MONITORUL OFICIAL LOCAL
DISPOZIȚIILE AUTORITĂȚII EXECUTIVE (Primăria)
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.

DISPOZIȚIILE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
* Actele emise de PRIMĂRIE
♦ Actele administrative emise de primărie
♦ Registrul pentru evidenţa proiectelor de dispoziţii de primar
♦ Registrul pentru evidenţa dispoziţiilor primarului și ale primăriei.
Acte administrative emise de primărie
* Documente emise de primărie care fac parte din categoria informațiilor publice.
HOTĂRÂREA NR.18/2021 PRIVIND APROBAREA TARIFELOR FINALE DE PRESTARE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD INCLUZÂND COSTURILE C.M.I.D. BÂRCEA MARE, TRANSFER ȘI SORTARE ACTUALIZATE CONFORM HCJ NR. 238 DIN 22.12.2020
[…]
HOTARAREA nr. 17/2021 PRIVIND INSUSIREA REZULTATULUI INVENTARIERII PATRIMONIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI TOMESTI PENTRU ANUL 2020
ContinuareHOTĂRÂREA NR. 16 / 2021 PRIVIND AVIZAREA CONTRACTULUI-CADRU VIZÂND ACOPERIREA COSTURILOR NETE PENTRU COLECTAREA ȘI TRANSPORTUL, STOCAREA TEMPORARĂ, SORTAREA ȘI ÎNCREDINȚAREA ÎN VEDEREA VALORIFICĂRII DEȘEURILOR CARE FAC OBIECTUL RĂSPUNDERII EXTINSE A PRODUCĂTORULUI DIN JUDEȚUL HUNEDOARA ȘI A ÎNCHEIERII ACESTUIA ÎNTRE ADI S.I.G.D. HUNEDOARA ȘI DIFERITE ORGANIZAȚII DE PRELUARE A RESPONSABILITĂȚII (OIREP)
[…]
HOTĂRÂREA NR. 15/2021 PENTRU PUNEREA ÎN APLICARE A O.U.G. NR. 74/2018 PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA LEGII NR. 211/2011 PRIVIND REGIMUL DEȘEURILOR, A LEGII NR. 249/2015 PRIVIND MODALITATEA DE GESTIONARE A AMBALAJELOR ȘI A DEȘEURILOR DE AMBALAJE ȘI A O.U.G. NR. 196/2005 PRIVIND FONDUL PENTRU MEDIU, PRIN ADIȚIONAREA CONTRACTULUI DE DELEGARE A GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD Nr. 394/720/25.04.2018
[…]
PROIECT DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA TARIFELOR FINALE DE PRESTARE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE ÎN ZONA DE COLECTARE 1 BRAD INCLUZÂND COSTURILE C.M.I.D. BÂRCEA MARE, TRANSFER ȘI SORTARE ACTUALIZATE CONFORM HCJ NR. 238 DIN 22.12.2020
[…]
HOTARAREA nr. 3 /2021 PRIVIND ÎNSUŞIREA RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA ASISTENŢILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV PE SEMESTRUL II AL ANULUI 2020
[…]
HOTARAREA Nr. 1/2021 PRIVIND MENTINEREA REŢELEI ŞCOLARE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT DIN COMUNA TOMESTI, PENTRU ANUL ŞCOLAR 2021-2022
[…]
HOTARAREA NR. 13 / 2021 PRIVIND APROBAREA PROIECTULUI ȘI A CHELTUIELILOR LEGATE DE PROIECTUL ,,DOTAREA ȊNVĂȚĂMȂNTULUI PREUNIVESTITAR DIN COMUNA TOMEȘTI”
[…]
Registrul pentru evidența proiectelor de dispoziții de primar
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Registrul pentru evidența dispozițiilor de primar
DISPOZITIA NR. 17 /2020 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 30.04.2020, ORA 12”
ContinuareDISPOZITIA NR. 16 /2020 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 30.03.2020, ORA 12”
ContinuareDISPOZITIA NR. 14 /2020, PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 19.02.2020, ORA 12”
[…]
DISPOZITIA_NR. 12 /2020 PRIVIND CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMESTI, IN SEDINTA ORDINARA PENTRU DATA DE 30.01.2020, ORA 12”
[…]
D I S P O Z I T I ILE DE PRIMAR NR.3 până la 10/2020 PRIVIND STABILIREA SALARIULUI DE BAZA LUNAR AL ASISTENȚILOR PERSONALI AI PERSOANELOR CU HANDICAP GRAV GRADATIA 1
[…]
D I S P O Z I Ț I A NR. 1/2020 PRIVIND STABILIREA CUANTUMULUI INDEMNIZAȚIILOR LUNARE PENTRU ADULȚII CU HANDICAP GRAV ORI REPREZENTANȚII LEGALI AI ACESTORA PĂRINȚII SAU REPREZENTANȚII LEGALI AI COPILULUI CU HANDICAP GRAV
[…]
Dispoziție de primar (test)
[…]