ „SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDEȚUL HUNEDOARA”
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
HOTARAREA NR. 47 /2021
PRIVIND ACORDAREA UNUI MANDAT SPECIAL
REPREZENTANTULUI U.A.T. COMUNA TOMESTI ÎN ADUNAREA GENERALĂ A ASOCIAȚIEI DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ „SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDEȚUL HUNEDOARA”
Consiliul local al comunei Tomesti, județul Hunedoara,
Analizând proiectul de hotărâre nr.40/0807, prin care se propune acordarea unui mandat special reprezentantului U.A.T. Comuna Tomesti în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor Județul Hunedoara”;
In baza referatului de aprobare al primarului comunei Tomesti, înregistrat sub nr. 47/08.07.2021, prin care se propune acordarea unui mandat special reprezentantului U.A.T. Comuna Tomesti în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor Județul Hunedoara”;
Văzând:
– raportul compartimentului de resort din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Tomesti, înregistrat sub nr. 4/47 din 08.07.2021;
– avizul comisiei pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat, amenajarea teritoriului, urbanism şi realizarea lucrărilor publice, protecţia mediului înconjurător, turism, servicii publice şi comerţ nr. 5/ 84 din 21.07.2021 cuprinzând avizul favorabil asupra proiectului de hotărâre
In baza
– adresa Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor Județul Hunedoara” nr. 1540/08.07.2021, înregistrată la Primăria comunei Tomesti cu nr. 637/08.07.2021, care conține atașat Nota de fundamentare nr. 1539/08.07.2021 și Proiectul Notificării de Încălcare, transmisă de către aparatul tehnic al A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara;
– Nerespectarea obligațiilor asumate prin Contractul de delegare nr. 394/720/25.04.2018 de către Operatorul de colectare și transport S.C. BRAI CATA S.R.L., desemnat prin Raportul procedurii de atribuire a Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în Zona de colectare 1 Brad, judeţul Hunedoara, din cadrul proiectului „Sistem Integrat de Management al Deşeurilor în Judeţul Hunedoara”,
– Prevederile Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad având nr. 394/720/25.04.2018;
– Statutul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara”, astfel cum a fost modificat și completat;
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara”;
În conformitate cu prevederile:
– Ordonanței Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, cu modificările şi completările ulterioare;
– Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
– Legii nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– Legii nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– Ordinului A.N.R.S.C. nr. 82/2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților, cu modificările și completările ulterioare;
– Ordinului A.N.R.S.C. nr. 112/2007 privind aprobarea Contractului-cadru de prestare a serviciului de salubrizare a localităţilor, cu modificările și completările ulterioare;
– Legii nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare;
– Hotărârii Guvernului nr. 855/2008 pentru aprobarea actului constitutiv-cadru şi a statutului-cadru ale asociaţiilor de dezvoltare intercomunitară cu obiect de activitate serviciile de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. n), alin. (14), art. 139 alin. (1) și ale art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1. – Se mandatează reprezentantul U.A.T. Comuna Tomesti, domnul Vasiu Adrian-Viorel, primar, ca în ședința Adunării Generale a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor Județul Hunedoara” să aprobe demararea procedurii de reziliere a Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad nr. 394/720/25.04.2018, emiterea Notificării de Încălcare și împuternicirea Președintelui Asociației să semneze Notificarea de Încălcare.
Art. 2. – La expirarea termenului de 90 de zile acordat prin Notificare operatorului Delegat – S.C. BRAI CATA S.R.L. în vederea remedierii, se va face o analiză a situației concrete, a remedierilor realizate, a propunerilor înaintate de operator și/sau a obligațiilor neîndeplinite de către acesta ori îndeplinite necorespunzător.
Art. 3. – Aparatul tehnic al Asociației va înainta un rezumat al situației finale fiecărui membru asociat al Zonei de colectare 1 Brad la expirarea termenului de 90 de zile prevăzut la art. 2 din prezenta hotărâre.
Art. 4. – Prezenta hotărâre poate fi atacată conform procedurii și termenelor stabilite de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Art. 5. – Prin grija secretarului general al comunei Tomesti, prezenta hotărâre se aduce la cunoștință publică prin afișare la sediul Primăriei comunei Tomesti și pe site-ul www.primariatomesti.ro, secțiunea Monitorul Oficial Local, și se comunică:
– Instituției Prefectului județului Hunedoara;
– Primarului comunei Tomesti;
– Compartimentului Contabilitate si Resurse Umane;
– Compartimentului Impozite și Taxe Locale.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Tomesti , 22.07.2021
Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :___ voturi ,,pentru ___-_,,împotrivă, ; _-_,,abţineri ,, votul fiind liber ;
H O T A R A R E A NR. 46/2021 PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE PE TRIMESTRU II AL ANULUI 2021
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA TOMESTI
CONSILIUL LOCAL
H O T A R A R E A NR. 46/2021
PRIVIND APROBAREA EXECUTIEI BUGETARE
PE TRIMESTRU II AL ANULUI 2021
Consiliul local al comunei Tomesti,judetul Hunedoara;
Avand in vedere PROIECTUL DE HOTARARE nr. 2/39 din 30.06.2021 initiat de primarul comunei Tomesti precum si Referatul de aprobare prezentat de dl. Vasiu Adrian-Viorel, primar al comunei Tomesti nr. 3/47 din 30.06.2021 prin care se propune aprobarea executiei bugetare pe trimestrul II al anului 2021;
In baza raportului compartimentului de resort nr. 4/47 din 30.06.2021 precum si in baza avizului favorabil al comisiei de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al comunei, agricultura, gospodarire comunala, protectia mediului, servicii si comert din cadrul Consiliului local nr. 5/84 din 21.07.2021
In temeiul art.49 alin 12; din Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale modificata si completata, precum şi art.129 alin.2 lit.a) si alin.4 lit.”a” si art.139 alin.3 lit.a) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare si ale art.11 alin.4 din Legea nr.554/2004 precum si ale Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publica:
H O T A R A S T E :
Art.1. Se aproba executia bugetara la 30 iunie 2021 astfel :
– la venituri in suma 1.684.091,52 lei, prezentata in Anexa nr.1 care face parte integranta din prezenta hotarare;
– la cheltuieli in suma de 940.624,79 lei prezentata in Anexa nr.1 care face parte integranta din prezenta hotarare;;
– si un excedent bugetar de 743.466,73 lei.
Art.2. Cu ducerea la indeplinire a prezentei hotarari se imputerniceste Compartimentul buget, finante din cadrul Primariei comunei Tomesti .
Art.3. Prezenta hotarare poate fi atacata potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare .
Art.4. –Prezenta hotarare se comunica:
Institutiei Prefectului –Judetul Hunedoara;
Primarului Comunei Tomesti
Compartimentul contabilitate si resurse umane din cadrul Primariei comunei Tomesti.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONTRASEMNEAZA
Leucian Moga Sorin-Adrian
SECRETAR GENERAL,
Giurgiu Sanda
Tomesti , 22.07.2021
Notă: Prezenta hotărâre a fost adoptată cu cvorumul de :___ voturi ,,pentru ___-_,,împotrivă, ; _-_,,abţineri ,, votul fiind liber ;