Informații publice oferite din oficiu
TOATE DOCUMENTELE DE INTERES PUBLIC

În acest spațiu pot fi văzute toate documentele de interes public, indiferent de categoria lor.
Citește aici toate documentele publice:
HOTARAREA nr. 70/2022 PRIVIND APROBAREA ALOCARII UNEI SUME DE BANI PENTRU ORGANIZAREA SERBARII “POMUL DE IARNA “
ContinuareH O T A R A R E A NR. 69 / 2022 PRIVIND APROBAREA INDEXARII NIVELURILOR IMPOZITULUI PE MIJLOACELE DE TRANSPORT CU MASA TOTALA MAXIMA AUTORIZATA MAI MARE SAU EGALA CU 12 TONE PENTRU ANUL 2023
ContinuareRezultatul probei interviu la concursul pentru ocuparea funcției vacante de referent clasa III
ContinuareRezultatul probei scrise la concursul pentru ocuparea funcției vacante de referent clasa III
ContinuareRaport de activitate al Viceprimarului pentru anul 2022
ContinuareRezultatul selecției de dosare pentru ocuparea funcției vacante de referent clasa III
ContinuareHOTARAREA NR. 72 /2022 PRIVIND IMPLEMENTAREA PROIECTULUI „ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE SI ACCESORII PENTRU ASIGURAREA SERVICIILOR PUBLICE DE BAZA IN COMUNA TOMESTI, JUDETUL HUNEDOARA”
ContinuareAnunț colectiv prin publicitate nr. 995/12.10.2022
ContinuareOfertă de vânzare teren extravilan ONCU Iosif
ContinuareAnunț concurs pentru ocuparea unui post vacant
Continuare2022 Raport anual de activitate consilieri
2022 RAPORT DE ACTIVITATE AL MEMBRILOR CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI TOMEȘTI Raport activitate consilier local Banciu Liorean-Gheorghe Raport activitate consilier local Borza Traian Raport activitate consilier local Bulz Tiberiu (2) Raport activitate consilier local Olar Tania Raport activitate consilier local Oprisa Simonel-Florin Raport activitate consilier local Tams Octavian- Tiberiu
RAPORT PRIVIND STAREA ECONOMICA SI SOCIALA SI DE MEDIU A COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2021
RAPORT PRIVIND STAREA ECONOMICA SI SOCIALA SI DE MEDIU A COMUNEI TOMESTI PE ANUL 2021 Doamnelor,domnilor consilieri, Dragi colegi, Conform art. 155, alin. 3, lit. a) din Ordinanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, primarul trebuie să prezinte în primul trimestru al fiecărui an raportul de activitate: […]